Προς το περιεχόμενο

Επενδυτικό πλάνο για την ανάπτυξη δικτύου οπτικών ινών καταθέτει η Wind


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

γιατί δεν το πιστεύετε Εδω μας εφερε την τεχνολογια isdn πριν μολις 6 χρονια και τωρα ειναι και η μονη που την υποστηριζει ακομη Ο ιδιος ο Οτε που την εφερε στην χωρα ,αναγκάστηκε απο την DT να την εγκαταλειψει υπερ του VOIP  . Ας προσπαθησουν να μαθουν πως να λειτουργήσουν το υπαρχων δικτυο που διαθέτουν,  μειωνωντας τις βλαβες και δυσλειτουργίες. Ας επιμορφωσουν το προσωπικο τους περι των τηλεπικοινωνιων, Ας προσλαβουν εμπειρους  δικους τους τεχνικους  πεδιου και μετα ολα τα αλλα . Ο κ τζωρτζακης οντας γνωστης στα των τηλεπικοινωνιων ,πως αισθάνεται για το τεχνολογικο επιπεδο της εταιρειας που ηγείται αραγε ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στην Ευρώπη έχουν FTTH από το 2012 και εμείς εδώ ακόμα στις ανακοινώσεις είμαστε.

 

Δεν με χαροποιούν ιδιαίτερα αυτές οι ανακοινώσεις αφού μέχρι να υπάρξει σοβαρή κάλυψη θα φτάσουμε 2023 για πλάκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παρακάτω θα σου λύσει το θέμα μια για πάντα. Τώρα το έκανα copy paste από το site της wind (που το έβγαλε πρώτη αναζήτηση το goggle search) αλλά ισχύει για όλες τις εταιρίες και δεν σου ζαλίζουν τα κάκαλα ποτέ ξανά....

 

 

Μητρώο άρθρου 11 ΜΗΤΡΩΟ αρ.11 § 2 του Ν. 3471/2006

Με το άρθρο 11 § 2 του Ν. 3471/2006 (όπως έχει τροποποιηθεί) προβλέπεται ότι “δεν επιτρέπεται η πραγματοποίηση μη ζητηθεισών επικοινωνιών με ανθρώπινη παρέμβαση (κλήσεων) για σκοπούς απ’ ευθείας εμπορικής προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς, εφόσον ο συνδρομητής έχει δηλώσει προς τον φορέα παροχής της διαθέσιμης στο κοινό υπηρεσίας ότι δεν επιθυμεί γενικώς να δέχεται τέτοιες κλήσεις. Ο φορέας υποχρεούται να καταχωρίζει δωρεάν τις δηλώσεις αυτές σε ειδικό κατάλογο συνδρομητών, ο οποίος είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου”.  

 

Επομένως, κάθε πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών οφείλει να τηρεί έναν ειδικό κατάλογο (στο εξής Μητρώο) με στοιχεία των συνδρομητών του, οι οποίοι έχουν δηλώσει ότι δεν επιθυμούν να δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για τους ανωτέρω σκοπούς.

 

Το Μητρώο είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου (νομικού ή φυσικού προσώπου) που σχετίζεται επαγγελματικά με σκοπούς διαφήμισης και ο οποίος έχει ο ίδιος την υποχρέωση να το αναζητήσει και να το λάβει υπ’ όψιν του στην όποια διαφημιστική του ενέργεια, ώστε να μην κληθούν οι τηλεφωνικοί αριθμοί που θα περιέχονται σε αυτό.

 

Περιεχόμενο του Μητρώου που διατηρεί η WIND Ελλάς

Το Μητρώο που αποστέλλεται από την WIND Ελλάς στους ενδιαφερομένους, κατόπιν σχετικής αιτήσεως, περιέχει μόνο τις συνδέσεις κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας των συνδρομητών της WIND Ελλάς, οι οποίοι έχουν δηλώσει ότι δεν επιθυμούν να δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις με ανθρώπινη παρέμβαση για διαφημιστικούς σκοπούς.

 

Το Μητρώο, που αποστέλλεται στους ενδιαφερόμενους έχει μέγιστη χρονική διάρκεια ισχύος 30 ημέρες. Η ευθύνη αναζήτησης επικαιροποιημένου Μητρώου ανήκει στον αιτούντα, ο οποίος οφείλει να αναζητεί και να συμβουλεύεται κάθε φορά το πλέον πρόσφατο και επικαιροποιημένο Μητρώο της WIND Ελλάς.

 

Η WIND Ελλάς δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν χρήση από τον αιτούντα ή τρίτο των στοιχείων του Μητρώου διαφορετική από αυτή που προβλέπεται από το άρθρο 11 § 2 του Ν. 3471/2006.

Εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια της WIND Ελλάς να χρεώνει την παροχή του Μητρώου σύμφωνα με την εκάστοτε τιμολογιακή πολιτική της.

 

Πώς εγγράφεται/διαγράφεται συνδρομητής στο Μητρώο

Οι συνδρομητές που δεν επιθυμούν να δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για διαφημιστικούς σκοπούς μπορούν:

  • να απευθυνθούν στην Εξυπηρέτηση Πελατών της WIND Ελλάς στο 1260 εφόσον πρόκειται για συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας ή στο 13800 εφόσον πρόκειται για συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας
  • να αποστείλουν σχετικό αίτημα με συνημμένη φωτοτυπία ταυτότητος στην φόρμα επικοινωνίας
  • να επισκεφτούν ένα κατάστημα WIND.
  • να αποστείλουν γραπτό υπογεγραμμένο αίτημα με συνημμένη φωτοτυπία ταυτότητος, είτε με αλληλογραφία, είτε με fax στον αριθμό 210-51.00.001 στην Εξυπηρέτηση Πελατών της WIND Ελλάς.

Συνδρομητές, οι οποίοι καταχωρούνται στο Μητρώο και εν συνέχεια επιθυμούν να αλλάξουν την επιλογή τους και να διαγραφούν από το Μητρώο, μπορούν να το αιτηθούν μέσω ενός εκ των ανωτέρω επιλογών, εκτός της τηλεφωνικής επικοινωνίας στην Εξυπηρέτηση Πελατών της WIND Ελλάς.

 

Πώς χορηγείται το Μητρώο σε ενδιαφερόμενους τρίτους

Για την υποβολή του σχετικού αιτήματος οι ενδιαφερόμενοι (φυσικά ή νομικά πρόσωπα) μπορούν να συμπληρώσουν την “Αίτηση χορήγησης Μητρώου του αρ.11 §2 Ν.3471/2006” που υπάρχει διαθέσιμη στον παρακάτω σύνδεσμο για κάθε δίκτυο (Κινητό & Σταθερό Δίκτυο WIND) και να την αποστείλουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή στον αριθμό fax 210-51.00.001 μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (ΦΕΚ Εκπροσώπησης, φωτοαντίγραφο ΑΔΤ Νόμιμου Εκπροσώπου για νομικά πρόσωπα και φωτοαντίγραφο ΑΔΤ αιτούντος για φυσικά πρόσωπα).

 

Στη συνέχεια το Μητρώο θα αποσταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναγράφεται στη σχετική αίτηση.

 

Oταν σε εχει παρει 100 τηλεφωνα και του εχεις πει και τις 100 οτι ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΜΕ ΠAIΡΝΕΤΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, αυτο δεν ειναι αρκετο? Οταν του το λες αυτο και αντι να σε κανει εγγραφη επιτοπου στο μητρωο, βαζει τον dialer να σε καλεσει αυτοματα αυριο την ιδια ωρα, μετα φταις που τους εχεις σιχαθει?

 

Δηλαδη πρεπει να παω μεχρι την Wind για να καταλαβουν πως δεν θελω ρε παιδι μου. ΔΕΝ ΘΕΛΩ. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ? Οταν και αμα θελησω, internet εχω, θα μπω να δω τα προγραμματα τους. Το ιδιο ισχυει για ολους. Δεν ειναι μονο η WIND. Και δεν ειναι δυνατον να σε αναγκαζουν να ακολουθησεις μια συγκεκριμενη διαδικασια μονο και μονο για να μην σε παιρνουν τηλεφωνο μεσημεριατικα! Κανονικα με το που του πεις μην με ξαναενοχλησεις, επρεπε να σε βαζουν σε λιστα "ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ".

 

Και καλα εγω. Εγω ειμαι και χαλαρουιτα. Ο αλλος που εχει η γυναικα του καρκινο η το παιδι του ειναι παραλλητο και ειναι ολη μερα και τρεχει σε γιατρους και σε νοσοκομεια, η ο αλλος που του παιρνει το σπιτι η τραπεζα, εχει την ορεξη να ακουει την Wind και την καθε wind να τον παιρνει μεσημεριατικα και να του λεει για προγραμματα? Τωρα θα μας τα πρηζουν και με τις οπτικες τους ινες. Να φανε κανενα προστιμο εκατομμυριων να ερθουν να στρωσουν.

 

Ουφ τα ειπα και ξεθυμανα :mad: ?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με λιγη τυχη μαζι με την αναβαθμιση στην ταχυτητα τους ισως αναβαθμισουν και την αθλια εξυπηρετηση του helpdesk τους που εχει μαλλον στοχο να κραταει τον πελατη κανα 10' χωρις να του προσφερει λυσεις

Με χρέωση ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Επενδυτικό πρόγραμμα "εκμεταλλευσης καμπινών ΟΤΕ" και "πετάμε το μπαλάκι 2020 σε όλους τους άλλους"

Καμία σχέση όμως. Η Wind/Voda/Forthnet θα αναλάβουν περιοχές που δεν υπάρχουν οι καμπίνες του ΟΤΕ για VDSL. Η κάθεμία θα βάλει στην περιοχή/περιοχές τις δικές της καμπίνες με δικές της οπτικές ίνες προς αυτές. Σε κάποιες περιπτώσεις έχουν δηλώσει ότι θα προσφέρουν και FTTH αντί για FTTC(VDSL).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμία σχέση όμως. Η Wind/Voda/Forthnet θα αναλάβουν περιοχές που δεν υπάρχουν οι καμπίνες του ΟΤΕ για VDSL. Η κάθεμία θα βάλει στην περιοχή/περιοχές τις δικές της καμπίνες με δικές της οπτικές ίνες προς αυτές. Σε κάποιες περιπτώσεις έχουν δηλώσει ότι θα προσφέρουν και FTTH αντί για FTTC(VDSL).

 

πατάω σε αυτό που είπες για το fftc για μια διευκρίνηση αν ξέρεις βέβαια

πχ εγώ ανηκω στην καμπίνα(εννοείτε passive kv) του ΟΤΕ πχ την 153

 

Αν αναλάβει την περιοχή μου η vodafone πως θα ταξινομηθει σε ποια σπίτια θα δίνει υπηρεσια η κάθε καμπίνα της ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

πατάω σε αυτό που είπες για το fftc για μια διευκρίνηση αν ξέρεις βέβαια

πχ εγώ ανηκω στην καμπίνα(εννοείτε passive kv) του ΟΤΕ πχ την 153

 

Αν αναλάβει την περιοχή μου η vodafone πως θα ταξινομηθει σε ποια σπίτια θα δίνει υπηρεσια η κάθε καμπίνα της ?

Σε λίγο καιρό θα ανακοινώσουν κι οι εναλλακτικοί τις περιοχές που θα αναλάβουν και πόσες από τις καμπίνες θα αντικαστήσουν και θα καλύψουν με Vectoring. Προφανώς η κάθε περιοχή θα μισθώνεται και σε άλλους παρόχους, όπως κάνει τώρα ο ΟΤΕ με τις δικές του.

 

Τώρα στην ερώτησή σου εννοείς πως θα καλύπτει η κάθε νέα καμπίνα τους κατοίκους? Όσοι συνδεόνται τώρα σε αυτή θα συνδέονται και μετά, αλλαγές δεν γίνονται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oταν σε εχει παρει 100 τηλεφωνα και του εχεις πει και τις 100 οτι ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΜΕ ΠAIΡΝΕΤΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, αυτο δεν ειναι αρκετο? Οταν του το λες αυτο και αντι να σε κανει εγγραφη επιτοπου στο μητρωο, βαζει τον dialer να σε καλεσει αυτοματα αυριο την ιδια ωρα, μετα φταις που τους εχεις σιχαθει?

δήλωσε τον αριθμό σου στο άρθρο 11,

μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία και το επιβεβαιώσεις από τον παροχό σου ηχογραφώντας τη κλήση, ότι είσαι ενεργός στο 11.

Την στιγμή που λαμβάνεις τη κλήση (επόμενη φορά που θα σε ενοχλήσει η Χ εταιρία για να σου πουλήσει) και τελειώσει η υπάλληλος το παπατζιλίκι, τη ρωτάς :

Το ονομά της

Ποια εταιρία είναι ?

οδός* ? ΑΦΜ* ?

*=προαιρετικά, ούτως η άλλως με παρέμβαση εισαγγελέα θα ψάξουν τις συνομιλίες και θα δουν από που έλαβες τη κλήση.

Την ενημερώνεις ότι ΑΝΗΚΕΙΣ στο άρθρο 11 και θα κάνεις αγωγή εναντίον της εταιρίας, καθώς και για παρενόχληση (αν ήσουν εν ώρα εργασίας η έκανες κάτι προσωπικό).

Ενημερώνεις έναν καλό δικηγόρο, καταβάλεις αγωγή, και αποζημιώνεσαι σε λίγους μήνες, 5.000Ευρώ/κλήση. Ειδικά αν είναι από εισπρακτικές η τράπεζες.

Δεν σου κοστίζει κάτι (εκτός από το δικηγόρο και τη χαρτούρα).

 

Trust me, λίγο να ασχοληθείς θα λυθεί και το οικονομικό σου πρόβλημα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η forthnet που είναι;

 

θα ζητιανεύει από καμια τράπεζα  για κανένα δανικό  :P(αν και νομίζω ότι πλέον ειναι στα χέρια των τραπεζών)  

 

αλλά τώρα πήγε ο Αλέξης στους Κινέζους(συγκεκριμένα στην ZTE) και  υπέγραψαν κοινή συμφωνία με την forthnet για επένδυση ύψους 500 εκατομμυρίων οπότε κάτι μπορεί να κάνουν και αυτοί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H ZTE ήδη έχει κάνει κίνηση για την Νova ex forthnet.

O ΠρώηνΟΤΕ έχει ήδη καπαρώσει τις περιοχές φιλέτα για την οικιακή οπτική και έχει αφήσει σε όλους τους άλλους τον κατιμά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι τόσο, είναι το σωστό. Επειδή υπάρχουν πολλοί παράγοντες που καθορίζουν την τελική ταχύτητα του δικτύου στο κάθε διαμέρισμα, μη σου φαίνεται παράξενο και το τονίζεις. Όλοι το ίδιο λένε γιατί πολύ απλά είναι το μόνο που μπορούν να σου πουν. Δεν είναι δυνατό, αντικειμενικά να οριστεί ακριβής μέγιστη ταχύτητα ούτε και ελάχιστη....

Κι όμως στη Βουλγαρία με 50€ τον μήνα έχεις 1Gbit (1000Mbps) ΑΚΡΙΒΩΣ , με FTTH.  Στο Ελλάδα με 50€  έχεις VDSL εως 50Mbps.

 

 

Πως σας φαίνεται γατάκια; Πού όταν ακούγατε Βουλγαρία ρωτούσατε αν έχουν ιντερνετ αυτοί εκει  οι παρακατιανοί βαλκάνιοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...