Προς το περιεχόμενο

God Of War [2018][PS4]


Peleus17

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Malthador είπε

Το λάθος που κάνετε είναι ότι συγκρίνετε games διαφορετικού genre. Το ότι το νέο GoW έχει τον ίδιο όνομα με τα παλιά δεν σημαίνει ότι μιλάμε για το ίδιο πράγμα.

Απο αυτη την οπτικη που ειναι γεγονος ,  εχεις δικιο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Fotis13 είπε

Κλασεις καλυτερο το gow  σε σχεση με τα παλαιοτερα στα παντα .Δεν συγκρινεται καν .

Τα προηγουμενα ειχαν εφηβικες ασθενειες   και κυριως στην γραφη  του σεναριου και το τελευταιο ειναι η ενηλικιωση της σειρας.

Τι εννοούμε στα πάντα; Μάχη; Χειρότερη. Platforming/κίνηση στο περιβάλλον; Χειρότερη (ανύπαρκτη στην προκειμένη περίπτωση). Ποικιλία περιβάλλοντος; Χειρότερη. Ποικιλία εχθρών; Χειρότερη. Scripted events; Χειρότερα. Σενάριο και ιστορία; Χειρότερα. 

Ειλικρινά δεν μπορώ να το καταλάβω. Ενα παιχνίδι που είναι κυριολεκτικά σχεδόν στον αυτόματο με ασαφείς κανόνες εμπλοκής, με πάνω από όλα το νουμεράκι στο τσεκούρι σου. Είναι ένα ανούσιο melee combat παιχνίδι. Τίποτα να κερδίσεις, τίποτα να δεις, τίποτα να αισθανθείς ως παίκτης και όχι ως απλός θεατής. 

4 ώρες πριν, Malthador είπε

Το λάθος που κάνετε είναι ότι συγκρίνετε games διαφορετικού genre. Το ότι το νέο GoW έχει τον ίδιο όνομα με τα παλιά δεν σημαίνει ότι μιλάμε για το ίδιο πράγμα.

Και εδώ βρίσκεται το πρόβλημα. Γιατί αυτό το παιχνίδι λέγεται God of war; Επειδή παίζεις ως Kratos; 

  • Thanks 1
  • Confused 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
12 minutes ago, ikaruga24 said:

Και εδώ βρίσκεται το πρόβλημα. Γιατί αυτό το παιχνίδι λέγεται God of war; Επειδή παίζεις ως Kratos; 

Γιατί η σειρά έπρεπε να διαφοροποιηθεί καλώς ή κακώς και ήθελαν να εκμεταλλευτούν το premise της. Το GoW3 ήταν όσο πιο καλή μπορούσε να γίνει η σειρά για τα δεδομένα της, ενώ το Ascension ήταν μια από τα ίδια. Προσωπικά προτιμώ το GoW όπως το έφτιαξαν παρά να έβλεπα μια από τα ίδια ξανά.

Το ίδιο άγχος έχω και για το Bayonetta 3, mind you. Έχω μεγάλες επιφυλάξεις για το πως θα καταφέρουν να κάνουν την σειρά ισάξια του πρώτου και του δεύτερου μέρους χωρίς να γίνει boring af.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Τι εννοούμε στα πάντα; Μάχη; Χειρότερη. Platforming/κίνηση στο περιβάλλον; Χειρότερη (ανύπαρκτη στην προκειμένη περίπτωση). Ποικιλία περιβάλλοντος; Χειρότερη. Ποικιλία εχθρών; Χειρότερη. Scripted events; Χειρότερα. Σενάριο και ιστορία; Χειρότερα. 

Ειλικρινά δεν μπορώ να το καταλάβω. Ενα παιχνίδι που είναι κυριολεκτικά σχεδόν στον αυτόματο με ασαφείς κανόνες εμπλοκής, με πάνω από όλα το νουμεράκι στο τσεκούρι σου. Είναι ένα ανούσιο melee combat παιχνίδι. Τίποτα να κερδίσεις, τίποτα να δεις, τίποτα να αισθανθείς ως παίκτης και όχι ως απλός θεατής. 

Και εδώ βρίσκεται το πρόβλημα. Γιατί αυτό το παιχνίδι λέγεται God of war; Επειδή παίζεις ως Kratos; 

Αυτη ειναι η χειροτερη και πιο λανθασμένη περιγραφη που εχω διαβασει για το GoW 🤣

Το battle system του ειναι μακραν καλύτερο απο το button mash των προηγούμενων μαλλον το επαιξες στο easy και σου φανηκε ανουσιο, το exploration με τα metroidvania στοιχεια επίσης πολυ καλυτερο. Το σεναριο πολυ πιο ωριμο.

Επεξ/σία από ADHD
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Malthador είπε

Γιατί η σειρά έπρεπε να διαφοροποιηθεί καλώς ή κακώς και ήθελαν να εκμεταλλευτούν το premise της. Το GoW3 ήταν όσο πιο καλή μπορούσε να γίνει η σειρά για τα δεδομένα της, ενώ το Ascension ήταν μια από τα ίδια. Προσωπικά προτιμώ το GoW όπως το έφτιαξαν παρά να έβλεπα μια από τα ίδια ξανά.

Το ίδιο άγχος έχω και για το Bayonetta 3, mind you. Έχω μεγάλες επιφυλάξεις για το πως θα καταφέρουν να κάνουν την σειρά ισάξια του πρώτου και του δεύτερου μέρους χωρίς να γίνει boring af.

Γιατί να διαφοροποιηθεί με αυτόν τον τρόπο; Το μόνο που χρειαζόταν το GoW για να γίνει masterclass ήταν να του ενσωματώσουν ένα βαθύ και κανονικό σύστημα μάχης όπως όλα τα παιχνίδια του είδους. Το Devil May Cry 5 δεν κάνει τίποτε διαφορετικό από το 3 και 4 και όμως μια χαρά εκθειάστηκε γιατί πολύ απλά η συνταγή δουλεύει. Οταν οι βάσεις σου είναι τόσο γερές σε πράγματα που έχουν ουσιαστική αξία για τον παίκτη (και όχι για τον θεατή) τότε μπορείς να βγάζεις άπειρα παιχνίδια με φαινομενικά απλές βελτιώσεις. Το ίδιο ισχύει και για το Bayo 3, η βάση του είναι τόσο γερή και τόσο solid που δεν χρειάζεται να ξεφύγουν. Η δική μου φοβία για το συγκεκριμένο είναι μην τους πιάσει καμία τρέλα και μας το γυρίσουν σε movie. Δεν σπας πράγματα που δουλεύουν. 

19 λεπτά πριν, ADHD είπε

Αυτη ειναι η χειροτερη και πιο λανθασμένη περιγραφη που εχω διαβασει για το GoW 🤣

Το battle system του ειναι μακραν καλύτερο απο το button mash των προηγούμενων μαλλον το επαιξες στο easy και σου φανηκε ανουσιο, το exploration με τα metroidvania στοιχεια επίσης πολυ καλυτερο. Το σεναριο πολυ πιο ωριμο.

Μόνο που δεν έπαιξα στο easy, δεν παίζω ποτέ κανένα παιχνίδι στο easy. Μάλλον εσείς παίζατε τα παλιά GoW στο easy και νομίσατε ότι είναι button masher. Τα παλιά GoW (και ειδικά το 3 και το expansion ονόματι Ascension) στο hard έπρεπε να μπορείς να κρατάς combo counts και να έχεις σωστή ροή μάχης για να μαζεύεις αρκετούς πόντους για τα κατάλληλα upgrades αλλιώς έφτανες σε σημείο που ήσουν αδύναμος. Η δύναμη σου στα παλιά GoW ήταν άμεσα συνδεδεμένη με το skill σου ως παίκτη να μαζεύεις πόντους. Οι εχθροί συμπεριφέρονταν με τον ίδιο τρόπο όποτε και αν τους έβρισκες και με ότι και αν τους χτυπούσες καθώς είχε (έστω και απλούς και ρηχούς) κανόνες μάχης και εμπλοκής και δεν είχαν παραφουσκωμένα HP και φτηνούς τρόπους να ακυρώσουν τις επιθέσεις σου. 

Στο νέο GoW αν πάω σε έναν εχθρό με το διαμαντάκι του να γράφει Level 4 όταν εσένα το όπλο σου είναι Level 2 αυτόματα αποκτάει και "ανοσία" σε όλο σου σχεδόν το ρεπερτόριο. Οταν φτάσεις το διαμαντάκι από το όπλο σου και εσύ σε Level 4 τότε "μαγικά" όλο σου το ρεπερτόριο είναι valid έναντι αυτού του εχθρού. Μαλακίες τούμπανα. Επίσης κάμερα μάχης της πλάκας, το 1/3 της οθόνης είναι το μοντέλο του Kratos που δεν βλέπεις ούτε τι κάνει, ούτε ποιοι σε έχουν περικυκλώσει, ούτε ποιοι σε βαράνε ρουκέτες εκτός οθόνης, ούτε μπορείς να στοχεύσεις άμεσα εκεί που θέλεις, γενικά είναι ένας κακοστημένος αχταρμάς. 

Αυτά τα παιχνίδια έχει λόγο που τον χαρακτήρα σου τον παρατηρείς στο περίπου στη μέση της οθόνης και βλέπεις τα πάντα περιμετρικά για το τι συμβαίνει. Επίσης υπάρχει λόγος που αυτά τα παιχνίδια γενικά δεν έχουν σύστημα RPG με νουμεράκια. Το Nioh που το κάνει άψογα αυτό το σύστημα το καταφέρνει μόνο και μόνο επειδή πρακτικά το σύστημα RPG δεν έχει ουσιαστική βαρύτητα στο υπόλοιπο κομμάτι της μάχης. Στο Nioh είτε βαράς έναν level 60 εχθρό με ένα level 1 όπλο είτε με level 100 όπλο τα αποτελέσματα θα είναι ίδια και το αυτό και μόνο το damage αλλάζει και κάποιες μικροπαράμετροι. Δηλαδή στο Nioh και να αφαιρέσεις πλήρως το gear loot system δεν θα χάσει απολύτως τίποτα (μη σε πω θα κερδίσει κιόλας). 

Καλά για το σενάριο δεν θα μιλήσω καθώς είναι και καλά πιο ώριμο με εντελώς φθηνό τρόπο. Προσωπικά το θεωρώ σαφέστατα χειρότερο από τα προηγούμενα GoW και ειδικά από το GoW 3 που η ιστορία είναι πραγματικά καλή. Οπως το έχω πει για εμένα το τελευταίο GoW είναι ένα απλά καλό παιχνίδι αλλά είναι κάκιστο melee combat παιχνίδι. 

  • Like 1
  • Thanks 4
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ikaruga24 είπε

Στο νέο GoW αν πάω σε έναν εχθρό με το διαμαντάκι του να γράφει Level 4 όταν εσένα το όπλο σου είναι Level 2 αυτόματα αποκτάει και "ανοσία" σε όλο σου σχεδόν το ρεπερτόριο. Οταν φτάσεις το διαμαντάκι από το όπλο σου και εσύ σε Level 4 τότε "μαγικά" όλο σου το ρεπερτόριο είναι valid έναντι αυτού του εχθρού. Μαλακίες τούμπανα. Επίσης κάμερα μάχης της πλάκας, το 1/3 της οθόνης είναι το μοντέλο του Kratos που δεν βλέπεις ούτε τι κάνει, ούτε ποιοι σε έχουν περικυκλώσει, ούτε ποιοι σε βαράνε ρουκέτες εκτός οθόνης, ούτε μπορείς να στοχεύσεις άμεσα εκεί που θέλεις, γενικά είναι ένας κακοστημένος αχταρμάς. 

Αυτά τα παιχνίδια έχει λόγο που τον χαρακτήρα σου τον παρατηρείς στο περίπου στη μέση της οθόνης και βλέπεις τα πάντα περιμετρικά για το τι συμβαίνει. Επίσης υπάρχει λόγος που αυτά τα παιχνίδια γενικά δεν έχουν σύστημα RPG με νουμεράκια. Το Nioh που το κάνει άψογα αυτό το σύστημα το καταφέρνει μόνο και μόνο επειδή πρακτικά το σύστημα RPG δεν έχει ουσιαστική βαρύτητα στο υπόλοιπο κομμάτι της μάχης. Στο Nioh είτε βαράς έναν level 60 εχθρό με ένα level 1 όπλο είτε με level 100 όπλο τα αποτελέσματα θα είναι ίδια και το αυτό και μόνο το damage αλλάζει και κάποιες μικροπαράμετροι. Δηλαδή στο Nioh και να αφαιρέσεις πλήρως το gear loot system δεν θα χάσει απολύτως τίποτα (μη σε πω θα κερδίσει κιόλας). 

Καλά για το σενάριο δεν θα μιλήσω καθώς είναι και καλά πιο ώριμο με εντελώς φθηνό τρόπο. Προσωπικά το θεωρώ σαφέστατα χειρότερο από τα προηγούμενα GoW και ειδικά από το GoW 3 που η ιστορία είναι πραγματικά καλή. Οπως το έχω πει για εμένα το τελευταίο GoW είναι ένα απλά καλό παιχνίδι αλλά είναι κάκιστο melee combat παιχνίδι. 

Ο καθένας με τα γούστα και την κριτική του αλλά όχι και αρνητικά για τον κώδικα της κάμερας του νέου gow που είναι το μοναδικό στο είδος του . Μη θυμηθώ την κάμερα της from που πολλές φορές κλείδωνε στην τύχη και ειδικά σε δύσκολα σημεία . Το ίδιο και στα περισσότερα του είδους ... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Ο καθένας με τα γούστα και την κριτική του αλλά όχι και αρνητικά για τον κώδικα της κάμερας του νέου gow που είναι το μοναδικό στο είδος του . Μη θυμηθώ την κάμερα της from που πολλές φορές κλείδωνε στην τύχη και ειδικά σε δύσκολα σημεία . Το ίδιο και στα περισσότερα του είδους ... 

Είναι λίγο υπερβολικός σε κάποια σημεία αλλά σε γενικές γραμμές δεν έχει άδικο. Εγώ θα μείνω στο εξής : το GoW είναι πολύ καλό για τον θεατή, μέτριο για τον παίκτη. Αν μπορέσεις να βρεις ισορροπία ανάμεσα στα δύο, τότε θα το ευχαριστηθείς. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Ο καθένας με τα γούστα και την κριτική του αλλά όχι και αρνητικά για τον κώδικα της κάμερας του νέου gow που είναι το μοναδικό στο είδος του . Μη θυμηθώ την κάμερα της from που πολλές φορές κλείδωνε στην τύχη και ειδικά σε δύσκολα σημεία . Το ίδιο και στα περισσότερα του είδους ... 

Καμία σχέση, άλλο να τύχει να μπαγκάρει η κάμερα και άλλο να έχεις επιλέξει να την κολλήσεις στην πλάτη του χαρακτήρα σε ένα Melee combat action παιχνίδι. Δεν βοηθάει πουθενά, δεν είναι shooter. Ολα τα παιχνίδια του είδους όταν ξεκινάει η μάχη θα παρατηρήσεις ότι η κάμερα αυτόματα ζουμάρει έξω για να πιάσει όλη την δράση σε ένα πλάνο και να έχεις απόλυτη εικόνα το τι έχεις να αντιμετωπίσεις, τι έρχεται από κάθε πλευρά, τι αντίπαλος είναι αυτός που ετοιμάζει κάποια βαριά επίθεση και που να εστιάσεις το onslaught το δικό σου. Αυτά είναι απλοί κανόνες που πρέπει να ισχύουν πριν καν πιάσουμε το πως είναι η ίδια η μηχανή μάχης. 

Σκέψου ένα παιχνίδι όπως το Tekken να αποφάσιζε να βάλει τον δικό σου χαρακτήρα στο επίκεντρο (κατά το ήμισυ) αλλά τον αντίπαλο σου να τον βλέπεις κατά το ήμισυ εκτός οθόνης γιατί έτσι είναι...πρωτοποριακό. Οχι φίλε μου δεν είναι πρωτοποριακό, είναι μαλακία και κακό design για το παιχνίδι που θες να φτιάξεις. Τέτοια κάμερα βάζεις στο Gears of war, όχι στο God of war.  

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Fulgore είπε

Πιο παιχνιδι εχει σειρα για θαψιμο?Το spider man ή το horizon zero dawn? :P

Hey λίγα για λόγια για Spidey! Οποιος πει κάτι για Spidey έχω βρει διεύθυνση για επίσκευψη ντυμένος Spiderman. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε γιατι οχι.

Αφου στο insomnia απαξ και παρει φορα καποιος,τα κατεδαφιζει ολα.

Δηλαδη οκ και εγω προτιμαω για δικους μου λογους τα devil may cry οπως το τελευταιο το 5,αλλα δεν θα βγω να το βγαλω απλα οκ το νεο God Of War...

Και ειναι και λιγο αστειο να μιλαμε(που αναφερθηκαν πιο πανω)για εκθειασμούς,σε ενα παιχνιδι που το 2018

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Ε γιατι οχι.

Αφου στο insomnia απαξ και παρει φορα καποιος,τα κατεδαφιζει ολα.

Ε ναι, γιατί το να το χαρακτηρίσεις απλά καλό είναι κατεδαφισμός ας πούμε. Αποκλείεται να ισχύει κάτι τέτοιο, am i right?; 

10 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Δηλαδη οκ και εγω προτιμαω για δικους μου λογους τα devil may cry οπως το τελευταιο το 5,αλλα δεν θα βγω να το βγαλω απλα οκ το νεο God Of War...

Γιατί όχι; Τι ακριβώς δηλαδή κάνει το νέο God of war που δεν έχουμε δει ήδη δεκάδες φορές καλύτερα αλλού και μάλιστα να καταφέρνει να πηγαίνει και πίσω την σειρά σε καίρια πράγματα για το genre του και για το όνομα του ως God of war;

12 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Και ειναι και λιγο αστειο να μιλαμε(που αναφερθηκαν πιο πανω)για εκθειασμούς,σε ενα παιχνιδι που το 2018

Δεν μας ενδιαφέρει τι μάζεψε, και ο Justin Bieber και η Miley Cyrus πουλάνε σαν τρελοί και μάζεψαν μπόλικα awards άρα να τους θεωρήσουμε και ως την απόλυτη έκφραση της μουσικής;  

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα ολα θεμα γουστου ειναι .Για το παιχνιδι αυτο εχω γραψει την αποψη μου στο παρον topic οταν το τελειωσα και εγραψα οτι το μεγαλυτερο παραπονο ηταν η καμερα και η κριση ταυτοτητας του παιχνιδιου,πραγματα που βλεπω το λενε και αλλοι.Τωρα επειδη καποιοι λενε καποια αρνητικα λογια για ενα συγκεκριμενο παιχνιδι και οι οποιοι ομως εξηγουμε τους λογους που εχουμε παραπονα  αμεσως να πειτε οτι τα κατεδαφιζουμε ολα.Τοσο κακο και αδιανοητο ειναι να μην γουσταρει καποιος ενα παιχνιδι ανεξαρτητως εταιρειας???Αμα ειναι ετσι να μην λεμε πλεον καθολου την γνωμη μας για οποιοδηποτε παιχνιδι κυκλοφορησει.

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, ikaruga24 said:

Ε ναι, γιατί το να το χαρακτηρίσεις απλά καλό είναι κατεδαφισμός ας πούμε. Αποκλείεται να ισχύει κάτι τέτοιο, am i right?; 

 

O Fulgore παραπονιέται όταν δεν μιλάμε για παιχνίδια αλλά παραπονιέται και όταν αυτά που λέμε δεν τον βρίσκουν σύμφωνο. 

Επίσης παραπονιέται αν γράψεις και κάτι άλλα δεν αναλύσεις όσο αυτός θα ήθελε. 

Γενικά παραπονιέται.  

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά το μονο που με χάλασε ιδιαιτερα στο game είναι το re-skin των ιδιων εχθρών και ότι το πρώτο boss fight ήταν σκάλες ανώτερο από οποιοδήποτε άλλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...