Προς το περιεχόμενο

Αγορά κινητού / τάμπλετ / λάπτοπ / κονσόλας χωρίς ΦΠΑ (ΠΟΛ 1150/2017)


Zazula

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με την νέα πλατφόρμα της ΑΑΔΕ είναι υπόθεση δευτερολέπτων να γίνει ο έλεγχος του ΑΦΜ. Δεν χρειάζεται ούτε χαρτούρα ούτε τίποτα...
Όποιος σας πει το αντίθετο ψάχνει τρόπο να σας διώξει!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1.2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο ξάδερφος μου θέλει να πάρει με τιμολόγιο μια κονσόλα παιχνιδιών αλλά λόγω δουλειάς δεν μπορεί να την δικαιολογισει σε αντίθεση με κινητά και ταμπλετ.Αν παρόλα αυτά την πάρει με τιμολόγιο λέτε να έχει πρόβλημα στο μέλλον;

Επεξ/σία από parlapipas25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε

Ο ξάδερφος μου θέλει να πάρει με τιμολόγιο μια κονσόλα παιχνιδιών αλλά λόγω δουλειάς δεν μπορεί να την δικαιολογισει σε αντίθεση με κινητά και ταμπλετ.Αν παρόλα αυτά την πάρει με τιμολόγιο λέτε να έχει πρόβλημα στο μέλλον;

Μόνο σε κάποιον έλεγχο θα το αφαιρέσουν από τα έξοδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 hours ago, parlapipas25 said:

Ο ξάδερφος μου θέλει να πάρει με τιμολόγιο μια κονσόλα παιχνιδιών αλλά λόγω δουλειάς δεν μπορεί να την δικαιολογισει σε αντίθεση με κινητά και ταμπλετ.Αν παρόλα αυτά την πάρει με τιμολόγιο λέτε να έχει πρόβλημα στο μέλλον;

Εάν του γίνει έλεγχος μέσα στην επόμενη πενταετία και εάν ασχοληθούν οι ελεγκτές με τόσο μικρά τιμολόγια και εάν το βρει ο ελεγκτής και καταλάβει περί τίνος πρόκειται,

τότε θα κληθεί να πληρώσει το ΦΠΑ με τη νόμιμη προσαύξηση (δηλαδή 10% το χρόνο με μέγιστο το 50% στην πεντατία).

Δηλαδή θα γλυτώσει σήμερα €100 με το ενδεχόμενο να δώσει κάποτε στο μέλλον το πολύ €150 εφόσον ευθυγραμμιστούν όλοι οι πλανήτες του ηλιακού συστήματος.

Για μένα δεν υπάρχει αμφιβολία στο τι πρέπει να κάνει, αλλά το ρίσκο είναι του καθενός μας.

1 hour ago, cacofonix-3 said:

Να την πάρει από κατάστημα που μπορεί να κάνει παρατυπία, και να γράψει κινητό και όχι κονσόλα

Όχι να μην το κάνει αυτό, γιατί δεν θα έχει την νόμιμη εγγύηση εφόσον το κάνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Παιδιά καλησπέρα. Θα ήθελα πολύ την βοήθεια σας σε ένα θέμα που προέκυψε αναπάντεχα. 

Αγορασα τέλη Δεκεμβρίου του 2019( για δώρο ) ένα λάπτοπ το οποίο είχε αγοραστεί από μια εταιρεία με τιμολόγιο τέλη Δεκεμβρίου του 2018. Αυτό το λάπτοπ για κάποιο λόγο δεν χρησιμοποιηθηκε και ένας από την εταιρεία το πούλαγε σφραγισμένο. Η μάρκα να σημειωθεί είναι HP. Διαπιστώθηκε στην συνέχεια πως το λάπτοπ είναι ελάττωματικο καθώς το jack 3.5mm είναι στραβό από την μαμά του και κολλάει απίστευτα να μπουταρει , να φορτώσει την επιφάνεια εργασίας ( δεν έχει προγράμματα και αρχεία ) και η μπαταρία του αν είναι κλειστό για 3 μέρες χωρίς λειτουργία από το 100% η μπαταρία πέφτει στο 15%.  Τέλος , εκεί που είναι σβηστό το λάπτοπ τα φώτα του πλήκτρολογιου ανάβουν μόνα τους . 

Για να μην σας κουραζω , πήρα αρχικά τηλεφώνο το κατάστημα το οποίο λάπτοπ έχει αγοραστεί και μου είπαν πως έχει λήξει η εγγύηση αφού είναι 1 ετος. Τους είπα κάποιες κουβέντες, μου είπαν θα ρωτήσουν τον προμηθευτή τους για να με εξυπηρετήσουν , ο προμηθευτής ρώτησε την hp κι η απάντηση ήταν αρνητική . Παρακαλώ πολυ θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας και την συμβουλή σας για το τι να κάνω. Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα να γράψεις το προβλημα σε άλλο νήμα αν και δεν νομίζω να γίνει κάτι.

παντως η άγνοια καλά κρατεί. 

Θελουμε να πάρουνε ενα κινητό στο μαγαζί: 

You.gr Απλα γράφουν πως πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους αν θες αγορα με απαλλαγή. Το έγραψα στα σχόλια να με ενημερώσουν για τη διαδικασία, δεν με κάλεσαν ποτέ πίσω.

Κωτσόβολος Σχεδόν με έβρισαν όταν τους ειπα αν γνωρίζουν τη διαδικασία και μου είπαν πως μόνο με χαρτιά όπως παλιά μπορούν να μου δώσουν.

Media Markt κατηγορηματικά όχι με τον καινούργιο τροπο.

Πλαισιο δεν ήξεραν τίποτα, αλλα μετά από 1 ώρα περίπου μου είπαν πως από Τρίτη θα μπορώ να αγοράσω με το νέο τροπο.  

Ελλας ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/2/2020 στις 3:13 ΜΜ, pixlax28 είπε

Παιδιά καλησπέρα. Θα ήθελα πολύ την βοήθεια σας σε ένα θέμα που προέκυψε αναπάντεχα. 

Αγορασα τέλη Δεκεμβρίου του 2019( για δώρο ) ένα λάπτοπ το οποίο είχε αγοραστεί από μια εταιρεία με τιμολόγιο τέλη Δεκεμβρίου του 2018. Αυτό το λάπτοπ για κάποιο λόγο δεν χρησιμοποιηθηκε και ένας από την εταιρεία το πούλαγε σφραγισμένο. Η μάρκα να σημειωθεί είναι HP. Διαπιστώθηκε στην συνέχεια πως το λάπτοπ είναι ελάττωματικο καθώς το jack 3.5mm είναι στραβό από την μαμά του και κολλάει απίστευτα να μπουταρει , να φορτώσει την επιφάνεια εργασίας ( δεν έχει προγράμματα και αρχεία ) και η μπαταρία του αν είναι κλειστό για 3 μέρες χωρίς λειτουργία από το 100% η μπαταρία πέφτει στο 15%.  Τέλος , εκεί που είναι σβηστό το λάπτοπ τα φώτα του πλήκτρολογιου ανάβουν μόνα τους . 

Για να μην σας κουραζω , πήρα αρχικά τηλεφώνο το κατάστημα το οποίο λάπτοπ έχει αγοραστεί και μου είπαν πως έχει λήξει η εγγύηση αφού είναι 1 ετος. Τους είπα κάποιες κουβέντες, μου είπαν θα ρωτήσουν τον προμηθευτή τους για να με εξυπηρετήσουν , ο προμηθευτής ρώτησε την hp κι η απάντηση ήταν αρνητική . Παρακαλώ πολυ θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας και την συμβουλή σας για το τι να κάνω. Ευχαριστώ.

Βασικο πραγμα που πρεπει να ξερετε ολοι οσοι αγοραζετε με τιμολογιο...

Δεν σας καλυπτει η διετης εγγυηση για τελικο καταναλωτη αλλα η εργοστασιακη εγγυηση. 

Στην προκειμενη περιπτωση η HP γραφει στο κουτι και πισω απο το μηχανημα 1year warranty. 

Επεξ/σία από k_w_t
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Βασικο πραγμα που πρεπει να ξερετε ολοι οσοι αγοραζετε με τιμολογιο...

Δεν σας καλυπτει η διετης εγγυηση για τελικο καταναλωτη αλλα η εργοστασιακη εγγυηση. 

Στην προκειμενη περιπτωση η HP γραφει στο κουτι και πισω απο το μηχανημα 1year warranty. 

Αν ισχύει αυτό που λες, πρέπει να γίνει ένα thread που θα γίνει sticky, και να είναι το #1.

Αγόρασα κινητό Xiaomi από Κωτσόβολο, έχω 1 η 2 χρόνια εγγύηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Αν ισχύει αυτό που λες, πρέπει να γίνει ένα thread που θα γίνει sticky, και να είναι το #1.

Αγόρασα κινητό Xiaomi από Κωτσόβολο, έχω 1 η 2 χρόνια εγγύηση;

H Xiaomi στην Ελλαδα (Info-Quest)  δινει 2 χρονια απο μονη της.

Το θεμα ειναι για της εταιριες που λενε 1 χρονο εγγυηση πχ Apple και εσυ τους λες οτι ειναι υποχρεωμενοι να σου παρεχουν 2 χρονια.

Η υποχρεωση τους αφορα τελικο καταναλωτη εντος ΕΕ και οχι επαγγελματια.

Επεξ/σία από k_w_t
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
4 hours ago, k_w_t said:

Δεν σας καλυπτει η διετης εγγυηση για τελικο καταναλωτη αλλα η εργοστασιακη εγγυηση. 

Από που προκύπτει αυτό; 

Με ένα απλό search στο google για "εγγύηση τιμολόγιο" θα δεις ότι όλα τα καταστήματα σου δίνουν νόμιμη εγγύηση με επίδειξη απόδειξης λιανικής ή τιμολογίου αγοράς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Malthador είπε

Από που προκύπτει αυτό; 

Με ένα απλό search στο google για "εγγύηση τιμολόγιο" θα δεις ότι όλα τα καταστήματα σου δίνουν νόμιμη εγγύηση με επίδειξη απόδειξης λιανικής ή τιμολογίου αγοράς. 

Για να το καταλαβεις. 

H Apple δινει 1 χρονο εγγυηση στα iPhone οπως να αφερει στο site της.

Εαν σου χαλασει στους 18 μηνες και το πας σου λενε ειναι εκτος εγγυησης. Τοτε τους λες για την ευρωπαικη οδηγια και το δεχονται.

Εαν ομως εχεις κοψει τιμολογιο η οδηγια αυτη αφορα μονο τελικο καταναλωτη και οχι επαγγελματια.

Την πατησε φιλος  με laptop acer και το μαθαμε απο πρωτο χερι. 

ΙΝΚΑ,Συνηγορος Καταναλωτη δεν ειναι αρμοδιοι γιατι υπαρχει επαγγελματικη συναλλαγη.

 

ΥΓ.. Εχει κατα καιρους αναφερθει απο πολλους οτι πετυχαν 2ετη εγγυση με τιμολογιο στην Apple.

      Aφορα κυριως ελευθερους επαγγελματιες με μπλοκακι ή ατομικη επιχειρηση που εκαναν τα στραβα ματια στην Apple.  

      Εαν το τιμολογιο ειναι στην ΤΡΩΜΕΔΕΚΑΜΑΣΕΛΕΣ ΑΕ δεν θα το δεχτουν ποτε...

Επεξ/σία από k_w_t
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, k_w_t said:

Για να το καταλαβεις. 

H Apple δινει 1 χρονο εγγυηση στα iPhone οπως να αφερει στο site της.

Εαν σου χαλασει στους 18 μηνες και το πας σου λενε ειναι εκτος εγγυησης. Τοτε τους λες για την ευρωπαικη οδηγια και το δεχονται.

Εαν ομως εχεις κοψει τιμολογιο η οδηγια αυτη αφορα μονο τελικο καταναλωτη και οχι επαγγελματια.

Την πατησε φιλος  με laptop acer και το μαθαμε απο πρωτο χερι. 

ΙΝΚΑ,Συνηγορος Καταναλωτη δεν ειναι αρμοδιοι γιατι υπαρχει επαγγελματικη συναλλαγη.

ΥΓ.. Εχει κατα καιρους αναφερθει απο πολλους οτι πετυχαν 2ετη εγγυση με τιμολογιο στην Apple.

      Aφορα κυριως ελευθερους επαγγελματιες με μπλοκακι ή ατομικη επιχειρηση που εκαναν τα στραβα ματια στην Apple.  

      Εαν το τιμολογιο ειναι στην ΤΡΩΜΕΔΕΚΑΜΑΣΕΛΕΣ ΑΕ δεν θα το δεχτουν ποτε...

Είναι κλασσικό λάθος από όσους δεν γνωρίζουν τον ελληνικό νόμο και την ευρωπαϊκή οδηγία (τα οποία δεν κάνουν διαχωρισμό σε απόδειξη/τιμολόγιο), ας το πούμε άλλη μια φορά μπας και προστατευτεί κάποιος: η νόμιμη εγγύηση αφορά στον πωλητή και όχι στον κατασκευαστή. Δεν μας ενδιαφέρει τι κάνουν Acer και Apple και πολύ κακώς Ευρωπαίοι πολίτες πηγαίνουν στους κατασκευαστές για να αξιώσουν την νόμιμη εγγύηση.

Επίσης, ο επαγγελματίας δεν μπορεί να είναι και καταναλωτής; Προσωπικά δεν μου έχουν αρνηθεί ποτέ νόμιμη εγγύηση επειδή έχω κόψει τιμολόγιο και κόβω τιμολόγιο στα πάντα. 

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...