Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι αυτό που λένε ότι στο τέλος της χρονιάς το model 3 θα μπει στο top5 , αλλά θα το ξεπεράσει το model Y !  Δηλ 2 μοντέλα στο top5! Και μάλιστα με κόστος αγοράς πολύ μεγαλύτερο από όλα τα αλλά εκεί!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 30/3/2022 στις 5:38 ΜΜ, sattack είπε

Με τις structural τι θα γίνεται? Θα πρέπει να κόψουν το αμάξι στα 3 , να βγαλουν όλο το πάτωμα και μετά να βαλουν νέο και να το ξανακολλησουν μπρος , πίσω και γύρω γύρω? 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ακόμα και εγώ, ο "καλτοποιημένος", δεν περίμενα αυτά τα αποτελέσματα σήμερα. Περίμενα ένα σχετικά καταστροφικό 3μηνο (κερδοφόρο μεν, πολύ χαμηλότερα από το προηγούμενο δε) κυρίως λόγω του λοκντάουν στην Σανγκάη καθώς και λόγω των καινούριων εργοστασίων σε Βερολίνο και Τέξας, τα οποία είναι ακόμα αρχή και υπολειτουργούν.

Με όλες αυτές τις αντιξοότητες κατάφερε το καθαρό gross margin να πέσει μόλις στο 25,7%, πάνω και από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.

Εντωμεταξύ ο Μασκ τρολάρει άσχημα τους επενδυτές καθώς πριν ένα μήνα έλεγε, ότι η Τέσλα καίει (προς το παρόν) απίστευτο χρήμα στα νέα εργοστάσια και τελικά το 3μηνο έκλεισε με 18,3 δις ρευστό στα ταμεία, δηλαδή 0,8 δις πάνω από το προηγούμενο τρίμηνο😆.

 

 

image.png.fafc8898684051beaa874ac7df18751d.png

image.png.be6debec1f232e207f681f5979e9c2e4.png

image.png.9bac83877bfc69226d7c7f8b875e1f2a.png

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tesla has grown its charging infrastructure more than its store and service centers, reporting 709 store and service locations for the quarter and 3,971 Supercharger locations (with 36,165 total Supercharger connections) in the second quarter. Those numbers represented 19% growth in store and service center locations year over year and a 34% growth in the number of charging locations.

 

The company offered limited detail about its investments and sales of cryptocurrency, writing, "As of the end of Q2, we have converted approximately 75% of our Bitcoin purchases into fiat currency. Conversions in Q2 added $936M of cash to our balance sheet." Overall, the company's cash and cash equivalents increased by $847 million during the quarter. Tesla made waves among crypto enthusiasts when it announced in early 2021 that it had purchased $1.5 billion worth of bitcoin.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • 1 μήνα μετά...

Σήμερα η tesla ανακοίνωσε 344.000 πωλήσεις για το 3ο τρίμηνο.

Όταν έγραφα τα παρακάτω πριν 4 χρόνια, είχε ανακοινώσει 83.500 πωλήσεις για το τότε 3ο τρίμηνο.

Μέσα σε 4 χρόνια υπερτετραπλασίασε τις πωλήσεις.

Έχει ενδιαφέρον να διαβάσετε αυτά που έγραφα τότε και ειδικά την τελευταία παράγραφο.

"Και μετά δεν θα χρειαστεί, ενδεχομένως ποτέ ξανά, επιπλέον χρηματοδότηση για επενδύσεις. Τα εργοστάσια που θα έχει φτιάξει μέχρι τότε και θα παράγουν 2 εκ+ αυτοκίνητα θα χρηματοδοτούν την συνέχεια της ανάπτυξής της. Και δεν θα είναι πια οριακά κερδοφόρα και ούτε για περιορισμένο χρονικό διάστημα."

Στις 4/10/2018 στις 4:42 ΜΜ, Droulas13 είπε

Σχετικά με την long term κερδοφορία της tesla μερικές σκέψεις:

- Το πρόβλημά της δεν είναι, ότι τα αυτοκίνητά της δεν βγάζουν περισσότερα χρήματα από όσα κοστίζουν για να κατασκευαστούν (gross margin). Το πρόβλημά της είναι ότι δεν βγάζουν αρκετά για να καλύψουν δύο βασικές κατηγορίες εξόδων.

- Η μια λέγεται Research and Development Expense. Τι περιλαμβάνει; "Research and development (“R&D”) expenses consist primarily of personnel costs for our teams in engineering and research, manufacturing engineering and manufacturing test organizations, prototyping expense, contract and professional services and amortized equipment expense.". Με λίγα λόγια με τα λεφτά που επενδύει στο RnD ανέπτυξε roadster 1, S, X, 3, autopilot, powerpack και powerwall και αναπτύσσει αυτή τη στιγμή που μιλάμε Semi, Y, pickup, roadster 2, κεραμίδια, και άλλα που δεν γνωρίζουμε καν και παράλληλα συνεχίζει να βελτιώνει όλα τα προηγούμενα προϊόντα. Αν θες να αφήσεις όλους του άλλους πίσω, πρέπει να επενδύσεις πολλά λεφτά στην κατηγορία αυτή. Θα μπορούσε να περιμένει πρώτα να αυξηθούν τα έσοδά της και να ξοδεύει αντίστοιχα, αλλά τότε θα την έτρωγαν τα μεγάλα ψάρια.

- Η δεύτερη λέγεται Selling, General and Administrative Expense. Περιλαμβάνει: "Selling, general and administrative (“SG&A”) expenses consist primarily of personnel and facilities costs related to our stores, marketing, sales, executive, finance, human resources, information technology and legal organizations, as well as fees for professional and contract services and litigation settlements." Με λίγα λόγια, ότι χρειάζεται για να λειτουργεί μια επιχείρηση, καταστήματα  κλπ. Σε αυτή τη κατηγορία πρέπει να επενδύσεις πολλά χρήματα για να λειτουργεί η επιχείρησή σου απροβλημάτιστα και να έχεις τους πελάτες σου ευχαριστημένους.

- Όταν η tesla ξεκίνησε να πουλάει, ουσιαστικά ήταν μόνη της. Για να έχουν λιγότερες ανασφάλειες οι αγοραστές και να αποκτήσει αγοραστές που να μην το θέλουν το αυτοκίνητο μόνο για μέσα στην πόλη, αποφάσισε να αναπτύξει δικό της δίκτυο ταχυφορτιστών. Για μια εταιρεία που ξεκινάει να υπάρχει αυτό είναι τεράστιο έξοδο. Και για να το στήσεις και για να το συντηρείς και για να το λειτουργείς.

- Για όλα τα παραπάνω είχε δύο επιλογές. Είτε θα ξόδευε με μέτρο, όσο της επέτρεπαν οι δυνατότητές της είτε θα ξόδευε πολλά παραπάνω. Στην πρώτη περίπτωση θα είχε λιγότερες ζημίες, ενδεχομένως και κέρδη, αλλά θα είχε προβλήματα ζήτησης. Στην δεύτερη περίπτωση θα είχε ζημίες, σε μερικές περιπτώσεις μεγάλες, αλλά θα είχε ισχυρή ζήτηση. Επέλεξε το δεύτερο και καλά έκανε.

- Το οικοδόμημα που έχει στήσει προϋποθέτει το model 3 για να είναι βιώσιμο. Δεν μπορούσε να μείνει στα X/S ακόμα και αν το ήθελε. Με το model 3 θα ισορροπήσει η κατάσταση και θα είναι και ελαφρώς κερδοφόρα. Ακόμα και αυτό όμως δεν θα κρατήσει για πολύ. Δηλαδή αν έμενε μόνο στο model 3 και στα 500.000 κομμάτια ετησίως θα ήταν κερδοφόρα, το πολύ μέχρι και το 2021. Ίσως και 1-2 χρόνια παραπάνω αν έκοβε πολύ από το RnD.

- Το στοίχημα είναι να αποδείξει με το model 3, ότι μπορεί να είναι κερδοφόρα, ώστε η επενδυτές να την στηρίξουν στα επόμενα 3 εργοστάσια που ετοιμάζει (Ασία, Ευρώπη και Αμερική) και στην συνέχεια του gigafactory 1. Δεν χρειάζεται να δανειστεί το 100% των χρημάτων για τα εργοστάσια αυτά. Αρκεί να γίνουν σε δύο στάδια και να χρηματοδοτηθεί το πρώτο μισό. Μετά με τα χρήματα που θα παράγουν θα αυτοχρηματοδοτοδοτηθούν για το δεύτερο μισό. Και μετά δεν θα χρειαστεί, ενδεχομένως ποτέ ξανά, επιπλέον χρηματοδότηση για επενδύσεις. Τα εργοστάσια που θα έχει φτιάξει μέχρι τότε και θα παράγουν 2 εκ+ αυτοκίνητα θα χρηματοδοτούν την συνέχεια της ανάπτυξής της. Και δεν θα είναι πια οριακά κερδοφόρα και ούτε για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Γιατί τότε τα παραπάνω έξοδα (Research and Development Expense, Selling, General and Administrative Expense και SC) ποσοστιαία θα αντιστοιχούν μικρό κομμάτι των εσόδων της.

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η επιλογή του πρώτου ευρωπαϊκού εργοστασίου της Τέσλα να κατασκευαστεί στην Γερμανία ήταν πανέξυπνη.

Τέλος του 2019 ανακοινώθηκε, ότι θα κατασκευαστεί στην Γερμανία και στο πίνακα η εξέλιξη των μεριδίων:

image.png.93d5493df6e6ccf5d7b58a258a90bb38.png

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε άλλα νέα …..

https://www.reuters.com/business/autos-transportation/pepsico-confirms-tesla-semi-truck-deliveries-start-december-2022-10-07/

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.torquenews.com/15475/symbolic-tesla-model-y-best-selling-car-germany-september-2022/amp 

No1 σε πωλήσεις ανάμεσα σε όλα τα αυτοκινητα το Σεπτέμβριο στη Γερμανία. 

Ναι μεν μαζεύονται στον τελευταίο μήνα του τριμήνου οι παραγγελίες, αλλά είναι μια τεράστια συμβολική επιτυχία μέσα στην καρδιά του Das Auto.

Και ποιος αμφιβάλει ότι σύντομα θα γινει πραγματικότητα και πάλι κάτι που είχε πει ο Musk? ότι το model Y θα γίνει το νο1 σε πωλήσεις παγκοσμίως. 

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τρίμηνο έκλεισε με 21,1 δις στα ταμεία με μόλις 3,6 δις τραπεζικό χρέος.

Ακριβώς πριν 4 χρόνια, όταν "χρεοκοπούσε" γιατί "πούλαγε κάτω από το κόστος", είχε 3,4 δις στα ταμεία και 10,3 δις τραπεζικό χρέος.

Αύξησε τα ταμεία κατά 17,7 δις και μείωσε το τραπεζικό χρέος κατά 6,7 δις ενώ στο ενδιάμεσο έχτισε 3 εργοστάσια και αναβάθμισε το αρχικό εργοστάσιο.

Θυμίζω: Πριν 4 χρόνια ήμουν ο καλτοποιημένος που δεν έβλεπα, ότι η εταιρεία πάει για φούντο...

 

image.png.ac8d3887569fff3a9bdc28f4a7d257c4.png

image.png.5936a85f92ed1ba0a0a76edd9e866d8f.png

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μέχρι τώρα μετραγαμε και συγκριναμε μονάδες, αυτοκίνητα που πουλάει κάθε εταιρεία.

ας συγκρίνουμε και κάτι άλλο, εσοδα/τζίρο. 

Q3:  Tesla 21 δις, GM 42 δις.

δηλαδή η Tesla εχει ήδη φτάσει τον μισό τζίρο της GM! αν αυτό δεν είναι ενδεικτικό ότι ο Musk θα τους καταπιει όλους, δεν ξέρω τι είναι.

εν τω μεταξύ βλέπω οτι ο Musk ανακοίνωσε ένα νέο μοντέλο, μικρότερο από το 3/Υ. και η Toyota λέει ξανακοιταει το πλάνο της για EVs , σταματάει στην Αμερικη το Rx4Z ή ξέρω γω πως το ελεγε που κάνεις δεν ενδιαφερόταν και ειχε και προβλήματά με ανακλήσεις,  και κοιτάει τις τεχνικές της Tesla στον κατασκευαστικο τομέα όπως πχ τις Giga Press και κρατάει σημειώσεις! ποιος? Η Toyota! θα γελάσει κάθε πικραμένος....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...