Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 373
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
 

Στην κοινωνική σου ανάγκη να αποκτήσεις άποψη τα έχεις κάνει αχταρμά στο μυαλό σου.

 

Δεν πρόκειται καν να μπω στη διαδικάσια να κατανοήσω το πως εξίσωσες το «σφάζω το παιδί μου και το μαγειρεύω για να μην το βρουν ποτέ» με καταστάσεις πολέμου.

 

Ξέμπλεξέ τα, παραδέξου ότι είναι τουλάχιστον άτοπη η σύγκριση και μετά συζητάμε τις περαιτέρω απορίες σου.

 
Όταν κρίνεις κάποιον που δε γνωρίζεις σα χαρακτήρα αντί να κρίνεις τις θέσεις του υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να πεις υποκειμενικές βλακείες, όπως εδώ.
 
Σε περίπτωση που δε μπορείς να το αντιληφθείς μόνος σου, δεν εξίσωσα το σφάξιμο του παιδιού με τις καταστάσεις πολέμου. Εξίσωσα το παλούκωμα του δράστη "επειδή δεν προσφέρει τίποτα" με το παλούκωμα στον πόλεμο (και εκτός αυτού) "επειδή δεν προσφέρουν τίποτα". Και αυτό το έκανα για να υπογραμμίσω ότι το "δεν προσφέρει τίποτα" είναι non-argument. Και για μένα εσύ προσωπικά μπορεί να "μη προσφέρεις τίποτα". Είμαι δικαιολογημένος να σε σφάξω;
 
Με τα επιχειρήματά μου μπορεί να μη συμφωνείς, αλλά είναι τουλάχιστον επιχειρήματα και επιδέχονται κριτική (που επέλεξες να μην κάνεις για λόγους που μόνο εσύ ξέρεις).
 

 

^Οι ίδιοι δεν υπολογίζουν τη ζωή τη δικιά τους και κανενός άλλου αλλά εμείς πρέπει να υπολογίσουμε τη δικιά τους που χαράμισαν....

 

Θα έπρεπε να την υπολογίσουμε εξ ορισμού. Ελπίζω να μη διαφωνεί κανείς ότι απο κει ξεκινάμε, όπως ξεκινάμε και από το ότι κάποιος είναι αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίου.

 

Δεν πήρα λοιπόν ακόμα απάντηση στην ερώτηση: για ποιό λόγο να μην την υπολογίσουμε στη συγκεκριμένη περίπτωση; Τι προσφέρει η θανατική ποινή σε σχέση με τον εγκλεισμό π.χ.;

 

Πιστεύω ναι, όλο και κάποιος θα το ξανασκέφτηκε....

 

Ακόμα κι αν δεν μειώθηκαν ελάφρωσε ο κόσμος από ένα βάρος.... :)

 

Ελπίζω καταλαβαίνεις ότι όλα αυτά τα λες αυθαίρετα και άρα δεν έχουν κανένα βάρος σε μια αντικειμενική συζήτηση.

 

1) "Πιστεύεις" ότι κάποιος θα το ξανασκέφτηκε άρα ΟΚ; Εγώ πιστεύω ότι τα παιδιά μου θα μείνουν μακριά από την πρέζα με ένα χέρι ξύλο πρωι-μεσημέρι-βράδυ, να τα δείρω λοιπόν ή έχεις αντίρρηση;

 

2) Το δικό σου μυαλό μπορεί να ελάφρωσε. Το δικό μου βάρυνε. Το λοιπόν; Η δική σου αυθαίρετη άποψη για κάποιο λόγο μετράει περισσότερο από τη δική μου αυθαίρετη άποψη;

 

 

Όπως κρίνουμε όλα τα υπόλοιπα, με το μυαλό και την (κοινή) λογική που έχουμε. Έχουμε ορίσει ποινές και τιμωρίες για διάφορα αδικήματα, ε κάποια αδικήματα δεν χωράνε και δεν καλύπτονται από αυτές τις τιμωρίες...οι ανάπηροι με τα δύο ανθρωποειδή που συζητάμε εδώ τι σχέση μπορεί να έχουν; Για το αν υπάρχει πιθανότητα να σωφρονιστούν το θεωρώ χαμένο κόπο και χρόνο έστω να δοκιμάσεις...Ποιες οριζόντιες δολοφονίες και ποιος Χίτλερ;!

 

Τελευταία φορά που κοίταξα τον ΠΚ, όλα τα αδικήματα χωράνε και καλύπτονται από αυτές τις τιμωρίες. Εξάλλου αυτός είναι ο ορισμός της αξιόποινης πράξης: προβλέπεται γι' αυτήν συγκεκριμένη τιμωρία.

 

Με ποιό αντικειμενικό κριτήριο αυτά τα συγκεκριμένα αδικήματα δε χωράνε και δεν καλύπτονται;

 

Το ξέρεις υποθέτω πως υπάρχουν π.χ. ζωόφιλοι που πιστεύουν πως όποιος δίνει φόλα η/και κακοποιεί ανυπεράσπιστα ζώα θα έπρεπε να παλουκώνεται. Συμφωνείς μ' αυτό; Αν όχι, αντιλαμβάνεσαι ότι τα κριτήρια με τα οποία εδώ συμφωνείς και εκεί διαφωνείς είναι αυθαίρετα; Αν ναι, συμφωνείς με όλα τα παραδείγματα που μπορώ να φέρω ή κάπου τελικά μπαίνει το αυθαίρετο στην υπόθεση;

  • Like 1
Δημοσ.

Αν το πάμε έτσι όλα αυθαίρετα είναι και υποκειμενικά είναι. Κάποια αδικήματα για μένα δεν καλύπτονται, δεν μπορείς να τα σκεφτείς καν για να τα εντάξεις σε μια τιμωρία. Φυσικά την άποψή μου λέω, είναι υποκειμενική όπως και οι άλλες, δεν έχει κάποιο μεγαλύτερο βάρος.

 

Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω τι προσφέρει ο εγκλεισμός, ειδικά όταν όλοι ξέρουμε τι θα γίνει εκεί που θα εγκλειστεί...απλά θα περιμένουμε από άλλους "παραστρατημένους" να αποδώσουν τη δικαιοσύνη που δεν προβλέπουν οι νόμοι μας

 

Να συμπληρώσω ότι δεν συμφωνώ με το bold, δεν θα έπρεπε να την υπολογίσουμε εξ ορισμού

Δημοσ.

Μια κοινωνία που καταδικάζει τους εγκληματίες της σε θάνατο, είναι καταδικασμένη η ίδια να αναθρέφει εγκληματίες.

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.

Αναφερόμενος στον παιδοκτόνο πατέρα, ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη εξήγησε ότι:

 

«Ο ίδιος αν μπορέσει να πει κάτι… Και ο ίδιος νομίζω σε αυτές τις περιπτώσεις… Συνήθως, ξέρετε, αυτοκτονούν ή έχουν κάποιον βίαιο θάνατο από αλλού. Δεν αντέχεται αυτό ούτε από τον ίδιο που το έκανε, ούτε από τη σύζυγο. Δεν αντέχεται αυτό».

 

Ο κ. Πανούσης συνέχισε λέγοντας:

«Κοιτάξτε, όταν σκοτώσεις τη μάνα σου ή το παιδί σου… και όλα αυτά, με βιασμούς ή τέτοιου είδους δολοφονίες… Υπάρχει ένας κώδικας τιμής μέσα στις φυλακές, εντός ή εκτός εισαγωγικών. Άρα γι’ αυτό σας είπα ότι εγώ νομίζω ότι σε αυτές τις περιπτώσεις πολύ γρήγορα θα έχουμε το θάνατο και του ίδιου του δράστη».

 

Αυτός δηλαδή τώρα είναι αναπληρωτής υπουργός ΠτΠ;

Α καλά...

Δημοσ.

Δεν είναι κάτι που μπορείς να μετρήσεις πιστεύω, το αν κάποιοι το ξανασκέφτηκαν και δεν έκαναν τα εγκλήματα δεν μπορείς να το μετρήσεις

 

Μπορείς να μετρήσεις αυτούς που έκαναν, η στατιστική δεν λειτουργεί υποθετικά.

Όταν το κράτος αναλαμβάνει τον ρόλο του θεού - τιμωρού που έχει το δικαίωμα να αφαιρεί ζωές, η ίδια η ανθρώπινη ύπαρξη στην συνείδηση των ανθρώπων υποβαθμίζεται.

 

Πέρα από το ανθρωπιστικό του θέματος λοιπόν, με την θανατική ποινή όχι απλά δεν αντιμετωπίζεις το πρόβλημα, αντιθέτως το κάνεις χειρότερο.

Ο μέσος redneck βαρύμαγκας εκδικητής (έχουμε και μπόλικους εδώ μέσα), θα σκεφτεί πως αφού μπορεί το κράτος να αφαιρεί ζωές όταν το αποφασίζει, γιατί όχι κι εγώ;

 

 

Αλήθεια, όσοι φαντάζεστε τρόπους εκδικητικών βασανιστηρίων, πηγαίντε σε ένα γιατρό.

Κάθε φορά που κάτι φρικιαστικό βγαίνει στην επικαιρότητα έχουμε την ίδια ιστορία με τους warriors των keyboard εδώ μεσα.

  • Like 8
Δημοσ.

Άκουγαν οι γείτονες συχνά τις φωνές του παιδιού αλλά όπως πάντα, τώρα το θυμήθηκαν...

 

Από την άλλη, λυπάμαι που το λέω, αλλά πολλές φορές τους δικαιολογώ όταν σκέφτομαι πως το σύστημα των νόμων που έχουμε και η αντιμετώπιση των μαρτύρων από την αστυνομία, σε κάνουν να μη "θες να μπλέξεις"...

Γνωστός που έκανε επώνυμη καταγγελία στην αστυνομία έμπλεξε με μηνύσεις.

 

Το απλό είναι να πάρεις ανώνυμα στην ειδική γραμμή που υπάρχει για τέτοιες περιπτώσεις.

Δημοσ.

Δεν είναι κάτι που μπορείς να μετρήσεις πιστεύω, το αν κάποιοι το ξανασκέφτηκαν και δεν έκαναν τα εγκλήματα δεν μπορείς να το μετρήσεις

 

Σκέψου και το ανάποδο όμως

Πόσοι γνωρίζοντας ότι τους περιμένει θανατική ποινή, πήραν επιπλέον άτομα στο λαιμό τους

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.

Όταν κρίνεις κάποιον που δε γνωρίζεις σα χαρακτήρα αντί να κρίνεις τις θέσεις του υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να πεις υποκειμενικές βλακείες, όπως εδώ.

 

Συμφωνώ απολύτως με το σχόλιό σου. Επομένως κι εσύ πριν αντιστρέψεις το ερώτημα που έθεσα «γιατί να αναπνέει τον αέρα μου;» θα έπρεπε να υπολογίσεις την αναλογία, γιατί διαφορετικά θα μπορούσα να πάρω προσωπικά το προσωπικό ερώτημά σου. Όταν δε μάλιστα είσαι σκεπτόμενο άτομο που χρησιμοποιείς ορθά την ελληνική θα μπορούσες να απάντησεις μόνος σου στο ερώτημα που αντίστρεψες: γιατί εγώ δεν θέλω να μαγειρέψω το παιδί μου για αρχή.

 

 

Σε περίπτωση που δε μπορείς να το αντιληφθείς μόνος σου, δεν εξίσωσα το σφάξιμο του παιδιού με τις καταστάσεις πολέμου. Εξίσωσα το παλούκωμα του δράστη "επειδή δεν προσφέρει τίποτα" με το παλούκωμα στον πόλεμο (και εκτός αυτού) "επειδή δεν προσφέρουν τίποτα". Και αυτό το έκανα για να υπογραμμίσω ότι το "δεν προσφέρει τίποτα" είναι non-argument. Και για μένα εσύ προσωπικά μπορεί να "μη προσφέρεις τίποτα". Είμαι δικαιολογημένος να σε σφάξω;

 

Προσπάθησε για λίγο να καταλάβεις ότι δεν είναι όμοιες οι συγκρίσεις. Ακόμα και στο βασικό επίπεδο που πας να τις θέσεις δεν είναι όμοιες. Γιατί οι Ισραηλινοί δεν σκοτώνουν τους Παλαιστίνιους επειδή θεωρούν ότι δεν προσφέρουν τίποτα, ούτε οι Τούρκοι σκότωναν επειδή θεωρούσαν ότι οι Έλληνες δεν προσφέρουν τίποτα, ούτε καν οι Τζιχαντιστές σκοτώνουν επειδή θεωρούν ότι οι άπιστοι δεν προσφέρουν τίποτα. Όλοι οι παραπάνω σκότωναν/σκοτώνουν γιατί θεωρούν -δικαίως ή αδίκως- ότι υπάρχει κίνδυνος από το αντίπαλο μέρος.

 

Επομένως, πριν μπεις στη διαδικασία να τονίζεις το -κατά την άποψή σου- non-argument, φρόντισε να το κάνεις με όμοιες αναλογίες, γιατί αν δεν το κάνεις κινδυνεύεις να φανείς γραφικός.

 

 

 

Με τα επιχειρήματά μου μπορεί να μη συμφωνείς, αλλά είναι τουλάχιστον επιχειρήματα και επιδέχονται κριτική (που επέλεξες να μην κάνεις για λόγους που μόνο εσύ ξέρεις).

 

Όχι, δεν επιδέχονται όλα τα επιχειρήματα κριτικής. Πόσο μάλλον δε όταν εκτός από άσχετα είναι και λάθος δομημένα. Γιατί κι εγώ θα μπορούσα να σου ανταπαντήσω ότι το φθόριο έχει σε όλες του τις ενώσεις αριθμό οξείδωσης -2. Αλλά κάτι τέτοιο εκτός από άσχετο με το θέμα μας (που θα με έκανε και γραφικό συν τοις άλλοις), θα ήταν και λανθασμένο.

 

Οπότε, εξέταζε προσεκτικότερα τα επιχειρήματά σου πριν τα θέσεις. :)

Δημοσ.

Μπορείς να μετρήσεις αυτούς που έκαναν, η στατιστική δεν λειτουργεί υποθετικά.

Όταν το κράτος αναλαμβάνει τον ρόλο του θεού - τιμωρού που έχει το δικαίωμα να αφαιρεί ζωές, η ίδια η ανθρώπινη ύπαρξη στην συνείδηση των ανθρώπων υποβαθμίζεται.

 

Πέρα από το ανθρωπιστικό του θέματος λοιπόν, με την θανατική ποινή όχι απλά δεν αντιμετωπίζεις το πρόβλημα, αντιθέτως το κάνεις χειρότερο.

Ο μέσος redneck βαρύμαγκας εκδικητής (έχουμε και μπόλικους εδώ μέσα), θα σκεφτεί πως αφού μπορεί το κράτος να αφαιρεί ζωές όταν το αποφασίζει, γιατί όχι κι εγώ;

 

 

Αλήθεια, όσοι φαντάζεστε τρόπους εκδικητικών βασανιστηρίων, πηγαίντε σε ένα γιατρό.

Κάθε φορά που κάτι φρικιαστικό βγαίνει στην επικαιρότητα έχουμε την ίδια ιστορία με τους warriors των keyboard εδώ μεσα.

Δεν είμαι keyboard warrior, δεν φαντάζομαι βασανιστήρια, είναι απλά η άποψή μου ότι κάποια αδικήματα δεν χωράνε επαρκή τιμωρία και σωφρονισμό...:)

Σκέψου και το ανάποδο όμως

Πόσοι γνωρίζοντας ότι τους περιμένει θανατική ποινή, πήραν επιπλέον άτομα στο λαιμό τους

Θεωρώ πιο πιθανό αυτό που είπα εγώ...αλλά οκ δεκτό  :)

Δημοσ.

Δεν είμαι keyboard warrior, δεν φαντάζομαι βασανιστήρια, είναι απλά η άποψή μου ότι κάποια αδικήματα δεν χωράνε επαρκή τιμωρία και σωφρονισμό... :)

Θεωρώ πιο πιθανό αυτό που είπα εγώ...αλλά οκ δεκτό   :)

 

Η άποψή σου μπορεί να είναι πως η γη είναι τετράγωνη.

Και στις 2 περιπτώσεις, οι αντίστοιχες επιστήμες θα διαφωνήσουν μαζί σου, και θα έχουν ένα point βασιμένο σε δεδομένα.

  • Like 2
Δημοσ.

Η άποψή σου μπορεί να είναι πως η γη είναι τετράγωνη.

Και στις 2 περιπτώσεις, οι αντίστοιχες επιστήμες θα διαφωνήσουν μαζί σου, και θα έχουν ένα point βασιμένο σε δεδομένα.

Επίσης δεκτό, απλά είναι ένα φόρουμ κι ο καθένας (μαζί κι εγώ) λέει το μακρύ του και το κοντό του με όσο βάρος μπορεί να έχει η άποψή του...:)

Δημοσ.

Για το έγκλημα, δεν υπάρχει χώρος για τοποθέτηση. Φρίκη.

Και για την τιμωρία, σε rule of law δεν υπάρχει χώρος για τοποθέτηση. Ότι προβλέπει ο νόμος.

Και πάνω που μπήκα στο thread να χαζέψω τους δήμιους των πληκτρολογίων, να κάνουν raise ο ένας στον άλλον σε πρωτότυπους τρόπους βασανιστηρίων και εκτελέσεων, είτε για να τέρψουν τα ψυχολογικά τους, είτε για τα hi5 όσων θέλουν έτσι εμμέσως να μας πουν πόσο αγαπούν τα παιδιά και πόσο καλοί είναι ώστε να αντιδρούν με αυτό τον τρόπο, διαβάζω αυτό.

 

Στον επόμενο τόνο, ο πρόεδρος της δημοκρατίας θα απονείμει τιμές στους δολοφόνους του πρεζάκια;

  • Like 1
Δημοσ.

Πιστεύω ναι, όλο και κάποιος θα το ξανασκέφτηκε....

 

Ακόμα κι αν δεν μειώθηκαν ελάφρωσε ο κόσμος από ένα βάρος....:)

Ερευνες εδειξαν οτι η προοπτική της θανατικής ποινής δεν λειτούργησε αποτρεπτικά.Και να στο πω κι αλλιώς το τέρας ο παιδεραστής θα συνεχίσει να κυνηγάει τα παιδιά ο,τι κι αν γίνει.Ενας απο τους λόγους επισης που δεν πιστευω στην θανατική ποινή ειναι πόσοι αθώοι εκτελέστηκαν και η αθωότητα τους αποδείχθηκε πολύ αργά.

Πρόσεξε δεν σου μιλάω για την αξία της ζωής και αλλα επιχειρήματα που μπορεί να προβάλλουν κάποιοι ενάντια στην θανατική ποινή,μου ειναι δύσκολο να νιώσω το παραμικρό ίχνος συμπάθειας για τέτοιους ανθρώπους,απο κει και πέρα όσον αφορά το βαρος που φεύγει απο την κοινωνία θα σου έλεγα οτι για να ξεβρωμίσει θα έπρεπε να εξαφανιστούν πολλοί περισσότεροι και μάλιστα και στυλοβάτες της κοινωνίας που δεν τους πιάνει το μάτι σου και τρέχουν πχ σε Ταϋλάνδη και βγάζουν τα αρρωστημένα γούστα τους.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο πανουσης μιλησε σαν εγκληματολογος εκ πειρας τι συμβαινει σε αυτες τις περιπτωσεις, δεν ειδα καπου να επικροτει η να συμφωνει με αυτο παντως. Οσο για το εγκλημα, φρικη τι αλλο να πεις, απλα προσπαθω να μην διαβαζω αλλα, οι λεπτομερειες δεν χρειαζοταν νομιζω..

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...