Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, bill999r είπε

Με τα προβλήματα που προκύπτουν από την εγκατάσταση δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει. 

πολύ δύσκολο να βγάλει πρόβλημα , πλέον θέλει προσπάθεια

2 λεπτά πριν, bill999r είπε

Όπως κ να έχει η ζητούμενη οικονομία προϋποθέτει επένδυση χρημάτων (κοστος Κιτ υγραερίου, αγορά ντιζελ οχήματος, αγορά cng) από κόσμο που ήδη την παλεύει οριακά με κάποιο σαπακι.

το κιτ LPG είναι και το φθηνότερο , με δόσεις άνετα καλύπτει το βάρος της βενζίνης

υπάρχει άλλο θέμα για LPG , συνέχεια αν είναι εκεί

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1.3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, bill999r είπε

Καθαρά σαν παρατηρητής

Να σου απαντήσω ως κάτοχος τότε ,

Θεσσαλονίκη - Αθήνα 11 κιλα cng X 1,159€ = 13€ 

Κοζάνη/Ιωάννινα/ΣΕΑ 11 κιλά cng x 1,266€/kg λόγω μεταφοράς με τράκτορες  = 14€

Τρίκαλα 11 κιλά cng x 1,63€/kg λόγω παρόχου = 18€ 

Τα 11 κιλά αντιστοιχούν σε 300χλμ πορείας (μέχρι και 330 χειμώνα με υπάρχον cng εντός δεξαμενών ) ή σε 250χλμ με 280χλμ εντός πόλεως.

Επειδή λόγω εργασίας κάνω πολλά χλμ με βενζίνη λογω της έλλειψης πρατηρίων προς Εβρο, θα σου πω ότι ένα πλήρες γέμισμα του ρεζερβουάρ μου (43λτρ) με βγάζει 650χλμ με 700χλμ στη καλύτερη, 43λτρ Χ 1,81€ (τιμή Βέροιας που γέμισα 25/2) πάει στα 78€ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, korakios είπε

ήταν δήλωση για να πουλήσουν ένα στοκ , μετά

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/VW-Oi-kinhthres-kayshs-exoyn-akoma-zwh_200932.asp

για βιοκαύσιμα μιλά (η πιο ρεαλιστική λύση είναι το βιομεθάνιο βασικά , άσχετα με τα συμφέροντα και αν θα το προχωρήσουν)

ο ceo της skoda πάλι έκανε αντίστοιχη δήλωση (δεν την έχω πρόχειρη)

κοίτα , δε διαφωνώ , προς το παρών τα λεφτά πάνε στην ηλεκτροκίνηση και φυσικά στην ενεργειακή (και γενικότερη) φτώχεια .

Προς το παρών απολαμβάνω ένα φθηνό και οικολογικό καύσιμο (αρκεί να μην πετύχω καμια Βουλγάρικη νταλίκα στο πρατήριο 😁 )

ένα είναι στα Τρίκαλα που έχει τώρα 1,65 το κιλό και φυσικά δεν αντιστοιχεί σε βενζίνη (ίδια τιμή με βενζίνη να είχε ,πάλι συμφέρει )

με βιοκαύσιμα αναφέρονται σε συνθετικά και ανανεώσιμα υγρά καύσιμα βασικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, terry308 είπε

Να σου απαντήσω ως κάτοχος τότε ,

Θεσσαλονίκη - Αθήνα 11 κιλα cng X 1,159€ = 13€ 

Κοζάνη/Ιωάννινα/ΣΕΑ 11 κιλά cng x 1,266€/kg λόγω μεταφοράς με τράκτορες  = 14€

Τρίκαλα 11 κιλά cng x 1,63€/kg λόγω παρόχου = 18€ 

Τα 11 κιλά αντιστοιχούν σε 300χλμ πορείας (μέχρι και 330 χειμώνα με υπάρχον cng εντός δεξαμενών ) ή σε 250χλμ με 280χλμ εντός πόλεως.

Επειδή λόγω εργασίας κάνω πολλά χλμ με βενζίνη λογω της έλλειψης πρατηρίων προς Εβρο, θα σου πω ότι ένα πλήρες γέμισμα του ρεζερβουάρ μου (43λτρ) με βγάζει 650χλμ με 700χλμ στη καλύτερη, 43λτρ Χ 1,81€ (τιμή Βέροιας που γέμισα 25/2) πάει στα 78€ 

Αυτό ακριβώς....με τιμή 1.81 το κιλό ή και παραπάνω όπως πολλές φορές έχει ξεφύγει ειδικά στο πρατήριο των Τρικάλων, δεν υπάρχει πρακτικά κανένα κέρδος σε σχέση με την βενζίνη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, bill999r είπε

Αυτό ακριβώς....με τιμή 1.81 το κιλό ή και παραπάνω όπως πολλές φορές έχει ξεφύγει ειδικά στο πρατήριο των Τρικάλων, δεν υπάρχει πρακτικά κανένα κέρδος σε σχέση με την βενζίνη

Δεν υπήρξαν πολλές φορές αλλά μια φορά και κράτησε λίγο για ένα μόνο πρατήριο , όταν στη διπλανή πόλη η τιμή ήταν πολύ πιο  κάτω , μπορούμε έτσι να βάλουμε στην εξίσωση τιμή νησιού ... που είναι πάνω απο 2€/λτρ η βενζίνη 

Ας πάμε με το σενάριο 2.37€/kg x 11kg = 26€ για 300χλμ , 52€ για 600χλμ  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, NT1G είπε

με βιοκαύσιμα αναφέρονται σε συνθετικά και ανανεώσιμα υγρά καύσιμα βασικά.

Και αυτά καλά είναι 

5 λεπτά πριν, bill999r είπε

Αυτό ακριβώς....με τιμή 1.81 το κιλό ή και παραπάνω όπως πολλές φορές έχει ξεφύγει ειδικά στο πρατήριο των Τρικάλων, δεν υπάρχει πρακτικά κανένα κέρδος σε σχέση με την βενζίνη

Ναι 

1. Αν είσαι Τρίκαλα 

2. Αν γεμίζεις αποκλειστικά εκεί 

3. Όταν είναι τόσο η τιμή (>2€ και η βενζίνη όχι όσο σήμερα )

 

τότε ισχύει 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, terry308 είπε

Δεν υπήρξαν πολλές φορές αλλά μια φορά και κράτησε λίγο για ένα μόνο πρατήριο , όταν στη διπλανή πόλη η τιμή ήταν πολύ πιο  κάτω , μπορούμε έτσι να βάλουμε στην εξίσωση τιμή νησιού ... που είναι πάνω απο 2€/λτρ η βενζίνη 

Ας πάμε με το σενάριο 2.37€/kg x 11kg = 26€ για 300χλμ , 52€ για 600χλμ  

Απλά έχουμε ξεφύγει πολύ από την διαφήμιση που με 4 ευρώ έκανες 100 χλμ.

Γενικά η όλη φάση για οποιαδήποτε καύσιμο είναι δραματική

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, bill999r είπε

Απλά έχουμε ξεφύγει πολύ από την διαφήμιση που με 4 ευρώ έκανες 100 χλμ.

Όχι τόσο είναι , παλιά ήταν 3€ 

(τουλάχιστον όπως οδηγώ εγω )

και φυσικά λαμβάνω υπόψιν και το κόστος άλλων καυσίμων  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως που πηγαινοέρχομαι κάθε μέρα Ωρωπό Αθήνα και κάνω τουλάχιστον 120 χιλιόμετρα ήθελα 4 ευρώ και τώρα θέλω 6 ευρώ με τιμές 1,15 με 1.25 που παίζουν στα πρατήρια της Αθήνας ( με ταχύτητες 130+ στην Εθνική και όχι με 100).

Με βενζίνη και 5 λίτρα τα 100 χιλ κατανάλωση είναι πάνω από διπλάσιο κόστος.

Το μόνο μείον που εξακολουθεί και έχει το φυσικό αέριο  είναι τα λίγα πρατήρια και η μικρή αυτονομία σε αυτό μια και εγώ με Fiat Panda δεν βγάζω πάνω από 250 χιλιόμετρα με φυσικό.

Εάν φτάσει βέβαια το φυσικό αέριο  3 ευρώ το κιλό, και η βενζίνη παραμείνει στα ίδια θα είναι μία η άλλη.

 

Επεξ/σία από aris1964
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, aris1964 είπε

Εάν φτάσει βέβαια το φυσικό αέριο  3 ευρώ το κιλό,

τότε το τελευταίο που θα σε απασχολήσει είναι το αυτοκίνητο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα σχέδιά μου είναι η άμεση αγορά ενός Panda CNG.
Έχω ένα Insignia 1.6T και κάνω γύρω γύρω από το σπίτι (Δουλειά, ψώνια, δραστηριότητες παιδιών) γύρω στα 200χμ την εβδομάδα.
Με το Insignia θέλω, με τις σημερινές τιμές της βενζίνης, γύρω στα 55 ευρώ την εβδομάδα.
Με το Panda, θα τα βγάζω με 10-11 ευρώ την εβδομάδα. Κέρδος, 2000 το έτος.
Κοντά μου έχω δύο πρατήρια που αυτή τη στιγμή έχουν το ΦΑ στο 1.15.
Αν αυξηθεί τραγικά η τιμή του και πέσει απίστευτα πολύ της βενζίνης, αν κλείσουν εντελώς τα πρατήρια και εγώ δεν ξέρω τι, το Panda έχει 35 λίτρα ντεπόζιτο βενζίνης, οπότε πάλι θα έχω ένα αυτοκίνητο με μικρή κατανάλωση.
Αν το κρατήσω 5 χρόνια το Panda, θα έχω έχω (με τις σημερινές τιμές) αποσβέσει την αξία του και τα προγραμματισμένα έξοδά του.
Χώρια που θα έχω και ένα δεύτερο αυτοκίνητο χωρίς τέλη, θα κυκλοφορώ στον δακτύλιο και θα παρκάρω πιο εύκολα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, unforgiven είπε

Κοντά μου έχω δύο πρατήρια που αυτή τη στιγμή έχουν το ΦΑ στο 1.15.

αυτό βασικά

20 λεπτά πριν, unforgiven είπε

Αν αυξηθεί τραγικά η τιμή του και πέσει απίστευτα πολύ της βενζίνης, αν κλείσουν εντελώς τα πρατήρια και εγώ δεν ξέρω τι, το Panda έχει 35 λίτρα ντεπόζιτο βενζίνης, οπότε πάλι θα έχω ένα αυτοκίνητο με μικρή κατανάλωση.

ξηλώνεις και βάζεις lpg (απίθανο σενάριο αλλά πάλι έχεις λύση)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...