Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 minutes ago, VICKR said:

έτσι είναι όπως το λες. αλλά για άνοιγμα λογαριασμού με IBAN (όχι wallet) πολλές χώρες του ΕΟΧ δεν τις δέχονται.

Εκεί δεν τις δέχονται για άλλο λόγο, όχι γιατί έχουν λήξει. Δεν παρέχουν ασφάλεια και ψηφιακά σήματα γνησιότητας. 

  • Απαντ. 11,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Hapatingo είπε

Εκεί δεν τις δέχονται για άλλο λόγο, όχι γιατί έχουν λήξει. Δεν παρέχουν ασφάλεια και ψηφιακά σήματα γνησιότητας. 

Ενα απο τα προβλήματα είναι ότι ΔΕΝ εχει ημερομηνία λήξης.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Hapatingo είπε

Εκεί δεν τις δέχονται για άλλο λόγο, όχι γιατί έχουν λήξει. Δεν παρέχουν ασφάλεια και ψηφιακά σήματα γνησιότητας. 

δεν ειπα το αντιθετο

Δημοσ.

Προσπάθησα δυο φορές να κανω μια αγορά αξίας 17,5€ κάνοντας χρήση της virtual κάρτας. Μου ζήτησε σε κάποιο σημείο επιβεβαίωση της συναλλαγής. Και τις δυο φορές εμφανηστικε μήνυμα στο κινητό (push notification) ότι η συναλλαγή χρειάζεται επιβεβαίωση. Πατάω επάνω στο banner και δεν κάνει τίποτα η εφαρμογή και αναγκαστικά ακύρωσα την συναλλαγή. Κανω κάτι λάθος ?

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, qwertyuiop2 είπε

και η παγκρήτια που δεν είχε προμήθεια έχωσε το 2,5ευρο.

Μόνο η άττικα έχει μείνει χωρίς;

Εχει ξεκινήσει να χρεώνει και η Αττικα. Καμία Ελληνική τράπεζα δεν είναι πλέον δωρεάν

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, mobile_32 είπε

Προσπάθησα δυο φορές να κανω μια αγορά αξίας 17,5€ κάνοντας χρήση της virtual κάρτας. Μου ζήτησε σε κάποιο σημείο επιβεβαίωση της συναλλαγής. Και τις δυο φορές εμφανηστικε μήνυμα στο κινητό (push notification) ότι η συναλλαγή χρειάζεται επιβεβαίωση. Πατάω επάνω στο banner και δεν κάνει τίποτα η εφαρμογή και αναγκαστικά ακύρωσα την συναλλαγή. Κανω κάτι λάθος ?

Ετσι γίνεται κανονικά.

Σε δίνει 5 λεπτα περιθώριο για να ολοκληρώσεις την επιβεβαίωση.Να πατήσεις έγκριση της συναλλαγής.

Δες αμα έχεις την τελευταία έκδοση της εφαρμογής.Και οταν πατήσεις την πληρωμή θα πρεπει να σε ερχεται notification και να εμφανίζεται η πληρωμή στης συνναλαγες σου περιμένοντας έγκριση.Αμα δεν δουλευει η ειδοποίηση δοκιμασε μεσω των συναλλαγών επιλέγοντας την συναλλαγή.

Δημοσ.

Έκανα την αγορά, ήρθε η ειδοποίηση πάτησα επάνω αλλά δεν έκανε τίποτα, οποτε πριν λήξουν τα πέντε λεπτά, έκλεισα και ξανά άνοιξα την εφαρμογή και μετά από λίγο εμφάνισε την επιβεβαίωση.....μάλλον κάτι θα είχε μπλοκάρει...,,η ίσως επειδή ήταν η πρώτη συναλλαγή με την εικονική κάρτα ...

Δημοσ.

Σε aliexpress,εχει κανει κανενας αγορα? Εμενα δεν με αφησε να ολοκληρωσω το payment, λογω μη αποδοχης της καρτας, ενω ειχα βαλει κανονικα στοιχεια κ δεν φαινοταν να υπαρχει προβλημα. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, PSYHAS είπε

Σε aliexpress,εχει κανει κανενας αγορα? Εμενα δεν με αφησε να ολοκληρωσω το payment, λογω μη αποδοχης της καρτας, ενω ειχα βαλει κανονικα στοιχεια κ δεν φαινοταν να υπαρχει προβλημα. 

Κατι αλλο ειναι, σε μενα ολα δουλευουν σωστα

Δημοσ.

Οντως,δεν ειχα ενεργοποιησει τις ηλεκτρονικες συναλλαγες,που μαλλον αρχικα ειναι off. Ολα καλα,εκανα και τσεκαρισμα χωρις να το θελω,λοιπον,της ασφαλειας της καρτας

Δημοσ.

Καλησπέρα και απο εμένα

Πρόσφατα έτυχε να αρχίσω να χρησημοποιω την ρεβολουτ μετά απο τρία χρόνια αφότου είχα δημιουργήσει λογαριασμό και την είχα στην άκρη

Ταυτοποίηση υπέροχα εύκολα αν και ειχα ενδιασμους να στείλω φωτογραφία την ταυτότητα μου μετά απο ψάξιμο στο διαδίκτυο και αμέτρητες γνώμες στα αγγλικά και ελληνικά το αποφάσισα, ταχύτατα μέσα σε δύο λεπτά απο την αποστολή έγκριση,σε σημείο να απορώ γιατί οι ελληνικές τράπεζες να μας ζητάνε σχεδόν μέχρι και το τι τρώμε για μεσημεριανό

Συναλλαγές όλα καλά

Συναλλαγές μέσω ίντερνετ φανταστικά με την ισοτιμία τους ήδη γλύτωσα αρκετά λεφτά

Στη συνέχεια έψαξα εναλλακτικές γιατί η ρεβολουτ δεν υποστηρίζει πληρωμή μέσω κινητού σε φυσικό κατάστημα το Google pay δεν είναι διαθέσιμο οπότε έπεσε το μάτι μου σε μια εφαρμογή icard

Είπα ας δώσω και σε αυτήν μια ευκαιρία αλλά λόγο της βουλγαρικής προέλευσης ήμουν επιφυλακτικός,ναι είμαι επιφυλακτικός με τους βαλκανιους και Δόξα το Θεό καλά που είμαι

Μετά απο δυο τρεις επιτυχημένες αγορές μέσω κινητού τελευταία έγινε προπερασμενη Κυριακή 8 ευρώ σε κατάστημα σίτισης στης 12 το βράδυ αντιμετώπισα προβλήματα

Ενώ ήμουν στην δουλειά μου δυο μέρες μετα στις 11 το πρωί και 200 χιλιόμετρα μακριά μου έρχεται μήνυμα ότι μόλις χρεωθηκα 8 ευρώ απο το κατάστημα που ψώνισα Κυριακή βράδυ με το ίδιο ποσό

Προσπαθώ να μιλήσω με την υποστήριξη τους και η απάντηση είναι ότι φταίει η τράπεζα του καταστήματος

Σε ερώτηση μου για πιο λόγο και πως μπόρεσε να με χρεώσει ο έμπορος μετά απο δύο μέρες ξανά ήταν οτι είναι διπλοπληρωμη, φυσικά απάντησα οτι διπλοπληρωμες συμβαίνουν την ίδια στιγμή και για να πω την αλήθεια τρία χρόνια με κάρτες δε μου έτυχε ποτέ οπότε μετά απο δύο μέρες δεν είναι διπλοπληρωμη και αν είναι γιατί εμφανίζει άλλη ημερομηνία και ωρα, άλλαξαν τροπαριο και είπαν απλά ότι με χρεώσε ο έμπορος ξανά

Οταν ρώτησα πώς είναι δυνατόν χωρίς να έχει την κάρτα μου τον αριθμό μου απάντησε προφανώς νομίζοντας πως μιλάει σε άσχετο ότι ο έμπορος απο το πος βλέπει τον αριθμό, όταν φυσικά απάντησα ότι είμαι έμπορος και ακόμη και στο κλείσιμο της ημέρας δε βλέπω όλο τον αριθμό της κάρτας κανενός πελάτη και δεν ειναι εφικτό άρχισε να γίνεται αγενεστατος στις απαντήσεις παραπεπτοντας με στην απάντηση μέσω ιμειλ αργότερα

Οταν ξανα ρώτησα πως γίνεται ακόμη και να είχε τον αριθμό να με χρεώσε χωρίς το τριψήφιο απο πίσω και ενώ στην πρώτη συναλλαγή ζητάει δακτυλικό αποτύπωμα η εφαρμογή γιατί στη δεύτερη που φαίνεται και αυτή ότι έγινε μέσω τηλεφώνου tap and pay δεν ζήτησε επιβεβαίωση ασφάλειας απλά έκλεισε αγενεστατα το τικετ :)

το καλύτερο η απάντηση μέσω ιμειλ ήταν οτι το τερματικό του ήταν οφ λαιν  μετά απο δύο μέρες ναι δυο μέρες έκανε ο άνθρωπος σύμφωνα με τα λεγόμενα τους να το συνδέσει το μηχάνημα χρέωσε έτσι γιατί γουστάρει μια για το οφ λαιν και μια να το γιορτάσει επειδή μπηκε ον λαιν(το μηχάνημα του εμπόρου δε δουλεύει οφ λαιν το συγκεκριμένο) και επίσης οτι μου προτείνουν να ξεχάσω τα 8 ευρώ και την συναλλαγή γιατί αν κάνω αμφισβήτηση θα με χρεώσουν 15 ευρώ, πράγμα που δε με συμφέρει όπως ειπαν, δηλαδή κάναμε λάθος αλλά πλήρωσε μας δεκαπέντε ευρώ για να σου δώσουμε 8, γιατί ναι κάναν λάθος, είτε με διπλοπληρωμη που δεν ήταν είτε λόγο ασφάλειας είτε για τον οποιο λόγο είναι δικό τους λάθος, εγώ είπα πάρτε 8 και δώστε τα εκεί σας εμπιστεύομαι τα λεφτά μου,ο έμπορος χτύπησε μια φορά μπροστά μου το ποσό,και αυτή μετά απο δύο μέρες με καινούργια ημερομηνία και ώρα συναλλαγής,με μέσω το κινητό μου όπως γράφει η δραστηριότητα ξανα δώσανε άλλα 8

όταν ζήτησα να μεταφέρω τα λεφτά μου αλλού το υπόλοιπο γιατί δε τους εμπιστεύομαι μου είπαν ότι δε γίνεται αν δε στείλω ταυτότητα και σελφι και ότι άλλο ζητήσουν,τι να στείλω ρε παιδιά που δε σας εμπιστεύομαι;

είναι για την ασφάλεια μου λέει, δηλαδή δε νοιάζονταν για την ασφάλεια μου όταν έστελνα λεφτά στην τράπεζα τους για να δουν οτι είμαι εγώ ο κάτοχος της κάρτας;και νοιάζονται τώρα που θέλω απλά να επιστραφούν στην κάρτα απο την οποία μπήκαν, δηλαδή στον ίδιο όχι σε άλλο λογαριασμο αφού με δεχτηκανε με αυτή την καρτα σαν τον άλφα πελάτη τώρα μου λένε οτι με αυτή την κάρτα δεν είμαι ο άλφα πελάτης,τρελά πράγματα!!!

Οι εικονικές κάρτες και αυτές κλειδωμένες θέλουν λέει επιβεβαίωση στοιχείων για να τις δω και να της χρησιμοποιήσω

ευτυχώς ήταν μικρό το ποσό και το ξόδεψα σε σούπερ μάρκετ όταν μετά από πιέσεις μου ξεμπλοκαραν το tap and pay που είχαν μπλοκάρει ναι για την ασφάλεια μου,ουτε θέλω να φανταστώ σε τι εταιρία θα είχα δώσει τα στοιχεία μου και τι θα γινόταν αν είχα παραπάνω λεφτά μέσα, προφανώς θα έμεναν εγκλωβισμενα,

σήμερα το κερασάκι στην τούρτα ήρθε διαβάζοντας κριτικές στο ίντερνετ για αυτούς , έχουν μπλοκάρει λέει τα λεφτά τούς, άλλος λέει έκλεισε ενα καταστήμα που είχαν στην Μάλτα και έχασε 2000 ευρώ, δε ξέρω τι να πιστέψω αλλά με τη δική μου εμπειρία ένα έχω να πω

Revolut και τίποτε αλλο...

Και για να είμαι δίκαιος προχθές μου επεστράφησαν 8 ευρώ αν και φαίνονται πάλι σαν χρέωση στο λογαριασμό το υπόλοιπο αυξήθηκε, προφανώς ο έμπορος επειδή εγώ μίλησα μαζί του αντί για αυτούς ο άνθρωπος τα επέστρεψε αν και μου είπε οτι δε βλέπει καμία χρέωση και απορουσε πως είναι δυνατόν είπε θα δεί τι μπορεί να κάνει

Δε ξέρω αν την λύση την έδωσε αυτός η η icard που πράγμα δύσκολο γιατί η απάντηση τους ήταν απλά να ξεχάσω τη συναλλαγή

Όπως και να έχει εγώ δεν τους εμπιστεύομαι

  • Like 1
Δημοσ.

Εάν θες google pay δες την dipocket. 
Το περιστατικό που περιγράφεις με την διπλή χρέωση συμβαίνει συχνά στον χρηματοπιστωτικό κόσμο. 

Μερικές σελίδες πίσω αναφέρουν και εδώ στην Revolut για διπλή χρέωση. Η διαδικασία είναι πάντα η ίδια απλά σου δεσμεύουν τα χρήματα και μετά τα επιστρέφουν πίσω, είναι αυτοματοποιημένη διαδικασία. Όλο αυτό με την διπλή χρέωση ξεκινάει από το μηχάνημα συναλλαγής, το τερματικό από τον έμπορο δηλαδή ή τον μεσάζοντα εάν υπάρχει. 

Η εξήγηση με το offline τερματικό είναι λογική.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, revyien είπε

Στη συνέχεια έψαξα εναλλακτικές γιατί η ρεβολουτ δεν υποστηρίζει πληρωμή μέσω κινητού σε φυσικό κατάστημα το Google pay δεν είναι διαθέσιμο οπότε έπεσε το μάτι μου σε μια εφαρμογή icard

Είπα ας δώσω και σε αυτήν μια ευκαιρία αλλά λόγο της βουλγαρικής προέλευσης ήμουν επιφυλακτικός,ναι είμαι επιφυλακτικός με τους βαλκανιους και Δόξα το Θεό καλά που είμαι

 

Υπάρχει θέμα, εδώ

 

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...