Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ακόμα δυστυχώς χλαπακιάζουν στη ΔΕΠΑ/fisikon αντί να το ρίξουν στα 0,80

2 λεπτά πριν, liopyr είπε

@korakios Πήρα τηλ ΚΤΕΟ autovision, τους ρώτησα αν χρειάζεται πλέον βεβαίωση εγκαταστάτη, στην αρχή μου είπαν ναι, μετά τους είπα πως υπάρχει ΦΕΚ που το ακυρώνει, μίλησα με τεχνικό διευθυντή και μου επιβεβαίωσε πως δεν χρειάζεται πλέον.

ναι και στην περιοχή μου θα το εφαρμόσουν απο τώρα , το γλύτωσα το συγχωροχάρτι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 λεπτά πριν, korakios είπε

ακόμα δυστυχώς χλαπακιάζουν στη ΔΕΠΑ/fisikon αντί να το ρίξουν στα 0,80

ναι και στην περιοχή μου θα το εφαρμόσουν απο τώρα , το γλύτωσα το συγχωροχάρτι

Κλασσικά ανεβάζουν από το 1.20 στο 1.33 και μετά στο πάνε 1.23 και κάνουν και τους καλούς. Στην επόμενη θα πάει 1.13 και το καλοκαίρι μπορεί να φτάσει πάλι 1.02 που είχε το περασμένο. Απατεώνες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

Έχω ζήσει 0,80€ εγώ…

εγώ ήμουν με τις ακριβές τιμές 0,83κάτι 😁

23 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

Ναι, από το 2016 το έχω.

κοίτα σε autovision ΚΤΕΟ μιας και θα εφαρμόσουν απο τώρα το ΦΕΚ αλλιώς ΚΤΕΟ Πυλαίας με την αρχική βεβαίωση αλλά μπορεί και εκεί να μη χρειάζεται

https://www.kteopylaias.gr/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τις απαράδεκτες τιμές της ΔΕΠΑ/fisikon , άνοιξε ένα θέμα μέλος στο fb group

https://www.openpetition.eu/gr/petition/online/meiose-tou-kostous-aeriokineses-cng-sten-ellada

Καλό είναι όσοι δεν είστε στην ομάδα ή fb γενικότερα , να το υπογράψετε , δεν είναι κάτι δύσκολο ,βάζετε στοιχεία , μετά email και έρχεται email επιβεβαώσης

Προσωπικά το παλεύω με ΡΑΕ , ξεκινά άλλο μέλος με υπουργείο , το ξεφτίλισαν και δε γίνετε να τους χαρίσουμε τα λεφτά (δεν ολοκλήρωσαν και το δίκτυο οι άχρηστοι ,ούτε σωστή συντήρηση κάνουν στα υπάρχοντα πρατήρια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Καλημέρα

Κατά την αγορα leon 1.4 tgi υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που πρέπει να προσέξω;

Επίσης τι προγραμματισμένη συντήρηση έχει; πχ ιμαντες, μπουζι, κτλ

Ευχαριστώ όλους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, μπαρμπαγιωργος said:

Καλημέρα

Κατά την αγορά leon 1.4 tgi υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που πρέπει να προσέξω;

Επίσης τι προγραμματισμένη συντήρηση έχει; πχ ιμάντες, μπουζί, κτλ

Ευχαριστώ όλους!

Καλημέρα, από ότι έχω καταλάβει κι όπως έχουν γράψει άλλοι κάτοχοι εδώ, δεν έχουν καμία διαφορά στην συντήρηση πέρα από:

- μπουζί ιριδίου αντί των κλασικών

- έλεγχο και αντικατάσταση των δεξαμενών cng στην 20ετία

Όσον αφορά ιμάντα (χρονισμού), στο δικό μου (Seat Arona tgi, φαντάζομαι το ίδιο και στο Leon) ο κατασκευαστής λέει αλλαγή στα... 180 χιλ. χλμ. Μου φαντάζει πολύ τραβηγμένο το νούμερο. Σύμφωνα με την δική μου εκτίμηση και του μηχανικού που το πηγαίνω τώρα (εκτός αντιπροσωπείας, αν και ο υπεύθυνος στην αντιπροσωπεία είχε την κι αυτός την ίδια άποψη), θα τον αλλάξω γύρω στα 120 χιλ. χλμ

Τέλος και επειδή έγραψες "κατά την αγορά", υποθέτοντας ότι το ερευνάς ακόμα το θέμα (ή και όχι) να πω πως (αν τυχόν το έχεις ήδη λάβει υπόψη, απλά προσπέρνα το) βασικότερο κριτήριο αγοράς οχήματος cng είναι να σε εξυπηρετεί το δίκτυο πρατηρίων στις καθημερινές σου διαδρομές. υπό αυτές τις συνθήκες είναι η καλύτερη οικονομικά επιλογή.

Αν μιλάς για καινούργιο. Για μεταχειρισμένο, εξονυχιστική έρευνα όπως θα έκανες σε οποιοδήποτε βενζινο/ντιζελοκίνητο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Καλημέρα

Κατά την αγορα leon 1.4 tgi υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που πρέπει να προσέξω;

Επίσης τι προγραμματισμένη συντήρηση έχει; πχ ιμαντες, μπουζι, κτλ

Ευχαριστώ όλους!

ότι είπαν πιο πάνω

σε κάποια 1.4 μετά τα 300-400χιλιάδες μπορεί να βγάλουν σφάλμα στον 4ο κύλινδρο απο όσο έχω διαβάσει και λύνεται με προγραμματισμό αλλά θα καίει λίγο παραπάνω (βέβαια είναι σαν να κάνεις stage1)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 minutes ago, draculias said:

Καλημέρα, από ότι έχω καταλάβει κι όπως έχουν γράψει άλλοι κάτοχοι εδώ, δεν έχουν καμία διαφορά στην συντήρηση πέρα από:

- μπουζί ιριδίου αντί των κλασικών

- έλεγχο και αντικατάσταση των δεξαμενών cng στην 20ετία

Όσον αφορά ιμάντα (χρονισμού), στο δικό μου (Seat Arona tgi, φαντάζομαι το ίδιο και στο Leon) ο κατασκευαστής λέει αλλαγή στα... 180 χιλ. χλμ. Μου φαντάζει πολύ τραβηγμένο το νούμερο. Σύμφωνα με την δική μου εκτίμηση και του μηχανικού που το πηγαίνω τώρα (εκτός αντιπροσωπείας, αν και ο υπεύθυνος στην αντιπροσωπεία είχε την κι αυτός την ίδια άποψη), θα τον αλλάξω γύρω στα 120 χιλ. χλμ

Τέλος και επειδή έγραψες "κατά την αγορά", υποθέτοντας ότι το ερευνάς ακόμα το θέμα (ή και όχι) να πω πως (αν τυχόν το έχεις ήδη λάβει υπόψη, απλά προσπέρνα το) βασικότερο κριτήριο αγοράς οχήματος cng είναι να σε εξυπηρετεί το δίκτυο πρατηρίων στις καθημερινές σου διαδρομές. υπό αυτές τις συνθήκες είναι η καλύτερη οικονομικά επιλογή.

Αν μιλάς για καινούργιο. Για μεταχειρισμένο, εξονυχιστική έρευνα όπως θα έκανες σε οποιοδήποτε βενζινο/ντιζελοκίνητο

εχω βρει αμαξι και θελω να παω να το δω.

8 minutes ago, korakios said:

ότι είπαν πιο πάνω

σε κάποια 1.4 μετά τα 300-400χιλιάδες μπορεί να βγάλουν σφάλμα στον 4ο κύλινδρο απο όσο έχω διαβάσει και λύνεται με προγραμματισμό αλλά θα καίει λίγο παραπάνω (βέβαια είναι σαν να κάνεις stage1)

χμμμ οκ....

 

anything else? καποια συγκεκριμενη παθηση που εχουν που να την κοιταξω; ειτε cng ειτε σαν αυτοκινητα. πχ κοβουν βασεις μηχανης, η σινεμπλοκ ψαλιδια. το τουρμπο να ειναι ετσι και ετσι (μονο ατμοσφαιρα ειχα κατοχη μεχρι τωρα)

 

θελω να βγαλω και ενα κοστολογιο για σερβις μετα την αγορα για αυτο ρωταω για συντηρηση. ιμαντες στις 150πχ, μπουζι καθε 60, βαλβολινες, φρενα, λαδια 15κ, πολλαπλασιαστες κτλ κτλ κτλ

 

ευχαριστώ και πάλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

χμμμ οκ....

 

anything else? καποια συγκεκριμενη παθηση που εχουν που να την κοιταξω; ειτε cng ειτε σαν αυτοκινητα. πχ κοβουν βασεις μηχανης, η σινεμπλοκ ψαλιδια. το τουρμπο να ειναι ετσι και ετσι (μονο ατμοσφαιρα ειχα κατοχη μεχρι τωρα)

δεν έχει αναφερθεί κάτι άλλο και το ίδιο μοτέρ έχουν ταξί με 600000+ χλμ

2 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

θελω να βγαλω και ενα κοστολογιο για σερβις μετα την αγορα για αυτο ρωταω για συντηρηση. ιμαντες στις 150πχ, μπουζι καθε 60, βαλβολινες, φρενα, λαδια 15κ, πολλαπλασιαστες κτλ κτλ κτλ

πολλαπλασιαστές γιατί να αλλάξεις ? μπουζί μην αλλάζεις στα 60 αλλά πιο μπροστά αλλιώς παίζει να σου κάνει κοψίματα στα τελευταία τους

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

cpw Ο κωδικος κινητηρα

στο ιντερνετ δε βρισκω και πολλα. εχει κανεις φωτο το βιβλιο;

ζήτα απο seat τη λίστα με service καθώς και κωδικούς ανταλλακτικών , λογικά θα πας απο εκεί να επαληθεύσεις και τα χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο citigo άλλαξα προληπτικά ιμάντα στις 160.000 και οπτικά τουλάχιστον ήταν ακόμα σε τέλεια κατάσταση. Ο καθένας ο,τι νομίζει καλύτερο ας κάνει, αλλά οι 180.000 και οι 200.000 που μπορεί να λέει ο κατασκευαστής μάλλον ισχύουν.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...