Προς το περιεχόμενο

XCOM 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μερικα που θυμαμαι πως ειχα τοτε κατα βαση ολα ειναι quality of life mods παρα κατι αλλο

Stop Wasting My Time νταξει δεν ξερω πως δεν ειπαμε αυτο μιλαμε το παιχνιδι κανει 1 ωρα να αλλαξει παιχτη χωρις λογο ομως quality of life mod.

Quiet Bradford Quiet, Bradford! Removes several frequently occurring VO narrative events from the game ΣΚΑΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΡΕΕΕΕ quality of life mod.

Evac All for XCOM2 Evac all soldiers in the evac zone with one click.  απλα για ευκολια quality of life mod.

Cost Based Ability Colors Changes ability icon colors to reflect their action point cost  quality of life mod.

Real Vision ReShade ReShade preset removes too much blue and red blur, cartoon colors; add more contrast, sharpness.  αξιζει θεωρω, πολυ blur.

True Concealment Disables timers as long as your squad is concealed. / TimerTweaks Increases the turn limit by 4 for most non-story missions and 2 for UFO missions.
This should be enough to allow for a wider array of tactics, while still keeping the pace up.

Free Camera Rotation Enables free camera rotation while holding Q and E keys. Pressing Q or E or corresponding menu icons once will rotate camera by 45 degrees. Also enables smooth zoom in/out.

XCOM 2 More Maps Pack This mod adds new and modifed level "parcels" to the map pool for greater variation in level layouts!

Slower Avatar Project Progression. Rebalances the Avatar Program based on your difficulty.  σαν τα timers και αυτο παει παρα πολυ γρηγορα χωρις λογο.

ShowMeTheSkills Shows soldiers perks AND STATS !! in the squad selection menu, no more hide and seek to find that one grenadier whom AWC gave serial AND phantom  επρεπε να υπαρχει by deafult

Less Gravely Wounded No longer will your brave supersoldiers be waylaid for a month from a small graze - now they're brave until the bitter end of their ability to stand!   νταξει κανει lower το difficulty δεκτο αλλα ηταν και γελοιο να ειναι εξω μηνες

 

καλα βλεπω κατι mass effect themed mods και ψηνομαι να το ξαναβαλω!

Επεξ/σία από panagiotis54
  • Like 1
  • Απαντ. 790
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τα stop wasting my time και evac all είναι must have από όλα αυτά που αναφέρθηκαν. Αν σου τη δίνουν οι timers τόσο στα missions όσο και στο avatar progress υπάρχουν και για αυτά options στο wotc η mods που τα αλλάζουν.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Παρατήρησα κάτι ακόμη που μου έκανε εντύπωση:

Αν ξεκινήσεις παιχνίδι χωρίς να επιλέξεις το alien hunters, τα όπλα τους (τουλάχιστον η παρτίδα των πρώτων 4, ως εκεί έχω δει) εμφανίζονται στο μηχανουργείο αυτόματα προς κατασκευή. Μόνο στο trophy room ο τοίχος στα δεξιά είναι άδειος, δεν εμφανίζονται εκεί -ίσως αν τα φτιάξεις, αλλά δεν σπαταλάω supplies για να το κάνω.

Πώς βρέθηκαν τα σχέδια εκεί; Δεν ξέρουμε και δεν μας νοιάζει...

Τέλος πάντων, θα το προχωρήσω όσο μπορέσω να αντέξω στις timed (ήδη, πρώτος μήνας-δίμηνο και δυσκολεύομαι, ανάλογα και με το πού κάνουν spawn οι αντίπαλοι) και μετά θα βάλω long war. Ελπίζω εκεί να θυμηθώ το παλιό, καλό X-Com, ωραίο το καινούργιο, αλλά για κάποιο λόγο προσπαθούν να το κάνουν "γρηγορότερο" με λάθος τρόπο, σαν να έχουν θέμα κατά βάθος με το ότι είναι turn-based.

Επίσης, προσπαθώ να αποφασίσω αν είναι καλύτερα τον πρώτο μου specialist να τον κάνω field medic ή να του δώσω "επιθετική" κατεύθυνση. Η "εγγυημένη" ζημιά 2 που παίρνει από το επιθετικό παρακλάδι όταν γίνεται corporal στην αρχή δείχνει χρήσιμη (σε veteran επίπεδο, τουλάχιστον) αλλά φοβάμαι πως θα είναι σταγόνα στον ωκεανό στην πορεία. Βέβαια, μπορεί να πάω για κάτι μεικτό, medic στην αρχή και μετά επιλογές που πλήττουν μηχανικούς αντιπάλους.

 

Δημοσ.

Εγω τον πρωτο τον εκανα medic γιατι στην αρχη δεν εχεις να αντιμετωπισεις πολλα mecs και αργοτερα που μεγαλωσε το μεγεθος της ομαδας εβαλα και εναν δευτερο με το αλλο specialization.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εννοειται medic και μαλιστα 2 μην σου πω 3....σωζουν απειρο κοσμο...να χασεις τωρα τον καλυτερο σου soldier απο το πουθενα γιατι το συστημα γ@μηθηκε...στο ironman κιολας

Επεξ/σία από panagiotis54
  • Super Moderators
Δημοσ.

Αυτή τη στιγμή έχω και τις 4 κατηγορίες, αλλά τους δύο specialists τραυματίες. Είδα πως υπάρχει χώρος όπου εγκαθιστάς έναν επιστήμονα και μειώνεται ο χρόνος που παραμένουν τραυματίες αλλά ενώ άδειασα ένα δωμάτιο, δεν έχω αρκετά supplies για να το φτιάξω.

Ελπίζω να προαχθεί σε sergeant σύντομα ένας για να ανεβάσω την ομάδα στα 5 άτομα. Στην αρχή στο veteran ο grenadier είναι πολύ χρήσιμος με τις δύο χειροβομβίδες. Μάλιστα, από ένα σκανάρισμα κέρδισα και μία acid, που είναι χρήσιμη γιατί προκαλεί ζημιά και να μη σκοτώσει αμέσως το στόχο. Στο ίδιο σκανάρισμα βρήκα και acid σφαίρες, αυτές τις πήρε η sniper, αλλά ως τώρα τα kills της είναι μια κι έξω.

Πρέπει, όμως, να φτιάξω την ευστοχία των στρατιωτών μου. Πήρα το vulture, μπας και μου τύχει κανένα καλό upgrade, αλλά μέχρι στιγμής μόνο elerium cores έχω βρει.

Γενικά, πάντως, δεν τις ευχαριστιέμαι τις μάχες, όλο με τη βιασύνη και το άγχος να προλάβεις να πας στο extraction ή να κάνεις deactivate κτλ. Πέτυχα μία defend device που δεν είχε χρόνο και, παρότι ένα σιχαμένο sectoid μου πέτυχε τον specialist πίσω από full cover, μου άρεσε η αποστολή πολύ περισσότερο, είχε περισσότερη στρατηγική.

Στα θετικά, αν στριμωχτούν τα sectoids, υποχωρούν, κι αν οι troopers δουν ότι δεν έχουν κίνηση, μένουν πίσω από το cover τους και ρίχνουν. Γενικά, "λογική" συμπεριφορά, μέχρι στιγμής.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Φτιάχνω ένα medikit, το δίνω στον specialist μου και λέω, "αχρείαστο να 'ναι".

Πλην όμως, μου βγάζει πάλι timed mission, 8 γύροι για να χακάρω μια κονσόλα, βιάζομαι (*) και ο ranger μου τρώει 3αρι χτύπημα. Στέλνω τον medic μου, ψεξάζει εκεί πέρα κάτι θεραπευτικό, +3 hp, ωραία.

Προφανώς δεν έτρεφα ψευδαισθήσεις πως δεν θα μετρούσε το τραύμα, αλλά ήλπιζα πω η άμεση αντιμετώπιση θα μου έδινε μικρότερο χρόνο ανάρρωσης: φρούδες οι ελπίδες, 24 μέρες στο κρανίο.

Ευτυχώς ο rookie που είχα μαζί έγινε ranger, άρα δεν θα λείψει από την ομάδα αυτή η επιλογή (βασικά, το slash) αλλά μου κακοφάνηκε που δεν βοήθησε καθόλου το medikit στο να περιοριστεί ο χρόνος τραυματισμού.

Κάνω διάφορες πατάτες λόγω βιασύνης και δεν το βλέπω να θεραπεύεται εύκολα αυτό. Βέβαια, και εδώ φτάνουμε στον αστερίσκο, τελευταίο γύρο πρόλαβα την κονσόλα, αφού μου έβγαλε τρεις ομάδες μετωπικά πίσω από cover και την κονσόλα μέσα σε κτίριο όπου έμπαινες μόνο από τις πόρτες (στο πλάι, άρα έξτρα απόσταση) και δεν είχε παράθυρα.

Να κάνω βλακεία και να χάσω, το καταλαβαίνω. Να μου βάζει το μαχαίρι στο λαιμό και μετά να με τιμωρεί που δεν κινούμαι προσεκτικά, είναι ελαφρώς ενοχλητικό...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το θέμα με τα timers δεν είναι ο χρόνος αυτός καθαυτός (λ.χ. ακόμη και κάποια 8αρια, δεν μου έχουν τύχει συντομότερα, είναι βατά) αλλά το ότι εξαρτάται πολύ από το πού θα σου βγάλει τους αντιπάλους και, προφανώς, τι είδους αντιπάλους.

Λ.χ., σε μια αποστολή που τελείωσα (διάσωση επιστήμονα που προστέθηκε, μαζί με κάμποσο intel, στην προσπάθειά μου, μια χαρά δηλαδή) μου έβγαλε 3 ζευγάρια, το πρώτο έφυγε άκλαυτο αλλά με σπατάλη χειροβομβίδων, το δεύτερο έχασε τον ένα sectoid (shotgun critical) και ο trooper υποχώρησε (πολύ καλή αντίδραση αυτή, κι ας μη με βολεύει) και το τρίτο, μαζί με τον επιζώντα του δεύτερου, επί δύο γύρους αχρηστεύτηκε γιατί ο medic/specialist έκανε hack έναν πύργο που τους έβγαλε disoriented, έπιασα πόστα πίσω από full cover και μόλις συνήλθα τους μπουμπούνισα. Flawless βγήκε, και στο τέλος είχα και 3 γύρους περιθώριο.

Αλλά, είναι τυχαίο, πρώτον για το είδος του scan και δεύτερο (corporal που είναι ακόμη ο medic μου) από το ότι έπιασα το 61% πιθανότητα και τους έβγαλα off για δύο γύρους, αλλιώς θα φορτωνόμουν άλλους τρεις, ενδεχομένως τον έναν officer που κάνει mark και έχουν σοβαρή πιθανότητα να σε πετύχουν ακόμη και πίσω από full cover.

Σε άλλες αντίστοιχες αποστολές, είχα απώλειες. Σε μια 12αρα, ανάμεσα σε τρένα, με διέλυσαν τα sectoid που είχαν full cover και ανάμεσα troopers και zombie troopers. Από χρόνο ήμουν εντάξει, αλλά για να είμαι εντάξει από χρόνο δεν πήγαινα full cover...

Ερώτηση, θυμάται κανείς αν το Phantom (corporal skill στον Ranger, παραμένει concealed όταν χάνουν οι υπόλοιποι το δικό τους) αξίζει απέναντι στο Blademaster; (+2 dmg το Slash, +10 aim)

Σε επίπεδο ζημιάς και ευστοχίας σίγουρα όχι, αλλά σκέφτομαι μήπως έτσι βγαίνουν ευκολότερα κάποια flank. Φαντάζομαι θα εξακολουθεί στον κρυμμένο να δείχνει τα "ματάκια", σωστά;

 

Δημοσ.

ετσι οπως τα γραφεις παιζεις 1η φορα σε ποιο επιπεδο τελικα?
θα προτεινα phantom...κανεις scouting και βλεπεις τι κανουν οι αλλοι παρακατω...βεβαια βλεπω τo blade εχει παρει buff...και τα 2 viable
ο phantomas ranger μου ηταν το best thing του παρτυ μου απλα θεος μεγαλυτερο rank απο ολους τυχερος στα χτυπηματα του

  • Super Moderators
Δημοσ.

Tελικά παίζω veteran ironman και κοντεύω να τελειώσω τον πρώτο μήνα (πλησιάζει supply drop, ευτυχώς γιατί έχω ξεμείνει).

Τι έχω κάνει στο διάστημα αυτό:

1. Guerrilla Warfare, απέκτησα squad +1 άρα την επόμενη φορά κατεβάζω 5, και εκπαίδευσα και έναν sniper γιατί αυτός που μου έδωσε μετά την πρώτη αποστολή έφαγε ένα 4αρι damage και βγήκε εκτός για όλο το μήνα, συν του ότι το Will έπεσε (προσωρινά, όπως κατάλαβα) στο 0 και τα sectoid θα κάνουν πάρτυ έτσι και τον πετύχουν πουθενά...

2. Ξεκίνησα επαφές με γειτονικές περιοχές, αλλά δεν έχω ολοκληρώσει το σκανάρισμα.

3. Προσπαθώ να αποφασίσω αν πρέπει να φτιάξω το χώρο που επιτρέπει random skill από άλλη κατηγορία στα promotions ή να τρέξω γρήγορα τη βασική αποστολή (έχω κάνει νεκροτομή τον Officer) να φτιάξω το εργαλείο για χακάρισμα ζωντανού αξιωματικού κτλ. 

Τη βασική μου ranger την έκανα Blademaster, έχει +2 dmg και έτσι σκοτώνει ακόμη και officer με τη μία, έφαγε και ένα sectoid με τη μία με critical. Αλλά, σκέφτομαι πως με το Phantom ο δεύτερος ranger θα μπορεί να βγάζει τουλάχιστον ένα flank και να χαλάει το μέτωπο του αντιπάλου...

Τον grenadier τον έχω shredder και στον sniper θα βάλω μόλις πάρει επίπεδο team squadsight, για να χτυπάει από μακριά και να έχω την ranger σαν spotter. Γι' αυτό σκέφτομαι μήπως το phantom είναι καλύτερο, θα παραμένει κρυμμένος και ανάλογα με το αν παρουσιάζεται ευκαιρία μπορεί να βγάλει και critical σε flank. Βέβαια, αν τον ξετρυπώσουν εκεί που θα τον έχω προωθημένο, κλάφτε τον.

  • Like 1
Δημοσ.

Πολύ καλο skill για Ranger άμα ειδικά έχεις δυο στο squad και ο ένας είναι μονο recon, αλλα με το expansion οι Rippers κάνουν αυτό το skill ανούσιο όπως και το να έχεις δεύτερο ranger imho.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αν λες για το Alien Hunters, το απεγκατέστησα, γιατί όταν ξεκινάς νέο παιχνίδι χωρίς την ιστορία του συγκεκριμένου DLC, τα σχέδια για τα όπλα εμφανίζονται στη λίστα των διαθέσιμων από την αρχή (πράγμα που μου σκάλωσε σε επίπεδο "λογικής συνέχειας").

Το ΑΗ θέλω να το δω, αλλά σε πολύ άκυρη στιγμή το ξεκινάει, από πολύ νωρίς, και τα όπλα που σου δίνει όσο να το κάνουμε χαλάνε την εξελικτική ροή: εκεί, δηλαδή, που είσαι με τις "στρακαστρούκες" να αποκτάς με ένα απλό σάρωμα όπλο με δυνατότητα stun, για παράδειγμα.

Αν υποτεθεί πως αντέχω και βγάζω το παιχνίδι, βέβαια, το επόμενο να είναι το LW. Αν και, με τους ρυθμούς που θα ασχολούμαι από εβδομάδα, πρώτα θα βγει το 3 και μετά θα τελειώσω εγώ το 2...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ουφ, πάνω που ανέπτυξα την τεχνολογία επικοινωνίας με άλλες περιοχές, για καλύτερο supply, οι εξωγήινοι επιτέθηκαν και μου έβγαλε αποστολή να νικήσω τις δυνάμεις τους και να σώσω έναν αριθμό πολιτών.

Τυπικά, δεν είναι χρονομετρημένη, αλλά στην πράξη οι εξωγήινοι σκοτώνουν κόσμο, κι αν το τραβήξεις πολύ θα χάσεις τον ελάχιστο αριθμό.

Τελικά, τέτοιο θέμα δεν είχα, αφού έβγαλα στην αρχή γρήγορα και χωρίς να πέσω σε εξωγήινο τους μισούς (3/6) αλλά εκεί την πάτησα και είχα απώλεια: ένας, ήταν mimic, αυτό το faceless σίχαμα, στάμπαρε τον medic μου και με τη βοήθεια ενός trooper τον σκότωσε...

Εκπαίδευσα αντικαταστάτρια στο GW, αλλά έχασα τα 2 heal actions που είχε ο προηγούμενος. Κατά τα άλλα, και μόλις ξάπλωσα το σίχαμα, η αποστολή βγήκε μάλλον ανέτα, με μόλις 3 νεκρούς άμαχους και 10/13 επιζώντες.

Στην αμέσως επόμενη αποστολή μου έβγαλε κάτι τύπους με stun lance, που χτύπησαν τη βασική μου ranger και την έστειλαν 10 ημέρες off και shaken, που σημαίνει πως πρέπει να την επαναφέρω σε αποστολή χωρίς να τραυματιστεί για να ανακτήσει το ηθικό της. Έχω και τον πρώτο μου sniper στην ίδια κατάσταση, αλλά ο αντικαταστάτης του τον έχει προσπεράσει ήδη σε εμπειρία, οπότε δεν επείγομαι εκεί.

Αυτή τη στιγμή έχω 3/3 contacts, 2 επιστήμονες και 2 μηχανικούς, καθόλου διαθέσιμη ενέργεια (που σημαίνει πρέπει να καθαρίσω δωμάτιο και να φτιάξω power relay) και ανοιχτή την πρώτη black site, την πρώτη αποστολή του Chen's Gift και κάτι σημεία για σκανάρισμα για rookies και supplies. 

Θα ήθελα, προτού πάω στο black site, να έχω ερευνήσει τουλάχιστον τα magnetic weapons και να τελειώσω τη νεκροτομή του lancer, μπας και προκύψει κανένα βελτιωμένο melee όπλο για τους rangers (αυτό κατάλαβα από την εισαγωγή στο νέο πεδίο που άνοιξε με τα πτώματα που έφερα πίσω).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...