Προς το περιεχόμενο
voltmod

Ο Bill Gates είναι χρήστης του Android πια

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Android με apps της  Ms δουλεύει μια χαρά .Τώρα όσοι θέλουν κάτι άλλο , ας κοιτάξουν στη Μηλοφών. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι τοσο βλακεια τα windows phone που και οι ιδιοι τα πουλησαν σε αγγελιες στο ebay και αγορασαν android συσκευες :P Βασιλακη Gates αν διαβαζεις αυτο το Post εχω εχω ενα τηλεφωνακι σπε Nokia 3210 θα σε σαξω ρε ψηλε, το χω απ το γυμνασιο δεν θελει φορτιση :P

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν μιλας για ΠΔ να γινεσαι συγκεκριμενος το τι θεωρεις ΠΔ.

 

Επισης πες μου που γνωριζεις το τι τα κανει η apple τα δεδομενα σου, αν αυτη τα πουλαει ή αν καθονται οι ιδιοι οι υπαλληλοι της να βλεπουν τα ΠΔ σου.

Τωρα το λινκ τι αποδεικνυει; Οτι η κακια google συλλεγει τα ΠΔ σου ειτε εχεις iphone ειτε οχι; 

Καθε μηχανη αναζητησης κανει το ιδιο. Το ιδιο το insomnia εχει τα botακια της google και σε σκαναρουν.

Που θες να καταληξεις λοιπον; 

 

Προσωπικά δεδομένα θεωρώ ότι είναι όλη εκείνη η πληροφορία που συγκεκντρώνεται από τους χρήστες μιας υπηρεσίας/προγράμματος και αφορά στοιχεία που προσδιορίζουν στοιχεία της προσωπικότητάς τους ή του χαρακτήρα τους. Βάσει του νόμου για τη Google προσωπικά δεδομένα θεωρούνται μόνο τα προσωποποιημένα δεδομένα, δηλαδή αν δε γράφουν το όνομά σου, τότε δεν είναι προσωπικά δεδομένα. Λες και η Google τα δημιούργησε και δεν τα πήρε από οτυς χρήστες. Λες και δεν στοχοποιούν τον χαρακτήρα του καθενός...

Τα προσωπικά δεδομένα έχουν μεγάλη αξία στο σύγχρονο marketing και είναι λογικό μια εταιρεία να θέλει να μαζεύει πληροφορία για να εξασφαλίσει τους πελάτες της και μελλοντικά (πχ Apple κ.α.). Το πρόβλημα είναι όταν η εταιρεία αυτή κατέχει ένα τεράστιο ποσοστό και τα δεδομένα αυτά τα πουλάει σε τρίτους (πχ Google, Facebook κ.α.).

Δε λέω ότι η Google είναι "κακή" ή "καλή". Δεν υπάρχει πραγματικά "καλή" ή "κακή" εταιρεία. Όλες εχουν μία διαδικασία για να βγάζουν κέρδος και ο καταναλωτής διαλέγει αν συμφωνεί ή όχι. Κάποιος διαφωνεί με το να πληρώνει μετρητά ένα σκασμό χρήματα και άλλος θεωρεί ότι το να τον αντιμετωπίζουν σαν πειραματόζωο είναι προσβλητικό. Ο καθένας διαλέγει πώς θα πληρώσει, γιατί στο τέλος η εταιρεία ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Δεν είναι θέμα καλού και κακού.

Δε μισώ τη Google, αλλά δε συμφωνώ με τον τρόπο που αντιμετωπίζει τους χρήστες της. Το ξέρεις ότι δεν είσαι πελάτης της, αλλά χρήστης; Πελάτης είναι αυτός που πληρώνει και από εσένα εισπράττει, δεν πληρώνεις. Πληρώνουν οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται τα προσωπικά σου δεδομένα. Αυτοί είναι οι πελάτες της, εσύ είσαι το προϊόν.

Σε αυτά καταλήγω. Είναι σαφή και κατανοητά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεδομένα θεωρώ ότι είναι όλη εκείνη η πληροφορία που συγκεκντρώνεται από τους χρήστες μιας υπηρεσίας/προγράμματος και αφορά στοιχεία που προσδιορίζουν στοιχεία της προσωπικότητάς τους ή του χαρακτήρα τους. Βάσει του νόμου για τη Google προσωπικά δεδομένα θεωρούνται μόνο τα προσωποποιημένα δεδομένα, δηλαδή αν δε γράφουν το όνομά σου, τότε δεν είναι προσωπικά δεδομένα. Λες και η Google τα δημιούργησε και δεν τα πήρε από οτυς χρήστες. Λες και δεν στοχοποιούν τον χαρακτήρα του καθενός...

Τα προσωπικά δεδομένα έχουν μεγάλη αξία στο σύγχρονο marketing και είναι λογικό μια εταιρεία να θέλει να μαζεύει πληροφορία για να εξασφαλίσει τους πελάτες της και μελλοντικά (πχ Apple κ.α.). Το πρόβλημα είναι όταν η εταιρεία αυτή κατέχει ένα τεράστιο ποσοστό και τα δεδομένα αυτά τα πουλάει σε τρίτους (πχ Google, Facebook κ.α.).

Δε λέω ότι η Google είναι "κακή" ή "καλή". Δεν υπάρχει πραγματικά "καλή" ή "κακή" εταιρεία. Όλες εχουν μία διαδικασία για να βγάζουν κέρδος και ο καταναλωτής διαλέγει αν συμφωνεί ή όχι. Κάποιος διαφωνεί με το να πληρώνει μετρητά ένα σκασμό χρήματα και άλλος θεωρεί ότι το να τον αντιμετωπίζουν σαν πειραματόζωο είναι προσβλητικό. Ο καθένας διαλέγει πώς θα πληρώσει, γιατί στο τέλος η εταιρεία ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Δεν είναι θέμα καλού και κακού.

Δε μισώ τη Google, αλλά δε συμφωνώ με τον τρόπο που αντιμετωπίζει τους χρήστες της. Το ξέρεις ότι δεν είσαι πελάτης της, αλλά χρήστης; Πελάτης είναι αυτός που πληρώνει και από εσένα εισπράττει, δεν πληρώνεις. Πληρώνουν οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται τα προσωπικά σου δεδομένα. Αυτοί είναι οι πελάτες της, εσύ είσαι το προϊόν.

Σε αυτά καταλήγω. Είναι σαφή και κατανοητά.

 

Πολλες εταιρειες ακολουθουν αυτην την στρατηγικη και δινουν δωρεαν υπηρεσιες/λειτουρικα/προγραμματα(αλλες σε μεγαλο βαθμο, αλλες σε μικροτερο):

α) η google δεν χρεωνει τους κατασκευαστες για την ενσωματωση των google services στο android.

β) η ms εδωσε δωρεαν τα windows phone στους κατασκευαστες smartphone

γ) η apple δινει δωρεαν το mac os στους πελατες της που δεν πληρωνουν ή προσφερει δωρεαν υπηρεσιες/προγραμματα. Φυσικα η apple εισπραττει εσοδα απο αλλες εταιρειες για διαφημιση/τοποθετηση υπηρεσιων: πχ εισπαραττει χρηματα απο την google για να βαζει το google σαν search engine ή εισπραττει χρηματα απο αλλες εταιρειες για να εμφανιζει διαφημισεις στα προιοντα/υπηρεσιες της apple.

 

Οπως λες και εσυ:

"Πελάτης είναι αυτός που πληρώνει και από εσένα εισπράττει, δεν πληρώνεις. Πληρώνουν οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται τα προσωπικά σου δεδομένα. Αυτοί είναι οι πελάτες της, εσύ είσαι το προϊόν."

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Information we share

We do not share personal information with companies, organizations and individuals outside of Google unless one of the following circumstances applies:

..........

 

Νομιζω το λεει ξεκαθαρα εδω για το τι κανει η google με της πληροφοριες που μαζευει οσον αφορα 3rd party εταιρειες παντα. Τωρα το αν εμφανιζει σε bulk information σε αλλες εταιρειες δεν βλεπω που ειναι το κακο, ολος ο ιστοτοπος ειναι βασισμενος σε αυτο ολες οι εταιρειες οπως και οι καταναλωτες επωφελουνται απο αυτο . Επισης εκατσα και εψαξα Privacy check up κτλπ της google, πραγματικα μπορεις να κανεις οτι θελεις εκει μεσα, μπορεις να κανεις customize οπως θελεις εσυ. 

Όχι, δεν το λέει ξεκάθαρα. Τα δεδομένα αυτά είναι χαοτικά και ο περισσότεροι χρήστες δεν ξέρουν καν ότι υπάρχουν, άλλοι μπήκαν μέσα μόνο μια φορά και τα άφησαν στην τύχη τους... Το θέμα είναι ότι η Google το ήξερε αυτό από πριν, τόσα χρόνια μας μαθαίνει... Κάτι σαν την αλλαγή πολιτικής προσωπικών δεδομένων της Facebook, που το απέδειξε περίτρανα ότι οι χρήστες δεν ασχολούνται με πολύπλοκες διαδικασίες (πχ ανάγνωση μακροσκελούς κειμένου κτλ).

Αν τα δείνει bulk και ανώνυμα είναι μια χαρά επικίνδυνο, αφού εκφράζουν τις καταναλωτικές συνήθειες. Ποιος νοιάζεται πώς σε λένε; Πραγματικά κανένας. Όλοι θέλουν να μάθουν τη φιλοσοφία που καταναλώνεις.

Ας ξεκινήσουν οι περισσότεροι να τα μπλοκάρουν όλα και θα δεις για πότε θα αποσύρει τον "έλεγχο προσωπικών δεδομένων". Εξάλλου τα προσωπικά δεδομένα έχουν αξία όταν ο χρήστης πστεύει ότι έχει τον απόλυτο έλεγχο πάνω σε αυτά. Όταν ξέρεις ότι σε παρακολουθούν δε συμπεριφέρεσαι αυθόρμητα, άρα τα δεδομένα που συλλέγονται από εσένα δεν έχουν μεγάλη αξία, γιατί δεν σε αντιπροσωπεύουν πραγματικά.

Η εταιρεία αυτή έχει κάνει και στο παρελθόν παρανομίες, οπότε δε μου εξασφαλίζει κανένας ότι δεν έχει και αντίγραφα του συνολικού όγκου των προσωπικών δεδομένων σε άλλους servers ή ότι ο όγκος τον δεδομένων, που έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα, είναι αντιπροσωπευτικός της κατάστασης που επικρατεί και εκμεταλλεύεται το χρόνο τώρα για να πάρει πιο αυθόρμητες αντιδράσεις μόνο για λόγους σύγκρισης. Δηλαδή έχει μαζέψει την πληροφορία που χρειάζεται και τώρα βελτιώνει την ποιότητά τους.

Να θυμίσω:

https://www.theguardian.com/technology/2010/may/15/google-admits-storing-private-data

Το παραδέχτηκε και καταδικάστηκε...

Παρεπιπτόντως, πατώντας "google steal wifi passwords guardian" σε google, bink, yahoo και DuckDuckGo μόνο στην τελευταία μου έβγαλε αποτελέσματα... Όποιος θέλει δοκιμάζει... B)

"Ελευθερία" και "ελεύθερο λογισμικό" my @ss...

Πολλες εταιρειες ακολουθουν αυτην την στρατηγικη και δινουν δωρεαν υπηρεσιες/λειτουρικα/προγραμματα(αλλες σε μεγαλο βαθμο, αλλες σε μικροτερο):

α) η google δεν χρεωνει τους κατασκευαστες για την ενσωματωση των google services στο android.

β) η ms εδωσε δωρεαν τα windows phone στους κατασκευαστες smartphone

γ) η apple δινει δωρεαν το mac os στους πελατες της που δεν πληρωνουν ή προσφερει δωρεαν υπηρεσιες/προγραμματα. Φυσικα η apple εισπραττει εσοδα απο αλλες εταιρειες για διαφημιση/τοποθετηση υπηρεσιων: πχ εισπαραττει χρηματα απο την google για να βαζει το google σαν search engine ή εισπραττει χρηματα απο αλλες εταιρειες για να εμφανιζει διαφημισεις στα προιοντα/υπηρεσιες της apple.

 

Οπως λες και εσυ:

"Πελάτης είναι αυτός που πληρώνει και από εσένα εισπράττει, δεν πληρώνεις. Πληρώνουν οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται τα προσωπικά σου δεδομένα. Αυτοί είναι οι πελάτες της, εσύ είσαι το προϊόν."

α) Συμφωνώ. Οι κατασκευαστές δεν είναι πελάτες. Είναι το μέσο κυκλοφορίας του λογισμικού της.

β) >>             >>                     >>                    >>                    >>                  >>                   >>     (πλεον...). Κάποτε ήταν και αυτή μόνο εταιρεία λογισμικού. Τώρα είδε τα χρήματα που μαζεύεις από τα προσσωπικά δεδομένα και είπε να κάνει το ίδιο.

γ) Δεν πουλάει τα προσωπικά δεδομένα που μαζεύει από τους χρήστες της.

Το συμπέρασμα που βγάζεις παραμένει και συμφωνώ.

 

Να ξεκαθαρίσω και κάτι τελευταίο (όχι για σένα @Haha): δεν γράφω για να πείσω κανέναν. Όποιος θέλει το ψάχνει και βρίσκει τί ισχύει. Ο ίδιος βγαίνει κερδισμένος. Αυτά που γράφω είναι αυτά που βρήκα εγώ, χωρίς καμία προκατάληψη για καμία εταιρεία. Η Google έχει φτιάξει κορυφαίο software σε πολλούς τομείς, αλλά αρνούμαι να το πληρώνω όπως αυτή θέλει. Ας βγάλει μια τιμή και την πληρώνω μετρητα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Δεν τη μισώ.

Σταματάω τη συζήτηση εδώ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α) Συμφωνώ. Οι κατασκευαστές δεν είναι πελάτες. Είναι το μέσο κυκλοφορίας του λογισμικού της.

β) >>             >>                     >>                    >>                    >>                  >>                   >>     (πλεον...). Κάποτε ήταν και αυτή μόνο εταιρεία λογισμικού. Τώρα είδε τα χρήματα που μαζεύεις από τα προσσωπικά δεδομένα και είπε να κάνει το ίδιο.

γ) Δεν πουλάει τα προσωπικά δεδομένα που μαζεύει από τους χρήστες της.

 

Το συμπέρασμα παραμένει και συμφωνώ.

β) Δυστυχως, αλλα ελεγες μολις 1 χρονο πριν, παρολο τα στοιχεια που πηρχν και το γεγονος οτι ηms εδω και χρονια βγαζει χρηματα απο την διαφημιση. Πιθανολογω οτι δεν το δεχοσουν γιατι ειχες κινητο ms.

γ) H apple πουλαει στοχευμενες διαφημισεις σε τριτες εταιρειες για να διαφημιστουν αυτες στις υπηρεσιες της. 

 

Ισως να μην ειναι τυχαιο αλλωστε αυτο που ειπες για εταρειες που προσφερουν δωρεαν το λειτουργικο τους ή τις υπηρεσιες τους.

Οπως μπορει να μην ειναι τυχαιο και το ποσο συχνα ανανεωνει και δινει προσοχη στο smartwatch της η apple, για τα οποια smartwatches εχεις γραψει:

 

Τα smartwatch προσπαθούν να τα επιβάλλουν με το ζόρι εδώ και κάτι χρόνια την αγορά πολλές εταιρείες. Αποτυγχάνουν, αλλά δεν το βάζουν κάτω...

Είναι πολλά τα λεφτά που θα πληρώσουν πχ οι ασφαλιστικές για να μάθουν την κατάσταση της υγείας κάθε υποψήφιου πελάτη...

 

Τα smartwatches κατασκευάστηκαν για να βολέψουν τις εταιρείες συγκεντρώνοντας προσωπικά δεδομένα και «κοπαδοποιώντας»  τους ανθρώπους.

 

Όταν, λοπόν, ένα προϊόν δεν ικανοποιεί κάποια ανάγκη, τότε οι εταιρεία προσπαθεί να επιβάλει στον καταναλωτή την επιθυμία να το αποκτήσει,μέσω του marketing. Γι αυτό χρειάζεται όσο το δυνατόν, περισσότερες πληροφορίες για τον χαρακτήρα του κάθε καταναλωτή. Αυτό κάνουν τα γκάλοπ, τα smartphones και τα smartwatches...  ;)

 

Το μεγαλύτερο κέρδος είναι αυτό των εταιρειών που επωφελούνται από τα δεδομένα που συγκεντρώνουν τα smartwatches. Δεν εξηγείται αλλιώς η τόση επιμονή των εταιρειών σε ένα προϊόν το οποίο αποτυγχάνει εδώ και χρόνια να καθιερωθεί στην αγορά. Έχουν "σκοτώσει" προϊόντα με περισσότερες πωλήσεις στο παρελθόν, σε αυτό επιμένουν ιδιαίτερα... Θεωρώ ότι το κάνουν γιατί τα κέρδη τους δεν έρχονται άμεσα από την πώληση του προϊόντος, τα δεδομένα της κατάστασης της υγείας και του τρόπου ζωής ενός ανθρώπου ενδιαφέρουν πολλές εταιρείες και τα δεδομένα έχουν μεγάλη αξία...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γ) H apple πουλαει στοχευμενες διαφημισεις σε τριτες εταιρειες για να διαφημιστουν αυτες στις υπηρεσιες της.

 

Ισως να μην ειναι τυχαιο αλλωστε αυτο που ειπες για εταρειες που προσφερουν δωρεαν το λειτουργικο τους ή τις υπηρεσιες τους.

Οπως μπορει να μην ειναι τυχαιο και το ποσο συχνα ανανεωνει και δινει προσοχη στο smartwatch της, για τα οποια smartwatch εχεις γραψει:

πηγή;

Νομίζω ότι το έχει ξεκαθαρίσει:

https://www.apple.com/privacy/

https://www.macworld.com/article/2987480/ios/apple-throws-down-the-gauntlet-with-overhauled-privacy-policy.html

 

Whether you’re taking a photo, asking Siri a question, or getting directions, you can do it knowing that Apple doesn’t gather your personal information to sell to advertisers or other organizations.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πηγή;

https://www.apple.com/legal/privacy/en-ww/

 

The personal information we collect allows us to keep you posted on Apple’s latest product announcements, software updates, and upcoming events. If you don’t want to be on our mailing list, you can opt out anytime by updating your preferences.

We also use personal information to help us create, develop, operate, deliver, and improve our products, services, content and advertising, and for loss prevention and anti-fraud purposes.

 

 

Εδω αν θελεις να αγορασεις διαφημιση πληρωνοντας την apple για να διαφημιστεις στις υπηρεσιες της:

https://searchads.apple.com/

 

 

Αυτο που παρεθεσες αναφερεται σε συγκεκριμενα πραγματα("you’re taking a photo, asking Siri a question, or getting directions"), οχι συνολικα:

"Whether you’re taking a photo, asking Siri a question, or getting directions, you can do it knowing that Apple doesn’t gather your personal information to sell to advertisers or other organizations."

 

Συνολικα αναφερει ξεκαθαρα οτι μαζευει personal information που μπορει να τα χρησιμοποιησει σε διαφημιση:

"We also use personal information to help us create, develop, operate, deliver, and improve our products, services, content and advertising, and for loss prevention and anti-fraud purposes."

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπερδευτηκες παλι, ισως γιατι συνεχεια αλλαζεις το τι λες(οπως ελεγες οτι η ms δεν πουλαει διαφημισεις):

Δεν εγραψα κατι εγω, η apple γραφει οτι μαζευει personal information και τα χρησιμοποιει για διαφημισεις. Εδω ξανα αν δεν το ειδες:

"We also use personal information to help us create, develop, operate, deliver, and improve our products, services, content and advertising, and for loss prevention and anti-fraud purposes."

 

-------------

 

Οποιος θελει να αγορασει targeted/στοχευμενη διαφημιση(πχ μπορεις να κανεις target συγκεκριμενο φυλο, ηλικια, περιοχη κλπ) απο την apple και να διαφημιστει στις υπηρεσιες της, μπορει να το κανει εδω:

https://searchads.apple.com/

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εγραψα κατι, η apple γραφει οτι μαζευει personal information και τα χρησιμοποιει για διαφημισεις. Εδω ξανα αν δεν το ειδες:

"We also use personal information to help us create, develop, operate, deliver, and improve our products, services, content and advertising, and for loss prevention and anti-fraud purposes."

 

Οποιος θελει να αγορασει στοχευμενη διαφημιση απο την apple και να διαφημιστει στις υπηρεσιες της, μπορει να το κανει εδω:

https://searchads.apple.com/

Σε ρώτησα κάτι πολύ συγκεκριμένο:

Που έχει τα δεδομένα των χρηστών, όπως πχ το Google analytics;

Η διαφήμιση στο store δεν είναι πώληση προσωπικών δεδομένων. Είναι σαν να έχει κάποιος σε μία καφετέρια μια διαφήμιση για ένα άλλο κατάστημα (απί πληρωμή). Αυτό λέγεται "έσοδα από παρεπόμενες δραστηριότητες" δεν είναι το αντικείμενο δραστηριότητας. Πουλάει καφέ, όχι διαφημίσεις.

Έλα τώρα... Το ξέρεις ότι δεν είναι το ίδιο... Εσύ πίστευε ότι είναι το ίδιο με τη Google, Facebook κτλ... Δικαίωμά σου. Όπως ξαναέγραψα:

 

δεν γράφω για να πείσω κανέναν. Όποιος θέλει το ψάχνει και βρίσκει τί ισχύει. Ο ίδιος βγαίνει κερδισμένος. Αυτά που γράφω είναι αυτά που βρήκα εγώ, χωρίς καμία προκατάληψη για καμία εταιρεία.

Οι ρυθμίσεις ιδιωτικότητας είναι πανεύκολα προσβάσιμες από τις ρυθμίσεις της συσκευής και η Apple δεν πουλάει πληροφορίες από Apple pay και πληροφορίες υγείας.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ρώτησα κάτι πολύ συγκεκριμένο:

Που έχει τα δεδομένα των χρηστών, όπως πχ το Google analytics;

Η διαφήμιση στο store δεν είναι πώληση προσωπικών δεδομένων. Είναι σαν να έχει κάποιος σε μία καφετέρια μια διαφήμιση για ένα άλλο κατάστημα (απί πληρωμή). Αυτό λέγεται "έσοδα από παρεπόμενες δραστηριότητες" δεν είναι το αντικείμενο δραστηριότητας. Πουλάει καφέ, όχι διαφημίσεις.

Έλα τώρα... Το ξέρεις ότι δεν είναι το ίδιο... Εσύ πίστευε ότι είναι το ίδιο με τη Google, Facebook κτλ... Δικαίωμά σου. Όπως ξαναέγραψα:

 

Αρχικα χαιρομαι που συμφωνεις πως η apple πραγματι μαζευει προσωπικα δεδομενα και τα χρησιμοποιει για διαφημιση, οπως αλλωστε γραφει στο site της:

https://www.apple.com/legal/privacy/en-ww/

"We also use personal information to help us create, develop, operate, deliver, and improve our products, services, content and advertising, and for loss prevention and anti-fraud purposes."

 

Αν θελεις να αγορασεις targeted/στοχευμενη διαφημιση και να στοχευσεις συγκεκριμενα groups(πχ βαση ηλικας, φυλου, περιοχης κλπ), η apple μπορει να σου πουλησει τετοιες στοχευμενες διαφημισεις με τα δεδομενα που εχει μαζεψει. Εδω αν ενδιαφερεσαι:

https://searchads.apple.com/

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικα χαιρομαι που συμφωνεις πως η apple πραγματι μαζευει προσωπικα δεδομενα και τα χρησιμοποιει για διαφημιση, οπως αλλωστε γραφει στο site της:

https://www.apple.com/legal/privacy/en-ww/

"We also use personal information to help us create, develop, operate, deliver, and improve our products, services, content and advertising, and for loss prevention and anti-fraud purposes."

Καλως ήρθες στην παρέα! :-D  Δε διαφώνισα ποτέ

 

Τα προσωπικά δεδομένα έχουν μεγάλη αξία στο σύγχρονο marketing και είναι λογικό μια εταιρεία να θέλει να μαζεύει πληροφορία για να εξασφαλίσει τους πελάτες της και μελλοντικά (πχ Apple κ.α.). Το πρόβλημα είναι όταν η εταιρεία αυτή κατέχει ένα τεράστιο ποσοστό και τα δεδομένα αυτά τα πουλάει σε τρίτους (πχ Google, Facebook κ.α.).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλως ήρθες στην παρέα! :-D  Δε διαφώνισα ποτέ

Ακριβως.

Η apple μαζευει προσωπικα δεδομενα που τα χρησιμοποιει για διαφημισεις. Τετοιες διαφημισεις ειναι οι στοχευμενες διαφημισεις που πουλαει σε τριτους, σε αντιθεση με αυτο που εγραψες πως δεν πουλαει:

Η Apple κάνει στοχευμένο markeing για τον εαυτό της. Δεν πουλάει σε τρίτους. 

 

Εδω η apple πουλαει στοχευμενη/targeted(μπορεις να κανεις target βαση ηλικας, φυλου, περιοχης κλπ) διαφημιση σε τριτους:

https://searchads.apple.com/

 

Πχ:

Refine your audience.

You can also refine your audience by gender, age, or show your ads only to devices in the geographic area your business serves.

 

To εγραψες αλλωστε και πιο πριν στο thread εδω για την στοχευμενη διαφημιση:

Η απλή διαφήμιση έχει πολύ μικρά έσοδα. Η στοχευμένη, που βασίζεται σε προσωπικά δεδομένα έχει απέιρως καλύτερη απόδοση.

 

 

Καταλαβαινω οτι επειδη αυτα που γραφει η apple ερχονται σε αντιθεση με αυτα που γραφεις εσυ, προσπαθεις με προσωπικους χαρακτηρισμους(που οδηγουν σε σβησμενα μηνυματα σου) να καλυψεις την ελλεψη των επιχειρηματων σου. Δεν θα σε ακολουθησω σε αυτο το επιπεδο. Μην το παιρνεις τοσο προσωπικα λοιπον και αρχιζεις τους προσωπικους χαρακτηρισμους, απλα επειδη εισαι λαθος.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.