Προς το περιεχόμενο

Το νέο Tesla Roadster πιάνει τα 0-97χλμ./ώρα μέσα σε 1,9 δευτερόλεπτα και έχει τελική 400χλμ./ώρα!


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ουτε καν, μην γινει και το αντιθετο οσο θα περνανε τα χρονια και γινουν κοινος τοπος τα τυπου tesla αυτοκινητα

 

σε αυτους που απευθύνονται αυτα τα αμαξια πιο πολυ μετρα το exclusive παρα τα specs 

 

Φοβερη η Tesla, δειχνει το δρομο αλλα μην τρελαινόμαστε, υπαρχουν κολοσσιαίοι παικτες απο πισω με 100+ χρονια εμπειρια και απο τους καθημερινους οδηγους και απο τα αγωνιστικα αυτοκινητα ...

 

Οι οποίοι αν δεν ακολουθήσουν τις εξελίξεις θα έχουν την τύχη της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας τις δεκαετίες 90-00. Γιατί μέχρι τώρα τον παίζουν με downsizing και restrictions και emissions control.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πάντως απ' όταν άκουσα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν ήταν η ταχύτητα που με εντυπωσίασε, στην πράξη τι να την κάνεις και γιατί να πας ταχύτερα από 120-130 άντε 140 χιλιόμετρα όταν τα όρια ταχύτητας δεν είναι καν τόσα.

Αυτό που με εντυπωσιάζει ακόμα είναι η τρομερή και άμεση επιτάχυνση που έχουν ανεξαρτήτως ταχυτήτων και στροφών αφού δεν έχουν τέτοια θέματα με την ροπή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η τεσλα απο οταν εβγαλε το model s παιζει χωρις αντιπαλο μιλαμε για οχημα που εσπασε τους δεικτες στα επιπεδα ασφαλειας ,με χωρους οσο ενα minivan με γκαζι αντιστοιχο με ferrari (μεγαλα μοντελα). Τωρα με το roadster 2 θα τους παρει και τα σωβρακα. Εντωμεταξυ το model s πρακτικα δεν ηθελε καν συντηρηση τακακια λαστιχα και μια στο τοσο μια ματια να δεις οτι ειναι ολα οκ και αυτο ειναι ολο.Μια 10ετια μπροστα τουλαχιστον αυτη η εταιρια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ποιους απεθυνεται με κοστος 200.000  ? 

Το ρευμα για να φορτισει με τι θα παραγεται και ποσο θα κοστιζει ?

το πετρελαιο και η βενζινη που βαζεις τωρα με τι θα παραγεται και ποσο θα κοστιζει?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στον φιλο που λεει για σταθμους φορτισης, μην μπερδευεσαι με την Ελλαδα, οι αναπτυγμενες χωρες εχουν παντου, στην Ολλανδια εχουν τεσλα για uber, γενικα το μελλον προς τα κει ειναι..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι το μέλλον. Are you ready? :-) Χωρίς πλάκα όμως για εμάς, τους κοινούς θνητούς το ενδιαφέρον είναι να δούμε επιτέλους "προσγειωμένα" μικρά και οικογενειακά αυτοκίνητα 100% ηλεκτροκινούμενα σε μια τιμή που να μπορούμε να τα αγοράσουμε. Αλήθεια γιατί όχι και κιτ μετατροπής δημοφιλών μοντέλων σε ηλεκτροκίνητα? Έτσι κι αλλιώς ποιός κάνει 300 χλμ τη μέρα ή κινείται με άνω από 120 χλμ σε αστικό περιβάλλον?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το πετρελαιο και η βενζινη που βαζεις τωρα με τι θα παραγεται και ποσο θα κοστιζει?

Περίπου όσο και τώρα.

Αν γνωρίζει κάποιος ας αναφέρει ενα τέτοιο αυτοκίνητο με τόση ισχύ σήμερα πόσο θα κόστιζε να φορτίσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ποιότητα κατασκευής; Στην ασφάλεια; Τεχνολογία; Άνεση; Στην κόντρα σε πίστα; Απορώ που χάνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πέρα από εσωτερική εμφάνιση που δεν την λες πολύ premium.

Όταν οι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν τεράστια τεχνογνωσία στο ζύγισμα των πλαισίων , των υλικών που θα χρησιμοποιηθούν , στην ελαστικότητα του πλαισίου κ.λ.π. δεν μπορείς να πεις πως ένα TESLA είναι ανώτερο από τα δικά τους supercar.

 

Βασικά μια τριχα από τα @ρχ/δ/@ τους είναι .

 

Το ότι ένας ηλεκτροκινητήρας μπορεί να δώσει τρελή ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών το γνωρίζουμε και μάλλον το γνωρίζει εδώ και 10ετιες όλος ο πλανήτης.

Δεν το ανακάλυψε η Tesla ...

Οι μεγάλοι κατασκευαστές, οπότε θελήσουν το γυρίζουν στα ηλεκτροκινητα.

Αλλά δεν το θελουν γιατί θα ΧΑΣΟΥΝ σε πωλήσεις.

Ο κόσμος του αυτοκινήτου ΑΓΑΠΑ τα βενζινοκίνητα, τον ήχο τους και όχι τα ηλεκτροφρενα και το ξενερωτο ηλεκτρικό μοτέρ αλλά τρόλεϊ ....

 

Όσο για το αν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι "καθαρό" αυτοκίνητο, πες μου από πού παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια που το ταιζει, που πάνε οι μπαταρίες και που/πως παράγονται, να σου πω αν είναι ή όχι καθαρό ....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα τα ηλεκτρικά υπερτερούν σχεδόν σε όλα σε σχέση με τους κινητήρες εσωτερικής κάυσης, εκτός απο την αυτονομία και το χρόνο φόρτισης... Άλλο να βάζεις βενζίνη σε 5' και να κάνεις 500 χιλ και άλλο να περιμένεις μισή ώρα να το φορτίσεις για να κάνεις 270.

 

 

Δηλαδή εσύ ξεκινάς το πρωί, κανείς μονοκοπανιά 500 χλμ, σταματάς για 5’ και στο καπάκι κανείς αλλά 500 χωρίς διάλειμμα;

Πέρα απο αυτό όμως για κάποιους το αυτοκίνητο δεν είναι απλά ενα κουτί που τους πάει απο το σημείο Α στο Β. Κάποιοι γουστάρουμε την οδήγηση και τα συναισθήματα που σου προκαλεί.

 

Σαν τον τυπά που ενώ «απολάμβανε» την οδήγηση της πορσε με 300 στην εθνική, έπεσε πάνω σε άλλο όχημα και ξεκληρίσει ολόκληρη την οικογένεια του οδηγού που είχε σταματήσει για τουαλέτα;

Δλδ κάποιος το σούπερκαρ των 250,000 θα το πάρει για να πηγαίνει κάθε μέρα στη δουλειά ή για ταξίδια??? Σε ταξίδια ναι προφανώς κάνω μονοκοπανιά 500 χιλ και δεν χρειάζεται να φορτίσω το αμάξι για 1 ώρα για να τα κάνω...

 

Επειδή ξεκλήρησε ενας ηλίθιος μια οικογένεια πρέπει να απαγορεύσουμε κάθετι που έχει σχέση με την γρήγορη οδηγήση. Φοβερή μεσαιωνική λογική... Τις μάγισσες τις κάψατε όλες ή ακόμα τις κυνηγάτε?? Δλδ δεν φταίει ο οδηγός φταίει το "κακό" αυτοκίνητο που πάει μόνο του με 300...

Δλδ με το Τesla που πάει 0-100 σε 2 δευτερόλεπτα, 400 χιλ τελική και ειναι και ΑΘΟΡΥΒΟ με αποτέλεσμα να μην το παίρνει κανείς χαμπάρι πόσες οικογένειες θα ξεκληρηστούν?

 

Και που ακριβώς κολλάει το συγκεκριμένο δυστύχημα με το συγκεκριμένο θέμα? Το Τεσλα του άρθρου πιο γρήγορο είναι απο την Πόρσε. Εγω για τον ήχο ενος V8 μίλησα (που προφανώς αγνοείς αλλα παρ'όλα αυτά μου απαντάς) και ότι δεν θα τον άλλαζα με κανένα ηλεκτρικό όσο καλύτερο και αν ήταν.

Αν δεν καταλαβαίνεις τι γράφει ο άλλος καλύτερα μη σχολιάζεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο είναι λίγα τα αυτοκίνητα Tesla είναι σχετικά εύκολο το charging. Πρέπει όμως για να γίνουν στανταρ να μπορούν να φορτώνουν πολύ γρήγορα. Αλλίως θα γεμίσει ο χώρος με re-charging bases. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...