Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Ε ναι γιατι ως γνωστον η Capcom φταιει που η Nintendo εβγαλε μετα απο 3.5χρονια απο την κυκλοφορια των twins πιο αδυναμη κονσολα απο αυτα.

Και το bayonetta 2 πχ του Wii U κιολας,με frame drops ειναι στο Switch σε 720p που ειναι και κατωτερο(απο πλευρας γραφικων).

Κατα τα αλλα η εταιρεια προφανως αν ειναι να κυκλοφορησει Dmc5 το πιο πιθανο να το κανει μεσω streaming οπως εγινε με το RE7.

Αν θελει ο κοσμος να βλεπει παιχνιδια με τεχνικο τομεα αυτο του Dmc5 ή και του Red Dead 2 σε κονσολα της Nintendo,τοτε ξερετε που πανε οι ευθυνες πρωτα και σιγουρα οχι στον developer.

Κοίτα, από την στιγμή που διάλεξε το concept του hybrid δεν είχε και πολλές επιλογές. Απλά έπρεπε να βάλει τον Χ2 που θεωρητικά έχει ίδια απόδοση με τα original twins. Εκείνη την περίοδο αναπτυσσόταν και αυτό, οπότε σε docked mode τουλάχιστον θα είχε απόδοση κονσόλας 4ετίας. 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
10 minutes ago, Fulgore said:

Και το bayonetta 2 πχ του Wii U κιολας,με frame drops ειναι στο Switch σε 720p που ειναι και κατωτερο(απο πλευρας γραφικων).

Το Bayonetta 2 τρέχει σε 720p60 στο Switch, ενώ τρέχει σε 720p30 στο Wii U. Θεωρείς ότι τα περισσότερα καρέ σημαίνουν κατώτερα γραφικά;

12 minutes ago, Fulgore said:

Αν θελει ο κοσμος να βλεπει παιχνιδια με τεχνικο τομεα αυτο του Dmc5 ή και του Red Dead 2 σε κονσολα της Nintendo,τοτε ξερετε που πανε οι ευθυνες πρωτα και σιγουρα οχι στον developer.

Η Capcom ήταν αυτή που ζήταγε από την Ν να βάλει στο NSw 4GB RAM για να μπορέσει να κάνει port την RE engine. Just sayin.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Malthador είπε

Η Capcom ήταν αυτή που ζήταγε από την Ν να βάλει στο NSw 4GB RAM για να μπορέσει να κάνει port την RE engine. Just sayin.

Τουλάχιστον γι αυτό θα έπρεπε να την ευχαριστούμε ακόμα και αν δεν κάνουν port την RE engine. Ένα Switch με την μισή Ram θα δημιουργούσε ακόμα περισσότερα προβλήματα μέχρι και σε indie game ports.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Malthador είπε

Το Bayonetta 2 τρέχει σε 720p60 στο Switch, ενώ τρέχει σε 720p30 στο Wii U. 

Η Capcom ήταν αυτή που ζήταγε από την Ν να βάλει στο NSw 4GB RAM για να μπορέσει να κάνει port την RE engine. Just sayin.

Κατωτερα γραφικα σε σχεση με το DMC5 που αναφερθηκε πιο πισω εννοουσα,οχι σε σχεση με την Wii U εκδοση.Λαθος δικο μου αν δεν ηταν ξεκαθαρο.

Περαν τουτου αυτο που λεω ειναι οτι λιγο πολυ πρεπει ο κοσμος να το παρει αποφαση οτι στα περισσοτερα multiplatform παιχνιδια με απαιτησεις,καλυτερα να εχει και αλλη μια κονσολα(twins ή pc)και να μην περιμενει θαυματα.

Αυτο ειναι το hardware και οι δυνατοτητες του Switch,και προφανως αξιοποιουνται πληρως μονο στα exclusive παιχνιδια της ιδιας εταιρειας.

 

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Ε ναι γιατι ως γνωστον η Capcom φταιει που η Nintendo εβγαλε μετα απο 3.5χρονια απο την κυκλοφορια των twins πιο αδυναμη κονσολα απο αυτα.

Και το bayonetta 2 πχ του Wii U κιολας,με frame drops ειναι στο Switch σε 720p που ειναι και κατωτερο(απο πλευρας γραφικων).

Κατα τα αλλα η εταιρεια προφανως αν ειναι να κυκλοφορησει Dmc5 το πιο πιθανο να το κανει μεσω streaming οπως εγινε με το RE7.

Αν θελει ο κοσμος να βλεπει παιχνιδια με τεχνικο τομεα αυτο του Dmc5 ή και του Red Dead 2 σε κονσολα της Nintendo,τοτε ξερετε που πανε οι ευθυνες πρωτα και σιγουρα οχι στον developer.

Το πρόβλημα το δικό μου με την Capcom(καλά...πρόβλημα, δεν χάνω και τον ύπνο μου, κουβέντα να γίνεται) δεν είναι το ότι δεν κάνει port games όπως τα RE2 και DMC5. Όπως έχω ξαναγράψει η Capcom γνωρίζει τις δυνατότητες της κονσόλας και σου λέει: αντί να κάτσω να κάνω ταχυδακτυλουργικά όπως η Panic Button κάθε φορά που θέλω να τρέξει ένα καινούριο game στο Switch, δεν ασχολούμαι καθόλου και τελειώνει η ιστορία. 

Το γεγονός επίσης ότι βγάζει στο Switch ports παλαιών games, σαν να σου πετάνε κοκκαλάκι, το θεωρώ υποφερτό. Έυκολα λεφτά είναι, στην τελική όποιος θέλει ας τα αγοράσει.

Το ότι βγάινει όμως και σου λέει: αγόρασε το port 7ετίας για να το σκεφτώ ΑΝ θα ασχοληθώ να σου φέρω και το DMC5 (πράγμα που δεν επρόκειτο να γίνει ούτως ή άλλως) το θεωρώ τουλάχιστον θράσος. Και εδώ θα συμφωνήσω με το Malthador που λέει ότι συμπεριφέρονται στους Switch owners σαν σκουπίδια και θα το πάω ακόμα παραπέρα λέγοντας ότι πλέον μας το λένε και στα μούτρα μας.

Όχι ότι οι Switch owners είναι άμοιροι ευθυνών γι'αυτή την κατάσταση αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.....

Επεξ/σία από RedAlert539
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Το Bayonetta 2 τρέχει σε 720p60 στο Switch, ενώ τρέχει σε 720p30 στο Wii U. Θεωρείς ότι τα περισσότερα καρέ σημαίνουν κατώτερα γραφικά;

Η Capcom ήταν αυτή που ζήταγε από την Ν να βάλει στο NSw 4GB RAM για να μπορέσει να κάνει port την RE engine. Just sayin.

Αυτο ακριβως.Η ιδια η capcom ειπε της nintendo για τα 4gb ram για την resi engine και δεν εχουμε κανενα απο αυτα.Αλλα ξεχασα θα κανει port  το 0,1 και 4 με το γνωστο switch cart tax ασχετως αν μονο το 0 ειναι retail και τα υπολοιπα digital!!!!!Μαλιστα to eurogamer επικοινωνησε με την crapcom να μαθει για ποιο λογο τα χρεωνει τοσα,μηπως εχουν κανα καινουργιο feature.Εε εννοειται οτι δεν εχουν.

Πραγματικα ηθελα να τους δωσω τα λεφτα μου αλλα nope.Ας μην εχει καθολου αυτην την υποστηριξη της capcom πλεον η nintendo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, D.Luffy είπε

Όταν στο Xbox One S χρειάζεται να πέσει πολύ πετσόκομμα για να τρέξει ικανοποιητικά το DMC5, αναρωτιέμαι τι θα κάνουν στο Switch. 100x100 ανάλυση?

Δεν το θεωρώ ιδιαίτερα δύσκολο. Το παιχνίδι μπορούν εύκολα να το τρέξουν σε 720p και με αρκετές εκπτώσεις σε textures και particles για να έχει target τα 60fps. Είναι ιδανικό; Σίγουρα όχι όμως άνετα γίνεται και το αποτέλεσμα μπορεί να είναι πολύ καλύτερο από ότι κάτι σαν το wolvestein που και αυτό είναι πετσοκομμενο αλλά παίζει θαυμάσια. 

Για το bayo 2 που αναφέρθηκε, ναι μεν τεχνικά είναι κατώτερο όμως δεν το λες ούτε άσχημο, ούτε λειψό. Συνεπώς λοιπόν και δεδομένου ότι το dmc5 έτσι και αλλιώς θα χρειαστεί σοβαρή δουλειά για μεταφορά τότε άνετα μπορούν να κάνουν μαγικά και να το φέρουν σε αντίστοιχο επίπεδο ποιότητας στον οπτικό τομέα και να το ρίξουν στην αγορά. 

Το ζήτημα είναι όμως ότι αυτό θέλει δουλειά και τέτοια δουλειά ή capcom δεν πρόκειται να κάνει ή μάλλον δεν πρόκειται να το χρεωθεί και να το ρισκάρει παρά το γεγονός ότι στα δικά μου μάτια το ρίσκο στάνταρ θα αποδώσει καρπούς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι δηλωσεις της για το Dragons Dogma προφανως και ειναι για γελια.

Εκτος αν ηταν σποντα οτι τα παιχνιδια της περαν των Monster Hunter δεν πουλανε καλα στις κονσολες της Nintendo.

Θυμαμαι παντως και επι εποχες Resident evil με τα τοτε Remake και Zero που ειχαν απογοητευτει απο τις τοτε πωλησεις τους.

Δεν ξερω στην Ιαπωνια και οι αλλες εταιρειες πως την βλεπουν την Nintendo γενικα.

Για παραδειγμα Square και Platinum γιατι δεν βγαλανε το Nier Automata στο Switch ακομα?Μεχρι και στο Xbox βγηκε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Δεν το θεωρώ ιδιαίτερα δύσκολο. Το παιχνίδι μπορούν εύκολα να το τρέξουν σε 720p και με αρκετές εκπτώσεις σε textures και particles για να έχει target τα 60fps. Είναι ιδανικό; Σίγουρα όχι όμως άνετα γίνεται και το αποτέλεσμα μπορεί να είναι πολύ καλύτερο από ότι κάτι σαν το wolvestein που και αυτό είναι πετσοκομμενο αλλά παίζει θαυμάσια.  

Target στα 60fps αποκλείεται να έχει. Εδώ στο Trials Rising χρειάστηκε να πάνε στα 30fps μαζί με το κόψιμο ανάλυσης και ένα σωρό άλλα εφέ.

Και το Trials είναι ένα πάρα πολύ αστείο παιχνίδι όταν το συγκρίνουμε με ολόκληρο DMC5.

Doom και Wolfenstein επίσης στα 30fps αντί για το 60άρι που είχαν στα Twins.

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

 Target στα 60fps αποκλείεται να έχει. Εδώ στο Trials Rising χρειάστηκε να πάνε στα 30fps μαζί με το κόψιμο ανάλυσης και ένα σωρό άλλα εφέ.

Ναι δεν είπα αυτό, είπα ότι εφόσον θα πέσει που θα πέσει δουλειά το target θα είναι τα 60fps με τον οπτικό τομέα να είναι εφάμιλλος του bayo 2. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται. Αν απλά πάρουν την μηχανή αυτούσια και απλά ρίχνουν ότι βρίσκουν σε low - medium settings τότε προφανώς και δεν μπορεί να τρέξει στα 60. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ikaruga24 είπε

Ναι δεν είπα αυτό, είπα ότι εφόσον θα πέσει που θα πέσει δουλειά το target θα είναι τα 60fps με τον οπτικό τομέα να είναι εφάμιλλος του bayo 2. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται. Αν απλά πάρουν την μηχανή αυτούσια και απλά ρίχνουν ότι βρίσκουν σε low - medium settings τότε προφανώς και δεν μπορεί να τρέξει στα 60. 

Ναι, στην θεωρία γίνεται αλλά εδώ η Capcom δεν θέλει να επομιστεί το κόστος για την κυκλοφορία πχ των RE remastered σε cartridges και θα κάτσει να αναθέσει σε ομάδα να επαναπρογραμματίσει ολόκληρη engine για το Switch? 

Ακόμα και το streaming του RE7 είναι αποθαρρυντικό γιατί δείχνει ότι πρέπει να πέσει πολύ δουλειά για να τρέξει σωστά η engine στο σύστημα. Αν μπορούσαν να το βγάλουν εύκολα με όλα τα settings στο low, θα το είχαν κάνει ήδη.

Βέβαια όλα αυτά αν το Dragon's Dogma πιάσει τις πωλήσεις που ονειρεύονται... Ακόμα και αυτό είναι δύσκολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο μεταξύ η Capcom ήταν από τις πρώτες εταιρείες που είχαν switch prototype από την Nintendo και μάλιστα οι φήμες λένε ότι αν έχει 4gb Ram το switch - είναι επειδή η πρώτη το ζήτησε.

Προφανώς ή ζήτησε και άλλα και η Nintendo την "έγραψε" σε αυτά που ζήτησε ή το αντίστροφο, όπως και να έχει ο μεν "έγραψε" τον δε.

Ίσως μάθουμε κάποτε τι συνέβη, έτσι για την ιστορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ηταν σωστοι στην capcom θα εφερναν την συλλογη DmC στο switch  και θα αφηναν τις βλακειες τυπου να πουλησει το dogma για να αρχισουν να σκεφτονται για το dmc5.Λες και δεν ξερουν οτι αν οντως εφερναν το dmc5 στο switch δεν θα ειχαν τρελο κερδος.Αυτες τις βλακειες μεχρι στιγμης τις κανει η capcom και η bandai με το fighterz και one piece seeker.Το πρωτο ηρθε μισο χρονο μετα.Το δευτερο θα ερθει μετα απο μισο χρονο ξανα και σιγουρα θα ξαναζητησουν απο τον κοσμο να παρακαλεσει για να φερουν και το νεο dragon ball rpg.

Αν μια εταιρια σκεφτεται σωστα οπως η square μπορει να βγαλει λεφτα χωρις να εκνευριζει τον κοσμο.Εφτιαξαν το octopath σαν ενα πιλοτικο rpg game για να δουνε πως θα παει το switch.Ειδαν οτι πουλησε 1.5 εκατομμυριο και τι κανουν τωρα;Συνεχιζουν το game λογικα με αλλη ιστορια και λιγοτερο content στα κινητα να δουνε και εκει πως θα τα πανε και για το switch  ξεκινησαν ηδη να φτιαχνουν νεο game αλλα αγνωστο για την ωρα αν θα ειναι καποια συνεχεια ή απλως στον ιδιο κοσμο.

Και κατι για το κλεισιμο

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...