Προς το περιεχόμενο

Google Nexus 6 299 Wind [ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ]


BrocasHelm

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μαλιστα.αλλη μια βδομαδα.τουλαχιστον δρομολογηθηκε απ οτι φαινεται

τι ακριβως δρομολογήθηκε; κάθε βδομάδα λένε ότι μέχρι το τέλος θα έχουν επικοινωνήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά μας δουλεύουν;;;; τι πρόβλημα τιμολόγησης έχουν σε ανύπαρκτες συσκευές;;;; αν ισχύει ότι δεν έχουν απόθεμα πιστεύω δεν θα παραλάβουμε ποτέ. μισός μήνας έχει περάσει

 

Απλό:

 

Χώρισαν τους πελάτες της προσφοράς στα 3:

 

1. Όσους τους πήραν και τους είπαν "ΦΑΓΑΤΕ ΑΚΥΡΟ". Αυτοί δεν θα παραλάβουν ποτέ. Τέλος.

2. Όσους τους πήραν και τους είπαν: θα παραλάβετε τότε και τότε και τότε. Αυτοί δεν παρέλαβαν λόγω λάθος τιμολόγησης (ή επειδή δεν είχαν συσκευές, δεν το ξέρω αυτό...)

3. Όσους δεν τους πήραν, και ακόμα περιμένουν. Σ' αυτούς δεν τηλεφώνησαν γιατί δεν είχαν συσκευές στην Wind.

 

Στις 6/05 ο Inler (μέλος εδώ) μας είπε πως του είπε η κοπέλα πως θα παραλάβουν σε 1-2 βδομάδες. 6+14=20 που έχουμε αύριο.

 

Συμπέρασμα, από Πέμπτη-Παρασκευή (επειδή στην Ελλάδα είμαστε :P ) θα ξεκινήσουν τα ραντεβού για την επόμενη βδομάδα.

 

Αυτό έχω καταλάβει εγώ.

 

*Τώρα το κατά πόσο είναι πρόβλημα τιμολόγησης και όχι έλλειψης συσκευών δεν το γνωρίζω. Αλλά χρονικά συμπίπτουν τα λεγόμενά τους με την πραγματικότητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαγγέλη τι πιστεύεις για την 3 κατηγορία ??

 

Απάντηση πάντως από την φόρμα επικοινωνίας τους δεν πήρα ακόμα ....

 

Στα τηλέφωνα μας λένε ότι θα παραλάβουμε σίγουρα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Με τα μέχρι χθες δεδομένα δεν ήξεραν ουτε αυτοί και έλεγαν μόνο για το τεχνικό πρόβλημα. Σήμερα φαίνεται πως γνωρίζουν περισσότερα. Δοκίμασε άλλος να πάρει τηλ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή σε αυτήν ανήκω κι εγώ, παίρνω τηλέφωνο κάθε μέρα σχεδόν, και μου επιβεβαιώνουν πως θα παραλάβω, απλά δεν ξέρουν πότε. Χθες ήταν κάθετο το παιδί και μου είπε αυτολεξί "Αφού βλέπω το όνομά σας στη λίστα παραγγελιών, θα παραλάβετε".

 

Μόνο στις 15 του μήνα μου είπε η κοπέλα πως δεν έχουν συσκευές. Και δεδομένου πως είχαν πει και στο άλλο παιδί στην αρχή πως θα παραλάβουν σε 1-2 βδομάδες, υπολογίζω πως αυτή τη βδομάδα θα παραλάβουν.

 

Αν ισχύει πως περιμένουμε τηλεφώνημα από Πέμπτη-Παρασκευή, λογικά τότε παραλαμβάνουν και συσκευές (Πέμπτη ήταν και η παραλαβή στην προσφορά της Vodafone, οπότε κάτι παίζει με τη συγκεκριμένη μέρα).

 

Ειλικρινά δεν βλέπω το λόγο να μην παραλάβουμε ρε παιδιά. Δυο βδομάδες είχαν να μας πούνε πως θα φάμε άκυρο και επέμεναν πως θα παραλάβουμε.

 

Εdit: r_line θα πάρω σε λίγο εγώ. δοκιμάστε κι εσείς...

 

EDIT 12:48


Μόλις πήρα.

 

"Αναγκαστικά περιμένουμε να λυθεί το θέμα της τιμολόγησης από το λογιστήριο. Δηλαδή δεν τίθεται θέμα να μην παραλάβετε."

 

Σταματάω να παίρνω κάθε μέρα guys. Έγινα ψιλορεζίλι γιατί της είπα πως δεν είχα καμία ενημέρωση, ενώ είχε σημειωθεί στην καρτέλα μου από έναν (από τους 10) υπαλλήλους που έχω τηλεφωνήσει πως όντως πήρα και με ενημέρωσε για το θέμα της τιμολόγησης. [και καλά "μη μας πρήζετε, σας είπαμε τι παίζει" :P ]

 

Αν είναι να παίρνω κάθε μέρα και να μου λένε τα ίδια, δεν έχει νόημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Για άλλη μια φορά σε καθησύχασε πως σίγουρα θα παραλάβεις. Κρατάνε και ιστορικό απ οτι φαίνεται με το σκηνικό που αναφερεις. Άρα, όντως ρε παιδιά, θεωρώ απίθανο να μην σταλούν οι συσκευές τελικά, τι να πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά εντάξει μαλακίες με το ιστορικό :P

 

Έχω πάρει 6 φορές και μια σήμερα 7, και η τύπισσα μου είπε "βλεπω μιλήσατε με τον κύριο Τάδε και σας είπε για το θέμα τιμολόγησης"...

 

Τι να της έλεγα; Ότι μίλησα και με άλλους 6, οι 3 εκ των οποίων δεν μου είπαν τίποτα για το θέμα τιμολόγησης; Να μου πει τι; xD

 

Αλλά, συμφωνώ, και μόνο που κρατάνε ιστορικό και κάνουν τον κόπο να ανατρέξουν στην λίστα παραγγελιών, νομίζω πως όντως υπάρχει θέμα και θα παραλάβουμε όταν επιλυθεί.

 

Συνεπώς... υπομονή.

 

P.S. Εξάλλου όταν παίζει θέμα με την τιμολόγηση, όπως μου είπε και μια φίλη μου από την Forthnet, λύνεται ΠΟΛΥΥΥΥ ΑΡΓΑ όσο απλό και να είναι. Ενδεικτικά, μου είπε πως θα πρέπει είτε να διορθωθεί από το λογιστήριο και μετά να παραλάβω στα 299, αλλιώς θα πρέπει να παραλάβω στην φουλ τιμή, και μετά να μου επιστρέψουν τα χρήματα (η φίλη μου στην Forthnet μου το είπε αυτό, όχι η Wind, μην παρεξηγείτε).

 

Οπότε κατ' εμέ το θέμα τιμολόγησης είναι legit και όχι δικαιολογία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ το καταλαβαίνω να μην έχουν απόθεμα και να περιμένουν καινούρια παραλαβή. Αυτό με την τιμολόγηση δεν το χάφτω όμως

Προφανώς δεν μπορούν να τιμολογήσουν γιατί δεν έχουν τα imei των συσκευών.

Θεωρώ όμως ότι θα παραλάβουμε 99% την ερχόμενη εβδομάδα. Όλα αυτά τα περί ραντεβού κτλ. ήταν για να κερδίσουν χρόνο μέχρι να παραλάβουν τις καινούριες συσκευές. Τα εργοστάσια της motorola πήραν φωτιά για να καλύψουν την απρόσμενα αυξημένη ζήτηση του Nexus 6

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ το καταλαβαίνω να μην έχουν απόθεμα και να περιμένουν καινούρια παραλαβή. Αυτό με την τιμολόγηση δεν το χάφτω όμως

Προφανώς δεν μπορούν να τιμολογήσουν γιατί δεν έχουν τα imei των συσκευών.

Θεωρώ όμως ότι θα παραλάβουμε 99% την ερχόμενη εβδομάδα. Όλα αυτά τα περί ραντεβού κτλ. ήταν για να κερδίσουν χρόνο μέχρι να παραλάβουν τις καινούριες συσκευές. Τα εργοστάσια της motorola πήραν φωτιά για να καλύψουν την απρόσμενα αυξημένη ζήτηση του Nexus 6

 

 

Ζητημα στην Ελλάδα να έφυγαν μαζι με την προσφορά της Voda πανω απο 100 συσκευες. Το insomnia δεν αντικατοπτριζει την πραγματικότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Για να τσέκαρουμε το απόθεμα τους, μπορούμε να πάμε σε ένα κατάστημα wind, δήθεν σαν ενδιαφερόμενοι για τη συσκευή μαζί με συμβόλαιο φυσικά. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να τσέκαρουμε το απόθεμα τους, μπορούμε να πάμε σε ένα κατάστημα wind, δήθεν σαν ενδιαφερόμενοι για τη συσκευή μαζί με συμβόλαιο φυσικά. :D

 

Τα καταστήματά τους βλέπουν μόνο το απόθεμα των κεντρικών αποθηκών (που είναι άδεια, πήγα και ρώτησα στο κατάστημα Ελληνικού στην Γούναρη το Σάββατο). Και αντίστοιχα τα κεντρικά δεν ξέρουν το απόθεμα των καταστημάτων.

 

Το ένα κατάστημα δεν βλέπει το απόθεμα του άλλου, γιατί ειναι franchise.

 

Δεν επικοινωνεί το ένα κατάστημα με το άλλο μέσω του συστήματος.

 

Τηλεφωνούν σαν ιδιώτες αν θέλουν μια εξυπηρέτηση κατάστημα-προς-κατάστημα.

 

Ζητημα στην Ελλάδα να έφυγαν μαζι με την προσφορά της Voda πανω απο 100 συσκευες. Το insomnia δεν αντικατοπτριζει την πραγματικότητα.

 

Χαχαχα εννοεί για να καλύψει την ζήτηση που προέκυψε από εμάς σε αυτό το topic. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Τα καταστήματά τους βλέπουν μόνο το απόθεμα των κεντρικών αποθηκών (που είναι άδεια, πήγα και ρώτησα στο κατάστημα Ελληνικού στην Γούναρη το Σάββατο). Και αντίστοιχα τα κεντρικά δεν ξέρουν το απόθεμα των καταστημάτων.

 

Το ένα κατάστημα δεν βλέπει το απόθεμα του άλλου, γιατί ειναι franchise.

 

Δεν επικοινωνεί το ένα κατάστημα με το άλλο μέσω του συστήματος.

 

Τηλεφωνούν σαν ιδιώτες αν θέλουν μια εξυπηρέτηση κατάστημα-προς-κατάστημα.

Εμείς μιας και μιλάμε με τη μαμά wind κι όχι κάποιο καταστημα, άρα θα παραλάβουμε απο την κεντρική αποθήκη όταν ειναι, η οποία είναι άδεια, τότε αλήθεια μας λένε. Άρα υπομονή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά εντάξει μαλακίες με το ιστορικό :P

 

Έχω πάρει 6 φορές και μια σήμερα 7, και η τύπισσα μου είπε "βλεπω μιλήσατε με τον κύριο Τάδε και σας είπε για το θέμα τιμολόγησης"...

 

Τι να της έλεγα; Ότι μίλησα και με άλλους 6, οι 3 εκ των οποίων δεν μου είπαν τίποτα για το θέμα τιμολόγησης; Να μου πει τι; xD

 

Αλλά, συμφωνώ, και μόνο που κρατάνε ιστορικό και κάνουν τον κόπο να ανατρέξουν στην λίστα παραγγελιών, νομίζω πως όντως υπάρχει θέμα και θα παραλάβουμε όταν επιλυθεί.

 

Συνεπώς... υπομονή.

 

P.S. Εξάλλου όταν παίζει θέμα με την τιμολόγηση, όπως μου είπε και μια φίλη μου από την Forthnet, λύνεται ΠΟΛΥΥΥΥ ΑΡΓΑ όσο απλό και να είναι. Ενδεικτικά, μου είπε πως θα πρέπει είτε να διορθωθεί από το λογιστήριο και μετά να παραλάβω στα 299, αλλιώς θα πρέπει να παραλάβω στην φουλ τιμή, και μετά να μου επιστρέψουν τα χρήματα (η φίλη μου στην Forthnet μου το είπε αυτό, όχι η Wind, μην παρεξηγείτε).

 

Οπότε κατ' εμέ το θέμα τιμολόγησης είναι legit και όχι δικαιολογία...

 

Τα παιδιά που λένε ότι έχουν παραλάβει ήδη στα 299 πως το εξηγείς ;;!!!

 

Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά λέω εγώ........

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακριβώς. το συστεμικό υπερ-πρόβλημα με την τιμολόγηση είναι βασικά ότι τους λείπουν οι συσκευές για να τις τιμολογήσουν. 

Αλλά σου λέει ας το βαφτίσουμε συστεμικό για να τους μπερδέψουμε

Αμα φάνε μια συστεμική καταγγελία δε θα φταίμε εμείς που μας έχουν στο δούλεμα και στο περίμενε 2+ βδομάδες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...