Προς το περιεχόμενο

Intenso 500GB Usb 3 29.00 [ΤΕΛΟΣ]


VonLoutsos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βρε εννοείται πως θα τον πάω πίσω. Άλλωστε στα 200 μέτρα από την σχολή είναι το πάμπλικ.

Το θέμα είναι το εξής. Τον αλλάζω συνεχώς μέχρι να πέσω σε νορμαλ κομμάτι ή είναι προβληματική όλη η σειρά;

Αρχικα ειναι τι θα σου πει το καταστημα. Για μενα το ιδανικο ειναι να παρεις πιστωτικο να παρεις καποιο αλλο του κουτιου να εχεις και το DOA αν σου τυχει κατι. Απο την στιγμη που απο οτι βλεπω εχουν θεματα και αλλοι με τον συγκεκριμενο μακρυα και αγαπημενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 165
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το πιστωτικό θα είναι στην τιμή που αγοράστηκε ο δίσκος , στα 29ευρώ, οπότε δεν συμφέρει να κυνηγήσω πιστωτικό - σιγά μην πληρώσω εξτρά για δίσκο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α αρα και αυτος τον αγορασε σε αυτη την τιμη.Νομιζα τον ειχε αγορασει σε τιμη τιποτα 40-50ευρω .Τοτε αρχικα δες τι μπορουν να σου κανουν για αντικατασταση/επισκευη και αν το προβλημα σου ξαναεμφανιστει ζητα αντικατασταση με αλλο αλλης εταιριας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χριστόφορε , αν σου έτυχε ο TOSHIBA , δεν φημίζεται για την γρηγοράδα του! Μπορεί να είναι αξιόπιστος και να σου βγάλει 5 χρόνια καθαρής χρήσης, αλλά από ταχύτητες έχει ένα θέμα! Σε διάφορα laptop που τον έχω δουλέψει, όταν είναι τουρμπάτο το σύνολο, τότε δεν θα καταλάβεις τίποτα! Αν όμως είναι με 4 GB μνήμη με σχετικά παλιό σύστημα, τότε θα το γονατίσει κάπως!

Όταν λες λαγκάρει , εννοείς κολλάει τελείως ή απλά βλέπεις μερικές φορές τον κέρσορα να σέρνετε και μετά όλα καλά!

Αν πάντως μόνο τα παραπάνω προγράμματα σου προκαλούν το θέμα, εεεε τότε βγάλε τα και δοκίμασε κάποιο άλλο ρε συ!

Δεκάδες υπάρχουν που κάνουν την ίδια δουλειά! Βάλε ένα free.

Δεν χάνεις πάντως να κάνεις μια επιστροφή και να σου δώσουν καινούργιο! Αν και πιστεύω πως θα του κάνουν ένα sector scan και ίσως κάποιο εργαλείο smart και θα στο δώσουν πίσω! Μπορεί και να πληρώσεις άδικα κάποιον πιθανό έλεγχο.

Τι να σου πω, κάνε ότι νομίζεις! :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

seagate είναι μέσα ο δίσκος.

Τον γύρισα σε ex-fat, άνοιξα hd tune, άνοιξε κανονικά!! άρχισα το σκανάρισμα.. πήγα να πιω νερό, επιστρέφω 2 λεπτά μετά, ο δίσκος πουθενά στο σύστημα, το hd tune είχε βαρέσει κόκκινα γιατί τον έχασε ξαφνικά.

 

Λες και παγώνει το όλο σύστημα κάνει. σε linux δείχνει να είναι οκ. Σε windows πάμε αργά τα ζα, όποτε το θυμηθούμε δουλεύουμε.

 

σιγά μην τους πληρώσω αν τυχόν και μου το παίξουν τρελίτσα. με λαπτοπ θα σκάσω μέσα στο κατάστημα για να δουν το όποιο πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασες να βάλεις την τελευταία έκδοση του Sentinel? (4.60, υπάρχει και μια νεότερη beta 4.60.13)

Στο λέω γιατί είχα και γω κάτι θέματα με την προηγούμενη έκδοση και μόλις πήγα στην 4.60 όλα κομπλέ!

Επίσης δες τι άλλα προγράμματα "τρέχουν" στο παρασκήνιο και καθάρισε λίγο την κατάσταση.

Βάλε και το Wise Registry cleaner! (δωρεάν και άπαιχτο! Κάνε έναν καθαρισμό και μετά πήγαινε στην δίπλα καρτέλα που λέει system tune up και επέλεξε τα όλα! Κάνε επανεκκίνηση και δες! Έχει αρκετές ρυθμίσεις για την καλύτερη λειτουργία του δίσκου και του συστήματος γενικά!)

Τέλος βάλε το Driver booster 3 (δωρεάν) για να δεις αν έχεις παλιούς drivers! (σου βρίσκει και του υποσυστήματος)

Αν δεν δεις φως με τα παραπάνω, τότε έχει θέμα ο δίσκος σου και πας γι' αλλαγή!

Καλή επιτυχία φίλε, το ξέρω είναι βάσανο να μπλέξεις με θέματα δίσκου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωρε δεν είμαι πρωτάρης σε θέματα πισιού. σιγά τα συστήματα μου μην τα άφηνα χωρίς ανανεωμένους οδηγούς ή χωρίς να είναι 'καθαρά' γενικά. Το hd sentinel το έχω σε αυθεντικό, οπότε τα τσαλιμάκια δεν προέρχονται από αυτό.

 

Αύριο προτού πάω σχολή θα το δοκιμάσω σε λαπτοπ 2 - 3 συμφοιτητών, μήπως και εγώ έχω το πρόβλημα.

 

Ps. το πρόβλημα αυτό καθε αυτό έχει αναφερθεί κάποιες σελίδες πριν. οπότε αποκλείω να είμαι εγώ ο μόνος παθών.

 

ευχαριστώ παίδες για τις συμβουλές. καλό μου τρέξιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξέρω ότι είσαι παλαίουρας ρε συ! Απλά τα είπα μπας και βοηθήσω κάποιον από προηγούμενες σελίδες! :P

Πολύ καλή σκέψη αυτή με άλλα λαπτοπ, μιας και σίγουρα θα βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.

Περιμένουμε ενημέρωση. Good luck ... :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγά μην τους πληρώσω αν τυχόν και μου το παίξουν τρελίτσα. με λαπτοπ θα σκάσω μέσα στο κατάστημα για να δουν το όποιο πρόβλημα.

Σιγά μην δεχτούν να κάνουν έλεγχο στο δίσκο με δικό σου λάπτοπ και δικά σου προγράμματα. Τον δικό τους υπολογιστή και τα επίσημα διαγνωστικά προγράμματα της συγκεκριμένης μάρκας δίσκου θα χρησιμοποιήσουν για να διαπιστώσουν το όποιο πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και να το αλλάξεις μια απο τα ιδια θα δεις έλεγξε το με το crysral disk info, δε βγαζει κανενα προβλημα.. Μαλλον ειναι πρόβλημα στο controller του εν λόγω δισκου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε μένα το ίδιο κάνει. Όχι πως νοιάζομαι για την απλή χρήση/αποθήκη που το θέλω που είναι βάλε/βγάλε μια φορά το μήνα κι αν, απλά εκείνη την στιγμή κλείνω το sentinel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ο δικος μου ετσι ειναι.Δεν εχει προβλημα ο δισκος.Καποιο bug ειναι.Πριν συνδεσετε τον δισκο, κλειστε το hd sentinel, συνδεστε τον δισκο και ανοιξτε το sentinel.Ετσι λειτουργει ο δισκος κανονικα.Περαστε τον και απο το επισημο διαγνωστικο, θα περασει ολα τα τεστ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έσβησα τελείως το sentinel όπως ειπώθηκε νωρίτερα, σύνδεσα τον δίσκο, όλα καλά.

 

Του τρέχω τώρα hd tune test, δείχνει να πάει καλά. Έχω φύγει βέβαια από το σπίτι, σε κανένα τρίωρο θα ξέρω αν ολοκληρώθηκε σωστά.

Άβυσσος η ψυχή του intenso.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγά μην δεχτούν να κάνουν έλεγχο στο δίσκο με δικό σου λάπτοπ και δικά σου προγράμματα. Τον δικό τους υπολογιστή και τα επίσημα διαγνωστικά προγράμματα της συγκεκριμένης μάρκας δίσκου θα χρησιμοποιήσουν για να διαπιστώσουν το όποιο πρόβλημα.

Σε πλαίσιο και eshop ανέκαθεν με δικά μου διαγνωστικα πήγαινα.

Το public δεν το έχω χρειαστεί (ακόμα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πλαίσιο και eshop ανέκαθεν με δικά μου διαγνωστικα πήγαινα.

Το public δεν το έχω χρειαστεί (ακόμα).

Για να μπορέσει να περάσει στην εγγύηση ένας δίσκος, θα πρέπει πρώτα να γίνει έλεγχος με το επίσημο διαγνωστικό εργαλείο της συγκεκριμένης μάρκας του δίσκου. Έτσι είναι η σωστή διαδικασία. Κάποτε το πλαίσιο σου άλλαζε σκληρό δίσκο χωρίς καν να τον ελέγξει, αυτό ούτε σωστό ήταν, ούτε ισχύει σήμερα.

 

Προσωπικά είχα πάρει δύο από τους δίσκους του θέματος, tosiba είχε μέσα ο ένας, samsung ο άλλος. Και οι δύο έκαναν τα γνωστά κόλπα με το hd sentinel(δεν με ενοχλούσε, απλά έκλεινα το sentinel), αλλά ο ένας από αυτούς έκανε και αποσυνδέσεις μετά από μερικά λεπτά χρήσης. Τον πήγα πίσω, τον έλεγξαν σε δικό τους υπολογιστή με το επίσημο διαγνωστικό της intenso, και τον βρήκαν ok. Μου είπαν πως δεν μπορούν να τον αλλάξουν, και ότι μπορεί να φταίει ο υπολογιστής μου.

 

Υπόψιν, δεν μου ζήτησαν να πληρώσω τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...