Προς το περιεχόμενο

Toyota CHR hybrid


nurse

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το μονο που με χαλαει στο υβριδικα εινα  το cvt σκουτεραδικο σασμαν.Ξερω οτι ειναι ιδανικο και ανγχολιτικο για την πολη, αλλα δεν το μπορω.Θελω το δεξι χερι κατι να κανει.Υστερα με εκνευριζει το πατιναρισμα.Δεν ξερω, προσωπικες καθαρα αποψεις.

Στην corolla την διλιτρη υβριδικη, με τα 180 αλογα, εχουν βαλει και padlles  πισω απο το τιμονι και 6 προεπιλεγμενες σχεσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, amagawd είπε

4390259007_2f2f497987.jpg

Τσου ήμουν Ευρωπαίος. Μέχρι πριν λιγους μήνες δεν ήξερα τι είναι υβριδικό. Όταν διάβασα ότι φορτίζει μόνο του, νόμισα ότι έκανα λάθος...

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ge0rge42 είπε

Αλλα και πάλι 7λιτρα /100χλμ εκτός πόλης δεν το λες και μεγάλη κατανάλωση όταν πας με 130-140χλμ/ώρα.

Kαι πήρες τη γιαπωνέζικη μαούνα για να πηγαίνεις με 130-140 και κατανάλωση 7; Ένα οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης ταξιδεύει άνετα με αυτά τα (αστεία) χιλιόμετρα και με μικρότερη κατανάλωση.

Μάλλον κώτσο σ' έπιασε κάνα τζιμάνι πωλητής...😂😂😂😂😂😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε δεν το λες και μαουνα. Πολύ μαζεμένο και έχει και σπηλιά πίσω να παίζει το παιδί 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, aggelos 2 είπε

Kαι πήρες τη γιαπωνέζικη μαούνα για να πηγαίνεις με 130-140 και κατανάλωση 7; Ένα οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης ταξιδεύει άνετα με αυτά τα (αστεία) χιλιόμετρα και με μικρότερη κατανάλωση.

Μάλλον κώτσο σ' έπιασε κάνα τζιμάνι πωλητής...😂😂😂😂😂😂

Αχαχαχαχα, κάτι δεν κατάλαβες από αυτά που έγραψα, απομονωσες μια πρόταση που σε εξυπηρετούσε και απάντησες και φυσικά ξέχασες τις εντός πόλης διαδρομές. Δεν πειράζει διάλεξε εσύ οτι θέλεις για τον εαυτό σου και άσε με εμένα να με κοροϊδεύουν οι πωλητές.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά πάντως ενώ το έθαβα το συγκεκριμένο (δείτε τα post μου στις πρώτες σελίδες) τώρα το καλοσκέφτομαι. 99% των χιλιομέτρων μου είναι εντός πόλης κυρίως σε κίνηση και βάζοντας κάτω τις καταναλώσεις κερδίζω €600 ανά έτος (συν άλλα €240 το σήμα για όσο διαρκέσει).

Τα μόνα πλυν είναι το κόστος αγοράς για το υβριδικό και η "περίεργη" εγγύηση που δίνουν για την μπαταρία, δεν είναι 10ετίας είναι 5ετίας και μετά είναι στη διακριτική τους ευχέρεια αν θα την επεκτείνουν κάθε χρόνο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορικά με την ποιότητα των υλικών, δεν ξέρω τι να πω. Το μαλακό δέρμα πάνω στο ταμπλό του αυτοκινήτου και στις πόρτες με ψάρωσε μόλις μπήκα μέσα. Δεν είναι κάτι που βλέπεις σε εκδόσεις χωρίς δερμάτινο σαλόνι. 

2016_toyota-chr_hybrid_mte_interior_01.jpg

8 λεπτά πριν, Narayan είπε

Προσωπικά πάντως ενώ το έθαβα το συγκεκριμένο (δείτε τα post μου στις πρώτες σελίδες) τώρα το καλοσκέφτομαι. 99% των χιλιομέτρων μου είναι εντός πόλης κυρίως σε κίνηση και βάζοντας κάτω τις καταναλώσεις κερδίζω €600 ανά έτος (συν άλλα €240 το σήμα για όσο διαρκέσει).

Τα μόνα πλυν είναι το κόστος αγοράς για το υβριδικό και η "περίεργη" εγγύηση που δίνουν για την μπαταρία, δεν είναι 10ετίας είναι 5ετίας και μετά είναι στη διακριτική τους ευχέρεια αν θα την επεκτείνουν κάθε χρόνο. 

Αν δεν κάνω λάθος, στα 2,5 χρόνια κάνουν έναν έλεγχο, αν είναι οκ δίνουν 11 χρόνια εγγύηση και αν δεν είναι την αλλάζουν εντός εγγύησης. Και ξανά έλεγχος στα 2,5 χρόνια. Θα σου έλεγα όμως να περάσεις από το service μιας Toyota και να ρωτήσεις για να είσαι σίγουρος. Μέσα από φόρουμ και περιοδικά δεν γίνονται αγορές αυτοκινήτων....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ge0rge42 είπε

ξέχασες τις εντός πόλης διαδρομές

Με μήκος 4,36 μ το θεωρείς κατάλληλο για εντός πόλης διαδρομές; Μήπως το μπερδεύεις με το Αygo; 😂

Καλά λέω πως έπεσες σε σαΐνι πωλητή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, aggelos 2 είπε

Με μήκος 4,36 μ το θεωρείς κατάλληλο για εντός πόλης διαδρομές; Μήπως το μπερδεύεις με το Αygo; 😂

Καλά λέω πως έπεσες σε σαΐνι πωλητή...

Α κατάλαβα, είσαι από αυτούς που ξέρουν απ' έξω τι γράφουν τα περιοδικά, έχεις σοβαρή και εμπεριστατωμένη άποψη, αλλά το αυτοκίνητο το βγάζεις βόλτα μια φορά την εβδομάδα, οπότε ούτε να οδηγείς δεν ξέρεις. Άστο το Aygo μεγάλο είναι, δεν παίρνεις κανένα ποδήλατο καλύτερα?

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετα από την κατανάλωση μπείτε όσοι ενδιαφέρεστε πίσω γιατί ακόμη και στα reviews λένε για το πόσο κλειστοφοβικο είναι για αυτούς που κάθονται στα πίσω καθίσματα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Ge0rge42 είπε

Πυρακια σημαίνει προαναφλεξη του μίγματος καυσίμου-αέρα που οδηγεί σε αποσυντονισμο της κινησης των εμβολων. Σε όλα τα αυτοκίνητα μέρος των καυσαερίων εισέρχεται ξανά στο έμβολο και ξανά καίγεται για να μειώσουν τους ρύπους και να αυξήσουν την απόδοση. Οι 100ρες βενζίνες έχουν υψηλότερη θερμοκρασία καύσης, άρα μειώνονται και οι προαναφλεξεις οποτε προτείνονται. Όταν το καυσαέριο εισέρχεται στο εμβολο έχει υψηλή θερμοκρασία, άρα προδιαθέτει για προαναφλεξη. Τα τσακάλια έχουν βάλει μια διάταξη στο C-HR που ψύχει τα καυσαέρια πριν ξαναεισελθουν στον κινητήρα....

Ναι, η αλήθεια είναι ότι το cooled EGR δεν το έχει σκεφτεί κανένας άλλος, μόνο 20 χρόνια υπάρχει στους diesel κινητήρες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποιος δεν έχει οδηγήσει υβριδικό κ ειδικά της Toyota δε μπορεί να καταλάβει τη διαφορά . Λόγω δουλειάς που μας παρέχει Lessing αυτοκίνητα έχω αλλάξει σε 15 χρόνια 5 αυτοκίνητα .ολα στα 1500-1600 κυβικά 

-opel astra του 2004 - Toyota Prius 2009 - Golf 2013 - Mercedes A180 2016 -Peugeot 308 τώρα 

Αμα με ρώταγε κάποιος ποιο θα ήθελα να έχω από όλα με κλειστά μάτια θα διάλεγα το Prius κ ας ήταν του 2009 .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, NT1G είπε

Ναι, η αλήθεια είναι ότι το cooled EGR δεν το έχει σκεφτεί κανένας άλλος, μόνο 20 χρόνια υπάρχει στους diesel κινητήρες.

οκ, αλλά γιατί δεν το έχουν εφαρμόσει στους βενζινοκινητήρες? Μήπως υπάρχει κάποιος περιορισμός? 

4 λεπτά πριν, totalius είπε

Οποιος δεν έχει οδηγήσει υβριδικό κ ειδικά της Toyota δε μπορεί να καταλάβει τη διαφορά . Λόγω δουλειάς που μας παρέχει Lessing αυτοκίνητα έχω αλλάξει σε 15 χρόνια 5 αυτοκίνητα .ολα στα 1500-1600 κυβικά 

-opel astra του 2004 - Toyota Prius 2009 - Golf 2013 - Mercedes A180 2016 -Peugeot 308 τώρα 

Αμα με ρώταγε κάποιος ποιο θα ήθελα να έχω από όλα με κλειστά μάτια θα διάλεγα το Prius κ ας ήταν του 2009 .

Έτσι ακριβώς. Κάντε ένα τεστ drive και αφήστε τα περιοδικά. Η αίσθηση που σου δίνει το CVT με τον ηλεκτροκινητήρα δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα. Και αν κάποιος θέλει να κάνει κάτι με το δεξί του χέρι, ας χαϊδεύει τα μπουτάκια της συνοδηγού του. Δ' εν' κακό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Ge0rge42 είπε

οκ, αλλά γιατί δεν το έχουν εφαρμόσει στους βενζινοκινητήρες? Μήπως υπάρχει κάποιος περιορισμός? 

Δεν υπήρχε η ανάγκη. Πιο πολύ για βελτιώσουν την κατανάλωση και να μειώσουν τα καυσαέρια γίνεται, παρά για τα πιράκια.

Χωρίς να το κρυώνουν, ζεστό, υπάρχει καμιά 20αρια+ χρόνια σε διάφορους κινητήρες βενζίνης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, NT1G είπε

Δεν υπήρχε η ανάγκη. Πιο πολύ για βελτιώσουν την κατανάλωση και να μειώσουν τα καυσαέρια γίνεται, παρά για τα πιράκια.

Χωρίς να το κρυώνουν, ζεστό, υπάρχει καμιά 20αρια+ χρόνια σε διάφορους κινητήρες βενζίνης.

Γνωρίζω ότι υπάρχει ζεστό στους βενζινοκινητήρες χρόνια τώρα, κρύο δεν υπάρχει και αυτό έκανε η toyota για να μειώσει τα πιράκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...