Προς το περιεχόμενο

Τεχνίτες Αθήνα


μπιπ μπιπ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1.Αγόρασα κουρτινόξυλο από μαγαζί της γειτονιάς (35 ευρώ, φυσικά δεν έδωσε απόδειξη). Μου έστειλε τεχνίτη δικό του, για να ανοίξει 2 τρύπες στον τοίχο και για ένα τέταρτο δουλειά πήρε 25 ευρώ, φυσικά και πάλι χωρίς απόδειξη.

2.Ήθελα να φτιάξω το πλυντήριο, έκλεισα ραντεβού μέσω του douleutaras.gr. Την επόμενη μέρα χάλασε το κινητό μου και το είχα κλειστό. Το πήγα για φτιάξιμο και το ξαναπήρα σε 3 μέρες.Όταν το άνοιξα είδα ότι είχα 6 κλήσεις από αυτούς, με έπαιρναν κάθε μέρα. Στο καπάκι με ξαναπαίρνουν. Μου μιλάει ένας τύπος νευριασμένος και λίγο αγενής και μου λέει: Θέλετε ή δεν θέλετε να σας εξυπηρετήσουμε; Λέω θέλω απλά δεν είχε χαλάσει το κινητό μου (sorry κιόλας).

Μου λέει ο τεχνίτης για να έρθει σπίτι σας θα πάρει 20 ευρώ + φπα αν τελικά δεν φτιάξει το πλυντήριο. Άμα το φτιάξει η τιμή ανεβαίνει. Λέω οκ αφού είμαι άσχετη και δεν ξέρω να ψάχνω θα βάλω πάλι το χέρι βαθιά στην τσέπη.

Την άλλη μέρα έρχεται και μου λέει χάλασε ο ιμάντας. Θέλω 50 ευρώ για την δουλειά (τα 10 τα παίρνει ο δουλευταράς) και 25 ευρώ κάνει ο ιμάντας. Πάλι χωρίς απόδειξη.

Είναι ιδεά μου ή έδωσα υπερβολικά πολλά λεφτά;

(Σε πόλη της επαρχίας πρόπερσι είχα δώσει για να μου περάσουν κουρτινόξυλο 10 ευρώ. Η Αθήνα μήπως είναι ακριβή σε τέτοια θέματα; )

Για τεχνίτες γενικά τι μου προτείνετε; Γνωστοί δεν παίζουν εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eντάξει πες ότι παίρνω black and decker, έτσι άπειρη που είμαι, θα τις ανοίγω στραβά;

Έχετε να μου προτείνετε πιο οικονομικές λύσεις ή οι τιμές που παίζουν είναι αυτές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο οικονονικη λυση ειναι να με κερασεις μεσημεριανο και να σ μαθω πως να ανοιγεις τρυπες,να σημαδευεις,να αλφαδιαζεις.

 

και μπονους

 

δωρακι ειναι αυτο,να σε μαθω και απο που να αγοραζεις εργαλεια και τι χρειαζεσαι στο σπιτι για μικρα μαστορεματα

 

 

:) :) :P