Προς το περιεχόμενο

Σε σαουδαραβικό fund ελπίζει ο Musk να στηρίξει την έξοδο της Tesla από το χρηματιστήριο


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν γνωρίζω σίγουρα αν η τεσλα έχει δικό της RnD για την εξέλιξη των μπαταριών, ούτε όμως το αποκλείω. Εσύ αλήθεια που στηρίζεις την άποψη σου;

Αυτό που γνωρίζω όμως είναι ότι διαθέτει πιθανότατα τον μεγαλύτερο όγκο (σιγουροτατα από του χρόνου και όσο θα περνάνε τα χρόνια η διαφορά θα γίνεται χαοτική) πληροφοριών σχετικά με τους κύκλους φόρτισης των μπαταριών και την φθορά τους από απλούς φορτιστές και από ταχυφορτιστες, κάτι που είναι αυτονόητο ότι συντελεί στην ταχύτερη εξέλιξη της τεχνολογίας των μπαταριών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, alejsalonica είπε

@Omnigeek

Εσύ από όλα όσα έγραψα κατάλαβες ότι υποστηρίζω ότι ''Είναι μια συνωμοσία του big battery να ξεγελάσουν τον κόσμο. ...'' 

Μάλλον δεν μπορείς να καταλάβεις απλές έννοιες ή προτάσεις, ή έχεις σκαλώσει με κάτι και δεν μπορείς να δεις πέρα και τίποτα άλλο. Anyway να το κοιτάξεις.

Εγώ διάβασα καμιά 10αριά αστήρικτες υποθέσεις και ανακρίβειες, για όλα αυτά που κάποιοι μας κρύβουν για τα ηλεκτρικά και τα λόμπι (ποιων;) που μας τα σπρώχνουν.

Θα μας ανεβάσουν το ρεύμα που είναι ήδη ακριβό, πετρέλαιο βενζίνη είναι φτηνά χωρίς φόρους (τους πολέμους, τα τρισεκατομμύρια επιδοτήσεων τα πληρώνει ο φούφουτος φαίνεται), κάποιοι θάβουν την διάρκεια ζωής των μπαταριών (υπάρχουν ένα σωρό στοιχεία αν ενδιαφέρεσαι), θάβουν τους κίνδυνους που παραμονεύουν (πυροπροστασία, ζημιά από  καταιγίδες κλπ και η προστασία από εισροή νερού), Θάβουν τι γίνεται με την απόρριψη μπαταριών (που είναι 100% ανακυκλώσιμες), λένε ψέμματα για τις καταναλώσεις και τις αυτονομίες που μας παρουσιάζουνε (με στοιχεία από site που δεν έχει καν τα μ3 αφού δεν κυκλοφορούν ακόμα στην Ευρώπη, τα 20kwh/100km είναι για τα τεράστια S και X που στις κατηγορίες τους οι καταναλώσεις είναι τεράστιες, τα 3 στην κατηγορία των πολύ γρήγορων πολυτελών μεσαίων sedan έχουν μ.ο κάτω από 15kwh/100km ενώ κάποια έχουν κάνει με σουπερ οικονομική οδήγηση πάνω από 1000km με μια φόρτιση).

Γενικά έχεις σχηματίσει μια άποψη χωρίς κανένα στοιχείο (ενώ οι πληροφορίες υπάρχουν παντού αν ενδιαφέρεσαι να κρίνεις αντικειμενικά), και λες ότι κάποια λόμπι μας αποκρύπτουν την αλήθεια και μας τα σπρώχνουν με το ζόρι. Αυτό δεν είναι ο ορισμός της συνωμοσίας. Τώρα το ποιοι μπορεί να είναι οι συνομότες ενώ ουσιαστικά 1 μόνο αμιγώς ηλεκτρικός κατασκευαστής υπάρχει και αυτός παλεύει μόνος του μόνο εσύ μπορεί να το ξέρεις. 

 

12 ώρες πριν, mpompo13 είπε

Οκ αποχωρώ. Απλά είσαι πωρωμένος όσο δε πάει. Αυτη η πρόταση το αποδεικνύει: "ανακαλύπτει μόνη την περισσότερη τεχνολογία για ολόκληρη την επανάσταση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων". Την βρήκα αστεία καθώς δεν ισχύει αλλά εσύ το υποστήριξες λέγοντας ότι: έκανε εργοστάσια, σταθμούς φόρτισης, υποτίθεται "παγκόσμια δίκτυα πωλήσεων και υποστήριξης"  κ κάτι μεγάλα πρότζεκτ. Αυτά όλα είναι υποδομές κ όχι τεχνολογία.

Αν έκανες τον κόπο να ενημερωθείς ελάχιστα πριν αρχίσεις να γράφεις, θα έβλεπες με 2-3 κλίκ ότι όλοι οι ειδικοί που έχουν αναλύσει τα Tesla (μέχρι Γερμανοί ειδικοί) βρίσκουν ότι η τεχνολογία (ηλεκτρονικά, μπαταρίες, κτλ) τους είναι μοναδική και πολλά χρόνια μπροστά από όλους τους υπόλοιπους.

9 ώρες πριν, isay είπε

Διαβασε τα πάλι και ρώτα τον εαυτό σου αν βγαίνει νόημα ...

Εχει η tesla δικό της RND για εξέλιξη και παραγωγή μπαταριών; ΟΧΙ. Αγοράζει τις μπαταρίες απο την panasonic και τις τοποθετεί σε (χοντρικά) θήκη Είναι σαν να αγοράζω μπαταρίες ΑΑΑ απο το σουπερ μάρκετ και να τις βάζω σε θηκη. Για ποια εξέλιξη μιλάς;

Και έχει δικό της RnD (tesla battery research lab) και εξελίσσει σε συνεργασία με την Panasonic αποκλειστικά δικές της μπαταρίες (2170 - με επιβεβαίωση από τον Munro που τα έχει θάψει), και φυσικά τα δικά της battery pack (που αν νομίζεις ότι απλά είναι μια θήκη είσαι είτε παντελώς άσχετος ή εντελώς τρόλ)

 

Επεξ/σία από Omnigeek
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Tesla απλά παίρνει έτοιμα κελιά απο την Panasonic. Δεν έχει συμμετοχή στην εξέλιξη της χημείας των κελιών

Απο το τελευταίο 10-K

We design, develop, manufacture and sell high-performance fully electric vehicles, and energy generation and storage systems, and also install and maintain such systems and sell solar electricity. We are the world’s only vertically integrated sustainable energy company, offering end-to-end clean energy products, including generation, storage and consumption.

Πουθενά δέν λέει για ανάπτυξη κελιών.

Επίσης απο εδώ:

Tesla Wins Battery Innovator Of The Year

Before the keynote presentation, the 34-year-old International Battery Seminar presented Tesla with its prestigious “Battery Innovator of the Year” award. Kelty accepted the award on behalf of Tesla and noted it was “an honor to receive the award. … Everyone recognizes we’re not a battery chemistry company. That’s not why we got the award. It’s more [about] the implementation of the technology.”

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγο πιο κάτω είναι το ζουμί στο δεύτερο λινκ:

"Kelty explained the relationship with Panasonic and the new 2170 battery: “We co-developed and optimized the [battery] chemistry and form factor… [and] Panasonic is unbeatable in terms of their manufacturing capability. They know how to manufacture things with high quality, consistency, reliably, and for a reasonable, low cost.”"

Εδώ λέει ότι η τεσλα και η πανασονικ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ συνέβαλαν στην εξέλιξη και στην καλύτερη παραμετροποίηση της χημείας της μπαταρίας.

Αναρωτιέμαι πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο αν δεν έχεις δικό σου RnD για την εξέλιξη των μπαταριών;

Ε isay, για απάντησε μας σε παρακαλώ που όλα τα ξέρεις και ο νους σου κατεβάζει;

Το ότι η πανασονικ κατασκευάζει τα cell της τεσλα δεν σημαίνει ότι η τεσλα δεν συνέβαλε στην δημιουργία των cell.

Ένα απλό search να κάνεις βρίσκεις εκατοντάδες άρθρα να μιλάνε για την τεχνολογία των μπαταριών της τεσλα.

Όμως όχι! Εδώ στο ηρωικό ινσομνια που αντιστέκεται, θα διαβάσεις ότι η τεσλα δεν κάνει τίποτα παραπάνω από το να αγοράζει τις μπαταρίες της πανασονικ και να τις βάζει σε ένα κουτί!!!

Για γέλια και για κλάματα εντελώς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Droulas13 είπε

"Kelty explained the relationship with Panasonic and the new 2170 battery: “We co-developed and optimized the [battery] chemistry and form factor… [and] Panasonic is unbeatable in terms of their manufacturing capability. They know how to manufacture things with high quality, consistency, reliably, and for a reasonable, low cost.”"

 

1ον, το 2170 form factor (ή 21700) δεν είναι αποκλειστικότητα της Tesla, προυπήρχε κατα 2 χρόνια, οπου η Samsung το πρωτοπαρουσίασε για ηλεκτρικά scooter: http://www.greencarcongress.com/2015/08/20150826-samsung.html

2ον, όπως προκύπτει απο τα έγγραφα homologation προς την EPA, το energy density των νέων κελιών που χρησιμοποιούν στο Model 3 είναι το ίδιο με τα κελία που χρησιμοποιούν στα S/X https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/teslas-model-3-2170-cells-same-energy-desity-as-18650s.98770/

3ον, Στο Model 3 μείωσαν την εγγύηση της μπαταρίας απο απεριόριστα μίλια σε 120 χιλιάδες

Άρα για ποιά εξέλιξη μιλάμε?

 

20 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Αν δεν ισχύει ότι η tesla έχει εξελίξει όσο κανείς άλλος την τεχνολογία των μπαταριών, τότε γιατί δεν υπάρχει άλλο ηλεκτρικό με περισσότερα από 100.000 μίλια και φθορά της μπαταρίας λιγότερο από 15%? Οεο;

Το ταξί της tesloop με 400 χιλιάδες μίλια

https://www.tesloop.com/blog/2018/7/16/tesloops-tesla-model-s-surpasses-400000-miles-643737-kilometers

https://electrek.co/2018/07/17/tesla-model-s-holds-up-400000-miles-3-years/

4 μπαταρίες:

1. Εργοστασιακή

2. 194Κ μίλια, Αυγουστος 2016

3. 300Κ μίλια, Αύγουστος 2017

4. 324Κ μίλια, Ιανουάριος 2018

Τα δύο παραπάνω λίνκ αναφέρονται στο ίδιο αυτοκίνητο, όμως το καθένα "ξεχνάει" και απο μία αλλαγή μπαταρίας, μάλλον γιατι 3 είναι ήδη χάλια, αλλά 4 παραπάει.

Απο το Electrek:

ehawk1.JPG.92938f386efa028a35e636b219dae423.JPG

 

Απο το blog της Tesloop:

ehawk2.JPG.102d59a023d57a0a715a521c7ce883eb.JPG

Σε όλες τις περιπτώσεις, αναφέρεται μικρό ποσοστό φθοράς, αλλά για κάποιο ανεξήγητο λόγο οι μπαταρίες χρειάζονται αλλαγή.

Όλος αυτός ο μύθος των θαυματουργών μπαταριών που αντέχουν για πάντα βασίζεται στο ψέμα και στο οτι η Tesla μέχρι τώρα ήταν large και τις άλλαζε αβέρτα στην εγγύηση.

Όσο και αν δέν αρέσει σε κάποιους, η αλήθεια είναι οτι η Tesla είναι μια απάτη, τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Λίγο πιο κάτω είναι το ζουμί στο δεύτερο λινκ:

"Kelty explained the relationship with Panasonic and the new 2170 battery: “We co-developed and optimized the [battery] chemistry and form factor… [and] Panasonic is unbeatable in terms of their manufacturing capability. They know how to manufacture things with high quality, consistency, reliably, and for a reasonable, low cost.”"

Εδώ λέει ότι η τεσλα και η πανασονικ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ συνέβαλαν στην εξέλιξη και στην καλύτερη παραμετροποίηση της χημείας της μπαταρίας.

Αναρωτιέμαι πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο αν δεν έχεις δικό σου RnD για την εξέλιξη των μπαταριών;

Ε isay, για απάντησε μας σε παρακαλώ που όλα τα ξέρεις και ο νους σου κατεβάζει;

Το ότι η πανασονικ κατασκευάζει τα cell της τεσλα δεν σημαίνει ότι η τεσλα δεν συνέβαλε στην δημιουργία των cell.

Ένα απλό search να κάνεις βρίσκεις εκατοντάδες άρθρα να μιλάνε για την τεχνολογία των μπαταριών της τεσλα.

Όμως όχι! Εδώ στο ηρωικό ινσομνια που αντιστέκεται, θα διαβάσεις ότι η τεσλα δεν κάνει τίποτα παραπάνω από το να αγοράζει τις μπαταρίες της πανασονικ και να τις βάζει σε ένα κουτί!!!

Για γέλια και για κλάματα εντελώς.

Οι απαντήσεις και οι αναρτήσεις σου δεν ειναι για ένα αλλα για πολλα facepalm. Τουλάχιστον πάρε μαθήματα απο τον omni για το πως πουλάμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες

Τεχνικά, δε χρειάζεται να προσθέσω τιποτα παραπάνω απο αυτά που έγραψε ο fubar. Με υπερκαλύπτουν. Εσένα; 

Μασάς που μασάς κουτόχορτο από αυτά που λεει ο supreme leader και τα αναπαραγάγεις, αλλά τουλάχιστον ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕ πριν γράφεις βαρυγδουπες αναρτήσεις τύπου " έχει εξελίξει όσο κανείς άλλος την τεχνολογία των μπαταριών". Την περασμένη δευτέρα παραθέτοντας ένα link απο το electrek έγραψε επισης "Τελικά τα λεφτά είναι secured από σαουδαραβικό fund" και παρόλο που έχει καραδιαψευτεί ακομα να πας να το κάνεις edit και να βάλεις έστω μια γραμμη διαγραφής, έτσι για να φανεί οτι και εσένα σε "παρασύρανε". Βαριέμαι να κοιτάξω ακομα πιο πίσω. 

Το χειρότερο ειναι οτι ερχεσαι μετά και προσπαθώντας να υπερασπιστείς την αρχική γραμμή, το κάνεις ακομα χειροτερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν....

Το πράγμα έχει αρχίσει να ξεφεύγει και μάλιστα επί προσωπικού.

Ειλικρινά πιστεύετε ότι posts σε ένα forum θα φέρουν κοσμογονία ?

Εχω αναφερθεί και μερικές σελίδες πίσω στο ότι.....

Η TESLA έκανε την ηλεκτροκίνηση εφικτή σε τόσο μεγάλη κλίμακα, για αμοιγώς  ηλεκτρικά οχήματα. Πράγμα το οποίο δεν έκαναν οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες. ΓΕΓΟΝΟΣ

Ο E. Musk θα μπορούσε να είναι περισσότερο συγκρατημένος και λιγότερο εξωστρεφής στις δηλώσεις/κινήσεις του. ΓΕΓΟΝΟΣ

Κατηγορώντας τον Musk δεν αναιρείται η πρωτοπορία της εταιρίας για την ιδέα, το προϊόν και τις υποδομές που έχει αναπτύξει.  Αυτό θα σήμαινε ότι αν ο Karl Benz ήταν π.χ. αλκοολικός η συμβολή του στις ΜΕΚ θα ήταν λιγότερο σημαντική.

Ειναι προφανές ότι η TESLA εξωθείται σε κατάρρευση ώστε να εξαγοραστεί από έναν καταξιωμένο ευρωπαίο, αμερικανό , ιάπωνα κατασκευαστή, ο οποίος αύριο θα εξυμνεί, την τεχνολογία του,

και όλοι θα πάνε στα σπίτια τους ευχαριστημένοι.

Επαναλαμβάνω .... Συμφωνώ ότι ο Musk θα μπορο'υσε να χειρίζεται τα θέματα καλύτερα και με περισσότερη διακριτικότητα προασπίζοντας τα συμφέροντα των Tesla stakeholders.

Από αυτό μέχρι το μίσος για την ύπαρξη και την πορεία της εταιρίας, πρέπει να υπάρχει μια απόσταση από σκεπτόμενους ανθρώπους όπως όλοι πιστεύω θεωρούμε τους εαυτούς μας εδώ μέσα.

Τα fossil fuels τελειώνουν και η ηλεκτροκίνηση είναι μία τεχνολογικά εφικτή και τώρα προσβάσιμη λύση. Μπορούμε να την αγκαλιάσουμε με όλα τα παιδικά προβλήματα της ή να νομίζουμε ότι μπορούμε να πάμε το ποτάμι, προς τα πίσω.

Οπως έχω ξαναγράψει, ας περιμένουμε πολύ λίγο (Δεκ 2018) να δούμε πως θα τα πάει και η LUCID         https://lucidmotors.com/      που ξεκινά  παραγωγή του (κατ εμέ) υπέροχου οχήματος της που έχει κυκλοφορήσει ώς πρωτότυπο μόνο.

Η ιστορία θα δείξει.......Τα υπόλοιπα περισσεύουν.

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν φτάνει που έγινες ρόμπα που είπες ότι η τεσλα το μόνο που κάνει είναι να αγοράζει τα cells της panasonic και να τα βάζει σε ένα κουτί, έρχεσαι να πεις τι από πάνω; τίποτα;

Επαναλαμβάνω, υπάρχει άλλο ηλεκτρικό με τουλάχιστον 100.000 μίλια και φθορά λιγότερη από 15%;

Πάρε εδώ ένα model x με 300.000 μίλια με την ίδια μπαταρία και φθορά λιγότερη από 15%;

https://insideevs.com/model-x-300000-miles-2-years/

Ένα εδώ με 100.000 μίλια και φθορά λιγότερη από 5%

https://autoweek.com/article/luxury/heres-how-100000-mile-tesla-model-s-holds

Άντε λοιπόν, δείξτε μου ένα δικό σας, που δεν το έχει κατασκευάσει απατεώνας, όπως τον λέτε.

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και με αυτή σου την ανάρτηση, τεκμηρίωσες σε μενα, τον fubar και αλλους, οτι "η Tesla έχει εξελίξει όσο κανείς άλλος την τεχνολογία των μπαταριών"

OK, όπως νομίζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ αρχήν μιλάτε πιο συγκεκριμένα γιατί με τις ασυναρτησίες σας θίγετε όλη την επιστημονική και ερευνητική κοινότητα.

Τι πάει να πει έχει εξελίξει την τεχνολογία των μπαταριών όσο κανείς άλλος έτσι γενικά και αόριστα? Μια πάρα πολύ συγκεκριμένη κατηγορία μπαταριών χρησιμοποιεί, Li-On, και από αυτές μια πολύ συγκεκριμένη υποκατηγορία, και η όλη εξέλιξη που κάνει έχει σκοπό να την κάνει συμβατή και οικονομικά συμφέρουσα για το προϊόν που πουλάει βελτιώνοντας το συνολικό πακέτο (ψύξη, πακετάρισμα, βάρος) και όχι εξελίσσοντας όσο κανείς άλλος την επιστήμη πίσω από την παραγωγή ενέργειας. 

Δεν είδα να δημοσιεύει papers για νέα υλικά ανόδου/καθόδου Li-on μπαταριών όπως διάφορα ερευνητικά ιδρύματα, δεν είδα να δημοσιεύει κάτι για εξέλιξη solid state μπαταριών, δεν είδα να δημοσιεύει κάτι για μπαταρίες νατρίου, δεν είδα να ψάχνει για νέο άγνωστο μέχρι στιγμής τύπου μπαταρίες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εξαιρετικο αρθρο που δειχνει και την ανθρωπινη πλευρα. Ειναι εντυπωσιακο ανθρωποι εξαιρετικα πλουσιοι να πιεζουν τους ευατους τους σε extreme καταστασεις μονο για να αποδειξουν ειτε οτι εχουν δικιο ειτε οτι ειναι οι καλυτεροι.

Προφανως χρειαζεται βοηθεια, ουτε η tesla ουτε η spaxeX ειναι start up πλεον

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα εχει και ανθρώπινη πλευρά και εκει που δήλωσε οτι στα γενεθλια του υποχρεώθηκε να παει στη δουλειά, ένα δάκρυ κύλισε στο μάγουλο μου. Θα το θυμόμαστε ολοι μας που ως γνωστον στα γενέθλια μας, το αφεντικό μας δίνει άγραφη και ποτέ μα ποτέ δε μας κρατά για απλήρωτες υπερωρίες. 

Εχω περάσει περιοδους της ζωής μου, που δουλευα πάνω απο 15 ώρες την ημέρα και για τουλάχιστον πενταμηνο-εξάμηνο την κάθε φορα, με εξαίρεση τα Σάββατα που δουλευα 10-11 ώρες και μου έμενε μια Κυριακή που το μονο που έκανα ήταν να κοιμάμαι για να μαζέψω ενέργεια. Εχασα γάμους, κηδείες, γενεθλια αλλων αλλα το βασικοτερο εχασα ποιοτικο χρονο με τη συντροφο και τους δικους μου.  Συνειδητά πλέον δεν το κάνω και ειλικρινα θεωρώ οτι κανενας μα κανενας δεν πρεπει να το κάνει. Το κακο ειναι οτι σήμερα το κάνουν πάρα μα πάρα πολλοί και δεν καταλαβαίνω γιατί ΔΕΝ ασχολουμαστε με τους πολλους και πρεπει να ασχοληθούμε με ΕΝΑΝ επισημο (οποιος κι αν ειναι αυτός)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, isay είπε

Σίγουρα εχει και ανθρώπινη πλευρά και εκει που δήλωσε οτι στα γενεθλια του υποχρεώθηκε να παει στη δουλειά, ένα δάκρυ κύλισε στο μάγουλο μου. Θα το θυμόμαστε ολοι μας που ως γνωστον στα γενέθλια μας, το αφεντικό μας δίνει άγραφη και ποτέ μα ποτέ δε μας κρατά για απλήρωτες υπερωρίες. 

Εχω περάσει περιοδους της ζωής μου, που δουλευα πάνω απο 15 ώρες την ημέρα και για τουλάχιστον πενταμηνο-εξάμηνο την κάθε φορα, με εξαίρεση τα Σάββατα που δουλευα 10-11 ώρες και μου έμενε μια Κυριακή που το μονο που έκανα ήταν να κοιμάμαι για να μαζέψω ενέργεια. Εχασα γάμους, κηδείες, γενεθλια αλλων αλλα το βασικοτερο εχασα ποιοτικο χρονο με τη συντροφο και τους δικους μου.  Συνειδητά πλέον δεν το κάνω και ειλικρινα θεωρώ οτι κανενας μα κανενας δεν πρεπει να το κάνει. Το κακο ειναι οτι σήμερα το κάνουν πάρα μα πάρα πολλοί και δεν καταλαβαίνω γιατί ΔΕΝ ασχολουμαστε με τους πολλους και πρεπει να ασχοληθούμε με ΕΝΑΝ επισημο (οποιος κι αν ειναι αυτός)

 

DbAFy0sXkAAvGhR.jpg:large.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...