Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 ώρες πριν, sattack είπε

Διαφορες χωρες θετουν ηδη στοχους για απαγορευση των ICE απο το 2025, 2030, εως 2040.

VW, BMW και Mercedes συμφωνησαν οτι το μελλον ειναι η ηλεκτροκινηση. Ειπαν οτι θα ριξουν μερικα φραγκα και στην ερευνα για fuel cells, αλλα δεν βλεπουν προοδο στο θεμα νωριτερα απο το 2030.

Καμιά χώρα δεν έχει επίσημο στόχο να απαγορεύσει τα ICE από το 2025, 2030. Μην αραδιάζετε ότι μπούρδα σας βαρέσει στο κεφάλι. ICE είναι και τα mild hybrids, hybrids, ακόμα και τα PHEV.

Από το 2020-2025, τα σκέτα ICE θα εξελιχθούν σε 48V mild hybrids και hybrids. Δεν είναι θέμα των χωρών, είναι η εξέλιξη των drivetrains σε συνδυασμό με το EURO 7. Εδώ και χρόνια είναι γνωστό αυτό και το έχουν ανακοινώσει και επίσημα Volvo, Toyota και αρκετοί άλλοι. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα γίνουν όλα BEV ή άλλα EV όπως αφήνετε να εννοηθεί και όπως η cleantechnika σας ταΐζει. ICE με πιο εξελιγμένη μορφή ανάκτησης ενέργειας είναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Κάποια στιγμή στο όχι πολύ μακρυνό μέλλον, θα αναρωτιούνται πώς ήταν δυνατόν ο Musk να αραδιάζει τέτοιες αρλούμπες και ο κόσμος να τον παίρνει στα σοβαρά.

Ειναι πολυ απλο. Απο τη στιγμη που στελνει πυραυλους στο διαστημα κι ακομα παρα περα, εχει το δικαιωμα να λεει οτι του καπνισει.

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Καμιά χώρα δεν έχει επίσημο στόχο να απαγορεύσει τα ICE από το 2025, 2030. Μην αραδιάζετε ότι μπούρδα σας βαρέσει στο κεφάλι. ICE είναι και τα mild hybrids, hybrids, ακόμα και τα PHEV.

Από το 2020-2025, τα σκέτα ICE θα εξελιχθούν σε 48V mild hybrids και hybrids. Δεν είναι θέμα των χωρών, είναι η εξέλιξη των drivetrains σε συνδυασμό με το EURO 7. Εδώ και χρόνια είναι γνωστό αυτό και το έχουν ανακοινώσει και επίσημα Volvo, Toyota και αρκετοί άλλοι. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα γίνουν όλα BEV ή άλλα EV όπως αφήνετε να εννοηθεί και όπως η cleantechnika σας ταΐζει. ICE με πιο εξελιγμένη μορφή ανάκτησης ενέργειας είναι. 

https://www.google.com/amp/s/qz.com/1341155/nine-countries-say-they-will-ban-internal-combustion-engines-none-have-a-law-to-do-so/amp/

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Phase-out_of_fossil_fuel_vehicles

Δεν εχουν ψηφιστει ακομα νόμοι, αλλα εχει εκφραστει επισημα η προθεση ωστε να προετοιμαζονται οι εταιρειες και οι καταναλωτες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το λες και εσύ και το λεν και οι τίτλοι αυτών που έβαλες. It's just words. Όλοι θέλουμε και γνωρίζουμε ότι κάποτε θα αντικατασταθούν. Αυτό απέχει αρκετά από την πραγματικότητα όμως. Στο σύντομο μέλλον δεν μπορεί να γίνει για διάφορους, τεχνικούς/οικονομικούς  λόγους, και για το μέλλον 2030+ κανένας πολιτικός/κόμμα δεν θα πάρει ευθύνη ψηφίζοντας από τώρα νόμους για κάτι που κανείς δεν ξέρει πως θα τραβήξει! Όταν η αγορά θα αποφασίσει ότι πλέον δεν χρειάζεται τα ICE και μπορεί να κάνει χωρίς αυτά, τότε και μόνο τότε θα ρθουν οι πολιτικοί να ψηφίσουν νόμους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Whargoul είπε

Όταν η αγορά θα αποφασίσει ότι πλέον δεν χρειάζεται τα ICE και μπορεί να κάνει χωρίς αυτά, τότε και μόνο τότε θα ρθουν οι πολιτικοί να ψηφίσουν νόμους.

"capitalism will eat democracy"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορρίφθηκε για δεύτερη φορά η αγωγή για το θέμα της παραγωγής των 5.000/εβδομάδα model 3 από το τέλος 2017.

Σε μια εβδομάδα περίπου θα ξέρουμε και τα (σχεδόν ακριβή) νούμερα παραγωγής και πωλήσεων για το 1ο τρίμηνο του 2019.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/3/2019 στις 7:42 ΜΜ, primeragt είπε

Mε την ρημοπτομια της Αθηνας απλα το ξεχναμε το "φορτιζω στο σπιτι" για κοντα στο 70% της πολεως καθως δεν υπαρχουν οι διαθεσιμοι χωροι για κατι τετοιο.

Εξαιρετικά έχουν αντιμετωπίσει το θέμα στο Λονδίνο, όπου αντικαθιστούν τις κολώνες φωτισμού στους δρόμους με νέες, οι οποίες διαθέτουν υποδοχή για φόρτιση. Σε πιλοτικό στάδιο μεν, εξαιρετική ιδέα δε!

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thanar είπε

Εξαιρετικά έχουν αντιμετωπίσει το θέμα στο Λονδίνο, όπου αντικαθιστούν τις κολώνες φωτισμού στους δεόμους με νέες, οι οποίες διαθέτουν υποδοχή για φόρτιση. Σε πιλοτικό στάδιο μεν, εξαιρετική ιδέα δε!

μόνο που δεν υπάρχουν κολώνες φωτισμού καθε 4 μέτρα για να εξυπηρετούν ολα τα αυτοκίνητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Thanar είπε

Δεν χρειάζεται κάθε βράδυ φόρτιση ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

αυτο τι σχέση έχει όμως?

καθε 50-100m υπάρχουν κολώνες φωτισμού συνήθως.

άραμιλάμε σε εναν πλήρη ηλεκτρικό κόσμο 9 αυτοκίνητα περίπου δεν θα χουν πρόσβαση.

χωρίς να βάλουμε στη  εξίσωση ότι κάποιος μπορεί να βρει να παρκάρει εκεί χωρίς να θέλει "γεμισμα" το σχέδιο αυτό είναι αποτυχία κ δεν εξυπηρετεί κανέναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1 ώρα πριν, Thanar είπε

Δεν χρειάζεται κάθε βράδυ φόρτιση ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Για αυτούς που κόβουν καμιά 200km την ημέρα προφανώς στα @@ μας. Είναι εκτός μέσου όρου και δεν βολεύουν οπότε τους απορρίπτουμε ως προβληματικά δεδομένα. Στο κάτω κάτω να  βρουν λεφτά να πάρουν σπίτι με ιδιωτικό γκαράζ και ταυτόχρονα να πάρουν αμάξια των 50000+ που να βγάζουν σε optimum συνθήκες, την διαδρομή τους για 2 μέρες!  Άκου εκεί να θελουν να κόβουν 200+km κάθε μέρα να πηγαινοέρχονται δουλειά στην δίπλα πόλη με ένα μεταχειρισμένο αμαξάκι των 7-8000 και να έχουν και απαιτήσεις! 

 

Υπάρχει λόγος που όλα ανεξαιρέτως τα αυτοκίνητα μπορούν να κάνουν πάνω από 500km, σε όλες τις συνθήκες παρότι μπορείς να τα γεμίσεις σε 5 λέπτα 24/7 όποτε και όταν έχεις όρεξη ή το χρειάζεσαι. και πάνω σε αυτό στηρίζεται όλη η σύγχρονη μετακίνηση και οικονομία. Από το να πας στη δουλειά, να πας εκδρομή για ψυχαγωγία, μέχρι και να ανοίξεις μια μικρή ταβέρνα στην άκρη του πολιτισμού. Αυτό που προσπαθείτε να περάσετε με τα BEV ότι μια χαρά σας φτάνουν τα in-theory 400-500km στις optimum συνθήκες, αφού εννοείται έχετε τα λεφτά να πάρετε το top μοντέλο των 50000+ και όχι το απλό των 25k δυσκολεύομαι να το καταλάβω. Καταναλωτές είστε ή πωλητές των εταιρειών και παίρνεται προμήθεια - τυφλώνω και πουλώ? Καταλαβαίνεται ότι πλέον με αυτό το μοντέλο πωλήσεων, αντί να σου πωλούν "πολυτέλεια", υψηλότερες επιδώσεις κλπ, πλέον πρέπει να αγοράσεις και πολύ ακριβά μάλιστα τη βασική ευκολία μετακίνησης που σήμερα παίρνουμε για δεδομένη? @Ather εδώ κολλά το "capitalism will eat democracy". Πλέον πρέπει να είσαι ευχαριστημένος όταν σου πουλούν πανάκριβα αυτό που μέχρι τώρα ήταν δεδομένο! 

 

1 ώρα πριν, bilya είπε

άραμιλάμε σε εναν πλήρη ηλεκτρικό κόσμο 9 αυτοκίνητα περίπου δεν θα χουν πρόσβαση.

* Όταν είναι καινούργια και λειτουργούν όλα. Όταν θα αρχίσουν να τα τινάζουν και θα θέλουν αλλαγή/συντήρηση εννοείται πως θα γίνεται same day και κανένα πρόβλημα δεν θα δημιουργείται. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχαχαχα

Καζαμιας 2023. Τα BEV ειναι πλεον 30% των οχηματων στους δρομους και οι στυλοι και οι φανοστατες δεν φτανουν. Τωρα στο Λονδινο βαζουν wireless charging κατω απο την ασφαλτο. 

Whargoul: πφφφ, παλι θα σκαβουμε ολους τους δρομους. Μα γιατι δεν περιμενουν 30 χρονια να βγουνε τα H2 αυτοκινητα να λυθει το θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, bilya είπε

αυτο τι σχέση έχει όμως?

καθε 50-100m υπάρχουν κολώνες φωτισμού συνήθως.

άραμιλάμε σε εναν πλήρη ηλεκτρικό κόσμο 9 αυτοκίνητα περίπου δεν θα χουν πρόσβαση.

χωρίς να βάλουμε στη  εξίσωση ότι κάποιος μπορεί να βρει να παρκάρει εκεί χωρίς να θέλει "γεμισμα" το σχέδιο αυτό είναι αποτυχία κ δεν εξυπηρετεί κανέναν.

Υπάρχουν και μπαλαντέζες φίλε.25 μέτρα καλώδιο περισσότερες υποδοχές στην κάθε κολώνα και λύθηκε μεμιάς το πρόβλημα.:P

Εγώ έχω όμως άλλη απορία.Τζάμπα ρεύμα θα παίρνουν από εκεί;;;;

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α) Κάντο καζαμίας ~2043 για να είναι ρεαλιστικό τουλάχιστο

β) τα Η2 είναι πολύ πιο κοντά από ότι νομίζεις και εσύ και ο Musk

γ) Δεν χρειάζεται να είναι H2, αέρα κοπανιστού ή κάτι άλλο. Και με BEV γίνεται φτάνει να παρέχουν τις βασικές ανάγκες, δλδ μια άνετη αυτονομία που να ξεκινά από την πιο φθηνή έκδοση, και όχι να είναι πολυτέλεια των 50-60-80000 μια αστεία all-weather and conditions αυτονομία των ~300-350km! Απλώς αυτό δεν βολεύει τώρα το Musker plan, οπότε σαν εναλλακτική, αντί να βελτιώσουμε την τεχνολογία σε σωστά επίπεδα πριν την ταΐσουμε στους καταναλωτές, προτείνουμε να γεμίσουμε τα πάντα άχρηστους φορτιστές. Επανάληψη δλδ της ίδιας ιστορίας των smartphones απλά τώρα με τις επιδοτήσεις των κρατών, την φορολογία των πολιτών και οποιαδήποτε κοινονικοοικονομικά προβλήματα δημιουργηθούν. 

2 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εγώ έχω όμως άλλη απορία.Τζάμπα ρεύμα θα παίρνουν από εκεί;;;;

Θα χρεώνεσαι. SMS, NFC κλπ κλπ όπως αρκετά παρκόμετρα. 

PS αντί wireless charging κάτω από την άσφαλτο όπως φαντάζονται αρκετοί, πιο πιθανό είναι να γίνουν έτσι τα αγαπημένα τους BEV εάν λόγω των ονειρώξεων τους οι κατασκευαστές δεν πιεστούν να βγάλουν σωστά αμάξια στους δρόμους και απλά αρχίσουν να χρεώνουν για τα αυτονόητα. 

maxresdefault.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαχαχα, scripta manent. Καλα να ειμαστε να ερχομαστε εδω και να βλεπουμε τι λεγαμε...

Εγω εχω πει, η αυξηση της υπολογιστικης ισχυος και η αυξηση των επιστημονικων εγκεφαλων που ασχολουνται να λυσουν καθε προβλημα, δεν ευνοει τους κολλημενους στο παρελθον.

Εδω και καποια χρονια γινεται λογος για uber και απομακρυνση των νεων που ζουν σε μεγαλουπολεις απο το να αγοραζουν αυτοκινητο και καποιοι αναγαγουν σε μεγα θεμα που θα φορτιζουν τα BEV. 

Πολλοι μιλανε οτι η αυτοκινηση θα γινει υπηρεσια και οχι προιον. Και εννοειται οτι αυτο θα γινει με self driving και με EVs. Ποιος προετοιμαζεται για αυτο και ποιος οχι?

Ενας φτιαχνει εναν smart υπολογιστη που ελεγχει τα παντα, μονιμα συνδεδεμενο και μονιμα updated πανω σε ροδες που κινουνται ηλεκτρικα.

Οι αλλοι φτιαχνουν ενα dumb παζλ απο δεκαδες προμηθευτες, μια κατσαρολα που βραζει, με δεκαδες αναξαρτητα ηλεκτρονικα συστηματακια που δεν μιλανε μεταξυ τους, ενα infotainment κινεζικο που δεν ξερει να κανει τιποτα αλλο και που ολα αυτα δεν συνδεονται με τιποτα, δεν δινουν data πουθενα και δεν θα γινουν ποτε update, αλλα εχουν μικροτερα panel gaps λεει... 

Place your bets SVP :D

Επεξ/σία από sattack
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Μερικοί εδώ μέσα δεν λένε να καταλάβουν πως η χρήση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου ΔΕΝ είναι ίδια με ένα συμβατικό! Όταν με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θέλεις να πας τη βόλτα σου (ή στη δουλειά σου) στη δίπλα πόλη, ή στην άλλη άκρη της χώρας, τότε ΔΕΝ θα πας "να φουλάρεις" πρωτού ξεκινήσεις! Θα γεμίσεις την μπαταρία στην πρώτη στάση που θα κάνεις, ΕΚΤΟΣ πόλης, μετά από 50km, στον ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗ που σου δίνει 80% σε 15-20 λεπτά, ενώ θα πεταχτείς να πάρεις έναν καφέ από το δίπλα κατάστημα. Αν δεν μπορεί να αλλάξει το μυαλό σου αναλόγως, τότε ΜΗΝ πάρεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο, δεν θα σε υποχρεώσει κανείς. Στην ΤΣΕΠΗ σου θα κάνεις καλό!
Οι μεγάλες αποστάσεις καλύπτονται άνετα εδώ και χρόνια από οδηγούς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε άλλες σύγχρονες χώρες, που κατοικούνται από ανοικτόμυαλους και ευπροσάρμοστους ανθρώπους!

Το πρόβλημα που δεν έχει αντιμετωπιστεί ακόμη σε σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι αυτό της φόρτισης, ΟΤΑΝ ο χρήστης ΔΕΝ έχει χώρο στάθμευσης και ΔΕΝ ταξιδεύει εκτός κέντρου. Όταν δηλαδή κάνει καθημερινές μικρομετακινήσεις. ΑΥΤΟ το πρόβλημα έρχεται να λύσει το σύστημα φόρτισης από κολώνες φωτισμού. Οι κολώνες φωτισμού ΕΝΤΟΣ πόλης δεν τοποθετούνται ανά 50-100 μέτρα, αλλά πολύ πιο πυκνά. Εδώ φωτογραφίες από το συγκεκριμένο πρόγραμμα και επιπλέον πληροφορίες. Η υπηρεσία είναι συνδρομητική, δεν είναι απλή πρίζα, οπότε πληρώνει ο καθένας ότι καταναλώνει.

12 ώρες πριν, Whargoul είπε

...πάνω σε αυτό στηρίζεται όλη η σύγχρονη μετακίνηση και οικονομία. Από το να πας στη δουλειά, να πας εκδρομή για ψυχαγωγία, μέχρι και να ανοίξεις μια μικρή ταβέρνα στην άκρη του πολιτισμού...

Καταλαβαίνεις πως αυτό που γράφεις παραπάνω αντικατοπτρίζει ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που πολεμάει η ηλεκτροκίνηση; Και γιατί κάποιοι ΔΕΝ θέλουν να αλλάξει; Κάποιοι που τα παίρνουν χοντρά φυσικά από το μοντέλο αυτό που υποστηρίζεις; Στη μικρή ταβέρνα στην άκρη του πολιτισμού πάντως, θα έχεις ΣΙΓΟΥΡΑ ρεύμα, τόσο για 'σένα, όσο και για τους πελάτες σου... εκτός και αν έχεις και το πρατήριο απέναντι, οπότε...

10 ώρες πριν, sattack είπε

Μα γιατι δεν περιμενουν 30 χρονια να βγουνε τα H2 αυτοκινητα να λυθει το θεμα.

Η2 αυτοκίνητα; Τι ωραία ιδέα... Έτσι δεν θα χάσουν και τη δουλειά τους οι καημένες πετρελαϊκές και οι ταλαίπωροι πετρελαιάδες!

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...