Προς το περιεχόμενο

Δημόσιος δρόμος, πάρκιν σποτ, καφάσια, μαδέρια


kezm

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω νεότερα από τους γειτονες που παρκάρουν μηχανάκια για να έχουν θέσεις. Έβαλα τη μηχανή μου στη "θέση του". Έγινε έξαλλος, έβριζε, πήγε να κουνήσει τη μηχανή, ειδε οτι δε μπορούσε, πάρκαρε αλλού. 

Κάπως έτσι θα τελειώσει η ιστορία με τον συγκεκριμένο τυπο. Το πολυ πολύ να βάλει κανα καφάσι, αλλά ξέρει καλά οτι θα του το πετάξω :P :P

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 168
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Απλά πάρκαρε αλλου. Θελω να συννενοηθω με 2-3 ακομα  να παρκάρουμε σε εκεινο το σημειο μηχανές για κανα μηνα μέχρι να το ξεχάσει για να γινει ξανα δημοσια η θέση :P

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ έτσι το αντιλαμβάνομαι, οτι δεν γίνεται καμμία διάκριση μεταξύ οχημάτων με πινακίδες και σε οχήματα χωρίς. Αλλά επειδή κάποιοι επιμένουν ότι αφορά μόνο αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες, σκέφτηκα να παραθέσω το σημείο όπου μιλά για εγκαταλειμμένο με πινακίδες. 

 

Μην μπερδεύεσαι. Η παλιότερη νομοθεσία που παρατέθηκε στο post #27(Υ. Α. 1002901/02) έγραφε συγκεκριμένα "Μέσα μεταφοράς και μηχανήματα που δεν έχουν πινακίδες κυκλοφορίας", αυτή τη νομοθεσία αφορούσε η διαφωνία, και όχι τη νεώτερη που παρατέθηκε στο post #126(Π.Δ. 116/04).

 

Αν διαβάσεις την παλιότερη νομοθεσία που είναι στη 2η σελίδα, θα καταλάβεις ποιος σκότωσε τη γραμματική.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην μπερδεύεσαι. Η παλιότερη νομοθεσία που παρατέθηκε στο post #27(Υ. Α. 1002901/02) έγραφε συγκεκριμένα "Μέσα μεταφοράς και μηχανήματα που δεν έχουν πινακίδες κυκλοφορίας", αυτή τη νομοθεσία αφορούσε η διαφωνία, και όχι τη νεώτερη που παρατέθηκε στο post #126(Π.Δ. 116/04).

 

Αν διαβάσεις την παλιότερη νομοθεσία που είναι στη 2η σελίδα, θα καταλάβεις ποιος σκότωσε τη γραμματική.

 

Σήμερα διάβασα όλα τα ποστ και είδα οτι πρόκειται για διαφορετικά κείμενα, σε κάθε περίπτωση πάντως καλό είναι να ξέρουμε τι ισχύει σήμερα, διότι δεν είναι λίγοι αυτοι που δεν κινούν τα αυτοκίνητα τους, είτε λόγω απουσίας είτε λόγω οικονομικών δυσκολιών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην μπερδεύεσαι. Η παλιότερη νομοθεσία που παρατέθηκε στο post #27(Υ. Α. 1002901/02) έγραφε συγκεκριμένα "Μέσα μεταφοράς και μηχανήματα που δεν έχουν πινακίδες κυκλοφορίας", αυτή τη νομοθεσία αφορούσε η διαφωνία, και όχι τη νεώτερη που παρατέθηκε στο post #126(Π.Δ. 116/04).

 

Αν διαβάσεις την παλιότερη νομοθεσία που είναι στη 2η σελίδα, θα καταλάβεις ποιος σκότωσε τη γραμματική.

Δεν ειναι νεότερη νομοθεσία!!! (edit: ειναι δηλαδή αναγκαστικά αφού βγήκε το 2004, το προσθέτω αυτό για να προλάβω τα τρολλ, αλλά όχι οπως το νοείτε κάποιοι ότι δηλαδή ακυρώνει την προγενέστερη /edit) ειναι απλά μια άλλη απόφαση για άλλο  θέμα (= γενικά την διαχείριση οχημάτων που φτάσανε στο τέλος της ζωής τους -το γράφει στην πρώτη σελίδα!!!- δηλαδή όλα τα οχήματα που πχ απο τρακαρίσματα όπου ο ιδιοκτήτης αποφάσισε να τα αποταξινομήσει, τα παλαιά οχήματα ΚΑΙ τα οχήματα που θεωρούνται στέρεα απόβλητα κτλ ) κατά συνέπεια κάνει και μια αναφορά στην κατηγορία οχημάτων που αφορούσε η απόφαση στον νόμο 1002901/02...

 

ο 1002901/02 Αφορά ειδικά τα παρατημένα οχήματα σε δημόσιους ή ιδιωτικούς χώρους ή αυτά που σταθμεύουν χωρίς άδεια!! 

 

η 116/04 δεν καταργεί τίποτα ούτε αλλάζει κάτι. ειναι κάτι άλλο με άλλο σκοπό που μέσα του απλά συμπεριλαμβάνονται και τα οχήματα που προκύπτουν ως στέρεα απόβλητα σύμφωνα με τις αποφάσεις του 1002901/02!

 

 

Επεξ/σία από louilouiCK
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα, εκ των πραγμάτων και ρελαιστικά, δε μπορείς να επικαλείσαι πάντα τις Αρχές για το παραμικρό που συμβαίνει, έτσι;

Το καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι δεν είναι εφικτό.

 

Οπότε είτε η μία πλευρά θα κάνει τουμπέκα για να μην οξυνθεί το πρόβλημα, είτε θα κοιτάξουν και οι δύο πλευρές να επιλύσουν το ζήτημα (ό,τι κι αν συνεπάγεται αυτό).

 

Απλά, νομίζω ότι και τουμπέκα αν κάνεις μία/δύο/πέντε/εκατό, κάποια στιγμή θα ξεσπάσεις και μπορεί τα αποτελέσματα να είναι χειρότερα.

 

Βασικά αυτό.... κι επειδή έχω αρχίσει να μυρίζομαι ότι είμαστε ένα κλικ πριν το μπαμ (το οποίο τόσο καιρό προσπαθώ να αποφύγω), προσπαθώ να εξετάσω τι σενάρια παίζουν ώστε να βρεθεί μια μέση λύση για να είναι όλοι χαρούμενοι.

 

Το τελευταίο που θέλω στην πολυκατοικία είναι οι μισοί να μην μιλάνε με τους άλλους μισούς και να αρχίσουν τα παιδιαρίτσικα του τύπου δεν πληρώνω… και από εδώ και μπρος θα μιλάτε με τον δικηγόρο μου, ενώ οι δουλειές στην πολυκατοικία τρέχουν... βλέπε κεντρική θέρμανση, συντήρηση, καθαριότητα, κοκ.

 

 

Τελικά οι μηχανές επιτρέπεται να είναι αραγμένες μόνο παράλληλα με το πεζοδρόμιο; Δηλαδή εγώ που την βάζω κάθετα είμαι φάουλ;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι νεότερη νομοθεσία!!! (edit: ειναι δηλαδή αναγκαστικά αφού βγήκε το 2004, το προσθέτω αυτό για να προλάβω τα τρολλ, αλλά όχι οπως το νοείτε κάποιοι ότι δηλαδή ακυρώνει την προγενέστερη /edit) ειναι απλά μια άλλη απόφαση για άλλο θέμα (= γενικά την διαχείριση οχημάτων που φτάσανε στο τέλος της ζωής τους -το γράφει στην πρώτη σελίδα!!!- δηλαδή όλα τα οχήματα που πχ απο τρακαρίσματα όπου ο ιδιοκτήτης αποφάσισε να τα αποταξινομήσει, τα παλαιά οχήματα ΚΑΙ τα οχήματα που θεωρούνται στέρεα απόβλητα κτλ ) κατά συνέπεια κάνει και μια αναφορά στην κατηγορία οχημάτων που αφορούσε η απόφαση στον νόμο 1002901/02...

 

ο 1002901/02 Αφορά ειδικά τα παρατημένα οχήματα σε δημόσιους ή ιδιωτικούς χώρους ή αυτά που σταθμεύουν χωρίς άδεια!!

η 116/04 δεν καταργεί τίποτα ούτε αλλάζει κάτι. ειναι κάτι άλλο με άλλο σκοπό που μέσα του απλά συμπεριλαμβάνονται και τα οχήματα που προκύπτουν ως στέρεα απόβλητα σύμφωνα με τις αποφάσεις του 1002901/02!

 

Λοιπόν, επειδή ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕΣ

 

http://www.thessaloniki.gr/portal/page/portal/DioikitikesYpiresies/GenDnsiTexnYpiresion/DnsiAnDiaxAstAporrimmaton/TmKathariotitas/ApokomidiEgkatalelimenwn

http://www.iefimerida.gr/news/127344/πότε-απομακρύνονται-από-τους-δρόμους-τα-εγκαταλελειμμένα-ιχ-ολη-η-διαδικασία

 

https://www.cityofathens.gr/node/475

 

http://car4care.gr/contents_gr.asp?id=39

 

http://aposirsi.gr/el/abandoned-vehicles

 

http://www.agon.gr/news/117/ARTICLE/30506/2015-08-08.html

 

http://www.kokkinikarta.gr/plagiari/articles/παρατημένα-αυτοκίνητα-τι-λέει-ο-νόμος

 

http://www.halandri.gr/Default.aspx?lang=el-GR&page=162&newsid=4544

 

Σου φτάνουν ή θέλεις άλλα χιλιάδες λινκ ακόμα που υπάρχουν;

Άντε την κρεμούλα σου είπαμε.

 

Και για κερασάκι πάρε και έναν συνήγορο του πολίτη που λέει ακριβώς αυτό που δεν λες να συνειδητοποιήσεις ούτε διαβάζοντας ΦΕΚ, ούτε όταν αναλυτικότατα στο εξηγεί κάποιος, ούτε από τα χιλιάδες λινκς του γούγλη που λένε το ίδιο

 

Όσον αφορά στην παράλειψη αποκομιδής, η πλειοψηφία των περιπτώσεων σχετίζεται κυρίως με οχήματα που φέρουν πινακίδες. Στην προϊσχύουσα ΥΑ 1002901/02, δεν υπήρχε πρόβλεψη για την τύχη των πινακίδων των οχημάτων που αποσύρονταν. Έτσι, συχνά οι ∆ήμοι προσέκρουαν σε άρνηση του Ο∆∆Υ να παραλάβει οχήματα με πινακίδες με αποτέλεσμα να προτιμούν να μην κινούν καθόλου τις διαδικασίες απομάκρυνσης. Με τις ρυθμίσεις του νέου Π∆ 116/04, επιλύεται το ζήτημα των πινακίδων, οι οποίες πλέον θα κατατίθενται στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας ΝΑ.

 

 

Αρκούν τα ελληνικά σου να καταλάβεις τι λέει ή θα στο επεξηγούμε κι αυτό; (Δεν αρκούν τελικά, χρειάζεσαι επιστροφή στο Νανά, να ένα τόπι!)

 

Η ΥΑ 1002901/02 είναι το ΦΕΚ του 2002 που έδωσες σαν λινκ, ο ΠΔ116/04 είναι το ΦΕΚ που έδωσα εγώ.

Πάρε και το λινκ να το έχεις πρόχειρο..http://www.synigoros.gr/resources/skp_aposyrsi_egkatelimenon--2.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω νεότερα από τους γειτονες που παρκάρουν μηχανάκια για να έχουν θέσεις. Έβαλα τη μηχανή μου στη "θέση του". Έγινε έξαλλος, έβριζε, πήγε να κουνήσει τη μηχανή, ειδε οτι δε μπορούσε, πάρκαρε αλλού. 

Κάπως έτσι θα τελειώσει η ιστορία με τον συγκεκριμένο τυπο. Το πολυ πολύ να βάλει κανα καφάσι, αλλά ξέρει καλά οτι θα του το πετάξω :P :P

 

έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, επειδή ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕΣ

 

http://www.thessaloniki.gr/portal/page/portal/DioikitikesYpiresies/GenDnsiTexnYpiresion/DnsiAnDiaxAstAporrimmaton/TmKathariotitas/ApokomidiEgkatalelimenwn

http://www.iefimerida.gr/news/127344/πότε-απομακρύνονται-από-τους-δρόμους-τα-εγκαταλελειμμένα-ιχ-ολη-η-διαδικασία

 

https://www.cityofathens.gr/node/475

 

http://car4care.gr/contents_gr.asp?id=39

 

http://aposirsi.gr/el/abandoned-vehicles

 

http://www.agon.gr/news/117/ARTICLE/30506/2015-08-08.html

 

http://www.kokkinikarta.gr/plagiari/articles/παρατημένα-αυτοκίνητα-τι-λέει-ο-νόμος

 

http://www.halandri.gr/Default.aspx?lang=el-GR&page=162&newsid=4544

 

Σου φτάνουν ή θέλεις άλλα χιλιάδες λινκ ακόμα που υπάρχουν;

Άντε την κρεμούλα σου είπαμε.

 

Και για κερασάκι πάρε και έναν συνήγορο του πολίτη που λέει ακριβώς αυτό που δεν λες να συνειδητοποιήσεις ούτε διαβάζοντας ΦΕΚ, ούτε όταν αναλυτικότατα στο εξηγεί κάποιος, ούτε από τα χιλιάδες λινκς του γούγλη που λένε το ίδιο

 

Όσον αφορά στην παράλειψη αποκομιδής, η πλειοψηφία των περιπτώσεων σχετίζεται κυρίως με οχήματα που φέρουν πινακίδες. Στην προϊσχύουσα ΥΑ 1002901/02, δεν υπήρχε πρόβλεψη για την τύχη των πινακίδων των οχημάτων που αποσύρονταν. Έτσι, συχνά οι ∆ήμοι προσέκρουαν σε άρνηση του Ο∆∆Υ να παραλάβει οχήματα με πινακίδες με αποτέλεσμα να προτιμούν να μην κινούν καθόλου τις διαδικασίες απομάκρυνσης. Με τις ρυθμίσεις του νέου Π∆ 116/04, επιλύεται το ζήτημα των πινακίδων, οι οποίες πλέον θα κατατίθενται στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας ΝΑ.

 

 

Αρκούν τα ελληνικά σου να καταλάβεις τι λέει ή θα στο επεξηγούμε κι αυτό; (Δεν αρκούν τελικά, χρειάζεσαι επιστροφή στο Νανά, να ένα τόπι!)

 

Η ΥΑ 1002901/02 είναι το ΦΕΚ του 2002 που έδωσες σαν λινκ, ο ΠΔ116/04 είναι το ΦΕΚ που έδωσα εγώ.

Πάρε και το λινκ να το έχεις πρόχειρο..http://www.synigoros.gr/resources/skp_aposyrsi_egkatelimenon--2.pdf

ΕΣΥ ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΙΞΕΣ

 

Παίζεις ένα ηλίθιο παιχνίδι με το ποιανού ο νόμος ειναι καλύτερος ή και εγώ δεν ξέρω τι.

 

 

Το θέμα που ξεκίνησε όλο αυτό ειναι για το αν ο ΥΑ 1002901/02 μιλάει για οχήματα με πινακίδες ή όχι... δεν ειναι το θέμα μας αν υπάρχει σε περισσότερα μπλοκ ούτε αν υπάρχει άλλο ευρύτερο πλαίσιο που να περιλαμβάνει και την κατηγορία με την οποία ασχολείται ο ΥΑ 1002901/02 ούτε ποιος την έχει μεγαλύτερη ή ποιος έχει μεγαλύτερο τον νόμο!

 

 

πετάς τώρα ένα σωρό ΑΣΧΕΤΑ, με την διαφωνία μας, link.

 

 

Στην ερώτηση: "Αναφέρεται ο νόμος ΥΑ 1002901/02 σε όλα τα παρατημένα οχήματα γενικά ή μόνο στα παρατημένα που δεν έχουν πινακίδες ;

 

Η απάντηση ειναι πως ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ.

 

ΤΕΛΕΙΑ και ΠΑΥΑΛΑ .-

 

Και αυτό ειναι ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΟ στην 3η παράγραφο του 1ου άρθρου του την οποία ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΑ ΑΓΝΟΕΙΣ.

 

και οχι μόνο αυτό θα πρέπει να είσαι ΜΩΡΗ για να πιστεύεις ότι θα έβγαινε ολόκληρο νομοθετικό πλαίσιο που θα ασχολούνταν με το >0,1% των αυτοκινήτων που ειναι χωρίς πινακίδες!!!

 

πραγματικά αναρωτήθηκες πότε ενα αυτοκίνητο δεν έχει πινακίδες;

 

Μόνο ενα παιδάκι θα το έβλεπε αυτό λογικό ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ. ΑΡΑ ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ IN THE FIRST PLACE !!!????

 

 

Ναι μας τις παίρνει η τροχαία σε κάποιες περιπτώσεις αλλα και αυτό ειναι εξαίρεση της εξαίρεσης επίσης. και απο αυτούς που τους παίρνει η τροχαία τις πινακίδες δεν σημαίνει πως παρατάνε τα αμάξια τους!!!! οπότε μόνο ενα ποσοστό πες να το κάνει!! δεν θα έβγαινε ολόκληρο νομοθετικό πλαίσιο για 50-100 τέτοιες περιπτώσεις που μπορεί να υπάρχουν σε όλη την ελλάδα τα τελευταία 10 χρόνια (δηλαδή και να τους πήρε η τροχαία τις πινακίδες και να παράτησαν μετα το αμάξι κάπου στον δρόμο) !!!!

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΣΥ ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΙΞΕΣ

Παίζεις ένα ηλίθιο παιχνίδι με το ποιανού ο νόμος ειναι καλύτερος ή και εγώ δεν ξέρω τι.

Το θέμα που ξεκίνησε όλο αυτό ειναι για το αν ο ΥΑ 1002901/02 μιλάει για οχήματα με πινακίδες ή όχι... δεν ειναι το θέμα μας αν υπάρχει σε περισσότερα μπλοκ ούτε αν υπάρχει άλλο ευρύτερο πλαίσιο που να περιλαμβάνει και την κατηγορία με την οποία ασχολείται ο ΥΑ 1002901/02 ούτε ποιος την έχει μεγαλύτερη ή ποιος έχει μεγαλύτερο τον νόμο!

πετάς τώρα ένα σωρό ΑΣΧΕΤΑ, με την διαφωνία μας, link.

Στην ερώτηση: "Αναφέρεται ο νόμος ΥΑ 1002901/02 σε όλα τα παρατημένα οχήματα γενικά ή μόνο στα παρατημένα που δεν έχουν πινακίδες ;"

Η απάντηση ειναι πως ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ.ΤΕΛΕΙΑ και ΠΑΥΑΛΑ .-

Και αυτό ειναι ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΟ στην 3η παράγραφο του 1ου άρθρου του την οποία ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΑ ΑΓΝΟΕΙΣ.

και οχι μόνο αυτό θα πρέπει να είσαι ΜΩΡΗ για να πιστεύεις ότι θα έβγαινε ολόκληρο νομοθετικό πλαίσιο που θα ασχολούνταν με το >0,1% των αυτοκινήτων που ειναι χωρίς πινακίδες!!!

πραγματικά αναρωτήθηκες πότε ενα αυτοκίνητο δεν έχει πινακίδες;

 

Μόνο ενα παιδάκι θα το έβλεπε αυτό λογικό ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ. ΑΡΑ ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ IN THE FIRST PLACE !!!

 

 

Ναι μας τις παίρνει η τροχαία σε κάποιες περιπτώσεις αλλα και αυτό ειναι εξαίρεση της εξαίρεσης επίσης. και απο αυτούς που τους παίρνει η τροχαία τις πινακίδες δεν σημαίνει πως παρατάνε τα αμάξια τους!!!! οπότε μόνο ενα ποσοστό πες να το κάνει!! δεν θα έβγαινε ολόκληρο νομοθετικό πλαίσιο για 50-100 τέτοιες περιπτώσεις που μπορεί να υπάρχουν σε όλη την ελλάδα τα τελευταία 10 χρόνια (δηλαδή και να τους πήρε η τροχαία τις πινακίδες και να παράτησαν μετα το αμάξι κάπου στον δρόμο) !!!!

 

Α, έχεις μεγάλο πρόβλημα, δεν γνωρίζεις ούτε για την παράδοση πινακίδων!

 

Να το επαναλάβουμε, η ΥΑ του 2002 αφορούσε τα αυτοκίνητα που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ.

Το ΠΔ του 2004 αφορά ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.

 

ΚΑΙ ΞΑΝΑ

 

Λοιπόν, επειδή ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕΣ

 

http://www.thessalon...Egkatalelimenwn

http://www.iefimerid...λη-η-διαδικασία

 

https://www.cityofathens.gr/node/475

 

http://car4care.gr/c...ts_gr.asp?id=39

 

http://aposirsi.gr/e...ndoned-vehicles

 

http://www.agon.gr/n...2015-08-08.html

 

http://www.kokkinika...τι-λέει-ο-νόμος

 

http://www.halandri....162&newsid=4544

 

Σου φτάνουν ή θέλεις άλλα χιλιάδες λινκ ακόμα που υπάρχουν;

Άντε την κρεμούλα σου είπαμε.

 

Και για κερασάκι πάρε και έναν συνήγορο του πολίτη που λέει ακριβώς αυτό που δεν λες να συνειδητοποιήσεις ούτε διαβάζοντας ΦΕΚ, ούτε όταν αναλυτικότατα στο εξηγεί κάποιος, ούτε από τα χιλιάδες λινκς του γούγλη που λένε το ίδιο

 

Όσον αφορά στην παράλειψη αποκομιδής, η πλειοψηφία των περιπτώσεων σχετίζεται κυρίως με οχήματα που φέρουν πινακίδες. Στην προϊσχύουσα ΥΑ 1002901/02, δεν υπήρχε πρόβλεψη για την τύχη των πινακίδων των οχημάτων που αποσύρονταν. Έτσι, συχνά οι ∆ήμοι προσέκρουαν σε άρνηση του Ο∆∆Υ να παραλάβει οχήματα με πινακίδες με αποτέλεσμα να προτιμούν να μην κινούν καθόλου τις διαδικασίες απομάκρυνσης. Με τις ρυθμίσεις του νέου Π∆ 116/04, επιλύεται το ζήτημα των πινακίδων, οι οποίες πλέον θα κατατίθενται στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας ΝΑ.

 

 

Αρκούν τα ελληνικά σου να καταλάβεις τι λέει ή θα στο επεξηγούμε κι αυτό; (Δεν αρκούν τελικά, χρειάζεσαι επιστροφή στο Νανά, να ένα τόπι!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α, έχεις μεγάλο πρόβλημα, δεν γνωρίζεις ούτε για την παράδοση πινακίδων!

 

Να το επαναλάβουμε, η ΥΑ του 2002 αφορούσε τα αυτοκίνητα που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ.

Το ΠΔ του 2004 αφορά ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.

 

ΚΑΙ ΞΑΝΑ

 

Λοιπόν, επειδή ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕΣ

ΕΣΥ έχεις μεγάλο πρόβλημα!

 

Πάλι παραβλέπεις τον ελέφαντα και ψάχνεις γωνία στο δεκάρικο.

 

1) Ακόμη και αυτό εξαίρεση ειναι.. εκτός αν πιστεύεις πως όσοι καταθέτουν πινακίδες α) δεν φιλάσσουν το όχημα τους σε ιδιωτικό χώρο τον οποίο πρέπει να βεβαιώσουν και να δηλώσουν γιατι ειναι μέρος της διαδικασίας κατάθεσης πινακίδων β) τα παρατάνε... δεν τα πουλάνε

2) Και για αυτά όμως μεριμνά ο νόμος

 

Τεσπα δεν έχει σημασία αυτό που έχει σημασία ειναι το εξής

 

Παράγραφος 3 άρθρο 1 τέλος. δεν ασχολούμαι άλλο ειναι παιδιαρίστικο αυτό. αν θες χώνεψε το αν δεν θες μην το χωνεύεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΣΥ έχεις μεγάλο πρόβλημα!Πάλι παραβλέπεις τον ελέφαντα και ψάχνεις γωνία στο δεκάρικο.1) Ακόμη και αυτό εξαίρεση ειναι.. εκτός αν πιστεύεις πως όσοι καταθέτουν πινακίδες α) δεν φιλάσσουν το όχημα τους σε ιδιωτικό χώρο τον οποίο πρέπει να βεβαιώσουν και να δηλώσουν γιατι ειναι μέρος της διαδικασίας κατάθεσης πινακίδων β) τα παρατάνε... δεν τα πουλάνε2) Και για αυτά όμως μεριμνά ο νόμοςΤεσπα δεν έχει σημασία αυτό που έχει σημασία ειναι το εξήςΠαράγραφος 3 άρθρο 1 τέλος. δεν ασχολούμαι άλλο ειναι παιδιαρίστικο αυτό. αν θες χώνεψε το αν δεν θες μην το χωνεύεις

 

Α, έχεις μεγάλο πρόβλημα, δεν γνωρίζεις ούτε για την παράδοση πινακίδων!

Να το επαναλάβουμε, η ΥΑ του 2002 αφορούσε τα αυτοκίνητα που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ.Το ΠΔ του 2004 αφορά ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.

ΚΑΙ ΞΑΝΑΛοιπόν, επειδή ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕΣ

 

http://www.thessalon...Egkatalelimenwn

http://www.iefimerid...λη-η-διαδικασία

https://www.cityofathens.gr/node/475

http://car4care.gr/c...ts_gr.asp?id=39

http://aposirsi.gr/e...ndoned-vehicles

http://www.agon.gr/n...2015-08-08.html

http://www.kokkinika...τι-λέει-ο-νόμος

http://www.halandri....162&newsid=4544

 

Σου φτάνουν ή θέλεις άλλα χιλιάδες λινκ ακόμα που υπάρχουν;

Άντε την κρεμούλα σου είπαμε.

 

Και για κερασάκι πάρε και έναν συνήγορο του πολίτη που λέει ακριβώς αυτό που δεν λες να συνειδητοποιήσεις ούτε διαβάζοντας ΦΕΚ, ούτε όταν αναλυτικότατα στο εξηγεί κάποιος, ούτε από τα χιλιάδες λινκς του γούγλη που λένε το ίδιο.

 

Όσον αφορά στην παράλειψη αποκομιδής, η πλειοψηφία των περιπτώσεων σχετίζεται κυρίως με οχήματα που φέρουν πινακίδες. Στην προϊσχύουσα ΥΑ 1002901/02, δεν υπήρχε πρόβλεψη για την τύχη των πινακίδων των οχημάτων που αποσύρονταν. Έτσι, συχνά οι ∆ήμοι προσέκρουαν σε άρνηση του Ο∆∆Υ να παραλάβει οχήματα με πινακίδες με αποτέλεσμα να προτιμούν να μην κινούν καθόλου τις διαδικασίες απομάκρυνσης. Με τις ρυθμίσεις του νέου Π∆ 116/04, επιλύεται το ζήτημα των πινακίδων, οι οποίες πλέον θα κατατίθενται στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας ΝΑ.

 

Αρκούν τα ελληνικά σου να καταλάβεις τι λέει ή θα στο επεξηγούμε κι αυτό; (Δεν αρκούν τελικά, χρειάζεσαι επιστροφή στο Νανά, να ένα τόπι!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανονίστε να το κλειδώσουμε και να μην έχουμε λάβει απάντηση σχετικά με το τι ισχύει.

 

Από την δική μου αναζήτηση, βρήκα στον δήμο Αθηναίων Link.png Site: αυτό .

 

Εγκαταλελειμμένα Οχήματα
Απευθυνθείτε:

Γραφείο Εγκαταλελειμμένων Οχημάτων: 210 3470763 ή 1595


Ένα σημαντικό βήμα για τη βελτίωση της εικόνας της πόλης, αλλά και για την αποσυμφόρηση του προβλήματος της έλλειψης χώρων στάθμευσης αποτελεί η απομάκρυνση των παλαιών οχημάτων.

Η διαδικασία περισυλλογής ενός εγκαταλελειμμένου αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας (βάση του Π.Δ. 116/2004) έχει ως εξής:

Ενημερώνεται το Γραφείο Εγκαταλελειμμένων Οχημάτων από τα Τμήματα Αποκομιδής ή Οδοκαθαρισμού, από τις Δημοτικές Κοινότητες και τους δημότες.
Κατόπιν, υπάλληλοι του Δήμου, έπειτα από επόπτευση, καταγράφουν το όχημα και τοποθετείται σε αυτό αυτοκόλλητη ειδοποίηση απομάκρυνσης.
Το όχημα, εφ' όσον δεν φέρει πινακίδες απομακρύνεται μετά την πάροδο 45 ημερών, ενώ όταν φέρει πινακίδες αλλά δεν έχει επικολλημένο το σήμα τελών κυκλοφορίας απομακρύνεται μετά την πάροδο 90 ημερών.

Τα εγκαταλελειμμένα οχήματα που περισυλλέγονται από το Δήμο Αθηναίων, οδηγούνται προς ανακύκλωση.

 

 

Εκεί αναφέρει ότι γίνεται βάση του Π.Δ. 116/2004. Στο οποίο στο άρθρο 9 αναφέρει ότι:

 

 

Άρθρο 9
Διαδικασία συλλογής των εγκαταλελειμμένων οχημάτων
Για τη συλλογή εγκαταλειμμένων οχημάτων τηρείται η ακόλουθη διαδικασία:
1) Η αρμόδια Υπηρεσία του οικείου Δήμου ή της Κοινότητας εντοπίζει τα εγκαταλειμμένα οχήματα και επικολλά σε εμφανές σημείο του οχήματος ειδικό αυτοκόλλητο που χαρακτηρίζει αυτό ως εγκαταλειμμένο. Μέσα σε 15 ημέρες από την επικόλληση του ειδικού αυτοκόλλητου η ως άνω αρμόδια υπηρεσία ενημερώνει τις Υπηρεσίες Ασφάλειας για διενέργεια έρευνας προς εξακρίβωση περίπτωσης κλοπής, υπεξαίρεσης ή εμπλοκής σε εγκληματική πράξη. Οι Υπηρεσίες Ασφάλειας υποχρεούνται να ενημερώνουν το ταχύτερο δυνατόν τον οικείο ΟΤΑ σχετικά με τα αποτελέσματα των ερευνών τους. Μέσα σε 45 ημέρες από την επικόλληση αυτού του ειδικού αυτοκόλλητου εάν το όχημα δεν αποσυρθεί από τον ιδιοκτήτη του, το όχημα περιέρχεται στην κατοχή του οικείου Δήμου ή Κοινότητας. Για την εφαρμογή της παραγράφου αυτής αρμόδιες αρχές Ασφαλείας θεωρούνται οι Διευθύνσεις Ασφαλείας Αττικής και Θεσσαλονίκης αντίστοιχα και για την υπόλοιπη Ελλάδα οι Αστυνομικές Διευθύνσεις των Νομών.

2) Σε περίπτωση που τα εγκαταλειμμένα οχήματα φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας, οι κατά τόπους αρμόδιοι ΟΤΑ υποχρεούνται πέραν των αναφερομένων στη προηγούμενη παράγραφο να αναζητήσουν επιπλέον, εντός 15 ημερών από την επικόλληση του ειδικού σήματος (αυτοκόλλητου) μέσω του Αρχείου του Υπουργείου Μεταφορών, τα στοιχεία ταυτότητας των ιδιοκτητών τους και να τους ενημερώσουν, καθώς και να ενημερώσουν και την αρμόδια υπηρεσία του Υπ. Οικονομικών (ΚΕΠΥΟ).
3) Όταν το εγκαταλειμμένο όχημα περιέλθει στην κατοχή του Δήμου ή της Κοινότητας σύμφωνα με τα ανωτέρω, ο εν λόγω Δήμος ή Κοινότητα υποχρεούται να παραδώσει το όχημα σε εγκεκριμένο σύστημα συλλογής ΟΤΚΖ, της περιοχής του. Το σύστημα υποχρεούται να δέχεται αυτά τα ΟΤΚΖ δωρεάν. Τα οχήματα παραμένουν στο σημείο συλλογής για 10 ημέρες από την ημέρα περισυλλογής του. Εάν μέσα στο διάστημα αυτό το όχημα αναζητηθεί από τον ιδιοκτήτη του, τότε παραδίδεται σε αυτόν αφού προηγουμένως καταβάλλει την δαπάνη απομάκρυνσης και αποθήκευσης. Εάν το όχημα δεν αναζητηθεί, τότε προωθείται προς περαιτέρω επεξεργασία, αξιοποίηση, τεμαχισμό και διάθεση, όπως προβλέπεται για τα ΟΤΚΖ. Εφόσον πρόκειται για όχημα με άδεια και πινακίδες κυκλοφορίας, αυτές κατατίθενται στην αρμόδια υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
4) εφόσον εντοπιστεί ο ιδιοκτήτης εγκαταλειμμένου οχήματος εντός των ανωτέρω προθεσμιών και συγκατατίθεται για την παράδοση του οχήματος για περαιτέρω επεξεργασία, τότε εκδίδεται από το σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης Πιστοποιητικό Καταστροφής το οποίο είναι απαραίτητο για την οριστική διαγραφή του οχήματος. Εάν επιθυμεί να κρατήσει το όχημα χωρίς να το κινεί για συναισθηματικούς ή άλλους λόγους, τότε υποχρεούται να το αποθηκεύσει σε ιδιωτικό χώρο ιδιοκτησίας του ή ιδιοκτησίας τρίτου μετά από έγγραφη συγκατάθεση του τελευταίου. Στην περίπτωση αυτή ο ιδιοκτήτης υποβάλλει σχετική δήλωση στην αρμόδια ΔΟΥ όπου θα αναφέρει το ακριβές σημείο αποθήκευσης και τα στοιχεία που πιστοποιούν τον ιδιοκτήτη του χώρου και συγκατάθεση του αν πρόκειται περί τρίτου την οποία κοινοποιεί και στην αρμόδια αρχή.
5) εφόσον ο ιδιοκτήτης εγκαταλειμμένου οχήματος δεν εντοπιστεί εντός των ανωτέρω προθεσμιών τότε το Πιστοποιητικό Καταστροφής παραδίδεται στον αρμόδιο Δήμο ή Κοινότητα. Εάν το όχημα δεν φέρει πινακίδες κυκλοφορίας τότε αναγράφεται στο Πιστοποιητικό Καταστροφής ο αριθμός πλαισίου.

 

 

 

Σχετικά με το παρκάρισμα μοτό ο ΚΟΚ προβλέπει ότι:

Αρθρο 34

3. H στάθμευση oχήματoς στo oδόστρωμα απαγoρεύεται και:

ε) Παράπλευρα άλλoυ oχήματoς, σε στάση ή στάθμευση, εκτός αν άλ-
λως oρίζεται με ειδική σήμανση. Kατ’ εξαίρεση, τα δίτροχα πoδήλατα, 
μoτoπoδήλατα και μoτoσικλέτες χωρίς καλάθι, μπoρoύν να σταθμεύoυν τo 
ένα παράπλευρα με τo άλλo σε διπλή σειρά.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Κανονίστε να το κλειδώσουμε και να μην έχουμε λάβει απάντηση σχετικά με το τι ισχύει.

 

Από την δική μου αναζήτηση, βρήκα στον δήμο Αθηναίων Link.png Site: αυτό .

 

Εγκαταλελειμμένα Οχήματα

Απευθυνθείτε:

 

Γραφείο Εγκαταλελειμμένων Οχημάτων: 210 3470763 ή 1595

 

 

Ένα σημαντικό βήμα για τη βελτίωση της εικόνας της πόλης, αλλά και για την αποσυμφόρηση του προβλήματος της έλλειψης χώρων στάθμευσης αποτελεί η απομάκρυνση των παλαιών οχημάτων.

 

Η διαδικασία περισυλλογής ενός εγκαταλελειμμένου αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας (βάση του Π.Δ. 116/2004) έχει ως εξής:

 

Ενημερώνεται το Γραφείο Εγκαταλελειμμένων Οχημάτων από τα Τμήματα Αποκομιδής ή Οδοκαθαρισμού, από τις Δημοτικές Κοινότητες και τους δημότες.

Κατόπιν, υπάλληλοι του Δήμου, έπειτα από επόπτευση, καταγράφουν το όχημα και τοποθετείται σε αυτό αυτοκόλλητη ειδοποίηση απομάκρυνσης.

Το όχημα, εφ' όσον δεν φέρει πινακίδες απομακρύνεται μετά την πάροδο 45 ημερών, ενώ όταν φέρει πινακίδες αλλά δεν έχει επικολλημένο το σήμα τελών κυκλοφορίας απομακρύνεται μετά την πάροδο 90 ημερών.

 

Τα εγκαταλελειμμένα οχήματα που περισυλλέγονται από το Δήμο Αθηναίων, οδηγούνται προς ανακύκλωση.

 

 

Εκεί αναφέρει ότι γίνεται βάση του Π.Δ. 116/2004. Στο οποίο στο άρθρο 9 αναφέρει ότι:

 

 

Άρθρο 9

Διαδικασία συλλογής των εγκαταλελειμμένων οχημάτων

Για τη συλλογή εγκαταλειμμένων οχημάτων τηρείται η ακόλουθη διαδικασία:

1) Η αρμόδια Υπηρεσία του οικείου Δήμου ή της Κοινότητας εντοπίζει τα εγκαταλειμμένα οχήματα και επικολλά σε εμφανές σημείο του οχήματος ειδικό αυτοκόλλητο που χαρακτηρίζει αυτό ως εγκαταλειμμένο. Μέσα σε 15 ημέρες από την επικόλληση του ειδικού αυτοκόλλητου η ως άνω αρμόδια υπηρεσία ενημερώνει τις Υπηρεσίες Ασφάλειας για διενέργεια έρευνας προς εξακρίβωση περίπτωσης κλοπής, υπεξαίρεσης ή εμπλοκής σε εγκληματική πράξη. Οι Υπηρεσίες Ασφάλειας υποχρεούνται να ενημερώνουν το ταχύτερο δυνατόν τον οικείο ΟΤΑ σχετικά με τα αποτελέσματα των ερευνών τους. Μέσα σε 45 ημέρες από την επικόλληση αυτού του ειδικού αυτοκόλλητου εάν το όχημα δεν αποσυρθεί από τον ιδιοκτήτη του, το όχημα περιέρχεται στην κατοχή του οικείου Δήμου ή Κοινότητας. Για την εφαρμογή της παραγράφου αυτής αρμόδιες αρχές Ασφαλείας θεωρούνται οι Διευθύνσεις Ασφαλείας Αττικής και Θεσσαλονίκης αντίστοιχα και για την υπόλοιπη Ελλάδα οι Αστυνομικές Διευθύνσεις των Νομών.

 

2) Σε περίπτωση που τα εγκαταλειμμένα οχήματα φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας, οι κατά τόπους αρμόδιοι ΟΤΑ υποχρεούνται πέραν των αναφερομένων στη προηγούμενη παράγραφο να αναζητήσουν επιπλέον, εντός 15 ημερών από την επικόλληση του ειδικού σήματος (αυτοκόλλητου) μέσω του Αρχείου του Υπουργείου Μεταφορών, τα στοιχεία ταυτότητας των ιδιοκτητών τους και να τους ενημερώσουν, καθώς και να ενημερώσουν και την αρμόδια υπηρεσία του Υπ. Οικονομικών (ΚΕΠΥΟ).

3) Όταν το εγκαταλειμμένο όχημα περιέλθει στην κατοχή του Δήμου ή της Κοινότητας σύμφωνα με τα ανωτέρω, ο εν λόγω Δήμος ή Κοινότητα υποχρεούται να παραδώσει το όχημα σε εγκεκριμένο σύστημα συλλογής ΟΤΚΖ, της περιοχής του. Το σύστημα υποχρεούται να δέχεται αυτά τα ΟΤΚΖ δωρεάν. Τα οχήματα παραμένουν στο σημείο συλλογής για 10 ημέρες από την ημέρα περισυλλογής του. Εάν μέσα στο διάστημα αυτό το όχημα αναζητηθεί από τον ιδιοκτήτη του, τότε παραδίδεται σε αυτόν αφού προηγουμένως καταβάλλει την δαπάνη απομάκρυνσης και αποθήκευσης. Εάν το όχημα δεν αναζητηθεί, τότε προωθείται προς περαιτέρω επεξεργασία, αξιοποίηση, τεμαχισμό και διάθεση, όπως προβλέπεται για τα ΟΤΚΖ. Εφόσον πρόκειται για όχημα με άδεια και πινακίδες κυκλοφορίας, αυτές κατατίθενται στην αρμόδια υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.

4) εφόσον εντοπιστεί ο ιδιοκτήτης εγκαταλειμμένου οχήματος εντός των ανωτέρω προθεσμιών και συγκατατίθεται για την παράδοση του οχήματος για περαιτέρω επεξεργασία, τότε εκδίδεται από το σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης Πιστοποιητικό Καταστροφής το οποίο είναι απαραίτητο για την οριστική διαγραφή του οχήματος. Εάν επιθυμεί να κρατήσει το όχημα χωρίς να το κινεί για συναισθηματικούς ή άλλους λόγους, τότε υποχρεούται να το αποθηκεύσει σε ιδιωτικό χώρο ιδιοκτησίας του ή ιδιοκτησίας τρίτου μετά από έγγραφη συγκατάθεση του τελευταίου. Στην περίπτωση αυτή ο ιδιοκτήτης υποβάλλει σχετική δήλωση στην αρμόδια ΔΟΥ όπου θα αναφέρει το ακριβές σημείο αποθήκευσης και τα στοιχεία που πιστοποιούν τον ιδιοκτήτη του χώρου και συγκατάθεση του αν πρόκειται περί τρίτου την οποία κοινοποιεί και στην αρμόδια αρχή.

5) εφόσον ο ιδιοκτήτης εγκαταλειμμένου οχήματος δεν εντοπιστεί εντός των ανωτέρω προθεσμιών τότε το Πιστοποιητικό Καταστροφής παραδίδεται στον αρμόδιο Δήμο ή Κοινότητα. Εάν το όχημα δεν φέρει πινακίδες κυκλοφορίας τότε αναγράφεται στο Πιστοποιητικό Καταστροφής ο αριθμός πλαισίου.

 

 

 

Σχετικά με το παρκάρισμα μοτό ο ΚΟΚ προβλέπει ότι:

Αρθρο 34

3. H στάθμευση oχήματoς στo oδόστρωμα απαγoρεύεται και:

ε) Παράπλευρα άλλoυ oχήματoς, σε στάση ή στάθμευση, εκτός αν άλ-
λως oρίζεται με ειδική σήμανση. Kατ’ εξαίρεση, τα δίτροχα πoδήλατα, 
μoτoπoδήλατα και μoτoσικλέτες χωρίς καλάθι, μπoρoύν να σταθμεύoυν τo 
ένα παράπλευρα με τo άλλo σε διπλή σειρά.

 

 

Γνωστά όλα αυτά που παραθέτεις, εσύ όμως για ποιο πράγμα ακριβώς θέλεις να μάθεις τι ισχύει? Ποιο ακριβώς είναι το ερώτημα στο οποίο δεν πήρες απάντηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...