Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

44 λεπτά πριν, sndev είπε

Τώρα ένιωσα τι λες. Κοίτα κουμπωτη δείχνει 

image.png.d5d310fe2f369eb4889e56d73b8d2155.png

Προσωπικά, αλλά φυσικά δε μπορώ να σε πάρω στο λαιμό μου ,βλέποντας τις εναλλακτικές δυκλιδες που ζει αυτή η  εταιρεία στις κατασκευές τις το θεωρώ τέρμα απίθανο να μη το χουν προβλέψει να αποσπώνται με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

Θα σου ξαναπώ όμως... Οι μπαταρίες ειδικά της Τέσλα αν δεν κάνεις κόντρες κ αγώνες δρόμου το θεωρώ απίθανο να θέλουν αλλαγμα. Και δεν είναι θέμα μπαταριων αλλά τεχνολογίας software που τη φροντίζει την ζεσταίνει τη παγώνει της κρατά θερμοκρασία ανάλογα τις καταστάσεις τις αποφορτίζει όταν πρέπει, μόνο αν είσαι κάτοχος μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ σε βάθος χρόνου.

 

Γενικά να ξέρεις το καλύτερο Τέσλα είναι αυτό που μπορείς να πάρεις σήμερα και δυστυχώς οι 70 000 μας φαινόνται κ είναι πολλά κ πολυτελείας σαν τιμη αλλά δεν είναι.. πλέον. Πριν 8 χρόνια ναι ήταν , έχει αλλάξει δραματικά η αξία των χρημάτων κ το τι παίρνεις με αυτά. Βρες ένα αντίστοιχο όχημα σε  χαρακτηριστικά Mercedes  μετά δες κόστος αντίστοιχο. Εκείνο μέσα θα νε πιο πολυτελείας

Ωραια! σε ευχαριστω! αυτο το σχηματικο δεν το ειχα δει, Ναι, εκει φαινεται οτι ειναι pack που κουμπωνει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μην το θεωρείς δεδομένο ότι θα είναι απλή δουλειά. Αν δουλεύει όπως στις εικόνες θα είναι εξαιρετικά δύσκολο και ακριβό (παραπάνω από τώρα εννοώ) να αλλαχθούν. Πλέον θα αποτελούν μέρος του εσωτερικού πατώματος του αυτοκινήτου οπότε θα θέλει τουλάχιστον ξυλωμα τα καθίσματα και τα ηλεκτρονικά "τζιτζιμπλικια" που τα συνοδεύουν για να κάνεις δουλειά. Η Τέσλα θα μπορεί να το κάνει 100%. Εμένα μου κάνει φάση "μένα αμπάρι δύο τρίγωνια" , μειώνουμε βάρος και ταυτόχρονα τις κάνουμε μέρος του φέροντα οργανισμού του αυτοκινήτου και έτσι νόμιμα δεν θα μπορεί να βάλει χέρι κανείς χωρίς να χρειάζεται εκ νέου πιστοποίηση το σασί. Για Ευρώπη τροποποίηση φέροντα οργανισμού αυτοκινήτου απαγορεύεται και στην Αμερική γυρνάει ο τίτλος σε salvaged μειώνοντας τρομερά την αξία του αυτοκινήτου.

Ξαναλέω ότι κρίνω μόνο με βάση τι βλέπω στις εικόνες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα ούτως η άλλος δε τολμάς να βάλεις χέρι εκτός Τέσλα . Θα στα βγάλει εκτός εγγύησης. Μόνο βάψιμο πάει σε συνεργαζόμενα. Βασικά θα πας να αλλάξεις τη καρδιά του σε τρίτο; 

 

 

 

 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλιστα. Πολυ χρησιμες αυτες οι συζητησεις, γιατί δεν έχουμε όλοι ειδικές τεχνικές γνώσεις. 

36 λεπτά πριν, primeragt είπε

Για Ευρώπη τροποποίηση φέροντα οργανισμού αυτοκινήτου απαγορεύεται και στην Αμερική γυρνάει ο τίτλος σε salvaged μειώνοντας τρομερά την αξία του αυτοκινήτου.

Ξαναλέω ότι κρίνω μόνο με βάση τι βλέπω στις εικόνες.

Ευχαριστώ. Δηλαδη, στην Ευρώπη που λες απαγορεύεται, απαγορεύεται από 3ους αλλά αν το κάνει η ίδια η Tesla θα επιτρέπεται? Ή ακόμα και από την Tesla θα απαγορεύεται? 

10 λεπτά πριν, sndev είπε

Μα ούτως η άλλος δε τολμάς να βάλεις χέρι εκτός Τέσλα . Θα στα βγάλει εκτός εγγύησης. Μόνο βάψιμο πάει σε συνεργαζόμενα. Βασικά θα πας να αλλάξεις τη καρδιά του σε τρίτο; 

 

Κοίτα, πριν τη λήξη της εγγύησης, φυσικά και δεν τα πας σε 3ον. Όμως αν περασουν τα χρόνια, γιατί όχι? Είτε γιατί θα συμφέρει οικονομικά, είτε γιατί δεν θα έχεις άλλη λύση. Ας πούμε το original tesla roadster, η Tesla δεν το υποστηρίζει πλέον. Από ότι ξέρω, οι κάτοχοι του απευθύνονται σε 3ους για να το κρατησουν σε λειτουργία με αλλαγή μπαταρίας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sattack είπε

Κοίτα, πριν τη λήξη της εγγύησης, φυσικά και δεν τα πας σε 3ον. Όμως αν περασουν τα χρόνια, γιατί όχι? Είτε γιατί θα συμφέρει οικονομικά, είτε γιατί δεν θα έχεις άλλη λύση. Ας πούμε το original tesla roadster, η Tesla δεν το υποστηρίζει πλέον. Από ότι ξέρω, οι κάτοχοι του απευθύνονται σε 3ους για να το κρατησουν σε λειτουργία με αλλαγή μπαταρίας. 

εαν κ εφοσον δεν το υποστηριζει - που παλι χλομο το βλεπω με τοσα που εχει πουλησει - ναι δεν εχεις επιλογη, πας σε εξωτερικο κ κάνεις το σταυρο σου.

απο εκει και περα κ ειναι μονο η γνωμη μου με τα βιωματα μου κ οσα εχω διαβασει σαν κατοχος.

στο συγκεκριμενο οχημα ειμαι τελείως αντιθετος για τριτο εφοσον εχεις την επιλογη της μαμας εταιριας για τους παρακατω λογους

το αμαξι οταν το οδηγήσεις θα καταλάβεις οτι τα παντα ελενχοντε ηλεκτρονικα  οποτε δεν ειναι βγάζω μια μπαταρια βαζω μια αλλη κ παιζει. γυρω απο τη μπαταρια υπαρχουν κ αλλα συστηματα οπως ψυξης κ μικροεπεξεργαστες που ελενχουν, θα θέλουν κ αυτα ρύθμιση. ποσο σιγουρος εισαι οτι θα ξερει ο τακης ο καβουρας να ρυθμισει και να ξανα προγραμματίσει  μετα κ τα ηλεκτρονικά σωστα?

θυμασαι εναν τυπο viral που το ανατίναξε? που εν τελη το χε παρει μεταχειρισμένο.. κ ο προηγούμενος ειχε αλλαξει τη μπαταρια κ ειχε κανει ο μηχανικος κατι πατεντες μωρε 😂 ε γιαυτο του ζήτησε 20κ η τεσλα. αλλαζε εκτός απο μπαταρία κ τα γύρω γύρω του πατεντιαρη   

μιλώντας απο προσωπική πείρα τωρα πηγα να αλλαξω ενα λαμπάκι στη πορτα του οδηγού για νανε πιο δυνατο το φως κ μολις το αποσυνέδεσα εφαγε κοκομπλοκο ολο το όχημα. ενα απλο λαμπακι. θα παω να του αλλάξω τη καρδια σε τριτο?

οσον αφορα τωρα τις τιμές στους τριτους δε ξερω κατα ποσο θα ειναι οικονομικότεροι, κρινω παντα με τα σημερνά δεδομενα.

2 original φιλτρα καμπινας αγορα 40 ε να τα βάλεις μονος σου

να το πας στο service να στο φτιαξουν αυτοι συνολο 50ε με εργατικά.

εγώ αγορασα κινεζικο γτ ειχε πανω ενεργο ανθρακα λεει 30 ε με μεταφορικά.

έχασα τη καρτα κλειδί μου δωσανε αλλη με 16 ευρώ

πατακια all weather  (αυτα τα γαματα τα πλαστικά που πανε κ στα χιόνια ) μπρος πισω 190 ε παρομοια aftermarket απο 170 -300 χωρίς μεταφορικά.

αλυσιδες χιονιου για τα λαστιχα του model 3 απο αντιπροσωπια  konig 140 e , παρόμοιες Konig εξω στην αγορά ξεκινανε απο 130 ε 

σκιαστρο οδηγου 90 ε original καθετε σε 15 sec αψογα , aftermarket 75 e κάθετε σε 1.5 λεπτο προσπάθεια σχεδον καλα 

 

αυτο που θελω να πω οτι εως τωρα οτι χρειάστηκα απο original εξαρτήματα οι τιμες είναι απίστευτα καλες για αντιπροσωπεία οποτε πλεον δε μπαινω στο τρυπακι να δω κατι αλλο. τωρα δε ξερω πως θα εξελιχθει επισης δε ξερω εαν παθει κατι σοβαρο τι θα γινει , αλλα και τινα γινει ειναι full ασφαλισμενο. Στο μελλον μπορει να καβαλήσουν καλάμι αλλα εως τωρα η νοοτροπια στη κοστολογηση και στην εξυπηρέτηση  δεν εχει καμια σχεση με τις κλασικες εταιριες οχηματων που γνωρίζουμε για να κανει καποιον κατοχο να κοιταξει εξωτερικο συνεργειο

 

 

 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά που λες κατά βάση ισχύουν στο 100% σε Ευρώπη. Στην Αμερική έχουν κάποιες εταιρείες σχεδόν 100% επιτυχία σε αλλαγή μπαταριών ακόμα και σε πιο δύσκολες επισκευές. Εκεί όμως επεμβαίνοντας στο σασί θέλει αμεσως inspection για να βγάλεις άδεια κυκλοφορίας. Με αυτή τη κίνηση ένα αμάξι που μέχρι τώρα άλλαζε απλά μπαταρία με το τρόπο της φωτό (αν ισχύει) επεμβαίνεις στο σασί άρα θέλει ξανά αξιολόγηση και περνάει αυτόματα ο τίτλος σε salvaged ( εκεί μπαίνει οτιδήποτε από ακροπολικα , βουλιαγμένα σε νερά μέχρι απλά τρακαρισμένα που έχουν απορριφθεί ως ασύμφορα επισκευής). Οπότε για μια απλή αλλαγή σε μπαταρία θα θέλει τέτοια δουλειά και απομείωση ένα 30% αυτόματα, αν το κάνεις μέσα στη tesla θα βάζουν τη σφραγίδα τους το λιγότερο και έτσι δεν θα έχεις εμπορική απώλεια έως και να μη φαίνεται πουθενά στα χαρτιά αυτό ως κατασκευαστές αυτών. 

Στην Ευρώπη δεν επιτρέπεται να κάνεις αλλαγές στο σασί, η Τέσλα πιθανώς θα μπορεί να το κάνει αυτό έχοντας εξασφαλίσει την σχετική άδεια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, primeragt είπε

Αυτά που λες κατά βάση ισχύουν στο 100% σε Ευρώπη. Στην Αμερική έχουν κάποιες εταιρείες σχεδόν 100% επιτυχία σε αλλαγή μπαταριών ακόμα και σε πιο δύσκολες επισκευές. Εκεί όμως επεμβαίνοντας στο σασί θέλει αμεσως inspection για να βγάλεις άδεια κυκλοφορίας. Με αυτή τη κίνηση ένα αμάξι που μέχρι τώρα άλλαζε απλά μπαταρία με το τρόπο της φωτό (αν ισχύει) επεμβαίνεις στο σασί άρα θέλει ξανά αξιολόγηση και περνάει αυτόματα ο τίτλος σε salvaged ( εκεί μπαίνει οτιδήποτε από ακροπολικα , βουλιαγμένα σε νερά μέχρι απλά τρακαρισμένα που έχουν απορριφθεί ως ασύμφορα επισκευής). Οπότε για μια απλή αλλαγή σε μπαταρία θα θέλει τέτοια δουλειά και απομείωση ένα 30% αυτόματα, αν το κάνεις μέσα στη tesla θα βάζουν τη σφραγίδα τους το λιγότερο και έτσι δεν θα έχεις εμπορική απώλεια έως και να μη φαίνεται πουθενά στα χαρτιά αυτό ως κατασκευαστές αυτών. 

Στην Ευρώπη δεν επιτρέπεται να κάνεις αλλαγές στο σασί, η Τέσλα πιθανώς θα μπορεί να το κάνει αυτό έχοντας εξασφαλίσει την σχετική άδεια. 

Δεν είχα ιδέα για όλη αυτή τη Μανουρά πραγματικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε δε σου κάνει εντύπωση ότι αν πας να παραγγείλεις σου λέει παραδώση 1 χρόνο μετά; Έχει μεγάλη ζήτηση δεν είναι απλά η έλλειψη υλικών

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/3/2022 στις 5:02 ΜΜ, sattack είπε

Εγώ περιμένω λιγάκι να δω πως θα πάνε τα model Y που βγαίνουν τώρα από το  Βερολίνο, αλλά σκέφτομαι ότι (καλως εχοντων των πραγμάτων) μάλλον πρέπει να μην καθυστερήσω πολύ και να παραγγείλω ένα που θα έρχεται ακομα με το battery pack και τις 2170. Αυτό με τις structural batteries με έχει φοβίσει πολύ. 

Εσύ δεν θέλεις να περιμένεις για να μην σου κάτσει το structural, εγώ θέλω να περιμένω για να το πάρω με τις 4680... Πλάκα έχουμε! 🤣

Σε κάθε περίπτωση, το "structural" έχει την έννοια πως λειτουργεί σαν τμήμα του αμαξώματος, σχεδόν τα πάντα βιδώνουν πάνω στο structure της μπαταρίας. Εννοείται πως θα μπορεί να αλλαχθεί, αλλά θα έχει επιπλέον μανούρα.

Όσον αφορά τη δήλωση του J-B, πιστεύω τα 15 χρόνια στα οποία αναφέρθηκε είναι το minimum αποδεκτής απόδοσης μιας σύγχρονης μπαταρίας.

Επί τη ευκαιρία... χθες ολοκληρώθηκε η πρώτη πανελλαδική συνάντηση ιδιοκτητών Ηλεκτρικών Οχημάτων, ήρθε κανένας από την παρέα του insomnia να μας δει; Είχαμε πολλούς επισκέπτες!
 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Thanar είπε


Επί τη ευκαιρία... χθες ολοκληρώθηκε η πρώτη πανελλαδική συνάντηση ιδιοκτητών Ηλεκτρικών Οχημάτων, ήρθε κανένας από την παρέα του insomnia να μας δει; Είχαμε πολλούς επισκέπτες!
 

 

να  σου πω οτι το σκευτομουν κ λεω αστο αν μαζευτούν πολλοί δε θα φθάνουν οι πρίζες κ θα νε ταλαιπωρία αλλά είχα στο μυαλο μου οτι θα νε καμιά 50αρια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καμιά 50ρια στην επόμενη συνάντηση… αυτό βέβαια σημαίνει 150-200 άτομα, και δεν ξέρω πού θα βρούμε να μαζευτούμε τόσος κόσμος, καθώς ήταν οικογενειακή η εκδρομή… Μόνο τα σκυλιά αφήσαμε πίσω...

Επεξ/σία από Thanar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...