Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

54 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Αυτά πες στα στο Μπέζο και τα 100+δις του. Τα ίδια του έλεγαν, όταν επί χρόνια αύξανε τζίρους χωρίς αντίστοιχα να βγάζει κέρδη. Τώρα όλοι βλέπουν την πλάτη του.

Και χιλιάδες άλλοι απέτυχαν. Είναι εύκολο να θυμάσαι τη μια περίπτωση που πέτυχε και να φαντασιώνεσαι... Όχι πως έχει καμιά σχέση το εταιρικό προφίλ της Amazon με της Tesla για να μπορεί να γίνει οποιαδήποτε αντιστοιχία ή σύγκριση αλλά anw... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, isay είπε

Ελα μου όμως που οsupreme leader σας δουλευει στα μουτρα, αλλά κατ'αλλα οι σκεπτικιστες είναι λάθος. Δες λοιπον τι γραφει στο electrek (ξέρεις, μαγαζί του supreme leader) στο παρακάτω link και προσεξε ειδικά την εικονα στο μεθεπομενo link (και μην πεις οτι ειναι photoshoπια, ειναι απο το site παραγγελιων της tesla)

https://electrek.co/2019/03/15/tesla-model-y-cash-grab/

https://electrek.co/wp-content/uploads/sites/3/2019/03/Screen-Shot-2019-03-15-at-10.12.04-AM.jpg

Από το πρώτο link που έβαλες:

" Until your Vehicle is delivered to you, you may cancel your pre-order at any time, in which case you will receive a full refund of your Pre-Order Payment "

Προφανώς, όταν θα φτάσει η ώρα της παραγωγής και των παραδόσεων θα λάβουν ένα email που θα τους λέει, ότι από εδώ και πέρα αν δεν το ακυρώσεις προχωράμε και αν το ακυρώσεις δεν τα παίρνεις πίσω.

Αναφορά σε κείμενο

Εχεις ακομα την ελπιδα οτι μετά απο 15 χρονια θα γινεται amazon, apple κλπ εταιρίες; 

Αν δεν πωληθεί κοψοχρονιά σε καμια αλλη κινεζικη εταιρεία, το μελλον θα ειναι τύπου Σώρρας ή theranos (οπως λεμε teslanos) 

Είσαι τόσο τραγικός που συγκρίνεις με Σώρρα (!!!) και με theranos που δεν παρέδωσε ποτέ προϊόν ενώ η tesla έχει παραδώσει ήδη πάνω από 500.000 οχήματα.

Και ναι έχω ακόμα την ελπίδα, ότι θα τα καταφέρει. Και όσο περνάνε οι μήνες και δεν βλέπω τις άλλες εταιρείες να πουλάνε τα ηλεκτρικά σε ποσότητες που τα πουλάει η τεσλα, το πιστεύω ακόμα περισσότερο.

Μας τα τσουρεκιάσατε με τo I-Pace και ξεκίνησε πατωμένα το 2019. Στη Νορβηγία σε 2,5 μήνες έχει 600 πωλήσεις και το model 3 σε 1 μήνα έχει 2.500 πωλήσεις. Στη Γερμανία το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου δεν είναι καν στην πρώτη 20άδα ηλεκτρικών (μαζί με PHEV), δηλαδή έχει λιγότερες από 155 πωλήσεις και το model 3 τον μισό Φεβρουάριο έκανε σχεδόν 1000.

Στο μεταξύ, δύο μήνες από την έναρξη της κατασκευής του gigafactory 3 ολοκληρώθηκαν (εν μέρει τουλάχιστον) τα θεμέλια και ξεκίνησαν να μπαίνουν οι κολώνες:

Και μια άποψη από το πως θα δείχνει στο τέλος του χρόνου:

D1y2f9FU4AAa16Z.jpg:large

Επεξ/σία από Droulas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, isay είπε

Ελα μου όμως που οsupreme leader σας δουλευει στα μουτρα, αλλά κατ'αλλα οι σκεπτικιστες είναι λάθος. Δες λοιπον τι γραφει στο electrek (ξέρεις, μαγαζί του supreme leader) στο παρακάτω link και προσεξε ειδικά την εικονα στο μεθεπομενo link (και μην πεις οτι ειναι photoshoπια, ειναι απο το site παραγγελιων της tesla)

https://electrek.co/2019/03/15/tesla-model-y-cash-grab/

https://electrek.co/wp-content/uploads/sites/3/2019/03/Screen-Shot-2019-03-15-at-10.12.04-AM.jpg

Το εχεις καταλαβει λαθος. Η 2η φωτο ειναι απο τους ορους που ισχυουν για το model 3. Το αρθρο λεει πως γινεται με τον ιδιο ορο να εχουν αλλους ορους για το Υ (επιστροφη) και αλλους για το 3 (μη επιστροφη). Η απαντηση ειναι οτι το 3 ειναι αμεσα διαθεσιμο και ισχυει οτι με τις προκαταβολες σε ολες τις εταιρειες (αν τις ακυρωσεις χανεις τα λεφτα). Ενω το Υ θα γινει διαθεσιμο μευα απο 1 χρονο, οποτε η Tesla λεει οτι αυτη η προκαταβολη  επιστρεφεται (που ειναι και το λογικο). Και εγω λεω οτι οταν το Υ θα γινει διαθεσιμο, τοτε οταν θα κανεις παραγγελια και θα δινεις προκαταβολη, τοτε ναι, δεν θα επιστρεφεται πλεον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αλλο ενα ψεμα απο τον επαγγελματια του ειδους:

Στις 15/3/2019 στις 10:15 ΜΜ, isay είπε

οπου το χρήμα ΔΕΝ ειναι προκαταβολή, αλλά "non-refundable έξοδα φακέλου". Είναι σαν να πάω στην Χ εταιρεία και να μου λεει οτι το αμαξι κάνει 50χιλιάρικα, αλλά για να σας βάλουμε παραγγελία, θελουμε άλλα 2500 (δηλαδή 52500) που αν δεν παραλάβετε (γιατί δεν το φτιάξαμε ή σας το φέραμε σακαράκα) χάνετε τα 2500. (edit : Αν παραλάβετε, θα σας αφαιρέσουμε το ποσο - ασαφές το πως). 

Η πραγματικοτητα βεβαια ειναι αυτη:

" Until your Vehicle is delivered to you, you may cancel your pre-order at any time, in which case you will receive a full refund of your Pre-Order Payment "

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα ο Musk ειχε κι ενα easter egg κρυμμενο στο τελος της παρουσιασης του Υ, κι ολοι αχνουν τωρα να βρουν πως θα ειναι το pickup truck.

Στην αρχη δεν καταλαβα τι εδειχνε, αλλα οταν ειδα την παλια φωτο, ηταν ξεκαθαρο!

IMG_20190317_075751_681.JPG

IMG_20190317_075701_877.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, haHa είπε

 

Η πραγματικοτητα βεβαια ειναι αυτη:

" Until your Vehicle is delivered to you, you may cancel your pre-order at any time, in which case you will receive a full refund of your Pre-Order Payment "

False alarm λογω του electrek (ρε που καταντήσαμε)

Σε κάθε περιπτωση συνεχιζω να θεωρώ χαζό κάποιος να δινει χρήμα για κάτι που δεν εχει καν μπει σε προ-προ-προ-παραγωγή, πόσο μάλλον οταν μιλάμε για τον supreme leader που αναβάλει τα refunds μέχρι αηδίας. Το net (και μιλώ ΚΑΙ για το tesla motors) ειναι γεμάτο μαρτυρίες απο refunds που εκκρεμουν 5-9 μήνες και αρκετές περιπτωσεις που τα checks γινονται bounce απο τις τράπεζες. Αυτή ειναι η "πραγματικότητα", οπως επισης πραγματικότητα ειναι οτι δεν υπάρχει σειρα προτεραιότητας στις παραδόσεις.

Εδω βεβαια τιθεται το αλλο ερώτημα (πάλι με βάση την πραγματική εμπειρία της tesla) : Αν το αμαξι ερθει με προβληματα ή αναβολές των αναβολών παραδόσεων τι γινεται το refund; Υπερ πίστεως και πατρίδος; 

57 λεπτά πριν, haHa είπε

Αλλο ενα ψεμα απο τον επαγγελματια του ειδους:

Βγάλε τη σκουφια και βαρα. Εδω ο supreme leader εχει εξελίξει το ponzi scheme, οσο δεν εχει εξελιχθεί από τοτε που πρωτοχαρακτηρίστηκε. Η μια ανακοινωση-ψέμα του, έρχεται μετά την άλλη.

Ρε παιδια, τι γινεται με την solarcity; Πως πάει;

5 λεπτά πριν, sattack είπε

Τελικα ο Musk ειχε κι ενα easter egg κρυμμενο στο τελος της παρουσιασης του Υ, κι ολοι αχνουν τωρα να βρουν πως θα ειναι το pickup truck.

Στην αρχη δεν καταλαβα τι εδειχνε, αλλα οταν ειδα την παλια φωτο, ηταν ξεκαθαρο!

 

Πως θα ειναι ή πως φαντάζεται οτι μπορει να είναι;

Oh wait, είναι σκαρίφημα! Οκ πήρα απάντηση.

offtopic : Ξεκίνησε να δέχεται και online προκαταβολές για το το semi. 🤣

Επεξ/σία από isay
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, isay είπε

offtopic : Ξεκίνησε να δέχεται και online προκαταβολές για το το semi. 🤣

Βλακείες που να δείχνουν τις οικονομικές ανάγκες της Tesla έκανε αρκετές τις τελευταίες μέρες. Αλλά να αρχίσει να δέχεται online προκαταβολές για το Semi δεν θα το κάνει εκτός εάν όντως πνέει τα λοίσθια και χρειάζεται και το τελευταίο χιλιάρικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνωμη, τι λετε?

Τα Semi απο την παρουσιαση τους πριν 1 χρονο με προκαταβολη 5 χιλιαρικα δεν ηταν? Τωρα το θυμηθηκατε?

Τα γραφω και απο μνημης και τα λεω και λιγοτερα...

Απο το Νοεμβριο του 2017 ειναι η παρουσιαση, με προκαταβολη 20 χιλιαρικα.

Τα Νικολα ηταν με μια μικρη προκαταβολη και μετα ειπαν οτι επιστρεφουν οσες ελαβαν και πλεον ολες οι "παραγγελιες" ειναι τσαμπα. Και μετα πανηγυριζει ο Warghoul... Ετσι παραγγελνω κι εγω 100.000 φορτηγα να μην υπαρχει αμφιβολια οτι τα φορτηγα H2 ειναι εδω και θα σκισουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, sattack είπε

Συγγνωμη, τι λετε?

Τα Semi απο την παρουσιαση τους πριν 1 χρονο με προκαταβολη 5 χιλιαρικα δεν ηταν? Τωρα το θυμηθηκατε?

Τα γραφω και απο μνημης και τα λεω και λιγοτερα...

Απο το Νοεμβριο του 2017 ειναι η παρουσιαση, με προκαταβολη 20 χιλιαρικα.

Τα Νικολα ηταν με μια μικρη προκαταβολη και μετα ειπαν οτι επιστρεφουν οσες ελαβαν και πλεον ολες οι "παραγγελιες" ειναι τσαμπα. Και μετα πανηγυριζει ο Warghoul... Ετσι παραγγελνω κι εγω 100.000 φορτηγα να μην υπαρχει αμφιβολια οτι τα φορτηγα H2 ειναι εδω και θα σκισουν...

Δεν είναι προκαταβολή. Είναι εκδήλωση ενδιαφέροντος στην Τεσλα... Και δεν είναι προ-παραγγελίες από τον τυχαίο sattack. H Anheuser-Busch είναι από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες στις ΗΠΑ. Θα χτυπιόταν σαν το φραπόγαλο ο Musk εάν του έδειχνε τόσο ενδιαφέρον, έστω και σαν τελείως ψεύτικες παραγγελίες! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Δεν είναι προκαταβολή. Είναι εκδήλωση ενδιαφέροντος στην Τεσλα... Και δεν είναι προ-παραγγελίες από τον τυχαίο sattack. H Anheuser-Busch είναι από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες στις ΗΠΑ. Θα χτυπιόταν σαν το φραπόγαλο ο Musk εάν του έδειχνε τόσο ενδιαφέρον, έστω και σαν τελείως ψεύτικες παραγγελίες! 

Η προπαραγγελια Tesla θελει 5k μεσω καρτας και μετα αλλα 15k μεσω wire transfer. Οχι τωρα. Απο τις 16 Νοεμβριου 2017. Αρα οποιος κανει τετοια σημαινει οτι εμπιστευεται και δεσμευει ενα σοβαρο ποσό. Και αντιστροφα, δεσμευει μονο οσα θεωρει  εντελως απαραιτητα για αρχικη δοκιμη, οχι το σθνολο που θα ηθελε να παραγγειλει. 

Στα Η2 των Νικολα δεν χρειαζεται να δεσμευσει τιποτα. Οποτε δεν του κοστιζει να δηλωσει οτι θα αγορασει και 1000. Αμα τα φτιαξουνε και δουλευουν θα τα αγορασει...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, sattack είπε

Η προπαραγγελια Tesla θελει 5k μεσω καρτας και μετα αλλα 15k μεσω wire transfer. Οχι τωρα. Απο τις 16 Νοεμβριου 2017. Αρα οποιος κανει τετοια σημαινει οτι εμπιστευεται και δεσμευει ενα σοβαρο ποσό. Και αντιστροφα, δεσμευει μονο οσα θεωρει  εντελως απαραιτητα για αρχικη δοκιμη, οχι το σθνολο που θα ηθελε να παραγγειλει. 

Στα Η2 των Νικολα δεν χρειαζεται να δεσμευσει τιποτα. Οποτε δεν του κοστιζει να δηλωσει οτι θα αγορασει και 1000. Αμα τα φτιαξουνε και δουλευουν θα τα αγορασει...

Μάλιστα... οι 500 000 προ-παραγγελίες για το model 3 με $1000 refundable ήταν super γεγονός, αλλά οι προ παραγγελίες άλλων με τελικά αξία αρκετών εκατομμυρίων δεν αξίζουν γιατί δεν στοιχίζουν μια περιουσία...  Άρα για να έχει μόνο 300-400 παραγγελίες σε ολόκληρη την Αμερική σημαίνει ότι δεν την εμπιστεύονται. Αλλιώς θα έτρεχαν σαν τις groupies να πάρουν γραμμή προτεραιότητα!  

Btw, είναι σοβαρές εταιρείες όχι τυχαίοι ελληναράδες που θα βάλουν 1000 παραγγελίες (κρατήσεις σε εστιατόρια, ξενοδοχεία κλπ) έτσι για να βρέθονται και μετά τις ακυρώνουμε! Όλες οι κρατήσεις δείχνουν εταιρική αξιοπιστία σε περίπτωση που σου διαφεύγει. Οποιεσδήποτε ακυρώσεις έχουν συνέπειες στο όνομα και την αξιοπιστία σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που λεω ειναι το εξης:

Στις 16/3/2019 στις 1:45 ΠΜ, Whargoul είπε

Δεν τα αγόρασαν. Εχουν κάνει προπαραγγελίες. Και αυτές είναι μερικές εκατοντάδες (300-400) στο σύνολο, όχι εκατοντάδες από κάθε εταιρεία. Τις περισσότερες προπαραγγελείες τις έχει η UPS με 125, και η Pepsi με 100. Στο μέγεθος αυτών των εταιρειών τέτοια νούμερα είναι απλά για test-drive. Όχι σοβαρό ενδιαφέρον. Από την άλλη, η μητρική της Budweiser προπαράγγειλε 800 φορτηγά υδρογόνου από την Nikola και 40 από την Tesla. 

Εγω δεχομαι τα νουμερα που λες χωρις να τα κοιταξω. Λεω οτι η Budweiser εχει πληρωσει ηδη 800k για να κανει κρατηση στα 40 Tesla φορτηγα, που θα ειναι ναι για δοκιμη, διοτι αν εκανε κρατηση για 800 θα επρεπε να πληρωσει ηδη 1.6 εκατομμυρια $. Οποτε ειναι λογικο που δεν το κανει και περιμενει να δει τι θα γινει. 

Για τα 800 Nikola δεν πληρωσε τιποτα για να κανει την κρατηση. Δεν της κοστιζει λοιπον τιποτα. Κανει και διαφημισει οτι ειναι εταιρεια που νοιαζεται για το περιβαλλον. Αν και οταν θα βγει ενα τετοιο μοντελο και δουλευει... Αν βγουν και δεν αποδιδουν οπψς πρεπει, τι την εμποδιζει να πει δεν παιρνω 800 αλλα 40 ή κανενα? 

Υποψιν οτι η Tesla πηρε προκαταβολες για το roadster και την κατηγορουσαν οτι εφαγε τα λεφτα του κοσμου, αλλα τα εφτιαξε και τα παρεδωσε τα roadster. Πηρε προκαταβολες για το model S και την κατηγορουσαν οτι εφαγε τα λεφτα του κοσμου, αλλα τα εφτιαξε και τα παρεδωσε τα model S. Πηρε προκαταβολες για το model X και την κατηγορουσαν οτι εφαγε τα λεφτα του κοσμου, αλλα τα εφτιαξε και τα παρεδωσε τα model X. Πηρε προκαταβολες για το model 3 και την κατηγορουσαν οτι εφαγε τα λεφτα του κοσμου, αλλα τα εφτιαξε και τα παρεδωσε τα model 3, και το φτηνο των 35k ετοιμαζεται τωρα να παραδωσει.

Μπορεις καλλιστα να υποστηριξεις ποιος θα καταδκευασει και θα παραδοσει και αυτα τα οχηματα, η Tesla? Η Nikola?

(Παρεπιπτοντως, διαλεγουν ονομα Nikola, λενε οτι θα φτιαξουν BEV φορτηγο και μετα αλλαζουν γνωμη και θα φτιαξουν λεει Η2, και μετα πανε και κανουνε και αγωγη στην Tesla οτι τους εκλεψε την πατεντα για την αεροδυναμικη σχεδιαση των φορτηγων. Σου μοιαζουν για σοβαροι ανθρωποι αυτοι, αλλα ειναι απατεωνες οι της Tesla?)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, sattack είπε

Για τα 800 Nikola δεν πληρωσε τιποτα για να κανει την κρατηση. Δεν της κοστιζει λοιπον τιποτα. Κανει και διαφημισει οτι ειναι εταιρεια που νοιαζεται για το περιβαλλον. Αν και οταν θα βγει ενα τετοιο μοντελο και δουλευει... Αν βγουν και δεν αποδιδουν οπψς πρεπει, τι την εμποδιζει να πει δεν παιρνω 800 αλλα 40 ή κανενα? 

Δεν είναι όλοι Ελληναράδες για να είναι ο νους τους στην κομπίνα. Είναι σοβαρές εταιρείες. Έχουν πολλά να χάσουν σε αξιοπιστία όταν ακυρώνουν κρατήσεις και σπάζουν συνεργασίες έτσι για την πλάκα. 

+ Το ότι γενικά δεν δέχεται προ-πληρωμή για τα pre-orders, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν επενδύσεις στην συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν παραγγέλνεις 800 αμάξια έτσι για πλάκα. Είναι δέσμευση, ο άλλος θα κάνει τις ανάλογες επενδύσεις!  Στην συγκεκριμένη περίπτωση η Nikola θα κατασκευάσει hydrogen stations για την  Anheuser-Busch. Λες να κάτσει να της φτιάξει σταθμούς για μια συμφωνία της πλάκας?

Αναφορά σε κείμενο

 As part of its deal with Anheuser-Busch, Nikola will build 28 fueling stations strategically placed around the country to serve the beer company's distribution routes.

 

39 λεπτά πριν, sattack είπε

Μπορεις καλλιστα να υποστηριξεις ποιος θα καταδκευασει και θα παραδοσει και αυτα τα οχηματα, η Tesla? Η Nikola?

(Παρεπιπτοντως, διαλεγουν ονομα Nikola, λενε οτι θα φτιαξουν BEV φορτηγο και μετα αλλαζουν γνωμη και θα φτιαξουν λεει Η2, και μετα πανε και κανουνε και αγωγη στην Tesla οτι τους εκλεψε την πατεντα για την αεροδυναμικη σχεδιαση των φορτηγων. Σου μοιαζουν για σοβαροι ανθρωποι αυτοι, αλλα ειναι απατεωνες οι της Tesla?)

Κοίταξε με ποιες εταιρείες συνεργάζεται η Νίκολα, και μετά αποφάσισε ποιος έχει έστω και ελάχιστη αξιοπιστία για να παραδώσει κάτι στην ώρα του. Δεν λέει θα τα φτιάξω όλα εγώ, μπαταρίες αμάξια φορτιστές που τραβούν ρεύμα όσο μια κωμόπολη και μπλα μπλα μπλα και έχετε μου εμπιστοσύνη. Με top εταιρείες έχει συνεργασίες και εργολαβίες. Δεν είναι τυχαία που με την παρουσίαση του Ευρωπαϊκού μοντέλου πέσαν προ-παραγγελίες αξίας 380 εκατομμυρίων σε 5 μέρες. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως και η Theranos, όλο το hype και το τρελλό valuation της Tesla βασίστηκε σε φανταστικά προιόντα που ποτέ δέν βγήκαν στην αγορά.

Για παράδειγμα, δωρεάν Supercharging για πάντα, καθώς το ρεύμα θα είναι τζάμπα απο ηλιακή ενέργεια

Tesla Unveils its Supercharger Network: "Drive for Free. Forever. On Sunlight."

'Η η ηλιακή σκεπή που θα είναι πιό φτηνή απο απλή σκεπή, χωρίς κάν να υπολογίσουμε τα έσοδα απο το ρεύμα

Tesla releases details of its solar roof tiles: cheaper than regular roof with ‘infinity warranty’ and 30 yrs of solar power

Ή οι συνεχείς βελτιώσεις στις μπαταρίες και η συνεχής μείωση του κόστους. Πάει μας τελείωσε και αυτό. Το Model Y λέει θα είναι 10% ακριβότερο και θα έχει χειρότερο range απο το Model 3.

To FSD, οπου υποτίθεται θα μπορούσαμε να κοιμόμαστε μέσα στο αυτοκίνητο, πλέον πρέπει ο οδηγός να το επιτηρεί συνεχώς.

Και το Tesla Network, οπου τα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα θα λειτουργούν το  βράδυ σαν ταξί και θα παράγουν κέρδος για τον ιδιοκτήτη εξαφανίστηκε εντελώς.

Και το σούπερ αυτοματοποιημένο εργοστάσιο (alien dreadnaught) κατέληξε σε χειροκίνητη γραμμή παραγωγής σε τέντα.

Το πολυδιαφημισμένο Gigafactory

giga1.jpg.4498abe0a3806950c78290e269e33ef1.jpg

Και η πραγματικότητα

giga2.JPG.6fb60d6898caf9c3a3ccf7aa7f9d29ce.JPG

 

Άν βγάλουμε όλο το vaporware απο τη μέση, το μόνο που μένει είναι αμφιλεγόμενης ποιότητας, πανάκριβα αυτοκίνητα

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...