Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προφανώς είσαι μαθητής, συνεπώς δεν έχεις ακόμη καμιά σχεδόν εικόνα για την εφαρμογή του προγραμματισμού στους

διάφορους επιστημονικούς τομείς - απλώς διότι δεν τους ξέρεις.

 

Υπάρχουν πολλοί κλάδοι που εφαρμόζονται οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται και στο game development,

πολύ πιο σοβαροί και εξίσου συναρπαστικοί.
Εγώ θα προτιμούσα να γράψω αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης π.χ. για τεχνητή όραση παρά για ένα παιχνίδι.
Και αντί να γράφω ρουτίνες animation και collision detection για χαρακτήρες, να γράψω αντίστοιχες που ελέγχουν

την κίνηση ενός robot στο χώρο.
Ή αντί να ασχολούμαι με την επεξεργασία των υφών, να αναπτύξω ρουτίνες που απεικονίζουν τένσορες ή quaterniums ή

ισοσταθμικές επιφάνειες σε κάποιο πρόγραμμα απεικόνισης τάσεων και παραμορφώσεων ή πεδίων.

 

Προσωπικά μιλώντας, μου αρέσει να είμαι επιστήμονας κι' όχι να γράφω παιχνίδια για μικρά και μεγάλα παιδιά.

Ξεκίνησα από την α' λυκείου γράφοντας προγραμματάκια που έλυναν την δευτεροβάθμια εξίσωση και τελικά κατέληξα

να γράφω προγράμματα για FEM, mesh generation, BEM, ΜοΜ, FDTD και άλλες συναφείς μεθόδους,

στον ηλεκτρομαγνητισμό και στην μηχανική.

Οι τεχνικές αυτές μου ήταν (είναι) άκρως ενδιαφέρουσες επειδή συνδύαζαν μαθηματικά, φυσική, αριθμητική ανάλυση,

υπολογιστική γεωμετρία, προγραμματισμό, όλα σε υψηλή στάθμη και λίγο ή πολύ σε συνδυασμό μεταξύ τους.

H "δημιουργική πλευρά" του game development είναι απλώς ρουτίνα μπροστά σε όλα αυτά,

ειδικά αν ασχολείσαι με τις μεθόδους που είναι στην κόψη του ξυραφιού (meshless, υβριδικές κ.α.).

Ενδιαφέρθηκα κάποτε ισχυρά για το game developent αλλά μόνον για να ενημερωθώ για τις τις τεχνικές που χρησιμοποιεί

και να τις εφαρμόσω στους παραπάνω τομείς. Eίχα όμως από νωρίς μια ευρεία εικόνα όλων αυτών, του scientific computing.

Το πεδίο των προγραμματιστικών μου ενδιαφερόντων δεν περιορίστηκε στα παιχνίδια και στις μηχανές γραφικών, ευτυχώς.

Αυτό το οπτικό πεδίο δεν το έχουν οι μαθητές, και δυστυχώς και αρκετοί τελειόφοιτοι φοιτητές,

ως εκ τούτου οι φιλοδοξίες και οι στόχοι τους κατευθύνονται στην προφανή κοινοτοπία που τους φαντάζει συναρπαστική,

το g.d.

To ίδιο ακριβώς κάνεις κι εσύ, γι αυτό γελώ ειρωνικά. Επειδή επιλέγετε έχοντας άποψη για ένα ή δυο πράγματα

ενώ αγνοείτε μακάρια τα υπόλοιπα.

 

Και αν με ρωτήσεις που μπορείς να βρεις δουλειά με τέτοια ενδιαφέροντα σου προτείνω να δεις τι είναι π.χ. η BETA CAE....

 

-

  • Like 1
  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

H συλλογιστική του VI Smirnov:

 

Το x αρέσει πιο πολύ σ'ΕΜΕΝΑ -> Το x είναι πιο σοβαρό από το y και το z -> Όσοι ασχολούνται με το y και το z είναι μικρά παιδιά -> Ασχοληθείτε όλοι με το x 

 

Καλό θα ήταν να βουτάς λίγο τη γλώσσα στο μυαλό πριν ανοίξεις το στόμα σου, αλλά η έλλειψη μόρφωσης εκεί οδηγεί τον άνθρωπο..στο κλειστό μυαλό.

Δημοσ.

Erevis... άδικο και άσκοπο flame. Σε αυτά που λέει εδώ ο V.I. έχει δίκιο.

 

Υ.Γ. Δες τι συζητήσεις έχουμε κάνει εγώ και ο V.I. και μετά ξανασκέψου τι λέω.

Δημοσ.
Erevis, on 24 Mar 2016 - 8:22 PM, said:Erevis, on 24 Mar 2016 - 8:22 PM, said:

H συλλογιστική του VI Smirnov:

 

Το x αρέσει πιο πολύ σ'ΕΜΕΝΑ -> Το x είναι πιο σοβαρό από το y και το z -> Όσοι ασχολούνται με το y και το z είναι μικρά παιδιά -> Ασχοληθείτε όλοι με το x 

 

Καλό θα ήταν να βουτάς λίγο τη γλώσσα στο μυαλό πριν ανοίξεις το στόμα σου, αλλά η έλλειψη μόρφωσης εκεί οδηγεί τον άνθρωπο..στο κλειστό μυαλό.

 

Αυτό κατάλαβες, αυτό λες.

 

Η άποψή μου είναι σαφής :

Στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι μαθητές διαμορφώνουν φιλοδοξίες και κάνουν επιλογές,

εν προκειμένω στα προγραμματιστικά τους ενδιαφέροντα,

ΧΩΡΙΣ μεγάλη οπτική εικόνα, την οποία αν είχαν πιθανότατα θα κατευθύνονταν κάπου αλλού.

Το γιατί δεν έχουν την εικόνα αυτή είναι μια άλλη συζήτηση.

 

Τους χαρακτηρισμούς σου τους αφήνω απλώς ασχολίαστους, δεν αξίζει να σου απαντήσω.

 

-

Δημοσ.

Η πλάκα ειναι πισω απο τέτοια θρέντ να υπάρχει και κάποιος σαν τον Bill Gates και αυτος απο .... μαθητης ξεκινησε  χωρις .... γνώσεις. :cry:

  • Like 1
Δημοσ.

Να πω και κάτι άλλο στον φίλο που το σκέφτεται για game development:

 

Το να μάθεις προγραμματισμό, δυστυχώς δεν αρκεί.

Ούτε η επιπρόσθετη γνώση του να ξέρεις να χειρίζεσαι τη μηχανή αρκεί.

Θα πρέπει και να ξέρεις να φτιάχνεις αισθητικά καλά γραφικά, τα οποία αποτελούν μέρος της γραφιστικής, η οποία είναι τελείως διαφορετικός κλάδος. (εικαστική - καλές τέχνες)

Και εκτός κι αν πρόκειται να βγάλεις ένα παιχνίδι μουγκό, θα πρέπει να μάθεις και παραγωγή μουσικής.

 

Φυσικά και αυτά λύνονται με μια ομάδα ατόμων, όπου το κάθε άτομο θα είναι ειδικευμένο στο τομέα του.

Αλλά εκτός και αν σκοπεύεις να βρεις θέση εργασίας σε μια εταιρία ή να φτιάξεις δική σου εταιρία, η συγκρότηση μιας indie ομάδας θα είναι κάτι αρκετά δύσκολο. Παρότι υπάρχουν ακόμα και ειδικά sites συγκεκριμένα για αυτό το σκοπό.

Γιατί ο καθένας που μπαίνει στο τρυπάκι να γίνει indie dev, έχει το δικό του καλλιτεχνικό όραμα, και πιστεύει ότι οι δικές του ιδέες είναι πολύ καλύτερες από των άλλων, και μπαίνει και λίγο και το θέμα εγωισμού στη μέση.

Αυτά γίνονται άμα δεν υπάρχει δομή και project manager και ο καθένας έχει τη δική του ιδέα για το πιο θα ήταν καλύτερο ή σωστό να γίνει.

 

Και κάτι άλλο. Επειδή το 'game development' έγινε 'μόδα' , και ιδιαίτερα το "indie development", ύστερα της επιτυχίας του Notch με το Minecraft, πολλοί θεώρησαν ότι μπορούν να βγάλουν εύκολο χρήμα, και έτσι έχει μαζευτεί η Σάρα και η Μάρα σε αυτή την ειδίκευση. Αυτό σημαίνει καταρχάς πολύ μεγάλο ανταγωνισμό, και δεν φτάνει μόνο η τεράστια πληθώρα προσφοράς, αλλά πολλοί είναι και τόσο απεγνωσμένοι που καταστρέφουν το επάγγελμα διαθέτοντας τα προϊόντα τους σε τιμή ξεφτίλα και κάνοντας έτσι γενικότερο κακό στο κλάδο λόγο του ότι μειώνουν τo perceived value των προϊόντων στα μάτια του καταναλωτή, εξαναγκάζοντας και αυτούς που φτιάχνουν καλύτερα παιχνίδια να ρίξουν τις τιμές τους. Υπάρχουν αμαθείς ευκαιριακοί ψεύτο-gamedevs, που παίρνουν μερικά κομμάτια κώδικα από δω και από κει, κλέβουν γράφικα, και συνθέτουν copy-paste frankestein δημιουργήματα που κάνουν περαιτέρω κακό στην αντίληψη που έχει ο κόσμος για τα games, και έτσι για να καταφέρεις να ξεχωρίσεις από τη μάζα που είναι προϋπόθεση για να πεις ότι θα βγάλεις κάποιο κέρδος, θα πρέπει να φτιάξεις κάτι αρκετά διαφορετικό και 'φρέσκο'. Ίσως ένα καινούριο genre ή κάποιο επαναστατικό gameplay mechanic... Άρα άμα έχεις πρωτότυπες ιδέες που δεν τις έχει δει σε άλλα παιχνίδια καλά το πας, άμα σκέφτεσαι "θα φτιάξω άλλο ένα 2d platform", δε θα σε ευνοήσουν οι συνθήκες...

 

 

Δε θέλω να σε αποθαρύνω, αφού σου αρέσει κυνήγησε το, αλλά έχε υπ' όψιν ότι θα συναντήσεις πολλά εμπόδια στο δρόμο, και ότι θα κληθείς να τα ξεπεράσεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Μπες στο amazon και στο gamedev.net και διαβασε κριτικές και σχόλια για τα σχετικά βιβλία.

Από εκεί θα καταλάβεις αν και τι πρέπει να διαβάσεις.

 

Ωστόσο, δεν μπορώ παρά για μια φορά ακόμη να χαμογελάσω ειρωνικά με την περιορισμένη οπτική των

φερέλπιδων νέων που νομίζουν ότι η πιο συναρπαστική εκδοχή του προγραμματισμού είναι το game development....

 

-

 

Και ο Μάρκ οταν έφτιαχνε το φεησμπουκ που ξεκινησε απο μια απλή ιδέα .... ειρωνικά χαμογελούσε.

Δημοσ.

Και ο Μάρκ οταν έφτιαχνε το φεησμπουκ που ξεκινησε απο μια απλή ιδέα .... ειρωνικά χαμογελούσε.

 

Εγώ γράφω την άποψη και την προσωπική εμπειρία μου, δοκιμασμένες επιτυχώς στην πράξη.

Έχω συναδέλφους που με την οπτική που περιέγραψα έγιναν ερευνητές επιστήμονες

ή/και κάνουν καριέρα σε εταιρίες όπως η beta cae ή παρόμοιες στο εξωτερικό.

Π.χ. έχω συνάδελφο που εργαζόταν εδώ : http://www.speag.com/products/

(κι εγώ επίσης είχα συνδράμει μερικώς στην ανάπτυξη του semcad).

 

Αν κάποιος με μυαλά σαν τα δικά σου κάνει καριέρα στο game developmnet,

ίσως παραδεχτώ ότι εχεις δίκιο.

Αλλά μέχρι τότε θα συνεχίσω να χαμογελώ ειρωνικά...

 

-

  • Like 1
Δημοσ.

@V.I.Smirnov
Φαίνεται για κάποιο λόγο να θεωρείς "κακό" το να μην ασχοληθεί κάποιος με έρευνα ή με κάτι που να συνδυάζει διαφορετικές μεταξύ τους επιστήμες και scientific computing. Όχι ότι δεν μπορείς να ασχοληθείς ερευνητικά με το gd.

Σκέφτηκες ότι κάποιος κόβει κομμάτια απ' την εικόνα (για σένα περιορίζεται) επειδή ξύνοντας μόνο το surface από κάποιο κομμάτι της εικόνας καταλαβαίνει ότι δεν τον ενδιαφέρει ολόκληρο το από πίσω; Ή κάτι του έχει κεντρίσει βαθιά το ενδιαφέρον εξ' αρχής; Τα ερεθίσματα που αναφέρεις νομίζω ότι παρέχονται σε οποιονδήποτε σπουδάσει σε ένα τριτοβάθμιο ίδρυμα οπότε θεωρώ ότι είναι ξεκάθαρα θέμα τι του αρέσει του καθενός και τι όχι.

Εντάξει ίσως ο TS να είναι πιο νέος και να μην έχει όντως αρκετά ερεθίσματα, αλλά μου φαίνεται ότι γενικεύεις πολύ.
 

Υπάρχουν πολλοί κλάδοι που εφαρμόζονται οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται και στο game development, πολύ πιο σοβαροί

Αυτό είναι υποκειμενικό.
 

H "δημιουργική πλευρά" του game development είναι απλώς ρουτίνα μπροστά σε όλα αυτά,

Αυτό κι αν είναι υποκειμενικό.

Επίσης συγγνώμη αλλά:

 

Εγώ θα προτιμούσα να γράψω αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης

 

αντί να γράφω ρουτίνες

 

Προσωπικά μιλώντας, μου αρέσει να είμαι επιστήμονας

 

Ξεκίνησα από την α' λυκείου γράφοντας

 

τελικά κατέληξα να γράφω προγράμματα

 

Οι τεχνικές αυτές μου ήταν (είναι) άκρως ενδιαφέρουσες επειδή

 

H "δημιουργική πλευρά" του game development (μου) είναι απλώς ρουτίνα μπροστά σε όλα αυτά,

Εδώ ξέχασες το μου και το πρόσθεσα εγώ.
 

Ενδιαφέρθηκα κάποτε ισχυρά για το game developent αλλά μόνον για να ενημερωθώ για

 

Το πεδίο των προγραμματιστικών μου ενδιαφερόντων

 


 

Αν κάποιος με μυαλά σαν τα δικά σου κάνει καριέρα στο game developmnet, ίσως παραδεχτώ ότι εχεις δίκιο.

Αλλά μέχρι τότε θα συνεχίσω να χαμογελώ ειρωνικά...

Δηλαδή καρίερα στο gd κάνουν μόνο οι κλειστόμυαλοι και τα κατακάθια; Δεν παίζει απλά να τον ενδιαφέρει κάποιον;

Αυτά φιλικά από εμένα που το gd δεν μου προκαλεί το παραμικρό ίχνος ενδιαφέροντος, δεν έχω ασχοληθεί ποτέ και ούτε σκοπεύω.

  • Like 2
Δημοσ.

Καταρχάς χαίρομαι που υπάρχει πλήθος απόψεων.Χαίρομαι διότι μπορεί να γίνει μια ωραία συζήτηση γύρω απο αυτό.

Συμφωνώ βασικά με όλες τις απόψεις.Πιο συγκεκριμένα συμφωνώ με το οτι δεν εχω πολλές γνώσεις και ερεθίσματα όπως επίσης πιστεύω οτι το GM έχει γίνει "σούπα"! Ως αναφορά τα άλλα στοιχεία ενος παιχνιδιού (art, soundtrack, models κλπ) θα θελα να πω οτι ασχολούμαι με λίγο απο ολα :) φτιαχνω μουσική οπως και γραφικά με ps.Προφανώς και δεν εχω τις ικανότητες να δημιουργήσω χαρακτήρες όπως οι εργαζόμενοι της Ubisoft η της Blizzard απλώς θελω να πω πως εχω μια γενικη εικόνα .Επιπροσθέτως θα θελα να απαντήσω στον V.I. πως πραγματικά ο κλάδος που έχει επιλέξει είναι πολυ ενδιαφέρον.Μου αρέσουν όλοι οι τομείς του προγραμματισμού αλλα κυρίως αυτοί γύρω απο το web design, app development, game development .Σαφώς και υπάρχει περίπτωση στο μέλλον να αλλάξω γνώμη για το gm απλώς επειδή αυτη την περίοδο με ενδιαφέρει αρκετά θεωρώ πως θα ηταν και μια ευκαιρία πριν μπω σε μια μηχανή γραφικών οπου έχει δικά της libraries να μάθαινα την ίδια την γλώσσα. :-D  :-D  :-)

Δημοσ.

Δεν ξεκινάς να κάνεις κάτι απλό όπως αυτό;

http://www.ponggame.org/

 

Ας φαίνεται απλό για να γίνει απαιτεί μερικά σημεία να προσεχθούν όπως να φτιάξεις μια ρουτίνα (υποπρόγραμμα πες το, όπως το θες) που θα παίρνει θέση μπάλας, θέση ρακέτας1, θέση ρακέτας2, και σκορΑ και σκορΒ, Μετά φτιάχνεις το κεντρικό loop και κοιτάς το πληκτρολόγιο βρίσκεις τις νέες θέσεις κοιτάς αν έχεις σύγκρουση και αποφασίζεις πως πρέπει να κινηθεί η μπάλα. Το ερώτημα που προκύπτει είναι: Πότε θα γίνεται update η οθόνη και πώς! ασφαλώς λέμε για πλήρη οθόνη. Μπορείς να έχεις ένα Start/Pause και επιλογές για πόσα Set των 10 πόντων θα τερματίζει το παιχνίδι. Ένα ακόμα πλήκτρο θα είναι για Quit..άμεσο τερματισμό.

  • Like 2
Δημοσ.

Συμφωνώ απολύτως :) Μάλιστα το κατανοώ πλήρως επειδή τώρα προσπαθώ να φτιάξω ενα παιχνιδάκι στύλ platformer και επειδή όπως προανέφερα ειχα ασχοληθεί ξανά στο παρελθόν ξέρω οτι σιγουρα είναι πιο περίπλοκο απο οσο φαίνεται :D

Δημοσ.

@Ilias95

 

Απαντώντας για το τελευταίο, το νόημα είναι ότι κάποια εγχειρήματα δεν πρέπει να υποεκτιμώνται.

Είναι αδύνατο ένας άπειρος μαθητής με περίπου μηδαμινό γνωστικό υπόβαθρο να καταφέρει

να φτιάξει κάτι που θα τον διακρίνει σε έναν τόσο δύσκολο τομέα.

Αντιπαραδείγματα υπάρχουν αλλά ρεαλιστικά μιλώντας είναι σπάνιες εξαιρέσεις, όχι ο κανόνας.

Κι εδω το forum είχε ένα σωρό περιπτώσεις μαθητών που είχαν τέτοιες φιλοδοξίες. 

Που είναι όλοι αυτοί; απλώς προσγειώθηκαν στην πραγματικότητα - αλλιώς το insomnia θα είχε

τη δόξα ότι φιλοξένησε διάφορους zuckerberg.

 

 

Απο εκεί και πέρα θα σου πω τα εξής.

Ένα μεγάλο πρόγραμμα τεχνικής τύπου FEM έχει πολύ υψηλότερες απαιτήσεις ασφάλειας και

ορθότητας στην ανάπτυξή του από οποιοδήποτε παιχνίδι, καθώς θα αποτελέσει βασικό εργαλείο

βιομηχανικής ανάπτυξης.

Προγράμματα τέτοιου είδους χρησιμοποιούνται για κατασκευές και δεν επιτρέπεται να έχουν

σφάλματα σε καμιά περίπτωση, οι αστοχίες τους μπορεί να κοστίσουν τεράστια ποσά και

ενίοτε ανθρώπινες ζωές.

Τα bugs ή/και το αποτυχημένο στήσιμο σε παιχνίδια απλώς θα δυσαρεστήσουν τον χρήστη που

θα χάσει την ώρα του και τα χρήματά του να το αγοράσει. Προφανώς το να αναπτύσεις scientific

λογισμικό είναι πολύ σοβαρότερη και υπεύθυνη δουλειά από το να γράφεις παιχνίδια.

 

Η δημιουργική πλευρά του g.d. είναι σαφώς κατώτερη σαν αξία από το scientific computing που

χρησιμοποιεί παρόμοιες τεχνικές.

Ο λόγος είναι ότι με το g.d. παραγονται προϊόντα που απλώς διασκεδάζουν πρόσκαιρα τους χρήστες

ενώ το scientific computing προάγει την επιστήμη και έχει διαχρονική αξία. Εξαιρείται η καλλιτεχνική

πλευρά (δημιουργία γραφικών και ήχου που όμως δεν είναι δουλειά του προγραμματιστή).

Αντίθετα από ότι νομίζει ο πολύς κόσμος, οι πιο καινοτόμες ιδέες γραφικών και γενικά λογισμικού

προέρχονται από επιστημονικούς κλάδους, όχι από την ανάγκη καλύτερων παιχνιδιών. Υπάρχει

πίεση και από εκεί αλλά δευτερευόντως. Π.χ. τα quaterniums, οι επιφάνειες NURBS, τεχνικές

επεξεργασίας πλεγμάτων κ.α. προήλθαν και κύρια εξελίχθηκαν από τις απαιτήσεις για λογισμικό cad,

όχι από τα παιχνίδια.

 

Μπορώ να επιχειρηματολογήσω πολύ - ειδικά σε ότι αφορά τον κλάδο μου αλλά δεν θα το κάνω.

Η άποψή μου είναι ότι το g.d. είναι από πολλές απόψεις υπερεκτιμημένης αξίας ως προγραμματιστικός κλάδος.

Είναι μεν δύσκολο και ενδιαφέρον αλλά υπάρχουν άλλοι τομείς πιο ενδιαφέροντες, πιο προσοδοφόροι

οικονομικά, με μεγαλύτερες δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης, πιο διαχρονικοί σε ότι αφορά

τη γνωστική αξία τους.

 

 

Kαι πιστεύω ότι ο t.s. θα ωφεληθεί περισσότερο αν προσπαθήσει να φτιάξει ένα πρόγραμμα που υπολογίζει

την απόσταση δυο ευθειών παρά πώς θα κινήσει μια μπάλα στην οθόνη του...

 

-

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Smirnov σε βρίσκω λίγο απόλυτο. Το ότι εσύ έχεις επιλέξει να ασχοληθείς με scientific computing/έρευνα/ακαδημαϊκή καριέρα σημαίνει ότι όποιος επιλέξει κάτι άλλο "δεν έχει μεγάλη οπτική εικόνα" ή ότι είναι χαζός; Συνήθως με game development ασχολείται κάποιος επειδή του αρέσει (δηλαδή δεν "καταλήγει" εκεί όπως θα μπορούσε να συμβεί με άλλους κλάδους της πληροφορικής). Αν σε κάποιον αρέσουν οι έρευνες κλπ θα ασχοληθεί μ' αυτό. Κατά τ' άλλα συμφωνώ με τον ilias95, σε μερικούς αρέσει να ασχολούνται με το Χ και όχι με το ερευνητικό/θεωρητικό/ακαδημαϊκό/cutting-edge Υ, όχι γιατί δε θα μπορούσαν να ασχολούνται με το Υ, απλώς επειδή δε θέλουν.

 

EDIT:

 

Η δημιουργική πλευρά του g.d. είναι σαφώς κατώτερη σαν αξία από το scientific computing που

χρησιμοποιεί παρόμοιες τεχνικές.

Ο λόγος είναι ότι με το g.d. παραγονται προϊόντα που απλώς διασκεδάζουν πρόσκαιρα τους χρήστες

ενώ το scientific computing προάγει την επιστήμη και έχει διαχρονική αξία.

Τι σχέση έχει η δημιουργική πλευρά του game design με το scientific computing; Θες να μου εξηγήσεις λίγο γιατί δεν καταλαβαίνω; (υποθέτω ότι εννοείς design κι όχι development, μιας και το development είναι το τεχνικό κομμάτι και δεν έχει "δημιουργική" πλευρά).

 

Είναι μεν δύσκολο και ενδιαφέρον αλλά υπάρχουν άλλοι τομείς πιο ενδιαφέροντες (...)

 

Αυτά είναι τελείως υποκειμενικό. Θα μπει ένας φιλόλογος ή ένας βιολόγος να διαβάσει αυτά που γράφουμε και θα λέει "πώς γίνεται κάποιος να ασχολείται με τα αυτά τα κομπιούτερς όταν υπάρχουν τόσα άλλα πολύ πιο ενδιαφέροντα πράγματα".

  • Like 2
Δημοσ.

Άλλο πράγμα είναι να ξέρεις και να επιλέγεις επειδή δεν θέλεις,

κι άλλο να επιλέγεις έχοντας άγνοια.

Ρώτησα πολλούς μαθητές και φοιτητές που ήθελαν να γίνουν game developers

αν ήξεραν π.χ. που αλλού χρησιμοποιούνται τα πλέγματα και ποιά είναι σημασία τους.

Κανείς δεν ήξερε να απαντήσει - παρά μόνον για τα παιχνίδια....

 

-

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...