Προς το περιεχόμενο

Ευρυζωνική τηλεφωνία


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπερα,

κατοχος και εγω του speedport εδω και 2 μερες. Δεν ξερω τι λετε εσεις αλλα η ταχυτητα μου απο τα 14 adsl+ πηδηξε στα 24 λογω vdsl. 

Δεν το λες και λιγο, εμενα η απορια μου ειναι η εξης: Πως γινεται η τηλεφωνια να ειναι ευρυζωνικη απο τη στιγμη που βαζω το διακλαδωτη και ουσιαστικα το τηλεφωνο συνδεεται απευθειας με τον εξω κοσμο και η αλλη θεση του διακλαδωτη παει στο router;; Δε θα ηταν πιο σωστο να εμπαινε το ρουτερ καρφι στον τοιχο και ολες οι συσκευες τηλεφωνου επανω του;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι, δε δουλευει. Μονο με τον διακλαδωτη στον τοιχο. Δε μπορω να καταλαβω το λογο εκτος εαν η συνδεση απο το splitter(phone) στο phone2 του ρουτερ κανει σαν επιστροφη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα,

 

Μήπως γνωρίζει κάποιος ένα link για την ευρωπαϊκή οδηγία σύμφωνα με την οποία όλοι οι πάροχοι πρέπει να γυρίσουν σε Vob τηλεφωνία μέχρι τέλος του 2018 ( είτε στα ελληνικά είτε στα αγγλικά ); 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το ξερω, σαν παραμύθι μου ακούγεται, ο οτε πάντως δεν προλαβαίνει να γυρίσει σε voip ούτε μέχρι το 20, και μιλάω για το σύνολο των συνδέσεων στην Ελλάδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται ότι όλοι οι πάροχοι προσφέρουν τις υπηρεσίες τηλεφωνίας κατά κανόνα με VOB, οπότε μόνο ο ΟΤΕ πρέπει να "τρέξει" για να προλάβει να ολοκληρώσει την μετατροπή του συνόλου του δικτύου του σε VOB μέχρι το τέλος του 2018. 

 

Και προφανώς οι κατασκευαστές των ψηφιακών κυκλωμάτων PSTN & ISDN θα σταματήσουν την παραγωγή και την υποστήριξη του εγκατεστημένου εξοπλισμού στον ΟΤΕ μετά το 2018 αφού δεν πρόκειται να εγκατασταθεί ξανά νέος εξοπλισμός κυκλώματος παλιού τύπου.

 

Η Ευρωπαϊκή οδηγία εννοείται ότι δεν αφορά μόνο τον ΟΤΕ αλλά το σύνολο των παρόχων επί ευρωπαϊκού εδάφους.

 

Βέβαια έτσι κι αλλιώς ο ΟΤΕ έχει χαμηλότερο κόστος με την χρήση VOB τεχνολογίας οπότε θα τρέξει την μετατροπή με γρήγορους ρυθμούς.

 

Όμως μέχρι τώρα μετά από σχετικά αρκετή αναζήτηση, δεν μπόρεσα να εντοπίσω ακόμη το επίσημο έγγραφο πχ από την ΕΕΤΤ.

 

Γιαυτό, παρακαλώ πολύ αν κάποιος έχει εντοπίσει κάποιο link, ας κάνει ένα μικρό κόπο να το δημοσιεύσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΔΕΝ υπάρχει καμιά οδηγία από οποιονδήποτε δημόσιο φορέα η οργανισμό, εγχώριο ή ευρωπαϊκό. Το θέμα είναι καθαρά συνδυασμός οικονομικών και τεχνολογικών δεδομένων.

 

Αυτό που ισχύει είναι ότι όπου χρησιμοποιείται ISDN τηλεφωνία, λόγω περιορισμένων πλέων νέων συσκευών και περιορισμένης παγκόσμιας χρήσης, οι πάροχοι έχουν ξεκινήσει σταδιακή κατάργησή του. Είναι δύσκολο να βρεθούν ανταλλακτικά και όσα υπάρχουν πολύ ακριβότερα από τα αντίστοιχα αναλογικά.

 

Επιπλέον σε όλο τον κόσμο, η διασύνδεση των κέντρων μεταξύ τους (είτε εντός της χώρας είτε με το εξωτερικό) σύντομα θα είναι αποκλειστικά μέσω ΙΡ, καθιστώντας ασύμφορα τα όποια switched κυκλώματα υπάρχουν σήμερα.

Σε συνδυασμό με την σταδιακή κατάργηση του ISDN, είναι οικονομικά συμφέρον να γυρίσει η τηλεφωνία των χρηστών σε VoIP παρά σε PSTN, αφού μπορεί να καλύψει τις επιπλέον ψηφιακές ευκολίες του ISDN (που στην δεύτερη απλά δεν υφίστανται)

 

Ο ΟΤΕ λοιπόν, σε συνέχεια άλλων μεγάλων παρόχων στον κόσμο, έχει θέσει ως καταληκτική ημερομηνία μεταξύ 2018/2019 να γυρίσει όλη η τηλεπικοινωνιακή υποδομή του σε ΙΡ. Το αν θα τα καταφέρει είναι άλλο πράγμα, αλλά λόγο δεν έχει να δώσει σε κανέναν.

Ταυτόχρονα τρέχει διαβούλευση για νέο κανονισμό που θα ορίζει τον τρόπο που θα συνδέονται όλοι οι εγχώριοι πάροχοι μεταξύ τους μέσω ΙΡ, άσχετα ποια υπηρεσία θα δίνουν στους πελάτες τους. Υποχρέωση όμως για ποια θα είναι, δεν υπάρχει και λογικά δεν θα υπάρξει ποτέ.


Το αν μας αναγκάζουν να χρησιμοποιούμε για VoIP την συσκευή του παρόχου, εξαρτάται καθαρά από την πολιτική του εκάστου παρόχου.

 

Π.χ. σε Cyta και Vodafone, λόγω του τρόπου ανάπτυξης (διαφορετικό VC), αναγκαστικά μέσω αυτού. Όμως σε bridge mode μπορούμε να έχουμε τον δικό μας router και η τηλεφωνία να δουλεύει από το modem του παρόχου.

 

Σε ΟΤΕ, έχουμε την δυνατότητα διάφορων συνδυασμών, με ή χωρίς την συσκευή του παρόχου, αφού η τηλεφωνία βγαίνει από το ίδιο VC.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς είναι εμπορική πολιτική του κάθε παρόχου το αν είναι υποχρεωτική η χρήση του δικού τους router ή όχι ( ή έστω υποχρεωτική η χρήση του για την υπηρεσία της τηλεφωνίας ).

 

Με την Cyta έχω το δικό μου router για την διαχείριση του internet και επίσημα τους κωδικούς για το SIP Trunking για την διαχείριση της τηλεφωνίας.

 

Χρησιμοποιώ το router τους υποχρεωτικά για τον συγχρονισμό της γραμμής ( ουσιαστικά αναλαμβάνει η CYTA την προσπάθεια επίτευξης της μέγιστης ταχύτητας συγχρονισμού ενώ σε περίπτωση προβλήματος δεν χρειάζεται να κουραστώ για να αποδεχθούν ότι πράγματι το πρόβλημα είναι από την πλευρά τους ) και έχω εγκαταστημένο δικό μου router σε bridge σύνδεση με PPPoE και είναι στον δικό μου έλεγχο το πως θα διαχειριστώ την πρόσβαση στο internet ( bandwidth control, port mapping, vpn κλπ ) ενώ παράλληλα το VoIP κέντρο μου κάνει register με SIP Trunking και αποφεύγω κολλήματα, ασυμβατότητες και υποβάθμιση της ποιότητας της γραμμής ( αν έπαιρνα τα κανάλια φωνής από τις PSTN εξόδους ) αφού με την χρήση του G.711a έχω ποιότητα εφάμιλλη του ISDN του ΟΤΕ και fax χωρίς προβλήματα.

 

Εννοείται ότι με την συγκεκριμένη διάταξη από το router της Cyta ( και να ήθελα ) δεν μπορώ να πάρω ούτε internet από τις ethernet θύρες, ούτε φωνή από τις PSTN θύρες.


ΔΕΝ υπάρχει καμιά οδηγία από οποιονδήποτε δημόσιο φορέα η οργανισμό, εγχώριο ή ευρωπαϊκό. Το θέμα είναι καθαρά συνδυασμός οικονομικών και τεχνολογικών δεδομένων.

 

Αυτό που ισχύει είναι ότι όπου χρησιμοποιείται ISDN τηλεφωνία, λόγω περιορισμένων πλέων νέων συσκευών και περιορισμένης παγκόσμιας χρήσης, οι πάροχοι έχουν ξεκινήσει σταδιακή κατάργησή του. Είναι δύσκολο να βρεθούν ανταλλακτικά και όσα υπάρχουν πολύ ακριβότερα από τα αντίστοιχα αναλογικά.

 

Επιπλέον σε όλο τον κόσμο, η διασύνδεση των κέντρων μεταξύ τους (είτε εντός της χώρας είτε με το εξωτερικό) σύντομα θα είναι αποκλειστικά μέσω ΙΡ, καθιστώντας ασύμφορα τα όποια switched κυκλώματα υπάρχουν σήμερα.

Σε συνδυασμό με την σταδιακή κατάργηση του ISDN, είναι οικονομικά συμφέρον να γυρίσει η τηλεφωνία των χρηστών σε VoIP παρά σε PSTN, αφού μπορεί να καλύψει τις επιπλέον ψηφιακές ευκολίες του ISDN (που στην δεύτερη απλά δεν υφίστανται)

 

Ο ΟΤΕ λοιπόν, σε συνέχεια άλλων μεγάλων παρόχων στον κόσμο, έχει θέσει ως καταληκτική ημερομηνία μεταξύ 2018/2019 να γυρίσει όλη η τηλεπικοινωνιακή υποδομή του σε ΙΡ. Το αν θα τα καταφέρει είναι άλλο πράγμα, αλλά λόγο δεν έχει να δώσει σε κανέναν.

Ταυτόχρονα τρέχει διαβούλευση για νέο κανονισμό που θα ορίζει τον τρόπο που θα συνδέονται όλοι οι εγχώριοι πάροχοι μεταξύ τους μέσω ΙΡ, άσχετα ποια υπηρεσία θα δίνουν στους πελάτες τους. Υποχρέωση όμως για ποια θα είναι, δεν υπάρχει και λογικά δεν θα υπάρξει ποτέ.


Το αν μας αναγκάζουν να χρησιμοποιούμε για VoIP την συσκευή του παρόχου, εξαρτάται καθαρά από την πολιτική του εκάστου παρόχου.

 

Π.χ. σε Cyta και Vodafone, λόγω του τρόπου ανάπτυξης (διαφορετικό VC), αναγκαστικά μέσω αυτού. Όμως σε bridge mode μπορούμε να έχουμε τον δικό μας router και η τηλεφωνία να δουλεύει από το modem του παρόχου.

 

Σε ΟΤΕ, έχουμε την δυνατότητα διάφορων συνδυασμών, με ή χωρίς την συσκευή του παρόχου, αφού η τηλεφωνία βγαίνει από το ίδιο VC.

 

Αν και ήμουν σίγουρος ότι είναι θέμα ευρωπαϊκής οδηγίας, η απάντησή σου εξηγεί επαρκώς την αδυναμία εντοπισμού της ( κόντεψα να πιστέψω ότι χάλασε η μηχανή της google :-) ).

 

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφέρεσαι σε υπηρεσία SIP Trunk που δίνεται απ' όλους τους παρόχους σε επαγγελματικές συνδέσεις.

Αναφέρθηκα τι ισχύει όσον αφορά τις οικιακές συνδέσεις, όπου κανείς δεν δίνει SIP Trunk.

 

Μόνο στο ΟΤΕ τελευταία, κι εφόσον το αιτηθεί κάποιος, του δίνονται οι κωδικοί της τηλεφωνίας για να δουλέψει σε όποια συσκευή επιθυμεί αυτός. Μόνος περιορισμός ότι δουλεύει αποκλειστικά στην τηλεφωνική γραμμή που είναι ενεργοποιημένη και μέσω της ίδιας DSL σύνδεσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αναφέρομαι σε υπηρεσία SIP Trunk που δίνεται σε "επαγγελματικές" συνδέσεις.

 

Στην πραγματικότητα "επαγγελματικές" κατά κανόνα βαφτίζουν τις συνδέσεις με static ip ή/και με περισσότερα από 1 κανάλι φωνής ενώ δεν είναι υποχρεωτικό να εγκατασταθούν αποκλειστικά σε επαγγελματικό χώρο, ούτε να ενεργοποιηθούν σε επαγγελματικό ΑΦΜ.

 

Βέβαια οι "οικιακές" συνδέσεις έχουν κάποια ελάχιστα πλεονεκτήματα έναντι των "επαγγελματικών" συνδέσεων μιας και μπορούν να έχουν πραγματικά απεριόριστη τηλεφωνία ( προς εθνικά σταθερά ) και όχι "απεριόριστη" με πολιτική ορθής χρήσης πχ τα 2.000'/μήνα ( αφού γνωρίζουν οι πάροχοι ότι ακόμη κι αν δώσουν απεριόριστη χρήση "οικιακής" τηλεφωνίας, σπάνια γίνεται εκτεταμένη χρήση ).

 

Γι αυτό και πράγματι στο σπίτι μου έχω Cyta "επαγγελματική" σύνδεση ενεργοποιημένη σε μένα ως πρόσωπο και όχι ως επιχείρηση, που αν και μου δίναν δωρεάν static ip επέλεξα να έχω δυναμική, δεν έχω καθόλου δωρεάν χρόνο ομιλίας γιατί "σηκώνω" εξερχόμενη γραμμή μέσα από το vpn ή από internet πάροχο, SIP Trunking κάνω με το ίδιο router που κάνω και PPPoE σε bridge, το στέλνω με sip pbx uplink μέσω του vpn σε ένα κεντρικό VoIP PBX οπότε την οικιακή μου τηλεφωνική σύνδεση την υποδέχομαι στο εσωτερικό μου, στο τηλεφωνικό κέντρο της επιχείρησής μου.

 

Παράλληλα το router έχει και δύο FXO με διπλό registration account / θύρα ( και στον κεντρικό VoIP server μέσω του vpn και στον ενσωματωμένο SIP Server του router ).

 

Αν για οποιοδήποτε λόγο το VPN δεν είναι αποκατεστημένο, το sip uplink αποτυγχάνει και σαν failover προορισμός είναι το εσωτερικό FXO του ενσωματωμένου sip server οπότε δεν χάνεται η κλήση.

 

 

Στην επιχείρηση έχω σύνδεση VOB VDSL στον OTE με Oxygen router για να οδηγώ την τηλεφωνία μέσω της BRI σε ISDN VoIP Gateway, και πριν ένα χρόνο ο ΟΤΕ αρνήθηκε πεισματικά να μου δώσει το SIP password.

 

Προφανώς τώρα μάλλον θα κατάλαβαν ότι είναι καλό να συνεργάζεσαι με τους πελάτες και σε τεχνικό επίπεδο.

 

Θα δοκιμάσω για ακόμη μια φορά να μιλήσω μαζί τους μπας και γίνει κάτι. Ευχαριστώ για το tip.

 

 

Ο περιορισμός να κάνεις SIP register αποκλειστικά μέσω της τηλεφωνικής σου γραμμής, προβλέπεται από οδηγία σύμφωνα με την οποία η χρήση της γραμμής πρέπει να γίνεται εντός του γεωγραφικού προορισμού όπως αυτός προσδιορίζεται από το πρόθεμα του Εθνικού Κωδικού Προορισμού του αριθμού.

 

Κατ επέκταση όταν καλεί κάποιος το 100, 166,199 κλπ θα πρέπει να συνδέεται στο κατά τόπους παράρτημα της εκάστοτε υπηρεσίας.

 

 

Το γεγονός πάντως είναι ότι ο χρήστης μπορεί να κάνει χρήση της τηλεφωνικής του σύνδεσης οπουδήποτε με χρήση ιδιωτικού VoIP PBX και μιας internet σύνδεσης ενώ πλέον με την συνεχή αναβάθμιση των ταχυτήτων και στην σταθερή αλλά και στην κινητή τηλεφωνία, η αξιοπιστία του voip έχει αυξηθεί κατακόρυφα. 

 

Απλά είναι κρίμα η τηλεφωνία να φτάνει μέχρι τον χρήστη με SIP και στην συνέχεια να την μετατρέπει ο πάροχος σε ISDN ( και ακόμη χειρότερα να την υποβαθμίζει σε PSTN ) για να την μετατρέψει ξανά ο χρήστης από ISDN σε SIP ( και ακόμη χειρότερα από PSTN σε SIP ).

 

Τζάμπα τα λεφτά για συσκευή με HD Voice και G.722 !!! 

Επεξ/σία από dikodiko
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...