Προς το περιεχόμενο

Πώς μας χειραγωγεί το Booking.com


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Yπάρχει και αλλη λύση:Βρίσκεις το καταλυμα που σε ενδιαφέρει  στο booking, μετα βρίσκεις το τηλ του ξενοδοχείου τους παιρνεις τηλ και πετυχαίνεις το λιγοτερο 20%εκπτωση  σε σχεση αν το κλεινες μέσω booking δοκιμασμενο πολλα χρονια...

Καλή τύχη στον συλλαβισμό των ελληνικών ονομάτων και ειδικά επιθέτων στο εξωτερικό και ειδικά σε χώρες που τα αγγλικά τους είναι γτπ. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν καταλαβες, δινει αριθμο καρτας και cvv (ακυρο δεν δινει cvv αλλα το γεγονος οτι δινει αριθμο καρτας σε πραγματικο πρόσωπο ειναι απαραδεκτο. Επισης το cvv δεν χρειαζεται απαραιτητα για να σε κλεψει καποιο λαμόγιο), ουσιαστικα του δινει τον λογαριασμο σου. Ας βαλουν αγορα verified by visa, ή paypal ή κάποια άλλη αυτοματοποιημένη διαδικασία. Γιατί να δίνει την κάρτα στον ξένο άνθρωπο.

 

Και που ξέρεις οτι ο υπάλληλος δν θα αρχισει να χρησιμοποιει την καρτα σου για οφελος του. Πως ξερεις οτι κανενας δν θα παει κρυφα να δει τις κρατησεις απο το booking.com και να δει τα στοιχεια των καρτων των πελατων και να αρχισει τις αγορες μετα? 

 

Μολις το εμαθα πηγα τραπεζα και αλλαξα καρτα.

 

Eκτός αν του δινει καμια virtual καρτα με αλλα στοιχεια και μπορει να χρεωσει απο εσενα μεχρι το ποσο που συμφωνησατε

Και CVV δινει για να γινει η πληρωμη χωρις την ιδια την καρτα. Αν καποιος χρησιμοποιησει την καρτα σου για οφελος του απλα δεν αποδεχεσαι την συναλλαγη υπαρχει λυση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω κλείσει το διαμέρισμα που θα μείνουμε στην Πράγα μέσω booking. Τόσα ταξίδια στο εξωτερικό και δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα. Ούτε με το tripadvisor σε θέματα φαγητού. Ryanair+booking+tripadvisor ο συνδυασμός για όμορφα και οικονομικά ταξίδια. Όλα τα υπόλοιπα, να χαμε να λέγαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hotels.com και ξεχάστε το booking

 

Εχει πολύ λιγότερα καταλύματα σε σχέση με το booking. Επίσης πολλές μη επιστρέψιμες τιμές.

Προσωπικά τα χρησιμοποιώ και τα δύο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω κλείσει το διαμέρισμα που θα μείνουμε στην Πράγα μέσω booking. Τόσα ταξίδια στο εξωτερικό και δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα. Ούτε με το tripadvisor σε θέματα φαγητού. Ryanair+booking+tripadvisor ο συνδυασμός για όμορφα και οικονομικά ταξίδια. Όλα τα υπόλοιπα, να χαμε να λέγαμε.

 

Αλλαξε το ryanair με skyscanner και εισαι κομπλε ????

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε απλά δε του κατσε καλά του αρθρογράφου επειδή δε μπόρεσε ναι κοιμηθεί καλά, και είπε να δυσφημίσει το booking.com. Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή (όπως και ο ίδιος είπε) καλύτερη σελίδα. Και σαφώς είναι καλυτερη επιλογή από το να τηλεφωνείς με τον κάθε τυχάρπαστο σε πρακτορεία ταξιδίων, που εκεί κι αν είναι αρχιαπατεώνες... Βοοking.com, Αirbnb και Uber για ταξί. Μόνο έτσι μαθαίνουν όσοι κάνουν αρπαχτές και χρεώνουν τρώγλες για σουίτες και χρέπια για λιμουζίνες.

Αν ηθελε να κανει δυσφημιση θα το εκραζε και θα μας ελεγε να γκουγκλαρουμε το ξενοδοχειο κ να παρουμε τηλ για να κλεισουμε το δωματιο 10ε φθηνοτερα. 

 

Καλα κανει και εξηγει στον κοσμο τι παιζει με τις ειδοποιησεις εντος του site. Ειναι μια παπατζα που κανουν ολοι, Online/Offline. Πραγματα που συμβαινουν και  απλα καλο ειναι να γνωριζουμε. Ας μην τρελαινομαστε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και CVV δινει για να γινει η πληρωμη χωρις την ιδια την καρτα. Αν καποιος χρησιμοποιησει την καρτα σου για οφελος του απλα δεν αποδεχεσαι την συναλλαγη υπαρχει λυση.

Και που το ξερει η τραπεζα σου οτι δν το εκανες εσυ? Και ποιος σου ειπε οτι ολοι ειναι σαν εμας σε forums και ελεγχουμε τις καρτες μας καθε λιγο και λιγακι για τις μικορ-κινησεις. Τελος παντων, το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις revolut και απο εκει το δινεις σε booking και δεν σε νοιαζει κιολας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωρίζω μια Ελληνική ομάδα που περίπου σε ένα μήνα θα "βγάλει" ανάλογο site και για να αποφύγει "πλάγιες" οδούς μεταξύ ξενοδόχου και πελάτη θα το πάει με κάποια ενδεικτική συνδρομή ώστε το κέρδος να πηγαίνει στον τελικό πελάτη. Πχ αντί να πληρώσει νταβατζιλίκι ο κάθε ξενοδόχος το 15-20% να έχει πληρώσει ένα ποσό Χ ετήσιο και να μην "τρέμει" νέες κρατήσεις.

 

Δεν ξέρω κατα πόσο είναι τα ελληνικά δεδομένα κατάλληλα για τέτοιες μικρο προσπάθειες όταν κυριαρχούν τα θεριά.. (Booking, Agoda, Hotel.com κλπ)

 

PS: Φυσικά δεν αναφέρω το site για να μην πιαστεί σαν διαφήμιση αλλά έχει ενδιαφέρον να δώσω feedback στην ομάδα από μια κοινότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και που το ξερει η τραπεζα σου οτι δν το εκανες εσυ? Και ποιος σου ειπε οτι ολοι ειναι σαν εμας σε forums και ελεγχουμε τις καρτες μας καθε λιγο και λιγακι για τις μικορ-κινησεις. Τελος παντων, το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις revolut και απο εκει το δινεις σε booking και δεν σε νοιαζει κιολας

Φιλε μου πλεον ερχονται sms δεν χρειαζεται να ελεγχεις ολη την ωρα. Εγω απλα σου εξηγω ότι μπορεις να μην αποδεχτείς μια συναλλαγή βλεπει η τραπεζα ότι δεν εχει δωθει το pin και σε πιστευει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Γνωρίζω μια Ελληνική ομάδα που περίπου σε ένα μήνα θα "βγάλει" ανάλογο site και για να αποφύγει "πλάγιες" οδούς μεταξύ ξενοδόχου και πελάτη θα το πάει με κάποια ενδεικτική συνδρομή ώστε το κέρδος να πηγαίνει στον τελικό πελάτη. Πχ αντί να πληρώσει νταβατζιλίκι ο κάθε ξενοδόχος το 15-20% να έχει πληρώσει ένα ποσό Χ ετήσιο και να μην "τρέμει" νέες κρατήσεις.
 
Δεν ξέρω κατα πόσο είναι τα ελληνικά δεδομένα κατάλληλα για τέτοιες μικρο προσπάθειες όταν κυριαρχούν τα θεριά.. (Booking, Agoda, Hotel.com κλπ)
 
PS: Φυσικά δεν αναφέρω το site για να μην πιαστεί σαν διαφήμιση αλλά έχει ενδιαφέρον να δώσω feedback στην ομάδα από μια κοινότητα.

 

 

  Για τον πελάτη το αν θα πληρώνει ο ξενοδόχος ποσοστό η συνδρομή είναι αδιάφορο. Τα κριτήρια νομίζω είναι άλλα, το booking υπερτερεί 1ον στον αριθμό των σχολίων για κάθε κατάλυμα, την εγγύηση ότι αν πάει κάτι στραβά έχεις το booking από πίσω.

  Προσωπικά το έχω επιλέξει ακόμα και όταν έβρισκα φθηνότερα το ίδιο δωμάτιο αλλού. 

 Η σελίδα των παιδιών μακάρι να πάει καλά δεν το συζητώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και που το ξερει η τραπεζα σου οτι δν το εκανες εσυ? Και ποιος σου ειπε οτι ολοι ειναι σαν εμας σε forums και ελεγχουμε τις καρτες μας καθε λιγο και λιγακι για τις μικορ-κινησεις. Τελος παντων, το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις revolut και απο εκει το δινεις σε booking και δεν σε νοιαζει κιολας

 

Οι καρτες εχουν πλεον τσαμπα email alert με τις κινησεις. Επίσης λες οτι ο ξενοδοχος θα σου κλεψει την καρτα και θα κανει μικροκινησεις, δηλαδη τι ακριβως, θα αγορασει καφε απο τα Coffee Island με την καρτα σου; 

 

Τελος αν φοβασαι τοσο πολυ, μπορεις να κανεις πληρωμη απευθειας στο Booking, να κλεινεις απο το τηλεφωνο ή να μην πας και καθολου διακοπες. Ξερω γω, λυσεις υπαρχουν. 

 

Γνωρίζω μια Ελληνική ομάδα που περίπου σε ένα μήνα θα "βγάλει" ανάλογο site και για να αποφύγει "πλάγιες" οδούς μεταξύ ξενοδόχου και πελάτη θα το πάει με κάποια ενδεικτική συνδρομή ώστε το κέρδος να πηγαίνει στον τελικό πελάτη. Πχ αντί να πληρώσει νταβατζιλίκι ο κάθε ξενοδόχος το 15-20% να έχει πληρώσει ένα ποσό Χ ετήσιο και να μην "τρέμει" νέες κρατήσεις.
 
Δεν ξέρω κατα πόσο είναι τα ελληνικά δεδομένα κατάλληλα για τέτοιες μικρο προσπάθειες όταν κυριαρχούν τα θεριά.. (Booking, Agoda, Hotel.com κλπ)
 
PS: Φυσικά δεν αναφέρω το site για να μην πιαστεί σαν διαφήμιση αλλά έχει ενδιαφέρον να δώσω feedback στην ομάδα από μια κοινότητα.

 

 

Αυτη τη στιγμη σαν πελατης, και παλι το Booking θα επελεγα. Το ιδιο και σαν επαγγελματιας. Οι λογοι ειναι απλοι.

 

Σαν πελατης, το Booking δουλευει για παρτη μου. Ξερω οτι θα βρω δωματιο να κοιμηθω και οτι σε περιπτωση που μου τυχει κατι, το Booking παιρνει παντα το μερος μου, για να γλιτωσω ακυρωτικα, να αλλαξω ημερομηνιες τσαμπα κ.ο.κ.

 

Σαν επαγγελματιας, το Booking με δειχνει σε ολο τον κοσμο και ο υποψηφιος πελατης με εμπιστευεται χωρις να με ξερει, μονο και μονο επειδη ειμαι στο Booking. Το 15% αξιζει οταν αυξανεται αποτομα η πιθανη βαση πελατων σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 για να γλιτωσω ακυρωτικα, να αλλαξω ημερομηνιες τσαμπα κ.ο.κ.

 

 

Οι ιδιοκτήτες το ρυθμίζουν αυτό. Δεν τους πιέζει το booking. Το site σου δινει επιλογες και αναλογα με αυτες ο ιδιοκτητης φτιαχνει την πολιτικη του καταληματος. Γιαυτο και το διαφημιστικο στην tv  λεει τις πιο πολλες φορες ...μπορεις να ακυρωσεις τσαμπα, οχι παντα, δηλαδη δεν ειναι μπατε σκυλοι αλεστε. Αν 10 μερες πριν αποφασισεις οτι δεν θα ερθεις αλλα το εχεις κλησει 2 μηνες πριν ...εχασες...και στην τελικη? σωστο ειναι...sorry

 

Σε προορισμους που ο τουρισμος δεν ειναι high εκει θα βρεις πιο χαλαρες πολιτικες, σε αλλους οχι, Αλλα να ξερεις οτι φετος εγιναν πολλα στραβα με την booking και οι χαλαρες θα ξε χαλαρωσουν, να κρατατε δωματια που ειναι 100% σιγουρο οτι θα πατε και οχι να το κρατατε... και καλα βλεπουμκε θα δουμε. Τωρα αν τυχει κατι ανθρωπινο κακο, βρισκουμε λυση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...