Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εκανα αλλαγη region οπως ειχε αναφερθει σε προηγουμενο ποστ . Εβαλα Mexico και δοκιμασα να παρω 2-3 παιχνιδια ομως δεν δεχεται ουτε την καρτα μου ουτε το paypal μου. Που κανω το λαθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν κανεις λαθος το εχουν κλειδωσει.                                                                        

Ποτε? Μεχρι πριν λιγες μερες διαβαζα οτι δουλευει κανονικα!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορεις να αγορασεις απο οπου θες. Στην αρχη μπορουσες εκτος απο Ιαπωνια. 
Τωρα καμια ευρωπη/ρωσια/αφρικη.
Ας επιβεβαιωσει και καποιος αλλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορεις να αγορασεις απο οπου θες. Στην αρχη μπορουσες εκτος απο Ιαπωνια. 

Τωρα καμια ευρωπη/ρωσια/αφρικη.

Ας επιβεβαιωσει και καποιος αλλος.

South Africa και Mexico δοκιμασα σημερα και δεν γινεται . Αν ξερει καποιος , αλλο region ας μας το πει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H υποστήριξη από την Ιαπωνία σε επίπεδα 3DS όπως είχε αναφερθεί από την πρώτη κιόλας παρουσίαση του NSW σε αυτό το θέμα φαίνεται ότι θα γίνει εμφανέστατη κατά το 2018 και παραπέρα:

 
Η αλήθεια είναι ότι περίμενα περισσότερα από την Ιαπωνική βιομηχανία στο NSW αλλά φαίνεται πως τους είχε επηρεάσει η δυναμική των smartdevices. Τουλάχιστον έτσι φαίνεται αν λάβουμε υπόψιν την δήλωση του προέδρου της Pokemon Company κατά την οποία δεν περίμενε να πετύχει το NSW λόγω των smartdevices.
 
Πλέον το σύστημα έχει δείξει την δυναμική του και έχοντας ήδη + τρία εκατομμύρια στην αγορά της Ιαπωνίας σε λιγότερο από ένα χρόνο κυκλοφορίας έχει κερδίσει την προσοχή της τοπικής βιομηχανίας.
 
 
Πρόσφατες δηλώσεις του Προέδρου της N:
Speaking with Kyoto Shimbun, Kimishima stated that the company would like to sell over 20 million units in the next fiscal year that begins in April.
 
Kimishima added that Nintendo hopes to increase momentum by releasing games that offer new ways to play. Another part of the strategy is to beef up DLC offerings so that users can play games for a longer period of time.
 
Το σχετικό με τους νέους τρόπους αλληλεπίδρασης έχει αναφερθεί και παλιότερα, ίσως αυτό να αποτελεί και μια απάντηση σε όσους γράφουν εδώ κατά καιρούς για παιχνίδια τύπου Wii στο NSW. Βέβαια και πάλι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι ακριβώς εννοούν, και πάλι ίσως μάθουμε περισσότερα με το N Direct του Ιανουαρίου ή όποτε γίνει.
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Switch surpasses PS2 in first-year sales in Japan

 

Μιλάμε για sales spree όχι αστεία.

 

Δεν κατάλαβα εξαρχής το νόημα αυτής της σύγκρισης η οποία αναρτήθηκε σε διάφορους ιστότοπους. Καταρχήν η πρώτη χρονιά του PS2 δεν έχει καμία σχέση με τις επόμενες και κατά δεύτερον η αγορά από τότε έχει αλλάξει κατακόρυφα. Καλύτερα θα ήταν να αναφερθεί πως το NSW μετράει ήδη σε λιγότερο από ένα χρόνο πάνω από το 50% των συνολικών πωλήσεων του PS4 στην αγορά της Ιαπωνίας. 

 

Και αφού μιλάμε για νούμερα πιστεύω πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το NSW στα αποτελέσματα του παρόντος οικονομικού τριμήνου που κλείνει τέλη του έτους να ξεπεράσει το WiiU. Βέβαια η διαφορά είναι πως τα νούμερα που αναφέρει στα αποτελέσματα η Ν για το NSW είναι πωλήσεις στα καταστήματα ενώ του WiiU είναι στους πελάτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν κατάλαβα εξαρχής το νόημα αυτής της σύγκρισης η οποία αναρτήθηκε σε διάφορους ιστότοπους. Καταρχήν η πρώτη χρονιά του PS2 δεν έχει καμία σχέση με τις επόμενες και κατά δεύτερον η αγορά από τότε έχει αλλάξει κατακόρυφα. Καλύτερα θα ήταν να αναφερθεί πως το NSW μετράει ήδη σε λιγότερο από ένα χρόνο πάνω από το 50% των συνολικών πωλήσεων του PS4 στην αγορά της Ιαπωνίας.

 

Ε όπως και να έχει, το να έχεις ξεπεράσει τις πωλήσεις του πιο καλοπουλημένου συστήματος ever, έστω και σε επίπεδο Ιαπωνίας, είναι feat of strength, πως να το κάνουμε. :P

 

Κατά τ' άλλα στα δικά μου μάτια δεν μετράνε οι πωλήσεις αυτές καθεαυτές, πιο πολύ μετράει το που μπορούν να οδηγήσουν οι πολλές πωλήσεις στο κομμάτι της υποστήριξης (για παράδειγμα αυτό που έγραψες πριν, ότι οι 3rd-party κάνουν shift από το 3DS στο NSw). Για εμένα προσωπικά, επιτυχημένο σύστημα είναι αυτό που μου δίνει πολλούς λόγους να το αγοράσω και οι λόγοι για τους οποίους μπορεί να αγοράσω ένα σύστημα είναι τα games γενικότερα και τα exclusives ειδικότερα που κυκλοφορούν σε αυτό. Θυμάμαι στην προηγούμενη γενιά τις κόντρες που γίνονταν στις πωλήσεις των συστημάτων και το φανατισμό που τις ακολουθούσε, λες και με 70 ή με 80 εκατομμύρια πωλήσεις δεν είναι ήδη επιτυχημένο ένα σύστημα. Βλακείες είναι αυτά, οι κονσόλες είναι για να παίζουμε games, όχι για να μετράμε τα τσουτσούνια μας.

 

Απλά βρίσκω εντυπωσιακές τις πωλήσεις του NSw, that's all.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι μονο τα smartphones και tablets που φοβηθηκαν αλλα και η προηγουμενη αποτυχια του wii u.Δεν το παραδεχτηκαν ολοι εκτος απο την namco που το δηλωσαν και πως τo support τους θα ξεκινηση για τα καλα απο Μαρτιο του 18.Η μοναδικη εταιρια απο τις μεγαλες που ρισκαρε απο την αρχη συνεχιζει να δειχνει δυνατο support και λενε οτι εχουν βγει κερδισμενοι ειναι η koei tecmo.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Malthador

Και πάλι το PS2 είχε χαμηλές πωλήσεις στον πρώτο χρόνο του σε σχέση με τα νούμερα που ακολούθησαν τις επόμενες χρονιές για αυτό επιμένω πως είναι μια σύγκριση για τα μάτια του κόσμου και τις εντυπώσεις που όπως φαίνεται πετυχαίνει.

 

Με τα υπόλοιπα συμφωνώ απλά ακόμα και αν πούλησε το PS3 80 εκατομμύρια,νούμερα αρκετά καλά, το πλήγμα ήταν πως κατέληξε πολύ λιγότερο κερδοφόρο σε σχέση με τα προηγούμενα συστήματα. Μάλιστα με βάση τα δεδομένα που έχουμε αμφιβάλλω αν κατά την περίοδο των PS3, PSP το τμήμα του Playstation είχε κέρδος. 

 

Αυτή η χασούρα είναι που οδήγησε στην αλλαγή πολιτικής και κυκλοφόρησαν το PS4 σε μια φυσιολογική αρχική τιμή σε σχέση με τα 599 δολάρια του PS3 όπως και επίσης πρόσθεσαν το online multiplayer στην συνδρομητική τους υπηρεσία. Με λίγα λόγια άλλαξαν τελείως το εμπορικό τους μοντέλο όπου ενώ ξεκινούσαν με απώλειες για να οδηγηθούν στα κέρδη πλέον ξεκινούν με κέρδη, έστω και ελάχιστα, από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας.

 

@Mistwalke

Δεν διαφωνώ με το πρώτο σκέλος αλλά δεν νομίζω ότι η σύγκριση Bandai Namco με Koei Tecmo ανταποκρίνεται σε αυτό που αναφέρεις. Η ΒΝ πούλησε 400 χιλιάδες αντίτυπα από το DB Xenoverse 2 και δεν έχουμε στοιχεία για νούμερα αντίστοιχα από το FE Warriors. Επίσης η NB έχει κυκλοφορήσει και άλλα παιχνίδια όπως το Pokken, Namco Museum και το ONE PIECE: Unlimited World Red Deluxe Edition. Επιπλέον έχει ανακοινώσει όπως επισήμανες και υποστήριξη με τρεις αποκλειστικούς τίτλους για το NSW που θα αποκαλυφθούν αργότερα. H KT από την άλλη έχει κυκλοφορήσει διάφορους Warriors τίτλους εκμεταλλευόμενη δικά της ips ή διάφορα άλλα που διαφέρουν ανά region. Ίσως πάλι συνολικά σε νούμερα πωλήσεων να μην απέχουν ιδιαίτερα και η ζυγαριά να γέρνει υπέρ της KT.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω το βλεπω σαν καλυτερο support μεχρι στιγμης οχι για τα νουμερα δεν ξερω τη πουλησαν για να ειναι ευχαριστημενοι σαν εταιριες αν και απ οτι φαινεται και οι δυο ειναι,αλλα με τους περισοτερους τιτλους που θα παρουν οι αγοραστες.Αν και δεν ειμαι φαν του ειδους γιατι τα περισοτερα ιδια μου φαινονται εχει 3-4 απο μια σειρα samurai,dynasty warriors 8 τωρα φτιαχνεται και το 9 αλλα δεν ειπαν τιποτα για switch.Ενα με ιπποδρομο,το night of azure 2,fire emblem warrior και απο τα καινουρια ερχονται το nobunaga,atelier of suelle και attack of titan 2.Τα πιο πολλα ειναι παλια αλλα αν σου αρεσει το ειδος και στην Ιαπωνια πουλαει πολυ αυτο για μενα παντα το βλεπω σαν καλυτερο support μεχρι τωρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...