Προς το περιεχόμενο

Γλυπτό Phylax


McNerd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ειναι αναπαρασταση εμου απο τη μερα με τους ιπταμενους νιντζα αναρχικους των εξαρχειων, ετσι καθομανε και τους προστατευα ολους με τις κοκκινες φτερουγες μου.

κανονικα ηταν μαυροκοκκινο αλλα συμφωνισαμε με τον γλυπτη οτι το μαυρο θα με αγριευε οποτε το αφησαμε κοκκινο για να τονισουμε το παθος που με χαρακτηριζει

ολα τα αλλα ειναι παραφιλολογιες, παρακαλω να ληξει εδω το ντιμπεητ γιατι προσβαλλομαι που δε βλεπετε τα προφανη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 710
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
4 λεπτά πριν, pontez2 είπε

[...]

Πες τα ντε.

Εδω ο τρόπος που ειναι φτιαγμένες οι εκκλησίες ειναι η ακριβη συνέχεια σε πιο συγχρονο ρυθμό των αρχαίοελληνικών ναών. 

Μα, (θα έπρεπε να) είναι γνωστά αυτά τα πράγματα.

Κάθε θρησκεία ενσωμάτωνε στοιχεία της προηγούμενης, πολύ απλά για να γίνει ευκολότερα αποδεκτή από τον κόσμο, να μη διαταράξει τόσο την καθημερινότητά του.

Λ.χ. όποιος ενοχλείται με τις αιγυπτιακές αναφορές του γλυπτού, θα έπρεπε να ενοχλείται και από τα φωτοστέφανα των αγίων, γιατί και αυτά από την Αίγυπτο τα πήρε ο Χριστιανισμός.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως οτι ακουγεται πολυ και διχάζει μονο καλό κάνει.

Και ο δρομέας του Βαρώτσου, ειχε διχάσει την Αθήνα αλλά και τους καλλιτέχνες. Παρόλαυτα με τη πάροδο του καιρου αποδειχθηκε αριστουργημα και δυστηχως κοσμει μονο τη περιοχή του Χιλτον και όχι το τερατουργημα που έχουμε στην Ομονοια.

(απο την άλλη γουστάρω που ειναι εκει διοτι βλέπεις απο τη μια μεριά τον Μωραλη και απ την άλλη Βαρώτσο :) )

5 λεπτά πριν, Snoob είπε

Μα, (θα έπρεπε να) είναι γνωστά αυτά τα πράγματα.

Κάθε θρησκεία ενσωμάτωνε στοιχεία της προηγούμενης, πολύ απλά για να γίνει ευκολότερα αποδεκτή από τον κόσμο, να μη διαταράξει τόσο την καθημερινότητά του.

Λ.χ. όποιος ενοχλείται με τις αιγυπτιακές αναφορές του γλυπτού, θα έπρεπε να ενοχλείται και από τα φωτοστέφαναν των αγίων, γιατί και αυτά από την Αίγυπτο τα πήρε ο Χριστιανισμός.

Και τον σταυρο, Snoob και τον σταυρό.

Να μιλησουμε για υιοθέτηση αποκριάς και "παγανιστικων" μυστηριων απο τις διονυσιακές γιορτές; Τις τελετες; Εδω μέχρι και το Μ. Αλέξανδρο αγιοποίησαν. Εν πάση περιπτώση ξεφευγουμε παρόλο που ειναι ωραία κουβέντα :-)  

Επεξ/σία από pontez2
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πηγή: Κ. Georgiou

«Ο διάβολος μάλλον κατοικεί στις σκοτεινές ψυχές και τρέφεται στα λιβάδια των τοξικών υπάρξεων! Τον συναντάς στην κακία, το μίσος, την εμπάθεια, τον εγωισμό και την αλαζονεία, χαρακτηριστικά τα οποία νομίζω ότι τα απαντά κανείς στις πράξεις όλων εκείνων που έδρασαν αντιχριστιανικά στο όνομα του Χριστού, μέσω της βίας- λεκτικής και πρακτικής- που άσκησαν σε ένα άψυχο μεταλλικό γλυπτό. Πόσο αστείο και πόσο λυπηρό συνάμα!» λέει ο ίδιος, και συμπληρώνει: «Εύκολα μπορεί κάποιος να κάνει σχόλια επί παντός επιστητού. Πώς όμως θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν όλοι αυτοί που με μεγάλη ευκολία καταδικάζουν αυτό που δεν γνωρίζουν; Τι κριτική άραγε θα ασκούσαν όλοι αυτοί -που με τόση ευκολία βανδάλισαν το έργο και εκστόμισαν υβριστικά σχόλια χωρίς να διαθέτουν εικαστική παιδεία- στους διευθυντές των μουσείων που με καλούν να εκθέσω τη δουλειά μου εντός και εκτός Ελλάδος; Πώς θα σχολίαζαν άραγε όλους εκείνους που μου ζητούν να εγκαταστήσω έργα μου σε δημόσιους χώρους στην Ελλάδα και κυρίως στο εξωτερικό;».

Όπως εξηγεί, ένα έργο τέχνης, είτε βρίσκεται σε ιδιωτικούς είτε σε δημόσιους χώρους, έχει σαν στόχο «να δημιουργήσει δονήσεις και ερωτηματικά» για να «αμφισβητήσει τη στατική ισορροπία και να καλέσει το θεατή να συμμετάσχει στο πεδίο της τέχνης και της επικοινωνίας, σε ένα επίπεδο ρεαλισμού». «Αυτός ήταν, αυτός είναι και αυτός θα είναι ο σκοπός της τέχνης. Διαφορετικά, αν το έργο στέκει στο πόστο του αδιάφορο και άνευ “φορτίων” θα είναι ένα “ξερό δένδρο” δίχως άντληση και εκτόπισμα» λέει ο κ. Γεωργίου.

Βάλλει δε, κατά της παιδείας στα σχολεία, κάνοντας λόγο για έλλειψη μόρφωσης που οδήγησε σε «ολέθρια και τοξικά αποτελέσματα». «Αυτή η οπισθοδρομική και σκοταδιστική αντίδραση που επιφυλάχθηκε στο γλυπτό PHYLAX δεν συναντήθηκε σε κανένα άλλο μέρος του πολιτισμένου κόσμου, όπου τοποθετήθηκαν γλυπτά μου σε δημόσιους χώρους. Ούτε τα παρομοίασε κανείς με σατανάδες, αγγέλους του διαβόλου και άλλες μεσαιωνικού τύπου απερίσκεπτες και σκοταδιστικές γραφικότητες» ανέφερε ο καλλιτέχνης.

http://www.cnn.gr/focus/story/111463/ti-leei-o-dimioyrgos-toy-phylax-gia-tis-antidraseis-poy-exei-prokalesei-to-glypto-toy

ΥΓ. στο ποιος ειναι ο διαολος, θα συμφωνησω...

Επεξ/σία από Zerg13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εντάξει, ο σταυρός είναι μετατροπή από σύμβολο μαρτυρίου και βασανιστικού θανάτου, σε σύμβολο λύτρωσης, νέας ζωής κτλ.

Αν καθίσεις να το ψάξεις, πολλά είναι τα υιοθετημένα-ενσωματωμένα. Η ημερομηνία των Χριστουγέννων, λ.χ., που τα είχαμε και πρόσφατα.

Τέλος πάντων, εγώ αυτά τα γράφω για να πω ότι δεν πρέπει να ψάχνουμε μυστήρια και σκοτεινά σχέδια παντού. 

Και τις αντιρρήσεις μας για ένα έργο τέχνης δεν χρειάζεται να τις εκδηλώνουμε με μπουγέλα άσπρης μπογιάς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, fylatos είπε

Φάση mothman και έτσι; Θέλουμε και Θεσσαλονίκη δε μας φτάνει το πριόνι.

Prioni Filippov Arxaiol Mouseio Thes 03.JPG

Τέχνη και το πριόνι..

15 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Για όσους έχετε απορίες για τον συγκεκριμένο καλλιτέχνη και απο που έχει επιρρεαστει, κάντε μια επισκεψη στην ενδιαφέρουσα σελιδα του και δειτε τις κριτικές που έχουν γράψει μέσα, σοβαροι άνθρωποι της τέχνης και όχι οι "χριστιανοι".

http://www.kostisgeorgiou.com/el

Oπως πολύ σωστά έγραψαν και τα παιδιά παραπάνω, δεν ειναι ανάγκη να μας αρέσει κάτι. Υπάρχει ομως τεράστια αποσταση απο το "μου αρέσει" μέχρι το "βγάλτε τον Σατανά από εκει".

Πες τα ντε.

Εδω ο τρόπος που ειναι φτιαγμένες οι εκκλησίες ειναι η ακριβη συνέχεια σε πιο συγχρονο ρυθμό των αρχαίοελληνικών ναών. 

Η τελευταία του διάκριση φαίνεται να ειναι το 1993. Μια αμφιβολία για το τ 1ο βραβείο στο XX Premio di Sulmona για το πότε το πηρε.

Η τελευταία του δημοσίευση όπως λέει ήταν το 2002 .

Οι κριτικές πέρα απ' ότι έχει αρκετές συνεντεύξεις, μοιάζουν κι αυτές παλιές.

Δεν ξέρω απο τέχνη όπως εσύ, ξέρω όμως απο μπάσκετ. Άρα θα υποθέσω ότι ο καλλιτέχνης ήταν κορυφαίος ,είχε αποσυρθεί κ τώρα ξαναγύρισε σαν τον Jordan ας πούμε, τόσο καλός, τόσο μεγάλο come back.

Επεξ/σία από gnsX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ε, μα δεν με αφήνετε να αγιάσω, όμως:

Χαιρετίσματα να πούνε του "καλλιτέχνη" που ισχυρίζεται ότι "κανείς δεν τα παρομοίασε με σατανάδες". Ακόμη και το άγαλμα της Ελευθερίας έχουν βρεθεί "ψαγμένοι" να το χαρακτηρίσουν σατανιστικό, δώρο των "άθεων" Γάλλων, γαρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι δίνουμε μεγαλύτερη βαρύτητα κάποιες φορές σε πιο ανούσια θέματα (ίσως και να μην είναι). Το κακό είναι ότι μας κάνει να ξεχνάμε πιο σημαντικά, για παράδειγμα έχω παρά πολύ καιρό να ακούσω για την Αμφίπολη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, gnsX είπε

Τέχνη και το πριόνι..

Η τελευταία του διάκριση φαίνεται να ειναι το 1993. Μια αμφιβολία για το τ 1ο βραβείο στο XX Premio di Sulmona για το πότε το πηρε.

Η τελευταία του δημοσίευση όπως λέει ήταν το 2002 .

Οι κριτικές πέρα απ' ότι έχει αρκετές συνεντεύξεις, μοιάζουν κι αυτές παλιές.

Δεν ξέρω απο τέχνη όπως εσύ, ξέρω όμως απο μπάσκετ. Άρα θα υποθέσω ότι ο καλλιτέχνης ήταν κορυφαίος ,είχε αποσυρθεί κ τώρα ξαναγύρισε σαν τον Jordan ας πούμε

Tσέκαρε καλυτερα τη σελιδα του. Δες τις εκθέσεις του.

Ο άνθρωπος ειναι δραστηριος. Μπενάκη, Λονδινο,Γκαλερί τωρα στη Θεσσαλονικη κτλ κτλ. Συνεχη παρουσία στο χωρο. 

Θέλω να σου πω οτι δεν είναι τυχαίος και ειναι μολις 50 ετων. Δεν ηταν κορυφαίος. Τωρα ειναι στον καλο δρομο για να γινει. Ειναι ομως πολυ γνωστος στο χωρο του

Και ειναι και πολυδιάστατος. Ασχολειται με γλυπτικη, ζωγραφικη, σκηνογραφία. 

Δε θα πω οτι μου αρέσει ιδιαίτερα, αλλά το ίδιο θα έλεγα και για τον Μωραλη αν ζουσα τη δεκαετία του 30.

 

Επεξ/σία από pontez2
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Snoob είπε

Ε, μα δεν με αφήνετε να αγιάσω, όμως:

Χαιρετίσματα να πούνε του "καλλιτέχνη" που ισχυρίζεται ότι "κανείς δεν τα παρομοίασε με σατανάδες". Ακόμη και το άγαλμα της Ελευθερίας έχουν βρεθεί "ψαγμένοι" να το χαρακτηρίσουν σατανιστικό, δώρο των "άθεων" Γάλλων, γαρ.

Δεν ειχε αυτες τις αντιδρασεις σε αλλες πολιτισμενες χωρες, οταν παραδωσε τα εργα του, ακομα και σε δημοσιους χωρους. Μονο εδω, τα επαθε.

Δειχνει και μερικα απο τα αλλα εργα του το αρθρο.

δεν μιλαει γενικα και αοριστα για την τεχνη ανα τον κοσμο.

Επεξ/σία από Zerg13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν αυτο το εργο ειχε και μια ουρα, ή αν ειχε 2 κερατα....τι θα γινοταν; Ρουκετα θα ριχναν αντι μπογιάς;

εν το μεταξυ, οι παπαδες και οι ακολουθοι τους που απ οτι βλεπω ειναι και αρκετοι ανακαλυψαν σατανα/δαιμονα χωρις κερατα και χωρις ουρα...ειναι breakthru πως να το κανεις....

Επεξ/σία από Zerg13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, billdanos said:

Αυτό που πρέπει να καταλάβουν όλοι είναι πως το "δεν μου αρέσει" από το "δεν μου αρέσει και πρέπει να εξαφανιστεί", απέχουν μεταξύ τους ...έτη φωτός! :/

Οσο το "μου αρεσει"  απο το "θα το κανω και θα το πληρωσει ο αλλος", η ειναι πιο κοντα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Saramo είπε

Και εγώ συμφωνώ. Θα ανεβάσω και άλλη φωτογραφία γιατί όντως η νυχτερινή λήψη το κολακεύει. Ιδού λοιπόν ...

CYMERA_20180105_105228.jpg

Κατι μεταξυ σκαλωσιας και πρωτοποριακης τσουληθρας 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάτι έτσι πολυ γενικο για την τέχνη.

Σας αρεσει ο Μποτερό με τις ευτραφής ανθρώπινες μορφές? Κι όμως ειναι απ τους διαμότερους γλυπτες στον κοσμο και τα έργα του πανάκριβα.

Η Γκουέρνικα του Πικασό ειναι από τα συγκλονιστικότερα έργα που έχει δημιουργήσει άνθρωπος. Εκ πρωτης οψεως αν κάποιος δεν ειναι ευαισθητοποιημένος η αν δε ξέρει απο τέχνη, θα αρχισει να γελάει.

Ο Φασιανός ο ζωγράφος με την ιδιαιτερότητά του, ο Μωραλης με τον κυβισμο κτλ κτλ.

Ειναι πολύ σχετικά ολα. Δε χρειάζεται να μας αρέσει κάτι, αλλά το να αφοριζουμε ειναι λανθασμένο :)

16 λεπτά πριν, #mtsalla11 είπε

Οσο το "μου αρεσει"  απο το "θα το κανω και θα το πληρωσει ο αλλος", η ειναι πιο κοντα?

Δωρεά ειναι το συγκεκριμένο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...