Προς το περιεχόμενο

Ατμοσφαιρικο ή Τουρμπο;;


Cesar Sugar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω ατμοσφαιρικο για πιο μικρη καταναλωση και πιο πολλα χρονια ζωης .Είναι τυχαιο που αν δεν κανω λαθος κορυφαιοι Ιαπωνες κατασκευαστες δεν βαζουν Turbo ?

Τώρα τελευταία έχω την εντύπωση πως άρχισαν να παίρνουν στροφές και βγάζουν και μικρούς κινητήρες με turbo (1,2 Toyota). Έπρεπε να το έχουν κάνει εδώ και πολύ καιρό αφούν τεχνογνωσία και τεχνολογία έχουν.

 

 

@Joshua21, το Yaris TS δεν νομίζω να είχε Turbo απλά είχε αν θυμάμαι καλά κινητήρα 1500cc σε σχέση με τα άλλα Yaris (1.3, 1.0)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • The New Toyota 1.2-Liter Turbocharged Direct Injection Gasoline Engine.
  • The upcoming Lexus NX200t is equipped with the first turbocharged engine within the whole Lexus history. This engine has the Toyota internal code name “8AR-FTS”.
  • Honda to Introduce New Turbo VTEC Four-Cylinder Engines By End of 2015

 

κ.τ.λ. κ.τ.λ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εαν δεν αναφερει καποια μοντελα για να πει ο καθενας την αποψη του δεν εχει νοημα η συζητηση.

Το μονο που εχω ακουσει απο 2-3 μηχανικους ειναι μακρια απο τον κινητα της vw 1.4 με τα 160 αλογα,χαλαει αρκετα συχνα η αντλια νερου.

Επισης επειδη βγαζουν μικροτερα κυβικα μην νομιζεις οτι οι καταναλωσεις πεφτουν και αντιστοιχα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία, λύσαμε το θέμα αν βγάζουν τούρμπο οι Ιάπωνες, πείτε και τι προτιμάτε τώρα! :)

Ωραία, εγώ ασπάζομαι την άποψη της άλλης πλευράς του Ατλαντικού, there's no replacement for displacement.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εαν δεν αναφερει καποια μοντελα για να πει ο καθενας την αποψη του δεν εχει νοημα η συζητηση.

Το μονο που εχω ακουσει απο 2-3 μηχανικους ειναι μακρια απο τον κινητα της vw 1.4 με τα 160 αλογα,χαλαει αρκετα συχνα η αντλια νερου.

Επισης επειδη βγαζουν μικροτερα κυβικα μην νομιζεις οτι οι καταναλωσεις πεφτουν και αντιστοιχα...

 

 

Αυτό είναι αληθεια ...Ειχε δυο Ibiza ο γιος μου 1200 και 1400 και το 1400 εκαιγε ισως και λιγο λιγοτερο από το 1200.Τα 1200 ηταν λιγα για αυτό το αμαξωμα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το  ειχα σκεφτει αυτο   B)  :-D  :-) Ευχαριστω! 

Μωρές βάζουν αλλά όχι σε όλα τα αμάξια τους.  HONDA TOYOTA ΜΙTSUBISHI SUBARU..... . Δεν μπορούν να κάνουν και αλλιώς. Το Downsizing είναι επιτακτικό για μείωση των ρύπων και για την συμμόρφωση με τα EURO  χωρίς να αναγκαστείς να μειώσεις ιπποδυνάμεις . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

@Joshua21, το Yaris TS δεν νομίζω να είχε Turbo απλά είχε αν θυμάμαι καλά κινητήρα 1500cc σε σχέση με τα άλλα Yaris (1.3, 1.0)

1800cc και 130 αλογα το yaris.

 

θα προτιμουσα ενα ατμοσφαιρικο και ενα τουρμπο.

αν ηταν να επιλεξω ενα μονο, θα διαλεγα ατμοσφαιρα(vtec)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο το πεταγματακι που σου κανει το τουρμπο δεν το εχεις με την ατμοσφαιρα οπως και επισης αυτος ο γλυκος σβουριχτος ηχος του
τουρμπο φορ δε γουιν 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ δυνατή και η ατμόσφαιρα δυνατότερη και από τούρμπο σε λιγότερα κυβικά βέβαια. Βλεπε k20 f20c με ~200 άλογα μαμά. Ακόμα κ τα b16 (160ps) κάθονται καλά δίπλα στα 1.4 tsi της group Vag. Μεγάλο υστέρημα της ατμόσφαιρας η απουσία ροπής τόσο χαμηλά όσο και ψηλα. Η ροπη ενός ατμοσφαιρικου 2.000 κυβικών βγαίνει με 1.400 κυβικά τουρμπισια...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Joshua21, το Yaris TS δεν νομίζω να είχε Turbo απλά είχε αν θυμάμαι καλά κινητήρα 1500cc σε σχέση με τα άλλα Yaris (1.3, 1.0)

Όντως, είχα την εντύπωση πως το T στο TS σημαίνει turbo.

 

Πάντως η Toyota έχει βγάλει και βγάζει ακόμα πάρα πολλούς κινητήρες turbo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και οδηγός ατμοσφαιρικού,ψηφίζω turbo κινητήρες ελέω ροπής.

Το οδικό μας δίκτυο είναι μαύρο χάλι.Δέν έχουμε μισή ντουζίνα λωρίδες ανα κατεύθυνση ala 'murica (το πιο πιθανό είναι 1+ΛΕΑ),οπότε έχουμε μερικές εκατοντάδες μέτρα, στην καλύτερη, για να κάνουμε προσπέραση και να μήν γίνουμε ornament στην γρίλια κάποιας νταλίκας.

Με το turbo,εκεί που κάνεις cruising απλά πατάς γκάζι και μαζεύει χιλιόμετρα.

Με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα,ή θα πρέπει να κατεβάσεις σχέση με την ελπίδα να τραβήξει ή θα πρέπει να οδηγάς σάν μανιακός.

 

Επίσης,επειδή πλέον βγάζω φλύκταινες όταν ακούω για Γιαπωνέζικη τεχνολογική υπεροχή...ποιός βγάζει 1,5 Turbo το 2016,για να αντικαταστήσει (επιτέλους) τον R18A2 που μάς έχει ζαλίσει τον έρωτα απο το 2006,ΟΕΟ?!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...