Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Δεν είναι 450 μείον τις παραδώσεις. 18500 παραδώσεις έκανε. Ακόμα και με αυτά τα νούμερα της τεσλα, υπήρχαν 11500 περισσότερες ακυρώσεις  από τις νέες παραγγελίες (νετ ακυρώσεις και όχι παραγγελείες, ίσο με το 60% των παραδόσεων) 

+12 χιλιάδες in transit.

 

Αυτό πάλι είναι άλλο μυστήριο, αυτή τη στιγμή φαίνεται οτι παράγουν Model 3 σαν τρελοί αλλά κάνουν ελάχιστες παραδόσεις, υπολογίζουν οτι τα "in transit" έχουν φτάσει τα 15 χιλιάδες.

Θα έλεγε κάποιος οτι χτίζουν απόθεμα ωστε όταν βαρέσουν κανόνι σε λίγους μήνες να το έχουν σαν χαρτί διαπραγμάτευσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5.4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η απλά τα προβληματικά που δεν μπορούν να παραδώσουν χωρίς επιδιορθώσεις τα χώνουν στο in-transit, για να φαίνεται και ότι πετυχαίνουν παραγωγή, αλλά και ότι έχουν να παραδίνουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχαν τόσα πολλά in transit γιατί δεν θέλανε να πιάσουν τις 200.000 παραδόσεις εντός US πριν λήξει το τρίμηνο. Ο λόγος είχε να κάνει με την κρατική επιχορήγηση των 7.500 και το πως θα την εκμεταλλευτούν οι πελάτες της καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Η απλά τα προβληματικά που δεν μπορούν να παραδώσουν χωρίς επιδιορθώσεις τα χώνουν στο in-transit, για να φαίνεται και ότι πετυχαίνουν παραγωγή, αλλά και ότι έχουν να παραδίνουν. 

Και εγω αυτό πιστευω. Εγιναν "gated" αλλά πρεπει να γίνει κι αλλη δουλεια (ακομα και σημαντική) πριν φύγουν για τον πελάτη. Αυτό βεβαια θα γίνει είτε εις βαρος της παραγωγής ή με καποιο κοστος (επιπλεον προσωπικό). ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ (αυτό λεω καιρο)

Φτάσαμε στα μεσα ιουλιου και δε διαβάζω τιποτα για την παραγωγή του Ιουλίου. Υποτιθεται θα κρατουσε τα 5000 και θα το αυξανε, αλλά απο την έμμεση εκτίμηση του bloomberg τωρα ειμαστε κάπου στα 3600.

Θαυματα δεν γίνονται. Αντιθετα tweets γινονται πανευκολα

4 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Είχαν τόσα πολλά in transit γιατί δεν θέλανε να πιάσουν τις 200.000 παραδόσεις εντός US πριν λήξει το τρίμηνο. Ο λόγος είχε να κάνει με την κρατική επιχορήγηση των 7.500 και το πως θα την εκμεταλλευτούν οι πελάτες της καλύτερα.

Σωστό κολπάκι αλλά την έκπτωση θα την πάρει ο πελάτης που θα παραλάβει (εκει μετρά το νουμερο). Αμα ήταν έτσι θα κρατουσε indoors 500000 οχήματα για να παρουν ολοι την έκπτωση. Αλλα ακομα κι αν παιζει τετοιο κόλπο, βάζω στοιχημα οτι θα το δώσουν σε αυτους που θα πάρουν τα ακριβά μοντέλα, αρα πάει πάλι στο διαολο το φθηνό ηλεκτρικό για τις μάζες.

Μεταξύ μας εγω πιστευω οτι δεν τολμουν να παραδόσουν λογω προβλημάτων. Αμα στην τωρινή αρνητική εικόνα αρχισουν να σκάνε και μαζικές αναφορες οτι τα τελευταία αμαξια διαλύονται και με μια πορδή, τότε τελειωσε για πάντα το project. Οι κρατήσεις θα γινουν αγωγές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Θες να την συγκρίνω με bmw και daimler;

Η bmw έχει μέσο gross margin 20,2% τα τελευταία 5 χρόνια.

Η daimler έχει 21,2%

Και η tesla έχει 23%!

Πηγές:

https://ycharts.com/companies/BAMXF/gross_profit_margin_annual

https://ycharts.com/companies/DDAIF/gross_profit_margin_annual

https://ycharts.com/companies/TSLA/gross_profit_margin_annual

 

Μόνο που η Tesla υπολογίζει με διαφορετικό τρόπο τα Gross Margins σε σχέση με το τι είναι καθιερωμένο στην αυτοκινητοβιομηχανία

Just Say 'No' To Tesla's Misleading Margin Metric

Η Τεσλα πολύ χοντρικά δέν υπολογίζει το κόστος του R&D (οι άλλοι το υπολογίζουν), δέν υπολογίζει το κόστος των αντιπροσωπειών (οι άλλοι δέν έχουν δικές τους αντιπροσωπείες) και υπολογίζουν πολύ χαμηλό warranty reserve ανα αυτοκίνητο, και όταν ξεπεραστεί, δηλώνουν τα επιπλέον κόστη του σέρβις σαν goodwill και τα χρεώνουν στο SG&A.

Αν το gross margin υπολογιστεί όπως το υπολογίζουν όλες οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες τότε βγαίνει όπως φαίνεται στο διάγραμμα, απο πολύ μικρό εώς αρνητικό:

gm.png.20a8de1e001181b5ddc339b1159e0e47.png

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Η Τεσλα πολύ χοντρικά δέν υπολογίζει το κόστος του R&D (οι άλλοι το υπολογίζουν), δέν υπολογίζει το κόστος των αντιπροσωπειών (οι άλλοι δέν έχουν δικές τους αντιπροσωπείες)

Δεν είμαι ειδικός και στα υπόλοιπα που έγραψες δεν μπορώ καν να σε ακολουθήσω. Σε αυτά τα δύο που ξεχώρισα όμως μπορώ.

Αν πας εδώ και κατεβάσεις τα financial statements της bmw για το 2017:

https://www.bmwgroup.com/content/dam/bmw-group-websites/bmwgroup_com/ir/downloads/en/2018/Geschäftsbericht/BMW-AG17_en_ONLINE.pdf

Θα δεις στην 5η σελίδα ότι μια χαρά υπολογίζει και αυτή ξεχωριστά τα Research and development expenses (5,2 δις). Τι ακριβώς κάνει διαφορετικό δηλαδή η tesla;

Επίσης που κολλάει το κόστος των αντιπροσωπειών με το gross margin; Το gross margin βγαίνει αν αφαιρέσεις από τις πωλήσεις όλα αυτά που χρειάστηκαν να δαπανηθούν για να κατασκευαστούν αυτά που πωλήθηκαν. Δηλαδή υλικό και εργασία.

.

Επίσης έχω την αίσθηση, ότι το site παραπάνω που παρέθεσα με τα gross margin (ycharts.com) έχει κάνει τις κατάλληλες προσαρμογές για να είναι τα μεγέθη συγκρίσιμα. Γιατί το λέω αυτό; Αν κατεβάσεις εδώ τα financial statements της daimler για το 2017:

https://www.daimler.com/documents/investors/reports/annual-report/daimler/daimler-ir-annual-financial-statements-entity-2017.pdf

Θα δεις στην 7 σελίδα ότι εμφανίζει gross profit 10,8 δις με πωλήσεις 112,7 δις, ήτοι 9,6% σε ποσοστό και αυτό οφείλεται εν πολλοίς και σε αυτό που είπες, διότι διαβάζω στην 19η σελίδα, ότι περιλαμβάνει στο κόστος των πωλήσεων και τα 7,6 δις των R&D. Όμως η ycharts.com δεν δίνει 9,6% gross margin αλλά 20,9%. Λογικά, αυτό συμβαίνει γιατί έχει υπολογίσει το gross margin με τρόπο που να είναι ίδιος για όλες τις εταιρείες.

Επεξ/σία από Droulas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

6 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

 

Επίσης που κολλάει το κόστος των αντιπροσωπειών με το gross margin; Το gross margin βγαίνει αν αφαιρέσεις από τις πωλήσεις όλα αυτά που χρειάστηκαν να δαπανηθούν για να κατασκευαστούν αυτά που πωλήθηκαν. Δηλαδή υλικό και εργασία.

Δηλαη αν εγω (τυχαία) εταιρεία, βγάζω 100 ευρω απο κάθε προϊόν που παράγω και πουλώ αλλά ξοδευω αναλογικά 500 ευρω ανα προϊόν για να εχω μαγαζιά να το πουλάνε, μήπως μπαινω μέσα 400 ευρω ανα μοναδα;

ΓΕΝΙΚΟ παραδειγμα για να καταλάβεις οτι στο margin μπαινουν όλα ή τουλάχιστον αναφέρονται ολα εστω και ξεχωριστα. 

 

Επεξ/σία από isay
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, isay είπε

Δηλαη αν εγω (τυχαία) εταιρεία, βγάζω 100 ευρω απο κάθε προϊόν που παράγω και πουλώ αλλά ξοδευω αναλογικά 500 ευρω ανα προϊόν για να εχω μαγαζιά να το πουλάνε, μήπως μπαινω μέσα 400 ευρω ανα μοναδα;

ΓΕΝΙΚΟ παραδειγμα για να καταλάβεις οτι στο margin μπαινουν όλα ή τουλάχιστον αναφέρονται ολα εστω και ξεχωριστα. 

Όχι έχεις άδικο. Το gross margin είναι έσοδο αυτοκινήτου μείον έξοδο για να παραχθεί το αυτοκίνητο. Δεν το λέω εγώ. Δεν έχει να κάνει με την αυτοβιομηχανία αυτό. Έτσι υπολογίζονται τα μεικτά κέρδη παντού στο κόσμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Θα δεις στην 5η σελίδα ότι μια χαρά υπολογίζει και αυτή ξεχωριστά τα Research and development expenses (5,2 δις). Τι ακριβώς κάνει διαφορετικό δηλαδή η tesla;

Κάποιοι τα υπολογίζουν μάζι, κάποιοι ξεχωριστά. Στο άρθρο που παρέθεσα εξηγεί με ποιά λογική θα πρέπει να υπολογίζονται, αλλιώς το gross margin βγαίνει φουσκωμένο.

Παρεμπιπτόντως, σύμφωνα με τα νούμερα του 2017, η Tesla ακόμα και αν δέν ξόδευε καθόλου λεφτά στο R&D, που είναι και απο τα μεγαλύτερα εξοδα τους, πάλι θα έβγαινε αρνητική.

 

18 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Επίσης που κολλάει το κόστος των αντιπροσωπειών με το gross margin; Το gross margin βγαίνει αν αφαιρέσεις από τις πωλήσεις όλα αυτά που χρειάστηκαν να δαπανηθούν για να κατασκευαστούν αυτά που πωλήθηκαν. Δηλαδή υλικό και εργασία. 

 

Οι παραδοσιακές εταιρίες πουλάνε τα αυτοκίνητα στις μάντρες, οι οποίες είναι ανεξάρτητες επιχειρήσεις. Οπότε απο τη στιγμή που βγαίνει το αυτοκίνητο απο την πύλη του εργοστασίου θεωρείται πουλημένο, το τι θα το κάνει μετά η μάντρα είναι δικό της πρόβλημα.

Η Tesla με το μοντέλο που ακολουθει και έχει τις δικές της μάντρες, έχει ένα επιπλέον βήμα μέχρι την πώληση του αυτοκινήτου, που δέν έχουν οι άλλες εταιρίες.

Με αυτό τον τρόπο, (θεωρητικά) απο τη μία έχει μεγαλύτερο κέρδος, καθώς βγάζει τον μεσάζοντα, αλλά απο την άλλη αναλαμβάνει διάφορα επιπλέον έξοδα για ενοίκια, συντήρηση κτλ και επίσης αναλαμβανει και τα υπόλοιπα ρίσκα όπως να μείνουν τα αυτοκίνητα απούλητα.

-

Το αλλο ζήτημα είναι οτι οι μάντρες παράγουν κέρδος και για τις ίδιες (εφόσον είναι αυτόνομες επιχειρήσεις) αλλά και για τη μητρική εταιρία (απο την πώληση ανταλλακτικών). Στην περίπτωση της Tesla όμως οι μάντρες της βγάζουν ζημιές.

Και αυτό έχει να κάνει και με το warranty reserve. Σύμφωνα με αυτό, το αποθεματικό για κάθε αυτοκίνητο είναι 2700 με 3800: https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/tesla-warranty-costs-and-reserves.50129/

Αυτό είναι ταυτόχρονα και απο τα μεγαλύτερα αποθεματικά απο κάθε αλλη αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και ανεπαρκές! Ένα χαλασμένο drive unit έχει εξανεμήσει όλο το αποθεματικό. Μία χαλασμένη μπαταρία έχει εξανεμίσει το αποθεματικό για πάνω απο 5 αυτοκίνητα.

Τα drive units έχουν 100% ποσοστό αποτυχίας: https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/100-drive-unit-failure-rate.56055/

Οι δέ μπαταρίες επίσης έχουν πολύ μεγάλο ποσοστό αποτυχίας. Και φυσικά χερούλια, οθόνες, φανάρια που μπάζουν νερά κτλ τα οποία είναι πανάκριβα.

Και επειδή ξεπερνιέται το αποθεματικό, για να μήν επηρρεαστεί το πλασματικό gross margin, χρεώνουν τις διάφορες επισκευές ως goodwill αντί για εγγύηση:

 

 

 

Επίσης μέρος των εξόδων των supercharger πρέπει να υπολογιστεί και αυτό στο gross margin. Εδώ Here’s how a Tesla Model S holds up after 400,000 miles in 3 years

Και πιό συγκεκριμένα εδώ: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HqBIOtNsYPalG51nAw_nubgskv4TQPGx8WhPZO4a_U8/edit#gid=0

Έχει αλλάξει δύο μπαταρίες και ένα drive unit μέσα στην εγγύηση, σύν όλες οι άλλες επισκευές είτε σαν εγγύηση ή goodwill, και το κερασάκι στην τούρτα, 40 χιλιάδες δολλάρια σε έξοδα τζάμπα φόρτισης στους superchargers.

Το αυτοκίνητο αυτό έχει κοστίσει στην Tesla παραπάνω απο την αξία που αγοράστηκε καινούριο!!! Και αυτές οι επισκευές είναι ο κανόνας, όχι η εξαίρεση.

Εδώ και ο Sacconaghi (αυτός που του έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα ο Elon) πάνω στο θέμα των εγγυήσεων

Tesla’s Margins Need More Scrutiny, Analyst Says

He writes that "Services and Other" gross margins have "steeply plunged" in recent quarters, dropping from 5% in the third quarter of 2016 to negative 45% in the first quarter of this year. He believes that service and maintenance is the key driver behind the decline, as its margin contribution was negative 500%—that's not a typo—in the four quarters ending with the third quarter of 2017.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο θέμα των δωρεάν supercharger έχω να κάνω μια παρατήρηση. Το αυτονόητο είναι, ότι λειτούργησε ως δόλωμα για κάποιους που σε διαφορετική περίπτωση ούτε καν θα σκέφτονταν να αγοράσουν το model s/x. Υπάρχει κάτι που το θεωρώ πολύ σημαντικότερο.

Με ένα συγκριτικά μικρό κόστος (αυτό της δωρεάν φόρτισης) κατάφερε να αναπτύξει μια τεράστια βάση δεδομένων περίπου (ήδη) 200.000 αυτοκινήτων, η οποία καταγράφει την επίδραση που έχει στην ζωή της μπαταρίας η αραιή, σχετικά συχνή, συχνή ή και καθημερινή χρήση των supercharger. Αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα της tesla έναντι όλων των άλλων εταιρειών που απασχολούνται πάνω στην εξέλιξη των μπαταριών των αυτοκινήτων. Και είναι ένα πλεονέκτημα που συνεχώς γίνεται μεγαλύτερο. Η δωρεάν χρήση των supercharger για 200.000 αυτοκίνητα έφερε την εξέλιξη της μπαταρίας 2170 που μπήκε στο model 3 και η -όχι μεν δωρεάν αλλά σίγουρα μεγάλη- χρήση των supercharger από τα πολλαπλάσια model 3 που θα παράξει θα φέρει την επόμενη εξέλιξη. Την ίδια ώρα οι ανταγωνιστές της το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι πειράματα σε εργαστήρια. Που όσα και να είναι δεν μπορούν με τίποτα να φτάσουν τον όγκο της καθημερινής χρήσης supercharger από εκατοντάδες τώρα και εκατομμύρια σε λίγα χρόνια model 3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως να πουμε και μερικα facts και οχι αποψεις:

1) Η Tesla ειναι αυτη τη στιγμη η κορυφαια εταιρια κατασκευης ηλεκτρικων αυτοκινητων. Οχι απλα απο τις καλυτερες, κορυφαια...

2) Ολοι λενε οτι το μελλον ειναι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα και αυτο εγινε χαρις την Tesla ( και ολιγον toyota με τα υβριδικα της)

3) Ολοι τρεχουν να προφτασουν την Tesla, ναι αυτη την εταιρια παπατζα κατα καποιους , τρεχουν να προφτασουν BMW , Mercedes, nissan, volvo, volkswagen, GM, κλπ

4) Οτι παραγει το πουλαει, αμεσως ομως,  δεν προλαβαινει ουτε σε εκθεση να στειλει καποιο μοντελο

5) Οσοι το εχουν αγορασει ειναι πολυ ευχαριστημενοι, φυσικα και υπαρχουν μερικα παραπονα απο μερικους αλλα τιποτα το τραγικο.

6) Οι παραγγελιες δεν ειναι μονο 400.000+ ειναι περισσοτερες μιας και ο αριθμος αυτος ειαι οι παραγγελιες που ειχαν γινει πριν δυο χρονια.

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόνη της είναι οπότε λίγο δύσκολο να μην είναι κορυφαία ότι και αν σημαίνει αυτό.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν αρκετές κατηγορίες. Το ηλεκτρικό μέλλον παίρνει αρκετές ερμηνείες, και τι εννοεί ο καθένας μέλλον. Τα επόμενα 20 χρόνια ανήκουν στα hybrids, είτε mild, είτε κανονικά, είτε plug-ins. Δεν τίθεται αμφιβολία σε αυτό. Από κει και πέρα, υπάρχουν 2 κατηγορίες Full ηλεκτρικών αυτή τη στιγμή.  Με μπαταρίες (Tesla) και του υδρογόνου (Toyota, Honda, Hyundai) που ουσιαστικά συμπληρώνει το ένα το άλλο.

Για μια και μόνο τεχνολογία ηλεκτρικών που μπορεί να κάνει τα πάντα, από σκούτερ μέχρι νταλίκες, μόνο οι τις Tesla επιμένουν, προφανώς γιατί οι tesla πουλά μπαταρίες.

Προσωπικά πιστεύω τη μάχη θα την κερδίσει το υδρογόνο και τα fuel cells, γιατί έχουν πάμπολλες χρήσεις, όχι μόνο στα αμάξια, αλλά σε τρένα πλοία αεροπλάνα, και μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως τους υδρογονάνθρακες από θέρμανση μέχρι βιομηχανία. Και ήδη τα κράτη άρχισαν να στρέφονται προς τα εκεί αντί σε μπαταρίες για τους ενεργειακούς τους σχεδιασμούς.

 

Να συμπληρώσω και αυτό στο θέμα ηλεκτρικών αμαξιών, μια έρευνα της KPMG για το 2017 (όχι πριν 5 χρόνια και βάλε) Global Automotive Executive Survey 2017 - KPMG που ουσιαστικά λέει ότι το 62% των CEO αυτοκινητοβιομηχανιών πιστεύει ότι τα BEV θα αποτύχουν λόγω υποδομών, και το 78% πιστεύει ότι τα FCEV υδρογόνου θα είναι η πραγματική "επανάσταση"

 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Μόνη της είναι οπότε λίγο δύσκολο να μην είναι κορυφαία ότι και αν σημαίνει αυτό.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν αρκετές κατηγορίες. Το ηλεκτρικό μέλλον παίρνει αρκετές ερμηνείες, και τι εννοεί ο καθένας μέλλον. Τα επόμενα 20 χρόνια ανήκουν στα hybrids, είτε mild, είτε κανονικά, είτε plug-ins. Δεν τίθεται αμφιβολία σε αυτό. Από κει και πέρα, υπάρχουν 2 κατηγορίες Full ηλεκτρικών αυτή τη στιγμή.  Με μπαταρίες (Tesla) και του υδρογόνου (Toyota, Honda, Hyundai) που ουσιαστικά συμπληρώνει το ένα το άλλο.

Για μια και μόνο τεχνολογία ηλεκτρικών που μπορεί να κάνει τα πάντα, από σκούτερ μέχρι νταλίκες, μόνο οι τις Tesla επιμένουν, προφανώς γιατί οι tesla πουλά μπαταρίες.

Προσωπικά πιστεύω τη μάχη θα την κερδίσει το υδρογόνο και τα fuel cells, γιατί έχουν πάμπολλες χρήσεις, όχι μόνο στα αμάξια, αλλά σε τρένα πλοία αεροπλάνα, και μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως τους υδρογονάνθρακες από θέρμανση μέχρι βιομηχανία. Και ήδη τα κράτη άρχισαν να στρέφονται προς τα εκεί αντί σε μπαταρίες για τους ενεργειακούς τους σχεδιασμούς.

Οτι εγραψες ... καμια σχεση με την πραγματικοτητα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, gbras είπε

Οτι εγραψες ... καμια σχεση με την πραγματικοτητα..

I reject your reality, and substitute my own.... Πιο πολύ δεν μπορούσε να ταιριάζει αυτό

Περιμένω τότε στοιχεία που να δείχνουν την πραγματικότητα....

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...