Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Choulio είπε

Ωραια η παρομοιωση σου και συμφωνω παρα πολυ. Απλα πιστευω οτι διαδραματιζεται καπου στο 2002-2003

Σε καμια περιπτωση δεν αναφέρομαι σε τοσο παλιες εποχές. Αναφέρομαι για το model 3 και την ανακοινωση του supreme leader για κρατήσεις το 2016, οπου ώς "συνέχεια" των Χ/S (τα οποια ειναι πολύ πιο ποιοτικά - και ακριβα) υποσχέθηκε "μαματο" αυτοκίνητο στα 35000-επιδότηση (δηλαδη 27500) και αυτό δεν έγινε ποτε. Οχι μονο κοστιζε 45-55K αλλά ακομα και τώρα που εχει παράγει/πωλήσει πολλες χιλιάδες κομματια, τα προβλήματα ποιότητας και αξιοπιστίας ειναι (συγκριτικά με τα X/S και ανταγωνισμό) τραγικά. 

Αυτό εννοώ, οταν λεω για τιμες iphone και κινεζιές.

Τα άλλα περι no doubt 10000/week, fsd, summon, κλπ ειναι απο μονα τους θεματα συζητησης, περι stock manipulation

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 ώρες πριν, sattack είπε

 Οι Γιαπωνεζοι εχουν κολλησει με το Υδρογονο και θα την πατησουν πολυ ασχημα.....

Ούτε και που θα την πατήσουν οι Γιαπωνέζοι με το υδρογόνο, btw και οι Κορεάτες πέσαν με τα μούτρα στα Fuel cells και τώρα ξεκίνησαν και οι Κινέζοι + οι Ευρωπαίοι και GM τα έχουν από κοντά. Οι μόνοι που θα την πατήσουν είναι όσοι δεν ασχοληθούν μαζί του, ακα Tesla γιατί ποντάρουν στην δεκαετία αυτή και στο μοτο " ο καθένας έχει μια πρίζα σπίτι του", και του παρασιτισμού που κάνουν  στα στρατηγικά αποθέματα των χωρών λόγω του πενιχρού αριθμούς τους. Η Τεσλα ούτε με το Hubble δεν βλέπει τις προπαραγγελίες τις Nikola στις νταλίκες. 

In case που έμεινες χρόνια πίσω από τις εξελίξεις, τα Fuel cell αν και πρώιμη τεχνολογία σε σχέση με τις Li-On που υπάρχουν καταναλωτικά εδώ και δεκαετίες, έχουν περισσότερες εφαρμογές. Τρένα, βάρκες πλοία, ξενοδοχεία, αυτόνομα συστήματα παραγωγής ενέργειας (και όχι UPS της μισής μέρας). Πράγματα που οι μπαταρίες δεν κατάφεραν να μπούν όσο και αν το προσπάθησαν. Μόλις φθινήνουν, περί το 2025 και δημιουργηθούν οι βασικές εγκαταστάσεις, ούτε και που θα έχει νόημα αυτοκίνητο μεγαλύτερο από Hatchback με 1.5 τόνο μπαταρίες, 100-150kwh, για να βγάλει 800km τον χειμώνα, ούτε και οι εκατοντάδες χιλιάδες διάσπαρτοι φορτιστές και superchargers  που χρειάζονται τα BEV.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, sattack είπε

To μεγαλυτερο προβλημα θα ηταν να μην υπηρχε ενδιαφερον για τα αυτοκινητα της και να μην τα αγοραζε κανεις.  Αφου οχι μονο δεν συμβαινει αυτο, αλλα εντελως το αντιθετο, ολα τα αλλα ειναι προβληματακια, που λυνονται πολυ πιο ευκολα.

 

μαζι σου...αλλα μην γυρναμε στα παλια, το εχουμε λυσει αυτο εδω και καιρο. ΖΗΤΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ. Τα αυτοκινητα πουλανε. Μπορει να μην φαινεται σωστο η λογικο σε πολλους εδω μεσα ομως μεχρι να μας διαψευσουν τα νουμερα δεν μπορουνε να λεμε για φουστιες στα νουμερα και αλλα τετοια. Ξεπερνώντας ομως αυτο το σημειο θα επρεπε να συγκεντρωθει και λιγο η εταιρια στο τι γινεται ΑΦΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ενα αμαξι. Γιατι σε αυτο το κομματι φαινεται να τους εχουν γραμμενους ολους. 

Και ενω αντιλαμβανομαι το ποσο δυσκολο ειναι να παραξεις κατι ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ και μαλιστα κατι τοσο πρωτοπορο δεν καταλαβαινω γιατι δεν εχεις και ενα σχεδιο για after sales services...Και μου λες οτι αυτο ειναι κατι το πολυ απλο και ευκολο να λυθει, να ομως που ταλανιζει την εταιραι μισο χρονο και βαλε...Και αντι να το λυνουν αυτοι εξαπλωνονται. Αρα εγω σαν υποψηφιος αγοραστης (λογω χρηματων δυσκολο) τι να σκεφτω?Αυτοι δεν εχουν λυσει το προβλημα στην χωρα τους και θα ερθουν και Ευρωπη και Ασια? Θα γιγαντωθει το προβλημα μαζι με τις πωλησεις και καποια στιγμη θα το βρουν μπροστα τους. Για αυτο λεω οτι ειναι ενα μεγαλο προβλημα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Και ενω αντιλαμβανομαι το ποσο δυσκολο ειναι να παραξεις κατι ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ και μαλιστα κατι τοσο πρωτοπορο δεν καταλαβαινω γιατι δεν εχεις και ενα σχεδιο για after sales services...Και μου λες οτι αυτο ειναι κατι το πολυ απλο και ευκολο να λυθει, να ομως που ταλανιζει την εταιραι μισο χρονο και βαλε...Και αντι να το λυνουν αυτοι εξαπλωνονται. . 

Επειδή πολύ απλά έπρεπε να δείξουν πωλήσεις για να μην χρεοκοπήσουν ή να τους φάνε οι επενδυτές. Το 5000 έπρεπε να βγεί με κάθε τρόπο όπως και το κέρδος σε κάποιο τρίμηνο. Επειδή όμως τα λεφτά τις Τεσλα ήταν περιορισμένα, άρχισε να στήνει τέντες, γραμμές παραγωγή κλπ και άφησε το Service και τα τεράστια κονδύλια που χρειάζεται (logistics, εξαρτήματα, αποθήκες, κτίρια, προσωπικό) για τις εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα για παρακάτω. Κάνει μισές δουλειές γιατί σκοπός της είναι να τρέχει να εκπληρώνει τις ανακοινώσεις και τα γελοία χρονοδιαγράμματα του Musk! Φυσικά αυτά όλα θα τα βρεί αναγκαστικά μπροστά της (πχ Νορβηγία) και θα τρέχει πάλι και θα αρχίσει να λέει και για service hell μετά το production hell, delivery hell κλπ. Όπως βλέπεις αυτά τα Hell, είναι συνέχεια το ένα του άλλου. 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπήρχαν αναφορές εδώ και χρόνια οτι βάσει των αδειών του paint shop και του εξοπλισμού που φαίνεται να υπάρχει στο εργοστάσιο, η Tesla δέν εχει τη δυνατότητα να βάψει πάνω απο ~5000 αυτοκίνητα την εβδομάδα (συνολικά, όχι μόνο Model 3).

Εδώ είναι το σχετικό άρθρο του 2016 απο το daily kanban: Docs Reveal: Tesla’s Production Capacity Limited To Less Than Half Of Its 500,000 Vehicle Target

Και εδώ ένα twitter thread απο τις αρχές του 2017 με αρκετές επιπλέον λεπτομέρειες.

 

 

Οι οπαδοί της Tesla λέγανε πως όλα αυτά είναι FUD των σορτάκηδων και πως δέν υπάρχει κανένα πρόβλημα:

Tesla’s paint shop is no bottleneck for Model 3, Tesla says ‘on track for 500,000 cars in 2018’

Μάλιστα όταν το καλοκαίρι του 2018 η συνολική παραγωγή ξεπέρασε τα 7000 αυτοκίνητα (5000 Model 3 + 2000 S/X) οι οπαδοί το θεώρησαν σαν απόδειξη οτι δέν υπήρχε κανένα πρόβλημα, και όσοι λέγανε για το paint shop ήταν σορτάκηδες ή είχαν άλλο συμφέρον.

Τελικά όμως πλέον έχουμε πληθώρα ενδείξεων οτι οι "σορτάκηδες" είχαν δίκιο και όντως υπήρχε πρόβλημα bottleneck στο paint shop.

Τα αυτοκίνητα έχουν άθλιο βάψιμο, με πολύ λεπτό στρώμα χρώματος+βερνικιού, σκόνες και τρίχες κάτω απο το βερνίκι, φουσκάλες, και ολόκληρα κομμάτια χρώματος να ξεφλουδίζουν.

paint1.JPG.7d40cf808a32fc20b2802dcb09c83a23.JPG

 

paint2.JPG.9678e88b9f748983d2a02b2a05a5ea19.JPG

paint3.JPG.dfabdeaf636b34d5fb2b807713253107.JPG

paint4.JPG.d642a5063439f95407d2d50b337134a2.JPG

 

Το βάψιμο ενός αυτοκινήτου είναι μια διαδικασία με έναν αριθμό βημάτων που απαιτεί συγκεκριμένους χρόνους το καθένα.

Εκ του αποτελέσματος είναι ξεκάθαρο οτι η Tesla κατάφερε να ξεπεράσει το όριο των 5000 αυτοκινήτων βάφοντας τα με λιγότερη ποσότητα χρώματος και βερνικιού, και μή επιτρέποντας τον πλήρη απαιτούμενο χρόνο curing. Αυτό έχει ώς αποτέλεσμα πολύ "αδύναμο" χρώμα, που γδέρνεται πανεύκολα και μπορεί να ξεφλουδίσει.

Οι σκόνες κάτω απο το βερνίκι είναι επειδή όταν το paint shop λειτουργεί 24/7 δέν υπάρχει χρόνος να καθαριστούν τα φίλτρα, ή ακόμα χειρότερα, επειδή όπως όλα δείχνουν, βάψανε έναν αριθμό αυτοκινήτων στο ύπαιθρο.

Αυτό σχετικά με τον ελλειπή καθαρισμό είχε αναφερθεί και σε παλιότερο άρθρο, πολύ πρίν αρχίσουν να φαίνονται τα προβλήματα στα αυτοκίνητα: Tesla Veterans Reveal Fires, Accidents, and Delays Inside Elon Musk’s Company

Two former employees who worked in the paint shop told The Daily Beast that at least three fires have broken out at Fremont’s paint operations since 2016. Lack of maintenance led to paint building up on paint-spraying machines and grounding straps, the sources said, and in at least one instance sparks ignited the paint and practically turned the paint sprayer into a flamethrower.

 

Αυτά δέν ενδιαφέρουν την Tesla, καθώς αυτό που τους ένοιαζε πάνω απ όλα ήταν τα ειδησεογραφικά να γράψουν την επόμενη μέρα οτι η Tesla έπιασε τον στόχο των 5000 Model 3 την εβδομάδα.

Και απ ότι φαίνεται τα προβλήματα αυτά δέν πτοούν ούτε μια μερίδα των πελατών, οι οποίοι βλέπουν τον Musk σαν το νέο Μεσσία, και θα συνεχίζουν να αγοράζουν ότι υπερτιμημένο σαράβαλο παράγει και να λένε και ευχαριστώ απο πάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η tesla παρήγαγε 80.142 αυτοκίνητα το τρίτο τρίμηνο του 2018 (6.164 μέσο όρο την εβδομάδα) και 86.555 το τέταρτο τρίμηνο του 2018 (6.658 μέσο όρο την εβδομάδα). Συνεπώς τα τελευταία δύο τρίμηνα παρήγαγε, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς σου, όλα τα αυτοκίνητά υπό ακατάλληλες συνθήκες όσον αφορά στο βάψιμο.

Γιατί λοιπόν από τα 166.697 αυτοκίνητα των τελευταίων δύο τριμήνων, έχουμε τόσες λίγες αναφορές στα social media; Οι υπόλοιποι δεν έχουν twitter και facebook, ούτε οι ίδιοι ούτε κάποιος συγγενείς τους;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Η tesla παρήγαγε 80.142 αυτοκίνητα το τρίτο τρίμηνο του 2018 (6.164 μέσο όρο την εβδομάδα) και 86.555 το τέταρτο τρίμηνο του 2018 (6.658 μέσο όρο την εβδομάδα). Συνεπώς τα τελευταία δύο τρίμηνα παρήγαγε, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς σου, όλα τα αυτοκίνητά υπό ακατάλληλες συνθήκες όσον αφορά στο βάψιμο.

Γιατί λοιπόν από τα 166.697 αυτοκίνητα των τελευταίων δύο τριμήνων, έχουμε τόσες λίγες αναφορές στα social media; Οι υπόλοιποι δεν έχουν twitter και facebook, ούτε οι ίδιοι ούτε κάποιος συγγενείς τους;

Επειδή στην στατιστική υπάρχει κάτι που λέγεται cumulative distribution function. Δεν θα πάθουν όλα την ίδια ζημιά την ίδια χρονική στιγμή αλλά θα ακολουθήσουν μια κατανομή στον χρόνο και τα γεγονότα θα αθροίζονται. Όσο περνά ο καιρός ο ρυθμός των ζημιών θα αυξάνεται μέχρι την κορυφή της στατιστικής καμπύλης που περιγράφει το πρόβλημα. 

+ η " κατασκευαστική ζημιά" είναι στατιστική πιθανότητα και το ρίσκο αυξάνεται όσο ξεπερνάς τα όρια σου, και αν τα ξεπεράσεις κατά πολύ άπλα θα βγάζει περισσότερα προϊόντα εκτός προδιαγραφών παρά εντός. Φυσικά η λέξη κλειδί είναι το επίπεδο των προδιαγραφών που θέτεις! 

Το όλο πρόβλημα όμως είναι άλλο. Σε τέτοια τιμή τα αυτοκίνητα εκτός από τους standard έλεγχους στο εργοστάσιο, θα έπρεπε να ελέγχονται ένα προς ένα και όχι να ακολουθούν τυχαία δειγματοληψία. Είναι απαράδεκτο έστω και ένα αυτοκίνητο των $60000-70000, που θεωρείται και luxury να παραδίδεται με τέτοιας ποιότητας μπογιά η οποία χρεώνεται και έξτρα $2500 και να ξεφλουδίζει ουσιαστικά με την παράδοση ή να περιέχει φουσκάλες, σκόνες κλπ.  Φυσικά αυτό σημαίνει περισσότερα έξοδα, και αρκετά περισσότερες επενδύσεις αν θέλεις να βγάζεις μεγάλο αριθμό προιόντων χωρίς να θυσιάζεις ποιότητα. Αλλοιώς αυτό κάποιος αυτό θα το ονόμαζε φτηνιάρικη πολυτέλεια. 

Όταν πανηγυρίζεις ότι ξεπέρασε την BMW, Mercedes κλπ, πρέπει να το κάνεις και με τις ίδιες συνθήκες - να κρατάς ίδια ποιότητα. Αλλιώς απλά συγκρίνεις σκέτα νούμερα που καμιά σχέση δεν έχουν μεταξύ τους, εκτός από το όνομα που επιλέγεις να τους δώσεις (luxury)! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, isay είπε

Σε καμια περιπτωση δεν αναφέρομαι σε τοσο παλιες εποχές. Αναφέρομαι για το model 3 και την ανακοινωση του supreme leader για κρατήσεις το 2016, οπου ώς "συνέχεια" των Χ/S (τα οποια ειναι πολύ πιο ποιοτικά - και ακριβα) υποσχέθηκε "μαματο" αυτοκίνητο στα 35000-επιδότηση (δηλαδη 27500) και αυτό δεν έγινε ποτε. Οχι μονο κοστιζε 45-55K αλλά ακομα και τώρα που εχει παράγει/πωλήσει πολλες χιλιάδες κομματια, τα προβλήματα ποιότητας και αξιοπιστίας ειναι (συγκριτικά με τα X/S και ανταγωνισμό) τραγικά. 

Αυτό εννοώ, οταν λεω για τιμες iphone και κινεζιές.

Τα άλλα περι no doubt 10000/week, fsd, summon, κλπ ειναι απο μονα τους θεματα συζητησης, περι stock manipulation

Αυτο που εννοούσα πριν είναι ότι παρομοίωση θα έπρεπε να ειναι έτσι:

Ο supreme leader υποσχεθηκε εν έτη 2001 iphones σε τιμή Κίνας/Ινδίας και παρέδωσε (και συνεχίζει να το κάνει) σοβαρά προβληματικές κινεζιές σε τιμές iphone εν έτη 2003.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@fubar

Αναφορά σε κείμενο

"Και απ ότι φαίνεται τα προβλήματα αυτά δέν πτοούν ούτε μια μερίδα των πελατών, οι οποίοι βλέπουν τον Musk σαν το νέο Μεσσία, και θα συνεχίζουν να αγοράζουν ότι υπερτιμημένο σαράβαλο παράγει και να λένε και ευχαριστώ απο πάνω. "

Ας πουμε οτι ειναι ετσι, και οτι ολα τα αυτοκινητα εχουν προβλημα στο χρωμα. Αυτο τα κανει "σαραβαλα"? Εχετε παθει μεγαλη ζημια...

 

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, sattack είπε

@fubar

Ας πουμε οτι ειναι ετσι, και οτι ολα τα αυτοκινητα εχουν προβλημα στο χρωμα. Αυτο τα κανει "σαραβαλα"? Εχετε παθει μεγαλη ζημια...

Αν αντί για "σαράβαλα" έγραφε "ελαττωματικά" ή "γ' διαλογής", θα ήσουν ok?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο τα ψυγεία, τα φρούτα, οι ντομάτες και τα προϊόντα των άλλων θεωρούνται ελαττωματικά,  β-,  γ-, διαλογής και πωλούνται σε χαμηλότερες τιμές όταν είναι γδαρμένα, κτυπημένα ή από επιστροφή.

Στην Τεσλα δεν υπάρχει η λέξη ελαττωματικό και β- γ- διαλογή. Πρέπει να νιώθεις ευγνωμοσύνη που θα δώσεις full τιμή $60000 και θα σου δοθεί ένα γδαρμένο αυτοκίνητο, με θαμπά χρώματα, με διαφορετικές πόρτες, με gaps που από μέσα περνά λεωφορείο, και προέρχεται και από επιστροφή, καθώς θα έχεις την τιμή να περιμένεις κάποιους μήνες να σου το φτιάξουν, και ίσως αν είσαι και τυχερός, θα σου το κάνουν να φαίνεται σαν καινούργιο! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, WaveExDare είπε

Με βάση αυτό που λες και έχεις δίκιο εγώ γελάω με αυτά τα βίντεο που ελευθερώθηκαν από την Αμερική με τον τύπο αυτόν με το μουστάκι έναν μηχανολόγο ηλεκτρολόγο ανώτερου Πολυτεχνείου ο οποίος είναι σεβαστός βέβαια αλλά δεν παύει να είναι και 70 χρόνων πήγε τώρα ο 70 Άρης να αναλύσει τα μοτέρ που βγάζει tesla με την τεχνογνωσία που κουβαλάει πάνω του και την εμπειρία από το 1940 δηλαδή με ρουλεμάν χάλκο και μαγνήτες και τίποτε άλλο χοντρά πράγματα να το αναλύσει για να δώσει την πατέντα στην Αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία αλλά έπαιξε και έχασε, έκανε σχόλια και η chrysler λέει έχει τέτοια μοτέρ ωραία τα τελευταία 40 χρόνια που είναι τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα της chrysler???

Την ζήλια την έχουν όλοι τον οραματισμό κανείς.

Σιγά την εξωτική τεχνολογία που έχουν τα μοτέρ της Τέσλα. Κοινά μοτέρ είναι, δεν ανακάλυψε τον τροχό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Τότε εσύ είσαι αυτός που έχει πάθει τη "μεγάλη ζημιά" :)

Αν ενα αυτικινητο εχει καποιο προβλημα καπου στο χρωμα, δεν ειναι ουτε "σαραβαλο" ουτε "ελαττωματικο" ουτε "γ' διαλογης". Το αυτοκινητο αυτο λειτουργει κανονικοτατα και το μονο προβλημα ειναι η ταλαιπωρια που θα υποστεις να το πας να στο διορθωσουν, κι αυτο προγραμματισμενα οποτε σε βολευει, ενδιαμεσα ουτε ακινητοποιημενο ειναι το αυτοκινητο ουτε προβληματικο στη λειτουργια του. 

Περαστικά. Εχεις δυσκολο δρομο μπροστα σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...