Προς το περιεχόμενο

To ηλεκτρικό Tesla Semi έχει αναπάντεχα ανταγωνιστικό κόστος


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έτρεξα πάλι τα νούμερα με διπλάσια χιλιόμετρα, και μισή δόση και το το Tesla ισοφαρίζει σε 7 μήνες. Και αυτό με ένα σωρό παραδοχές προς όφελος του Tesla.

 

Δέν υπάρχει περίπτωση με κανένα lease plan το Tesla να έχει όφελος απο την πρώτη μέρα. Ακόμα και τα δύο χρόνια που λέει η Tesla είναι υπέραισιοδοξα.

Για πολλοστη φορα:

αυτο που υπολογιζεις δεν ειναι lease plan, αλλα loan plan(=δανειο).

 

Γιατι; Γιατι πολυ απλα, στο παραδειγμα σου, αγοραζεις το φορτηγο και στο τελος των δοσεων σου ανηκει.

 

Στο leasing, το νοικιαζεις(=lease) και δεν σου ανηκει στο τελος των δοσεων.

Για αυτο ακριβως τον λογο, οι δοσεις ειναι χαμηλοτερες, μπορεις να σταματησεις(εστω και με πεναλτυ) το lease νωριτερα, συμπεριλαμβανονται σερβις κλπ.

 

Ειναι σαν να μπερδευεις την αγορα σπιτιου με δανειο με την ενοικιαση σπιτιου. Ειναι διαφορετικα πραγματα.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 167
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οι ίδιοι και οι ίδιοι σε κάθε Τέσλα θέμα... Τους έχουμε αποστομώσει 1000 φορές τούς αποδείξαμε ότι η Τεσλα είναι μία φούσκα  αυτοί συνεχίζουν το χαβά τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φούσκα? Το Model X αν στηθεί Βούτα θα αφήσει πίσω κάθε Ferrari.

 

...αυτό είναι "απίστευτο" αλλά πρόκειται για αμάξι παραγωγής, που πλέον υπάρχει και σε μεταχειρισμένο.

 

Ο Μασκ έως τώρα ό,τι έχει υποσχεθεί σε θέμα επιδόσεων το έχει παραδόσει. Επιπλέον η Τέσλα πλέον είναι η πιο μεγάλη σε αξία αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ.

...αυτοί που έχουν ρίξει δις πάνω της δεν μπορεί κάτι θα ξέρουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι ίδιοι και οι ίδιοι σε κάθε Τέσλα θέμα... Τους έχουμε αποστομώσει 1000 φορές τούς αποδείξαμε ότι η Τεσλα είναι μία φούσκα αυτοί συνεχίζουν το χαβά τους...

Μια ερώτηση έτσι στα γρήγορα, πόσους πόλους έχει μια μπαταρία;
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμένα το ενδιαφέρον της είδησης είναι ότι η διαφορά ανάμεσα στην έκδοση των 300 και των 500 μιλίων είναι μόλις 25.000 ευρώ.

 

Αυτό αντιστοιχεί σε τιμή μπαταρίας γύρω στα 62.5 ευρώ την KWh (μαζί με τους φόρους κλπ.)

 

Σε τέτοια τιμή οι μπαταρίες πλέον γίνονται αρκετά οικονομικές ακόμα και για αποθήκευση ενέργειας. Για τα Ελληνικά δεδομένα ένα 24ωρο ενέργειας σε μπαταρίες θα απαιτούσε λίγο πάνω από 6 δις ευρώ που για κάποιον ξέρει τα μεγέθη της αγοράς ενέργειας είναι μικρό σχετικά ποσό (αντιστοιχεί στις ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα και θα μπορούσε να επιτρέψει διείσδυση ΑΠΕ σε ποσοστό άνω του 80%)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα γίνονται πολλές εικασίες για τα κόστη αλλά κατά την γνώμη μου χωρίς λόγο καθώς είμαστε μακριά από null series παραγωγή που θα διαμορφώσει τελικό χρονοδιάγραμμα και κόστος οχήματος.

 

Συγκεκριμένο άτομο πάντως προβλέπει 55 δολάρια την kWh (cell level) στα τέλη του 2018. Θα εντυπωσιαστώ αν όντως πέσει μέσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πολλοστη φορα:

αυτο που υπολογιζεις δεν ειναι lease plan, αλλα loan plan(=δανειο).

 

Γιατι; Γιατι πολυ απλα, στο παραδειγμα σου, αγοραζεις το φορτηγο και στο τελος των δοσεων σου ανηκει.

 

Στο leasing, το νοικιαζεις(=lease) και δεν σου ανηκει στο τελος των δοσεων.

Για αυτο ακριβως τον λογο, οι δοσεις ειναι χαμηλοτερες, μπορεις να σταματησεις(εστω και με πεναλτυ) το lease νωριτερα, συμπεριλαμβανονται σερβις κλπ.

 

Ειναι σαν να μπερδευεις την αγορα σπιτιου με δανειο με την ενοικιαση σπιτιου. Ειναι διαφορετικα πραγματα.

 

 

Και αυτό που δέν καταλαβαίνεις εσύ είναι οτι το μόνο σενάριο οπου το Tesla μπορεί να βγάλει όφελος απο την πρώτη μέρα είναι μόνο αν οι δόσεις του leasing είναι ίδιες με του παραδοσιακού φορτηγού.

 

Πράγμα που ποτέ δέν πρόκειται να γίνει γιατι το Tesla (αν ποτέ βγεί) θα είναι σημαντικά ακριβότερο.

 

Ο φανμποισμός έχει κτυπήσει τέτοιο επίπεδο, που η απλή αριθμητική δημοτικού πηδήχτηκε απο το παράθυρο.

 

Εδώ η ίδια η Tesla λέει για 2 χρόνια payback period, αλλά εσείς επιμένετε οτι το κέρδος θα είναι απο την πρώτη μέρα.

Δεν υπάρχει κανένας νταλικιέρης να μας πει μια γνώμη;

 

Εγώ είμαι επαγγελματίας αυτοκινητιστής. Μπορείς να δείς τη γνώμη μου σε παλιότερα ποστ, πχ εδώ: http://www.insomnia.gr/topic/661956-to-ηλεκτρικό-tesla-semi-έχει-αναπάντεχα-ανταγωνιστικό-κό/?p=56118327

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνε όμως το ίδιο και με τις Ελληνικές τιμές πετρελαίου και με 0% upfront. Σίγουρα θα υπάρχουν τέτοιες επιλογές για κάποιον που δε θέλει να δεσμεύσει ντούκου κεφάλαιο. Ό,τι "επιτόκιο" και να βάλεις το Τέσλα θα είναι πολύ πιο οικονομικό.

 

Η διαφορά είναι τέτοια που σύντομα θα τα δούμε σε Ελληνικούς δρόμους ακόμα και αν δεν τα φέρει επίσημα η Τέσλα...

πάρα και το θέμα του supercharging όπου το Ελληνικό δαιμόνιο μπορεί να θριαμβεύσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αυτό που δέν καταλαβαίνεις εσύ είναι οτι το μόνο σενάριο οπου το Tesla μπορεί να βγάλει όφελος απο την πρώτη μέρα είναι μόνο αν οι δόσεις του leasing είναι ίδιες με του παραδοσιακού φορτηγού.

 

Πράγμα που ποτέ δέν πρόκειται να γίνει γιατι το Tesla (αν ποτέ βγεί) θα είναι σημαντικά ακριβότερο.

 

Ο φανμποισμός έχει κτυπήσει τέτοιο επίπεδο, που η απλή αριθμητική δημοτικού πηδήχτηκε απο το παράθυρο.

 

Εδώ η ίδια η Tesla λέει για 2 χρόνια payback period, αλλά εσείς επιμένετε οτι το κέρδος θα είναι απο την πρώτη μέρα.

 

Εγώ είμαι επαγγελματίας αυτοκινητιστής. Μπορείς να δείς τη γνώμη μου σε παλιότερα ποστ, πχ εδώ: http://www.insomnia.gr/topic/661956-to-ηλεκτρικό-tesla-semi-έχει-αναπάντεχα-ανταγωνιστικό-κό/?p=56118327

Η συζήτηση που ανοίξατε τόσες καρτέλες πέραν ότι είναι προβληματική (γιατι τα δεδομένα απο πλευράς τεσλα δεν είναι ξεκάθαρα και τα δεδομένα που παραθέτεις εσύ για την σύγκριση ντιζελοκίνητων φορτηγών ειναι τα πλέον αισιόδοξα μπορώ να πω) είναι επίσης σε λάθος βάση.

 

Και οι δύο τρεις ή όσοι είστε (δεν διάβασα όλες τις καρτέλες συγνώμη :P)  προσεγγίζετε το θέμα σαν 1) Ευρωπαίοι 2) Ιδιώτες

 

Ενώ το κυρίως target group με τα όσα μπορούμε να ξέρουμε μέχρι σήμερα είναι 1) Αμερικάνοι 2) πολυεθνικές.

 

 

Οπότε άστοχη η σύγκριση με ευρωπαϊκά φορτηγά και ευρωπαϊκούς δρόμους κτλ.

 

Το ζουμί εδώ (αν τα spec ισχύσουν) είναι η "καραβανοποίηση" (δεν ξέρω τον σωστό όρο για φορτηγά σε σειρά) των φορτηγών μέσω της ΑΙ που δεν έχει άμεση σχέση με την ΑΙ που θα επιτρέπει πλήρης αυτονομία στους δρόμους.

 

Δηλαδή μια εταιρία ακόμη και πριν έρθει η πλήρης αυτονομία στους δρόμους θα μπορεί να έχει μόνο έναν οδηγό μπροστά (= έναν μισθό οδηγού και μια ασφάλεια οδηγού)  και 3,4,5 κτλ φορτηγά απο πίσω που θα είναι πλήρως συγχρονισμένα δηλαδή θα σταματάνε και θα ξεκινάνε κρατώντας σταθερή μικρή απόσταση το ένα πίσω απο το άλλο κτλ. πράγμα που με οδηγούς δεν θα μπορούσε ποτέ να γίνει γιατι τα μυαλά τους δεν είναι "συνδεδεμένα" για να έχουν τέλειες αντιδράσεις μέσα στο "καραβάνι"

 

Πράγμα που μειώνει σημαντικά τα έξοδα μεταφοράς. Το γιατί συμβαίνει αυτό μπορεί να απαντηθεί ρίχνοντας μια ματιά εδώ http://news.mit.edu/2016/driverless-truck-platoons-save-time-fuel-1221

 

Οπότε ναι ίσως να μην συμφέρει να πουλήσεις το σκάνια και να πάρεις τέσλα για να μεταφέρεις ντομάτες απο την Πελοπόννησο στον Βόλο σαν ιδιότης οδηγός (μπορεί και να συμφέρει αλλά δεν έχει νόημα να το αναλύσουμε γιατι δεν έχουμε σκληρά νούμερα και τελικές τιμές)

 

Εταιρίες σαν την walmart όμως που είναι ο μεγαλύτερος φυσικός retailer στην Αμερική ή την ΙΚΕΑ που έχουν συγκεκριμένα και τακτικά δρομολόγια καθημερινά με εμπόρευμα τεράστιων ποσοτήτων που χρειάζεται πολλαπλά φορτηγά (και άρα και οδηγούς = μισθούς) σίγουρα έχουν κέρδος με κάτι τέτοιο γιαυτό και απο μόνες τους κάνανε RnD τόσο για καραβανοποίηση όσο για ηλεκτροκίνηση πχ η wallmart προσπαθούσε να αναπτύξει το δικό της ηλεκτροκίνητο φορτηγό λίγα χρόνια πριν https://corporate.walmart.com/_news_/news-archive/2014/03/26/walmart-debuts-futuristic-truck.

 

Η εξοικονόμηση υπάρχει συνολικά και απο το κόστος μεταφοράς και με τον τρόπο μεταφοράς των αγαθών αυτών. (εαν και εφόσον τα νούμερα και αυτά που λέει ο musk ισχύσουν στην πράξη έστω προσεγγιστικά)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες ποσο κανει leasing (σε εταιρείες leasing, οχι δανειο) ενα φορτηγο των 100.000 και ποσο ένα των 150.000 με πιθανως χαμηλοτερο κοστος service και μετα προσθεσε και το κοστος χιλιομετρων.

 

Στο παράδειγμα που εκανες που δεν είναι leasing, αλλα αγορα με δανειο,

πρέπει να υπολογισεις το κοστος για τη συνολικη διάρκεια ζωης του φορτηγου(πχ αν είναι 15 χρονια ή καποιο αριθμων χιλιομετρων).

 

Στο leasing υπολογιζεις κοστος μονο για τα χρόνια που κανεις leasing(αφου μετα δεν σου ανήκει),

στην αγορα(μετρητοις ή με δανειο) υπολογιζεις κοστος για ολη τη διάρκεια ζωης του φορτηγου.

Δηλαδή αν υποθέσουμε διάρκεια ζωής ενός φορτηγού στα 8 ή 10 χρόνια (για αγορά) και διάρκεια μίσθωσης 8 ή 10 χρόνια, ποια είναι η διαφορά; Η σύγκριση γίνεται με τις ίδιες παραμέτρους.

 

Είναι επίσης εφικτή η αγορά του μισθίου μετά τη λήξη της σύμβασης leasing.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδή αν υποθέσουμε διάρκεια ζωής ενός φορτηγού στα 8 ή 10 χρόνια (για αγορά) και διάρκεια μίσθωσης 8 ή 10 χρόνια, ποια είναι η διαφορά; Η σύγκριση γίνεται με τις ίδιες παραμέτρους.

 

Είναι επίσης εφικτή η αγορά του μισθίου μετά τη λήξη της σύμβασης leasing.

Η διαφορα ειναι οτι στο leasing οι δοσεις ειναι συνηθως μικροτερες, γιατι στο τελος δεν σου ανηκει το οχημα.

 

Επισης, στο leasing συνηθως περιλαμβανεται το κοστος service(θεωρητικα σε ενα ηλεκτρικο αναμενεται να ειναι χαμηλοτερο το κοστος service), περιλαμβανονται τα κοστη για παροχη οχηματος αντικαταστασης(θεωρητικα ενα ηλεκτρικο θα παρουσιαζει λιγοτερα προβληματα, αρα οι ημερες αντικαταστασεις και το κοστος θα ειναι μικροτερο ) κλπ.

----------------------------------

Και αυτό που δέν καταλαβαίνεις εσύ είναι οτι το μόνο σενάριο οπου το Tesla μπορεί να βγάλει όφελος απο την πρώτη μέρα είναι μόνο αν οι δόσεις του leasing είναι ίδιες με του παραδοσιακού φορτηγού.

 

Πράγμα που ποτέ δέν πρόκειται να γίνει γιατι το Tesla (αν ποτέ βγεί) θα είναι σημαντικά ακριβότερο.

Δεν ισχυει αυτο που γραφεις.

Και με δοσεις leasing μεγαλυτερες απο το παραδοσιακο φορτηγο(λογικο, αφου το tesla ειναι ακριβοτερο), το οφελος μπορει να ειναι απο την πρωτη μερα στην περιπτωση leasing.

 

Για να σε βοηθησω, ας υποθεσουμε οτι οι δοσεις που εβαλες στο excel ειναι για leasing και οχι για loan.

Βαλε στο excel που εφτιαξες 0% προκαταβολη(υπαρχουν τετοια leasing) και 50 δοσεις leasing.

 

Θα ισχυει συμφωνα με αυτα που εγραψες προηγουμενως:

"Υποθέτω οτι και τα δύο φορτηγά κάνουν 5000 μίλια το μήνα. Επομένως το κλασσικό φορτηγό θέλει $1875 σε πετρέλαιο το μήνα, και το Tesla $700 το μήνα.

 

Υπολογίζω οτι για το leasing δινουν 0% της αξίας προκαταβολή και το υπόλοιπο αποπληρώνεται σε 50 άτοκες μηνιαίες δόσεις, οι οποίες βγαίνουν $2000 για το κλασσικό φορτηγό και $3000 για το Tesla."

 

Το τελικο μηνιαιο κοστος σε περιπτωση leasing ειναι: δοση + καυσιμα.

Πετρελαιοκινητο φορτηγο: 2000+1875 = $3875

Tesla: 3000+700= $3700

 

Οπως βλεπεις, μπορει απο τον πρωτο μηνα να υπαρχουν κερδη παρολο που η leasing δοση του tesla θα ειναι μεγαλυτερη.

 

Στο ειχαν γραψει και προηγουμενως, αλλα το παρεβλεψες:

Δεν είναι πυρηνική επιστήμη, ότι οι μεγαλύτερες δόσεις για το leasing ισοσκελίζονται και με το παραπάνω από το πολύ φθηνότερο κόστος των καυσίμων.

 

Με έναν πρόχειρο υπολογισμό το ρεύμα για 100 χλμ με το Tesla Semi θα κοστίζει περίπου 9 δολάρια ενώ με ένα diesel στην καλύτερη περίπτωση 20 δολάρια.

Υ.Γ.: Και αυτα ειναι στην περιπτωση των μολις 5000 μιλιων/μηνα, δηλαδη περι τα ~200 μιλια/ημερα που ειναι λιγα για ενα φορτηγο. Καλυτερα απο εδω και στο εξης να κανουμε υπολογισμους για 10000 μιλια/μηνα, δηλαδη ~400 μιλια/ημερα.

--------------------------------------

Εδώ η ίδια η Tesla λέει για 2 χρόνια payback period, αλλά εσείς επιμένετε οτι το κέρδος θα είναι απο την πρώτη μέρα.

Τα εχεις τελειως μπερδεμενα:

Η tesla μιλαει για "2 χρόνια payback period" σε περιπτωση αγορας, οχι σε περιπωση leasing που συζηταμε τοση ωρα και το οφελος μπορει να ειναι απο την πρωτη μερα.

 

Πρεπει να ξεμπερδεψεις αυτες τις 2 καταστασεις.

Στο ειχαν εξηγησει και προηγουμενως, αλλα συνεχιζεις και τα συγχεεις:

Και όμως δεν με διαψεύδει.

Τα 25 λεπτά λιγότερο κόστος από την πρώτη ημέρα ισχύει ΓΙΑ LEASING.

 

Το "2 year payback period" ισχύει ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ.

-------------------

 

Ποσο δικιο εχεις:

Ο φανμποισμός έχει κτυπήσει τέτοιο επίπεδο, που η απλή αριθμητική δημοτικού πηδήχτηκε απο το παράθυρο.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έκανε με τεράστια χρονική καθυστέρηση, και σε φάση που όλα δούλευαν υπέρ του, χωρίς οικονομικά προβλήματα και ανταγωνισμό.

 

Κάνε έναν κόπο και δες κάποιο documentary για το πως ξεκίνησε η Tesla από το πρώτο πρωτότυπο στην παραγωγή και για τα προβλήματα/προκλήσεις που αντιμετώπισε.

 

Δεν έγιναν όλα τόσο εύκολα όσο τα περιγράφεις. Ούτε δούλευαν όλα υπέρ του Musk, σαν εταιρία είχε αρκετά οικονομικά προβλήματα, και όσο αναφορά τον ανταγωνισμό... ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία είχε απέναντι.

 

Ας μην τα μηδενίζουμε όλα μόνο και μόνο για να κράξουμε.

 

 

Τώρα όσο αναφορά την χρονική καθυστέρηση και γενικά όλη αυτή την αυστηρή κριτική, αυτό μπόρεσε, αυτό έκανε ο άνθρωπος.

 

Υποθέτω ότι εσύ θα ήσουν πολύ πιο γρήγορος και αποτελεσματικός στη θέση του... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαφορα ειναι οτι στο leasing οι δοσεις ειναι συνηθως μικροτερες, γιατι στο τελος δεν σου ανηκει το οχημα.

 

Επισης, στο leasing συνηθως περιλαμβανεται το κοστος service(θεωρητικα σε ενα ηλεκτρικο αναμενεται να ειναι χαμηλοτερο το κοστος service), περιλαμβανονται τα κοστη για παροχη οχηματος αντικαταστασης(θεωρητικα ενα ηλεκτρικο θα παρουσιαζει λιγοτερα προβληματα, αρα οι ημερες αντικαταστασεις και το κοστος θα ειναι μικροτερο ) κλπ.

----------------------------------

Οι δόσεις είναι μικρότερες σε σχέση με τι; Υπάρχει δυνατότητα στο τέλος της μίσθωσης να αγοράσεις το μίσθιο (να σου ανήκει δηλαδή).

 

Δεν σε νοιάζει εσένα σαν λήπτη της μίσθωσης το κόστος επισκευής από τη στιγμή που περιλαμβάνεται στο μίσθωμα (το πληρώνεις όπως και να'χει). Το χαμηλότερο κόστος συντήρησης εξυπηρετεί περισότερο αυτόν που παρέχει τη μίσθωση και όχι τόσο τον λήπτη της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι δόσεις είναι μικρότερες σε σχέση με τι; Υπάρχει δυνατότητα στο τέλος της μίσθωσης να αγοράσεις το μίσθιο (να σου ανήκει δηλαδή).

Ειναι συνηθως χαμηλοτερες σε σχεση με τις δοσεις δανειου για αγορα.

Ειναι σχετικο βέβαια αυτο, γιατί εξαρτάται απο τη διάρκεια μίσθωσης, τις παροχες κλπ.

Δεν σε νοιάζει εσένα σαν λήπτη της μίσθωσης το κόστος επισκευής από τη στιγμή που περιλαμβάνεται στο μίσθωμα (το πληρώνεις όπως και να'χει). Το χαμηλότερο κόστος συντήρησης εξυπηρετεί περισότερο αυτόν που παρέχει τη μίσθωση και όχι τόσο τον λήπτη της.

Αυτο ακριβως εννοω:

επειδη το κοστος επισκευης, service και αντικαταστασης ειναι υπολογισμενο στο leasing(και μετακυλα στον ληπτη), τοτε αυτο το κοστος(οχι το συνολικο κοστος leasing) ειναι θεωρητικα χαμηλοτερο στα ηλεκτροκινητα απο οτι στα diesel.

 

Αρα αν αυτος που παρέχει την μισθωση υπολογιζει για ενα diesel κοστος αγορας X και Y για κοστος service κλπ, τοτε για ενα ηλεκτροκινητο ειναι πχ 1,5Χ(υποθέτοντας 50% μεγαλύτερη αξία αγοράς) και 0.7Υ (τυχαια νουμερα) και ετσι το συνολικο μηνιαίο κοστος leasing (που μετακυλα στον ληπτη) για ηλεκτροκινητο δεν βγαινει τοσο μεγαλυτερο οσο ειναι η διαφορα τιμης αγοράς(πχ 50%) των 2 οχηματων.

Αυτος πχ είναι και ο λογος που δεν βλέπουμε συχνα γαλλικα ή ιταλικα αυτοκίνητα για leasing ή ταξι: γιατι λογω πιο συχνων βλαβων αυξάνεται το κοστος.

 

Αυτα χωρίς υπολογισμο του κόστους καυσιμων που αφορά μονο αυτον που χρησιμοποιεί το φορτηγο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο εδώ στο 21:50

 

https://www.youtube.com/watch?v=s_8ToNr6p6o

 

When you take everything into account, take the lease cost, the insurance cost, maintenance...

 

Αμέσως μετά απο αυτό δείχνει το slide με τη διαφορά του 18% στο Total Cost of Ownership ανα μίλι. Απο πουθενά δέν προκύπτει οτι αυτά τα νούμερα είναι για αγορά, ίσα ίσα απο τη στιγμή που αμέσως πρίν μιλάει για lease cost, είναι λογικό να υποθέσουμε οτι οι τιμές αυτες ειναι με leasing.

 

Τα 7 cent/KWh δέν υπάρχει πουθενά σαν τιμή ρεύματος, αυτό το επιδοτεί η Tesla και προφανώς είναι μέρος του lease plan.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...