Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
3 ώρες πριν, Droulas13 είπε

"Ο ανταγωνισμός στα ηλεκτρικά έρχεται"

Στο ενδιάμεσο διαλύει τον ανταγωνισμό απέναντι στα θερμικά.

20221112_190752.jpg.8bb35006e7a3b37ae814a32485b0e184.jpg

 

Ο Musk το έχει πει, δεν τολμησε να πει κανείς τίποτα τότε γιατί είχε ήδη γίνει σούπερ επιτυχημένος , αλλά δεν νομίζω να τον πίστεψαν και πολλοί.  Όμως δεν θα αργησει πολυ να γινει το modelY το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/11/2022 στις 11:14 ΠΜ, Droulas13 είπε

Μπορεί κάποιος μη καλτοποιημένος να μου εξηγήσει πως πήγαμε μέσα σε 3 χρόνια από το "η tesla πουλάει τα αυτοκίνητα με ζημία" σε αυτό:

IMG_20221102_111146.jpg.96721b86141f6842240e9c3265315259.jpg

 

 

Οταν αντι για panasonic δινεις ποια σαπιες μπαταριες απο LG μια χαρα το πετυχαινεις. Ας ειναι καλα οι μετοχες....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O Έλονας πάντως βγάζει ασχημο πρόσωπο τώρα με το τουιτερ και με τον τρόπο που απολύει κτλ, εχει εστω και προσωρινό αντίκτυπο στη μετοχή της Τέσλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Οταν αντι για panasonic δινεις ποια σαπιες μπαταριες απο LG μια χαρα το πετυχαινεις. Ας ειναι καλα οι μετοχες....

Έχεις κάποια στοιχεία ότι είναι σάπιες ,κάποια δεδομένα έστω ;να πάω να ζητήσω τα λευτα μου πίσω.

Δεν έχουν σχέση οι μετοχές το ότι ξεπουλαει σα παλαβό και παρακαλάνε να δώσουν τα λευτα τους. Η είναι τέρμα χαζοί όσοι αγοράζουν η κάτι όντως καλό προσφερει στη συνολική εμπειρία το όχημα 

8 λεπτά πριν, Vagosman είπε

O Έλονας πάντως βγάζει ασχημο πρόσωπο τώρα με το τουιτερ και με τον τρόπο που απολύει κτλ, εχει εστω και προσωρινό αντίκτυπο στη μετοχή της Τέσλα.

Δεν έχει σχέση ούτε αυτό σιγά μην έχω κριτήριο πόσο βλάκας είναι ο τσεο για το αν θα αγοράσω η όχι κάτι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, sndev είπε

Έχεις κάποια στοιχεία ότι είναι σάπιες ,κάποια δεδομένα έστω ;να πάω να ζητήσω τα λευτα μου πίσω.

Δεν έχουν σχέση οι μετοχές το ότι ξεπουλαει σα παλαβό και παρακαλάνε να δώσουν τα λευτα τους. Η είναι τέρμα χαζοί όσοι αγοράζουν η κάτι όντως καλό προσφερει στη συνολική εμπειρία το όχημα 

https://www.cnbc.com/2021/10/12/lg-chem-to-pay-up-to-1point9-billion-to-gm-over-bolt-ev-battery-fires.html

https://www.reuters.com/article/us-lg-chem-sk-innovation-lawsuit-idUSKBN28D3CG

σα παλαβο δεν ξεπουλαει απλα ξεπουλαει στην κατηγορια του. Δεν μπορει να συγκριθει με toyota σε νουμερα πωλησεων. Εκει μπαινουν οι μετοχες... και καπως ετσι θα ξεκινησουν και οι αλλοι κατασκευαστες τις μεθοδους της tesla για να να εχουν αυξημενο κερδος. Φευγουν απο τα μικρα αυτοκινητα λες και εχουν ολοι την δυνατοτητα να δινουν 30000-40000+ για αμαξι. Ευτυχως που υπαρχουν οι Ιαπωνες ακομα...

 

Επεξ/σία από mtifosi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, mtifosi είπε

https://www.cnbc.com/2021/10/12/lg-chem-to-pay-up-to-1point9-billion-to-gm-over-bolt-ev-battery-fires.html

https://www.reuters.com/article/us-lg-chem-sk-innovation-lawsuit-idUSKBN28D3CG

σα παλαβο δεν ξεπουλαει απλα ξεπουλαει στην κατηγορια του. Δεν μπορει να συγκριθει με toyota σε νουμερα πωλησεων. Εκει μπαινουν οι μετοχες... και καπως ετσι θα ξεκινησουν και οι αλλοι κατασκευαστες τις μεθοδους της tesla για να να εχουν αυξημενο κερδος. Φευγουν απο τα μικρα αυτοκινητα λες και εχουν ολοι την δυνατοτητα να δινουν 30000-40000+ για αμαξι. Ευτυχως που υπαρχουν οι Ιαπωνες ακομα...

 

αν ξεπουλαει στην κατηγορια του ισοπεδωνοντας τον ανταγωνισμό, τότε δεν ξεπουλαει σαν τρελό? τι άλλο να κάνει δηλαδή?

για να βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους βάση, κατ αρχήν και μόνο ότι συζητάμε μια σύγκριση μεταξύ του μεγαθηριου Toyota και της Tesla που πούλησε το πρώτο της σεντάν μολις πριν 10 χρόνια και το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής μόλις πριν 5 χρόνια, δείχνει την τεράστια ανατροπή που έχει συμβεί στην αγορά αυτοκινήτου.

Μετά, μιλάμε για εταιρείες. Οι εταιρείες δεν επιζούν αν δεν έχουν έσοδα και κερδη. Αν μια εταιρεία βγάζει τα ίδια ή και περισσότερα κερδη με την πρώτη του τομέα της παράγοντας υποπολλαπλασιο αριθμό μονάδων από υποπολλαπλασια εργοστάσια, τότε σίγουρα κάτι πολύ σωστό κάνει αυτή η εταιρεία. 

Ποιες ειναι "οι μεθοδοι της tesla"? να πουλάει προϊόντα που προσφέρουν περισσότερα από τον ανταγωνισμό σε τιμές χαμηλότερες του ανταγωνισμού? μακάρι και να το κάνουν όλοι αυτο. 

κατ αρχήν ηδη "οι άλλοι" είχαν επικεντρωσει την προσοχη τους στα SUV και τα pickups που αποφέρουν περισσότερα κέρδη. Για την ψυχή της μάνας του δεν δουλεύει κάνεις. 

Το θέμα είναι, όταν ξεκινάς, δεν μπορείς να έχεις μοντέλα σε όλη τη γκάμα. Ο Musk έφτιαξε στο μυαλό του ενα απόλυτα πετυχημένο πλάνο και κατάφερε και να το εφαρμόσει στην πραξη. Όσο κι αν κάποιοι πάνε να κοροϊδέψουν ότι αργεί, στα αλήθεια έχει πάει απίστευτα γρήγορα και απίστευτα επιτυχημένα. Κάθε εργοστάσιο που φτιάχνει και κάθε νέο προϊόν που θα ξεκινάει να πουλάει,  θα τον φέρνει και πιο κοντά και στο μικρο και φτηνοτερο μοντέλο Tesla. Μιλαμε για μια εταιρεία που τώρα αναπτύσσεται, δεν έχει τα άπειρα εργοστάσια και πόρους της Toyota. Οταν όμως αυτή η πορεια της συνεχιστεί ετσι για λιγα χρόνια ακόμα, και αποκτήσει περισσότερα εργοστάσια,  περισσότερα μοντελα και περισσότερη ικανοτητα παραγωγης, αλίμονο στην Toyota και στους υπόλοιπους που θα έχουν γίνει κομπάρσοι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, sattack είπε

αν ξεπουλαει στην κατηγορια του ισοπεδωνοντας τον ανταγωνισμό, τότε δεν ξεπουλαει σαν τρελό? τι άλλο να κάνει δηλαδή?

για να βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους βάση, κατ αρχήν και μόνο ότι συζητάμε μια σύγκριση μεταξύ του μεγαθηριου Toyota και της Tesla που πούλησε το πρώτο της σεντάν μολις πριν 10 χρόνια και το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής μόλις πριν 5 χρόνια, δείχνει την τεράστια ανατροπή που έχει συμβεί στην αγορά αυτοκινήτου.

Μετά, μιλάμε για εταιρείες. Οι εταιρείες δεν επιζούν αν δεν έχουν έσοδα και κερδη. Αν μια εταιρεία βγάζει τα ίδια ή και περισσότερα κερδη με την πρώτη του τομέα της παράγοντας υποπολλαπλασιο αριθμό μονάδων από υποπολλαπλασια εργοστάσια, τότε σίγουρα κάτι πολύ σωστό κάνει αυτή η εταιρεία. 

Ποιες ειναι "οι μεθοδοι της tesla"? να πουλάει προϊόντα που προσφέρουν περισσότερα από τον ανταγωνισμό σε τιμές χαμηλότερες του ανταγωνισμού? μακάρι και να το κάνουν όλοι αυτο. 

κατ αρχήν ηδη "οι άλλοι" είχαν επικεντρωσει την προσοχη τους στα SUV και τα pickups που αποφέρουν περισσότερα κέρδη. Για την ψυχή της μάνας του δεν δουλεύει κάνεις. 

Το θέμα είναι, όταν ξεκινάς, δεν μπορείς να έχεις μοντέλα σε όλη τη γκάμα. Ο Musk έφτιαξε στο μυαλό του ενα απόλυτα πετυχημένο πλάνο και κατάφερε και να το εφαρμόσει στην πραξη. Όσο κι αν κάποιοι πάνε να κοροϊδέψουν ότι αργεί, στα αλήθεια έχει πάει απίστευτα γρήγορα και απίστευτα επιτυχημένα. Κάθε εργοστάσιο που φτιάχνει και κάθε νέο προϊόν που θα ξεκινάει να πουλάει,  θα τον φέρνει και πιο κοντά και στο μικρο και φτηνοτερο μοντέλο Tesla. Μιλαμε για μια εταιρεία που τώρα αναπτύσσεται, δεν έχει τα άπειρα εργοστάσια και πόρους της Toyota. Οταν όμως αυτή η πορεια της συνεχιστεί ετσι για λιγα χρόνια ακόμα, και αποκτήσει περισσότερα εργοστάσια,  περισσότερα μοντελα και περισσότερη ικανοτητα παραγωγης, αλίμονο στην Toyota και στους υπόλοιπους που θα έχουν γίνει κομπάρσοι. 

Καλα κανει ο musk και η εταιρια του. Σου παρεθεσα πως χαμηλωσε το κοστος αρα αυξησε και το κερδος βαζοντας LG μπαταριες αντι panasonic και εγω πρεπει να του πω μπραβο...? Ε οχι δεν του λεω πες το εσυ ή οποιος αλλος θελει. Εγω δεν ειμαι μετοχος της Tesla αλλα καταναλωτης. Οι μετοχοι ας ανοιξουν σαμπανιες δεν με νοιαζει.Οσο για το αν θα γινουν οι αλλοι και ειδικα η toyota κομπαρσος εδω θα ειμαστε σε λιγα χρονια να το δουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, mtifosi είπε

https://www.cnbc.com/2021/10/12/lg-chem-to-pay-up-to-1point9-billion-to-gm-over-bolt-ev-battery-fires.html

https://www.reuters.com/article/us-lg-chem-sk-innovation-lawsuit-idUSKBN28D3CG

σα παλαβο δεν ξεπουλαει απλα ξεπουλαει στην κατηγορια του. Δεν μπορει να συγκριθει με toyota σε νουμερα πωλησεων. Εκει μπαινουν οι μετοχες... και καπως ετσι θα ξεκινησουν και οι αλλοι κατασκευαστες τις μεθοδους της tesla για να να εχουν αυξημενο κερδος. Φευγουν απο τα μικρα αυτοκινητα λες και εχουν ολοι την δυνατοτητα να δινουν 30000-40000+ για αμαξι. Ευτυχως που υπαρχουν οι Ιαπωνες ακομα...

 

Η GM είχε 13 πυρκαγιές αυτοκινήτων σε λίγες χιλιάδες πωλήσεις ηλεκτρικών με μπαταρίες LG.

Να φανταστώ, ότι με την τέσλα που κάνει εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις θα έχουμε σύντομα χιλιάδες πυρκαγιές αυτοκινήτων, σωστά;

Επίσης η LG σύντομα πάει για φούντο γιατί θα χρωστάει μερικά τρις στην τέσλα σε αποζημιώσεις.

Κάπως έτσι πρέπει να το έχεις σκεφτεί.

 

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mtifosi είπε

Καλα κανει ο musk και η εταιρια του. Σου παρεθεσα πως χαμηλωσε το κοστος αρα αυξησε και το κερδος βαζοντας LG μπαταριες αντι panasonic και εγω πρεπει να του πω μπραβο...? Ε οχι δεν του λεω πες το εσυ ή οποιος αλλος θελει. Εγω δεν ειμαι μετοχος της Tesla αλλα καταναλωτης. Οι μετοχοι ας ανοιξουν σαμπανιες δεν με νοιαζει.Οσο για το αν θα γινουν οι αλλοι και ειδικα η toyota κομπαρσος εδω θα ειμαστε σε λιγα χρονια να το δουμε.

Γραφεις λες και ο Musk ξαφνικά αποφάσισε να σταματήσει να αγοράζει μπαταρίες από την Panadonic και πήγε και αγοράζει από LG για να τις πάρει πιο φτηνα. 

Καθόλου ετσι δεν είναι. Στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει είναι ότι η Tesla αγοράζει ότι βρει. Αρπάζει ότι βρει. Αφού το μεγαλύτερο προβλήμα της για να αυξήσει την παραγωγή είναι να βρει κι άλλες μπαταρίες. Την Panasonic την έχει ξεζουμισει. Σχεδόν όλη η παραγωγή της Panasonic πάει στα Tesla. Λοιπόν δεν κάνει μείωση κόστους ο Musk όπως υπονοείς. Screenshot_20221116_211830_Chrome.jpg.de61f078fe173dba4c61e90ecb5e6746.jpg

Όσο για την Toyota , ναι να το δούμε σε μερικά χρόνια, αλλά μην ξεχνάς ότι πριν 5 χρόνια η Tesla ηταν ουτε στις 100 χιλιαδες και τώρα είναι στο 1.5εκ , όλα ηλεκτρικά. Και ειδικά η Toyota πήγε τόσο πολύ κόντρα στα BEV, εκανε τόσο παραπλανητικη διαφήμιση για τα hybrids (φορτίζουν μόνα τους ελεγε), έριξε τόσο χρόνο και χρήμα στη μαύρη τρύπα του υδρογόνου και στο τέλος όταν αποφάσισε να παρουσιάσει το BEV της που θα έδειχνε ποια είναι η Toyota, έγινε τόσο ρόμπα και περιγελος, που οντως ειναι πολυ ενδιαφερον να δούμε τι άλλο θα καταφέρει στα επόμενα 5 χρόνια. Μακάρι να είμαστε καλά όλοι να το ξανασυζητησουμε τότε αυτό! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Η GM είχε 13 πυρκαγιές αυτοκινήτων σε λίγες χιλιάδες πωλήσεις ηλεκτρικών με μπαταρίες LG.

Να φανταστώ, ότι με την τέσλα που κάνει εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις θα έχουμε σύντομα χιλιάδες πυρκαγιές αυτοκινήτων, σωστά;

Επίσης η LG σύντομα πάει για φούντο γιατί θα χρωστάει μερικά τρις στην τέσλα σε αποζημιώσεις.

Κάπως έτσι πρέπει να το έχεις σκεφτεί.

 

Α τι να πω ωραια λογικη... Το θεμα ειναι ποσες πυρκαγιες εχει ή το quality που ειναι μην πω σαν τι. Το θεμα στην μπαταρια δεν ειναι μονο αν θα παρει φωτια γιατι αυτο ειναι εξευτελισμος το λιγοτερο. Μαλλον στο εδω topic θελετε ολοι να ευλογουμαι τα γεννια του Μusk. Ουτε καν μπαινω στον κοπο να πω αλλα για τις μπαταριες. Καλη συνεχεια.

5 λεπτά πριν, sattack είπε

Γραφεις λες και ο Musk ξαφνικά αποφάσισε να σταματήσει να αγοράζει μπαταρίες από την Panadonic και πήγε και αγοράζει από LG για να τις πάρει πιο φτηνα. 

Καθόλου ετσι δεν είναι. Στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει είναι ότι η Tesla αγοράζει ότι βρει. Αρπάζει ότι βρει. Αφού το μεγαλύτερο προβλήμα της για να αυξήσει την παραγωγή είναι να βρει κι άλλες μπαταρίες. Την Panasonic την έχει ξεζουμισει. Σχεδόν όλη η παραγωγή της Panasonic πάει στα Tesla. Λοιπόν δεν κάνει μείωση κόστους ο Musk όπως υπονοείς. Screenshot_20221116_211830_Chrome.jpg.de61f078fe173dba4c61e90ecb5e6746.jpg

Όσο για την Toyota , ναι να το δούμε σε μερικά χρόνια, αλλά μην ξεχνάς ότι πριν 5 χρόνια η Tesla ηταν ουτε στις 100 χιλιαδες και τώρα είναι στο 1.5εκ , όλα ηλεκτρικά. Και ειδικά η Toyota πήγε τόσο πολύ κόντρα στα BEV, εκανε τόσο παραπλανητικη διαφήμιση για τα hybrids (φορτίζουν μόνα τους ελεγε), έριξε τόσο χρόνο και χρήμα στη μαύρη τρύπα του υδρογόνου και στο τέλος όταν αποφάσισε να παρουσιάσει το BEV της που θα έδειχνε ποια είναι η Toyota, έγινε τόσο ρόμπα και περιγελος, που οντως ειναι πολυ ενδιαφερον να δούμε τι άλλο θα καταφέρει στα επόμενα 5 χρόνια. Μακάρι να είμαστε καλά όλοι να το ξανασυζητησουμε τότε αυτό! 

Το αρπαζει οτι βρει και θυμιζει φτηνη δικαιολογια. Ας δωσουμε οτι να ναι αρκει να μπει στην πρεσα και να πουλαμε. Και φυσικα να παραμυθιαζουμε με παρουσιασεις μοντελων που ολο ερχονται εδω και 5 χρονια για τους μετοχους.Μαλλον δεν εχεις ιδεα απο hybrid για να γραφεις αυτα που γραφεις.

Επεξ/σία από mtifosi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...