Προς το περιεχόμενο

Μπαταρια αυτοκινητου


PANOS93GR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Γιατί φοβάσαι τόσο πολύ ότι θα μείνεις απο μπαταρία;Δεν είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα.

Αν κινήσε στην Αθήνα με καινούργια μπαταρία , τότε ναι δεν χρειάζεται , αλλά αν παίζει με καταστάσεις ( π.χ Ιωάννινα κλπ ) τα καλώδια είναι απαραίτητα , την έχω πατήσει προσωπικά με μπαταρία που την μια μέρα είχε 5 βαθμούς και την επόμενη - 8 , οπότε πάπαλα η μπαταρία ( ευτυχώς έχω Express Service ) , πάντως αυτό με το Booster είναι πολύ καλή λύση B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ποσο κοστιζει μια οδικη βοηθεια να ενσωματωσεις στην ασφαλεια?

Κανα 30αρι τον χρονο νομιζω. Αν εχεις αγχος οτι θα μεινεις απο μπαταρια, βαζεις μια οδικη στην ασφαλεια και τελειωνει το θεμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, ss13 είπε

Αν κινήσε στην Αθήνα με καινούργια μπαταρία , τότε ναι δεν χρειάζεται , αλλά αν παίζει με καταστάσεις ( π.χ Ιωάννινα κλπ ) τα καλώδια είναι απαραίτητα , την έχω πατήσει προσωπικά με μπαταρία που την μια μέρα είχε 5 βαθμούς και την επόμενη - 8 , οπότε πάπαλα η μπαταρία ( ευτυχώς έχω Express Service ) , πάντως αυτό με το Booster είναι πολύ καλή λύση B)

Θα ήταν παλιά/ταλαιπωρημένη η μπαταρία σου και τα έφτυσε απο τις μεγάλες θερμοκρασιακές διαφορές.

Επίσης το να συνδέσεις μπουστερ ή αλλη μπαταρία/αυτοκίνητο μπορεί να γίνει αρκετά  επικίνδυνο καθως ο σπινθηρισμός μπορεί να κάψει άνετα εγκέφαλο .Θελει προσοχή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, tornado είπε

Το πρωτο ειναι φορτιστης, το δευτερο booster. (εκκινητης)

Μονο με το δευτερο μπορεις εκτος βασης να βαλεις μπροστα το αυτοκινητο σου, αν μεινεις απο μπαταρια.

Α, να σαι καλα για τη διευκρινηση!

Επειδη προσανατολιζομαι αν ειναι να παραγγειλω αυτο το 2ο που ειναι booster, αλλα μαλλον οι 'οδηγιες' δεν τα δειχνουν τοσο καλα ή κατι καταλαβαινω λαθος, πως λειτουργει το booster? Συνδεεις τους πολους της μπαταριας με το booster, και μετα πας και βαζεις το κλειδι στην μιζα και ξεκινας;

Γιατι οι φωτο με τις οδηγιες απο το ebay item, μαλλον ειναι γραμμενες απο κινεζο, και δειχνει μεν το κλειδι, αλλα λεει 'lighter', και μπερδευομαι μηπως καπου εμπλεκεται κι ο 'αναπτηρας', και δεν καταλαβαινω καλα.

spacer.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το   μπουστερ   ειναι  εργαλειο   ουσιαστικα   και   πρεπει   να   ειναι  επαγγελματικου   τυπου.

Με   30-40   ευρω   ουσιαστικα   παιρνεις   σκουπιδια.

Ειδικα   τα   ντηζελ   θελουν  διπλασια   δυναμη.

Συνιστω   κατι  τετοιο....

https://www.skroutz.gr/s/3456617/Black-Decker-BDJS450.html

Επισης   αλλαζουμε   μπαταρια   στο  μπουστερ   καθε   2-3   χρονια   (12v-7a)  με   καλη  ωστε   να   ειμαστε   παντα   οκ.

Και   το  βαζουμε   στο  ρευμα   καθε   διμηνο   για  συντηρηση.

Μπαταρια   αυτοκινητου   βαζουμε   παντα   λιγο  μεγαλυτερη.

Οι  μπος, βαρτα  κλπ   ειναι  καλες   μεν  αλλα   δεν  ειναι  σαν   κι  αυτες   που  ηταν  καποτε.

Καποιες   απ  αυτες   ειναι   ρουμανικες.

Σονενσαιν   και  μπανερ   νομιζω   πως   ειναι   γερμανικες.

Καλες   με  επιφυλαξη   συνηθως   ειναι   κορεα   η  τζαπαν.

Συνηθως   δινουν  εγγυηση   1-2   χρονια   εκτος   και   ειναι   agm  (οχι  τυπου  agm)   και  εχει   εγγυηση   5+   χρονια.

Ειναι   φυσικα   πανακριβες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα έλεγα πόσες πιθανότητες έχεις να μείνεις από μπαταρία και σε απόσταση 1- 2 να μην υπάρχει κάποιος με αυτοκίνητο να σου δώσει ρεύμα.Οπότε δύο καλά καλώδια με τη ρεζέρβα (αν πάρετε κινέζικα την πατήσατε) και είστε εντάξει.

Εγώ αυτό κάνω και ποτέ δεν έμεινα από μπαταρία στα 40 τόσα χρόνια που οδηγώ. Επίσης έχω βοηθήσει και άλλους και ειδικά κάποιον που νόμιζε ότι είχε πρόβλημα το αμάξι του αλλά προσπαθούσε να δώσει ρεύμα με κινέζικα καλώδια.Δύο άλλες φορές που έμεινα από άλλη αιτία οδική με 12 ευρώ το εξάμηνα στην ασφάλεια.:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, tutuyo είπε

Ποσο κοστιζει μια οδικη βοηθεια να ενσωματωσεις στην ασφαλεια?

Εαν έχεις Εθνική Ασφαλιστική ( που έχω εγώ ) σαν ασφάλεια αυτοκινήτου , τότε είναι καλούτσικη η οδική , η Express Service , εγώ που την παίρνω από την επαρχία ( σαν μόνιμος κάτοικος επαρχίας δηλαδή και καλά ) κοστίζει 70 ευρώ το 6μηνο περίπου , πριν προτρέξει κάποιος και μου πει πως είναι πολλά τα χρήματα , ναι είναι αρκετά τα χρήματα αλλά δε με έχει απογοητεύσει ποτέ , ακόμα και σε άμμο που κόλλησα εως και χιόνια που έμεινα από μπαταρία ήταν απίκο όπου την χρειάστηκα . Το θετικό της είναι πως έχει παντού σταθμούς , οπότε η βοήθεια είναι άμεση B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, ss13 είπε

Εαν έχεις Εθνική Ασφαλιστική ( που έχω εγώ ) σαν ασφάλεια αυτοκινήτου , τότε είναι καλούτσικη η οδική , η Express Service

Δεν έχει τη mondial?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και αναφέρατε τα κινέζικα καλώδια νομίζω το 99% αυτών που κυκλοφοράει είναι τέτοια.

Δηλαδή αν δεν πας να φτιάξεις custom με χαλκό μεγάλης διατομής κλπ που θα πάνε 50-100 ευρώ ανάλογα τις απαιτήσεις και επιλέξεις ένα "επώνυμο" της σειράς των 20-40 ευρώ με καλώδια αλουμινίου (συνήθως) θα είναι σάπια;

 

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/11/2019 στις 7:22 ΜΜ, mindreader είπε

Α, να σαι καλα για τη διευκρινηση!

Επειδη προσανατολιζομαι αν ειναι να παραγγειλω αυτο το 2ο που ειναι booster, αλλα μαλλον οι 'οδηγιες' δεν τα δειχνουν τοσο καλα ή κατι καταλαβαινω λαθος, πως λειτουργει το booster? Συνδεεις τους πολους της μπαταριας με το booster, και μετα πας και βαζεις το κλειδι στην μιζα και ξεκινας;

Γιατι οι φωτο με τις οδηγιες απο το ebay item, μαλλον ειναι γραμμενες απο κινεζο, και δειχνει μεν το κλειδι, αλλα λεει 'lighter', και μπερδευομαι μηπως καπου εμπλεκεται κι ο 'αναπτηρας', και δεν καταλαβαινω καλα.

spacer.png

 

να ξερεις οτι πληρωνεις παιρνεις, τωρα βεβαια δεν ξερω αν ψηνεσαι να δωσεις 70 ευρω για ενα booster που να εχεις παντα την ασφαλεια οτι θα δουλεψει,

η ενα αλλο των 40 ευρω και με 5-10 τσαφ τσουφ να τα παιξει.

Παντως κατω απο 300 Α δεν σου προτεινω να παρεις και αν εχεις πανω απο 1400 κυβικα αυτοκινητο θες σιγουρα μεγαλυτερο.

Εγω το παρακανα ισως (το δικο μου παει  Start Current: 500A - Peak Current: 1000A) και νομιζω οτι δεν ειναι απαραιτητο τοσο μεγαλο.

Αλλα οκ, εκεινη την περιοδο μου ειχαν κατσει κατι εξτρα λεφτα και σκεφτομουν ας παρω ενα σουπερ γουαου, αν το επαιρνα τωρα ισως θα

εκοβα καπως στη τιμη.

Εκεινο ομως που λεω κατηγορηματικα, ειναι το συγκεκριμενο, οποτε εχει παει να βαλει μπροστα αυτοκινητο,

το εβαλε στο δεκατο του δευτερολεπτου χωρις δευτερη κουβεντα.

Μια εποχη που ημουν σε φαση να αλλαξω μπαταρια, αλλα δεν προλαβαινα, το ειχα μια εβδομαδα στο πατακι του συνοδηγου σε ετοιμοτητα

και το αμαξι το εβαζα μπροστα με το booster μεχρι να προκοψω να αλλαξω μπαταρια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, tornado είπε

να ξερεις οτι πληρωνεις παιρνεις, τωρα βεβαια δεν ξερω αν ψηνεσαι να δωσεις 70 ευρω για ενα booster που να εχεις παντα την ασφαλεια οτι θα δουλεψει,

η ενα αλλο των 40 ευρω και με 5-10 τσαφ τσουφ να τα παιξει.

Παντως κατω απο 300 Α δεν σου προτεινω να παρεις και αν εχεις πανω απο 1400 κυβικα αυτοκινητο θες σιγουρα μεγαλυτερο.

Εγω το παρακανα ισως (το δικο μου παει  Start Current: 500A - Peak Current: 1000A) και νομιζω οτι δεν ειναι απαραιτητο τοσο μεγαλο.

Αλλα οκ, εκεινη την περιοδο μου ειχαν κατσει κατι εξτρα λεφτα και σκεφτομουν ας παρω ενα σουπερ γουαου, αν το επαιρνα τωρα ισως θα

εκοβα καπως στη τιμη.

Εκεινο ομως που λεω κατηγορηματικα, ειναι το συγκεκριμενο, οποτε εχει παει να βαλει μπροστα αυτοκινητο,

το εβαλε στο δεκατο του δευτερολεπτου χωρις δευτερη κουβεντα.

Μια εποχη που ημουν σε φαση να αλλαξω μπαταρια, αλλα δεν προλαβαινα, το ειχα μια εβδομαδα στο πατακι του συνοδηγου σε ετοιμοτητα

και το αμαξι το εβαζα μπροστα με το booster μεχρι να προκοψω να αλλαξω μπαταρια.

Ενα 1000αρι εχω. Τελικα το παρηγγειλα. Αχρειαστο να ειναι! Πιστευω αν το χρειαστω ποτε, να δουλεψει! Θα φροντιζω να το φορτιζω καθε δυο-τρεις μηνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος ο λόγος να βάλει κανείς στο κεφάλι του μια δεύτερη μπαταρία που πρέπει να φροντίσει να φορτίζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να αντικαθιστά κάθε 2-3 χρόνια (όσο δηλαδή και μια μπαταρία αυτοκινήτου και ίσως και πιο συχνά) ώστε να φορτίσει/αντικαταστήσει την κυρία μπαταρία του οχήματος που θα αποτύχει μια φορά στα 4-5 χρόνια;

Καταλαβαίνω την ανάγκη ύπαρξης του μπουστερ αν είσαι πχ οδική βοήθεια ή συνεργείο, οπότε το χρησιμοποιείς αρκετές φορές την εβδομάδα.

Όμως για τον απλό ιδιώτη που θα το χρησιμοποιήσει μια φορά στα 4-5 χρόνια νομίζω ότι είναι άχρηστη αγορά. Περισσότερο χρήσιμα είναι τα καλώδια (και αυτα μόνο αν δεν υπάρχει οδική , που οι περισσότεροι πλέον έχουν).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπείτε στη διαδικασία να φτιάξετε δικά σας καλώδια, προσέξτε το μήκος.

Τα καλώδια του εμπορίου είναι γύρω στα 2 με 2,5 μέτρα, το οποίο στην πράξη είναι ανεπαρκές, καθώς το δεύτερο αυτοκίνητο πολλές φορές δέν μπορεί να προσεγγίσει πολύ κοντά ωστε να γίνει η σύνδεση.

Ένα ιδανικό μήκος πιστεύω είναι τα 3,5 με 4 μέτρα. Μπορούμε φυσικά να τα κάνουμε όσο μακρυα θέλουμε (αυξάνοντας ανάλογα με το μήκος και τη διατομή του καλωδίου) όμως πάνω απο τα 4 μέτρα θα έχουν εκτός απο το κόστος, πολύ όγκο και βάρος και δέν θα είναι πρακτικό να τα έχουμε στο πορτπαγκάζ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...