Προς το περιεχόμενο

R.I.P Μικρή Μου Άννυ!


Mau-Maus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παπαριές είπε. Χοντρές, από αυτές που δεν λέγονται, ειδικά από κάποιον που βρίσκεται σε αυτή την θέση.

 

http://info-war.gr/2015/05/%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%AD%CF%80%CE%B5%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%B7%CE%B8%CE%B5%CE%AF/

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 373
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

αυτος οταν μπει φυλακη, 2 πραγματα παιζει να συμβουν

 

η θα παρει αδεια στα 5 χρονια και θα εξαφανιστει..

 

η θα βρεθει νεκρος σε ενα κελι

 

εγω προτιμω το δευτερο.. γιατι..

1) αυτος δεν προκειται να σωφρονιστει και να ενταχτει στο κοινωνικο συνολο

2) δε γουσταρω να ταιζω με τους φορους μου τετοια ψυχωτικα αποβρασματα

3) μετα απο τετοια πραξη για μενα του αξιζει οτι χειροτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι πιο άκυρο μπορουσε να πει ...

 

Τέλειο παράδειγμα γιατί το να είναι κάποιος καλός καθηγητής, με τίτλους και περγαμηνές, σε οποιοδήποτε τομέα (οvvόματα δε λέμε) δε σημαίνει ότι μπορεί να είναι και καλός πολιτικός

Αυτός δηλαδή τώρα είναι αναπληρωτής υπουργός ΠτΠ;

Α καλά...

 

Την αλήθεια είπε πάντως. Το μόνο που δεν είπε - και σωστά έκανε, δεδομένης τής θέσης του - είναι το ότι συμφωνεί μ' αυτή την αλήθεια. Εγώ που δεν είμαι υπουργός π.χ., μπορώ να το λέω: Ευτυχώς που υπάρχει αυτή η αλήθεια.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικότερα πιστευετε ότι αν υπάρχει θανατική ή κάμια πιο τιμωριτικη ποινη, βασανιστηρια, ο τυπας δεν θα έκανε τον φόνο; Ότι ήταν σε θέση να καταλάβει τι εκανε; Σε παρόμοιες περιπτώσεις μόνο η πρόληψη μπορεί να λειτουργήσει, κοινωνικότερο κράτος, καλύτερες υπηρεσίες προνοιας κλπ 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πανουσης μιλησε σαν εγκληματολογος εκ πειρας τι συμβαινει σε αυτες τις περιπτωσεις, δεν ειδα καπου να επικροτει η να συμφωνει με αυτο παντως. Οσο για το εγκλημα, φρικη τι αλλο να πεις, απλα προσπαθω να μην διαβαζω αλλα, οι λεπτομερειες δεν χρειαζοταν νομιζω..

 

Προφανώς ... αλλά αυτό σημαίνει είτε ότι δεν έχει συνειδητοποιήσει την "αυξημένη" ευθύνη του για τα όσα λέει ως υπουργός είτε ότι απλά δεν ξέρει να εκφράζεται (οπότε πάλι δεν είναι καλός για υπουργός).

 

ΘΑ μπορούσε να διατυπώσει πολύ καλύτερα επιστημονική του άποψη πρόβλεψη λίγο πιο προσεγμένα βάζοντας μζί και το τι πρέπει να γίνει για να μη γίνει αυτό πχ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιδανικά, η θανατική ποινή πρέπει να επιβάλλεται σε άτομα που εν γνώση τους και χωρίς λόγο αφαιρούν ζωές, καταστρέφουν ζωές ή συνεχίζουν την εγκληματική δράση αφού έχουν φάει ισόβια. Παραδείγματα,  γκάνγκστερ που συνεχίζουν να κινούν τα νήματα απ' τις φυλακές, ο τύπος που σκότωσε τον δεσμοφύλακα επειδή δεν του έδωσαν άδεια, ακόμα και ο άλλος που πριν λίγες μέρες δολοφόνησε τον 29χρονο πατέρα κατά παραγγελία.

 

Λέω ιδανικά, γιατί δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στο σύστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την αλήθεια είπε πάντως. Το μόνο που δεν είπε - και σωστά έκανε, δεδομένης τής θέσης του - είναι το ότι συμφωνεί μ' αυτή την αλήθεια. Εγώ που δεν είμαι υπουργός π.χ., μπορώ να το λέω: Ευτυχώς που υπάρχει αυτή η αλήθεια.

 

Ναι εσύ που δεν είσαι υπουργός μπορείς να λες πράγματα που δε πρέπει να λέει ο υπουργός.

 

Όταν χθες η ελληνικές φυλακές έγιναν χόρος μαχιρωμάτων αντιπάλων συμμοριών δε μπορεί απλά να σχολιάζει ο υπουργός το αναμενόμενο ... όσο πιθανό και αν είναι αυτό.

 

 

Είναι πχ πολύ πιθανό σε ένα καλοκαίρι να καούν πολλές δασικές εκτάσεις ή ξερωγω σε αθλητικό ματς να γίνουν επισόδεια ...

 

δεν είναι η δουλειά του υπουργού να λεέι .... "περιμένουμε να καούν ως συνήθως τα δάση" / "αναμένουμε γρήγορα να σκοτωθούμε στο ξύλο" ...

 

Εσύ μπορείς και εγώ και ο παραδίπλα "μπορούμε να το πούμε" πχ λίγο πιο χαλαρά αλλά γι αυτό το λόγο δεν είμαστε υπουργοί, για αυτό το λόγο δε βγάζουμε υπουργούς με κλήρωση ... δε τους έχουμε για να προβλέπουν τα αναμενώμενα, τους έχουμε για να τα αλλάζουν.

 

 

 

 

Εγώ δε λέω αυτές τις βλακείς που διάβασα στο link του infowar από πάνω ότι "καλεί" να σκοτώσουν και άλλες βλακείες , απλά λέω ότι ήταν ακυρότατη/ανευθυνη δήλωση και επισήμανα πως μπορεί να αποδικνύονται "λίγοι" στη πράξη πολύ επιφανείς "καθηγητάδες"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Και πάνω που μπήκα στο thread να χαζέψω τους δήμιους των πληκτρολογίων, να κάνουν raise ο ένας στον άλλον σε πρωτότυπους τρόπους βασανιστηρίων και εκτελέσεων, είτε για να τέρψουν τα ψυχολογικά τους, είτε για τα hi5 όσων θέλουν έτσι εμμέσως να μας πουν πόσο αγαπούν τα παιδιά και πόσο καλοί είναι ώστε να αντιδρούν με αυτό τον τρόπο, διαβάζω αυτό.

 

 

Ηταν ο,τι πιο ακυρο θα μπορουσε να δηλωσει ο υπουργος , δεν πιστευα σε αυτο που διαβαζα , δεν μπορεις να παιρνεις αυτην την θεση  (ουτε καν σαν εκτιμηση) οταν κατεχεις αυτο το αξιωμα και απευθύνεσαι δημοσια..

Απο την αλλη ομως  μην ειμαστε τοσο ευαισθητουληδες , αυτη η μαλακια που ειπε  δεν παύει να ειναι αυτο που ολοι σκεφτομαστε σαν πολυ πιθανο ενδεχομενο να συμβει στον -ήδη- τελειωμενο πρεζακια ..

 

Εσυ μπηκες στο thread να χαζέψεις τους δήμιους των πληκτρολογίων, να κάνουν raise ο ένας στον άλλον σε πρωτότυπους τρόπους βασανιστηρίων και εκτελέσεων !! σωστος !!

 

Απο την μερια μου εγω προτεινω  ..

δικαιη δικη , να μην καταπατουν το τεκμηριο της αθωοτητας οι αλητες οι δημοσιογραφοι και αν στην τελικη ειναι ενοχος να του αναγνωριστει το ελαφρυντικο της εξαρτησης ουσιων και να ενταχτει σε ανοικτα προγράμματα απεξάρτησης ! να παιρνει σιγα σιγα αδειουλες για να μπορεσει να προσαρμοστει και παλι ομαλα στην κοινωνια μας , να του δωθει ακομη μια ευκαιρια  να κανει ενα παιδακι με την γυναικουλα του το οποιο και θα μεγαλωσει με φροντιδα και αγαπη εχοντας ειλικρινά μετανιωσει για το λαθος του !!

Ευχαριστω ..  

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς ... αλλά αυτό σημαίνει είτε ότι δεν έχει συνειδητοποιήσει την "αυξημένη" ευθύνη του για τα όσα λέει ως υπουργός είτε ότι απλά δεν ξέρει να εκφράζεται (οπότε πάλι δεν είναι καλός για υπουργός).

 

ΘΑ μπορούσε να διατυπώσει πολύ καλύτερα επιστημονική του άποψη πρόβλεψη λίγο πιο προσεγμένα βάζοντας μζί και το τι πρέπει να γίνει για να μη γίνει αυτό πχ

Ναι σε αυτό δεν διαφωνώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πχ πολύ πιθανό σε ένα καλοκαίρι να καούν πολλές δασικές εκτάσεις ή ξερωγω σε αθλητικό ματς να γίνουν επισόδεια ...

 

δεν είναι η δουλειά του υπουργού να λεέι .... "περιμένουμε να καούν ως συνήθως τα δάση" / "αναμένουμε γρήγορα να σκοτωθούμε στο ξύλο" ...

 

... δε τους έχουμε για να προβλέπουν τα αναμενώμενα, τους έχουμε για να τα αλλάζουν.

 

Η κατάσταση με τις φωτιές στα δάση και τα έκτροπα στα γήπεδα, ελπίζω κι εγώ ν' αλλάξει. Το να πηγαίνουν στο διάολο όλα αυτά τα αποβράσματα που πάνε σφαχτοί μέσα στις φυλακές από την άλλη, μια χαρά μού κάθεται, οπότε δεν έχω κανένα πρόβλημα με το αν θα το αναφέρει ο υπουργός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απολύτως με το σχόλιό σου. Επομένως κι εσύ πριν αντιστρέψεις το ερώτημα που έθεσα «γιατί να αναπνέει τον αέρα μου;» θα έπρεπε να υπολογίσεις την αναλογία, γιατί διαφορετικά θα μπορούσα να πάρω προσωπικά το προσωπικό ερώτημά σου. Όταν δε μάλιστα είσαι σκεπτόμενο άτομο που χρησιμοποιείς ορθά την ελληνική θα μπορούσες να απάντησεις μόνος σου στο ερώτημα που αντίστρεψες: γιατί εγώ δεν θέλω να μαγειρέψω το παιδί μου για αρχή.

Μήπως απλά προσπαθείς με πολύ μπερδεμένο τρόπο να πεις "γιατί του άλλου του αξίζει ενώ εμένα όχι";

 

Ξεμπέρδεψέ τα λίγο, ίσως έτσι είναι πιο προφανές ότι τα κριτήριά σου είναι προσωπικά και αυθαίρετα.

 

Προσπάθησε για λίγο να καταλάβεις ότι δεν είναι όμοιες οι συγκρίσεις. Ακόμα και στο βασικό επίπεδο που πας να τις θέσεις δεν είναι όμοιες. Γιατί οι Ισραηλινοί δεν σκοτώνουν τους Παλαιστίνιους επειδή θεωρούν ότι δεν προσφέρουν τίποτα, ούτε οι Τούρκοι σκότωναν επειδή θεωρούσαν ότι οι Έλληνες δεν προσφέρουν τίποτα, ούτε καν οι Τζιχαντιστές σκοτώνουν επειδή θεωρούν ότι οι άπιστοι δεν προσφέρουν τίποτα. Όλοι οι παραπάνω σκότωναν/σκοτώνουν γιατί θεωρούν -δικαίως ή αδίκως- ότι υπάρχει κίνδυνος από το αντίπαλο μέρος.

 

Επομένως, πριν μπεις στη διαδικασία να τονίζεις το -κατά την άποψή σου- non-argument, φρόντισε να το κάνεις με όμοιες αναλογίες, γιατί αν δεν το κάνεις κινδυνεύεις να φανείς γραφικός.

Όπως φαίνεται πρέπει να τα εξηγούμε όλα βήμα-βήμα. Ας είναι.

 

Προφανώς ακόμα και οι προαναφερθέντες Χ και Υ δεν σκοτώνουν επειδή θεωρούν ότι τα θύματά τους δεν προσφέρουν τίποτα, και αυτό ακριβώς είναι το επιχείρημά μου. Αυτοί που θεωρούν ότι είναι δικαιολογημένοι να σκοτώσουν έχουν τουλάχιστον κι ένα άλλο "επιχείρημα" για τα μάτια του κόσμου.

 

Εσύ όμως (και ο κάθε εσύ) δεν έχεις κανένα, ή αν έχεις το κρατάς για τον εαυτό σου μιας και η δική σου απάντηση στο "γιατί να τον σκοτώσουμε" ήταν "γιατί όχι, αφού δεν προσφέρει τίποτα".

 

Ελπίζω τώρα να είναι πιο κατανοητό. Εξακολουθώ να περιμένω μια ικανοποιητική απάντηση στην ερώτηση "τι έχουμε να κερδίσουμε αν τον σκοτώσουμε που δικαιολογεί το να πάρουμε τη ζωή κάποιου επίτηδες".

 

Όχι, δεν επιδέχονται όλα τα επιχειρήματα κριτικής. Πόσο μάλλον δε όταν εκτός από άσχετα είναι και λάθος δομημένα. Γιατί κι εγώ θα μπορούσα να σου ανταπαντήσω ότι το φθόριο έχει σε όλες του τις ενώσεις αριθμό οξείδωσης -2. Αλλά κάτι τέτοιο εκτός από άσχετο με το θέμα μας (που θα με έκανε και γραφικό συν τοις άλλοις), θα ήταν και λανθασμένο.

 

Οπότε, εξέταζε προσεκτικότερα τα επιχειρήματά σου πριν τα θέσεις. :)

Όταν λες γραφικός αυτό εννοείς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή οκ, ας πούμε καλώς θα κάνουν να σκοτώσουν αυτό το άτομο στη φυλακή, γιατί αυτό που έκανε είναι too much, γιατί αναπνέει τον αέρα που μας ανήκει και γιατί δεν γουστάρουμε να πληρώνουμε φόρους για πάρτη του.

Τον έμπορο ναρωτικών που έσπρωχνε πρέζα σε σχολεία να τον αφήσουμε; Τον μαστρωπό που εκμεταλλευόταν τόσες γυναίκες; Τον δουλέμπορα που άφησε τους λαθρομετανάστες να πνιγούν; Και τον Χρυσαυγίτη που σκότωσε στην ψύχρα κάποιον γιατί έτσι γούσταρε;

Διαφωτίστε με λίγο, γιατί αυτοί θα πρέπει να έχουν καλύτερη τύχη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή οκ, ας πούμε καλώς θα κάνουν να σκοτώσουν αυτό το άτομο στη φυλακή, γιατί αυτό που έκανε είναι too much, γιατί αναπνέει τον αέρα που μας ανήκει και γιατί δεν γουστάρουμε να πληρώνουμε φόρους για πάρτη του.

Τον έμπορο ναρωτικών που έσπρωχνε πρέζα σε σχολεία να τον αφήσουμε; Τον μαστρωπό που εκμεταλλευόταν τόσες γυναίκες; Τον δουλέμπορα που άφησε τους λαθρομετανάστες να πνιγούν; Και τον Χρυσαυγίτη που σκότωσε στην ψύχρα κάποιον γιατί έτσι γούσταρε;

Διαφωτίστε με λίγο, γιατί αυτοί θα πρέπει να έχουν καλύτερη τύχη;

 

ήταν αναμενώμενη η απάντηση που έλαβες.

 

Να πω και εγώ που είμαι "στη μέση" (στα όσα λες εσύ και στα όσα ο deesnider)

 

και εγώ για κάποιες περιπτώσεις από αυτές που ανέφερες θα έλεγα ότι δε θα έπρεπε να έχουν καλύτερη αντιμετώπιση, κάποιοι απο αυτούς μάλιστα θα έπρεπε να έχουν "χειρότερη".

 

πχ είναι άλλο να γεμίσεις ένα πλοίο με ανθρώπους και να το βουλιάξεις όντας νηφάλιος και με μόνο λόγο το χρήμα (όχι το χρήμα επιβίωσης αλλά τον πλουτισμό) και άλλο κάποιος μέσα στη μαστούρα του, στο κατρακίλισμά του να κάνει έστω αυτό το έγκλημα ή να προσπαθήσει να κλύψει τον γκόμενο για τον Χ,Υ λόγο (πχ γιατί μπορεί να φοβόταν, γιατί ήταν ο προμηθευτής της κλπ).

 

από την άλλη βλέπω περιπτώσεις που σαφώς και δεν είναι τόσο "κακές" ... ο μαστροπός ή ο έμπορος ναρκωτικών που αναφέρεις πχ για μένα (όπως και να ακουστεί αυτό) δεν συγκρίνοτναι με το να βράσεις ένα παιδάκι 4 ετών, όσο μαστούρας και αν είσαι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα έπρεπε.

 

Έννοεις οτι ένα κράτος του δυτικού κόσμου τον 21 αιώνα θα έπρεπε να θανατώνει τους εγκληματίες του; Λογικό!

 

ο μαστροπός ή ο έμπορος ναρκωτικών που αναφέρεις πχ για μένα (όπως και να ακουστεί αυτό) δεν συγκρίνοτναι με το να βράσεις ένα παιδάκι 4 ετών, όσο μαστούρας και αν είσαι.

 

Καλά τα λές! Για σένα. Με βάση δηλαδή τον κώδικα αξιών που έχεις αποκτήσει εσύ προσωπικά από το περιβάλλον σου, τις εμπειρίες σου κτλ. Αν κάνανε την αδερφή σου πόρνη, αν πέθαινε το παιδί σου από πρέζα, ίσως είχες άλλες απόψεις . Επίσης αν δεν έβραζε το παιδί του και απλά το έθαβε κάπου, τα συναισθήματά σου για τον πατέρα θα ήταν διαφορετικά; Όπως καταλαβαίνεις οι νόμοι δεν μπορούν να γράφονται ούτε με βάση το πόσο πολύ μας εξοργίζει το έγκλημα, ή το πόσο άσχημο μας ακούγεται. Όπως είπε και το defacer τα κριτήρια αυτά είναι προσωπικά και αυθαίρετα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...