Προς το περιεχόμενο

Shadow of the Tomb Raider [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 675
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, naruto14 είπε

Είμαι με smaat2x γιατί το taa είναι πιο θολό. Να ρίξω μήπως σε taa για να κερδίσω performance και με αυτά τα φίλτρα θα είναι εντάξει; 

Το SMAAT2X ειναι πολυ βαρυ. Η ριξε ΤΑΑ μαζι με clarity/sharpenning η πανε για smaa χωρις φιλτρα. Εγω το επαιξα χωρις ΑΑ και ηταν πεντακαθαρο. Δεν ηταν τοσο λεια η εικονα ομως. Γενικα τα φιλτρα στο shadow θολωνουν το παιχνιδι παρα πολυ και μονο με το Νο ΑΑ κατι γινεται στο καθαρισμο των textures. Οσο clarity/sharpen να βαλεις μαζι με οποιοδηποτε φιλτρο μια θολουρα θα υπαρχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Arkin είπε

Το SMAAT2X ειναι πολυ βαρυ. Η ριξε ΤΑΑ μαζι με clarity/sharpenning η πανε για smaa χωρις φιλτρα. Εγω το επαιξα χωρις ΑΑ και ηταν πεντακαθαρο. Δεν ηταν τοσο λεια η εικονα ομως. Γενικα τα φιλτρα στο shadow θολωνουν το παιχνιδι παρα πολυ και μονο με το Νο ΑΑ κατι γινεται στο καθαρισμο των textures. Οσο clarity/sharpen να βαλεις μαζι με οποιοδηποτε φιλτρο μια θολουρα θα υπαρχει.

Δεν μπορώ με τίποτα τo aliasing οπότε πάντα βάζω ένα mode. Ακόμα και σε 1440p χρειάζεται κανονικότατα. Σε 27αρι 4k δεν γνωρίζω. Θα πειραματιστώ λίγο και με το Taa. Το smaa δεν μου άρεσε. Και θολώνει την εικόνα και συνεχίζει να έχει jaggies. Και γενικά από benchmarks που έχω δει υπάρχει περίπου 3% διαφορά ανάμεσα σε smaat2x και taa. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δοκίμασα και το DLSS στο παιχνίδι. Δεν περίμενα να είναι τόσο καλό. Σε μερικές περιπτώσεις απλά αδυνατώ να δω διαφορά ανάμεσα σε DLSS και SMAAT2X. Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά σε αυτό το τίτλο. Έχω βγάλει και comparison screenshots ανάμεσα σε αυτά τα 2, αλλά δεν μπορώ να τα ανεβάσω γιατί δεν θυμάμαι ποιο είναι με DLSS και ποιο με SMAAT2Χ. Και όπως είπα η διαφορά δεν φαίνεται :P. Και το performance gain με DLSS είναι αξιοσημείωτο.

Επίσης ενώ έπαιζα με keyboard mouse το game, δοκίμασα λίγο με gamepad και έπαθα ένα σοκ όταν είδα να δουλεύουν τα impulse triggers. Μόνο στο Forza Horizon 4 που είναι και WS Game είχα ξαναδεί να δουλεύουν. Νομίζω έτσι θα τελειώσω όλο το υπόλοιπο παιχνίδι :P

Επεξ/σία από naruto14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, zackeron είπε

Δλδ τό ποσοστό πρέπει να είναι κοντά στο 100% ή στο 0% ?

Η ιδέα αυτού του ποσοστού είναι να σου δείξει αν ο αδύναμος κρίκος του συστήματος σου σε αυτό το παιχνίδι (το τονίζω) είναι η cpu ή η gpu. Αν είσαι πχ 85% gpu bound σημαίνει ότι η cpu σου δεν αφήνει την gpu να δουλέψει στο 100% και την κρατάει πίσω κατά 15%.

Κατά τη γνώμη μου το πιο επιθυμητό είναι να είσαι όσο το δυνατόν πιο κοντά σε 100% gpu bound γιατί η κάρτα γραφικών αλλάζεται πιο εύκολα σε μια μελλοντική αναβάθμιση από πχ ολόκληρο το σύστημα.

Το ποσοστό επίσης επηρεάζεται άμεσα από τα settings που ορίζεις. Πχ όσο ανεβαίνεις σε αναλύσεις, ζορίζεται περισσότερο η gpu και τείνει περισσότερο στο 100%. Εάν πέσεις σε low settings και πολύ χαμηλή ανάλυση θα δεις το ποσοστό της gpu να πέφτει επειδή η εργασία των γραφικών που απαιτείται είναι μικρότερη.

Έπειτα υπάρχουν παιχνίδια που τείνουν να χρησιμοποιούν ένα εξάρτημα περισσότερο από το άλλο. Πχ open world παιχνίδια απαιτούν ισχυρή cpu οπότε σε εκείνη την περίπτωση το ποσοστό της gpu μπορεί να είναι χαμηλότερο του 100%. 

Εν τέλει όμως, αυτό το ποσοστό δεν έχει μεγάλη σημασία εάν έχεις ένα balanced σύστημα και πιάνεις τα frames που θέλεις, στα settings που σου αρέσουν. Σε αυτή την περίπτωση αγνόησε το.

Δεν ξέρω αν κατάφερα να το κάνω λιανά. Ίσως κάποιος άλλος να μπορεί να το εξηγήσει καλύτερα από μένα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πανω κατω καταλαβα τι εννοεις , ειναι λογικο στο pc της κοπελας μου η 1050ti με ryzen να τα πηγαινει χειροτερα με ιδιες ρυθμισεις και οθονη? απλα ρωταω για να δω τι παντρεμα να κανω στο hardware για να εχω ενα δυνατο pc και οχι 2 ετσι και ετσι

bench.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, D.Luffy είπε

Η ιδέα αυτού του ποσοστού είναι να σου δείξει αν ο αδύναμος κρίκος του συστήματος σου σε αυτό το παιχνίδι (το τονίζω) είναι η cpu ή η gpu. Αν είσαι πχ 85% gpu bound σημαίνει ότι η cpu σου δεν αφήνει την gpu να δουλέψει στο 100% και την κρατάει πίσω κατά 15%.

Κατά τη γνώμη μου το πιο επιθυμητό είναι να είσαι όσο το δυνατόν πιο κοντά σε 100% gpu bound γιατί η κάρτα γραφικών αλλάζεται πιο εύκολα σε μια μελλοντική αναβάθμιση από πχ ολόκληρο το σύστημα.

Το ποσοστό επίσης επηρεάζεται άμεσα από τα settings που ορίζεις. Πχ όσο ανεβαίνεις σε αναλύσεις, ζορίζεται περισσότερο η gpu και τείνει περισσότερο στο 100%. Εάν πέσεις σε low settings και πολύ χαμηλή ανάλυση θα δεις το ποσοστό της gpu να πέφτει επειδή η εργασία των γραφικών που απαιτείται είναι μικρότερη.

Έπειτα υπάρχουν παιχνίδια που τείνουν να χρησιμοποιούν ένα εξάρτημα περισσότερο από το άλλο. Πχ open world παιχνίδια απαιτούν ισχυρή cpu οπότε σε εκείνη την περίπτωση το ποσοστό της gpu μπορεί να είναι χαμηλότερο του 100%. 

Εν τέλει όμως, αυτό το ποσοστό δεν έχει μεγάλη σημασία εάν έχεις ένα balanced σύστημα και πιάνεις τα frames που θέλεις, στα settings που σου αρέσουν. Σε αυτή την περίπτωση αγνόησε το.

Δεν ξέρω αν κατάφερα να το κάνω λιανά. Ίσως κάποιος άλλος να μπορεί να το εξηγήσει καλύτερα από μένα.

Δεν ειναι ετσι ακριβως στο tomb raider. Αυτο που ισχυει ειναι οτι αν πχ. εχει gpu bound 85% , στο 85% του benchmark ο πιο αδυναμος κρικος ηταν η gpu. Στο υπολοιπο 15% η cpu κρατουσε πισω την καρτα. Αλλα ποσο πισω δεν στο λεει . μπορει να ηταν και μονο για 1 fps. παλι σαν bottleneck θα το παρει το παιχνιδι ομως. 

Αλλο παραδειγμα , αν η καρτα δεν φτασει ποτε πανω απο 98% στο benchamrk θα σου βγαλει 0% gpu bound . και ας ηταν 98 % usage. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Δεν ειναι ετσι ακριβως στο tomb raider. Αυτο που ισχυει ειναι οτι αν πχ. εχει gpu bound 85% , στο 85% του benchmark ο πιο αδυναμος κρικος ηταν η gpu. Στο υπολοιπο 15% η cpu κρατουσε πισω την καρτα. Αλλα ποσο πισω δεν στο λεει . μπορει να ηταν και μονο για 1 fps. παλι σαν bottleneck θα το παρει το παιχνιδι ομως. 

Αλλο παραδειγμα , αν η καρτα δεν φτασει ποτε πανω απο 98% στο benchamrk θα σου βγαλει 0% gpu bound . και ας ηταν 98 % usage. 

OK, η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω με λεπτομέροιες τι λαμβάνει υπόψην το bench του TB...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...