Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φιλε Swimmer21 καλα τα λές αλλα αμα τα σκεφτεσαι καθε μέρα ολα αυτα στο τελος θα χαλαστεις εσυ αν ειναι να ξεκινησουμε για δομές που δεν χρησιμοποιούνται ή που ειναι παρατημένες η λιστα δεν θα έχει τελειωμο απο παρατημένα πάρκα μέχρι τα κτιρια των Ολυμπιακων αγώνων.

 

καλά εδώ έχει γίνει πρόοδος.

 

χρησιμοποιήθηκαν κάποια σαν κέντρα μετανατστών/προσφύγων

  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Οταν λετε "αυτη η χωρα" τι ακριβως εννοειτε;

Μονο εγω πιστευω οτι εμεις ειμαστε η χωρα;

 

Σε μια πολυκατοικια που ο διαχειριστης φουσκωνει τα κοινοχρηστα, ο πετρελαιας συστηματικα κλεβει, η συγγενης του διαχειριστη καθαριστρια του συχνα ψευτοκαθαριζει, ο συντηρητης του ανελκυστηρα ειναι απληρωτος, οι μισοι ενοικοι απεχουν απο τις βαρετες συνελευσεις, ολος ο πρωτος οροφος χρωσταει κοινοχρηστα, η μονωση της ταρατσας που θα εκανε ενεργειακα αποσβεση σε 3 χρονια αναβαλλεται αιωνιως, το παρκαρισμα στον δρομο ειναι αναγκαστικο λογω του σκουπιδαριου που εχει μαζεψει σαν αποθηκη στο παρκινγκ ο τρελος που εχει το ακαταλογιστο...

Δεν ειναι προβληματα της πολυκατοικιας.

 

Το καθε συνολο ανθρωπων απο τον μεσο ορο του, εχει το μελλον που του αξίζει

  • Like 8
Δημοσ.

Οταν λετε "αυτη η χωρα" τι ακριβως εννοειτε;

Μονο εγω πιστευω οτι εμεις ειμαστε η χωρα;

 

Σε μια πολυκατοικια που ο διαχειριστης φουσκωνει τα κοινοχρηστα, ο πετρελαιας συστηματικα κλεβει, η συγγενης του διαχειριστη καθαριστρια του συχνα ψευτοκαθαριζει, ο συντηρητης του ανελκυστηρα ειναι απληρωτος, οι μισοι ενοικοι απεχουν απο τις βαρετες συνελευσεις, ολος ο πρωτος οροφος χρωσταει κοινοχρηστα, η μονωση της ταρατσας που θα εκανε ενεργειακα αποσβεση σε 3 χρονια αναβαλλεται αιωνιως, το παρκαρισμα στον δρομο ειναι αναγκαστικο λογω του σκουπιδαριου που εχει μαζεψει σαν αποθηκη στο παρκινγκ ο τρελος που εχει το ακαταλογιστο...

Δεν ειναι προβληματα της πολυκατοικιας.

 

Το καθε συνολο ανθρωπων απο τον μεσο ορο του, εχει το μελλον που του αξίζει

 

Ναι, αλλά είναι αυτό που περιγράφεις ο μέσος όρος; Γιατι ο μέσος όρος θα μπορούσε να είναι τύποι σαν τον ts, ο οποίος ναι μεν έχει κουραστεί με όλο αυτό, ναι μεν ειναι πρόθυμος να αλλάξει με την πρώτη ευκαιρία, αλλά κανείς δεν του την δίνει. Και επιπλέον, αρκεί ένας μαλάκας να φέρει τούμπα 9 πρόθυμους, σε ένα κράτος που θα του δώσει την ευκαιρία.

 

Επίσης, δεν ειμαι υπέρμαχος του αν όλοι έκαναν το πρώτο βήμα τοτε θα αλλάζαμε. Συμφωνώ, αν όλοι έκαναν το πρώτο βήμα, θα αλλάζαμε, όπως αν όλοι γινόμασταν χορτοφάγοι θα σώζαμε τα ζώα. Δυο-τρεις στους εκατό, δεν κάνει καμία διαφορά για μένα.

  • Like 2
Δημοσ.

Συνηθως δεν γκρινιάζω. Αλλά παιρνω βραδινη πτήση απο Αθηνα για Θεσσαλονικη και φτάνω στις 11. Αφού φιλήσα τα αγια χώματα της πατρίδας πήγα να παρω το αστικό. Υπάρχουν 2 γραμμες που ενώνουν το αεροδρόμιο με την πόλη, μια που σε παει ΙΚΕΑ και απο εκει επιλέγεις αλλη γραμμη και η αλλη που φτάνει μεχρι τα ΚΤΕΛ και εχει σαφως λιγότερες στασεις. Αυτη του ΙΚΕΑ δεν ειχε αλλο δρομολογιο εκεινη την ώρα ενώ αυτη του αεροδρομίου εμπαινε στη βραδινη βαρδια. Αποτελεσμα να περιμένουμε όλοι 30' και καποιοι παραπανω. Τελικά εφτασα σπίτι στη 1 κ 15. 

Νταξει ρε κυρ-Γιαννη. Εφερες ryannair τουριστες κλπ, βαλε λιγα παραπανω δρομολογια για αεροδρόμιο.. Ειναι ντροπή. 

  • Like 2
Δημοσ.

Φιλε Swimmer21 καλα τα λές αλλα αμα τα σκεφτεσαι καθε μέρα ολα αυτα στο τελος θα χαλαστεις εσυ αν ειναι να ξεκινησουμε για δομές που δεν χρησιμοποιούνται ή που ειναι παρατημένες η λιστα δεν θα έχει τελειωμο απο παρατημένα πάρκα μέχρι τα κτιρια των Ολυμπιακων αγώνων. Η εξηγηση για μενα ειναι απλή επαναπαυτήκαμε στο παρελθον που μας εξασφάλισαν άλλοι φάγαμε λεφτά ζησαμε μια φουσκα και τωρα καλουμαστε να πληρώσουμε τον λογαριασμο.

 

Για μενα πάρτα στη πλάκα ολα ουτως ή αλλως του7 χαβαλε ειμαστε οποτε θα εισαι και μεσα στο πνευμα μη χαλιεσαι καν! Και αμα σου πει και τιποτα το αφεντικο το πρωι πες του κοφτα οτι αργουν τα μέσα και τελος. Και εκει που εισαι με αρκετο κοσμο αμα βρεις καμια ευκαιρια πιασε τη κουβεντα και σε καμια πιτσιρικα και γράψτους ολους και ολα!

Δυστυχώς τα παίρνουμε όλα στο χαβαλέ και όταν The shit hits the fan είναι πολύ αργά

Δημοσ.

Απο το 90 οσο θυμάμαι ημασταν προβληματική χωρα. Νοσοκομεία χωρίς γιατρους, σχολεία χωρις δασκαλους, καθυστερήσεις στα μμε, ουρες στις εφορίες, ουρες σε καθε δημόσια υπηρεσία. Γιατι τωρα ξαφνιαζεστε μερικοι??? Τοτε πολλοί (δεν βαζω τον εαυτό μου ήμουν παιδί) δεν μίλαγαν , απλα ελεγαν το κρατος μπλα μπλα μπλα κ ψήφιζαν πασοκαρα κ νδ. Το κρατος μας ειχε παντα πρόβλημα απλα τωρα οι πολιτες ξυπνησαν κ ξαφνικα απαιτούν.

  • Like 2
Δημοσ.

Μωρε αν θελουμε παμε γρηγορα απλα θελουμε φοβερα.Θυμαμαι τοτε με τους ολυμπιακους που κανα εξαμηνο πριν αρχισουν ειχαν μεινει πολυ πισω τα εργα, μας απειλησαν οτι θα χαναμε την διοργανωση με ολα τα επακολουθα και καναμε σε 6 μηνες αυτα που ηθελαν 2 χρονια.Και παραδοξως πετυχημενα.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Θα χρησιμοποιήσει ένα συρμό μετρό κάθε 20 λεπτά, το πρωί όταν πάει ο κόσμος στις δουλειές του, έτσι, χωρίς λόγο.

άργησε το μετρό 20 λεπτά;! και πρωί κιόλας! εγκληματικό, χωρίς πλάκα. είναι μεγάλη ταλαιπωρία το περίμενε, συν ότι θα είναι όλοι σαν σαρδέλες μέσα στα βαγόνια.

Δημοσ.

χα χα χα

 

 

θα το δει κανένας στη ΣΤΑΣΥ και θα σκάσει στα γέλοια.

 

 

Η εσωτερική λογική του επιχειρήματός σου είναι σωστή προυποθέτει όμως την ύπαρξη ευθύνης/υπευθύνου.

 

 

μιλαμε για άλλο επίπεδο.

 

Μπα, μην το λες. Πριν 4-5 χρόνια πήρα ένα πρωί ένα λεωφορείο του ΟΑΣΘ για να έρθω στη δουλειά μου. Κάπου στη διαδρομή χάλασε και ο οδηγός μας κατέβασε. Το λεωφορείο δεν μπορούσε να ξεκινήσει, το επόμενο δεν μπορούσε να περάσει γιατί το χαλασμένο είχε κλείσει το δρόμο και εμείς οι επιβάτες έπρεπε να περπατήσουμε κάπου 500-1000 μέτρα για να πάμε σε άλλη στάση και να πάρουμε λεωφορείο άλλης γραμμής. Το αποτέλεσμα ήταν να φτάσω στη δουλειά μου αργοπορημένος και να βρωμάω γιατί είχα ιδρώσει από το περπάτημα μέσα στο κατακαλόκαιρο. Έστειλα ένα email διαμαρτυρίας σε κόσμιο επίπεδο στον ΟΑΣΘ και μετά από 15-20 μέρες έλαβα απολογητική απάντηση από τον πρόεδρό του. Άργησαν μεν, αλλά απάντησαν. Δεν λέω ότι λύθηκαν τα προβλήματά μου ή ότι η κατάσταση στον ΟΑΣΘ βελτιώθηκε μετά από το email μου, αλλά τουλάχιστον μπήκαν στον κόπο να το διαβάσουν και να απαντήσουν.

Δημοσ.

....  σχολεία χωρις δασκαλους....

 

 

Με βάση τι το λες αυτό?

 

Μπορείς να αιτολογήσεις κάπως αυτό που λες πέρα από τις κραυγές των δασκαλοπάτέρων ?

 

αν κρίνω από την αναλογία δασκάλων / μαθητών στην ΕΕ είμαστε εξαιρετικά καλά στο τομέα αυτό πίσω μόνο από το Λουξεμβούργο (και ίσως - δεν έχει στοιχεία - τη Δανία).

 

Αν έχεις κάποιο ισχυρότερο κριτήριο/μέτρο να το ακούσω.

 

 

Μαθητές / δάσκαλο (2001-2005)

 

Luxembourg  : 8

Greece      : 9

Norway      : 9 (2006-2010)

Sweden      : 10

Poland      : 10

Hungary     : 10

Austria     : 11

Belgium     : 11

Latvia      : 11

Malta       : 11

Germany     : 12

Portugal    : 12

Estonia     : 12

Lithuania   : 12

Netherlands : 12

Italy       : 12 (2006-2010)

Spain       : 13

Cyprus      : 14

Finland     : 14

Croatia     : 15

Slovakia    : 15

Ireland     : 16

Bulgaria    : 17

Slovenia    : 17

Romania     : 18

France      : 18

UK          : 18

 

Denmark     : No data

 

 

πηγή : world bank

 

 

 

 

Μπα, μην το λες. Πριν 4-5 χρόνια πήρα ένα πρωί ένα λεωφορείο του ΟΑΣΘ για να έρθω στη δουλειά μου. Κάπου στη διαδρομή χάλασε και ο οδηγός μας κατέβασε. Το λεωφορείο δεν μπορούσε να ξεκινήσει, το επόμενο δεν μπορούσε να περάσει γιατί το χαλασμένο είχε κλείσει το δρόμο και εμείς οι επιβάτες έπρεπε να περπατήσουμε κάπου 500-1000 μέτρα για να πάμε σε άλλη στάση και να πάρουμε λεωφορείο άλλης γραμμής. Το αποτέλεσμα ήταν να φτάσω στη δουλειά μου αργοπορημένος και να βρωμάω γιατί είχα ιδρώσει από το περπάτημα μέσα στο κατακαλόκαιρο. Έστειλα ένα email διαμαρτυρίας σε κόσμιο επίπεδο στον ΟΑΣΘ και μετά από 15-20 μέρες έλαβα απολογητική απάντηση από τον πρόεδρό του. Άργησαν μεν, αλλά απάντησαν. Δεν λέω ότι λύθηκαν τα προβλήματά μου ή ότι η κατάσταση στον ΟΑΣΘ βελτιώθηκε μετά από το email μου, αλλά τουλάχιστον μπήκαν στον κόπο να το διαβάσουν και να απαντήσουν.

 

quoted for emphasis

  • Like 2
Δημοσ.

 

Σε αυτή τη χώρα, όλα πάνε αργά. Χωρίς λόγο, απλώς αργά..

 

Δεν θα έγραφα τίποτα αν πήγαιναν αργά αλλά τουλάχιστον προς τη σωστή κατεύθυνση, δυστυχώς όμως πάνε λάθος, εντελώς λάθος.

 

Ξυπνάς το πρωί με όλη τη καλή διάθεση να ξεκινήσεις τη μέρα σου και να πας στη δουλεία σου. Έχεις ένα πρόγραμμα, ξέρεις πόση ώρα θα κάνεις να φτάσεις, από που θα πάρεις τον καφέ σου, ποιο ΜΜΜ θα πάρεις.

 

Πληρώνεις το εισιτήριο σου και μπαίνεις στο μετρό ή στο λεωφορείο. (εσύ διαλέγεις.)

 

Προσωπικά προβλήματα όλοι πάνω κάτω έχουμε. Το ίδιο και οικονομικά, με τόσες μειώσεις και φόρους που μας έχουν επιβάλλει. Δεν φτάνει που τα σκέφτεσαι, δεν φτάνει που στεναχωριέσαι για το τι θα σου ξημερώσει αύριο, δεν φτάνει που ο κόσμος που κάθεται γύρω σου έχει σκυμμένο το κεφάλι βυθισμένος και αυτός στα δικά του προβλήματα, δεν φτάνει που μας έχουν καταντήσει έτσι..

 

Όχι, δεν φτάνει.. Το κράτος πρέπει να σε δυσκολέψει κι άλλο.

 

Θα χρησιμοποιήσει ένα συρμό μετρό κάθε 20 λεπτά, το πρωί όταν πάει ο κόσμος στις δουλειές του, έτσι, χωρίς λόγο.

 

Θα κάνει την απόσταση Ελληνικό – Σύνταγμα σε 50 λεπτά, με καθυστέρηση σε κάθε σταθμό ενώ όλα τα βαγόνια είναι γεμάτα από την Ηλιούπολη, γιατί έτσι.

 

Θα κάνει απεργίες κάποιες μέρες για 2-3 εβδομάδες στα ΜΜΜ και θα αλλάζει τις μέρες απεργιών, έτσι, χωρίς λόγο, για να σε ταλαιπωρήσει. (Μην τυχόν και αντί για απεργία κλείσουν τα εκδοτήρια εισιτηρίων και να έχουν τον κόσμο στο πλευρό τους και να ακουστούν περισσότερο, όχι.)

 

Δεν θα φτιάξει τα φανάρια στην Λεωφ. Εθνικής Αντιστάσεως (μετά το Metro Mall) προς Αθήνα, για να κάνεις 1 ώρα να φτάσεις Σύνταγμα με λεωφορείο ή αμάξι, κι ας είναι ένα απλό πρόβλημα προγραμματισμού των φαναριών. Αφού έχει τη δυνατότητα να σε ταλαιπωρήσει, γιατί να μην το κάνει;

 

Σε αυτή τη χώρα τίποτα δεν δουλεύει.. Και αν κάτι δουλέψει, θα είναι για να στα πάρουν. 

 

Μια χαρά θυμούνται να σου στείλουν τον ΕΝΦΙΑ και να φτιάχνουν πολυσέλιδα νομοσχέδια για νέους φόρους, να φτιάξουν κάτι σωστά όμως, να σε διευκολύνουν, όχι.

 

Και αυτοί, και οι προηγούμενοι, και οι επόμενοι.

 

Δεν θα ανοίξω καν το κεφάλαιο για το τι ακούμε στα παράθυρα των τηλεοράσεων, τι νόμους περνάνε, τι νέους φόρους βάζουν καθημερινά, που διώχνουν τους νέους, τις επιχειρήσεις, καταστρέφουν τον Τουρισμό, την εικόνα της χώρας και το μέλλον μας.

 

Κρίμα γι’ αυτούς που προσπάθησαν και αγωνίστηκαν για αυτή τη χώρα, γι’ αυτούς που ήταν σωστοί και πλήρωναν τους φόρους τους, γι’ αυτούς που έκαναν τα όνειρα τους εδώ. Κρίμα για τους Έλληνες που παλιότερα ήταν με ένα χαμόγελο στα χείλη και που η λέξη Ελλάδα σήμαινε, φως, πολιτισμός, φιλοξενία, καλοσύνη και όχι χρέος, τρόικα, ΔΝΤ και τεμπελιά.

 

Σε αυτή τη χώρα, όλα πάνε αργά.

 

Με αφορμή μια από τις πολλές καθυστερήσεις του Μετρό (σήμερα το πρωι οποιος ηταν, καταλαβαινει) και αφιερωμένο στους εκατομμύρια ανθρώπους που ταλαιπωρούνται καθημερινά λόγω της σημερινής κατάστασης σε όλες τις δομές αυτής της χώρας.

 

Τα ΜΜΜ τουλάχιστον σε Αθήνα είναι υπο διάλυση. Οι παράγοντες που συντελούν σε αυτό:

 

1. Οτι είναι δημόσιο, δηλαδή απεργία/στάση εργασίας κάθε τρείς και λίγο.

 

2. Ονόματα ελεγκτών με διευθύνσεις διέρευσαν από το ιντερνετ και λίγες μέρες μετά έγιναν επιθέσεις σε σπίτια ελεγκτών, στα λεωφορεία έχω μάθει οτι δεν πηγαίνουν πλέον παρά μόνο μέσα στο μετρό και εκεί πάλι αραιά.

 

3. Το παραπάνω έδωσε ώθηση σε τζαμπατζήδες να μπαίνουν χωρίς να πληρώνουν.

 

4. Οι άνεργοι μπαίνουν τζάμπα αλλά χωρίς να έχει υπάρξει ορθή και εύκολη διαδικασία ταυτοποίησης του ποιος είναι άνεργος και ποιος δεν θα πάει στο μέσο μεταφοράς με μούφα κάρτα και βεβαίωση ανεργείας τα οποία μπορεί να κατασκευάσει ο οποιοσδήποτε ας μην γελιόμαστε.

 

5. Όλα τα παραπάνω συντελούν στην μείωση εσόδων του ΟΑΣΑ, ήδη υπάρχει ζημία.

 

6. Μπαχαλάκηδες έσπασαν και έκαψαν λεωφορείο και τρόλεϊ για 3η ή 4η φορά στο κέντρο, προχτές βλέπαμε μαύρο καπνό από την βεράντα και δεν ξέραμε τι καιγόταν. Υπολόγισε το κόστος για τις συγκοινωνίες από τις καταστροφές αυτές. Επίσης αναρχομπάχαλοι έκαναν επιθέσεις σε σταθμούς μετρό έσπασαν ακυρωτικά μηχανήματα και εκδοτήρια εισιτηρίων.

Δημοσ.

Παιδες, ειμαστε μπ@ρδελοχωρα (σχεδον ολοι, μας κανανε, γιναμε μονοι μας δεν ξερω) αυτο δεν θα αλλαξει με 2-3 κινησεις..

 

Αλλα ρε γμτο οταν 2-3 κινησουλες μπορει να αλλαξουν την καθημερινοτητα ΚΑΠΟΙΟΥ και στην περιπτωση μας ΟΛΩΝ οσοι πανε το πρωι στη δουλεια, ε καντο τοτε ρε κρατος/υπηρεσια/κλπ..

 

Λιγο τα φαναρακια ρε παιδια φτιαξτε που στο κεντρο καθε πρωι και καθε μεσημερι γινεται ΧΑΜΟΣ, και μολις μπεις Βουλιαγμενης (απο Αθηνα προς Γλυφαδα να πας) ανοιγει ο δρομος και δεν εχει καθολου κινηση.. Αλλα οχι εκει στις στηλες του Ολυμπιου Διος που αδειαζει ολη η Αθηνα, το φαναρι ανοιγει 5 δευτερολεπτα, και ενω στη διασταυρωση μπροστα εχει ηδη μποτιλιαρισμα (για κακο παλι φαναρι) δεν περναει σχεδον κανεις.

 

Το ιδιο και στη Δαφνη το πρωι που πας σημειωτον μεχρι να βγεις Ζαππειο, μετα αερας.. Κανουμε 40 λεπτα να φτασουμε με τα 30 λεπτα να τα τρωμε σε 500μετρα..

 

Ολοι πιστευω το πρωι εχουμε περασει αυτες τις περιοχες, καποιοι καθημερινα..

 

Οσο για τα μετρο το πρωι, βαλτε ρε χριστιανοι ενα παραπανω δρομολογιο, αν μαζευτει κοσμος λογω ελλειψης δρομολογιων ή καποιου "κολληματος" μετα η καθυστερηση αυξανεται εκθετικα! Την τελευταια εβδομαδα μιλαμε, αν εισαι απο Αγιο Δημητριο και μετα, τα βαγονια ερχονται τοσο γεματα που δεν χωραει αλλος για Συνταγμα!

 

Τι να πω, αγανάκτηση. 

 

Δεν θελουν να ασχοληθουν, απορω πως ερχονται οι Τουριστες. 

  • Like 1
Δημοσ.

Δυστυχώς τα παίρνουμε όλα στο χαβαλέ και όταν The shit hits the fan είναι πολύ αργά

Οταν πληρωνουν αλλοι για εμας ετσι παει

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...