oasisAthens Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 1 ώρα πριν, kanesaxo είπε Ο πεθερός μου, σε δύο ημέρες. Thnks.... Εγώ έχουνε περάσει μια βδομάδα και τίποτα....αναμονή
kanesaxo Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 16 λεπτά πριν, oasisAthens είπε Thnks.... Εγώ έχουνε περάσει μια βδομάδα και τίποτα....αναμονή Αρχίζω να πιστεύω πως δεν υπάρχει κάτι στάνταρ. Συνάδελφος που έκανε και του πεθερού μου, μεταξύ άλλων, μου ανέφερε μεγάλες διαφορές στο χρονικό εύρος απάντησης τραπεζών. Με το καλό να βγει η υπαγωγή σου και να προλάβεις το φετινό χειμώνα.
g_f Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Καλησπέρα. Λοιπόν συμπλήρωσα τα στοιχεία για την αίτηση δανείου το πρωί..την υπέβαλλα και δυστυχώς διαπίστωσα μετά οτι έκανα εκ νέου βλακεία...συμπλήρωσα στα στοιχεία ενεχομένου, μισά δικά μου, μισά του εγγυητή. Να ακυρώσω την αίτηση δανείου ή να περιμένω να μου την επιστρέψει η τράπεζα? Στο helpdesk μου είπαν οτι και τα 2 γίνονται...αλλά διστάζω να ακυρώσω την αίτηση δανείου μην και ακυρωθεί συνολικά η επιθυμία δανειοδότησης.
AggelosKrtz Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Καλησπέρα, έχει μιλήσει κάποιος με το help desk ή έχει εμπειρία ποσο θα χρειαστεί να περιμένουμε να ελεγχθούν οι αιτήσεις 03.α ειδική περίπτωση; Είναι σε αυτή την κατηγορία επειδή υπήρχε ενοικιαστής
panossubs7 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Και εγώ στην ίδια κατάσταση ακριβώς είμαι. 03.α ειδική περίπτωση --> ενοικιαστής. Ο σύμβουλος που έχω μου λέει τον άλλο μήνα θα πάμε στην επόμενη φάση αλλά δεν ξέρω απο που προέρχεται αυτή η άποψη (μάλλον θέλει να με καθησυχάσει...). Από help desk δεν έχουν ιδέα, περιμένουν από το υπουργείο τον έλεγχο. Από αυτά που έχω διαβάσει από προηγούμενα προγράμματα, δεν πιστεύω οτι θα δούμε χαρά πριν το καλοκαίρι... 1
NikolasdaL Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Στις 26/3/2021 στις 2:02 ΜΜ, g_f είπε Καλησπέρα. Λοιπόν συμπλήρωσα τα στοιχεία για την αίτηση δανείου το πρωί..την υπέβαλλα και δυστυχώς διαπίστωσα μετά οτι έκανα εκ νέου βλακεία...συμπλήρωσα στα στοιχεία ενεχομένου, μισά δικά μου, μισά του εγγυητή. Να ακυρώσω την αίτηση δανείου ή να περιμένω να μου την επιστρέψει η τράπεζα? Στο helpdesk μου είπαν οτι και τα 2 γίνονται...αλλά διστάζω να ακυρώσω την αίτηση δανείου μην και ακυρωθεί συνολικά η επιθυμία δανειοδότησης. Επικοινωνησε με την εξυπηρετηση της τραπεζας τηλεφωνικος και θα σε καθοδηγησουν. .. πιστευω πως ειναι η λιγοτερο χρονοβορα λυση για να λυθει το θεμα ! 1
teo1288 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 Παιδιά όσοι εγκριθηκατε Να προσέχετε πολύ τον μηχανικό σας! Μην τον βάλετε ως σύμβουλο έργου! Μην υπογράψετε ιδιωτικό συμφωνητικό! Μην του δώσετε κωδικούς taxis net. Γιατί θα βάλει τον εαυτό του ως προμηθευτή και η προκαταβολή του δικού σας δανείου θα είναι στον τραπεζικό του λογαριασμό... Δεν θα μπορείτε να διαχειριστείτε εσείς τα δικά σας χρήματα.....και θα κλείσει αυτά που θα βάλετε στο δικό σας σπίτι με ότι τιμές συμφέρουν τον ίδιο ώστε να βάλει ότι πιο οικονομικά υλικά γίνετε και να περισσέψουν χρήματα για τον ίδιο. Πχ αν η μόνωση σας πει κάποιος μάστορας ότι κοστίζει με τιμολόγιο 40€/τ.μ ο μηχανικός σας θα το χρεώσει 55€/τμ και την διαφορά αυτή θα την βάλει στην τσέπη του ενώ εσείς θα την πληρώνεται στην τράπεζα. Το λέω διότι έμπλεξα με αντιεπαγγελματια μηχανικό που με έχει ταλαιπωρήσει τόσους μήνες μόνο και μόνο για να βγάλει λεφτά ενώ προσπαθώ να φτιάξω το σπίτι μου. Οπότε μην δώσετε κωδικούς taxisnet, ότι θέλει να σας λέει και να μπαίνετε εσείς για να πατάτε οι ίδιοι ΕΠΌΜΕΝΟ για να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο. Επίσης πληρώνονται και για τα 2 πιστοποιητικά και ως σύμβουλοι έργου και για την μελέτη. Πολλοί βασίζονται σε κόσμο που δεν γνωρίζει και τους τρώνε τα λεφτά, είναι κρίμα, πάνω απ' όλα άνθρωποι. Εγώ εκανα το λάθος και τον εμπιστεύτηκα και μπήκε ως σύμβουλος έργου και προμηθευτής. Γι αυτό το λέω. Επίσης αν δεν είστε ευχαριστημένοι, απλά τον αλλάζετε! δεν έγινε και κάτι, και ο μηχανικός αν θέλετε αλλάζει και ο σύμβουλος έργου. Εγώ δεν τα γνώριζα αυτά. 1
AristidisZ Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 Χωρίς προφανώς να ξέρω λεπτομέρειες, πραγματικά σαν σύμβουλος σε μερικά εξοικονομώ έχω βλαστημήσει την ώρα και τη στιγμή Πρέπει να καταλάβει ο κόσμος ότι ο σύμβουλος (και ο ενεργειακός επιθεωρητής) ουδεμία σχέση έχει με την κατασκευή, την επιλογή υλικών κλπ κλπ, ΔΕΝ είναι αυτή η δουλειά του Χτες έκλεισα μια αίτηση, για την οποία η συνολική αμοιβή ήταν 500 € (150 * 2 ΠΕΑ + 200 σύμβουλος) Εκ πρώτης όψεως φαίνεται πολύ καλό το νούμερο Πάμε παρακάτω όμως Η αίτηση ξεκίνησε το Σεπτέμβρη του 2019, και από τότε μέχρι πριν 3 μέρες είχα πάρει 150€ για το 1ο ΠΕΑ, και είχα ασχοληθεί με την συγκεκριμένη περίπτωση, χωρίς υπερβολή πάνω από 50 ώρες, τηλέφωνα επί τηλεφώνων, με ότι ερωτήσεις θες Τι ηλιακό να βάλω, τι θα κάνουμε με το μπάνιο που θέλω να το κάνω ανακαίνιση και που θα πάνε οι σωλήνες του ηλιακού, γιατί το κούφωμα αυτό έχει ανάκλιση και το άλλο δεν έχει, τι μηχανισμό να βάλω στη τέντα, και ότι μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους Πραγματικά, έφαγα ΑΠΕΙΡΕΣ εργατοώρες στα τηλέφωνα για αυτή την ιστορία, για 500€ (μαζί με φόρους αυτά τα λεφτά) σε πάνω από ενάμιση χρόνο Βραχιολάκια να πούλαγα στο facebook πιο πολλά θα έβγαζα 4
oasisAthens Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 25 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Χωρίς προφανώς να ξέρω λεπτομέρειες, πραγματικά σαν σύμβουλος σε μερικά εξοικονομώ έχω βλαστημήσει την ώρα και τη στιγμή Πρέπει να καταλάβει ο κόσμος ότι ο σύμβουλος (και ο ενεργειακός επιθεωρητής) ουδεμία σχέση έχει με την κατασκευή, την επιλογή υλικών κλπ κλπ, ΔΕΝ είναι αυτή η δουλειά του Χτες έκλεισα μια αίτηση, για την οποία η συνολική αμοιβή ήταν 500 € (150 * 2 ΠΕΑ + 200 σύμβουλος) Εκ πρώτης όψεως φαίνεται πολύ καλό το νούμερο Πάμε παρακάτω όμως Η αίτηση ξεκίνησε το Σεπτέμβρη του 2019, και από τότε μέχρι πριν 3 μέρες είχα πάρει 150€ για το 1ο ΠΕΑ, και είχα ασχοληθεί με την συγκεκριμένη περίπτωση, χωρίς υπερβολή πάνω από 50 ώρες, τηλέφωνα επί τηλεφώνων, με ότι ερωτήσεις θες Τι ηλιακό να βάλω, τι θα κάνουμε με το μπάνιο που θέλω να το κάνω ανακαίνιση και που θα πάνε οι σωλήνες του ηλιακού, γιατί το κούφωμα αυτό έχει ανάκλιση και το άλλο δεν έχει, τι μηχανισμό να βάλω στη τέντα, και ότι μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους Πραγματικά, έφαγα ΑΠΕΙΡΕΣ εργατοώρες στα τηλέφωνα για αυτή την ιστορία, για 500€ (μαζί με φόρους αυτά τα λεφτά) σε πάνω από ενάμιση χρόνο Βραχιολάκια να πούλαγα στο facebook πιο πολλά θα έβγαζα Θα συμφωνήσω μαζί σου φίλε μου αλλά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω και σε κάποια σημεία.... Το σημείο που θέλω να διαφωνήσω είναι στο γεγονός ότι από ότι κατάλαβα λες ότι επειδή σε έπαιρνε κάποιος τηλέφωνο και απαντούσες ερωτήσεις θα πρέπει να πληρωθείς για αυτό? Ή έστω και από κοντά να απαντούσες, πραγματικά πιστεύεις ότι θα πρέπει να πληρωθείς για τις απαντήσεις σε ερωτήσεις? Πως θα σου φαινόταν να έπαιρνες τηλέφωνο τον γιατρό σου να τον ρωτήσεις κάτι και να σου απαντούσε στείλε μου πρώτα ένα 50αρικο για να σου απαντήσω? Ή την επόμενη φορά που θα πήγαινες να σε εξετάσει να σου έλεγε θυμάσαι που με πήρες τότε τηλέφωνο, σκάσε 30 ευρώ ακόμα? Ή εαν έμπαινες σε ένα κατάστημα με ηλεκτρικά ήμε υπολογιστές και ρωτούσες χαρακτηριστικά, ερωτήσεις πάσης φύσεως χαζομαρας (όσοι έχουν κάνει πωλητές πραγματικά μπορούν να διηγηθούν άπειρες ιστορίες με τέτοιους πελάτες που στο τέλος δεν αγόρασαν τίποτα) και να σε χρεωναν για τις ερωτήσεις? Πραγματικά πιστεύω ότι ανάλογα τον χρόνο που ξοδέψες για την δουλειά που έκανες πρέπει να αποζημιωθεις, το ποσό θα το κρίνει ο καθένας και θα κριθεί για αυτό, αλλά όχι επειδή απάντησες σε ερωτήσεις του πελάτη. Εαν ήταν φορτικος θα έπρεπε να βρεις ενα τρόπο να του πεις μάζεψε τις ερωτήσεις σου και έλα από το γραφείο, μια δυο θα το καταλάβαινε. Δύσκολοι πελάτες υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν.... Αφήνω βέβαια και μαι πιθανότητα να μην κατάλαβα καλά αυτά που έγραψες και να παρεξήγησα, οπότε ζητάω συγνώμη από αυτούς που ταλαιπωρησα με το κείμενο και παρακαλάω αγνοήστε το. 😜😋😊😊😜😁😂😝
mechpanos Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 25 λεπτά πριν, oasisAthens είπε Θα συμφωνήσω μαζί σου φίλε μου αλλά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω και σε κάποια σημεία.... Το σημείο που θέλω να διαφωνήσω είναι στο γεγονός ότι από ότι κατάλαβα λες ότι επειδή σε έπαιρνε κάποιος τηλέφωνο και απαντούσες ερωτήσεις θα πρέπει να πληρωθείς για αυτό? Ή έστω και από κοντά να απαντούσες, πραγματικά πιστεύεις ότι θα πρέπει να πληρωθείς για τις απαντήσεις σε ερωτήσεις? Πως θα σου φαινόταν να έπαιρνες τηλέφωνο τον γιατρό σου να τον ρωτήσεις κάτι και να σου απαντούσε στείλε μου πρώτα ένα 50αρικο για να σου απαντήσω? Ή την επόμενη φορά που θα πήγαινες να σε εξετάσει να σου έλεγε θυμάσαι που με πήρες τότε τηλέφωνο, σκάσε 30 ευρώ ακόμα? Ή εαν έμπαινες σε ένα κατάστημα με ηλεκτρικά ήμε υπολογιστές και ρωτούσες χαρακτηριστικά, ερωτήσεις πάσης φύσεως χαζομαρας (όσοι έχουν κάνει πωλητές πραγματικά μπορούν να διηγηθούν άπειρες ιστορίες με τέτοιους πελάτες που στο τέλος δεν αγόρασαν τίποτα) και να σε χρεωναν για τις ερωτήσεις? Πραγματικά πιστεύω ότι ανάλογα τον χρόνο που ξοδέψες για την δουλειά που έκανες πρέπει να αποζημιωθεις, το ποσό θα το κρίνει ο καθένας και θα κριθεί για αυτό, αλλά όχι επειδή απάντησες σε ερωτήσεις του πελάτη. Εαν ήταν φορτικος θα έπρεπε να βρεις ενα τρόπο να του πεις μάζεψε τις ερωτήσεις σου και έλα από το γραφείο, μια δυο θα το καταλάβαινε. Δύσκολοι πελάτες υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν.... Αφήνω βέβαια και μαι πιθανότητα να μην κατάλαβα καλά αυτά που έγραψες και να παρεξήγησα, οπότε ζητάω συγνώμη από αυτούς που ταλαιπωρησα με το κείμενο και παρακαλάω αγνοήστε το. 😜😋😊😊😜😁😂😝 Ο Αριστείδης λέει ότι η δουλειά του ήταν να κάνει τα ΠΕΑ και να είναι σύμβουλος στην διαχείριση του προγράμματος, οι ερωτήσεις θα έπρεπε να αφορούν σε ότι έχει να κάνει με αυτό (να γίνει η αίτηση, πώς θα καταρτισθεί ο προϋπολογισμός, τι επεμβάσεις θα επιλεγούν και γιατί, τι συμφέρει, τι δεν συμφέρει, να κλείσει ο φάκελος, να γίνουν οι εκταμιεύσεις, τι γίνεται με τις πληρωμές, κλπ).... Τώρα να τον ρωτάει ο πελάτης για θέματα που δεν είναι δουλειά του ο καθένας μπορεί να έχει όλη την καλή διάθεση να απαντήσει γιατί σέβεται τον πελάτη του και θέλει να βοηθήσει, αλλά κάπου πρέπει και ο πελάτης να σέβεται τον μηχανικό του... 1
tasos30 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 44 λεπτά πριν, oasisAthens είπε Θα συμφωνήσω μαζί σου φίλε μου αλλά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω και σε κάποια σημεία.... Το σημείο που θέλω να διαφωνήσω είναι στο γεγονός ότι από ότι κατάλαβα λες ότι επειδή σε έπαιρνε κάποιος τηλέφωνο και απαντούσες ερωτήσεις θα πρέπει να πληρωθείς για αυτό? Ή έστω και από κοντά να απαντούσες, πραγματικά πιστεύεις ότι θα πρέπει να πληρωθείς για τις απαντήσεις σε ερωτήσεις? Πως θα σου φαινόταν να έπαιρνες τηλέφωνο τον γιατρό σου να τον ρωτήσεις κάτι και να σου απαντούσε στείλε μου πρώτα ένα 50αρικο για να σου απαντήσω? Ή την επόμενη φορά που θα πήγαινες να σε εξετάσει να σου έλεγε θυμάσαι που με πήρες τότε τηλέφωνο, σκάσε 30 ευρώ ακόμα? Ή εαν έμπαινες σε ένα κατάστημα με ηλεκτρικά ήμε υπολογιστές και ρωτούσες χαρακτηριστικά, ερωτήσεις πάσης φύσεως χαζομαρας (όσοι έχουν κάνει πωλητές πραγματικά μπορούν να διηγηθούν άπειρες ιστορίες με τέτοιους πελάτες που στο τέλος δεν αγόρασαν τίποτα) και να σε χρεωναν για τις ερωτήσεις? Πραγματικά πιστεύω ότι ανάλογα τον χρόνο που ξοδέψες για την δουλειά που έκανες πρέπει να αποζημιωθεις, το ποσό θα το κρίνει ο καθένας και θα κριθεί για αυτό, αλλά όχι επειδή απάντησες σε ερωτήσεις του πελάτη. Εαν ήταν φορτικος θα έπρεπε να βρεις ενα τρόπο να του πεις μάζεψε τις ερωτήσεις σου και έλα από το γραφείο, μια δυο θα το καταλάβαινε. Δύσκολοι πελάτες υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν.... Αφήνω βέβαια και μαι πιθανότητα να μην κατάλαβα καλά αυτά που έγραψες και να παρεξήγησα, οπότε ζητάω συγνώμη από αυτούς που ταλαιπωρησα με το κείμενο και παρακαλάω αγνοήστε το. 😜😋😊😊😜😁😂😝 Πολλά επαγγέλματα παροχής υπηρεσιών μπορείς με τέτοιο αφαιρετικό/απλοϊκό τρόπο να τα ανάγεις σε "απλές ερωτήσεις". Εύκολα παραδείγματα είναι οι λογιστές και οι δικηγόροι. Δίνει ο άλλος 50 ευρώ μια φορά το χρόνο για μια φορολογική και νομίζει ότι ο λογιστής θα είναι on call να του απαντάει ό,τι του έρθει όλο το χρόνο. Άμα είναι οι ψυχολόγοι να μη κάνουν συνεδρίες, να σου απαντάνε σε μία-μία ερώτηση στο τηλέφωνο, κάντες και περιοδικά να μη φανεί "too much" και ξαφνικά είχες τζάμπα υπηρεσίες τηλεφωνικώς, καλό ε; Ή από εκεί που θα έκανες μια συνεδρία την εβδομάδα, κάνε μια ανά 15 μέρες και ενδιάμεσα κάνε "ερωτήσεις".
AristidisZ Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 5 ώρες πριν, oasisAthens είπε Θα συμφωνήσω μαζί σου φίλε μου αλλά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω και σε κάποια σημεία.... Το σημείο που θέλω να διαφωνήσω είναι στο γεγονός ότι από ότι κατάλαβα λες ότι επειδή σε έπαιρνε κάποιος τηλέφωνο και απαντούσες ερωτήσεις θα πρέπει να πληρωθείς για αυτό? Ή έστω και από κοντά να απαντούσες, πραγματικά πιστεύεις ότι θα πρέπει να πληρωθείς για τις απαντήσεις σε ερωτήσεις? Πως θα σου φαινόταν να έπαιρνες τηλέφωνο τον γιατρό σου να τον ρωτήσεις κάτι και να σου απαντούσε στείλε μου πρώτα ένα 50αρικο για να σου απαντήσω? Ή την επόμενη φορά που θα πήγαινες να σε εξετάσει να σου έλεγε θυμάσαι που με πήρες τότε τηλέφωνο, σκάσε 30 ευρώ ακόμα? Ή εαν έμπαινες σε ένα κατάστημα με ηλεκτρικά ήμε υπολογιστές και ρωτούσες χαρακτηριστικά, ερωτήσεις πάσης φύσεως χαζομαρας (όσοι έχουν κάνει πωλητές πραγματικά μπορούν να διηγηθούν άπειρες ιστορίες με τέτοιους πελάτες που στο τέλος δεν αγόρασαν τίποτα) και να σε χρεωναν για τις ερωτήσεις? Πραγματικά πιστεύω ότι ανάλογα τον χρόνο που ξοδέψες για την δουλειά που έκανες πρέπει να αποζημιωθεις, το ποσό θα το κρίνει ο καθένας και θα κριθεί για αυτό, αλλά όχι επειδή απάντησες σε ερωτήσεις του πελάτη. Εαν ήταν φορτικος θα έπρεπε να βρεις ενα τρόπο να του πεις μάζεψε τις ερωτήσεις σου και έλα από το γραφείο, μια δυο θα το καταλάβαινε. Δύσκολοι πελάτες υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν.... Αφήνω βέβαια και μαι πιθανότητα να μην κατάλαβα καλά αυτά που έγραψες και να παρεξήγησα, οπότε ζητάω συγνώμη από αυτούς που ταλαιπωρησα με το κείμενο και παρακαλάω αγνοήστε το. 😜😋😊😊😜😁😂😝 Λάθος το κατάλαβες Δεν ήθελα να πληρωθώ, αφενός γιατί κάποια πράγματα δεν τα γνωρίζω (τέντες, κατασκευαστικές λεπτομέρειες για κουφώματα), αφετέρου δεν θέλω να δίνω γνώμες για υλικά (μηχανήματα κλπ) Αν εγώ πχ πω σε έναν πελάτη μου πάρε LG και του χαλάσει σε πέντε μήνες θα τα ακούσω, το καλύτερο που μπορεί να μου συμβεί είναι να μη μου πει κουβέντα αν τα πράματα βγουν καλά Αν ήμουν εργολάβος (που θα μπορούσα να είμαι, αλλά συνειδητά το αποφεύγω) θα μιλάγαμε από άλλη σκοπιά 1
oasisAthens Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 58 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Λάθος το κατάλαβες Δεν ήθελα να πληρωθώ, αφενός γιατί κάποια πράγματα δεν τα γνωρίζω (τέντες, κατασκευαστικές λεπτομέρειες για κουφώματα), αφετέρου δεν θέλω να δίνω γνώμες για υλικά (μηχανήματα κλπ) Αν εγώ πχ πω σε έναν πελάτη μου πάρε LG και του χαλάσει σε πέντε μήνες θα τα ακούσω, το καλύτερο που μπορεί να μου συμβεί είναι να μη μου πει κουβέντα αν τα πράματα βγουν καλά Αν ήμουν εργολάβος (που θα μπορούσα να είμαι, αλλά συνειδητά το αποφεύγω) θα μιλάγαμε από άλλη σκοπιά Τότε μένει η τελευταία μόνο παράγραφος με το συγνώμη για το σεντόνι και για το ότι τρώω τσάμπα χώρο εδώ και πόσα post και μπορεί να δυσκολευω κάποιον άνθρωπο εδώ μέσα να βρει αυτό που ψάχνει. Υ. Γ. Πάντως όσον αφορά τους "δύσκολους" πελάτες τώρα που θα αρχίσουν και οι ζεστές θα πολλαπλασιαστουν οπότε οπλιστείτε με υπομονή ή τρέλα
mechpanos Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 4 λεπτά πριν, oasisAthens είπε Τότε μένει η τελευταία μόνο παράγραφος με το συγνώμη για το σεντόνι και για το ότι τρώω τσάμπα χώρο εδώ και πόσα post και μπορεί να δυσκολευω κάποιον άνθρωπο εδώ μέσα να βρει αυτό που ψάχνει. Υ. Γ. Πάντως όσον αφορά τους "δύσκολους" πελάτες τώρα που θα αρχίσουν και οι ζεστές θα πολλαπλασιαστουν οπότε οπλιστείτε με υπομονή ή τρέλα Υπάρχουν πάντα και οι αργόσχολοι...πώς θα μου περάσει η μέρα σήμερα...κάτσε να πάρω τον άλλο να δω τι θα μου πει αν του κάνω 150 άκυρες ερωτήσεις, να περάσει η ώρα...
AristidisZ Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2021 2 λεπτά πριν, oasisAthens είπε Τότε μένει η τελευταία μόνο παράγραφος με το συγνώμη για το σεντόνι και για το ότι τρώω τσάμπα χώρο εδώ και πόσα post και μπορεί να δυσκολευω κάποιον άνθρωπο εδώ μέσα να βρει αυτό που ψάχνει. Υ. Γ. Πάντως όσον αφορά τους "δύσκολους" πελάτες τώρα που θα αρχίσουν και οι ζεστές θα πολλαπλασιαστουν οπότε οπλιστείτε με υπομονή ή τρέλα Δεν τρως τσάμπα χώρο, ίσα ίσα οι απόψεις όταν εκφέρονται σωστά και χωρίς άσχημο λόγο, μόνο να βοηθήσουν μια συζήτηση μπορούν Το ζήτημα εδώ είναι ότι υπάρχει μια σύγχυση για το ποιος είναι ο ρόλος του συμβούλου και του ενεργειακού επιθεωρητή Πολυς κόσμος θεωρεί ότι επειδή ορίζει έναν σύμβουλο / ε.ε και επειδή τον πληρώνει (που βασικά δεν τον πληρώνει), υπάρχει η υποχρέωση από τη μεριά του μηχανικού να κάνει τον εργολάβο τον μελετητή, τον επιβλέποντα, τον project manager που θα αξιολογήσει τις προσφορές κ.ο.κ. Τα παραπάνω είναι ξεχωριστές υπηρεσίες, που ουδεμία σχέση έχουν με το πρόγραμμα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα