Προς το περιεχόμενο

God Of War [2018][PS4]


Peleus17

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, najinblue3 είπε

 

το παιζω οπως ειπα σε τερμα hard, και καποιοι εχθροι ειναι σπαστικοι και παιρνουν 10 λεπτα να τους ριξεις, περα οτι εισαι 1-shot

Μη λες ότι δε σε προειδοποίησα.😁 Βλέπεις revenant και λες oh fuck πάλι πρέπει να τη κυνηγάω 300 ώρες από πίσω, 🤩 άσε που σε κάνει και jab8 και τρώς 1 shot πολλές φορές. Γενικά είναι ο ορισμός του unfun το gow difficulty ειδικά μέχρι να βρεις gear. Ούτε θέλω να διανοηθώ πόσα restart θα έκανα SIGRUN.

Σα συμβουλή θα σου έδινα να τους κάνεις jab8 κοντά σε γκρεμούς και χάσματα και να τους ρίχνεις κάτω με ligh-light-heavy combo ή ακομα καλύτερα με shield bash running attack. Μάθε να κάνεις impale αν μπορείς και προσπάθησε να τους κυνηγάς συνέχεια ειδικά όταν αυτοί είναι low για να μη κάνουν enrage/heal. Πρόσεχε πως χρησιμοποιείς τα rune attacks γιατί είσαι ευάλωτος στο animation τους (μη τα σπαμάρεις), άν έχεις κάποιο που τους κάνει freeze είναι πολύ καλό μπορεί να τους κάνεις shutter μετά για instakill. Καλό κουράγιο.😍

Επεξ/σία από ilos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πάντα παίζω σε max difficultly τα games μου, αλλά το GoW δεν παλεύεται, είναι ηλίθια στημένη η μέγιστη δυσκολία του. Θέλει οπωσδήποτε patchάρισμα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελος και για μενα το campaign, τα αρνητικα τα εγραψα οπως και τα θετικα

με τα οσα διαβαζα περιμενα ενα αριστουργημα αλλα για μενα δεν ηταν, αρκετα καλο αλλα μεχρι εκει

σιγουρα δε το μετανιωσα που το πηρα, οπως πιστευα μετα το 1ο 10ωρο, αλλα δε το ευχαριστηθικα οσο περιμενα σε καμια περιπτωση

To μεγαλυτερο + ειναι η ιστορια

Το μεγαλυτερο - το τρελο σπαμ απο ιδια puzzle και το ποσο ευκολα ειναι

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, najinblue3 είπε

τελος και για μενα το campaign, τα αρνητικα τα εγραψα οπως και τα θετικα

με τα οσα διαβαζα περιμενα ενα αριστουργημα αλλα για μενα δεν ηταν, αρκετα καλο αλλα μεχρι εκει

σιγουρα δε το μετανιωσα που το πηρα, οπως πιστευα μετα το 1ο 10ωρο, αλλα δε το ευχαριστηθικα οσο περιμενα σε καμια περιπτωση

To μεγαλυτερο + ειναι η ιστορια

Το μεγαλυτερο - το τρελο σπαμ απο ιδια puzzle και το ποσο ευκολα ειναι

Συμφωνω και εγω μαζι σου.Εγω δυστηχως που το επαιξα οσο πιο γρηγορα γινοταν για να δω την ιστορια,προκειμενου να επιστρεψω το ps4,εχει αρκετα θεματα pacing και ελλειψη ταυτοτητας για μενα.Ασε που οσο φτανεις στο τελος απλα ειναι τερμα σπαστικο.

Αλλα το μεγαλυτερο αρνητικο ηταν τα bosses.Με εξαιρεση μονο την πρωτη μαχη,η οποια ειναι επικη,ολες οι υπολοιπες τερμα αδιαφορες.

Επεξ/σία από dekulinkgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, najinblue3 είπε

τελος και για μενα το campaign, τα αρνητικα τα εγραψα οπως και τα θετικα

με τα οσα διαβαζα περιμενα ενα αριστουργημα αλλα για μενα δεν ηταν, αρκετα καλο αλλα μεχρι εκει

σιγουρα δε το μετανιωσα που το πηρα, οπως πιστευα μετα το 1ο 10ωρο, αλλα δε το ευχαριστηθικα οσο περιμενα σε καμια περιπτωση

To μεγαλυτερο + ειναι η ιστορια

Το μεγαλυτερο - το τρελο σπαμ απο ιδια puzzle και το ποσο ευκολα ειναι

Τώρα που θα κάνεις και τις valkyries σε god of war difficulty να δω τι θα μας πεις για την SIGRUN.😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ilos είπε

Τώρα που θα κάνεις και τις valkyries σε god of war difficulty να δω τι θα μας πεις για την SIGRUN.😂

Ναι σειρά θα πάρει αυτό τώρα και είπα να το παω για πλατ αν δεν βαρεθω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Malthador είπε

Πάντα παίζω σε max difficultly τα games μου, αλλά το GoW δεν παλεύεται, είναι ηλίθια στημένη η μέγιστη δυσκολία του. Θέλει οπωσδήποτε patchάρισμα. 

ενταξει,απλα οι ανθρωποι ειπαν να δωσουν στον κοσμο ενα insane difficulty και για challenge runners,απτην στιγμη που εχει και το hard,για μενα καλα το καναν τοσο δυσκολο. Οχι οτι θα το παιζα στο max difficulty ποτε,αλλα νταξει ρισπεκτ στο οτι δεν κολωσαν να το κανουν σχεδον ανικητο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
38 minutes ago, Alastor192 said:

ενταξει,απλα οι ανθρωποι ειπαν να δωσουν στον κοσμο ενα insane difficulty και για challenge runners,απτην στιγμη που εχει και το hard,για μενα καλα το καναν τοσο δυσκολο. Οχι οτι θα το παιζα στο max difficulty ποτε,αλλα νταξει ρισπεκτ στο οτι δεν κολωσαν να το κανουν σχεδον ανικητο

Υπαρχουν δύο τρόποι να αυξήσεις την δυσκολία σε ένα τίτλο, ο ιδιοφυής και ο βαρετός. Ο ιδιοφυής είναι να κάνεις τους εχθρούς πιο έξυπνους και την ΑΙ πιο αποδοτική. Ο βαρετός είναι να κάνεις τους εχθρούς OP και να τους δώσεις δέκα κιλά χιτ πόιντς παραπάνω. 

Το GoW επέλεξε την δεύτερη οδό δυστυχώς. 

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Malthador είπε

Υπαρχουν δύο τρόποι να αυξήσεις την δυσκολία σε ένα τίτλο, ο ιδιοφυής και ο βαρετός. Ο ιδιοφυής είναι να κάνεις τους εχθρούς πιο έξυπνους και την ΑΙ πιο αποδοτική. Ο βαρετός είναι να κάνεις τους εχθρούς OP και να τους δώσεις δέκα κιλά χιτ πόιντς παραπάνω. 

Το GoW επέλεξε την δεύτερη οδό δυστυχώς. 

ναι,αλλα αν ειναι να φτιαξουν εξτρα κωδικα για A.I,τοτε θα μπορουσαν απλα να τον βαλουν στο στανταρ difficulty και να μειωσουν τους αριθμους. Καλως η κακως,μονο οι αριθμοι ανεβαινουν στο difficulty,αντε να αλλαζουν και καποια conveniences στο gameplay. Πχ στο Witcher δεν κανεις regen σε rest κλπ. 

Προσωπικα θα μου φαινοταν χαζο να δωσουν εξτρα moves η awareness σε εχθρους και να μεινει μονο για το δυσκολοτερο difficulty

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Υπαρχουν δύο τρόποι να αυξήσεις την δυσκολία σε ένα τίτλο, ο ιδιοφυής και ο βαρετός. Ο ιδιοφυής είναι να κάνεις τους εχθρούς πιο έξυπνους και την ΑΙ πιο αποδοτική. Ο βαρετός είναι να κάνεις τους εχθρούς OP και να τους δώσεις δέκα κιλά χιτ πόιντς παραπάνω. 

Το GoW επέλεξε την δεύτερη οδό δυστυχώς. 

Το χειρότερο δεν είναι καν αυτό. Tο χειρότερο είναι κάτι revenants κλπ που παίζουν κρυφτούλι και πρέπει να τους κυνηγάς συνέχεια από πίσω για να μη healαρουν μέσα στον πανικό. Και όλα αυτά ενώ αποφεύγεις ντούκια που σε κάνουν 1/2-shot. Σε αναγκάζει δυστυχώς να παίξεις με ledge kills και insta kills συνέχεια για να μη βαρεθείς να κάνεις restarts κάθε τρεις και λίγο. Φοβάσαι να πατήσεις rune attacks με την υποψία μη φας καμία αδέσποτη πάνω στο animation που δε παίρνει cancel (σε αντίθεση με τα normal attacks) και βρεθείς ξαφνικά με 1 hit point από το πουθενά. Παίζεις δηλαδή cheesy και "χεσμένα" και αυτό το καθιστά τέζα βαρετό. Δεν είναι το θέμα ότι είναι πιο δύσκολο αλλά ότι είναι μονόχνωτο και αγγαρεία.

Για μένα το ιδανικό ήταν που έπαίξα τις valkyries νωρίς, πριν πάρω καν chaos blades και σοβαρό armor. Εκεί ευχαριστήθηκα gameplay και έμαθα τα fights.

Επεξ/σία από ilos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/7/2018 στις 10:33 ΜΜ, Malthador είπε

Υπαρχουν δύο τρόποι να αυξήσεις την δυσκολία σε ένα τίτλο, ο ιδιοφυής και ο βαρετός. Ο ιδιοφυής είναι να κάνεις τους εχθρούς πιο έξυπνους και την ΑΙ πιο αποδοτική. Ο βαρετός είναι να κάνεις τους εχθρούς OP και να τους δώσεις δέκα κιλά χιτ πόιντς παραπάνω. 

Το GoW επέλεξε την δεύτερη οδό δυστυχώς. 

Πολυ ευστοχη παρατηρηση ,ετσι ακριβως ειναι .Αγγιζει μαζοχιστικα επιπεδα ,ειναι αδικο και για αυτο δεν ασχοληθηκα καν .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
On 28/07/2018 at 23:10, Alastor192 said:

ναι,αλλα αν ειναι να φτιαξουν εξτρα κωδικα για A.I,τοτε θα μπορουσαν απλα να τον βαλουν στο στανταρ difficulty και να μειωσουν τους αριθμους. Καλως η κακως,μονο οι αριθμοι ανεβαινουν στο difficulty,αντε να αλλαζουν και καποια conveniences στο gameplay. Πχ στο Witcher δεν κανεις regen σε rest κλπ. 

Προσωπικα θα μου φαινοταν χαζο να δωσουν εξτρα moves η awareness σε εχθρους και να μεινει μονο για το δυσκολοτερο difficulty

Η λογική «τεζάρω τους εχθρούς» έχει νόημα σε Action-RPG ή καθαρόαιμα RPG games, όπου εκεί μπορείς να ανεβάσεις stats, skills και εξοπλισμό για να μπορείς να ανταπεξέλθεις. Σε FPS επίσης έχει ουσία να είναι overpowered οι εχθροί, εάν μπορείς να βγάζεις head-shot και να τους ξαπλώνεις κατευθείαν.

Τώρα σε action/adventure βασισμένο στο ξυλίκι που δεν έχει περισσότερο progress στον χαρακτήρα δεν καταλαβαίνω τι ουσία έχει πέραν από το να σπάσει νεύρα. Θα μπορούσαν κάλλιστα να άφηναν τους εχθρούς ίδιους σε δύναμη και HP's και να έβγαζαν περισσότερες κόκκινες επιθέσεις, ώστε να χρειαζόταν περισσότερο dodge και parry. Δεν χρειάζεται να γράψουν όλο τον κώδικα από την αρχή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 28/07/2018 at 21:33, Malthador said:

Υπαρχουν δύο τρόποι να αυξήσεις την δυσκολία σε ένα τίτλο, ο ιδιοφυής και ο βαρετός. Ο ιδιοφυής είναι να κάνεις τους εχθρούς πιο έξυπνους και την ΑΙ πιο αποδοτική. Ο βαρετός είναι να κάνεις τους εχθρούς OP και να τους δώσεις δέκα κιλά χιτ πόιντς παραπάνω. 

Το GoW επέλεξε την δεύτερη οδό δυστυχώς. 

Δεν είναι τραγικό όμως, οι προγραμματιστες να φτιάξουν καλύτερη ΑΙ (ότι και να σημάνει αυτό) και τελικά αυτοί που θα το δουν να είναι η μειοψηφία; 

Επειδή όμως καταλαβαίνει κάποιος, αυτό δέν πρόκειται να γίνει ποτέ (ούτε έχει γίνει ποτέ), η αυξημένη δυσκολίας έγκειται σε περισσότερους εχθρούς η/και πιο δυνατούς. 

Επεξ/σία από guy_threepwood
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 28/07/2018 at 22:33, Malthador said:

Υπαρχουν δύο τρόποι να αυξήσεις την δυσκολία σε ένα τίτλο, ο ιδιοφυής και ο βαρετός. Ο ιδιοφυής είναι να κάνεις τους εχθρούς πιο έξυπνους και την ΑΙ πιο αποδοτική. Ο βαρετός είναι να κάνεις τους εχθρούς OP και να τους δώσεις δέκα κιλά χιτ πόιντς παραπάνω. 

Το GoW επέλεξε την δεύτερη οδό δυστυχώς. 

Εδώ ακόμα και στο Easy το end-game είναι unbalanced όσο δεν πάει. Δεν ξέρω αν έχει στρώσει πλέον βέβαια, αλλά εντάξει ήθελε αρκετή δουλειά ακόμα. Ελπίζω στο 2 να έχουν βελτιώσει κάτι τέτοια θέματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, guy_threepwood said:

Δεν είναι τραγικό όμως, οι προγραμματιστες να φτιάξουν καλύτερη ΑΙ (ότι και να σημάνει αυτό) και τελικά αυτοί που θα το δουν να είναι η μειοψηφία; 

Επειδή όπως καταλαβαίνει κάποιος, αυτό δέν πρόκειται να γίνει ποτέ (ούτε έχει γίνει ποτέ), η αυξημένη δυσκολίας έγκειται σε περισσότερους εχθρούς η/και πιο δυνατούς. 

Μπορώ να σκεφτώ ορισμένα παραδείγματα παιχνιδιών που δεν εξαρτώνται αποκλειστικά στο enemy HP/damage για να ανεβάσουν την δυσκολία σε κάθε difficulty setting (βάζω με bold τα σχετικά περί εναλλακτικών τρόπων αύξησης δυσκολίας): 

Spoiler

 

1. Resident Evil 4 - Το παιχνίδι αυξομειώνει δυναμικά την ταχύτητα, το πλήθος, τις τακτικές και τα resistances των εχθρών ανάλογα με το πόσο καλά παίζει ο παίκτης (σε όλα τα difficulty εκτός του Professional όπου παίζει στην μέγιστη δυσκολία χωρίς αλλαγές). Επίσης περιορίζει τα ammo drops (αντ'αυτού έχει περισσότερα money drops) και αφαιρεί συγκεκριμένα αμυντικά αντικείμενα (Vest).

2. F.E.A.R. / Halo: Combat Evolved - Στις ψηλότερες δυσκολίες η AI των εχθρών βελτιώνεται, καθώς προσπαθούν πιο συχνά/πιο επιθετικά να "κλείσουν" τον παίκτη σε γωνιές ή δωμάτια χωρίς έξοδο ή γενικά να ασκήσουν πίεση, ενώ ανεβαίνει η συχνότητα με την οποία χρησιμοποιούν flushing tactics (π.χ. χειροβομβίδες για να αναγκάσουν τον παίκτη να μετακινηθεί).

3. Devil May Cry 4/Bayonetta/Metal Gear Rising: Revengeance - Ανάλογα με το difficulty level οι εχθροί αποκτούν πρόσβαση σε νέες ικανότητες (π.χ. στο Devil May Cry 4 μπορούν να χρησιμοποιήσουν παρόμοια Devil Triggers με αυτά που χρησιμοποιούν οι Nero/Dante), τα boss αποκτούν νέα abilities/sequences (βλ. Bayonetta/MGR:R), σε ορισμένα modes ο παίκτης και οι εχθροί πεθαίνουν με ένα hit.

 

Υπάρχουν σίγουρα τρόποι για τους developer να αυξήσουν την δυσκολία πιο "οργανικά" παρά απλά να κάνουν damage/health inflation - θεωρώ όμως πως το "πρόβλημα" σε αυτή την περίπτωση δεν είναι η βαρεμάρα/laziness των developer αλλά μάλλον κάποιο θέμα budget/περιορισμένου χρόνου ανάπτυξης, καθώς αν δεν κάνω λάθος το όλο difficulty system είναι απο τα τελευταία κομμάτια που γίνονται polish πριν την κυκλοφορία (καθώς απαιτείται εκτενές QA και Testing πριν γίνουν αλλαγές/balancing).

Edit: Όσο αφορά το πρώτο σκέλος (περί του ποσοστού που θα "δει" τα high difficulty features), σηκώνει πολύ μεγάλη συζήτηση αλλά προσωπικά θεωρώ πως εφ'όσον έχει γίνει implement, οι developers οφείλουν να το κάνουν όσο πιο λειτουργικό γίνεται, άσχετα απο το ποσοστό του player base που θα το δεί στο τέλος (και γενικά αυτό πιστεύω θα έπρεπε να ισχύει για όλα τα features, είτε ονομάζονται difficulty levels, achievements, multiplayer κ.ο.κ. - η όλη ιδεολογία του "κάνω implement features όπως να'ναι αφού μόνο 5-10% των παικτών θα τα δουν" αφαίρει χρόνο και χρήμα απο άλλα, πιο σημαντικά features που θα επωφελούνταν περισσότερης προσοχής/polishing).

Edit 2: Παραθέτω και ένα αρκετά ενδιαφέρον άρθρο περί μηχανισμών δυσκολίας απο το Gamasutra.

Επεξ/σία από Greygore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...