Προς το περιεχόμενο

τεχνικος υπολογιστων 2017


soulis14

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βέβαια για μάγειρας δεν έχει και μεγάλο Point να πάει σε ΙΕΚ, εκτός βέβαια αν πιάσει αμέσως δουλειά σε κάποιον συνεργάτη του ΙΕΚ (συνηθίζετε στους μάγειρες λόγο ανάγκης).

 

Αλλιώς ας πάει σε καμία Γερμανία σε αυτές τις θέσεις που ζητάνε βοηθούς (αμέτρητες) να αρχίζει να μαζεύει κανένα χαρτζιλίκι και πραγματική εμπειρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 208
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τεχνικος Η/Υ, ενα αποτυχημενο επαγγελμα

http://www.insomnia.gr/topic/281644-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CE%B7%CF%85-%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B1/

 

εχουν περασει 8 χρονια και τιποτα δεν εχει αλλαξει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τεχνικος Η/Υ, ενα αποτυχημενο επαγγελμα

http://www.insomnia.gr/topic/281644-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CE%B7%CF%85-%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B1/

 

εχουν περασει 8 χρονια και τιποτα δεν εχει αλλαξει

την ιδια σκεψη ειχαμε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτό με το 9 στα 10 12χρονά ανοίγουν υπολογιστές στην Ελλάδα κλπ ξεχάστε το. Είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά. Το ακριβώς ανάποδο συμβαίνει, ο κόσμος όλο και περισσότερο αντιμετωπίζει το pc ως ενα ψυγείο και το κινητό ως ένα φουρνάκι μικροκυμάτων.

 

Εδώ μέσα στο πανεπιστήμιο (μιλάμε για 6 χρόνια διαφορά από 12 μέχρι 18)  4 στους 5 δεν τον ανοίγουν τον υπολογιστή ούτε καν μέχρι να πάρουν πτυχίο και τον κοιτάνε σαν εξωγήινοι. Και μιλάμε για πιτσιρικαρία για ΟΠΑ, ΕΚΠΑ, ΠΑΠΕΙ δηλαδή για εν δυνάμει μεθαύριο πτυχιούς πληροφορικάριους από την αφρόκρεμα της Αθήνας. 

 

Οι «9 στους 10» μαθαίνουν άριστα wow, lol και cs:go. Το να μπορούν να βρουν τη cpu παίζει να είναι πρόκληση.

 

Ωστόσο, δεν αλλάζει ότι το επάγγελμα είναι δύσκολο, γιατί ισχύει αυτό που γράφτηκε ότι κάθε 2-3 οικογένειες υπάρχουν συνήθως κάποια παιδιά που το έχουν. Γκόμενοι, ο ξάδερφος, ο ξάδερφος του ξάδερφου, ο ξάδερφος του ξάδερφου του ξάδερφου, το ψάρι ο πρωτοετής που θα κάνει format σε όλα τα πρωτοετά κλπ. Το ratio είναι πολύ μακρυά από το 9 στα 10, αλλά αρκεί για να καλύψει το format που θα χρειαστεί μία φορά το χρόνο ο μέσος χρήστης (και αν)

 

Οπότε η μάζα ψάχνει το κοντινό γνωστό για να κάνει τη δουλειά του στο τσαμπέ - όπως πάντα ίσχυε σε όλα απλά τώρα υπάρχει ο γνωστός.

 

Από εκεί και πέρα το format είναι σαν το ιδιαίτερο. Ο καθένας χρεώνει ό,τι θέλει. Υπάρχουν αυτοί που παίρνουν 30Ε και αυτοί που παίρνουν 10Ε. Αλλά ο κανόνας θα έλεγα -παρόλο που μπορεί να κάνω λάθος- ότι είναι μακρυά από το 15.

Βέβαια για μάγειρας δεν έχει και μεγάλο Point να πάει σε ΙΕΚ, εκτός βέβαια αν πιάσει αμέσως δουλειά σε κάποιον συνεργάτη του ΙΕΚ (συνηθίζετε στους μάγειρες λόγο ανάγκης).

 

Αλλιώς ας πάει σε καμία Γερμανία σε αυτές τις θέσεις που ζητάνε βοηθούς (αμέτρητες) να αρχίζει να μαζεύει κανένα χαρτζιλίκι και πραγματική εμπειρία.

 

Ρε Γιάννη, μάγειρας γιατί να πάει στη Γερμανία;;;

 

Εμένα μου φαίνεται κουφό.

 

Αρχικά τα περισσότερα ΙΙΕΚ έχουν λόμπυ και βρίσκεις δουλειά (φυσικά με λίγα στην αρχή).

 

Αλλά μάγειρας, παίζει να είναι μία από τις λίγες ειδικότητες που δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας Γερμανία για να μάθεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε Γιάννη, μάγειρας γιατί να πάει στη Γερμανία;;;

 

Εμένα μου φαίνεται κουφό.

 

Αρχικά τα περισσότερα ΙΙΕΚ έχουν λόμπυ και βρίσκεις δουλειά (φυσικά με λίγα στην αρχή).

 

Αλλά μάγειρας, παίζει να είναι μία από τις λίγες ειδικότητες που δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας Γερμανία για να μάθεις.

Καταρχάς για το πρώτο σκέλος του μηνύματος σου αναφέρεσαι στην ξεκάθαρη μειοψηφία. 

Τα περισσότερα πιτσιρίκια ξέρουν και format να κάνουν και PC να συναρμολογούν.

 

Επειδή είναι κάτι το πάρα πολύ απλό. Εγώ το πρώτο μου Format το έκανα στα 12 και μου φάνηκε αστεία εύκολο.

 

Όσο για το δεύτερο σκέλος που έκανα και Quote.

 

Στην Γερμανία μπορεί να πάει να αρχίσει να μαζεύει αμέσως εμπειρία και μετά να βρει πιο εύκολα δουλειά με καλύτερα λεφτά.

 

Εγώ δεν βλέπω το λόγο να πάει σε ΙΕΚ μάγειρας, είναι τζάμπα λεφτά. Δεν μαθαίνουν και τίποτα ιδιαίτερο από όσα έχω διαβάσει. Πως να κόβεις σωστά και μερικές συγκεκριμένες μεθόδους.

 

Αν πήγαινε σε μια σχολή καθαρα για Μαγειρική είναι άλλο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά το 1ο σκέλος και το «κοιτάνε τον υπολογιστή σαν εγωγήινοι», εννοώ ως προς το εσωτερικό της, όχι σαν χρήστες.

 

Δεν αμφισβητώ ότι έκανες εσύ φορμάτ στα 12 ούτε φυσικά ότι πολλοί insomniacs μπορεί να έκαναν το ίδιο. Σου θυμίζω ότι 12 χρονών είναι οριακά δημοτικό με πρώτη γυμνασίου.

 

Οπότε πιστεύω ότι είναι υπερεκτιμημένο ότι τα περισσότερα παιδιά αυτή τη στιγμή στα 12 τους χρόνια ξέρουν να κάνουν φορμάτ και δεν έχω ιδέα από που αντλείς την στατιστική σου.

 

Η δική μου στατιστική πηγάζει από το ότι είμαι στην εκπαίδευση, στο χώρο της πληροφορικής, κάθε μέρα έχω να κάνω με παιδιά  και το 9 στα 10 είναι πάρα πολύ μακρυά από τη πραγματικότητα. Και επίσης ούτε στο πανεπιστήμιο στο τμήμα πληροφορικής στο 1ο έτος δεν ισχύει το 9 στα 10. 

 

Μπορεί ίσως σε κάποιο κύκλο δικό σου που ενδεχομένως οι περισσότεροι να είναι από οικογένειες με γονείς με σπουδές και με παιδιά εξοικιωμένα με την τεχνολογία να ισχύει. 

 

Αν το αμβισβητείς βρες μία δασκάλα στο τοπικό σχολείο και πες της να κάνει για πλάκα μία ερώτηση στην τάξη της από περιέργεια πόσοι ξέρουν να κάνουν φορματ. Να δείξεις μία φώτο με μία μητρική να σου πουν που είναι η μνήμη, που είναι η CPU που είναι ο δίσκος.

 

Αν έχει η τάξη 30 παιδιά στην πρώτη ερώτηση θα πρέπει να σηκώσουν 27 παιδιά χέρι.


 

Εγώ δεν βλέπω το λόγο να πάει σε ΙΕΚ μάγειρας, είναι τζάμπα λεφτά. Δεν μαθαίνουν και τίποτα ιδιαίτερο από όσα έχω διαβάσει. Πως να κόβεις σωστά και μερικές συγκεκριμένες μεθόδους.

 

Αν πήγαινε σε μια σχολή καθαρα για Μαγειρική είναι άλλο θέμα.

 

Στα ΙΙΕΚ σε πολύ μεγάλο βαθμό τα λεφτά είναι τσάμπα και οι σπουδές συζητήσιμης αξίας. Το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό. Αλλά όπως σε όλα υπάρχουν και καλοί καθηγητές και ευκαιρίες να μάθεις. Το πρωταρχικό στο να διαλέξει κάποιος να γίνει μάγειρας είναι να του αρέσει, δεν το συζητάω καν. Από εκεί και πέρα διαλέγει σχολή και  βρίσκει.

 

Μεταξύ αυτού και μεταξύ του να προτείνουμε σε ένα παιδί που ρωτάει τι να σπουδάσει να πάει στη γερμανία να μάθει μαγειρική υπάρχει ένα χάος όμως.

 

Καλές σχολές μαγειρικής υπάρχουν στην Ελλάδα, δουλειά στο συγκεκριμένο επάγγελμα υπάρχει, προοπτικές υπάρχουν (φυσικά υπάρχουν οι καλοπληρωμένοι και οι κακοπληρωμένοι όπως όλες οι δουλειές). Το να πας στη Γερμανία επομένως είναι λιγάκι συζητήσιμο. Ξέρεις Γερμανικά; έχεις κανένα γνωστό από εκεί που θα σε στηρίξει; θες να ζήσεις για πάντα στο εξωτερικό ή σκοπέυεις να γυρίσεις;

 

Και γιατί να πάει στη Γερμανία και όχι σε κάποια βόρεια χώρα που θα έχει λιγότερο ανταγωνισμό και καλύτερες κοινωνικές παροχές;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνωμη αν ειμαι εκτός, αλλα εχω μπερδευτεί κάπως.

Μεχρι πρόσφατα ειχα την εντύπωση οτι ο τεχνικός υπολογιστών/ηλεκτρολογος εχει ίσος μέλλον και τουλάχιστον μπορείς να ζεις κάνοντας αυτή τη δουλειά.

Δυστυχώς, το τελευταίο καιρο βλεπω οτι δεν ειναι ετσι τα πραγματα. Απο τη μια, απο γνωστούς, φιλους κτλ δε βλεπω να υπαρχει ενδιαφέρον για τη τεχνολογία σε σημείο που να μην ειναι ικανοι να καθαρισουν σωστα τα φανακια απο λαπτοπ.

Απο την αλλη ομως, στο internet βλεπω ενα μεγάλο μέρος να ασχολείται και να εχει τις γνώσεις ενός τεχνικου.

Προσωπικά μαρεσει το hardware κομματι, ασχολούμαι με υπολογιστές και ξερω καποια βασικα (μπορω να αλλάξω μητρική σε λαπτοπ, να φτιαξω πύργο απο την αρχη...). Το ξερω οτι ο τεχνικός δε κανει μόνο αυτα, αλλα θελω να πω οτι με "τραβαει" αυτη η δουλειά. Απο τη μερια του software ξερω λιγοτερα, δηλαδη να αλλαξω λογισμικο/να κανω format/και να λύσω βασικα προβληματα.

Εν κατακλείδι, το προβλημα μου ειναι οτι σε λιγα χρονια θα πρεπει να αποφασίσω σε ποια σχολη θα μπω και συνεπώς τι δουλεια θα θελω να κανω.

Θα ειναι λοιπον καλύτερο για μενα να συνεχίσω να ασχολούμαι με αυτο που μαρεσει και πιστευω οτι θα τα καταφέρω ή να αρχίσω να μαθαίνω προγραμματισμό που εχει σιγουρα "ψωμι"?

 

*Εχω αρχίσει να ασχολούμαι λίγο και με ανοιχτο λογισμικό (rasoberry, arduino). Αυτα ειναι κατα καποιο τροπο συνδιασμος προγραμματισμου και πρακτικής εργασίας. Απ οτι ξερω δεν υπαρχει σχολη, αλλα υπαρχει μεταπτυχιακό. Πιστεύετε θα βοηθούσε?

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και καλο απόγευμα (και παλι συγνώμη αν βγηκα εκτος θεματος, απλα βρηκα ευκαιρία μιας που ειπατε για αυτη τη δουλεια..)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνωμη αν ειμαι εκτός, αλλα εχω μπερδευτεί κάπως.

Μεχρι πρόσφατα ειχα την εντύπωση οτι ο τεχνικός υπολογιστών/ηλεκτρολογος εχει ίσος μέλλον και τουλάχιστον μπορείς να ζεις κάνοντας αυτή τη δουλειά.

Δυστυχώς, το τελευταίο καιρο βλεπω οτι δεν ειναι ετσι τα πραγματα. Απο τη μια, απο γνωστούς, φιλους κτλ δε βλεπω να υπαρχει ενδιαφέρον για τη τεχνολογία σε σημείο που να μην ειναι ικανοι να καθαρισουν σωστα τα φανακια απο λαπτοπ.

Απο την αλλη ομως, στο internet βλεπω ενα μεγάλο μέρος να ασχολείται και να εχει τις γνώσεις ενός τεχνικου.

Προσωπικά μαρεσει το hardware κομματι, ασχολούμαι με υπολογιστές και ξερω καποια βασικα (μπορω να αλλάξω μητρική σε λαπτοπ, να φτιαξω πύργο απο την αρχη...). Το ξερω οτι ο τεχνικός δε κανει μόνο αυτα, αλλα θελω να πω οτι με "τραβαει" αυτη η δουλειά. Απο τη μερια του software ξερω λιγοτερα, δηλαδη να αλλαξω λογισμικο/να κανω format/και να λύσω βασικα προβληματα.

Εν κατακλείδι, το προβλημα μου ειναι οτι σε λιγα χρονια θα πρεπει να αποφασίσω σε ποια σχολη θα μπω και συνεπώς τι δουλεια θα θελω να κανω.

Θα ειναι λοιπον καλύτερο για μενα να συνεχίσω να ασχολούμαι με αυτο που μαρεσει και πιστευω οτι θα τα καταφέρω ή να αρχίσω να μαθαίνω προγραμματισμό που εχει σιγουρα "ψωμι"?

 

*Εχω αρχίσει να ασχολούμαι λίγο και με ανοιχτο λογισμικό (rasoberry, arduino). Αυτα ειναι κατα καποιο τροπο συνδιασμος προγραμματισμου και πρακτικής εργασίας. Απ οτι ξερω δεν υπαρχει σχολη, αλλα υπαρχει μεταπτυχιακό. Πιστεύετε θα βοηθούσε?

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και καλο απόγευμα (και παλι συγνώμη αν βγηκα εκτος θεματος, απλα βρηκα ευκαιρία μιας που ειπατε για αυτη τη δουλεια..)

Κοίτα όπως είπα και πριν.

 

Ο τεχνικός υπολογιστων που έχουν οι περισσότεροι στο μυαλό τους (καθαρισμός λαπτοπ, συναρμολόγηση PC κτλ.) δεν έχει μέλλον πολλά χρόνια τώρα.

 

Από εκεί και πέρα, μπορείς να πας λίγο παρακάτω, να μάθεις Servers, δίκτυα και αρκετές ακόμα επιλογές και να ανοίξεις μονοπάτια όπως ο SysAdmin, NetworkAdmin και αρκετά ακόμα.

 

Σοβαρά επαγγέλματα που απαιτούν γνώσεις και έχουν μέλλον.

 

Πάντως ο προγραμματισμός θα ήταν η καλύτερη επιλογή, αλλά δεν είναι για όλους και πρέπει αν σου αρέσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνωμη αν ειμαι εκτός, αλλα εχω μπερδευτεί κάπως.

Μεχρι πρόσφατα ειχα την εντύπωση οτι ο τεχνικός υπολογιστών/ηλεκτρολογος εχει ίσος μέλλον και τουλάχιστον μπορείς να ζεις κάνοντας αυτή τη δουλειά.

Δυστυχώς, το τελευταίο καιρο βλεπω οτι δεν ειναι ετσι τα πραγματα. Απο τη μια, απο γνωστούς, φιλους κτλ δε βλεπω να υπαρχει ενδιαφέρον για τη τεχνολογία σε σημείο που να μην ειναι ικανοι να καθαρισουν σωστα τα φανακια απο λαπτοπ.

Απο την αλλη ομως, στο internet βλεπω ενα μεγάλο μέρος να ασχολείται και να εχει τις γνώσεις ενός τεχνικου.

Προσωπικά μαρεσει το hardware κομματι, ασχολούμαι με υπολογιστές και ξερω καποια βασικα (μπορω να αλλάξω μητρική σε λαπτοπ, να φτιαξω πύργο απο την αρχη...). Το ξερω οτι ο τεχνικός δε κανει μόνο αυτα, αλλα θελω να πω οτι με "τραβαει" αυτη η δουλειά. Απο τη μερια του software ξερω λιγοτερα, δηλαδη να αλλαξω λογισμικο/να κανω format/και να λύσω βασικα προβληματα.

Εν κατακλείδι, το προβλημα μου ειναι οτι σε λιγα χρονια θα πρεπει να αποφασίσω σε ποια σχολη θα μπω και συνεπώς τι δουλεια θα θελω να κανω.

Θα ειναι λοιπον καλύτερο για μενα να συνεχίσω να ασχολούμαι με αυτο που μαρεσει και πιστευω οτι θα τα καταφέρω ή να αρχίσω να μαθαίνω προγραμματισμό που εχει σιγουρα "ψωμι"?

 

*Εχω αρχίσει να ασχολούμαι λίγο και με ανοιχτο λογισμικό (rasoberry, arduino). Αυτα ειναι κατα καποιο τροπο συνδιασμος προγραμματισμου και πρακτικής εργασίας. Απ οτι ξερω δεν υπαρχει σχολη, αλλα υπαρχει μεταπτυχιακό. Πιστεύετε θα βοηθούσε?

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και καλο απόγευμα (και παλι συγνώμη αν βγηκα εκτος θεματος, απλα βρηκα ευκαιρία μιας που ειπατε για αυτη τη δουλεια..)

 

Ο προγραμματισμός δεν έχει σίγουρα «ψωμί», για κανέναν. Έχει πολλές προϋποθέσεις.

 

Αν ήθελα να γίνω τεχνικός, θα είχα σαν πλάνο το εξής:

 

α) σπουδάζω σε μία σχετικά εύκολη σχολή πληροφορικής (3-4 χρόνια σπουδές)

β) δουλεύω σε μία εταιρεία ως τεχνικός για 2-3 χρόνια (2-3 χρόνια πρακτικής εμπειρίας)

γ) φτιάχνω πελατολόγιο

δ) φεύγω από την εταιρεία και φτιάχνω τη δική μου δουλειά αρχικά με τους πελάτες που απέκτησα.

 

Αν ήθελα να δουλέψω ως προγραμμιστής θα ήταν το εξής:

 

α) σπουδάζω σε μία σχετικά δύσκολη σχολή πληροφορικής (4-5 χρόνια σπουδές)

β) κάνω μεταπτυχιακό λόγω ανταγωνισμού σε ένα θεματικό αντικείμενο που μου αρέσει

γ) δουλεύω σε μία εταιρεία ως προγραμματιστής για 2-3 χρόνια

δ) αν δω ότι δεν έχει μέλλον, είτε πάω σε άλλη εταιρεία στο βήμα γ, ή φτιάχνω κάτι δικό μου.

 

Ποιο είναι το πιο δύσκολο να γίνει από όλα; Το πελατολόγιο. Γιατί η Ελλάδα λειτουργεί ως «γνωστός γνωστού», όπως κάνει φήμη ένας γιατρός ή ένας γυμναστής. 

 

 

Οπότε θέτεις ως ερώτημα: να κάνω «Θα ειναι λοιπον καλύτερο για μενα να συνεχίσω να ασχολούμαι με αυτο που μαρεσει και πιστευω οτι θα τα καταφέρω ή να αρχίσω να μαθαίνω προγραμματισμό που εχει σιγουρα "ψωμι"?»

 

Η απάντηση είναι προφανής. Κάνε και τα δύο:

 

Προσπάθησε να κάνεις δουλειές ως τεχνικός καθώς μελετάς και προγραμματισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι κατι τετοιο εχω στο μυαλο μου. Να ασχοληθώ επαγγελματικα με προγραμματισμό, ενώ παράλληλα να μαθαινω τα ηλεκτρολογικα οσο μπορώ. Πιστεύω αυτη ειναι καλύτερη λυση. Αν παω για τεχνικός θα δωσω πολυ σημασία (αφου με ενδιαφέρει πιο πολυ), ενω για τον προγραμματισμό οχι τοσο. Οποτε θα επιλέξω να παω σε σχολη προγραμματισμου για να αναγκαστω να διαβάσω, μιας που δε με ελκυει τοσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι,

 

Γενικά αυτά που γράφεις είναι και συναφή αντικείμενα.

 

Εδώ φαντάσου πολλοί φοιτητές ασχολούνται πλέον και με τελείως διαφορετικά αντικείμενα (είναι συνήθες: ένα αντικείμενο προς το ζην και ένα επειδή το αγαπάνε) παράλληλα με τις σπουδές τους. Θα μπορούσε μέχρι να σπουδάσεις και τα δύο ταυτόχρονα. Π.χ. να πας σε μία 4ετή σχολή προγραμματισμού και παράλληλα να τελειώσεις μία 2ετή σχολή για τεχνικούς ή για ηλεκτρολόγους.

 

Ενδεικτικά πραγματικές ιστορίες είναι π.χ. χημικός μηχανικός-δασκάλα χορού, πληροφορικός-δάσκαλος χορού, πληροφορικός-φυσικός και θα μπορούσα να σου γράψω και άλλα. Μάλιστα η πρώτη περίπτωση προχώρησε και σε διεπιστημονικό διδακτορικό (πληροφορικής και χορού) και παίζει να είναι και η μοναδική στο χώρο της τη στιγμή που φαντάζεσαι τι σνομπάρισμα έφαγε όταν ως χημικός μηχανικός έκανε μαθήματα χορού.

 

Ανάλογα εσύ θα μπορούσε με κάποια ιδέα να τα συνδυάσεις και αν κάνεις κάτι τέτοιο θα είναι δύσκολο να σε ανταγωνιστεί κάποιος διότι αυτοί που κατέχουν περίσσοτερα από 1 αντικείμενο είναι λίγοι.

 

Τέλος πάντων, θα μπορούσε να ξεκινήσεις μία σχετικά εύκολη σχολή πληροφορικής, να αφήσεις να περάσουν 1-2 χρόνια για να προσαρμοστείς και μετά να δεις αν παράλληλα μπορείς να σπουδάσεις και σε μία σχολή ως ηλεκτρολόγος ή ως τεχνικός. Έτσι σε 4-5 χρόνια μπορείς να κατέχεις και τα δύο αντικείμενα. Σίγουρα δεν θα είναι και περίπατος στο δάσος, αλλά δεν είναι και αμοιβαίως αποκλειόμενες επιλογές και δεν είναι ανάγκη να τις προαποφασίσεις.

 

Μετά η εξέλιξη έρχεται μόνη της. Αν κρίνεις δηλαδή ότι σε βοηθάνε κάποιες πιστοποιήσεις μπορείς να τις κυνηγήσεις. Αν κρίνεις ότι δεν σε βοηθάνε και δεν θα σου φέρουν πίσω τα χρήματα που έδωσες απλά τις αγνοείς κοκ.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς για το πρώτο σκέλος του μηνύματος σου αναφέρεσαι στην ξεκάθαρη μειοψηφία. 

Τα περισσότερα πιτσιρίκια ξέρουν και format να κάνουν και PC να συναρμολογούν.

 

Επειδή είναι κάτι το πάρα πολύ απλό. Εγώ το πρώτο μου Format το έκανα στα 12 και μου φάνηκε αστεία εύκολο.

 

 

απεχει το να κανεις σωστο φορματ,να αντιμετωπιζεις προβληματα που θελουν εμπειρια και να συναρμολογεις σωστα ενα pc απο αυτο που λες,γιατι λογω ελειψης εμπειριας οτιδηποτε δεν κατσει καλα δε θα ξερουν να το φτιαξουν.

ποσο χρονων εισαι τωρα δλδ που εκανες φορματ στα 12?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέβαια για μάγειρας δεν έχει και μεγάλο Point να πάει σε ΙΕΚ, εκτός βέβαια αν πιάσει αμέσως δουλειά σε κάποιον συνεργάτη του ΙΕΚ (συνηθίζετε στους μάγειρες λόγο ανάγκης).

 

Αλλιώς ας πάει σε καμία Γερμανία σε αυτές τις θέσεις που ζητάνε βοηθούς (αμέτρητες) να αρχίζει να μαζεύει κανένα χαρτζιλίκι και πραγματική εμπειρία.

 

Άλλος ένας εδώ μέσα που σπρώχνει τον κόσμο στο εξωτερικο.

Τεχνικος Η/Υ, ενα αποτυχημενο επαγγελμα

http://www.insomnia.gr/topic/281644-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CE%B7%CF%85-%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B1/

 

εχουν περασει 8 χρονια και τιποτα δεν εχει αλλαξει

Είναι κάτι που εύκολα το λες αν δεν είσαι του επαγγέλματος

 

την ιδια σκεψη ειχαμε!

Σίγουρα!Χώρις ν αξέρεις καν το λες αν είναι δυνατόν!

 

Πάντως αυτό με το 9 στα 10 12χρονά ανοίγουν υπολογιστές στην Ελλάδα κλπ ξεχάστε το. Είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά. Το ακριβώς ανάποδο συμβαίνει, ο κόσμος όλο και περισσότερο αντιμετωπίζει το pc ως ενα ψυγείο και το κινητό ως ένα φουρνάκι μικροκυμάτων.

 

Εδώ μέσα στο πανεπιστήμιο (μιλάμε για 6 χρόνια διαφορά από 12 μέχρι 18)  4 στους 5 δεν τον ανοίγουν τον υπολογιστή ούτε καν μέχρι να πάρουν πτυχίο και τον κοιτάνε σαν εξωγήινοι. Και μιλάμε για πιτσιρικαρία για ΟΠΑ, ΕΚΠΑ, ΠΑΠΕΙ δηλαδή για εν δυνάμει μεθαύριο πτυχιούς πληροφορικάριους από την αφρόκρεμα της Αθήνας. 

 

Οι «9 στους 10» μαθαίνουν άριστα wow, lol και cs:go. Το να μπορούν να βρουν τη cpu παίζει να είναι πρόκληση.

 

Ωστόσο, δεν αλλάζει ότι το επάγγελμα είναι δύσκολο, γιατί ισχύει αυτό που γράφτηκε ότι κάθε 2-3 οικογένειες υπάρχουν συνήθως κάποια παιδιά που το έχουν. Γκόμενοι, ο ξάδερφος, ο ξάδερφος του ξάδερφου, ο ξάδερφος του ξάδερφου του ξάδερφου, το ψάρι ο πρωτοετής που θα κάνει format σε όλα τα πρωτοετά κλπ. Το ratio είναι πολύ μακρυά από το 9 στα 10, αλλά αρκεί για να καλύψει το format που θα χρειαστεί μία φορά το χρόνο ο μέσος χρήστης (και αν)

 

Οπότε η μάζα ψάχνει το κοντινό γνωστό για να κάνει τη δουλειά του στο τσαμπέ - όπως πάντα ίσχυε σε όλα απλά τώρα υπάρχει ο γνωστός.

 

Από εκεί και πέρα το format είναι σαν το ιδιαίτερο. Ο καθένας χρεώνει ό,τι θέλει. Υπάρχουν αυτοί που παίρνουν 30Ε και αυτοί που παίρνουν 10Ε. Αλλά ο κανόνας θα έλεγα -παρόλο που μπορεί να κάνω λάθος- ότι είναι μακρυά από το 15.

 

Ρε Γιάννη, μάγειρας γιατί να πάει στη Γερμανία;;;

 

Εμένα μου φαίνεται κουφό.

 

Αρχικά τα περισσότερα ΙΙΕΚ έχουν λόμπυ και βρίσκεις δουλειά (φυσικά με λίγα στην αρχή).

 

Αλλά μάγειρας, παίζει να είναι μία από τις λίγες ειδικότητες που δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας Γερμανία για να μάθεις.

Εδώ έρχεται και δένει το ότι υπάρχουν κάποιοι άσχετοι που το παίζουν τεχνικοί και αυτοί είναι συνήθως οι γνωστοί μόνο που αντί να στο φτιάξουν το pc στο τέλος σου προκαλούν και ζημιά και σου λένε δεν φταίω εγώ υπήρχε και άλλο πρόβλημα που δεν το είχα προσέξει.

 

Καταρχάς για το πρώτο σκέλος του μηνύματος σου αναφέρεσαι στην ξεκάθαρη μειοψηφία. 

Τα περισσότερα πιτσιρίκια ξέρουν και format να κάνουν και PC να συναρμολογούν.

 

Επειδή είναι κάτι το πάρα πολύ απλό. Εγώ το πρώτο μου Format το έκανα στα 12 και μου φάνηκε αστεία εύκολο.

 

Όσο για το δεύτερο σκέλος που έκανα και Quote.

 

Στην Γερμανία μπορεί να πάει να αρχίσει να μαζεύει αμέσως εμπειρία και μετά να βρει πιο εύκολα δουλειά με καλύτερα λεφτά.

 

Εγώ δεν βλέπω το λόγο να πάει σε ΙΕΚ μάγειρας, είναι τζάμπα λεφτά. Δεν μαθαίνουν και τίποτα ιδιαίτερο από όσα έχω διαβάσει. Πως να κόβεις σωστά και μερικές συγκεκριμένες μεθόδους.

 

Αν πήγαινε σε μια σχολή καθαρα για Μαγειρική είναι άλλο θέμα.

Προφανώς και θα πάνε σε σχολή όσοι θέλουν να γίνουν σωστοί μάγειρες όμως μην μιλάς για κάτι αν δεν το ξέρεις από μέσα διότι ότι και να έχεις διαβάσει μπορεί καν να μην ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...