Προς το περιεχόμενο

Σκληρός δίσκος Seagate 2,5 1tb για PlayStation(?) 28,90 + 3,60 μεταφορικά [ΤΕΛΟΣ]


manosfp

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.

Το όνομα μου είναι Νίκος και είμαι ο υπεύθυνος του ηλεκτρονικού καταστήματος mysconto.gr

 

Επειδή δημιουργήθηκε αρκετά μεγάλο θέμα με τις παραγγελίες που έγιναν για τον σκληρό δίσκο SEAGATE 1TB GAME DRIVE FOR PLAYSTATION 2.5 θα ήθελα να διευκρινίσω και εδώ κάποια πράγματα γιατί όντως στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν θα βρείτε Ψεύτικες πελατοθηρικές προσφορές όπως αναφέρουμε και στις δεσμεύσεις μας. ;)

 

Μετά από ενημέρωση που λάβαμε στις 11/08 το συγκεκριμένο προϊόν σταματάει να κυκλοφορεί και να παράγεται περαιτέρω. Είχαμε διαθέσιμα 6 τεμάχια τα οποία και βγάλαμε σε προσφορά στις 17/08 το πρωί.

 

Λόγω του 15Αύγουστου η αποθήκη μας ήταν κλειστή και για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα με παραγγελίες/αποθέματα αποφασίσαμε να απενεργοποιήσουμε προσωρινά το ηλεκτρονικό μας κατάστημα από το skroutz και το Bestprice. Όπως θα δείτε και στις προηγούμενες απαντήσεις δεν ήμασταν μέσα στα καταστήματα που είχαν το προϊόν σε αυτά τα site.

Δυστυχώς κάναμε μεγάλο λάθος και ξεχάσαμε το Google και φυσικά το Insomnia.. το αποτέλεσμα ήταν από την Πέμπτη και μέχρι και σήμερα το πρωί να έχουμε 300 παραγγελίες από το συγκεκριμένο προϊόν και να μην μπορούμε να αλλάξουμε τη διαθεσιμότητα λόγω του ότι αλλάζει όταν ένα προϊόν αποστέλλεται και όχι όταν γίνετε παραγγελία, πράγμα το οποίο θα αλλάξει άμεσα για να μην ξαναδημιουργηθεί το ίδιο πρόβλημα στο μέλλον.

 

Δεν προσπαθώ να ωραιοποιήσω την κατάσταση, κάναμε μεγάλο λάθος το οποίο μας έμαθε κάποια πράγματα και δεν δικαιολογείτε μετά από 5 χρόνια λειτουργίας. Απλά δεν θέλω κάποιοι να πιστεύουν ότι είμαστε κάποιο phising site που μαζεύει στοιχεία ή προσπαθεί να κάνει μια αρπαχτή και να εξαφανιστεί.

Όλες οι πληρωμές που έγιναν μέσω κάρτας και paypal ακυρώθηκαν και όσοι ζήτησαν να διαγραφούν τα στοιχεία τους από το σύστημα μας αυτό έγινε άμεσα.

 

Ξανά λυπάμαι για ότι έγινε και προσωπικά μιας και θα αναλάβω το βάρος της γκάφας σαν υπεύθυνος αλλά και σαν εταιρεία. Ψάξαμε σε Ελλάδα και Ευρώπη απόθεμα για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε κάποιους αλλά δυστυχώς δεν βρήκαμε.

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και συγνώμη αν σας κούρασα με το μέγεθος του post μου.

  • Like 17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 324
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Απο οσες ανακοινωσεις απο καταστημα εχω διαβασει σε αντιστοιχες περιπτωσεις αυτη ηταν η μοναδικη που εχει εναν επαγγελτισμο.

Οταν καποιος μου λεει "εκανα λαθος, κοιταζω να διορθωσω την διαδικασια για να μην ξαναγινει" τοτε εγω θα ειμουν ο βλακας εαν επιμενω. Ολοι δουλευουμε και ολοι εχουμε κανει λαθη.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκετά παληκαρίσια η απάντηση του φίλου μας εδώ, θέλω όμως απάντηση σε μια ερώτηση : Στο μυαλό μου, σχεδιάζοντας το ηλεκτρονικό κατάστημα που θέλω να ανοίξω, το πρώτο πράγμα που θα έκανα είναι να μη δέχεται το σύστημα μου παραγγελίες περισσότερες από το στοκ μου. Γιατί μετά από 5 ή και περισσότερα χρόνια τα καταστήματα δεν το εφαρμόζουν αυτό; Είναι τόσο δύσκολο τεχνικά;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκετά παληκαρίσια η απάντηση του φίλου μας εδώ, θέλω όμως απάντηση σε μια ερώτηση : Στο μυαλό μου, σχεδιάζοντας το ηλεκτρονικό κατάστημα που θέλω να ανοίξω, το πρώτο πράγμα που θα έκανα είναι να μη δέχεται το σύστημα μου παραγγελίες περισσότερες από το στοκ μου. Γιατί μετά από 5 ή και περισσότερα χρόνια τα καταστήματα δεν το εφαρμόζουν αυτό; Είναι τόσο δύσκολο τεχνικά;

Πολυ σωστο αλλα θα κολλαει σε τεχνικα θεματα αυτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακυρώθηκε και η δική μου παραγγελία από mysconto.
Έχω φάει αρκετά άκυρα τέτοιου είδους σε παραγγελίες, αυτή τη φορά δεν με πείραξε τόσο. Ένα "συγγνώμη ήταν λάθος μας και δεν θα ξαναγίνει" είναι αρκετό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Ηταν όντως παλικαρίσια ...... η δικαιολογία του!
Να του πούμε και μπράβο και μερικά εύσημα, για να βγαίνει με τον ίδιο τρόπο ο κάθε καταστηματάρχης και να λέει το ίδιο. Συγνώμη παιδιά , σφάλαμε, ξεχάσαμε να κάνουμε αυτό, ήταν αργία, είχε ανάδρομο και δεν θα το ξανακάνουμε. ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ που είμαστε στο insomnia δεν βλέπουμε τους ίδιους και τους ίδιους που κάνουν επανειλημμένα τα ίδια "λάθη" ! Τέλος πάντων, πάμε παρακάτω. Θα τα πούμε πάλι σύντομα όλοι μαζί στο επόμενο ...... λάθος!

ΜΟΝΟ στο συγκεκριμένο τόπικ, για το ίδιο προϊόν, έγιναν 4 διαφορετικά "λάθη" από 4 διαφορετικά καταστήματα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν κατάλαβα τί σημαίνει "Δυστυχώς κάναμε μεγάλο λάθος και ξεχάσαμε το Google και φυσικά το Insomnia.. "

Όταν κάποιος έψαχνε το συγκεκριμένο προϊόν στο skroutz και στο Bestprice δεν εμφανιζόμασταν αλλά αν κάποιος χρησιμοποιούσε το google μπορούσε να το βρει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Επίσης από τη στιγμή που κάποιος έκανε το ποστ στο Insomnia είχαμε 250 παραγγελίες μέσα σε 48 ώρες...

 

Αρκετά παληκαρίσια η απάντηση του φίλου μας εδώ, θέλω όμως απάντηση σε μια ερώτηση : Στο μυαλό μου, σχεδιάζοντας το ηλεκτρονικό κατάστημα που θέλω να ανοίξω, το πρώτο πράγμα που θα έκανα είναι να μη δέχεται το σύστημα μου παραγγελίες περισσότερες από το στοκ μου. Γιατί μετά από 5 ή και περισσότερα χρόνια τα καταστήματα δεν το εφαρμόζουν αυτό; Είναι τόσο δύσκολο τεχνικά;

Λόγω του ότι το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι ολίγον τι απαρχαιωμένο, μιας και είναι από τα πρώτα που έγιναν στην Ελλάδα και είναι απευθείας συνδεδεμένο με ERP(Σύστημα ενδοεπιχειρησιακού σχεδιασμού) αν δεν τιμολογηθεί μια παραγγελία για να αφαιρεθεί το στοκ από την αποθήκη όσες παραγγελίες και να γίνουν το σύστημα δεν αντιλαμβάνεται ότι δημιουργείται πρόβλημα. Η λύση είναι να μην συνδέεται το ηλεκτρονικό κατάστημα με σύστημα τιμολόγησης αλλά εκεί δημιουργούνται πολλά διαφορετικού είδους προβλήματα. Δυστυχώς είναι μια επιλογή και συνήθως οι περισσότερες εταιρείες επιλέγουν να δουλεύουν όλα τα άλλα σωστά παρά η διαθεσιμότητα. Έχουμε ξεκινήσει διαδικασίες για να ανασχεδιαστεί το site ολόκληρο και είναι από τα πρώτα πράγματα που ζήτησα αλλά μέχρι τότε θα πρέπει να γίνει χειροκίνητα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους!

 

Και σε εμένα ακυρώθηκε η Παραγγελία μου (από mysconto.gr). Είχε πληρωθεί μέσο PayPal όπου και έγινε full refund.  Κατόπιν μου στάλθηκε επιστολή με λογικότατες εξηγήσεις, όπως αναγραφεί και παραπάνω.

 

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Mακάρι να είχαν την ίδια συμπεριφορά όλες οι μεγάλες-μικρές ηλεκτρονικές ή μη αλυσίδες-e-shops.  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Ηταν όντως παλικαρίσια ...... η δικαιολογία του!

Να του πούμε και μπράβο και μερικά εύσημα, για να βγαίνει με τον ίδιο τρόπο ο κάθε καταστηματάρχης και να λέει το ίδιο. Συγνώμη παιδιά , σφάλαμε, ξεχάσαμε να κάνουμε αυτό, ήταν αργία, είχε ανάδρομο και δεν θα το ξανακάνουμε. ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ που είμαστε στο insomnia δεν βλέπουμε τους ίδιους και τους ίδιους που κάνουν επανειλημμένα τα ίδια "λάθη" ! Τέλος πάντων, πάμε παρακάτω. Θα τα πούμε πάλι σύντομα όλοι μαζί στο επόμενο ...... λάθος!

ΜΟΝΟ στο συγκεκριμένο τόπικ, για το ίδιο προϊόν, έγιναν 4 διαφορετικά "λάθη" από 4 διαφορετικά καταστήματα.

κ. Χασιώτη όπως προείπα δεν δικαιολογώ το λάθος μας ούτε προσπαθώ να ωραιοποιήσω την κατάσταση.

Η έννοια μου πρωτίστως ήταν να καθησυχάσω κάποιους που μπορεί να σκέφτηκαν ότι θα έχαναν τα χρήματα τους ή ότι τα προσωπικά τους στοιχεία δεν ήταν ασφαλή και σε δεύτερο χρόνο να ενημερώσω για πιο λόγο έγινε ότι έγινε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει Νικόλα, όλα καλά. Τουλάχιστον κατάλαβες την γκάφα (όπως ο ίδιος είπες) σου και θα κάνεις κάτι για να το διορθώσεις σε μελλοντικές παραγγελίες. Μιας που έγινες και μέλος στο insomnia, την επόμενη φορά που θα έχεις κάτι καλό να μας το λες κατευθείαν... :P :p :P
Πάμε παρακάτω!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει Νικόλα, όλα καλά. Τουλάχιστον κατάλαβες την γκάφα (όπως ο ίδιος είπες) σου και θα κάνεις κάτι για να το διορθώσεις σε μελλοντικές παραγγελίες. Μιας που έγινες και μέλος στο insomnia, την επόμενη φορά που θα έχεις κάτι καλό να μας το λες κατευθείαν... :P :P :P

Πάμε παρακάτω!

Θα δω αν μπορούμε να κάνουμε κάτι για τα μέλη του insomnia, θα πρέπει να περάσει από τον μεγάλο πρώτα(σσσσσσς μην μας ακούσει) οπότε δεν είναι στο χέρι μου αλλά η προσπάθεια δεν βλάπτει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...