Προς το περιεχόμενο

God Of War [2018][PS4]


Peleus17

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, {TDi}Dj2k..infc είπε

Προσωπικά το μονο που με χάλασε ιδιαιτερα στο game είναι το re-skin των ιδιων εχθρών και ότι το πρώτο boss fight ήταν σκάλες ανώτερο από οποιοδήποτε άλλο.

Εμένα το copy paste του copy paste ω copy paste με διαφορετικά χρώματα δεν με χάλασε τόσο όσο τα υπόλοιπα χτυπητά προβλήματα (από επιλογή) του παιχνιδιού. Για εμένα στο πρώτο 5-7ωρο (στο περίπου εκεί στο τέλος του πρώτου dungeon μετά το πρώτο boss) του παιχνιδιού βλέπεις ότι είχαν όρεξη και μετά από αυτό ξεκάθαρα ή βαρέθηκαν ή μπλέχτηκαν με τα πίτουρα και κατέληξαν να τους φάνε οι κότες. Ακόμα και το υπερβολικό scripting και auto-pilot δεν με χάλασε τόσο πολύ. Οταν τα βάζω όμως όλα αυτά μαζί το αποτέλεσμα είναι κακό. Μιλάμε για ένα παιχνίδι που όταν σε αφήνει να παίξεις είναι κατά 90% μάχη οπότε σε αυτό οφείλει να είναι τουλάχιστον σωστό και μίνιμουμ το ίδιο καλό με βάση το όνομα του. 

Ειλικρινά δεν κατάλαβα τι ήθελε να πει ο ποιητής με την συγκεκριμένη έκδοση του παιχνιδιού. Ηθελε να προσφέρει ένα action combat melee game με νέα γραφικά; Απέτυχε σε αυτό. Ηθελε να το μετατρέψει σε RPG; Και εδώ αποτυχία. Ηθελε να προσφέρει open περιβάλλον προς εξερεύνηση; Με τόσο περιορισμένη κίνηση και απλοϊκό level design δεν θα το έλεγα. Να πει μια ώριμη ιστορία; Ναι...οκ...whatever. Πραγματικά κρίση ταυτότητας, έχωσε όλα του τα δάχτυλα σε δέκα διαφορετικές τούρτες και όταν τα έγλειψε όλα μαζί του προκάλεσε πονόκοιλο και τα ξέρασε όλα. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Το Devil May Cry 5 δεν κάνει τίποτε διαφορετικό από το 3 και 4 και όμως μια χαρά εκθειάστηκε γιατί πολύ απλά η συνταγή δουλεύει. Οταν οι βάσεις σου είναι τόσο γερές σε πράγματα που έχουν ουσιαστική αξία για τον παίκτη (και όχι για τον θεατή) τότε μπορείς να βγάζεις άπειρα παιχνίδια με φαινομενικά απλές βελτιώσεις. Το ίδιο ισχύει και για το Bayo 3, η βάση του είναι τόσο γερή και τόσο solid που δεν χρειάζεται να ξεφύγουν. Η δική μου φοβία για το συγκεκριμένο είναι μην τους πιάσει καμία τρέλα και μας το γυρίσουν σε movie. Δεν σπας πράγματα που δουλεύουν. 

 

29 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Ε ναι, γιατί το να το χαρακτηρίσεις απλά καλό είναι κατεδαφισμός ας πούμε. Αποκλείεται να ισχύει κάτι τέτοιο, am i right?; 

Γιατί όχι; Τι ακριβώς δηλαδή κάνει το νέο God of war που δεν έχουμε δει ήδη δεκάδες φορές καλύτερα αλλού και μάλιστα να καταφέρνει να πηγαίνει και πίσω την σειρά σε καίρια πράγματα για το genre του και για το όνομα του ως God of war;

Δεν μας ενδιαφέρει τι μάζεψε, και ο Justin Bieber και η Miley Cyrus πουλάνε σαν τρελοί και μάζεψαν μπόλικα awards άρα να τους θεωρήσουμε και ως την απόλυτη έκφραση της μουσικής;  

Οταν μιλαμε για εκθειασμους προφανως και μας ενδιαφερει και τι μαζεψε απο βραβεια,και τι πουλησε,και ποια ηταν γενικα η αποψη(και υποδοχη) του κοσμου για αυτο.

Απο αυτα δεν προκυπτει ο εκθειασμος?Η μηπως ο εκθειασμος ειναι εαν το χ παιχνιδι αρεσει ή δεν αρεσει στον ikaruga,στο Fulgore και παει λεγοντας?

Το καινουργιο God of War λοιπον εκθειαστηκε ή οχι με βαση και τα παραπανω links?Εγω αυτο τονισα,οχι το εαν για καποιον προσωπικα ειναι ή δεν ειναι για GOTY ή αν ειναι ή δεν ειναι αριστουργημα.

Κατι που πολυ συχνα εχει αναφερει και ο @PDS13στα περι υποδοχης που εχουν τα παιχνιδια,πως γινεται να διαφερει απο την προσωπικη αποψη του καθενος,αλλα οτι δεν αλλαζει το τελικο/γενικο αποτελεσμα.

27 λεπτά πριν, dekulinkgr είπε

 

Μονο που εγω πουθενα δεν ανεφερα αυτα . Στο οτι με βαση τα πιο πανω γραπτα δωθηκε η εικονα οτι μιλαμε για αλλο παιχνιδι και οχι για αυτο,ειναι που τονισα.

https://www.metacritic.com/game/playstation-4/god-of-war

Οι αποψεις για το παιχνιδι απο τον καθενα εχουν ηδη γραφτει κατι σελιδες πιο πισω μιας και μιλαμε για παιχνιδι του 2018.

Και για μενα το παιχνιδι προσωπικα δεν ηταν για GOTY,αλλα αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι κερδισε το συγκεκριμενο βραβειο. Αλλο το ενα,αλλο το αλλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Εμένα το copy paste του copy paste ω copy paste με διαφορετικά χρώματα δεν με χάλασε τόσο όσο τα υπόλοιπα χτυπητά προβλήματα (από επιλογή) του παιχνιδιού. Για εμένα στο πρώτο 5-7ωρο (στο περίπου εκεί στο τέλος του πρώτου dungeon μετά το πρώτο boss) του παιχνιδιού βλέπεις ότι είχαν όρεξη και μετά από αυτό ξεκάθαρα ή βαρέθηκαν ή μπλέχτηκαν με τα πίτουρα και κατέληξαν να τους φάνε οι κότες. Ακόμα και το υπερβολικό scripting και auto-pilot δεν με χάλασε τόσο πολύ. Οταν τα βάζω όμως όλα αυτά μαζί το αποτέλεσμα είναι κακό. Μιλάμε για ένα παιχνίδι που όταν σε αφήνει να παίξεις είναι κατά 90% μάχη οπότε σε αυτό οφείλει να είναι τουλάχιστον σωστό και μίνιμουμ το ίδιο καλό με βάση το όνομα του. 

Ειλικρινά δεν κατάλαβα τι ήθελε να πει ο ποιητής με την συγκεκριμένη έκδοση του παιχνιδιού. Ηθελε να προσφέρει ένα action combat melee game με νέα γραφικά; Απέτυχε σε αυτό. Ηθελε να το μετατρέψει σε RPG; Και εδώ αποτυχία. Ηθελε να προσφέρει open περιβάλλον προς εξερεύνηση; Με τόσο περιορισμένη κίνηση και απλοϊκό level design δεν θα το έλεγα. Να πει μια ώριμη ιστορία; Ναι...οκ...whatever. Πραγματικά κρίση ταυτότητας, έχωσε όλα του τα δάχτυλα σε δέκα διαφορετικές τούρτες και όταν τα έγλειψε όλα μαζί του προκάλεσε πονόκοιλο και τα ξέρασε όλα. 

Κοίτα, ποτε τα GOW δεν μου είπαν τίποτα τρελό, το gore ήταν αυτό που με τράβηξε tbh. Μπορεί να έχεις δίκαιο σε αυτά που λες αλλα ποτε δεν το σκέφτηκα σοβαρά γιατί το έπαιξα με τον κολλητό και ήταν fun, μέχρι εκεί. Αυτά που μου μείναν από το game ήταν το πρώτο fight και το συνεχόμενο shot που το είδαμε για πρώτη φορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Και εδώ βρίσκεται το πρόβλημα. Γιατί αυτό το παιχνίδι λέγεται God of war; Επειδή παίζεις ως Kratos; 

Reinventing the formula λέγετε και πάλη καλά που συμβαίνει αλλιώς θα παίζαμε 2D Games ακόμα.

Με την ίδια λογική το Mario 64 γιατι λέγετε Mario αφού δεν έχει καμία σχέση από άποψη  gameplay με τα κλασικά Mario Bros. Επειδή παίζει ο Mario ? Είχα ορκιστεί να μην ξανά συμμετέχω ποτέ σε """"συζητήσεις"""" forum , σ'ευχαριστώ που μου υπενθύμισες το γιατί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Οταν μιλαμε για εκθειασμους προφανως και μας ενδιαφερει και τι μαζεψε απο βραβεια,και τι πουλησε,και ποια ηταν γενικα η αποψη(και υποδοχη) του κοσμου για αυτο.

Απο αυτα δεν προκυπτει ο εκθειασμος?Η μηπως ο εκθειασμος ειναι εαν το χ παιχνιδι αρεσει ή δεν αρεσει στον ikaruga,στο Fulgore και παει λεγοντας?

Μας ενδιαφέρει το γιατί, όχι το πόσα. Μας ενδιαφέρει γιατί εκθειάστηκε και γιατί πήρε τα βραβεία που πήρε. Αλλιώς απλά συμφωνούμε ότι Justin Bieber και Miley Cyrus είναι ότι καλύτερο στην μουσική βιομηχανία ever και τελειώνουμε εδώ...ή μήπως όχι; 

14 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Κατι που πολυ συχνα εχει αναφερει και ο @PDS13στα περι υποδοχης που εχουν τα παιχνιδια,πως γινεται να διαφερει απο την προσωπικη αποψη του καθενος,αλλα οτι δεν αλλαζει το τελικο/γενικο αποτελεσμα.

Τεκμηρίωση θέλω. Οπως κάνω εγώ. Σου τεκμηριώνω γιατί το παιχνίδι είναι απλά ένα οκ καλό παιχνίδι, ούτε καν υποψήφιο δεν θα έπρεπε να ήταν για τέτοιο βαρύγδουπο τίτλο. Από αυτούς που έδωσαν τα βραβεία υπάρχει τεκμηρίωση; Δεν έχω δει πουθενά. Ολοι γράφουν γενικότητες και ιδεολογίες της δεκάρας. Τίποτα συγκεκριμένο πουθενά, μας έχουν πρήξει στο ότι ο Kratos τώρα είναι mature και daddy και....ξέρεις τι είπε η στρουμφίτα όταν είδε τα στρουμφάκια γυμνά φαντάζομαι. 

 

21 λεπτά πριν, Railyy είπε

Reinventing the formula λέγετε και πάλη καλά που συμβαίνει αλλιώς θα παίζαμε 2D Games ακόμα.

Οχι φίλε κάνεις λάθος, δεν λέγεται reinventing the formula. Reinventing στα video games σημαίνει ότι αυτό που ξέρεις πλέον το κάνεις πολύ καλύτερα. Το Mario και το κάθε Mario δεν άλλαξε καμία formula. Παραμένει skill based precision platform. Το Street Fighter παραμένει fighting, το Gran Tourismo παραμένει racing simulator. Το God of war πλέον ξέφυγε από την αρχική του φόρμουλα αλλά κάνοντας βήματα πίσω. Δεν το λες και reinvension. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Καμία σχέση, άλλο να τύχει να μπαγκάρει η κάμερα και άλλο να έχεις επιλέξει να την κολλήσεις στην πλάτη του χαρακτήρα σε ένα Melee combat action παιχνίδι. Δεν βοηθάει πουθενά, δεν είναι shooter. Ολα τα παιχνίδια του είδους όταν ξεκινάει η μάχη θα παρατηρήσεις ότι η κάμερα αυτόματα ζουμάρει έξω για να πιάσει όλη την δράση σε ένα πλάνο και να έχεις απόλυτη εικόνα το τι έχεις να αντιμετωπίσεις, τι έρχεται από κάθε πλευρά, τι αντίπαλος είναι αυτός που ετοιμάζει κάποια βαριά επίθεση και που να εστιάσεις το onslaught το δικό σου. Αυτά είναι απλοί κανόνες που πρέπει να ισχύουν πριν καν πιάσουμε το πως είναι η ίδια η μηχανή μάχης. 

Σκέψου ένα παιχνίδι όπως το Tekken να αποφάσιζε να βάλει τον δικό σου χαρακτήρα στο επίκεντρο (κατά το ήμισυ) αλλά τον αντίπαλο σου να τον βλέπεις κατά το ήμισυ εκτός οθόνης γιατί έτσι είναι...πρωτοποριακό. Οχι φίλε μου δεν είναι πρωτοποριακό, είναι μαλακία και κακό design για το παιχνίδι που θες να φτιάξεις. Τέτοια κάμερα βάζεις στο Gears of war, όχι στο God of war.  

Τι πάει να πει άλλο πράγμα που κολλάει  η κάμερα ...ας φτιάξουν κώδικα να μην το κάνει όπως στο gow που σε όλα τα αλλά 8 στις 10 φορές δεν ξέρεις που θα κολλήσει και λέμε για σύστημα μάχης ...το gow χωράει πολλές βελτιώσεις που σίγουρα θα το κάνουν στο ps5 με μεγαλύτερη ποικιλία αλλά στο σύστημα μάχης με τον κώδικα στην κάμερα έφερε επανάσταση...

Επεξ/σία από mtifosi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Τι πάει να πει άλλο πράγμα που κολλάει  η κάμερα ...ας φτιάξουν κώδικα να μην το κάνει όπως στο gow που σε όλα τα αλλά 8 στις 10 φορές δεν ξέρεις που θα κολλήσει και λέμε για σύστημα μάχης ...το gow χωράει πολλές βελτιώσεις σίγουρα που σίγουρα θα το κάνουν στο ps5 με μεγαλύτερη ποικιλία αλλά στο σύστημα μάχης με τον κώδικα στην κάμερα έφερε επανάσταση...

Καμία σχέση, έχεις μπερδέψει πράγματα. Στο GoW η κάμερα είναι μόνιμα κολλημένη πίσω από τον Kratos, δεν πρόκειται ποτέ να δεις το μπροστινό του μέρος την ώρα της μάχης. Στα υπόλοιπα παιχνίδια η κάμερα είναι ανεξάρτητη από το που βρίσκεται ο χαρακτήρας σου και μπορείς να δεις τον χαρακτήρα σου από πίσω, μπροστά, πλάγια, un-face, προφίλ, κάτοψη, γενικά είναι free. Στο Gow είναι αδύνατον να δεις πίσω σου ενώ πηγαίνεις μπροστά, ο Kratos πάει αποκλειστικά εκεί που βλέπει η κάμερα λες και έχει μόνιμο lock on. Ακόμα και κατά την διάρκεια του auto-climbing η κάμερα είναι υποχρεωτικό να κοιτάει προς την κατεύθυνση που θέλεις να πάει ο Kratos, δεν μπορείς να σκαρφαλώνεις και να κοιτάς γύρω γύρω. Στα souls (μιας και αναφέρθηκες σε παιχνίδια της FROM) αν ο χαρακτήρας σου ανεβαίνει μια σκάλα μπορεί να συνεχίσει να την ανεβαίνει ενώ κοιτάς ελεύθερα με την κάμερα γύρω γύρω. Καμία σχέση λοιπόν το design της κάμερας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Τι πάει να πει άλλο πράγμα που κολλάει  η κάμερα ...ας φτιάξουν κώδικα να μην το κάνει όπως στο gow που σε όλα τα αλλά 8 στις 10 φορές δεν ξέρεις που θα κολλήσει και λέμε για σύστημα μάχης ...το gow χωράει πολλές βελτιώσεις σίγουρα που σίγουρα θα το κάνουν στο ps5 με μεγαλύτερη ποικιλία αλλά στο σύστημα μάχης με τον κώδικα στην κάμερα έφερε επανάσταση...

Εχεις μπερδέψει τον τρόπο λειτουργίας της κάμερας του GoW με αυτόν τίτλων όπως τα Souls. Είναι σαν το μπουζούκι και τον αστυνόμο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Μας ενδιαφέρει το γιατί, όχι το πόσα. Μας ενδιαφέρει γιατί εκθειάστηκε και γιατί πήρε τα βραβεία που πήρε. Αλλιώς απλά συμφωνούμε ότι Justin Bieber και Miley Cyrus είναι ότι καλύτερο στην μουσική βιομηχανία ever και τελειώνουμε εδώ...ή μήπως όχι; 

Τεκμηρίωση θέλω. Οπως κάνω εγώ. Σου τεκμηριώνω γιατί το παιχνίδι είναι απλά ένα οκ καλό παιχνίδι, ούτε καν υποψήφιο δεν θα έπρεπε να ήταν για τέτοιο βαρύγδουπο τίτλο. Από αυτούς που έδωσαν τα βραβεία υπάρχει τεκμηρίωση; Δεν έχω δει πουθενά. Ολοι γράφουν γενικότητες και ιδεολογίες της δεκάρας. Τίποτα συγκεκριμένο πουθενά, μας έχουν πρήξει στο ότι ο Kratos τώρα είναι mature και daddy και....ξέρεις τι είπε η στρουμφίτα όταν είδε τα στρουμφάκια γυμνά φαντάζομαι. 

 

Την αποψη μου για το παιχνιδι μπορεις να την βρεις στην σελιδα 57 οταν το επαιξα και το τελειωσα ,η οποια βεβαια αλλαξε με το που επαιξα αργοτερα και το red dead ,και για ποιο λογο δεν το θεωρω σαν προσωπικο goty για το 2018 το god of war.

Απο εκει και περα ουτε καλυτερο hack n slash ever το βαφτιζω,ουτε ειναι για μενα παιχνιδι για 10/10,ουτε με απασχολει το εαν για καποιον ειναι καλυτερο παιχνιδι της 10ετιας ή οχι.

Στην περιπτωση μου

  • περασα πολυ καλα μαζι του,
  • ηταν υπερ παραγωγη σε production values,
  • ειχε καλη διαρκεια,
  •  το συστημα μαχης με την νεα καμερα μαρεσε. Κοινως οι οποιες αλλαγες που εγιναν σε αυτο μου αρεσαν,και ας μην εχει το ιδιο βαθος το gameplay του με το bayonetta ή το dmc πχ.

Με λιγα λογια δεν με κερδισε σαν παιχνιδι μεμονωμένα  για το συστημα μαχης ή για την ιστορια. Με κερδισε στο συνολο του το παιχνιδι. Προσωπικη αποψη παντα.

Αν μου ελεγε καποιος ποιο ειναι το προσωπικο αγαπημενο μου σε αυτη τη γενια μεταξυ god of war και dmc V,θα ελεγα το dmc V,μιας και στο συγκεκριμενο μου αρεσε περισσοτερο το συστημα μαχης.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Καμία σχέση, έχεις μπερδέψει πράγματα. Στο GoW η κάμερα είναι μόνιμα κολλημένη πίσω από τον Kratos, δεν πρόκειται ποτέ να δεις το μπροστινό του μέρος την ώρα της μάχης. Στα υπόλοιπα παιχνίδια η κάμερα είναι ανεξάρτητη από το που βρίσκεται ο χαρακτήρας σου και μπορείς να δεις τον χαρακτήρα σου από πίσω, μπροστά, πλάγια, un-face, προφίλ, κάτοψη, γενικά είναι free. Στο Gow είναι αδύνατον να δεις πίσω σου ενώ πηγαίνεις μπροστά, ο Kratos πάει αποκλειστικά εκεί που βλέπει η κάμερα λες και έχει μόνιμο lock on. Ακόμα και κατά την διάρκεια του auto-climbing η κάμερα είναι υποχρεωτικό να κοιτάει προς την κατεύθυνση που θέλεις να πάει ο Kratos, δεν μπορείς να σκαρφαλώνεις και να κοιτάς γύρω γύρω. Στα souls (μιας και αναφέρθηκες σε παιχνίδια της FROM) αν ο χαρακτήρας σου ανεβαίνει μια σκάλα μπορεί να συνεχίσει να την ανεβαίνει ενώ κοιτάς ελεύθερα με την κάμερα γύρω γύρω. Καμία σχέση λοιπόν το design της κάμερας.

Το αν βλέπω το χαρακτήρα μπρος πίσω η δεν ξέρω εγώ από που η ουσία είναι ότι η κάμερα είναι ότι να ναι ειδικά σε δύσκολες μάχες. Επομένως χίλιες φορές να είναι σωστή όπως στο gow παρά να κάνει ότι να ναι .

6 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε

Εχεις μπερδέψει τον τρόπο λειτουργίας της κάμερας του GoW με αυτόν τίτλων όπως τα Souls. Είναι σαν το μπουζούκι και τον αστυνόμο. 

Το θέμα είναι να είναι σωστή ανεξάρτητα από τον τρόπο λειτουργίας .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mtifosi είπε

Το αν βλέπω το χαρακτήρα μπρος πίσω η δεν ξέρω εγώ από που η ουσία είναι ότι η κάμερα είναι ότι να ναι ειδικά σε δύσκολες μάχες. Επομένως χίλιες φορές να είναι σωστή όπως στο gow παρά να κάνει ότι να ναι .

 

3 ώρες πριν, mtifosi είπε

Το θέμα είναι να είναι σωστή ανεξάρτητα από τον τρόπο λειτουργίας .

Δεν είναι καθόλου ότι να ΄ναι η κάμερα στα souls, σπάνια μπορεί να κολλήσει σε κάνα τείχος για λίγο αλλά ως εκεί. Μια χαρά σωστή είναι και λειτουργεί θαυμάσια για τον σκοπό της και το είδος του παιχνιδιού. 

Η κάμερα στο GoW δεν είναι σωστή γιατί σου κρύβει βασικά σημεία της μάχης και για να δεις πόσο άκυρη είναι σου έβαλαν εκεί κάτι άκυρες ενδείξεις με βελάκια. Στα παλιά GoW η κάμερα ήταν σωστή γιατί πλαισίωνε την δράση τέλεια από την οπτική που πρέπει. Δεν σου έκρυβε τίποτα και ούτε περίμενες άκυρες εκπλήξεις από τους εχθρούς. Μάτια είχες και έβλεπες. Στο νέο GoW πολεμάς με την κάμερα κατά την διάρκεια της μάχης γιατί η επιλογή της οπτικής της είναι τέτοια που σε αναγκάζει να προσπαθείς να την κάνεις focus εκεί που πρέπει χειροκίνητα. Την κάμερα αν έχουν τον Θεό τους. Σε ένα παιχνίδι που είναι κατά κύριο λόγο στον αυτόματο και φουλ στο QTE αυτό που επέλεξαν να σε βάλουν να ασχολείσαι ασυστόλως είναι η κάμερα...μέχρι και τα δήθεν puzzles του παιχνιδιού με την κάμερα τα λύνεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Εμένα το copy paste του copy paste ω copy paste με διαφορετικά χρώματα δεν με χάλασε τόσο όσο τα υπόλοιπα χτυπητά προβλήματα (από επιλογή) του παιχνιδιού. Για εμένα στο πρώτο 5-7ωρο (στο περίπου εκεί στο τέλος του πρώτου dungeon μετά το πρώτο boss) του παιχνιδιού βλέπεις ότι είχαν όρεξη και μετά από αυτό ξεκάθαρα ή βαρέθηκαν ή μπλέχτηκαν με τα πίτουρα και κατέληξαν να τους φάνε οι κότες. Ακόμα και το υπερβολικό scripting και auto-pilot δεν με χάλασε τόσο πολύ. Οταν τα βάζω όμως όλα αυτά μαζί το αποτέλεσμα είναι κακό. Μιλάμε για ένα παιχνίδι που όταν σε αφήνει να παίξεις είναι κατά 90% μάχη οπότε σε αυτό οφείλει να είναι τουλάχιστον σωστό και μίνιμουμ το ίδιο καλό με βάση το όνομα του. 

Ειλικρινά δεν κατάλαβα τι ήθελε να πει ο ποιητής με την συγκεκριμένη έκδοση του παιχνιδιού. Ηθελε να προσφέρει ένα action combat melee game με νέα γραφικά; Απέτυχε σε αυτό. Ηθελε να το μετατρέψει σε RPG; Και εδώ αποτυχία. Ηθελε να προσφέρει open περιβάλλον προς εξερεύνηση; Με τόσο περιορισμένη κίνηση και απλοϊκό level design δεν θα το έλεγα. Να πει μια ώριμη ιστορία; Ναι...οκ...whatever. Πραγματικά κρίση ταυτότητας, έχωσε όλα του τα δάχτυλα σε δέκα διαφορετικές τούρτες και όταν τα έγλειψε όλα μαζί του προκάλεσε πονόκοιλο και τα ξέρασε όλα. 

Well βλέπω μεγάλο debate πάλι χωρίς λόγο. 😁 Σε κάποιους άρεσε το game και το βγάλαν goty, τόσο απλά. Tbh i'm not even mad about that και εμένα μου άρεσε, απλά δεν ήταν για goty 2018 και για μένα. Αυτό ήταν το Monster Hunter World που ακόμα καίω αλλά σίγουρα είναι για niche market κάπως. Για κάποιον άλλο που του αρέσουν τα open world games, μπορεί να ήταν και το Red Dead Redemption 2 που ήταν παιχνίδαρος και τεχνικά αρτιότατο και να πιστεύει το αδίκησαν στην ψηφοφορία. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Ας βγάζουν όποιο θέλουν στην εμποροπανήγυρη των Game Awards, καρφί δε μου καίγεται. Αρκεί να μη βγάλουν φέτος το TLOU2.😁

Όσο αναφορά το GoW έχει όντως τα προβλήματα που αναφέρεις, αλλά νομίζω έχει συγκεκριμένη ταυτότητα το game. Action/exploration game είναι με ένα πολύ δυνατό story/character cast. Το combat system είναι επίσης robust μόλις το κάνεις master, αλλά εντάξει δε χρειάζεται και ιδιαίτερο skill από τον παίχτη πλην μόνο give me god of war difficulty που εκεί είναι unforgivable. Σε αντίθεση πχ στο Sekiro αν δε cheesάρεις με fireworks ή δε glitchάρεις bosses θα κάνεις 100000 restarts που είναι και αυτό τύπου "souls like" χωρίς stamina management όπως και το GoW. Μπορεί βέβαια να είσαι ανώμαλος όπως εγώ και να παίζεις end game mobs με level 1 armor/weapon.😁

 

Επεξ/σία από ilos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Δεν είναι καθόλου ότι να ΄ναι η κάμερα στα souls, σπάνια μπορεί να κολλήσει σε κάνα τείχος για λίγο αλλά ως εκεί. Μια χαρά σωστή είναι και λειτουργεί θαυμάσια για τον σκοπό της και το είδος του παιχνιδιού. 

Καλα εντάξει αν βρίσκεις μια χαρά την κάμερα στα souls και ότι κολλάει σπάνια δεν αξίζει να πούμε τίποτα άλλο ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, mtifosi είπε

Καλα εντάξει αν βρίσκεις μια χαρά την κάμερα στα souls και ότι κολλάει σπάνια δεν αξίζει να πούμε τίποτα άλλο ...

Για το 'my name is Dark Souls prepare to die' θα συμφωνήσω, σε αρκετές φάσεις η camera ρουφούσε τρυποκάρυδους. Τα υπόλοιπα ήταν αρκετά καλύτερα όσο αφορά την camera. Με το GOW δεν είχα κανένα θέμα από όσο θυμάμαι.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, mtifosi είπε

Καλα εντάξει αν βρίσκεις μια χαρά την κάμερα στα souls και ότι κολλάει σπάνια δεν αξίζει να πούμε τίποτα άλλο ...

Φίλε δεν υπάρχει κανένα παιχνίδι third person με ελεύθερη 3D camera που δεν έχει αυτό το "πρόβλημα" όπως λες, ακόμα και τα καλύτερα παραδείγματα της σχολής. Οταν έχεις ένα τόσο δυναμικό παιχνίδι είναι λογικό ότι καμιά φορά η κάμερα θα τον παίρνει. Δεν έχει σχέση μόνο με τα souls. 

Μαρέσει πάντως η τακτική σου "μπάλα στην εξέδρα" για την δήθεν σωστή κάμερα του GoW. Ναι, τόσο σωστή που αναγκάστηκαν να σου βάλουν βελάκια για ενδείξεις και να σε αναγκάζουν να παλεύεις με την κάμερα εν μέσω μάχης...σε ένα melee combat action game. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...