Προς το περιεχόμενο

God Of War [2018][PS4]


Peleus17

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Δεν διαφωνω,ειναι πολυ κακη η επιλογη του τιτλου που εδωσαν(για την επιλογη του Kratos θα πρεπει να δουμε πως εχουν κανει την μεταβαση απο τα προηγουμενα παιχνιδια σε αυτο για να δουμε ποσο στεκει

μα το εξηγουν στα τρειλερς που δειξανε. ο Κρατος μετα τα γεγονοτα του 3 παντρευτηκε καποια και κανανε το αγορι που βλεπουμε. πριν πεθανει ομως η γυναικα του, του ζηταει να ριξει τις σταχτες της σε καποιο συγκεκριμενο μερος. το μερος αυτο υπαρχει σε αλλο realm στο οποιο ταξιδευουν ο Κρατος με τον γιο του. και εκει ξεκιναει το ταξιδι τους στο παιχνιδι.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Pitsifrikos είπε

Το παιχνίδι θα το παίξω day one λόγω κολλητού που αγοράζει τα πάντα day one και τα κρατάει κάβα.

Πασο τοτε.

20 λεπτά πριν, KilliK είπε

μα το εξηγουν στα τρειλερς που δειξανε. 

Δεν ξερω κατα ποσο με γεμισε το εν λογω trailer τουλαχιστον σε αυτο το κομματι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

we DON'T want to mimic Dark Souls.

Δε μπορω να καταλαβω τι σχεση εχει το dark souls με το συγκεκριμενο, και γιατι ολα τα παιχνιδια συγκρινονται με το dark souls, συμφωνα με τον lead developer παντα

 

Επεξ/σία από najinblue3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικα δεν βλεπω καμια ομοιοτητα με bloodborne/dark souls νομιζω οτι το πιο κοντινο σαν genre ειναι το hell blade, αλλα η μηχανικη στο gow ειναι πολυ διαφορετικη με το gow να επικεντρωνεται περισσοτερο στις μαχες και να ειναι αρκετα πιο action ...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, xavier είπε

Προσωπικα δεν βλεπω καμια ομοιοτητα με bloodborne/dark souls νομιζω οτι το πιο κοντινο σαν genre ειναι το hell blade, αλλα η μηχανικη στο gow ειναι πολυ διαφορετικη με το gow να επικεντρωνεται περισσοτερο στις μαχες και να ειναι αρκετα πιο action ...

Ετσι ακριβώς, εννοείται ότι δεν υπάρχει παρθενογένεση και σίγουρα κάθε νέο παιχνίδι που βγαίνει έχει στοιχεία ή μοιάζει με κάτι άλλο. Συνολικά πάντως μου αρέσει πάρα πολύ αυτό που βλέπω, εμένα πάντως μου θυμίζει μια μίξη Hell Blade με Last of us, που δεν είναι κακό. Darksouls ούτε στο ελάχιστο και απορώ που είδαν ομοιότητες αυτοί που τα λένε????

Με είχε κουράσει το ίδιο και το ίδιο στα God of war Και ύστερα από 6 παιχνίδια (2 ps2, 2 psp, 2 ps3) έφτασε ο καιρός να δούμε κάτι νέο και διαφορετικό.

Στην τελική μην κρίνεται ένα βιβλίο από το εξώφυλλο, ας δούμε το παιχνίδι, ας δούμε review και ύστερα κρίνουμε.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι διαβαζω στα πρεβιου για τον καινουργιο god of war.Οι πρωτες 2μιση ωρες του παιχνιδιού αντιστοιχουσαν μονο στο 5% στο (συνολο ολου του παιχνιδιού.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι devs ειχαν πει οτι θα ναι γυρω στις 30-35 ωρες αν θες να ασχοληθεις με main και side activities,οποτε να ειναι μεγαλυτερο σε διαρκεια απο αυτο που ειπαν δυσκολα,γιατι παντα τα φουσκωνουν αυτα. Παντα ισχυει βεβαια quality>quantity,οποτε ειτε 30 ειτε 50,αν δεν πετυχουν σωστα το gameplay loop,μικρη σημασια θα χει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η σειρά God of War ποτέ δεν είχε γρήγορο 60fps skill based gameplay όπως τα NG και DMC, ήταν ένα διασκεδαστικό hack n' slash με απλοϊκό gameplay και αρκετά QTE's. Σημεία τα οποία είχαν κουράσει μετά απο 4 τίτλους με ακριβώς πανομοιότυπο σύστημα μάχης χωρίς καμία ουσιαστική αλλαγή. Δεν θα πρέπει να ξινίζουν κάποιοι με αυτή την στροφή, γιατί εδώ βλέπουμε ένα πιο στιβαρό και αργό gameplay που μπορεί να διευρυνθεί κι άλλο με το crafting/leveling system, και με επιπλέον όπλα (λογικά) που δεν δείχνουν για ευνόητους λόγους. Το σημείο κριτικής θα πρέπει να είναι το παιδί του όπου θα έχει συμμετοχή στο gameplay, αλλά έχω την αίσθηση ότι μετά το κράξιμο που έφαγαν πρέπει να έχουν κάνει tone down την όλη βαρύτητα που έχουν δώσει στον Atreus. Και το ότι το παιχνίδι θα είναι one-shot χωρίς νεκρά filler σημεία, μακρόσυρτες σκηνές, QTE's ή loadings (δεν έχει γίνει ΠΟΤΕ κάτι παρόμοιο στην ιστορία του gaming) και με έναν interconnected κόσμο αλα Souls όπου ορισμένα σημεία του είναι προσβάσιμα μόνο μετά απο κάποιο level. Όλα αυτά δίνουν άλλη βαρύτητα στο παιχνίδι και προσωπικά μου δείχνουν οτι είναι ίσως το πιο polished first-party παιχνίδι που έχει ποτέ βγάλει η Sony. Για μένα τέτοιοι τίτλοι βγαίνουν μια φορά στα δέκα χρόνια και εννοίται day-one. Αν θέλω πραγματικό skill based hack n' slash τίτλο θα περιμένω για το DMC5, το GOW ουδέποτε είχε αυτό το στοιχείο για να με χαλάσει τώρα.

Επεξ/σία από Tilemaxx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Tilemaxx είπε

Η σειρά God of War ποτέ δεν είχε γρήγορο 60fps skill based gameplay όπως τα NG και DMC, ήταν ένα διασκεδαστικό hack n' slash με απλοϊκό gameplay και αρκετά QTE's. Σημεία τα οποία είχαν κουράσει μετά απο 4 τίτλους με ακριβώς πανομοιότυπο σύστημα μάχης χωρίς καμία ουσιαστική αλλαγή. Δεν θα πρέπει να ξινίζουν κάποιοι με αυτή την στροφή, γιατί εδώ βλέπουμε ένα πιο στιβαρό και αργό gameplay που μπορεί να διευρυνθεί κι άλλο με το crafting/leveling system, και με επιπλέον όπλα (λογικά) που δεν δείχνουν για ευνόητους λόγους. 

Όταν είχε βγει το Ascension υπήρχε γκρίνια γιατί είναι μια από τα ίδια. Τώρα κάνουν στροφή, πάλι γκρίνια.

Και να διορθώσω ότι οι τίτλοι ήταν 6.

Από την άλλη είναι λογικό να ξενίζει, ειδικά όταν περιμένεις κάτι άλλο από αυτό που βλέπεις.

Σκέψου να υπήρχε Internet όταν αποφάσισε η Nintendo να κάνει το Legend of Zelda 2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...