Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά καλησπέρα!

 

Έχω κι εγώ μια revolut και πριν περίπου 15 μέρες έκανα top up από τον λογαριασμό μου στην Ελλαδα, περίπου 20 ευρώ. Ακολούθησα κανονικά τις οδηγίες και το έμβασμα ολοκληρώθηκε κανονικά (σύμφωνα με την τράπεζά μου). Όμως το ποσό δεν έχει φανεί ακόμα στην revolut και εδώ και 10 μέρες προσπαθώ να επικοινωνησω μαζί τους και δεν απαντούν ΠΟΤΕ!

Έχω στείλει αμέτρητα μηνύματα στο in app chat, έχω στείλει mail και στο [email protected] και στο [email protected], έχω στείλει μηνύματα στο Facebook και στο twitter και έχω πάρει πάρα πολλά τηλέφωνα στο τηλέφωνο που δινουν στην ιστοσελίδα τους το οποίο δεν απαντά κανείς! Δεν απαντούν ποτέ. Δεν έχουν απαντήσει ποτέ σε κανένα από τα μηνύματά μου.

 

Έχετε καμιά ιδέα τι άλλο μπορώ να κάνω? Φοβάμαι ότι έχασα τα 20 ευρώ μου... Ευτυχώς που δεν έστειλα περισσότερα.

Αν έχει κανείς καμιά καλή ιδέα θα το εκτιμούσα να την μοιραστεί!

 

**εννοείται ότι την έχω ξεγράψει αυτή την κάρτα και αναζητώ άλλη λύση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παιδιά καλησπέρα!

 

Έχω κι εγώ μια revolut και πριν περίπου 15 μέρες έκανα top up από τον λογαριασμό μου στην Ελλαδα, περίπου 20 ευρώ. Ακολούθησα κανονικά τις οδηγίες και το έμβασμα ολοκληρώθηκε κανονικά (σύμφωνα με την τράπεζά μου). Όμως το ποσό δεν έχει φανεί ακόμα στην revolut και εδώ και 10 μέρες προσπαθώ να επικοινωνησω μαζί τους και δεν απαντούν ΠΟΤΕ!

Έχω στείλει αμέτρητα μηνύματα στο in app chat, έχω στείλει mail και στο [email protected] και στο [email protected], έχω στείλει μηνύματα στο Facebook και στο twitter και έχω πάρει πάρα πολλά τηλέφωνα στο τηλέφωνο που δινουν στην ιστοσελίδα τους το οποίο δεν απαντά κανείς! Δεν απαντούν ποτέ. Δεν έχουν απαντήσει ποτέ σε κανένα από τα μηνύματά μου.

 

Έχετε καμιά ιδέα τι άλλο μπορώ να κάνω? Φοβάμαι ότι έχασα τα 20 ευρώ μου... Ευτυχώς που δεν έστειλα περισσότερα.

Αν έχει κανείς καμιά καλή ιδέα θα το εκτιμούσα να την μοιραστεί!

 

**εννοείται ότι την έχω ξεγράψει αυτή την κάρτα και αναζητώ άλλη λύση!

 

 

Γενικά μιλώντας χρήματα να χαθούν αποκλείεται. Κάθε τραπεζική συναλλαγή καταγράφεται μέχρι τέλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους εστειλες σε email το αποδεικτικο καταθεσης ? Τα λεφτα δεν τα χανεις κανενας δεν τα εχει χασει απο εδω αλλα το support τους ειναι πολυ χαλια!

 

Περίμενα να μιλήσω με κάποιον πρώτα πριν αρχίσω να στέλνω λεπτομέρειες. Αλλά ακόμα τίποτα. Στο twitter παρατήρησα ότι απαντούν σήμερα μηνύματα ολόιδια με το δικό μου, που έχουν σταλεί 25/3.

Το να είναι τόσο κακό το support δημιουργεί ανασφάλεια πάντως.. Είχα σκοπό να την φορτώσω αργότερα με 500 ευρώ και να την πάρω μαζί μου σε επικείμενο ταξίδι μου στην Ιταλία, αλλά τώρα φοβάμαι να το κάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω την χρησιμοποιησα σε ταξιδι μου τα χριστουγεννα και γλυτωσα αρκετα χρηματα απο το συναλλαγμα ,αυτο ομως δεν αναιρει το κακο support τους.

Τα λεφτα θα βρεθουν ,και ισως καθυστερησαν λογω του συστηματος κουβα αλλα για να χαθουν εντελως λιγο δυσκολο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω την χρησιμοποιησα σε ταξιδι μου τα χριστουγεννα και γλυτωσα αρκετα χρηματα απο το συναλλαγμα ,αυτο ομως δεν αναιρει το κακο support τους.

Τα λεφτα θα βρεθουν ,και ισως καθυστερησαν λογω του συστηματος κουβα αλλα για να χαθουν εντελως λιγο δυσκολο.

Τι να πω.. Μακάρι να επικοινωνήσουν κάποια στιγμή..

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Παιδιά καλησπέρα!

 

Έχω κι εγώ μια revolut και πριν περίπου 15 μέρες έκανα top up από τον λογαριασμό μου στην Ελλαδα, περίπου 20 ευρώ. Ακολούθησα κανονικά τις οδηγίες και το έμβασμα ολοκληρώθηκε κανονικά (σύμφωνα με την τράπεζά μου). Όμως το ποσό δεν έχει φανεί ακόμα στην revolut και εδώ και 10 μέρες προσπαθώ να επικοινωνησω μαζί τους και δεν απαντούν ΠΟΤΕ!

Έχω στείλει αμέτρητα μηνύματα στο in app chat, έχω στείλει mail και στο [email protected] και στο [email protected], έχω στείλει μηνύματα στο Facebook και στο twitter και έχω πάρει πάρα πολλά τηλέφωνα στο τηλέφωνο που δινουν στην ιστοσελίδα τους το οποίο δεν απαντά κανείς! Δεν απαντούν ποτέ. Δεν έχουν απαντήσει ποτέ σε κανένα από τα μηνύματά μου.

 

Έχετε καμιά ιδέα τι άλλο μπορώ να κάνω? Φοβάμαι ότι έχασα τα 20 ευρώ μου... Ευτυχώς που δεν έστειλα περισσότερα.

Αν έχει κανείς καμιά καλή ιδέα θα το εκτιμούσα να την μοιραστεί!

 

**εννοείται ότι την έχω ξεγράψει αυτή την κάρτα και αναζητώ άλλη λύση!

 

Τα ίδια και σε εμένα και χειρότερα. Κοροϊδία όσο δεν πάει και άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Εγώ είχα βάλει περισσότερα και πάνε άκλαφτα. Και να σου απαντήσουν, άκρη δεν θα βρεις.....

 

Χρήματα δεν πρόκειται να χαθούν, αλλά όταν τα έχεις ένα μήνα μέσα χωρίς να μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις, η κάρτα κλειδωμένη και απάντηση καμία, στο τέλος αγανακτείς και τους τα χαρίζεις.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα!

 

Έχω κι εγώ μια revolut και πριν περίπου 15 μέρες έκανα top up από τον λογαριασμό μου στην Ελλαδα, περίπου 20 ευρώ. Ακολούθησα κανονικά τις οδηγίες και το έμβασμα ολοκληρώθηκε κανονικά (σύμφωνα με την τράπεζά μου). Όμως το ποσό δεν έχει φανεί ακόμα στην revolut και εδώ και 10 μέρες προσπαθώ να επικοινωνησω μαζί τους και δεν απαντούν ΠΟΤΕ!

Έχω στείλει αμέτρητα μηνύματα στο in app chat, έχω στείλει mail και στο [email protected]<script data-cfhash='f9e31' type="text/javascript">/* */</script> και στο [email protected], έχω στείλει μηνύματα στο Facebook και στο twitter και έχω πάρει πάρα πολλά τηλέφωνα στο τηλέφωνο που δινουν στην ιστοσελίδα τους το οποίο δεν απαντά κανείς! Δεν απαντούν ποτέ. Δεν έχουν απαντήσει ποτέ σε κανένα από τα μηνύματά μου.

 

Έχετε καμιά ιδέα τι άλλο μπορώ να κάνω? Φοβάμαι ότι έχασα τα 20 ευρώ μου... Ευτυχώς που δεν έστειλα περισσότερα.

Αν έχει κανείς καμιά καλή ιδέα θα το εκτιμούσα να την μοιραστεί!

 

**εννοείται ότι την έχω ξεγράψει αυτή την κάρτα και αναζητώ άλλη λύση!

 

Προτείνω να στείλεις το μήνυμά σου στο kyc@revolut.com

 

Σε δικό μου απάντησαν αμέσως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια και σε εμένα και χειρότερα. Κοροϊδία όσο δεν πάει και άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Εγώ είχα βάλει περισσότερα και πάνε άκλαφτα. Και να σου απαντήσουν, άκρη δεν θα βρεις.....

 

Χρήματα δεν πρόκειται να χαθούν, αλλά όταν τα έχεις ένα μήνα μέσα χωρίς να μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις, η κάρτα κλειδωμένη και απάντηση καμία, στο τέλος αγανακτείς και τους τα χαρίζεις.....

Δεν εχει μελλον η εταιρεια με τετοιο suport (μαλλον χωρις support κυριολεκτικα ) Τουλαχιστον να μην την πατησει κι αλλος κοσμος .

Εσεις σε πιο mail σας απαντουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα σκοπό να την φορτώσω αργότερα με 500 ευρώ και να την πάρω μαζί μου σε επικείμενο ταξίδι μου στην Ιταλία, αλλά τώρα φοβάμαι να το κάνω.

 

Το νόμισμα της Ιταλίας είναι Ευρώ. Και 500€ είναι μικρό ποσό (όσο σχεδόν το εβδομαδιαίο όριο ανάληψης με οποιαδήποτε Ελληνική κάρτα). Αρκούν οι όποιες Ελληνικές κάρτες σου. Δεν βλέπω το λόγο για αυτό το ταξίδι να ασχοληθείς με τη Revolut...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα λογαριασμό για να γράψω τον προβληματισμό μου. Διάβασα τις οδηγίες, by the way πολύ καλός οδηγός, κατέβασα την εφαρμογή, έστειλα μέσω εμβασματος 250€, έκανα δύο αγορές μια στο Aliexpress και μια στο Abercrombie με επιτυχία. Αυτές τις μέρες πήγα ένα ταξίδι σε χώρα που δεν έχει ευρώ. Σκόπευα να εκμεταλλευτώ την απουσία χρεώσεων της revolut. Προηγουμένως είχα πάει σε ΑΤΜ της Πειραιώς να ελέγξω υπόλοιπο γιατί κάτι είχα διαβάσει εδώ ότι ίσως και να χρειάζεται ώστε να μπορεί να περάσει από φυσικό pos. Μου έδειξε υπόλοιπο, όχι σωστό βέβαια. Στο εξωτερικό μια φορά τη δοκίμασα την κάρτα και μου έβγαλε λάθος pin. Αμέσως χρησιμοποιήσα visa alpha και πέρασε. Περίμενα υπομονετικά να περάσουν οι αργίες του Πάσχα και επικοινώνησα με το support τους σήμερα. Απάντηση καμία ενώ άλλες φορές απανταγαν γρήγορα. Το ερώτημα είναι τι κάνουμε τώρα. Να χρησιμοποιήσω τη λειτουργία bank και να μεταφέρω το υπόλοιπο στον number26 λογαριασμό μου;Θα ήθελα να κρατήσω και την κάρτα της revolut με μικροποσα για επισφαλείς εμπόρους αλλά εξαρχής ήταν προβληματική. Το θέμα είναι μη χαθούν αυτά τα λίγα που υπάρχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα λογαριασμό για να γράψω τον προβληματισμό μου. Διάβασα τις οδηγίες, by the way πολύ καλός οδηγός, κατέβασα την εφαρμογή, έστειλα μέσω εμβασματος 250€, έκανα δύο αγορές μια στο Aliexpress και μια στο Abercrombie με επιτυχία. Αυτές τις μέρες πήγα ένα ταξίδι σε χώρα που δεν έχει ευρώ. Σκόπευα να εκμεταλλευτώ την απουσία χρεώσεων της revolut. Προηγουμένως είχα πάει σε ΑΤΜ της Πειραιώς να ελέγξω υπόλοιπο γιατί κάτι είχα διαβάσει εδώ ότι ίσως και να χρειάζεται ώστε να μπορεί να περάσει από φυσικό pos. Μου έδειξε υπόλοιπο, όχι σωστό βέβαια. Στο εξωτερικό μια φορά τη δοκίμασα την κάρτα και μου έβγαλε λάθος pin. Αμέσως χρησιμοποιήσα visa alpha και πέρασε. Περίμενα υπομονετικά να περάσουν οι αργίες του Πάσχα και επικοινώνησα με το support τους σήμερα. Απάντηση καμία ενώ άλλες φορές απανταγαν γρήγορα. Το ερώτημα είναι τι κάνουμε τώρα. Να χρησιμοποιήσω τη λειτουργία bank και να μεταφέρω το υπόλοιπο στον number26 λογαριασμό μου;Θα ήθελα να κρατήσω και την κάρτα της revolut με μικροποσα για επισφαλείς εμπόρους αλλά εξαρχής ήταν προβληματική. Το θέμα είναι μη χαθούν αυτά τα λίγα που υπάρχουν.

Γιατι δεν πας σε ενα ATM και να τα βγάλεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...