Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 23/3/2024 στις 11:21 ΜΜ, karthan7 είπε

Στο λινκ απο κατω "Αιτηση για βεβαιωση μεταχειρισμενου αυτοκινητου εισαγωγης VW" και εχει εξοδα παράβολο αξίας 20€ πλέον ΦΠΑ. 

Τη βεβαιωση εργοστασιακου συστηματος cng μου την εστειλαν δωρεαν μεσω εποικινωνιας με mail ( [email protected] ) . Μου ζητησαν την αδεια κυκλοφοριας, τους ειπα οτι δεν εχω βγαλει ακομα ελληνικη αδεια κυκλοφοριας και μου ζητησαν φωτογραφια απο τα χαρτια που εχω με την ξενη αδεια κυκλοφοριας . Τους τα εστειλα και μου εστειλαν τη βεβαιωση.

https://www.volkswagen.gr/el/useful-links-info.html

Τελικά στο ΚΤΕΟ δε νομίζω να χρειάζεται κάποια βεβαίωση ούτε απο εισαγωγής. Ξανακοίταξα το ΦΕΚ και είδα στο Άρθρο 11

3. Κατά τον περιοδικό τεχνικό έλεγχο που διενεργεί-
ται για πρώτη φορά στα προς ταξινόμηση οχήματα της
παρ. 2, εφόσον έχουν τη σχετική υποχρέωση βάσει της
νομοθετημένης συχνότητας ελέγχου στη χώρα μας, δεν
απαιτείται η υποβολή της Υπεύθυνης Δήλωσης αρμό-
διου τεχνικού για τον έλεγχο του συστήματος CNG ή
του συστήματος LNG των Παραρτημάτων 8 και 9. Για
τη διενέργεια του περιοδικού ελέγχου εφαρμόζονται τα
οριζόμενα στην υπ’ αρ. οικ. 19111/192/2019 απόφαση
(Β’ 1003).

 

Στο ΚΤΕΟ τι ακριβώς σου ζήτησαν ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

30 λεπτά πριν, korakios είπε

Τελικά στο ΚΤΕΟ δε νομίζω να χρειάζεται κάποια βεβαίωση ούτε απο εισαγωγής. Ξανακοίταξα το ΦΕΚ και είδα στο Άρθρο 11

3. Κατά τον περιοδικό τεχνικό έλεγχο που διενεργεί-
ται για πρώτη φορά στα προς ταξινόμηση οχήματα της
παρ. 2, εφόσον έχουν τη σχετική υποχρέωση βάσει της
νομοθετημένης συχνότητας ελέγχου στη χώρα μας, δεν
απαιτείται η υποβολή της Υπεύθυνης Δήλωσης αρμό-
διου τεχνικού για τον έλεγχο του συστήματος CNG ή
του συστήματος LNG των Παραρτημάτων 8 και 9. Για
τη διενέργεια του περιοδικού ελέγχου εφαρμόζονται τα
οριζόμενα στην υπ’ αρ. οικ. 19111/192/2019 απόφαση
(Β’ 1003).

 

Στο ΚΤΕΟ τι ακριβώς σου ζήτησαν ?

Δεν εχω παει ακομα να το περασω ΚΤΕΟ, μαζεψα τα χαρτια για παν ενδεχομενο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι εμένα ήρθε σήμερα το Ibiza!

Παίδες έχω πάθει πλάκα δεν το περίμενα τόσο καλό. Η Seat πραγματικά έχει ανεβάσει την ποιότητα. Κύλιση στο δρόμο άψογη. Και τράβηγμα για χιλιαρακι άψογο, μετά τις 2.000 στροφές βέβαια.

Επίσης, επειδή ζήτησα να αλλαχτούν τα λάδια στο αυτοκίνητο, μου έβαλαν 0-30.

Τί φάση δεν παίρνει 5-30?

Επεξ/σία από Parolos4
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Parolos4 είπε

Κι εμένα ήρθε σήμερα το Ibiza!

Παίδες έχω πάθει πλάκα δεν το περίμενα τόσο καλό. Η Seat πραγματικά έχει ανεβάσει την ποιότητα. Κύλιση στο δρόμο άψογη. Και τράβηγμα για χιλιαρακι άψογο, μετά τις 2.000 στροφές βέβαια.

Επίσης, επειδή ζήτησα να αλλαχτούν τα λάδια στο αυτοκίνητο, μου έβαλαν 0-30.

Τί φάση δεν παίρνει 5-30?

Καλησπέρα και καλορίζικο, εμένα το kamiq παίρνει 0w20 που είναι κατάλληλο για κινητήρες φυσικού αερίου. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Parolos4 είπε

Κι εμένα ήρθε σήμερα το Ibiza!

Παίδες έχω πάθει πλάκα δεν το περίμενα τόσο καλό. Η Seat πραγματικά έχει ανεβάσει την ποιότητα. Κύλιση στο δρόμο άψογη. Και τράβηγμα για χιλιαρακι άψογο, μετά τις 2.000 στροφές βέβαια.

Επίσης, επειδή ζήτησα να αλλαχτούν τα λάδια στο αυτοκίνητο, μου έβαλαν 0-30.

Τί φάση δεν παίρνει 5-30?

ίδιο ιξώδες είναι στη θερμοκρασία λειτουργίας το 0-30 και 5-30

απλά δες το manual τι λάδι παίρνει ακριβώς

καλοτάξιδο :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Parolos4 είπε

Κι εμένα ήρθε σήμερα το Ibiza!

Παίδες έχω πάθει πλάκα δεν το περίμενα τόσο καλό. Η Seat πραγματικά έχει ανεβάσει την ποιότητα. Κύλιση στο δρόμο άψογη. Και τράβηγμα για χιλιαρακι άψογο, μετά τις 2.000 στροφές βέβαια.

Επίσης, επειδή ζήτησα να αλλαχτούν τα λάδια στο αυτοκίνητο, μου έβαλαν 0-30.

Τί φάση δεν παίρνει 5-30?

καλοταξιδο

καλα οικονομικα κ ασφαλη χλμ

0-20 επρεπε να εχουν βαλει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

0-20? Κι η πλάκα είναι ότι το πήρα από τη μεγαλύτερη αντιπροσωπεία SEAT - Cupra της Γερμανίας. Μου έκαναν και το μεγάλο σέρβις των 60.000 όπως το ζήτησα και έβαλαν 0-30 🤔 .

Μου έδωσαν και χαρτί για το αέριο από dekra για να είμαι και καλυμμένος.

Μένει η χαρτουρα της Ελλάδας.

Επίσης, δοκίμασα λίγο αυτό που έλεγαν ότι κρεμάει κάτω από τις 2.000 στροφές, εντάξει δεν μου φάνηκε κάτι παράξενο, αν και μια ζωή είχα ατμοσφαιρικά.

Η κύλιση όπως είπα στο δρόμο αγγίζει το Ε87 που έχω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Parolos4 είπε

0-20? Κι η πλάκα είναι ότι το πήρα από τη μεγαλύτερη αντιπροσωπεία SEAT - Cupra της Γερμανίας. Μου έκαναν και το μεγάλο σέρβις των 60.000 όπως το ζήτησα και έβαλαν 0-30 🤔 .

Μου έδωσαν και χαρτί για το αέριο από dekra για να είμαι και καλυμμένος.

Μένει η χαρτουρα της Ελλάδας.

Επίσης, δοκίμασα λίγο αυτό που έλεγαν ότι κρεμάει κάτω από τις 2.000 στροφές, εντάξει δεν μου φάνηκε κάτι παράξενο, αν και μια ζωή είχα ατμοσφαιρικά.

Η κύλιση όπως είπα στο δρόμο αγγίζει το Ε87 που έχω.

Δες τι γράφει το βιβλιαράκι του. Εμένα στο kamiq γράφει 0w20 με τις προδιαγραφές της VW.  Αυτό έβαλα όταν τα άλλαξα μόνος (https://www.skroutz.gr/s/40546785/Volkswagen-Ladi-Aytokinitou-Longlife-IV-0W-20-5lt.html). Δεν έχω κάνει ακόμα το πρώτο service αλλά επειδή ρώτησα στην skoda για τιμές κλπ βάζουν επίσης 0w-20 της castrol με προδιαγραφές VW. 

Εντάξει δεν έχει την σπιρτάδα ενός ατμοσφαιρικού στις πρώτες 2000 αλλά οκ το συνηθίζεις, δεν είναι τραγικό. Με βενζίνη είναι λίγο πιο σφαιράτο, με το αέριο λίγο πιο αργό, πάνω από 2000 όμως είναι διάολος που μπαίνει το turbo. Σε κάθε περίπτωση για τα 1000 κυβικά δεν πρέπει να περιμένουμε και τίποτα περισσότερο, μια χαρά είναι.

Επεξ/σία από kaktos77
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Parolos4 είπε

0-20? Κι η πλάκα είναι ότι το πήρα από τη μεγαλύτερη αντιπροσωπεία SEAT - Cupra της Γερμανίας. Μου έκαναν και το μεγάλο σέρβις των 60.000 όπως το ζήτησα και έβαλαν 0-30 🤔 .

ισως στη γερμανια εχουν άλλες προδιαγραφές - αν και στη πραγματικοτητα θα περιμενα το αναποδο (δλδ να βαζουν στην ελλαδα 0-30). αλλα ναι ξεκαθαρα 0.20 σε οσα vag φα και μη εχω εδω και 4 χρονια

1 ώρα πριν, Parolos4 είπε

 

Η κύλιση όπως είπα στο δρόμο αγγίζει το Ε87 που έχω.

ελα οκ εδω τα παραλες, παρασυρεσαι απο τον ενθουσιασμο σου... δεν εχει καμια σχεση και ουτε θα μπορουσε fwd vag να πλησιασει σε κυλιση κ πατημα Bmw ακομα και 20 ετων... και στα λεω αυτα ως κατοχος αμφοτερων..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά ισχύει απόλυτα ότι είναι από τον ενθουσιασμό. Η μετάβαση από το polo 2006, ήταν αυτή της τεράστιας χαώδης διαφοράς.

Το Ε87 η αλήθεια είναι ότι είναι 13 ετών και είναι σαν να το πήρα εχτές (έχει ελάχιστα χλμ). Το τιμόνι του δεν το έχει κανένα αμάξι όσα έχω οδηγήσει ακόμη και σύγχρονα.

Επεξ/σία από Parolos4
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

ισως στη γερμανια εχουν άλλες προδιαγραφές - αν και στη πραγματικοτητα θα περιμενα το αναποδο (δλδ να βαζουν στην ελλαδα 0-30). αλλα ναι ξεκαθαρα 0.20 σε οσα vag φα και μη εχω εδω και 4 χρονια

Τα κουβαδακια τα δικά μου

Το FR ήρθε με χαρτάκι 0 ή 5-30 στο κινητήρα την τελευταία αλλαγή που έκανε Γερμανία,5-30 έβαλα εγώ τις 2 τελευταίες φορές.

Στο style ο Κατακης έβαζε 5-30 όσο το πήγαινα εκεί , αλλά στο  τελευταίο έβαλα το motul 5-40 που λένε στην ομάδα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωχ το λες κουβαδάκι επειδή το είπα στο άλλο τοπικ? 😇

Καλοπροαίρετα το είπα, άλλωστε πλέον έχω κι εγώ τέτοιο κουβαδάκι.

Με 5€/100χλμ βέβαια στέλνει όλα τα άλλα κουβά.

Κατακης είναι οκ για σέρβις κλπ ή να πηγαίνω στο εξωτερικό συνεργείο vag που πήγαινα?

ΥΓ: Ήδη σκέφτομαι να αλλάξω ζάντες και να βάλω του FR. Ψυχραιμία...

Επεξ/σία από Parolos4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, terry308 είπε

Τα κουβαδακια τα δικά μου

Το FR ήρθε με χαρτάκι 0 ή 5-30 στο κινητήρα την τελευταία αλλαγή που έκανε Γερμανία,5-30 έβαλα εγώ τις 2 τελευταίες φορές.

Στο style ο Κατακης έβαζε 5-30 όσο το πήγαινα εκεί , αλλά στο  τελευταίο έβαλα το motul 5-40 που λένε στην ομάδα 

μυστηριο... και εγω ειχα την αισθηση του -30 αλλα μου εδειξαν και για το gtec (ειχα κανει 2 αλλαγες λαδιών προτου το δώσω) και για τα tfsi την τεχνικη εντολη για -20... Πιο πριν εβαζαν 0-30. Το 5-30 ή 5-40 ειναι σιγουρα λαθος παντως πλεον (οσο "λαθος" μπορει να θεωρηθει).

Προσωπικα θεωρω υπερβολη το 0-20 για την ελλάδα και ιδανικο μαλλον το 5-30, αλλα ακολουθω το κατασκευαστη...

 

καλα και ασφαλη χλμ Parolos4!

:) 

ευχομαι συντομα να εχετε ξανα <0,9€ τιμή ;)  αξια ανεκτιμητη

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, paylidis είπε

ευχομαι συντομα να εχετε ξανα <0,9€ τιμή ;)  αξια ανεκτιμητη

με τους άχρηστους στη ΔΕΠΑ/fiskon χλωμό , βασικά και παλιά που είχε 0,83 ήταν πανάκριβο απλά χαιρόμασταν και δεν καταλαβαίναμε πόσο τρώγανε με τιμές αερίου-χώμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, korakios είπε

με τους άχρηστους στη ΔΕΠΑ/fiskon χλωμό , βασικά και παλιά που είχε 0,83 ήταν πανάκριβο απλά χαιρόμασταν και δεν καταλαβαίναμε πόσο τρώγανε με τιμές αερίου-χώμα

πολυ σωστό... οταν ειχε 0.83 επρεπε να εχει 0.5-0.6... τωα που επρεπε να εχει ξαναπεσει αυτοι βολευτηκαν...

αλλα.. μονοπωλιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...