Προς το περιεχόμενο

Η Tesla απολύει το 9% του εργατικού δυναμικού της


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Η Τεσλα είναι 50% απάτη και 50% ανικανότητα

Ειμαι σιγουρος οτι προκειται για μια ελεγμενη αποψη. ΤΙ να ξερουν τοσοι καραγκιοζηδες χρηματοδοτες, αυτοι φταινε που δεν διαβαζαν Ινσομνια να μαθουν τι ισχυει πριν δωσουν το χρημα.
Μονο εμεις εδω ξεραμε και φυσικα μας εσωσε ο θεος....ΞΑΝΑ.

Ωρες -ωρες στεναχωριεμαι που ειμαστε λες και ζουμε σε κανα απομονωμενο χωριουδακι, γεματη η χωρα με γρραφικους πανεπιστημονες. Αλλα καλυτερα ετσι, προστευτεονται ολοι καλυτερα απο τοσο απολυτη συμπιεσμενη γνωση.

Επεξ/σία από orck
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Αλλά τι λέω, αφού το insomnia έχει καταλήξει, η ηλεκτροκίνηση δεν έχει μέλλον!

Δεν προσπαθώ να επιβάλλω τη γνώμη μου σε κανένα. Εσύ καλώς κάνεις και πιστεύεις κάτι διαφορετικό. 

Και να ξαναλέω: είπα για την ηλεκτροκίνηση όπως έχει σήμερα. Δηλαδή αυτοκίνητα με επαναφορτιζόμενη μπαταρία που χρειάζονται σημαντικό χρόνο για επαναφόρτιση από συγκεκριμένους ταχυφορτιστες. Μπορεί να παραμείνουν ως μια niche κατηγορια, όμως με τα προβλήματα που φέρνουν προς λύση, δε μπορούν να γίνουν mainstream. Ξανά: όπως είναι τώρα. 

13 λεπτά πριν, orck είπε

Ειμαι σιγουρος οτι προκειται για μια ελεγμενη αποψη. ΤΙ να ξερουν τοσοι καραγκιοζηδες χρηματοδοτες, αυτοι φταινε που δεν διαβαζαν Ινσομνια να μαθουν τι ισχυει πριν δωσουν το χρημα.
Μονο εμεις εδω ξεραμε και φυσικα μας εσωσε ο θεος....ΞΑΝΑ.

Ωρες -ωρες στεναχωριεμαι που ειμαστε λες και ζουμε σε κανα απομονωμενο χωριουδακι, γεματη η χωρα με γρραφικους πανεπιστημονες. Αλλα καλυτερα ετσι, προστευτεονται ολοι καλυτερα απο τοσο απολυτη συμπιεσμενη γνωση.

Όταν αυτοί οι χρηματοδότες απαιτήσουν απόδοση των κεφαλαίων τους να δεις τι πλάκα που θα έχει.

Δεν γίνεται επ αόριστον να βάζουν το χέρι στην τσέπη και να μη ζητούν κάτι πίσω. 

Και δεν είναι λίγοι που έχουν κάνει κακές επενδύσεις και έχουν χάσει τα χρήματα τους. Μην πας πολύ πισω, για την απάντηση - μόνο μέχρι το 1999. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε

Δεν προσπαθώ να επιβάλλω τη γνώμη μου σε κανένα. Εσύ καλώς κάνεις και πιστεύεις κάτι διαφορετικό. 

Και να ξαναλέω: είπα για την ηλεκτροκίνηση όπως έχει σήμερα. Δηλαδή αυτοκίνητα με επαναφορτιζόμενη μπαταρία που χρειάζονται σημαντικό χρόνο για επαναφόρτιση από συγκεκριμένους ταχυφορτιστες. Μπορεί να παραμείνουν ως μια niche κατηγορια, όμως με τα προβλήματα που φέρνουν προς λύση, δε μπορούν να γίνουν mainstream. Ξανά: όπως είναι τώρα. 

Όταν αυτοί οι χρηματοδότες απαιτήσουν απόδοση των κεφαλαίων τους να δεις τι πλάκα που θα έχει.

Δεν γίνεται επ αόριστον να βάζουν το χέρι στην τσέπη και να μη ζητούν κάτι πίσω. 

Και δεν είναι λίγοι που έχουν κάνει κακές επενδύσεις και έχουν χάσει τα χρήματα τους. Μην πας πολύ πισω, για την απάντηση - μόνο μέχρι το 1999. 

Στο συγκεκριμενο πιστευω οτι κανεις λαθος, ναι αργει παραπανω απο οσο θα ηταν αποδεκτο σε μια χολυγουντιανη ταινια για να συγκινηθει ο μεσος θεατης αλλα εδω ειναι πραγματικη ζωη.
Εδω θα ειμαι (λογικα) και εδω θα εισαι (θελω να πιστευω) να τα συζητησουμε σε 10χρονια που θα εχει ξεκαθαρισει καλυτερα το πραγμα.

Οι Γερμανοι μια ζωη ηταν παπατζα, παντα κλεβοντας και λαδωνοντας ειναι οι καλυτεροι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει να ισχυει το τελευταιο που λες αλλα οταν οι Γερμανοι δεν μπορουσαν να καλυψουν την ζητηση για αυτοκινητα τους στην Αμερικη πηγαν και ανοιξαν αμμεσως εργοστασια δεν το παιζαν τηλεπερσονες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, Jimmy08 είπε

Πολύ αμφιβάλλω για αυτό.

Και όταν λες startup τι εννοείς; 14 χρόνια είναι startup;

Startup είναι μια εταιρία που έχει την νοοτροπία του starup, που είναι ευέλικτη, αναζητά δυναμικά το business model της, έχει έντονο sense of urgency, και αναπτύσσεται εκρηκτικά για να φτάσει σε ηγετικό μέγεθος στην βιομηχανία της. Ο Bezos για παράδειγμα χαρακτηρίζει την Amazon ακόμα startup και προσπαθεί όπως λέει να την κρατήσει μόνιμα σε αυτό το στάδιο αντί να περάσει στο 2 στάδιο και να αράξει πίσω να εισπράτει όπως οι περισσότερες άλλες εταιρίες.

Για το αν έχει αποφασίσει η αγορά για τα ηλεκτρικά σου απάντησε ο Droulas13. Σχεδόν όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες (μετά από μια 10ετία πολέμου) έχουν ανακοινώσει στροφή στα ηλεκτρικά με επενδύσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων. Και αυτό το κάνανε όχι γιατί τους έπιασαν τα οικολογικά τους αισθήματα ή από την καλή τους την ψυχή (που μέχρι σήμερα σκοτώνουν χιλιάδες κόσμο με τα καρκινογόνα χρέπια τους και ακόμα ούτε συγγνώμη) ή γιατί δεν ξέρουν τι να κάνουν τα λεφτά τους, αλλά επειδή οι αγοραστές έδειξαν ξεκάθαρα ότι θέλουν ηλεκτρικά και ξέρουν ότι αν δεν τους τα δώσουν αυτοί θα βρεθούν άλλοι και αυτοί θα έχουν την τύχη που είχαν οι αμαξάδες.

20 ώρες πριν, primeragt είπε

Ποια αγορα ακριβως εχει αποφασισει??? Το ποσοστο αγορας της Tesla πρεπει να μετρατε σε μονοψηφιο αριθμο κατω του 5.

Και το ποσοστό των πρώτων αυτοκινήτων ήταν μονοψήφιο σε σχέση με τα άλογα το 1900. Όλες οι disruptive αλλαγές, οι νέες τεχνολογίες ακολουθούν ένα s-curve, αργά στην αρχή με εκρηκτική αύξηση στην μέση μέχρι την πλήρη υιοθέτηση από την αγορά.

image.png.ea898c2e15cc030db19d1fe559923229.png

Παρατήρησε ότι όσο πλησιάζουμε στο σήμερα τόσο πιο γρήγορα συντελείται η αλλαγή. Αυτό βλέπουν οι εταιρίες και τρέχουν αν προλάβουν την Tesla και ανακοινώνει η μια μετά την άλλη το πλήρως ηλεκτρικό μέλλον της (GM και PSA τελευταία)

Δεν υπάρχει σχεδόν καμία ανάλυση που να μην δείχνει ένα s-curve στο adoption των ηλεκτρικών (BEV με μπαταρία, τα υπόλοιπα δεν είναι σχετικά), το μόνο που αλλάζει στα διαγράμματα είναι ο ρυθμός (σε αυτά της BP για παράδειγμα δίνουν κανά δυο δεκαετίες για την αλλαγή σε ένα μείγμα wishful thinking, απόγνωσης και προπαγάνδας)

Υ.Γ.: άλλο ένα δείγμα πολέμου για τους δύσπιστους: "Dismissive and deceptive car dealerships create barriers to electric vehicle adoption at the point of sale"

Η αιτία για όλη αυτή την αλλαγή και το tipping point ήταν το Model 3. Ένα παλαβό όραμα του "απατεώνα" Musk που δεν έχει πετύχει τίποτα.

image.png.0bd0f9464dcab4b50e19432ef2810865.png

 

Επεξ/σία από Omnigeek
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

1. Startup είναι μια εταιρία που έχει την νοοτροπία του starup, που είναι ευέλικτη, αναζητά δυναμικά το business model της, έχει έντονο sense of urgency, και αναπτύσσεται εκρηκτικά για να φτάσει σε ηγετικό μέγεθος στην βιομηχανία της. Ο Bezos για παράδειγμα χαρακτηρίζει την Amazon ακόμα startup και προσπαθεί όπως λέει να την κρατήσει μόνιμα σε αυτό το στάδιο αντί να περάσει στο 2 στάδιο και να αράξει πίσω να εισπράτει όπως οι περισσότερες άλλες εταιρίες.

2.Για το αν έχει αποφασίσει η αγορά για τα ηλεκτρικά σου απάντησε ο Droulas13. Σχεδόν όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες (μετά από μια 10ετία πολέμου) έχουν ανακοινώσει στροφή στα ηλεκτρικά με επενδύσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων. Και αυτό το κάνανε όχι γιατί τους έπιασαν τα οικολογικά τους αισθήματα ή από την καλή τους την ψυχή (που μέχρι σήμερα σκοτώνουν χιλιάδες κόσμο με τα καρκινογόνα χρέπια τους και ακόμα ούτε συγγνώμη) ή γιατί δεν ξέρουν τι να κάνουν τα λεφτά τους, αλλά επειδή οι αγοραστές έδειξαν ξεκάθαρα ότι θέλουν ηλεκτρικά και ξέρουν ότι αν δεν τους τα δώσουν αυτοί θα βρεθούν άλλοι και αυτοί θα έχουν την τύχη που είχαν οι αμαξάδες.

1. Μόνο που η Amazon έχει κατορθώσει να είναι ηγέτιδα στο χώρο της, με σημαντικό μερίδιο αγοράς και υπαρκτά κέρδη. 

Η Tesla από την άλλη δεν έχει τίποτα από αυτά μέχρι στιγμης, με το χαρακτηρισμό "startup" να χρησιμοποιείται μόνο για την αιτιολόγηση των συνεχών αρνητικών της αποτελεσμάτων. 

2. Ποιοι αγοραστες έδειξαν ξεκάθαρα ότι θέλουν ηλεκτρικά; Το κάτω από 1% του συνολικού μεριδίου αγοράς που έχει η Tesla στην Αμερική και κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες εκτός;  

Ο μέσος αγοραστής θέλει ένα αυτοκίνητο οικονομικό τόσο σε κόστος αγοράς αλλά και συντήρησης. Και τα Tesla κάθε άλλο παρά οικονομικά είναι, στο πρώτο σκέλος τουλάχιστον. 

Και θα το πω για άλλη μια φορά: δεν είμαι αντίθετος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Απλά είμαι σκεπτικός στο κατά πόσο τα plug in ηλεκτρικά είναι βιώσιμη εναλλακτική για αυτά με ΜΕΚ, τουλάχιστον με τα σημερινά τεχνολογικά δεδομένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε συ τι συγκρινεις ακριβως? Αυτο που λες για το 1900 και τα ηλεκτρικα σημερα αν βγαλεις της παρωπιδες θα δεις οτι το εχω πει πιο πανω. Αν δεν γινουν υποδομες να μπορουν τα αμειγως ηλεκτρικα (μιας και τα αλλα ακομα κ με fuel cell τα αποριπτεις) δεν θα παρουν μπροστα ο κοσμος αναποδα να γυρισει. Αν δεν μπορει ο κοσμος να βασιστει 100% πανω τους να κανει την δουλεια του δεν θα γινουν mainstream ποτε. Μεχρι στιγμης οι αγοραστες αυτων των οχηματων εχουν τουλαχιστον 1 ακομα αυτοκινητο συμβατικο να κανουν την δουλεια τους και αυτο γιατι αν χρειαστει η οποιαδηποτε αναγκη και το αμαξι ειναι αφορτιστο ή δεν επαρκει η φορτιση που εχει για την διοαδρομη δεν θα μπορεσουν να κανουν την δουλεια τους. Αν αυτο ειναι δουλεια αναψηχης δεν υπαρχει θεμα αλλα αν ειναι πραγματικη αναγκη τοτε υπαρχει θεμα και μαλιστα μεγαλο. Παμε τωρα στην Αμερικη και το ποσο το εχουν αγαπησει. Για τραβα σε μια μεγαλουπολη με τις μεγαλες πολυκατοικιες και τα condo και δωσε model x/s/3 στους κατοικους της και πες τους μετα κοψε το λαιμο σου να το φορτισεις, πλακωθειται μεταξη σας ποιος θα προτωπρολαβει να φορτισει. Καταλαβαινεις λοιπον πιο ειναι το θεμα που κραταει πισω τα αμειγως ηλεκτρικα ετσι?? Το οτι μεχρι στιγμης βγαινουν μονο ακριβες υλοποιησεις ειναι ακριβως αυτος. Αι πλουσιοι που τα αγοραζουν εχουν απειρος περισσοτερες πιθανοτητες να εχουν δικο του χωρο που μπορει να σταγασει τα αυτοκινητα αυτα με ασφαλεια (οχι καλωδια σε κοινοχρηστους χωρους). Αν βγαζανε οικονομηκες υλοποιησεις με λογικα χρηματα και εξοπλησμους (που δεν θα τα ακουμπουσαν οι πλουσιοι) οι παραγγελιες και οι πωλησεις τους θα ηταν ακομα λιγοτερες απο οτι τωρα. Υποδομες αυτο χρειαζονται πρωτα και μετα πολλα μοντελα, το ιδιο ισχυει και για τα αλογα και τα αμαξια που παρθεσες , τι να τα κανανε τα αμαξια αμα δεν ειχαν που να βρουν βενζινη. Οσο οι υποδομες αυξανονταν, αυξανονταν και τα αμαξια. Τα αυτοκινητα ειναι ευκολια και χρηστικοτητα αν δεν μπορει να στο παρεχει αυτο τοτε παρε καλυτερα τα ΜΜΜ θα σου βγει και φθηνοτερα και με ακομη μικροτερο footprint απο μερος σου.

 

Στη λογικη της startup που παραθετεις τοτε πρεπει να βαλουμε και την Apple (προσπαθει παντα να ειναι κ το καταφερνει 1η στη κατηγορια της) καταλαβαινεις οτι αυτο χανει ετσι? Η startup ειναι νεα εταιρεια και οχι μια με 15 χρονια στην πλατη και 4-5 προιοντα στην αγορα.

Επεξ/σία από primeragt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Jimmy08 είπε

1. Μόνο που η Amazon έχει κατορθώσει να είναι ηγέτιδα στο χώρο της, με σημαντικό μερίδιο αγοράς και υπαρκτά κέρδη. 

Τα ποια; LOL φέτος έιχε τα πρώτα κέρδη μετά από 20 χρόνια!

image.png.e667bf15e3d94054267c79e9b81f63c4.png

Μόλις τώρα, Jimmy08 είπε

Η Tesla από την άλλη δεν έχει τίποτα από αυτά μέχρι στιγμης, με το χαρακτηρισμό "startup" να χρησιμοποιείται μόνο για την αιτιολόγηση των συνεχών αρνητικών της αποτελεσμάτων. 

Τίποτα μέχρι στιγμής; Θεωρείς τίποτα τα μεγαλύτερα εργοστάσια στον κόσμο, το παγκόσμιο δίκτυο χιλιάδων superchargers, το γεγονός ότι εμφανίστικε από το τίποτα και διατάραξε 2 τεράστιες βιομηχανίες (ενέργεια, αυτοκινητοβιομηχανία). Μια εταιρία που κυκλοφόρησε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής πριν 7 χρόνια!

Μόλις τώρα, Jimmy08 είπε

2. Ποιοι αγοραστες έδειξαν ξεκάθαρα ότι θέλουν ηλεκτρικά; Το κάτω από 1% του συνολικού μεριδίου αγοράς που έχει η Tesla στην Αμερική και κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες εκτός;  

Ο μέσος αγοραστής θέλει ένα αυτοκίνητο οικονομικό τόσο σε κόστος αγοράς αλλά και συντήρησης. Και τα Tesla κάθε άλλο παρά οικονομικά είναι, στο πρώτο σκέλος τουλάχιστον. 

Η αγορά δεν είναι ο μπαμπης από τα σούρμενα που δεν καταλαβαίνει τι του γίνεται. Τότε γιατί οι βιομηχανίες γυρνάνε στα ηλεκτρικά κατά την γνώμη σου.

Μόλις τώρα, Jimmy08 είπε

Και θα το πω για άλλη μια φορά: δεν είμαι αντίθετος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Απλά είμαι σκεπτικός στο κατά πόσο τα plug in ηλεκτρικά είναι βιώσιμη εναλλακτική για αυτά με ΜΕΚ, τουλάχιστον με τα σημερινά τεχνολογικά δεδομένα. 

Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει όσο κόντρα στην πραγματικότητα και να είναι. Σε ελεύθερη (περίπου) χώρα ζούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O Omneegeek απλά βρίσκει τυχαίες γραφικές που ικανοποιούν τις φαντασιώσεις του και τις παραθέτει σαν ακράδαντα στοιχεία. 

46 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

image.png.0bd0f9464dcab4b50e19432ef2810865.png

Πιο γελοίο σχεδιάγραμμα άλλη φορά. 2028, ο άνθρωπος πατά στον Άρη,  2040, πλήρως 100% καθαρή ηλεκτροδότηση. 2028, αγορά ΕV από τον Jeremy Clarkson.... Σοβαρά. έλεος

Το ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΕΣ ΤΗΣ POD POINT, ΕΤΕΡΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ. ΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙΣ ΣΑΝ ΠΕΙΣΤΗΡΙΟ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, primeragt είπε

Ρε συ τι συγκρινεις ακριβως? Αυτο που λες για το 1900 και τα ηλεκτρικα σημερα αν βγαλεις της παρωπιδες θα δεις οτι το εχω πει πιο πανω. Αν δεν γινουν υποδομες να μπορουν τα αμειγως ηλεκτρικα (μιας και τα αλλα ακομα κ με fuel cell τα αποριπτεις) δεν θα παρουν μπροστα ο κοσμος αναποδα να γυρισει. Αν δεν μπορει ο κοσμος να βασιστει 100% πανω τους να κανει την δουλεια του δεν θα γινουν mainstream ποτε. Μεχρι στιγμης οι αγοραστες αυτων των οχηματων εχουν τουλαχιστον 1 ακομα αυτοκινητο συμβατικο να κανουν την δουλεια τους και αυτο γιατι αν χρειαστει η οποιαδηποτε αναγκη και το αμαξι ειναι αφορτιστο ή δεν επαρκει η φορτιση που εχει για την διοαδρομη δεν θα μπορεσουν να κανουν την δουλεια τους. Αν αυτο ειναι δουλεια αναψηχης δεν υπαρχει θεμα αλλα αν ειναι πραγματικη αναγκη τοτε υπαρχει θεμα και μαλιστα μεγαλο. Παμε τωρα στην Αμερικη και το ποσο το εχουν αγαπησει. Για τραβα σε μια μεγαλουπολη με τις μεγαλες πολυκατοικιες και τα condo και δωσε model x/s/3 στους κατοικους της και πες τους μετα κοψε το λαιμο σου να το φορτισεις, πλακωθειται μεταξη σας ποιος θα προτωπρολαβει να φορτισει. Καταλαβαινεις λοιπον πιο ειναι το θεμα που κραταει πισω τα αμειγως ηλεκτρικα ετσι?? Το οτι μεχρι στιγμης βγαινουν μονο ακριβες υλοποιησεις ειναι ακριβως αυτος. Αι πλουσιοι που τα αγοραζουν εχουν απειρος περισσοτερες πιθανοτητες να εχουν δικο του χωρο που μπορει να σταγασει τα αυτοκινητα αυτα με ασφαλεια (οχι καλωδια σε κοινοχρηστους χωρους). Αν βγαζανε οικονομηκες υλοποιησεις με λογικα χρηματα και εξοπλησμους (που δεν θα τα ακουμπουσαν οι πλουσιοι) οι παραγγελιες και οι πωλησεις τους θα ηταν ακομα λιγοτερες απο οτι τωρα. Υποδομες αυτο χρειαζονται πρωτα και μετα πολλα μοντελα, το ιδιο ισχυει και για τα αλογα και τα αμαξια που παρθεσες , τι να τα κανανε τα αμαξια αμα δεν ειχαν που να βρουν βενζινη. Οσο οι υποδομες αυξανονταν, αυξανονταν και τα αμαξια. Τα αυτοκινητα ειναι ευκολια και χρηστικοτητα αν δεν μπορει να στο παρεχει αυτο τοτε παρε καλυτερα τα ΜΜΜ θα σου βγει και φθηνοτερα και με ακομη μικροτερο footprint απο μερος σου.

Κρίνεις εξ'ιδίων τα αλλότρια. Επειδή εσένα δεν σε βολεύουν (αυτά που νομίζεις ότι είναι τα ηλεκτρικά) δεν σημαίνει ότι δεν βολευει κανένα. Στην Νορβηγία το 30% που οδηγεί καθαρά ηλεκτρικά μια χαρά τα καταφέρνει. Και η μεγαλύτερη έκρηξη στην υιοθέτηση των ηλεκτρικών δεν είναι στην Αμερική ή την Ευρώπη αλλά την φτωχή Κίνα με προσιτά καθημερινά αυτοκίνητα

image.png.d7b884501c2d460f5388203ea2e6936c.png

 

Επεξ/σία από Omnigeek
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι υποδομες εχει και τι ανταποδοτηκοτητες δοθηκαν εκει ομως? Αυτο να κρινεις και μετα να λες στην Nορβηγια μπλα μπλα. Εκει δοθηκαν τρελες χρηματοδοτησεις για αυτα και επισης στηθηκανε και πολλες υποδομες για το στηριξουν. Επισης μια και βρισκεις τετοια στατιστικα πες μας ποσο απο το ποσοστο αυτο ειναι στις πολεις και ποσο σε κομωπολεις που μπορουν οι κατοικοι να εχουν το χωρο να στεγασουν ιδιοκτητες υποδομες. Δεν κρινω τπτ. Χεστικα πως θα ειναι τα αυτοκινητα στο μελον αρκει να μπορω να κανω την δουλεια μου (και οχι σημερα με ενα τετοιο δεν θα την εκανα μιας και δουλευω ολη μερα με αυτοκινητο με μεσο ορι 180-200 χλμ ημερησιως). Υποδομες να μπορω (ο καθε εγω) να φορτισω οπου βρεθω και τοτε θα παρουν μπροστα τα αυτοκινητα αυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, primeragt είπε

Τι υποδομες εχει και τι ανταποδοτηκοτητες δοθηκαν εκει ομως? Αυτο να κρινεις και μετα να λες στην Nορβηγια μπλα μπλα. Εκει δοθηκαν τρελες χρηματοδοτησεις για αυτα και επισης στηθηκανε και πολλες υποδομες για το στηριξουν. Επισης μια και βρισκεις τετοια στατιστικα πες μας ποσο απο το ποσοστο αυτο ειναι στις πολεις και ποσο σε κομωπολεις που μπορουν οι κατοικοι να εχουν το χωρο να στεγασουν ιδιοκτητες υποδομες. Δεν κρινω τπτ. Χεστικα πως θα ειναι τα αυτοκινητα στο μελον αρκει να μπορω να κανω την δουλεια μου (και οχι σημερα με ενα τετοιο δεν θα την εκανα μιας και δουλευω ολη μερα με αυτοκινητο με μεσο ορι 180-200 χλμ ημερησιως). Υποδομες να μπορω (ο καθε εγω) να φορτισω οπου βρεθω και τοτε θα παρουν μπροστα τα αυτοκινητα αυτα.

Δεν στήθηκε καμία υποδομή που δεν μπορεί να φτιαχτεί σε λίγα χρόνια. Οι φορτιστές στα πεζοδρόμια κοστίζουν ελάχιστα και απλώνονται στην Ευρώπη αστραπιαία. Εσύ με 180-200 χιλιόμετρα ημερησίως δεν είσαι αντιπροσωπευτικό δείγμα του μέσου οδηγού που κάνει κάτω από 30 και ένα αυτοκίνητο με 300 χιλιόμετρα αυτονομία των καλύπτει πλήρως χωρίς να πάει ποτέ σε φορτιστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

Κρίνεις εξ'ιδίων τα αλλότρια. Επειδή εσένα δεν σε βολεύουν (αυτά που νομίζεις ότι είναι τα ηλεκτρικά) δεν σημαίνει ότι δεν βολευει κανένα. Στην Νορβηγία το 30% που οδηγεί καθαρά ηλεκτρικά μια χαρά τα καταφέρνει. Και η μεγαλύτερη έκρηξη στην υιοθέτηση των ηλεκτρικών δεν είναι στην Αμερική ή την Ευρώπη αλλά την φτωχή Κίνα με προσιτά καθημερινά αυτοκίνητα

image.png.d7b884501c2d460f5388203ea2e6936c.png

Για πες μας τι γινεται νομοθετηκα αυτη τη στιγμη στην Κινα σε σχεση με τα ηλεκτροκινητα και τα συμβατικα και θα δεις γιατι εχει ξεκινησει η αυξανομενη υιοθετηση εκει (το ριχνουν εκει γιατι δεν θελουν να ρηξουν την βρομικη βιομηχανια τους χοντρικα). Αν σου βαλουν και σενα φορο στο συμβατικο και φοροελαφρυνση στο ηλεκτρικο θα στραφεις εκει ασχετα αν σαρεσει η οχι ασχετα αν μπορεις να κανεις 100% την δουλεια σου ή οχι. Τελος το γραφημα ειναι estimate projection και δεν αντικατοπτριζει καμια πραγματικοτηα αλλα υποθετικα σεναρια και τασεις προς το παρον.

Αν θελουμε να παει μπροστα η ηλεκτροκινηση πρεπει να γινουν καποιες κινησεις πρωτα που αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν.

1) Κοινο πρωτυπο φορτισης, ολοι το ιδιο βυσμα.

2) Σταθμοι εκτακτης αναγκης με δυνατοτητα ταχυφορτισης ολιγων λεπτων.

3) Σταθμοι φορτισης με μεγαλη συχνοτητα και επαρκη καλυψη τοσο γεωγραφικη οσο και πλυθησμιακη.

Αν δεν προβλεφθουν αυτα μην περιμενετε να γινει mainstream η αμιγως ηλεκτροκινηση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, NT1G είπε

LOL

Είναι startup εταιρείες χωρίς εμπειρία, που θα αλλάξουν τον κόσμο. Ο Musk έχει όραμα, και σώζει εκατομμύρια ανθρώπους με το autopilot ειδικά με την πλήρη αυτονομία που θα κυκλοφορήσει τον Αύγουστο, καθώς και με τα ηλεκτρικά που θα γεμίζουμε από τα κεραμίδια της σκεπής μας δωρεάν, όλοι ανεξαιρέτως,  και που είναι ήδη πιο φθηνά και από τα πήλινα που βάζουμε. Εντωματαξή η αγορά έχει ήδη αποφασίσει ότι θέλει BEV, και οι αυτοκινητοβιομηχανίες που σκοτώνουν εκατομμύρια κόσμο με τους ρύπους, και δεν ζητούν συγνώμη κιόλας, τρέχουν και δεν φτάνουν. Επίσης η Ιαπωνία που προωθεί το υδρογόνο είναι ηλίθια αφού μόνο οι μπαταρίες είναι το μέλλον και θα φάει τα μούτρα της.

Οπότε απαγορεύεται να κρίνεται τον Musk και τις εταιρείες του γιατί είσαστε οπισθοδρομικοί πετρελαιολάγνηδες. Είναι το μέλλον. Πόσες φορές πρέπει να το πούμε? 

@primeragt . Τι δεν καταλαμβαίνεις? Αφού δεν είσαι αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού. Ο περισσότερος κόσμος οδηγά μόνο 30κμ την ημέρα. Οι υπόλοιποι που δεν ανήκετε σε αυτήν την κατηγορία να σταματήσετε να οδηγάτε μεγάλες αποστάσεις. 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...