Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/11/2022 στις 10:05 ΜΜ, sattack είπε

 πως κατάφερε να ξεκινήσει από την ακινησία το non plug in hybrid, ώστε να αποκτήσει ταχύτητα και μετά να μπορέσει να επιβραδύνει και να περάσει την ενέργεια της επιβράδυνσης στη μπαταρία του? 

καίγοντας βενζίνη και μόνο. 

δε θέλω να σε ειρωνευτώ,  είναι κρίμα να λες παράλογα πράγματα, σκέψου αυτό που λες. 

νομιζω εσυ δε ξερεις τα βασικα: αν και βασικη πηγη ενεργειας ειναι το καυσιμο αρκετα non plugin μπορουν να εκκινησουν και χωρις καυσιμο με μεγαλο περιορισμο στα χλμ (μαξ 20). Η toyota αν θυμαμαι δεκαετια 00 ειχε κανει και επιδειξη σε δημοσιογραφους με 0 καυσιμο αλλα με φορτισμενη μπαταρια (ειχαν βαλει και διακοπτη αν θυμαμαι στα αυτοκινητα παραγωγης) ενω την διαδικασια επανελαβε και ενα αμερικανικο περιοδικο που το επιβεβαιωσε. Και ναι οπως ανεφερε οι μπαταριες φορτιζουν και απο φρεναρισμα. Προφανως ενα τετοιο οχημα δεν ειναι οδηγησιμο πανω απο τα 20 χλμ χωρις καυσιμο.

 

σε καθε περιπτωση και οι 2 αυτες εκδοχες ειναι μακρυα απο ενα full ηλεκτρικο (απο θεμα οικονομιας, διαδικασιων, αυτονομιας)

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 16/11/2022 στις 10:56 ΜΜ, sattack είπε

τι πάει να πει "φορτιζουν μονα" τους? Κοροιδευομαστε? Φορτιζουν από ενεργεια που εχει προελθει απο το κάψιμο της βενζινης. Τα plug in φορτιζουν από τη μπριζα που μια χαρά μπορεί να είναι από φωτοβολταϊκό, υδροηλεκτρικο εργοστάσιο ή πυρηνικό εργοστάσιο. Το non plug in hybrid δεν μπορεί να το κάνει αυτό, οπότε το να λες "φορτίζει μόνο του" είναι ξεκάθαρη απόπειρα παραπλάνησης του κοινού που δεν ξέρει. 

Το "αυτοφορτιζόμενη υβριδική μπαταρία" όπως κατά λέξη αναφέρει η toyota σημαίνει ότι τη φορτίζει το ίδιο το αυτοκίνητο με ενέργεια που παράγει το ίδιο.

Τα HEV (Hybrid Electric Vehicle) παράγουν μόνα τους την ενέργεια που απαιτείται για φόρτιση, σε αντίθεση με τα PHEV ή BEV που προϋποθέτουν εξωτερική πηγή ενέργειας για να φορτίσουν. Για το κοινό που δεν ξέρει όχι μόνο δεν είναι απόπειρα παραπλάνησης, αλλά θα έλεγα πως είναι χρήσιμη πληροφορία μια και του διευκρινίζει ότι η μπαταρία των HEV φορτίζει χωρίς να χρειάζεται ούτε πρίζες, ούτε σταθμούς φόρτισης, ούτε να χάσουν χρόνο. 

Απόπειρα παραπλάνησης είναι αυτό που κάνεις εσύ, δλδ που αγνοείς την ουσία (ότι φορτίζουν μόνα τους) και κάνεις μια - άχρηστη επί του θέματος - ανάλυση για το πως δημιουργείται το ρεύμα σε κάθε περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

νομιζω εσυ δε ξερεις τα βασικα: αν και βασικη πηγη ενεργειας ειναι το καυσιμο αρκετα non plugin μπορουν να εκκινησουν και χωρις καυσιμο με μεγαλο περιορισμο στα χλμ (μαξ 20).

Και για πες, αυτά τα plugin των 20χλμ "φορτίζουν από μόνα τους" όπως ισχυρίζεται η toyota ή φορτίζουν με ρεύμα από το δίκτυο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το "αυτοφορτιζόμενη υβριδική μπαταρία" όπως κατά λέξη αναφέρει η toyota σημαίνει ότι τη φορτίζει το ίδιο το αυτοκίνητο με ενέργεια που παράγει το ίδιο.

Τα HEV (Hybrid Electric Vehicle) παράγουν μόνα τους την ενέργεια που απαιτείται για φόρτιση, σε αντίθεση με τα PHEV ή BEV που προϋποθέτουν εξωτερική πηγή ενέργειας για να φορτίσουν. Για το κοινό που δεν ξέρει όχι μόνο δεν είναι απόπειρα παραπλάνησης, αλλά θα έλεγα πως είναι χρήσιμη πληροφορία μια και του διευκρινίζει ότι η μπαταρία των HEV φορτίζει χωρίς να χρειάζεται ούτε πρίζες, ούτε σταθμούς φόρτισης, ούτε να χάσουν χρόνο. 

Απόπειρα παραπλάνησης είναι αυτό που κάνεις εσύ, δλδ που αγνοείς την ουσία (ότι φορτίζουν μόνα τους) και κάνεις μια - άχρηστη επί του θέματος - ανάλυση για το πως δημιουργείται το ρεύμα σε κάθε περίπτωση.

Η Νορβηγία διαφωνεί μαζί σου και απαγόρευση την διαφήμιση.

Χώρα μπανανία προφανώς η Νορβηγία που δεν έχει ιδέα από ηλεκτροκίνηση.

https://electrek.co/2020/01/24/toyota-self-charging-hybrid-ad-banned-norway-lie/

2 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

σου απαντησα τοσο εγω οσο και ο απο πανω :)

Εσύ απάντησες και εγώ είμαι ο Μπάιντεν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Η Νορβηγία διαφωνεί μαζί σου και απαγόρευση την διαφήμιση.

Χώρα μπανανία προφανώς η Νορβηγία που δεν έχει ιδέα από ηλεκτροκίνηση.

https://electrek.co/2020/01/24/toyota-self-charging-hybrid-ad-banned-norway-lie/

Τι να σου πω, δεν ξέρω ούτε τι συμφέροντα εξυπηρετεί αυτή η απαγόρευση, ούτε αν και κατά πόσο μπανανία ως χώρα είναι η Νορβηγία. Η μόνη διαφορά που ξέρω στα σίγουρα είναι ότι η Νορβηγία είναι πολύ πιο πλούσια από την Ελλάδα και αυτό της επιτρέπει να χρηματοδοτεί με εξωφρενικά πολλά χρήματα την ηλεκτροκίνηση, αυτός είναι ο λόγος που έχει τα περισσότερα ηλεκτροκίνητα σε ποσοστό.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ο αλλος πεταει ενα λινκ του 2020 (!) οπου η Νορβηγια απαγορευσε μια διαφημιση  περι shev, η νορβηγια που εχει φαει κραξιμο (ακομα και εντος χωρας η κυβερνηση) γιατι θα απαγορευσει σε 2 χρονια βενζινο/πετρελαιοκινητηρες αλλα και hybrid. Δε βαζω λινκ

Απο την αλλη η toyota που εβαλα ενα απλο παραδειγμα, θα αρχισει παγκοσμια καμπανια προωθησης της τεχνολογιας SHEV (αυτο δεν εχει πριν 2 χρονια αλλα το προηγουμενο μηνα) σε περισσοτερες χωρες

https://www.financialexpress.com/express-mobility/toyota-launches-flexi-fuel-strong-hybrid-electric-vehicle-technology-project-in-delhi/2707203/

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αρα επιβεβαιωνεις οτι εισαι εκτος τοπου και χρονου με τη πληροφορια που παραθετεις :) (κυριε Μπαιντεν)

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Δεν ξέρει η Νορβηγία, το insomnia ξέρει καλύτερα.

Εγώ πάλι κρίνω με βάση τη λογική και όχι με το τι λέει ο καθένας, δοκίμασε το και εσύ, θα εκπλαγείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

νομιζω εσυ δε ξερεις τα βασικα: αν και βασικη πηγη ενεργειας ειναι το καυσιμο αρκετα non plugin μπορουν να εκκινησουν και χωρις καυσιμο με μεγαλο περιορισμο στα χλμ (μαξ 20).

4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

 

 

παιδιά,  αφήστε λίγο την κόντρα και προσπαθήστε να δείτε με ανοιχτό μυαλό για ποιο πράγμα γίνεται η συζήτηση "φορτιζουν μονα τους" 

Non plug in hybrid, μιλάμε για KERS συστημα. Οταν λέω "πως ξεκιναει ...κλπ", δεν είναι για να μου πεις ότι ξεκιναει και με τη μπαταρία! Ειναι για να διατυπώσω ότι ακόμα και η ανάκτηση της κινητικης ενεργειας στο KERS ουσιαστικά γίνεται από κινητική ενέργεια που έχει προέλθει αρχικα απο την μετατροπή χημικής ενεργειας σε θερμικη με την καυση της βενζινης.

Δεν θα παίξουμε τώρα ποιος έκανε η κότα το αυγό ή το αυγό την κοτα. Τα non plug in hybrid δεν μπορούν να εισάγουν από αλλού ενέργεια στο σύστημα. Μονο μετατροπές  και ελαχιστοποιηση απωλειών κάνουν, καλύτερη απόδοση χλμ ανά λιτρο βενζινης κανουν, ποιο οικονομικά αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι. αλλα στην τελική,  όλη τους η απόδοση στο να παράγουν έργο κίνησης έχει προέλθει από την καύση της βενζινης. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Και εγώ σκέφτηκα με βάση την λογική και βρίσκω την διαφήμιση παραπλανητική, όπως την βρήκε και η Νορβηγία.

 


Με ρωτάει ένας γνωστός που δεν ξέρει πολλά από αυτοκίνητα διάφορα για το υβριδικό yaris μου (όντως έχω), και μία από τις πολλές ερωτήσεις είναι αν την υβριδική μπαταρία τη φορτίζει μόνο του ή αν χρειάζεται πρίζα, και εγώ του απάντησα ότι φορτίζει μόνο του.
Κατά τη γνώμη σου η απάντηση μου ήταν "ξεκάθαρη απόπειρα παραπλάνησης" όπως αναφέρθηκε παραπάνω?

 

46 λεπτά πριν, sattack είπε

παιδιά,  αφήστε λίγο την κόντρα και προσπαθήστε να δείτε με ανοιχτό μυαλό για ποιο πράγμα γίνεται η συζήτηση "φορτιζουν μονα τους" 

Non plug in hybrid, μιλάμε για KERS συστημα. Οταν λέω "πως ξεκιναει ...κλπ", δεν είναι για να μου πεις ότι ξεκιναει και με τη μπαταρία! Ειναι για να διατυπώσω ότι ακόμα και η ανάκτηση της κινητικης ενεργειας στο KERS ουσιαστικά γίνεται από κινητική ενέργεια που έχει προέλθει αρχικα απο την μετατροπή χημικής ενεργειας σε θερμικη με την καυση της βενζινης.

Δεν θα παίξουμε τώρα ποιος έκανε η κότα το αυγό ή το αυγό την κοτα. Τα non plug in hybrid δεν μπορούν να εισάγουν από αλλού ενέργεια στο σύστημα. Μονο μετατροπές  και ελαχιστοποιηση απωλειών κάνουν, καλύτερη απόδοση χλμ ανά λιτρο βενζινης κανουν, ποιο οικονομικά αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι. αλλα στην τελική,  όλη τους η απόδοση στο να παράγουν έργο κίνησης έχει προέλθει από την καύση της βενζινης. 

Ότι και να λες γεγονός παραμένει ότι την υβριδική μπαταρία των HEV την φορτίζει το ίδιο το αυτοκίνητο, σε αντίθεση με τα PHEV, BEV ή ότι άλλο που αναγκαστικά θέλουν υποδομές (πρίζα, σταθμό φόρτισης) και χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...