Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 ώρες πριν, non-serviam είπε

Άρα εσύ είσαι αυτός που έγραφε για την έλλειψη βάθους σε άλλα παιχνίδια, με "επίκληση στην αυθεντία" από βίντεο γιουτιουμπερ.... Good job bro! Εγώ τουλάχιστον σου μιλάω για μια διαδικασία από την οποία έχω και μια, έστω μικρή αναλογικά, εμπειρία.

Τι εστί λεπτομερές άραγε; Ότι πχ σου έχουν ***  μπορείς να κάνεις, ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΒΑΘΟΣ στο παιχνίδι και περνάς και τον χρόνο σου; Που μέχρι και σε π0υτ@νες μπορείς να πας; Αλλά οκ. Τράβα ολοκλήρωσε εσύ το BOTW, και μετά κάνε load το τελευταίο save file και ξαναολοκλήρωσε το. Και μετά κάνε load το τελευταίο save file και... Ώπα ώπα, το παιχνίδι έχει βάθος. Τόσο πολύ που αμέσως σε πετάει στην επιφάνεια με την ολοκλήρωση. Το αγαπάω το BOTW, αλλά βγάλτε το κεφάλι σας μερικοί (παραλείπεται για να μην φάμε πάλι ban)...

Ναι εγώ είμαι και ναι έχω "αυθεντία" στο να ξεχωρίζω βάθος όπως και έχω "αυθεντία" στο να ανακαλύπτω άτομα τα οποία μπορούν να κάνουν το ίδιο και εσύ δεν είσαι ένας από αυτούς γιατί αν ήσουν θα σου ήταν εύκολο να γράψεις παραδείγματα με τεκμηρίωση και όχι "είναι εκατοντάδες φορές λεπτομερέστερο". Το βάθος δεν είναι ορατό σε όλους γιατί πολύ απλά δεν το ψάχνουν όλοι. Ο πιο πολύς κόσμος θέλει απλά να διασκεδάσει και να περάσει καλά χωρίς πολλά πολλά. Εγώ και οι όμοιοι μου είμαστε λίγοι αλλά απόλυτα συνεπείς σε αυτό που θέλουμε από ένα παιχνίδι που φτιάχτηκε για εμάς. 

Η ποσότητα λοιπόν σε ένα παιχνίδι δεν συνιστά βάθος. Θα φέρω ως παράδειγμα ένα πολύ απλό strategy παιχνίδι ονόματι Into the breach το οποίο έχει στρέμματα περισσότερου βάθους από τα περισσότερα strategy εκεί έξω, παλιά και καινούργια, με λίγους απλούς κανόνες όπως και το Wargroove και σου έβαλα επίτηδες strategy ως παράδειγμα γιατί αυτά τα παιχνίδια από την φύση τους έχουν έναν βαθμό βάθους με το καλημέρα. 

P.S. δεν σχολιάζω το υπόλοιπο μήνυμα όμως το link το έβαλες για να μου αποδείξεις ότι έχω δίκιο; Ευχαριστώ γιατί αυτό ακριβώς αποδεικνύει.  

19 ώρες πριν, Mistwalker είπε

Από εκείνο το event μονάχα αυτό το game και το shinmegami tensei δεν ήρθαν ή δεν θα τα δούμε και πότε.

Είμαι απόλυτος φαν της main σειράς shin megami tensei αλλά δυστυχώς η σειρά παίρνει δεκαετία για να φτιαχτεί. Δεν με νοιάζει αρκεί το παιχνίδι να είναι σούπερ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Είμαι απόλυτος φαν της main σειράς shin megami tensei αλλά δυστυχώς η σειρά παίρνει δεκαετία για να φτιαχτεί. Δεν με νοιάζει αρκεί το παιχνίδι να είναι σούπερ.

Το κακό με αυτούς είναι ότι δεν υπάρχουν νέα με το τι γίνεται στο game μετά το τελευταίο 10 sec trailer πριν κάνα χρόνο.Στα αλλά games που επίσης δεν έχουμε νέα μια στο τόσο βγαίνει κάποιος για να πει ότι η δουλειά προχωράει αλλά αν κάνουν τόσα χρόνια κάτι πρέπει να πουν μια πρόταση τουλάχιστον να γνωρίζει ο κόσμος ότι δεν το σταμάτησαν.Μπορει να το έγραψαν σε τίποτα γιαπωνέζικα site αλλά στα δυτικά fansites της nin δεν έχω δει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ikaruga24 είπε

Ναι εγώ είμαι και ναι έχω "αυθεντία" στο να ξεχωρίζω βάθος όπως και έχω "αυθεντία" στο να ανακαλύπτω άτομα τα οποία μπορούν να κάνουν το ίδιο και εσύ δεν είσαι ένας από αυτούς γιατί αν ήσουν θα σου ήταν εύκολο να γράψεις παραδείγματα με τεκμηρίωση και όχι "είναι εκατοντάδες φορές λεπτομερέστερο". Το βάθος δεν είναι ορατό σε όλους γιατί πολύ απλά δεν το ψάχνουν όλοι. Ο πιο πολύς κόσμος θέλει απλά να διασκεδάσει και να περάσει καλά χωρίς πολλά πολλά. Εγώ και οι όμοιοι μου είμαστε λίγοι αλλά απόλυτα συνεπείς σε αυτό που θέλουμε από ένα παιχνίδι που φτιάχτηκε για εμάς. 

Η ποσότητα λοιπόν σε ένα παιχνίδι δεν συνιστά βάθος. Θα φέρω ως παράδειγμα ένα πολύ απλό strategy παιχνίδι ονόματι Into the breach το οποίο έχει στρέμματα περισσότερου βάθους από τα περισσότερα strategy εκεί έξω, παλιά και καινούργια, με λίγους απλούς κανόνες όπως και το Wargroove και σου έβαλα επίτηδες strategy ως παράδειγμα γιατί αυτά τα παιχνίδια από την φύση τους έχουν έναν βαθμό βάθους με το καλημέρα. 

P.S. δεν σχολιάζω το υπόλοιπο μήνυμα όμως το link το έβαλες για να μου αποδείξεις ότι έχω δίκιο; Ευχαριστώ γιατί αυτό ακριβώς αποδεικνύει.  

Για πες μου μύστη μου τι εστί βάθος; Οι λεπτομέρειες που σου γράφω δεν σου κάνουν (ή δεν μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ, ή δεν θέλεις. ας βάλω μερικά παραδείγματα ακόμα λοιπόν: https://screenrant.com/grand-theft-auto-gta-5-hidden-secrets-abilities-missions/, https://www.ign.com/wikis/gta-5/Things_to_Do_In_GTA_5#Parachute), αλλά σου κάνει σου κάνει το "βάθος". Για εξήγησε και σε εμένα που δεν είμαι από τις αυθεντίες σου λοιπόν. Μήπως το βάθος σου είναι τα physics; Μήπως το βάθος σου είναι κάτι σαν την θρησκεία: "ναι αλλά εγώ το νιώθω μέσα μου"; Μήπως είναι η ιστορία (που είναι ανύπαρκτη στο botw -> κλασσικές καρικατούρες: χοντρός βασιλιάς, μέσα στην κάβλα maiden πριγκίπισσα, τζιβιτζιλού φιλενάδα, το όρκ, ο κάγκουρας και η notice me senpai)? (εμένα πάντως το "Fight Teen Wolf As Bigfoot" δεν με χαλάει)

"Ο πιο πολύς κόσμος θέλει απλά να διασκεδάσει και να περάσει καλά χωρίς πολλά πολλά." No shit Sherlock. Συγγνώμη πάντως που εμείς οι πλεμπαίοι δεν είμαστε σαν και εσάς τους ανώτερους deep divers.

Για το λινκ: ξέρουμε ανάγνωση; Γιατί εγώ βλέπω ένα ζελντα το χρόνο σχεδόν, τα τελευταία 20 χρόνια (και μια ανακοίνωση botw 2 πέρσι). Φορητό ή σταθερό. Που πλέον δεν υφίστανται ως δυο. Πως λοιπόν αποδεικνύει τα γραφόμενα σου ακριβώς; Εκτός αν ξέρεις κάτι για κάποιο άλλο ζέλντα τώρα στα κοντά.

(τα παιχνίδια που γράφεις δεν τα ξέρω και δεν μπορώ να έχω άποψη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Mistwalker είπε

Το κακό με αυτούς είναι ότι δεν υπάρχουν νέα με το τι γίνεται στο game μετά το τελευταίο 10 sec trailer πριν κάνα χρόνο.Στα αλλά games που επίσης δεν έχουμε νέα μια στο τόσο βγαίνει κάποιος για να πει ότι η δουλειά προχωράει αλλά αν κάνουν τόσα χρόνια κάτι πρέπει να πουν μια πρόταση τουλάχιστον να γνωρίζει ο κόσμος ότι δεν το σταμάτησαν.Μπορει να το έγραψαν σε τίποτα γιαπωνέζικα site αλλά στα δυτικά fansites της nin δεν έχω δει κάτι.

Κοίταξε επειδή την Atlus την ξέρω όπως την παλάμη του χεριού μου σε ότι αφορά τα SMT δεν θα ακούσεις ποτέ τίποτε πριν να είναι έτοιμοι για κυκλοφορία σε λίγο χρονικό διάστημα. Δείχνουν πολύ λίγα πράγματα και προσωπικά το προτιμώ έτσι γιατί το παιχνίδι όταν εν τέλη έρθει θα είναι ένα μυστήριο. Το πρώτο επίσημο main SMT στις δικές μας όχθες ήταν το 3 το οποίο βγήκε το 2004 σε εμάς και το 4 στο 3DS το 2014. Τώρα μεταξύ μας δεν περιμένω το 5 να μας έρθει το 2024 αλλά είμαι 100% σίγουρος ότι θα το δούμε κάποια στιγμή ως το 2022. Μιλάμε ότι πρόκειται για το πρώτο main line SMT παιχνίδι σε HD και θεωρώ ότι θα είναι και τιτανοτεράστιο τόσο σε μέγεθος όσο και σε εύρος όπως και τα προηγούμενα. 

Αστους να είναι το Persona το εμπορικό κομμάτι και άσε το main SMT να είναι το πραγματικό hardcore παιχνίδι. 

18 λεπτά πριν, non-serviam είπε

Για πες μου μύστη μου τι εστί βάθος; Οι λεπτομέρειες που σου γράφω δεν σου κάνουν (ή δεν μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ, ή δεν θέλεις. ας βάλω μερικά παραδείγματα ακόμα λοιπόν: https://screenrant.com/grand-theft-auto-gta-5-hidden-secrets-abilities-missions/, https://www.ign.com/wikis/gta-5/Things_to_Do_In_GTA_5#Parachute), αλλά σου κάνει σου κάνει το "βάθος". Για εξήγησε και σε εμένα που δεν είμαι από τις αυθεντίες σου λοιπόν. Μήπως το βάθος σου είναι τα physics; Μήπως το βάθος σου είναι κάτι σαν την θρησκεία: "ναι αλλά εγώ το νιώθω μέσα μου"; Μήπως είναι η ιστορία (που είναι ανύπαρκτη στο botw -> κλασσικές καρικατούρες: χοντρός βασιλιάς, μέσα στην κάβλα maiden πριγκίπισσα, τζιβιτζιλού φιλενάδα, το όρκ, ο κάγκουρας και η notice me senpai)? (εμένα πάντως το "Fight Teen Wolf As Bigfoot" δεν με χαλάει)

Πόσες φορές πρέπει να το γράψω; Το βάθος σε ένα παιχνίδι είναι οι μηχανισμοί του σε gameplay ή/και μηχανισμοί που αλλάζουν τον κόσμο. Ολα αυτά που μου έδειξες λοιπόν και η...επίσκεψη στα μπουρδέλα που ανέφερες δεν έχουν απολύτως κανέναν αντίκτυπο ούτε στο gameplay αλλά ούτε και στους μηχανισμούς είτε τους δικούς σου ως παίκτης είτε και του κόσμου που βρίσκεσαι εντός παιχνιδιού. Το Witcher 3 είναι ένα τρανό παράδειγμα εντελώς ρηχού παιχνιδιού σε όλα ΕΚΤΟΣ από το design των διαλόγων και του κόσμου που ανταποκρίνεται στις επιλογές του παίκτη ως Geralt. Το Zelda είναι στο ακριβώς αντίθετο ρεύμα, δεν έχει τους παραμικρούς μηχανισμούς διαλόγων αλλά έχει άπειρους μηχανισμούς gameplay, μάχης, αλληλένδετων γραναζιών που έτσι και αρχίζεις να πειραματίζεσαι χάνεις τη μπάλα. Η κάθε σου ενέργεια παράγει πρακτικά αποτελέσματα και μπορείς να μηχανεύσεις διάφορα σκηνικά εκμεταλλευόμενος το πλαίσιο δράσης του παιχνιδιού. Κάνε μια προσπάθεια σε Hero mode όπου εκεί το παιχνίδι σε υποχρεώνει να ασχοληθείς εις βάθος με τα συστήματα του αλλιώς δεν επιβιώνεις. 

26 λεπτά πριν, non-serviam είπε

"Ο πιο πολύς κόσμος θέλει απλά να διασκεδάσει και να περάσει καλά χωρίς πολλά πολλά." No shit Sherlock. Συγγνώμη πάντως που εμείς οι πλεμπαίοι δεν είμαστε σαν και εσάς τους ανώτερους deep divers.

Ασε μας ρε μεγάλε, λες και σε θίξαμε. Εγώ προτιμώ παιχνίδια που δεν υποτιμούν την νοημοσύνη μου ούτε και με θεωρούν βλαμμένο παιδάκι που δεν μπορεί να σκεφτεί και να κάνει/λύσει πράγματα μέσα από το παιχνίδι. Δεν γουστάρω το fast food gaming όπως οι περισσότεροι. 

31 λεπτά πριν, non-serviam είπε

Για το λινκ: ξέρουμε ανάγνωση; Γιατί εγώ βλέπω ένα ζελντα το χρόνο σχεδόν, τα τελευταία 20 χρόνια (και μια ανακοίνωση botw 2 πέρσι). Φορητό ή σταθερό. Που πλέον δεν υφίστανται ως δυο. Πως λοιπόν αποδεικνύει τα γραφόμενα σου ακριβώς; Εκτός αν ξέρεις κάτι για κάποιο άλλο ζέλντα τώρα στα κοντά.

Αποδεικνύεται ότι έχω δίκιο επειδή δεν ξέρεις να διαβάζεις. Αναφέρθηκα στα 3D Zelda και σου έκανα νια νια ακόμα και την σειρά αλλά με κάποιο μαγικό τρόπο μπήκαν και τα 2D μέσα στη σούπα σου. Το πιο σύντομο Zelda που είδαμε ήταν το expansion pack του ocarina of time (δηλαδή το Majora Mask) μετά από δυο χρόνια το οποίο όμως ούτε κατά διάνοια δεν είχε το μέγεθος ή το εύρος του Ocarina. Ηταν όμως πιο γεμάτο και πιο βαθύ (να και ένα ωραίο παράδειγμα) από το Ocarina. Ολα τα υπόλοιπα Zelda που ανέφερα έχουν 5-7 χρόνια διαφορά μεταξύ τους. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Κοίταξε επειδή την Atlus την ξέρω όπως την παλάμη του χεριού μου σε ότι αφορά τα SMT δεν θα ακούσεις ποτέ τίποτε πριν να είναι έτοιμοι για κυκλοφορία σε λίγο χρονικό διάστημα. Δείχνουν πολύ λίγα πράγματα και προσωπικά το προτιμώ έτσι γιατί το παιχνίδι όταν εν τέλη έρθει θα είναι ένα μυστήριο. Το πρώτο επίσημο main SMT στις δικές μας όχθες ήταν το 3 το οποίο βγήκε το 2004 σε εμάς και το 4 στο 3DS το 2014. Τώρα μεταξύ μας δεν περιμένω το 5 να μας έρθει το 2024 αλλά είμαι 100% σίγουρος ότι θα το δούμε κάποια στιγμή ως το 2022. Μιλάμε ότι πρόκειται για το πρώτο main line SMT παιχνίδι σε HD και θεωρώ ότι θα είναι και τιτανοτεράστιο τόσο σε μέγεθος όσο και σε εύρος όπως και τα προηγούμενα. 

Αστους να είναι το Persona το εμπορικό κομμάτι και άσε το main SMT να είναι το πραγματικό hardcore παιχνίδι. 

Spoiler

Το συγκεκριμένο σκέφτομαι να το αρχίσω όταν τελειώσω με τα LM. Αλλά βλέπω τρεις εκδόσεις: την απλή, την apocalypse και μια άσχετη Strange Journey Redux. Που να χωθώ;

 

38 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Ασε μας ρε μεγάλε, λες και σε θίξαμε. Εγώ προτιμώ παιχνίδια που δεν υποτιμούν την νοημοσύνη μου ούτε και με θεωρούν βλαμμένο παιδάκι που δεν μπορεί να σκεφτεί και να κάνει/λύσει πράγματα μέσα από το παιχνίδι. Δεν γουστάρω το fast food gaming όπως οι περισσότεροι.

Ε ναι, επειδή το "Εγώ και οι όμοιοι μου είμαστε λίγοι αλλά απόλυτα συνεπείς σε αυτό που θέλουμε από ένα παιχνίδι που φτιάχτηκε για εμάς." δείχνει υγιή σκέψη, και εμείς οι λοιποί πουθενάδες θιχτήκαμε, μιας και μόνο για τέτοια είμαστε.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, non-serviam είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Το συγκεκριμένο σκέφτομαι να το αρχίσω όταν τελειώσω με τα LM. Αλλά βλέπω τρεις εκδόσεις: την απλή, την apocalypse και μια άσχετη Strange Journey Redux. Που να χωθώ;

Spoiler

Εντελώς διαφορετικά παιχνίδια. Το απλό είναι το κανονικό και είναι αυτοτελές. Το Apocalypse είναι μια υποθετική εξέλιξη και συνέχεια του απλού αλλά είναι πιο normal ως RPG και όχι τόσο απαιτητικό και σκληρό όσο το κανονικό. Λειτουργεί σαν άτυπο expansion, δεν είναι canon και είναι αρκετά πιο ελαφρύ. Το Redux είναι remake του original παιχνιδιού του DS και είναι όπως τα πρώτα πρώτα SMT παιχνίδια στην απεικόνιση. Είναι canon ιστορία γιατί το παιχνίδι παραλίγο να ήταν αυτό το 4 οπότε τώρα το θεωρούμε ως το 3.5. 

Ολα αξίζουν αλλά το απλό είναι μακράν το καλύτερο και η original εμπειρία SMT όπως προβλέπεται. Δεύτερο έρχεται το Redux και τρίτο το Apocalypse. Το Apocalypse μπορείς να το αγνοήσεις κιόλας αν θες αλλά έχει πολλά επικά σκηνικά μέσα και απίστευτη μουσική οπότε θα έλεγα σίγουρα να το τσεκάρεις και αυτό. 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Δεύτερον, δεν με αποσχολεί τι θεωρείς εσύ ότι αργεί ή όχι. Παραδοσιακά το κάθε Zelda παίρνει αρκετά χρόνια για να φτιαχτεί όπως και να είναι, ότι και αν χρησιμοποιεί. Από το πρώτο 3D Zelda ισχύει αυτό και συνεχίζει μέχρι και σήμερα. Από το Ocarina στο Majora, από το Wind Waker στο Twilight, από το Skyward στο Breath και από το Breath στο Breath 2. Δεν σε φταίει κανείς αν εσύ μόνος σου με το μυαλό σου έχεις θεωρίες για το πότε θα πρέπει να βγαίνει ένα παιχνίδι. Πολύ απλούστερα παιχνίδια χρειάζονται μια 3ετία για να γίνουν, όχι τιτάνες όπως το Zelda. 

Οπότε πχ το Link's Awakening δεν είναι 3D, τα team που ενώθηκαν και έβγαζαν από ένα παιχνίδι ανά κονσόλα (εκτός φυσικά αν θεωρείς ότι τα 2D είναι απλή δουλειά), δεν προσμετρώνται, κλπ κλπ. Ότι μας συμφέρει.

17 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Αποδεικνύεται ότι έχω δίκιο επειδή δεν ξέρεις να διαβάζεις. Αναφέρθηκα στα 3D Zelda και σου έκανα νια νια ακόμα και την σειρά αλλά με κάποιο μαγικό τρόπο μπήκαν και τα 2D μέσα στη σούπα σου. Το πιο σύντομο Zelda που είδαμε ήταν το expansion pack του ocarina of time (δηλαδή το Majora Mask) μετά από δυο χρόνια το οποίο όμως ούτε κατά διάνοια δεν είχε το μέγεθος ή το εύρος του Ocarina. Ηταν όμως πιο γεμάτο και πιο βαθύ (να και ένα ωραίο παράδειγμα) από το Ocarina. Ολα τα υπόλοιπα Zelda που ανέφερα έχουν 5-7 χρόνια διαφορά μεταξύ τους. 

 

17 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Πόσες φορές πρέπει να το γράψω; Το βάθος σε ένα παιχνίδι είναι οι μηχανισμοί του σε gameplay ή/και μηχανισμοί που αλλάζουν τον κόσμο. Ολα αυτά που μου έδειξες λοιπόν και η...επίσκεψη στα μπουρδέλα που ανέφερες δεν έχουν απολύτως κανέναν αντίκτυπο ούτε στο gameplay αλλά ούτε και στους μηχανισμούς είτε τους δικούς σου ως παίκτης είτε και του κόσμου που βρίσκεσαι εντός παιχνιδιού. Το Witcher 3 είναι ένα τρανό παράδειγμα εντελώς ρηχού παιχνιδιού σε όλα ΕΚΤΟΣ από το design των διαλόγων και του κόσμου που ανταποκρίνεται στις επιλογές του παίκτη ως Geralt. Το Zelda είναι στο ακριβώς αντίθετο ρεύμα, δεν έχει τους παραμικρούς μηχανισμούς διαλόγων αλλά έχει άπειρους μηχανισμούς gameplay, μάχης, αλληλένδετων γραναζιών που έτσι και αρχίζεις να πειραματίζεσαι χάνεις τη μπάλα. Η κάθε σου ενέργεια παράγει πρακτικά αποτελέσματα και μπορείς να μηχανεύσεις διάφορα σκηνικά εκμεταλλευόμενος το πλαίσιο δράσης του παιχνιδιού. Κάνε μια προσπάθεια σε Hero mode όπου εκεί το παιχνίδι σε υποχρεώνει να ασχοληθείς εις βάθος με τα συστήματα του αλλιώς δεν επιβιώνεις. 

Σου παρέχουν διασκέδαση όμως. Και αυτό είναι το ζητούμενο, και το κάθε παιχνίδι το επιτυγχάνει με διαφορετικούς τρόπους. Στο Zelda έπαιζες με τα physics, στο DS (που όλοι το κράζαν) από την ιστορία κυρίως, στο GTA τα πάντα, ακόμα και οι ιερόδουλες. Γιατί το ένα είναι πιο βαθύ και το άλλο όχι; Το ότι έχει "άπειρους μηχανισμούς gameplay, μάχης" (που διαφωνώ, έχει πολύ συγκεκριμένα πράγματα, τα υπόλοιπα είναι θέμα physics και πειραματισμού) δεν λέει κάτι. Εγώ πχ που δεν είμαι elite class θέλω ιστορία. Που καταλήγω (γιατί *** θέμα);  Το βάθος είναι ότι εσένα σου αρέσει και σε ικανοποιεί. Το μέγεθος από την άλλη είναι ξεκάθαρο, και σχετίζεται με τον χρόνο ανάπτυξης πολύ πιο ξεκάθαρα (απόλυτα χρονικά) από άλλα πράγματα. Οπότε

Spoiler

*** Nintendo αν δεν μας δώσει σύντομα BOTW2 😂

(Αν εννοείς Master mode στο BOTW, το σκέφτομαι, αν και θα προτιμούσα emulator και VR)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, non-serviam είπε

Ο Κοτζίμας είναι ξεκάθαρο ότι είναι μεγάλη ψωνάρα, αλλά κοιτώντας την Κονάμι των τελευταίων ετών δεν μπορείς παρά αναγκαστικά να πας μαζί του.

Όσον αφορά τα νούμερα πωλήσεων, τι ακριβώς τα θέλεις; Δεν ανέφερα πουθενά για νούμερα πριν αρχίσεις να τα ζητάς. Επίσης, όπως ανέλυσα μερικές σελίδες πριν, οι υψηλές πωλήσεις δεν σημαίνουν και ποιότητα. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αυτή η σύνδεση έτσι απλά. Οι παράγοντες είναι πάρα πολλοί.
Από την άλλη, αν δεις πόσο πχ πουλάει το (καλώς ή κακώς απλοϊκό) Ποκεμον, και πόσο ένα κινηματογραφικό παιχνίδι όπως το DS, που προχωράει την τέχνη, καταλαβαίνεις ότι, είτε κάτι δεν πάει καλά, είτε το σωστό κράξιμο είχε αποτέλεσμα.

Για τα υπόλοιπα, απολύτως σεβαστά.

Ο Κοjima έφαγε ένα κάρο λεφτά και η Konami έχει επιλέξει το μικρό κόστος - μεγάλο κέρδος που προσφέρουν οι mobile εφαρμογές. Και οι δύο μου είναι αδιάφοροι μέχρι τουλάχιστον να βγάλουν κάποιο παιχνίδι που θα μου τραβήξει το ενδιαφέρον. Δεν υπάρχει αναγκαστικά, αυτό είναι δικό σου συμπέρασμα.

Τι θεωρείται ποιότητα είναι τελείως υποκειμενικό στην διασκέδαση. Πολλοί πάλι μπερδεύονται και νομίζουν πως οι πολλές υποκειμενικές γνώμες που συμφωνούν μεταξύ τους καταλήγει αντικειμενική. Κάποτε για παράδειγμα πιστεύαμε ότι η Γη δεν είναι στρογγυλή. Όπως αναφέρθηκε άλλοι διασκεδάζουν με fast food, άλλοι με κινηματογραφικές "εμπειρίες", άλλοι με μηχανισμούς και πάλι λέγοντας. Όλα είναι αποδεκτά, όσο μεγαλύτερη και πλούσια η ποικιλία τόσο το καλύτερο.
Υψηλές πωλήσεις δεν αντικατοπτρίζουν την ποιότητα όμως δείχνουν ότι πολύς κόσμος διασκεδάζει με το εκάστοτε παιχνίδι όπως και εσύ ο ίδιος αναφέρεις. Επομένως οι πωλήσεις παρουσιάζουν ακριβώς αυτό, το εύρος των καταναλωτών που διασκεδάζει με το εκάστοτε προϊόν ασχέτως πως κατέληξε σε αυτό και από ποια πλατφόρμα προέρχεται.
Καλά το DS προχωράει την τέχνη, εντάξει το ακούσαμε και αυτό. Φυσικά εσένα σε καλύπτει με τον τρόπο που σκέφτεσαι, εμένα πάλι μου είναι παντελώς αδιάφορο. Η σύγκριση που κάνεις με το (απλοϊκό;) Pokemon μου θύμισε τα παρακάτω:

Jack Tretton - Playstation CEO (περίοδος ps3): Our view of the 'Game Boy experience' is that it's a great babysitting tool, something young kids do on airplanes, but no self-respecting twenty-something is going to be sitting on an airplane with one of those. He's too old for that.
Βέβαια όταν έφαγε κλωτσιά από την Sony έκανε μια στροφή 180 μοιρών αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Satoru Iwata (1999): I think it’s amazing that the biggest hit the game industry has ever had, Pokemon, was a Gameboy game. I think there’s so much to learn from that. Cutting-edge graphics and impressive CGI are tools, but they aren’t the only tools we have. Of course there are some players who really want to see the latest and greatest in graphics and technology, and there isn’t anything wrong with that. But I definitely think there are other avenues of approach. I don’t want every game developer to do the same thing; it will be a richer, more diverse, more enjoyable industry if we’re all moving along different vectors, don’t you think?

O JT είναι εκτός τόπου και χρόνου ακόμα και σήμερα, από την άλλη ο συγχωρεμένος SI είναι περισσότερο επίκαιρος από ποτέ κάτι που τον επιβεβαιώνουν τόσο οι smartdevices όσο και το NSW. Δεν με ενδιαφέρουν και ούτε κατακρίνω τα γούστα σου όσο ότι προσπαθείς να τα περάσεις ως αντικειμενικά. Επειδή λοιπόν δεν είναι και επειδή δεν σε ενδιαφέρουν οι μηχανισμοί ας μην το συνεχίσουμε άλλο γιατί όλο και περισσότερο JT καταλήγεις. Στο μεταξύ όταν κυκλοφόρησε το Pokemon αρκετοί πίστευαν ότι είναι μόδα και θα περάσει, ακόμα στο πέρασμα είμαστε.

Πραγματικά τόσο η σύγκριση όσο και οι πωλήσεις που αναφέρεις είναι τόσο γελοίες που αναρωτιέμαι αν είμαι γελοίος που σου απαντάω ή είσαι γελοίος που τα πιστεύεις. 
Phil Spencer: “We have to be careful. If you view the gaming world as a fixed pie. If you say there are only 200 million people who will buy a gaming console in any gaming generation, then in order to grow the business we have to get more per user. If it’s a fixed number of players and it’s about how you monetize each minute someone is playing, I think that’s dangerous for us as an industry. I think we have to find new players and new methods of monetization to open up those player bases. And that’s a great path to growth.”

Όταν οι εταιρίες αναφέρουν ότι υφίστανται δύο δις παίκτες παγκοσμίως απλά συμπεριλαμβάνουν τα ΜΟΝΟ 200 εκατομμύρια που είναι όλοι μαζί των κονσολών και PC. Τα υπόλοιπα είναι οι smartdevices. 

Shigeru Miyamoto(από τα οικονομικά αποτελέσματα FY19Q3): "Η παρούσα κατάσταση μοιάζει σαν ένα όνειρο για εμάς γιατί η πρόσβαση των καταναλωτών στα videogames έχει παρουσιάσει κατακόρυφη αύξηση (προφανώς εννοεί μέσω των smartdevices)." Συνεχίζει αναφέροντας πως έχουν καλύτερη αντίληψη των ψηφιακών μέσων και ότι πλέον μια καλή ιδέα μπορεί να μετατραπεί σε τεράστια επιτυχία (λόγω αυτών) τάχιστα όπως αντίστοιχα το ανοιγοκλείσιμο του ματιού.
* H δυναμική του word mouth μέσω των social media έχει αυξηθεί κατακόρυφα κάτι που οδηγεί σε κατακόρυφη αντίστοιχα αύξηση της δυναμικής κάτι που το είδαμε στην πράξη πρόσφατα με το Apex Legends. Βέβαια αυτό έχει και τα αρνητικά του όταν το παιχνίδι λαμβάνει αντίθετα αρνητική κριτική ή υφίστανται προβλήματα).
>Συνεχίζει αναφέροντας πως ένας από τους λόγους της επιτυχίας της Νintendo είναι η δημοτικότητα των χαρακτήρων της όπως του Super Mario που κλείνει τα 35 χρόνια την επόμενη χρονιά. Μέσω του Super Mario Party επιτεύχθηκαν υψηλά νούμερα πωλήσεων σε διάφορα δημογραφικά και αντιλήφθηκαν πως οι καταναλωτές επανέρχονται αν προσαρμόσουν/αποδώσουν τους συγκεκριμένους χαρακτήρες δημιουργώντας διασκεδαστικά προϊόντα.

Όσο για το Zelda δεν ξέρουμε πότε ξεκίνησε, δεν ξέρουμε με πόσα άτομα αναπτύσσεται, δεν γνωρίζεις πως η Ν δεν έχει σταθερές ομάδες ανά ip αλλά μόνο σταθερούς πυρήνες, δεν γνωρίζεις τι νέο περιεχόμενο θα προσφέρει αλλά έβγαλες συμπεράσματα.Ας κάνω μια πρόβλεψη αντίστοιχη λοιπόν: πραγματικά θα μου κάνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ εντύπωση αν το Horizon 2 δεν έχει αντιγράψει μηχανισμούς από το BotW, ΤΕΡΑΣΤΙΑ.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, non-serviam είπε

Οπότε πχ το Link's Awakening δεν είναι 3D, τα team που ενώθηκαν και έβγαζαν από ένα παιχνίδι ανά κονσόλα (εκτός φυσικά αν θεωρείς ότι τα 2D είναι απλή δουλειά), δεν προσμετρώνται, κλπ κλπ. Ότι μας συμφέρει.

Σε καμία περίπτωση δεν έχουν τα 2D την ίδια απαίτηση ή focus development με τα 3D Zelda. Είναι εντελώς διαφορετικές εμπειρίες με εντελώς διαφορετικούς μηχανισμούς και γι αυτό τα ξεκαθάρισα εξ αρχής. Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Τρολ σε θεωρώ, όχι βλάκα. 

16 ώρες πριν, non-serviam είπε

Σου παρέχουν διασκέδαση όμως. Και αυτό είναι το ζητούμενο, και το κάθε παιχνίδι το επιτυγχάνει με διαφορετικούς τρόπους. Στο Zelda έπαιζες με τα physics, στο DS (που όλοι το κράζαν) από την ιστορία κυρίως, στο GTA τα πάντα, ακόμα και οι ιερόδουλες. Γιατί το ένα είναι πιο βαθύ και το άλλο όχι; Το ότι έχει "άπειρους μηχανισμούς gameplay, μάχης" (που διαφωνώ, έχει πολύ συγκεκριμένα πράγματα, τα υπόλοιπα είναι θέμα physics και πειραματισμού) δεν λέει κάτι. Εγώ πχ που δεν είμαι elite class θέλω ιστορία. 

Και το microsoft kinect σου παρέχει διασκέδαση αλλά δεν μιλάμε γι αυτά. Οτιδήποτε ενδεχομένως σου προσφέρει διασκέδαση. Δεν ήταν αυτό το point όμως, εσύ μόνος σου έφερες και αυτό στην κουβέντα γιατί αδυνατείς να κατανοήσεις τι εστί βάθος. Και στο GTA και στο Zelda υπάρχουν Physics. Στο Zelda όμως δεν υπάρχουν απλώς physics έτσι δεν είναι; Υπάρχει οικοδόμημα που παράγει αποτελέσματα. Παράδειγμα, αν σπρώξω μια χιονόμπαλα η οποία μεγαλώνει καθώς τρέχει στην πλαγιά που σημαίνει ότι γίνεται δυνατότερη και παίρνει παραμάζωμα περισσότερους εχθρούς. Αλλο παράδειγμα, βάζεις φωτιά κάτι ξερόκλαδα τα οποία προκαλούν αέρα έτσι ώστε να χρησιμοποιήσεις το glider σου για "πετάξεις" και να σου ανοίξουν και άλλες οδοί επίθεσης. Μέσα στη φωτιά που προκάλεσες όμως μπορεί να έχει ξύλινα αντικείμενα τα οποία μπορούν να πάρουν και αυτά φωτιά και να παράγουν άλλα αποτελέσματα ή ακόμα να βρεις την ευκαιρία να ψήσεις ορισμένα από μήλα, κρέατα και οτιδήποτε από αυτά που κουβαλάς για να μπορέσεις να πάρεις λίγο health παραπάνω την ώρα της μάχης. Μπορείς επίτηδες να πετάξεις το μεταλλικό σου όπλο προς την μεριά του εχθρού για να το πιάσει έτσι ώστε να του ρίξεις ηλεκτρικό βέλος για να φάει stun ή ακόμα και κατά την διάρκεια καταιγίδας να φάει κεραυνό στη μάπα. Στο GTA τι ακριβώς μηχανισμούς έχεις;  

Τέλος λοιπόν για άλλη μια φορά το βάθος δεν είναι αυθαίρετο, είναι επιτηδευμένο game design. Δηλαδή κάποιος το σκέφτηκε και κάποιος το υλοποίησε για να μπορείς εσύ να το δουλέψεις. Εγώ αυτό που κατάλαβα από τα λεγόμενα σου είναι ότι απλά δεν το ψάχνεις καθόλου. Τα παίρνεις όλα πολύ επιφανειακά χωρίς να μπαίνεις σε διαδικασία για το κάτι παραπάνω οπότε είναι λογικό να μην μπορείς να αντιληφθείς αυτά που σου λέω. Γι αυτό και το Hero mode στο προτείνω ανεπιφύλακτα. Το παιχνίδι θα σε αναγκάσει με το ζόρι να μάθεις να κάνεις πράγματα και να πειραματίζεσαι με απίστευτα πράγματα για την επιβίωση σου. Αν νομίζεις ότι απλά θα αρχίσεις και θα περνάς την κάθε περιοχή περπατώντας και ότι θα βασίζεσαι μόνο νορμάλ όπλα που κουβαλάς τότε δεν πρόκειται να βγεις ούτε από το Great Plateu. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αυστηρά on-topic και σε κόσμιο ύφος τα επόμενα μηνύματα παρακαλώ. 

Επίσης ξαναδιαβάστε το αρχικό μήνυμα στο νήμα σχετικά με το τι είναι επιτρεπτό για συζήτηση και τί όχι.

Στο εξής θεωρείστε όλοι ενήμεροι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καπου μεσα στο τοπικ ειδα ενα ποστ που ελεγε οτι ο κωτσος εχει το odyssey στα καταστηματα παντα στα 40 ενω στο site στα 60.

Ξερει κανενας αν παιζει να πετυχω τα γκρι τζουκον στα 30 σαν την προσφορα που εγινε πριν απο κανα 2 βδομαδες?ειμουν γερμανια και το εχασα ρε γαμωτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγαινε μια βολτα απο ενα κοντινο σου καταστημα και πες τους να κοιταξουν τι τιμη τους εμφανιζει μεσα στο συστημα,αν τους εμφανιζει κατι.

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολοκληρώθηκε χτες βράδυ το kickstarter του Wonderful 101 πιάνοντας το προτελευταίο stretch goal κυριολεκτικά τα τελευταία λεπτά.

Παρόλα αυτά προβλέπω απώλειες χρημάτων τελικά, μιας και το σχετικό kickstarter page έχει γεμίσει απο χτές με σχόλια απο κόσμο που τρώει πόρτα απο τις τράπεζες του είτε επειδή το σύστημα (της τράπεζας) τους κόβει αυτόματα την συναλλαγή σαν ύποπτη - εν μέρει λογικό γιατί ξαφνικά βλέπουν χρέωση στην κάρτα σε Γιέν - και απο άλλους που δεν γνώριζαν οτι οι κάρτες/τράπεζες τους δεν υποστηρίζουν πληρωμές σε αυτό το νόμισμα για τον χ,ψ λόγο και την πάτησαν.

Εμένα ευτυχώς πέρασε με την μια η συναλλαγή με χρεωστική Εθνικής και παραδόξως με αρκετά ικανοποιητική ισοτιμία, 33.90 ευρώ για την digital.

Συνήθως οι μετατροπές μέσω τράπεζας (ειδικά σε λίρες Αγγλίας που εχω εμπειρία) έχουν μεγάλη απόκλιση υπέρ της σε σχέση με την ισοτιμία που δίνει η Google οπότε τώρα με τα Γιέν ήμουν ιδιαίτερα "αγχωμένος" για το πόσο θα πληρώσω αλλά τελικά μόλις 1 ευρώ έξτρα, μια χαρά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...