Προς το περιεχόμενο

To ηλεκτρικό Tesla Semi έχει αναπάντεχα ανταγωνιστικό κόστος


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 167
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τύποι που βλέπουν ανθρώπους σαν τον musk και μιλάνε για παπατζιλίκια

 

είναι οι τύποι που είναι συνυπεύθυνοι για το ότι τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους χρωστάνε ~50000 ευρώ και μάλλον και τα δισέγγονα τους μέχρι να σβήσει ο ήλιος..

 

Άνθρωποι που προτιμάνε να σαπίσει μια κάρτα γραφικών στην αποθήκη πάρα να την πουλήσουν 20 30 ευρώ όσο πραγματικά αξίζει δηλαδή επειδή τους φαίνεται λίγο γιατι 10 χρόνια πριν την πήραν 400 ευρώ...

 

Άνθρωποι που ανοίγουν το ένα αποτυχημένο γυράδικο μετά το άλλο σε μια χώρα με τόσες ελλείψεις και υπερκορεσμό στα φαγάδικα...

 

Άνθρωποι που έχουν την λέξη καινοτομία συνώνυμο με την βλακεία

 

Και το ρίσκο στο επιχηρείν συνώνυμο με το μπαρμπούτι στα καφενεία...

 

Απο τους ανθρώπους που ότι δεν φτάνουν τα κάνουν κρεμαστάρια

 

Απο τους ανθρώπους που ακούσανε για τον Καποδίστρια και την πατάτα και γελάγανε με το πόσο χαζοί ήταν οι πρόγονοι τους νομίζοντας πως είναι καλύτεροι επειδή τώρα αν τους δώσεις πατάτες θα τις φυτέψουν... αν τους δώσεις όμως κάποιο επιχειρηματικό σχέδιο ή bitcoin θα τρέξουν να φύγουν γελώντας με σχόλια για φούσκες και πυραμίδες....

Απο αυτούς τους ανθρώπους αν ακούσεις για παπατζιλίκια

μην δίνεις καμία απολύτως σημασία.

Το ποστ σου είναι ο ορισμός της υπερβολής .

 

Edit: Για να εξηγούμαι , έχεις βάλει σε ένα τσουβάλι όλους σχεδόν τους Έλληνες και τους βαράς. Είπαμε έχουμε μάθει οι Έλληνες να παρασιτούμε αλλά δεν είναι όλοι έτσι.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

@Manjaro

"Άνθρωποι που προτιμάνε να σαπίσει μια κάρτα γραφικών στην αποθήκη πάρα να την πουλήσουν 20 30 ευρώ όσο πραγματικά αξίζει δηλαδή επειδή τους φαίνεται λίγο γιατι 10 χρόνια πριν την πήραν 400 ευρώ..."

 

 

Aγαπητέ είναι στο μόνο που θα διαφωνήσω...

Το 'ότι υπάρχουν κάποιοι αισθηματίες που ειναι δεμένοι με την κάρτα που αγοράσαμε 500 € το 2008-2009 για να παίζουμε CRISIS KAI DOOM3 σε τούμπανο γραφικά και τώρα έχουμε αλλάξει με μια GTX 960 -970 π.χ ,δεν σου δίνει το δικαίωμα να κράζεις ουτε να περνιέσαι για έξυπνος να θες να πάρεις μια κάρτα τέτοιου βεληνεκούς που εμείς στάξαμε ίδρωτα για να αποκτήσουμε και να έρθεις "εσύ= οποιος εσυ" να την πάρεις κοψοχρονιά οσο 5 σουβλακια..

Και στη τελικη ναι εγω πες είμαι και συλλέκτης και γουστάρω να την βλέπω ακόμα λειτουργική στην κούτα της !Γούστο μου και μαγκια μου.

Μου την λες για αυτο ??Με κατακρίνεις και με βάζεις σε μια κατηγορία που εγω δούλεψα 2 χρόνια για να βάλω λεφτά στην άκρη και να πάρω αυτο που τελικά γουστάρω και να το κρατησω για μενα και μονο ??

Δε νομιζω...καλυτερα να ξανασκεφτείτε αυτή τη

συγκεκριμένη σας  οπτική.

Έχω κρατήσει AGP Ti 4200-Ati X1950pro agp και Voodoo 5 5500 agp 64MB (ελπιζω να τις εχεις προλαβει)..

Σε όλα τα υπόλοιπα ξαναλέω συμφωνώ μαζί σου !

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντιγράφω αυτό που έγραψα πρίν λίγες μέρες εδώ: http://www.insomnia.gr/topic/660731-to-ηλεκτρικό-φορτηγό-tesla-semi-έχει-αυτονομία-800-χλμ-και-πι/?p=56110921

 

 


Η Tesla ανακοίνωσε αναμενόμενη τιμή για το Semi: https://electrek.co/2017/11/22/tesla-semi-expected-price-electric-truck/

 

150K για το μοντέλο με 300 μίλια αυτονομία και 180Κ για αυτό με 500 μίλια. Για σύγκριση οι τιμές αυτές είναι σχεδόν ίδιες με τις τιμές ενός καλού τράκτορα ντίζελ, αν το συγκρίνουμε με κάποιο κορυφαίο Scania, ενδεχομένως το Tesla να βγαίνει και φτηνότερο!

 

Απο τα σχόλια πιό κάτω:

 


The implied battery price is 75 USD per kwh at the pack level! The 500 miles semi has 400kwh more battery than the 300 mile range semi that cost 30,000 USD less. So 75 USD kwh = 30,000/400.

 

 

Τα ηλεκτρικά φορτηγά δέν είναι κάτι καινούριο, και όσα έχουν βγεί μέχρι στιγμής έχουν χοντρικά διπλάσια τιμή απο τα αντίστιχα πετρελαιοκίνητα, και με σημαντικά λιγότερο ωφέλιμο φορτίο.

 

Οπότε δύο είναι τα ενδεχόμενα, ή η Tesla έχει καταφέρει κάποιο απίστευτο breakthrough στην τεχνολογια των μπαταριών, ή απλα πουλάει φούμαρα.

 

 

 

Επίσης να συμπληρώσω το εξής: Απ ότι φαίνεται αυξήσανε την προκαταβολή για προπαραγγελία απο 5 σε 20 χιλιάδες δολλάρια, ενώ για το Founders Edition θέλουν να τους προπληρώσεις το σύνολο της αξίας του φορτηγού, δηλαδή 250 χιλιάδες δολάρια!

 

Αυτό για κάτι το οποίο στην καλύτερη περίπτωση θα βγεί σε δύο χρόνια απο τώρα.

 

Γενικά η όλη κατάσταση δείχνει απεγνωσμένη προσπάθεια να μαζέψουν λεφτά αμεσα με κάθε τρόπο.

 

Δέν θεωρώ εφικτό το φορτηγό αυτό να βγεί στην αγορά με τα χαρακτηριστικα τιμής, απόδοσης κτλ που το παρουσιάζουν.

 

Οι δε Megachargers είναι άλλο τεράστιο θέμα απο μόνοι τους.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντύπωση μου κάνει το 20% λιγότερα λειτουργικά έξοδα. Πολύ μικρή διαφορα

 

Λάθος του άρθρου.

Το 20% βγαίνει αν το πάρεις με leasing και συμπεριλαμβάνει το κόστος του leasing μέσα.

 

Αν το αγοράσεις ντούκου είναι αυτονόητο ότι το κόστος χρήσης θα είναι πολύ πιο κάτω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπαίνω σε συζητήσεις ηλεκτρολόγων (και προφανώς πολλών φωστηρων που εχουμε στο insomnia), αλλα η μπαταρία στην Αυστραλία είναι μόλις 1000 model s. Επομένως δεν μπορείς απο αυτο να συμπερανεις έλλειψη λιθίου. Εκτός κ αν έχεις κάποιο reference.

Γενικά, μια συζήτηση που σε ενα τέτοιο φόρουμ έπρεπε να έχει ειδική μεταχείριση, έχει γραφτεί κάθε "μακρι κ κοντό"...

 

Ψάξε λίγο στην διεθνή οικονομική ειδησεογραφία στα αγγλικά όπως γράφω και στο post μου. Υπάρχουν άρθρα σχετικά με το πρόβλημα αν και κανένα δεν λέει ευθέως αυτό που γράφω, αφήνουν να εννοηθεί ότι υπάρχει πρόβλημα και πως ο Musk παίζει επικίνδυνο παιχνίδι. Και πίστεψέ με αρκεί μια ανακοίνωση από κάποιον μεγάλο χρηματοοικονομικό οίκο για να πέσει η αξία της TESLA.

Θα μου πεις τώρα,  και τότε γιατί δεν το γράφουν, φοβούνται τον Musk; Η απάντηση είναι καθόλου. Ίσα ίσα την Γουολ Στρητ την βολεύει τρομερά η TESLA και ο Musk. Τυχών κατάρρευση της μετοχής θα προξενούσε πλήθος προβλημάτων και θα συμπαρέσυρε προς τα κάτω πολλές επιχειρήσεις. Και επιπλέον ο Musk έχει γίνει ο μπροστάρης των ΗΠΑ στην προμήθεια λιθίου. Αν πετύχει να ρίξει τις τιμές στην διεθνή αγορά προς όφελός του και να διατηρήσει τη υψηλή και συνεχή ροή του υλικού αυτό θα είναι και προς όφελος των ΗΠΑ. Για αυτό και μέχρι στιγμής παρά τα εμφανή προβλήματα προμήθειας οι μεγάλοι αμερικανικοί χρηματοοικονομικοί οίκοι αποφεύγουν να εστιάσουν στο πρόβλημα της προμήθειας λιθίου όσον αφορά την βιοσημότητα της TESLA.

Η TESLA την άνοιξη έκλεισε συμφωνίες για την προμήθεια λιθίου με 2 εταιρίες που δεν έχουν κάνει ποτέ εξόρυξη λιθίου! Αυτό αν έχεις ασχοληθεί καθόλου με τον κλάδο λέει πολλά πράγματα που δε μπορώ να καθίσω να σου τα αναλύσω. 

Φωστήρας δεν είμαι ούτε ηλεκτρολόγος αλλά για όσα γράφω εδώ σχετικά με το λίθιο και την TESLA τα έχω διαβάσει σε ξένα οικονoμικά forum. Και χωρίς φωτιά καπνός δεν βγαίνει. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τεράστια είναι.

 

 

Τεράστια δέν τη λές σε καμία περίπτωση, ειδικά δέ όταν βασίζεται σε διάφορες παραδοχές που ενδεχομένως δέν ισχύουν.

 

 

Για παράδειγμα, το πολύ χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας εν μέρει τον έχουν πετύχει καλύπτωντας τους τροχούς, και καλύπτωντας το κενό μεταξύ τράκτορα και τρέιλερ.

 

Στην πράξη δέν μπορούν αυτά τα σημεία βασει νόμου να είναι καλυμένα, γιατι θα πρέπει να είναι δυνατή ανα πάσα στιγμή η οπτική επιθεώρηση των τροχών και οι χούφτες και τα σπιράλ για το τρέιλερ.

 

Οπότε για να είναι road legal το φορτηγό, αυτά τα σημεία θα πρέπει να ανοιχτούν, οπότε αναγκαστικά θα αυξηθεί και το Cd και η κατανάλωση.

 

 

Αλλη παραδοχή είναι τα μόλις 7 λεπτά του δολαρίου/KWh για το ρεύμα φόρτισης. Λογικά προυποθέτουν κάποια συμφωνία για βιομηχανικό ρεύμα.

 

 

Τέλος πουθενα δέν αναφέρουν το σημαντικότερο όλων, δηλαδή πόσο θα είναι το οφέλιμο φορτίο.

 

Οι 80,000 λίβρες (37 τόνοι) αφορούν το σύνολο, δηλαδή βάρος φορτηγού, τρέηλερ και φορτίου. Τυπικά νούμερα για τα πετρελαιοκίνητα είναι 8-9 τόνοι ο τράκτορας, άλλο τόσο το τρέηλερ και ότι μένει είναι για το οφέλιμο φορτίο, δηλαδή 22-24 τόνοι.

 

Οι πιό αισιόδοξοι υπολογισμοί λένε οτι ο τράκτορας λόγω των μπαταριών θα είναι κατα 5 τόνους βαρύτερος, οπότε αυτό ρίχνει το οφέλιμο φορτίο στους 17-19 τόνους.

 

Και δέν είναι μόνο αυτό το πρόβλημα. Υπάρχουν περιορισμοί στο μέγιστο βάρος ανα άξονα του τράκτορα. Αν οι πίσω άξονες εχουν ήδη μεγάλο βάρος απο μόνοι τους, αυτό σημαίνει οτι δέν θα μπορεί το τρέηλερ να ρίχνει αρκετό βάρος πάνω στο πέταλο, πράγμα που μειώνει την ελκτική ικανότητα του φορτηγού.

Λάθος του άρθρου.

Το 20% βγαίνει αν το πάρεις με leasing και συμπεριλαμβάνει το κόστος του leasing μέσα.

 

Αν το αγοράσεις ντούκου είναι αυτονόητο ότι το κόστος χρήσης θα είναι πολύ πιο κάτω.

 

Το νούμερο αυτό είναι απο την παρουσίαση, Total operating cost per mile $1,51 για το diesel έναντι 1,26 για το Tesla που σημαίνει περίπου 18% διαφορά.

 

Το leasing που κολλάει σε αυτό? Κόστος έχει το leasing, όπως κόστος έχει και το να δώσεις τα λεφτά ντούκου (δεσμεύεις κεφάλαιο το οποίο θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις αλλού)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψάξε λίγο για τα αποκρουστικά finances της Tesla. Hint: Αν είχαμε Ελληνική Αυτοκινητοβιομηχανία ΔΕΚΟ θα ήταν λιγότερο σπάταλη.

Το παίζεις και οικονομολόγος τώρα;

 

Η Tesla ξοδεύει μεγάλα (συγκριτικά) πόσα, δεν διαφωνεί κανείς με αυτό, αλλά το κάνει για να χτίσει δίκτυα και γραμμές παραγωγής τρέχοντας με χίλια να προλάβει (και οδηγήσει) τις εξελίξεις.

 

Ένα κρατικό δάνειο που είχε πάρει το ξεπλήρωσε πριν την ώρα του και με τόκο, τα υπόλοιπα είναι χρήματα επενδυτών που τα δίνουν προσβλέποντας σε υψηλές αποδόσεις (και αν δεις τιμές μετοχής δεν τα πάει και άσχημα) οπότε καμία απολύτως σύγκριση με ΔΕΚΟ ή ό,τι άλλο φαντασιωνεσαι.

 

Επαναλαμβάνω όμως, γράψε αναλυτικά τις παπάτζες, όπως λες, του Musk.

Μην πετάς μια μ@λακια και την κάνεις μετά με ελαφρά.

 

 

 

 

Απ' ότι λέει ο υπεύθυνος σχεδιασμού στοχεύουν στο ίδιο βάρος φορτίου άρα και στο ίδιο βάρος diesel semi με ηλεκτρικό.

 

https://electrek.co/2017/11/26/tesla-semi-vp-trucks-electric-presentation/

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το leasing που κολλάει σε αυτό? Κόστος έχει το leasing, όπως κόστος έχει και το να δώσεις τα λεφτά ντούκου (δεσμεύεις κεφάλαιο το οποίο θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις αλλού)

 

Μήπως γιατί με leasing καταλήγεις σε 5 χρόνια να δίνεις τα διπλά χρήματα σε σχέση με το να αγοράζεις ντούκου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άτομα που φέρνουν ντισράψιον σε μια βιομηχανια, ποσο μάλλον σε πολλες, αξίζουν μονο μια φράση από εμας τους υπόλοιπους μέτριους. Δώσε πόνο Έλον!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως γιατί με leasing καταλήγεις σε 5 χρόνια να δίνεις τα διπλά χρήματα σε σχέση με το να αγοράζεις ντούκου;

Αμερική παίζει πολύ το leasing.

Εκτός του ότι οι Αμερικανοί είναι περισσότερο του δανεισμού και όχι του ντούκου έχουν και πολύ καλύτερους όρους συνήθως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως γιατί με leasing καταλήγεις σε 5 χρόνια να δίνεις τα διπλά χρήματα σε σχέση με το να αγοράζεις ντούκου;

 

Ναί, αλλά επαναλαμβάνω, το leasing πού κολλάει σε όλο αυτό?

 

Προφανώς η σύγκριση $1,51 vs $1,26 γίνεται για φορτηγά που είτε και τα δύο είναι με leasing ή και τα δύο έχουν αγοραστεί μετρητοίς. Δέν γίνεται να συγκρίνει το ένα με leasing και το άλλο μετρητοίς, ούτε υποννοεί κάτι τέτοιο στην παρουσίαση.

 

Και όπως και να το δείς, το Tesla λόγω του οτι έχει ακριβότερη αρχική τιμή, χάνει σε αυτόν τον τομέα είτε αγοραστεί μετρητοίς είτε με leasing.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...