Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ποιος σου κράτησε τα 10 ευρω? και που ακριβώς φαίνεται αυτο το ποσόν

Πουθενά, έβαλα 290 ευρώ και μου έβαλαν 307,08 δολάρια τόσο απλό :) 

 

Έχω προωθήσει ήδη το ζήτησα απλά δεν ξέρω τον λόγω που έγινε. Ελπίζω να μην αργήσουν να απαντήσουν..

Ίσως κάποιος που έχει εμπειρία παραπάνω με την revolut να μπορέσει να σκεφτεί κάτι που ίσως συνέβει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα ΧΧΧΧ εγω τα εσβησα. Προφανως και δεν χρειαζονται..

 

Καλο ειναι να συνδεσω την καρτα μεσω paypal ή να κανω απευθειας αγορες; Επισης πχ με το Amazon αμα θελω να αγορασω κατι σε Λιρες. Επιλεγω ετσι οπως ειναι και αφηνω το revolut να κανει συναλλαγη με τη δικη του ισοτιμια;

 

Υπαρχει ενδεχομενο καποια στιγμη να βαρεσει πιστολια η revolut;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει γιατί έχω "σοβαρό" θέμα..

 

Έκανα κανονικά σε ευρώ όπως πρέπει έμβασμα από Πειραιώς πριν 2 μέρες και μου πίστωσαν στην revolut δολλάρια με αποτέλεσμα για το ποσό που ανέβασα να έχω χάσει 10 ευρώ στην ουσία. 

 

Όπως διαβάζω από διαφορα ποστ έπρεπε να μου μπουν σε ευρώ όμως..Εστειλα email στο suport chat, υπάρχει κάτι ποιο γρήγορο για να βγάλω άκρη; Ετυχε σε κανέναν τίποτα παρόμοιο;

 

Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ revolut. (διαβασα τα πάντα πριν το δοκιμάσω προφανώς οπότε πάμε με δεδομένο αυτό).

Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων :)

 

Με την παραδοχή ότι:

 

1) Έχεις τσεκάρει ότι έχεις στείλει το έμβασμα σε € (μέσα από τις επιλογές του ebanking σου)

2) Έχεις τσεκάρει το statement του λογαριασμού σου ότι στο έμβασμα έφυγαν τα λεφτά που έστειλες (σε €) +1€ προμήθεια από την SHA επιλογή

3) Έχεις τσεκάρει ότι ΔΕΝ έχεις ταγκάρει το έμβασμα ως "επείγον" ή κάτι τέτοιο

4) Έχεις τσεκάρει ότι έχεις επιλέξει να στείλεις το έμβασμα σε λογαριασμό τους σε EUR (δες spoiler)

 

IJna5mu.png

 

 

Μάλλον θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους γιατί κάτι δεν έχει πάει καλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την παραδοχή ότι:

 

1) Έχεις τσεκάρει ότι έχεις στείλει το έμβασμα σε € (μέσα από τις επιλογές του ebanking σου)

2) Έχεις τσεκάρει το statement του λογαριασμού σου ότι στο έμβασμα έφυγαν τα λεφτά που έστειλες (σε €) +1€ προμήθεια από την SHA επιλογή

3) Έχεις τσεκάρει ότι ΔΕΝ έχεις ταγκάρει το έμβασμα ως "επείγον" ή κάτι τέτοιο

3) Έχεις τσεκάρει ότι έχεις επιλέξει να στείλεις το έμβασμα σε λογαριασμό τους σε EUR (δες spoiler)

 

IJna5mu.png

 

 

Μάλλον θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους γιατί κάτι δεν έχει πάει καλά.

Τα πρώτα 3 είναι κλασικά για όλα τα αντίστοιχα εμβάσματα και μόλις τα έλενξα για δεύτερη φορά και είμαι κομπλε, και το τελευταίο ναι ήμουν από την καρτέλα του ευρώ στο κινητό. Γιατί να είμαι τόσο τυχερός :P

 

Πόσες μέρες κάνουν για να δώσουν απάντηση σε προβλήματα; (μου απάντησαν άμεσα στα πρώτα email προφανώς αυτοματοποιημένα λογικά για να ανοίξει το ticket αλλά ακόμα δεν σχολίασαν κάτι για το πρόβλημα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχώς δεν έχω χρειαστεί το support τους αλλά τέτοια ώρα δεν βλέπω να παίρνεις απάντηση.

 

Επίσης δεν ξέρω να μετράω γιατί μετά το "3" έρχεται το "4". :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχώς δεν έχω χρειαστεί το support τους αλλά τέτοια ώρα δεν βλέπω να παίρνεις απάντηση.

 

Μου απανταν στο chat τώρα, χαχαχαχα απλα μου λεν ότι πρέπει να περιμένω να γίνει review το ticket.

 

Επίσης δεν ξέρω να μετράω γιατί μετά το "3" έρχεται το "4". :P

Ειδες δεν είπα τίποτα! :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Billator, υπήρχε bug στις πρώτες versions 2.0.x του app (λύθηκε με το τελευταίο update 2.0.4):

 

Στα στοιχεία TopUp μέσω εμβάσματος, εμφάνιζε ακριβώς το ίδιο IBAN και για τα τρία νομίσματα. Το οποίο IBAN αντιστοιχούσε σε δολάρια US, κατά τα φαινόμενα...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την παραδοχή ότι:

 

1) Έχεις τσεκάρει ότι έχεις στείλει το έμβασμα σε € (μέσα από τις επιλογές του ebanking σου)

2) Έχεις τσεκάρει το statement του λογαριασμού σου ότι στο έμβασμα έφυγαν τα λεφτά που έστειλες (σε €) +1€ προμήθεια από την SHA επιλογή

3) Έχεις τσεκάρει ότι ΔΕΝ έχεις ταγκάρει το έμβασμα ως "επείγον" ή κάτι τέτοιο

4) Έχεις τσεκάρει ότι έχεις επιλέξει να στείλεις το έμβασμα σε λογαριασμό τους σε EUR (δες spoiler)

 

IJna5mu.png

 

 

Μάλλον θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους γιατί κάτι δεν έχει πάει καλά.

...να προσθέσω οτι η πειραιως σε περίπτωση "ελλιπή στοιχειά" έτσι το λέει, δεν το έψαξα, χρεώνει 10 ευρω

 

 

@Billator

Την ρεβολυτ πάντως μην την ρωτάς ψάξε κάπου αλλού για το πρόβλημα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όσους προσπαθήσουν να φορτώσουν τη Revolut με κάρτα (μιλάω για έκδοσης εξωτερικού-είναι γνωστό ότι οι Ελληνικές δεν περνάνε λόγω cc), να τους προειδοποιήσω ότι η Revolut δεν δέχεται φόρτιση τουλάχιστον από credit cards. Δοκίμασα χθες με μια prepaid έκδοσης Gibraltar (e-coin) και πριν καν συμπληρώσω όλον τον αριθμό -στη συμπλήρωση των πρώτων 6 ψηφίων-, έβγαζε μήνυμα με κόκκινα γράμματα "Credit cards are not accepted". Η συγκεκριμένη κάρτα αν και δεν είναι σε καμία περίπτωση "credit" αλλά prepaid ή debit, στο binlist.net βγάζει κενό στο πεδίο "type" και υποψιάζομαι ότι σε τέτοιες περιπτώσεις "απροσδιόριστου" είδους κάρτας το Revolut τη θεωρεί credit και την απορρίπτει. Απλά ενημερωτικά για να μην προσπαθείτε άδικα.

 

Υ.Γ. Από τις Ελληνικές χρεωστικές (debit όχι prepaid) που δοκίμασα της Πειραιώς και της ΕΤΕ, αν και δέχτηκε αρχικά τον αριθμό τους, φυσικά δεν εγκρίθηκε τελικά η συναλλαγή με καμία από τις 2.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Billator, υπήρχε bug στις πρώτες versions 2.0.x του app (λύθηκε με το τελευταίο update 2.0.4):

 

Στα στοιχεία TopUp μέσω εμβάσματος, εμφάνιζε ακριβώς το ίδιο IBAN και για τα τρία νομίσματα. Το οποίο IBAN αντιστοιχούσε σε δολάρια US, κατά τα φαινόμενα...

Οπότε εδώ είμαστε... Τώρα που το λές παντού έχει το ίδιο IBAN... Το δίκιο μου θα το βρω τώρα;

 

Edit: Την εφαρμογή εγώ την κατέβασα την μέρα που έκανα και το έμβασμα δλδ την Τετάρτη. Αν διορθώθηκε πχ χθες εγώ φταίω;

 

...να προσθέσω οτι η πειραιως σε περίπτωση "ελλιπή στοιχειά" έτσι το λέει, δεν το έψαξα, χρεώνει 10 ευρω

 

 

@Billator

Την ρεβολυτ πάντως μην την ρωτάς ψάξε κάπου αλλού για το πρόβλημα

 

Λογικά είναι το πρόβλημα του "bug" μιας και έχω την έκδοση 2.0.2 οπότε μιας και είναι δικό τους λάθος θα το κυνηγήσω αν γίνεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε εδώ είμαστε... Τώρα που το λές παντού έχει το ίδιο IBAN... Το δίκιο μου θα το βρω τώρα;

 

Edit: Την εφαρμογή εγώ την κατέβασα την μέρα που έκανα και το έμβασμα δλδ την Τετάρτη. Αν διορθώθηκε πχ χθες εγώ φταίω;

 

 

Λογικά είναι το πρόβλημα του "bug" μιας και έχω την έκδοση 2.0.2 οπότε μιας και είναι δικό τους λάθος θα το κυνηγήσω αν γίνεται

Δες λοιπον σε ποιο ιβαν εκανες το έμβασμα και πες μας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες λοιπον σε ποιο ιβαν εκανες το έμβασμα και πες μας

GB94 BARC 2036 4787 **** ** απο την στιγμή που δεν ξέρω σε ποιο αντιστοιχεί δεν μπορώ να πώ. Δεν κάνω αναβάθμιση την εφαρμογή μέχρι να δω τι θα γίνει.

 

edit: Το τσεκαρα με άλλον τρόπο τα @@ $ είναι... Δεν το βλέπω να βρίσκω άκρη, εκτός και αν ζημιωθεί λογικά η ίδια η εταιρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχει νοημα να το κρύβεις σε αυτο που έστειλες ειναι πραγματι για δολαρια και ειναι το ιδιο σε ολους

 

Βαζω τα 2 τελευταία ψηφία

Για λίρες ειναι το 73

Για ευρω ειναι το 33

Για δολάρια ειναι το 88

 

 

Κρίμα εκείνο το χρονόμετρο (μια ολόκληρη σελίδα) που μετραγε τοσες μέρες, τι σκ@τα φτιάχνανε και δεν ειδαν τοσο χοντρό πρόβλημα μην πω το κυριότερο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να κάνω και Dispute στην paypal τώρα για να βρώ το δίκιο μου... :shifty:  :-D

Ελπίζω να φανούν επαγγελματίες.

 

Καλό είναι στο πρώτο ποστ οπότε για παν ενδεχόμενο να μπει και το IBAN για ευρώ δολάρια και λίρες ώστε να αναφέρεται η πιθανότητα λάθους από την εφαρμογή σε μελλοντική της αναβάθμιση. Φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά. Ας έχουμε και αυτό κατα νου πλεον (εγώ τουλάχιστον σίγουρα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...