Προς το περιεχόμενο

God Of War [2018][PS4]


Peleus17

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
1 hour ago, babality said:

red dead. καλυτερα εχει. odyssey. κι αυτο καλυτερα εχει.

Έχει το RDR2 καλύτερα γραφικά από το GoW; Μήπως έχουν κάτι τα μάτια σου;

Κατ' αρχάς θέσει είναι αδύνατον αυτό που λες. Εξ' ορισμού ένα ημι-κλειστό exclusive game γραμμένο στο μέταλο της κονσόλας θα έχει καλύτερα γραφικά από οποιοδήποτε multi-platform open-world game. Στον αιώνα των άπαντα ξέρω 'γω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 minute ago, babality said:

τι να πεις. γουστα ειναι αυτα. 

Όχι, δεν είναι γούστα. Αντικειμενικά, αυτή τη στιγμή το God of War είναι το game με τα καλύτερα γραφικά στον πλανήτη*. Τελεία.

Όλα τα άλλα τα συζητάμε, αν το story είναι για γέλια, αν είναι βαρετό, επαναλαμβανόμενο ή ότι άλλο. Αλλά τέτοιο τεχνικό τομέα δεν έχουμε ξαναδεί.

*μιλάμε πάντα για τελειωμένα games, που μπορούμε να τα παίξουμε αυτή τη στιγμή.

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γουστο ειναι η συγκριση του οπτικου τομεα του god of war με το Donkey Kong? :lol:

Το αν ειναι Goty για τον καθενα το GoW αυτο οντως σηκωνει κουβεντα.Αλλα το να λεμε οτι ο οπτικος τομεας(στα χιονια που αναφερθηκαν πιο πισω)ειναι ιδιος με των Donkey Kong,ειναι τερμα για τερμα υπερβολη.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Malthador είπε

Όχι, δεν είναι γούστα. Αντικειμενικά, αυτή τη στιγμή το God of War είναι το game με τα καλύτερα γραφικά στον πλανήτη*. Τελεία.

α οκ:cry:

Επεξ/σία από babality
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Λαμπρό παράδειγμα για τις πραγματικές προοπτικές του όποιου hardware, όταν δουλέψεις σοβαρά μαζί του.

Με τις καινουριες κονσολες να δεις τι εχουμε να απολαυσουμε !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Fotis13 είπε

Με τις καινουριες κονσολες να δεις τι εχουμε να απολαυσουμε !

Θέλει τρελή υπομονή από πλευράς μας. Μιλάμε για κάποια χρονάκια μετά το λανσάρισμα της κονσόλας για να δούμε τον αντίστοιχο "τερματισμό" του hardware.

Υγεία πάνω από όλα να είμαστε καλά μέχρι τότε.

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά θα προτιμούσα με την νέα γενιά να δουλέψουν περισσότερο για να φτάξουν πιο vivid κόσμους που να αισθάνεσαι ότι οι χαρακτήρες ανήκουν σε αυτό το κόσμο παρά τόση έμφαση στο φωτορεαλισμό. Ναι μεν το God of War (και άλλα παρόμοιας ΑΑΑ φύσεως παραγωγές) έχει τα πιο wow φωτορεαλιστικά γραφικά αλλά οι μηχανισμοί φυσικής σε gameplay επίπεδο είναι ανύπαρκτοι (όχι όταν έχει cut scene), ο κόσμος και τα περιβάλλοντα μοιάζουν σαν βαλσαμωμένα. Όταν έχεις παιχνίδια σαν τα Breath of the Wild και το Red Dead Redemption 2 που μπορείς να έχεις μια επιρροή στο κόσμο που σου δίνουν, τότε αποκτάει άλλη υπόσταση το πράγμα. Κάποιος  είχε βάλει σύγκριση Horizon με Breath of the Wild και θυμάμαι τις λεπτομέρειες και δυνατότητες που σου δίνει ο τίτλος της Nintendo και στο Horizon ήταν λες και έβαζες την  Aloy σε ένα πίνακα ζωγραφικής. Προσωπικά, μου προξενεί εντύπωση ειδικά στους παλαιότερους παίκτες που εντυπωσιάζεστε (δεν το λέω με κακία) με super γραφικά, 4κ και τα παιχνίδια παραμένου too gamey αν με πιάνετε, στα θεμέλια τους.

 Ξεκίνησα χθες Witcher 3 για δεύτερο playthrough και μου κακοφάνηκε πολύ ότι δεν μπορούσα ούτε ένα πετραδάκι να κουνήσω. Δεν μου έκανε εντύπωση αυτό στο πρώτο playthrough αλλά μετά το Zelda μου χτυπάει στο μάτι . Χαραμίζονται τόσοι πόροι για πολύγωνα και εφφέ που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αλλού. Δεν μπορώ να φανταστώ τι παπάδες θα έφταχνε η Nintendo με ένα Zelda σε επίπεδο PS5, Scarlett. Μπορεί να τα βλέπω στραβά εγώ και να είμαι περίεργος αλλά δεν μπορεί να μην σας έχει περάσει από το μυαλό σας. Ευελπιστώ ότι το The Last of Us part 2 με τα animations, και την πιο ρεαλιστική προσέγγιση στο gameplay και το Halo Infinite να κάνουν το ένα βήμα παραπάνω στα ΑΑΑ games αλλιώς δεν βρίσκω νόημα να παίζουμε με παρόμοιους προσδιορισμούς με μόνο γνώμονα καλύτερο οπτικοακουστικό τομέα.

Επεξ/σία από Ren_of_Heavens
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι περίεργο αυτό που λές.

Και εγώ αυτή τη στιγμή διαθέτω τον χρόνο μου σε Red Dead και Zelda. Το Red dead παραδίδει μαθήματα ρεαλιστικής αποτύπωσης ενός open world κόσμου και το Zelda μαθήματα διαδραστικότητας με έναν open world κόσμο. 

Όντως κάνει άλλα παιχνίδια παρόμοιου τύπου εξερεύνησης του κόσμου τους να δίνουν την εικόνα ενός "βαλσαμωμένου" κόσμου, ο οποίος σου επιτρέπει ελάχιστη διαδραστικότητα μαζί του. Πιό χτυπητό για μένα είναι το Horizon ZD σε αυτό το θέμα. Το God of War δεν με απασχόλησε σε αυτό το κομμάτι, ήμουν totally immersed στον κόσμο του.

Στο τέλος της ημέρας αυτό μετράει. Το πόσο καλά περνάς με ένα παιχνίδι. Μετά μπορείς να αναλύεις με τις ώρες τα διάφορα χαρακτηριστικά του, αν θές φυσικά να αναλώνεις τον πολύτιμο χρόνο σου έτσι και όχι με το επόμενο game :lol:

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ren_of_Heavens είπε

Ευελπιστώ ότι το The Last of Us part 2 με τα animations

Για εμενα αυτό κάνει την διαφορα, για παράδειγμα το πρώτο TR που είχε διαφορα animations και άπλωνε το χέρι τις η Lara στον τοίχο, το free cover system του TLOU και το animation στο climbing του Uncharted. Αυτά μου μείναν. Τα wow 16k graphs τα ξεχνάς στο δεκάλεπτο. Επίσης από super duper graphs θα προτιμούσα να είναι απλά καλά αλλα να εξελίξουν πράγματα όπως shadows που τώρα κάνουν full render στα 2 μετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Θέλω να προσθέσω και κάτι σχετικά με το story του GoW, επειδή έχω δει κι αλλού να ειρωνεύονται την «απλοϊκοτήτα» του σεναρίου: δεν είναι καθόλου «απλό» ή «για γέλια». Έχει πέσει απίστευτη δουλειά πάνω σε αυτά που θέλει να σου περάσει και το καταλαβαίνω γιατί εμένα κατάφερε και μου τα πέρασε. Για μένα το GoW, μαζί με το πρώτο tLoU και με το πρώτο RDR είναι τα καλύτερα parent simulators που υπάρχουν εκεί έξω, από την άποψη του immersion. Και όταν λέω immersion, εννοώ τη δυνητική ταύτιση με τον main char του κάθε τίτλου. Τα συναισθήματα που σου βγάζουν αυτοί οι τίτλοι όταν είσαι γονιός είναι εντελώς διαφορετικά από αυτά που σου βγάζουν όταν δεν είσαι (χωρίς παρεξήγηση σε όποιον δεν είναι)*.

Ειδικά στο GoW, αυτό που μοιάζει με «σούπα» δεν είναι, είναι απόλυτα ειλικρινές. Ακριβώς έτσι είναι το να μεγαλώνεις ένα παιδί, είναι ένα constant battle γεμάτο αγχωτικά διλήμματα του τύπου «πρέπει να του το πω αυτό;», «πρέπει να κάνω εκείνο μπροστά του;», «τι θα σκέφτει για εμένα αν μάθει ότι έκανα το άλλο;» κοκ. Μπορεί να φαίνεται σαχλό εκ πρώτης όψεως γιατί ποιός κοιτάζει τον ρεαλισμό σε game με trolls, κι όμως η Santa Monica έδεσε άψογα μυθολογία με πραγματικότητα, τουλάχιστον στα μάτια μου.

*Για να γίνει πιο κατανοητό το point, όπως αντίστοιχα, αλλιώς αντιλαμβάνεται ένας γονιός ότι στα σύνορα Μεξικό/ΗΠΑ πνίγηκε ένα μωρό γαντζωμένο στον πατέρα του και αλλιώς ένας μη-γονιός (μην παρεξηγηθώ δεν λέω ότι όποιος δεν έχει παιδιά δεν λυπάται, αλλά όταν ταυτίζεσαι με κάτι τόσο θλιβερό είναι πολύ πιο συνταρακτικό το συναίσθημα).

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και να μην είσαι γονιός μπορείς χαλαρά να εκτιμήσεις το story από την μεριά του Atreus, που το μεγαλύτερο ποσοστό σίγουρα μπορεί να ταυτιστεί. ;)

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Και να μην είσαι γονιός μπορείς χαλαρά να εκτιμήσεις το story από την μεριά του Atreus, που το μεγαλύτερο ποσοστό σίγουρα μπορεί να ταυτιστεί. ;)

Βέβαια, ορίστε αυτό μου διέφυγε μιας υπάρχουν κομμάτια στα οποία δεν έχω εμπειρία (και γιατί έδωσα υπερβολικά πολύ σημασία στην αντιμετώπιση που είχε ο Kratos απέναντι στον Atreus): με τον Atreus μπορεί να ταυτιστεί κάποιος που έχει χάσει γονιό, μπορεί να ταυτιστεί ακόμα και κάποιος που έχει/είχε abusive συγγενικό πρόσωπο και φυσικά μπορεί να ταυτιστεί οποιοσδήποτε απλά ψάχνει να βρει τη θέση του στον κόσμο.

Ειλικρινά απορώ με όποιον θεωρεί το story «σούπα», το game είναι αριστουργηματικά στημένο σεναριακώς και σκηνοθετικώς.

Επεξ/σία από Malthador
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...