Προς το περιεχόμενο

Nioh - PC edition


ikaruga24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αμα εισαι παλιος και μερακλης (και πολυ βιτσιοζος-γιατι δε πας μακρια χωρις X1 gamepad ) :P το φτιαχνεις και με mouse

Βρε ένα προγραμματάκι είναι και μια χαρά παίζεις με mouse,το λόγο δεν καταλαβαίνω που δεν μπαίνουν στο κόπο να το κάνουν.Btw,βιτσιόζος ήμουν που έπαιξα dark souls με gamepad,δεν μπορούσα να στρίψω με τίποτα!!Μόλις έβαλα τα πριγραμματάκια για mouse μια χαρά ήτανε! Επεξ/σία από Matrix7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω το ξεκινησα σημερα,mixed feelings μεχρι στιγμης. Ειναι περιπλοκο παιχνιδι kai δυστυχως δεν σου εξηγει επαρκως τα στατς,τι κανει το καθενα κλπ. Και με τον blacksmith ας πουμε,γινεται ενας χαμος λιγο εκει με τα options,loot.Αντε να καθεσαι να συγκρινεις ποιο ειναι το καλυτερο και ποιο το χειροτερο.Γιατι ναι μεν το ενα μπορει να χει καλυτερο αρμορ,αλλα τα στατς του αλλου να ναι πιο χρησιμα κ.ο.κ.  Επισης το παιχνιδι εχει skill points,amrita(μαρμιτα),gold,prestige points,glory και γινεται ενας ψηλοχαμος λιγο με το καθενα.

 

Το combat θυμιζει περισσοτερο bloodborne απο dark souls,διοτι εχει και το sidestep και οποιος φαει το πρωτο hit ειναι ευαλωτος σε oneshot combo. 

 

Στα θετικα του παιχνιδιου ειναι η δυσκολια,το combat και τα stances,η ποικιλια απο weapons και usable items,ακομα δεν εχω ξεκλειδωσει magic να δω πως ειναι,τα living weapons παντως(ουσιαστικα σαν ultimate που κανει charge) ειναι πολυ εντυπωσιακα.Το level design ειναι ετσι κ ετσι,καποια σημεια ειναι ενδιαφεροντα,καποια οχι και τοσο. Επισης παιζει να χρησιμοποιουν μονο 3 assets οταν φτιαχνουν την πιστα,δλδ οπτικα το περιβαλλον αρχιζει και επαναλαμβανεται αρκετα.

 

Το loot ειναι diablo style με τα καλα του και τα κακα του. Αδιαφορο προς αρνητικο για μενα.

 

2 πραγματα δεν μ'αρεσαν παντως. Ενα ειναι τα weapon skills,οπου ουσιαστικα ειναι copy paste ιδια σε καθε κατηγορια,αλλα θελει διαφορετικο ξεκλειδωμα και τα effects τους δεν ειναι τιποτα το τρελο.Επισης ειναι χαοδες το interface

 

Και το μεγαλυτερο αρνητικο απ'ολα ειναι τα side missions.Μα καλα δεν ντραπηκαν να σε βαλουν να παιξεις την ιδια πιστα? Τουλαχιστον αλλαξε την λιγο,τους εχθρους,βαλε καινουρια items κατι. Ξεκιναω το sub mission μετα το main mission και ειναι λες και ξαναπαιζω deja vu την πρωτη πιστα. ΛΟΛ απλα. Μου φαινεται μονο τα main αξιζουν. Ουτως η αλλως ειμαι ηδη παραπανω level απ'οσο χρειαζομαι για τις αντιστοιχες πιστες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα στην pc έκδοση πέρα από το πρόχειρο port/performance είναι το matchmaking. Ακολουθεί την p2p τακτική με τα nodes/steam download region όπως και στο ds1 με τραγικά αποτελέσματα. Ακόμα και uk να δηλώσεις πάλι είναι η μέρα με την νύχτα σε σχέση με το ps4. Για κάποιον που θέλει απλά να παίξει μια φορά το game solo ή με το φιλαράκι του δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά το game έχει τρομερό grinding για να έχεις end gear στο build σου (ειδικά τώρα που βάλανε abyss κλπ). Στο ps4 για παράδειγμα πήγαινες στην bridge στο ng+ και φάρμαρες revenants και σε μισή ώρα που λέει ο λόγος είχες divine sets για 10 builds...

Κατά τα άλλα ισχύουν όλα αυτά που γράφετε για τα submissions και τα reused assets/mobs (τα έχουμε γράψει και στο αντίστοιχο ps4 thread).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Εγω τελειωσα το main game προχτες. Οι πιστες προς το τελος μ'αρεσαν αρκετα,και τα bossακια αλλα και το level design. Γενικα το παιχνιδι ειχε challenge καθολη την διαρκεια,οποτε ως προς αυτο παιρνει 10/10. 

 

Το story πολυ μετριο και ο πρωταγωνιστης στην καλυτερη αδιαφορος,αλλα αυτο το λεω σαν παρατηρηση,μιας και δεν ειναι η ουσια του παιχνιδιου το story.

 

Η μεγαλυτερη ξενερα για μενα ηταν το repetitive content των submissions,ειδικα αυτες που σε βγαζαν απτο τελος της περιοχης και ξαναπηγαινες στην αρχη απτην αναποδη. Μεχρι και τα shortcuts που χες ανοιξει πριν εκλειναν μαγικα. Καποια sub missions ηταν unique ευτυχως η ειχαν καποια πολυ δυνατα μποσακια. Τα τελειωσα ολα(εκτος απτα duo boss battles στο τελος),μιας και μενεις αρκετα πισω στα level requirements των καινουριων missions αν δεν κανεις και τα sub-missions,δινουν και καποια guardian spirits σαν rewards.

 

Δεν ασχοληθηκα καθολου με blacksmith και forge,δεν με ψησε η φαση οποτε δινω ολα τα items μου σε offering για amrita για να ξεμπερδευω.

 

Ειναι αρκετα καλο υποκαταστατο για fans των Souls. Εχει δυσκολια και πολυ καλο combat loop. Χανει σε level design και ποικιλια εχθρων βεβαια,αλλα ειναι worth it εντελει

 

8/10 για μενα.

 

ΥΓ: Ξεκινησα σημερα την πρωτη πιστα απτο πρωτο DLC,εχω 40 level difference απτο recommended οποτε μιλαμε για τρελο difficulty spike. Ειδικα το boss,το πιο δυσκολο που αντιμετωπισα μεχρι στιγμης και χρειαστηκε να το κανω cheese με omnyo magic

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε οσους αρεσει το (πολυ) grinding και αναζητουν πραγματικο challenge χωρις να εχουν θεμα με την επαναληψη στις αποστολες, το παιχνιδι το προτεινω ανεπιφυλακτα. 

@Alastor μην σε προβληματιζει το level difference, ισα ισα που οσο μεγαλυτερο το λεβελ μιας αποστολης τοσο περισσοτερο αμριτα παιρνεις απο ολες τις πηγες.

 

Το παιχνιδι το ελιωσα, εφτασα 500 level και τερματισα το Way of the Wise που ειναι το 4ο απο τα 5 επιπεδα δυσκολιας που προσφερει το παιχνιδι, οποτε οποιος θελει καποια τιπς ας ρωτησει ελευθερα :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι αρκετα καλο υποκαταστατο για fans των Souls.

Υποκαταστατα για τους fans των Souls ειναι το Lords of the fallen και το The Surge. Ενω σαν πρωτη εικονα δινει αυτη την εντυπωση το Nioh.

 

Και εγω με αυτη την νοοτροπια πηγα και απογοητευτικα χοντρα,αρχικα απο το ολο σκηνικο των αποστολων(ολα τα souls παιχνιδια ειναι ενιαια)και μετα απο το loot system που ενιωθα οτι δεν ταιριαζε σε τετοιο παιχνιδι.

 

Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι γενικα δεν ειναι ενα καλο παιχνιδι,αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι Souls παιχνιδι αν και δανειζεται καποια πραγματα. Πιο πολυ σαν Ninja Gaiden με loot επρεπε να θεωρειται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγω συμφωνω με fulgore, δεν ειναι σε καμια περιπτωση souls, ειναι ninja gaiden με diablo loot και combat απο bloodborbe στο περιπου

 

για μενα ειναι μια κατηγορια μονο του και κανει καποια πραγματα εντελως καλυτερα απο τα souls, και καποια χειροτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποκαταστατα για τους fans των Souls ειναι το Lords of the fallen και το The Surge. Ενω σαν πρωτη εικονα δινει αυτη την εντυπωση το Nioh.

 

Και εγω με αυτη την νοοτροπια πηγα και απογοητευτικα χοντρα,αρχικα απο το ολο σκηνικο των αποστολων(ολα τα souls παιχνιδια ειναι ενιαια)και μετα απο το loot system που ενιωθα οτι δεν ταιριαζε σε τετοιο παιχνιδι.

 

Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι γενικα δεν ειναι ενα καλο παιχνιδι,αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι Souls παιχνιδι αν και δανειζεται καποια πραγματα. Πιο πολυ σαν Ninja Gaiden με loot επρεπε να θεωρειται.

 

Μια χαρα υποκαταστατο ειναι.μοιαζει αρκετα το combat system και πολλα αλλα. Τα Ninja Gaiden δεν ειχε ποτε stamina management,stat levelling,"bonfires", "bloodstains" κλπ κλπ.Δηλαδη τι αλλο θες?Το μονο κυριο mechanic που εχει αποκλειστικα με Ninja Gaiden ειναι τα skill points που ξεκλειδωνεις καποια combo και το loot system αλα Diablo,ολα τα αλλα ειναι απο Souls

 

Δεν λεω οτι ειναι κλωνος,εχει διαφορετικοτητα,αλλα εχει παρα πολυ πραμα απτα Souls και εγω σαν fan των παιχνιδιων το καταλαβαινω.Και σιγουρα μπορει να απευθυνεται σε Souls fans,μιας και εχει καλο combat loop οπως το DS(και Bloodborne κυριως),προκληση καθολη την διαρκεια του παιχνιδιου,αλλα και καλο level design στα περισσοτερα maps.

 

Το οτι θα προτιμουσα να χει εννιαιο κοσμο και οχι diablo loot,ναι ειναι σιγουρο,αλλα και στο Demons Souls δεν εχει εννιαιο κοσμο,δεν σημαινει κατι αυτο ως προς την ταυτοτητα του.

 

Τελος παντων,οποιος εχει σκουπισει τα Soulsborne παιχνιδια και θελει κατι κοντα σε αυτα,θα του προτεινα πρωτα Nioh και μετα αυτα που αναφερεις εσυ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρα υποκαταστατο ειναι.μοιαζει αρκετα το combat system

To combat system των Souls παιχνιδιων ειναι dodge,parry,block. Στο δε bloodborne δεν υπαρχουν καν τα δυο τελευταια.

 

Οποιος νομιζει οτι τα Soulsborne παιχνιδια εγιναν γνωστα για το φοβερο συστημα μαχης(που δεν εχουν)μαλλον λαθος νομιζει.

Αλλα πραγματα ειναι αυτα που τα εκαναν τοσο γνωστα οσο ειναι,οπως η ατμοσφαιρα τους(σε ενα ενιαιο ομως χαρτη οχι χωρισμενο σε αποστολες),η μουσικη που ταιριαζε γαντι,ο σχεδιασμος των τερατων/περιοχων/bosses και φυσικα το οτι ηταν δυσκολα παιχνιδια που δεν απευθυνονταν στην μαζα.

 

Το συστημα μαχης του Nioh ειναι αλλης φιλοσοφιας οσο και λογικο ειναι σε ενα κομματι να μοιαζει με αυτο των Souls παιχνιδιων γιατι οπως ειπα ειναι τελειως απλο το συστημα μαχης τους ενω του Nioh ειναι λιγο πιο περιπλοκο και με μεγαλυτερη ποικιλια,γιαυτο και θεωρειται και καλυτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To combat system των Souls παιχνιδιων ειναι dodge,parry,block. Στο δε bloodborne δεν υπαρχουν καν τα δυο τελευταια.

 

Μια μικρή διόρθωση, parry υπάρχει και στο Bloodborne (σχετικό link). Aν και είναι λίγο διαφορετικό απο αυτό που παρουσιάζεται στα περισσότερα παιχνίδια (συνήθως τα parry σε άλλα παιχνίδια παρουσιάζονται ως melee moves, εδώ γίνεται με το πιστόλι/firearm), λειτουργικά είναι το ίδιο - ειδικά σε σύγκριση με τα Souls series, διακόπτει το attack animation ενος εχθρού και αφήνει 2-3 δευτερόλεπτα όπου μπορείς να κάνεις δυνατή αντεπίθεση (νομίζω ονομάζεται γενικά riposte, στο παιχνίδι χρησιμοποιεί τα ίδια mechanics με τα visceral attacks).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...